Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Moslim burgemeester Londen: Terreuraanslagen horen er nu eenmaal bij

Erdogan dreigt: Europeanen kunnen binnenkort nergens meer veilig over straat lopen – Gevestigde orde erop uit om burgers terreur in geïslamiseerd Europa te laten accepteren

 

Terreuraanslagen horen bij het leven in een grote stad, verklaarde Khan (foto) vorig jaar. Gisteren kreeg hij gelijk.

Sadiq Khan, de sociaaldemocratische moslim burgemeester van Londen, waar gisteren een islamitische aanslag plaatsvond die aan 5 mensen het leven kostte, verklaarde vorig jaar september dat terreuraanslagen nu eenmaal bij het leven in een grote stad horen. Wel, dat klopt in zoverre, als zo’n stad zich in een land bevindt dat zijn grenzen heeft geopend voor grote aantallen (moslim)migranten. UPDATE 18,00 uur: De aanslagpleger is geïdentificeerd als de 52 jarige Khalid Masood, een bekende crimineel. De gisteren door Channel 4 berichtte Abu Izzadeen blijkt dus definitief niet de dader te zijn. 

Khan, die in mei vorig jaar de nieuwe burgemeester van Londen werd, verklaarde letterlijk dat de dreiging van terreuraanslagen ‘een essentieel deel vormen van het leven in een grote stad’. Daarom moedigde hij de inwoners van Londen aan om altijd waakzaam en voorbereid te zijn, omdat aanslagen meestal gebeuren wanneer men ze het minste verwacht.

Ondanks het feit dat de sociaaldemocraat destijds in opspraak was geraakt wegens zijn eerdere banden met islamitische extremisten, weerhield dat de bevolking van Londen, dat inmiddels voor circa 40% een migrantenachtergrond heeft, er niet van hem te kiezen. (1)

Erdogan: Europeanen kunnen straks nergens meer veilig over straat

Een andere moslimleider wiens land voor een deel in Europa ligt, de Turkse dictator Recep Tayyip Erdogan, gooide deze week opnieuw olie op het vuur van de diplomatieke rel met Duitsland, Nederland en Europa door te dreigen dat ‘geen enkele Europeaan en Westerling waar dan ook ter wereld veilig over straat zal kunnen lopen’ als wij niet heel snel aan zijn eisen voldoen. (2)

What’s new, Erdogan? De terreuraanslag in Londen, en de vele die er al geweest zijn in met name Duitsland, Frankrijk, België en Zweden, laten zien dat we nu al niet meer veilig over straat kunnen.

Het lijkt duidelijk de bedoeling van de gevestigde orde in de Europese politiek en media om ons hierbij neer te laten leggen, dat wij burgers inderdaad accepteren dat geweld en terreur net zo bij een geïslamiseerd Europa horen als vrijheid en veiligheid bij het oude, verdwenen Europa hoorde, toen landen nog wel hun eigen grenzen wilden en mochten controleren, en het beschermen van onze waarden tegen een haatideologie zoals de islam niet meteen als ‘racistisch’ en xenofoob’ werd verketterd.


Xander
 

(1) Independent
(2) Breitbart

Zie ook o.a.:

22-03: ‘Dader aanslag Londen vermoedelijk moslim haatprediker Abu Izzadeen’
22-03: Overheidsonderzoek: 1/3 jonge moslims in Europa achter geweld en terreur voor islam
22-03: Europese Commissie gaat lidstaten dwingen nog meer moslimmigranten op te nemen

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.







Reacties

Twanneman op 23-03-2017 13:07

Tja, het is te zot voor woorden, waar gaan we naartoe, en hoe is het mogelijk dat zoveel mensen niet zien in wat voor ellende we zitten, gezien de uitslag van de stemming op 15-03.

Ik en mijn vrouw hebben voor de laatste keer gestemd (PVV), de volgende stemronde gaan wij niet meer het heeft toch geen zin in NL, zowiezo niet door de slapende NL-ders en daarbij het fraude gevoelige systeem wat wij hebben (elk systeem is fraude gevoeleig overigens).

Stemmen zou eigenlijk pas moeten mogen vanaf 25 jaar, dan heeft de jeugd iets meer verstand van zaken en wordt er minder gstemd op zo genaamde leuke koppies en vlotte peren.

Mensen, leef alsof het de laatste dag is, het einde komt sneller als mensen in de gaten hebben.

Alexander79 op 23-03-2017 13:16

Xander, Zoals ik het begrepen heb zei Erdogan dat hij de EU juist wilt waarschuwen voor het terrorisme. "Als het zo doorgaat met het laffe beleid vanuit EU/ Duitsland, dan zal niemand meer op straat kunnen door het terrorisme". Welk verhaal is nu juist?

Freduardo op 23-03-2017 13:54

Terreuraanslagen horen nu eenmaal bij de islam.

In een geciviliseerd land met fatsoenlijke mensen heeft de islam niets te zoeken.

Vandaar de terreur, een middel om de islam te verspreiden. 

Yerik op 23-03-2017 13:59

@ Alexander79 op 23-03-2017 13:16 "Welke taal is nu juist?" Alexander toch... Meen je dit echt? Hier antwoord op jouw vraag: de taal van een islamist: christen- en jodenhater, vrouwenonderdrukker, geschiedvervalser, homo-hater en leugenaar, die het over racisme bralt terwijl hijzelf ook nagenoeg blank is. Ofwel: de taal van Hitler anno 2017. Duidelijk, Alexander????

Gabriel op 23-03-2017 14:09

Citaat Alexander79:

 Zoals ik het begrepen heb zei Erdogan dat hij de EU juist wilt waarschuwen voor het terrorisme.

Waarschuwen?????

Psychopaat Erdogan dreigt, niks meer of minder!!

Rebellio op 23-03-2017 15:16

Khan heeft gelijk als hij bedoelt: Als je islam in de wereld duldt, dan hoort terrorisme erbij. Daarom verban de koran, verbied de islam en heb (daarmee) de moslim lief...

Jean op 23-03-2017 15:55

Groot Brittanië heeft slim gedaan met die EU deur te sluiten, GB moet nu nog alle moslims van het grondgebied verdrijven dan wordt GB 'de bestemming' voor ons Europeanen want daar is het dan veilig en leefbaar.

Wij zullen sowieso volgen door die EU de rug te keren want ook wij zijn die EU misdadigers ook meer dan kotsbeu, het gedrag van die misdadigers is desastreus voor ons Europeanen. Europa is momenteel onleefbaar geworden door die massa Afrikanen en dat moet gekeerd worden w.w.z. alle Afrikanen terug naar Afrika sturen dan kunnen ze daar meewerken aan de opbouw van Afrika, zij blij of misschien ook niet blij maar wij sowieso overblij. Het is onze plicht te zorgen voor toekomst en veiligheid van en voor onze kinderen en kleinkinderen maar door de aanwezigheid van dat achterlijk pervers gewelddadig barbaars islamitisch gespuis is dat onmogelijk.

Alexander79 op 23-03-2017 16:02

@Yerik, @Gabriel,

Disclaimer: Ik probeer een objectief beeld te krijgen over wat hij feitelijk gezegd heeft, niet over enige stemmingmakerij over wat voor een persoon hij is want dat voegt werkelijk niets toe aan mijn vraag. Gezien ik zijn taal niet kan verstaan/ lezen kan ik niet goed oordelen wat hij letterlijk gezegd heeft. Ik heb op andere nieuwssites gelezen dat de dreigtext uit de context is genomen. Ik ben gewoon benieuwd naar wat hij feitelijk gezegd heeft. Ik voel mij geroepen om duidelijk te maken dat ik het geheel met jullie eens ben wat voor persoon hij is en welke verkeerde kant dit allemaal op gaat. Ik ben blij dat ik geemigreerd een jaar geleden geemigreerd ben naar een klein christelijk plaatsje in de VS.

mij mening op 23-03-2017 16:32

 Dit soort aanslagen stellen niets voor, als we lezen wat de Bijbel leert over profetie dan kunnen we opmaken dat binnen tien jaar de groteverdrukking begint. Ach, bedenk dus dat het nog veel erger kan.

Infidel4U op 23-03-2017 16:41

Slaap lekker Alexander. Droom maar zachtjes. Erdogan en de EU zullen wel over je waken.... En de islam is de religie van de vrede. We hebben toch niet voor niets de Resolutie van Straatsburg in 1975 getekend? Onze leiders zullen het wel weten en hebben altijd het beste met ons voor.....

Sarcasm off.

Bambi op 23-03-2017 17:00

Terreuraanslagen horen er nu eenmaal bij!!!👎👎👎

Dat is idem  zoals,trek je plan.👎

Bambi op 23-03-2017 17:12
Bambi op 23-03-2017 17:38
Yerik op 23-03-2017 17:55

@ Alexander79 op 23-03-2017 16:02 Dan heb je daarmee zeker goede bedoelingen en ben ik weer eens te snel van pen geweest. Hartelijke groet en... is er nog een klein huisje te koop in dat plaatsje???

:-)

Doordenker op 23-03-2017 18:06

We remind our readers that this is not an evil plot, it was just a peaceful manifestation from Islam, the religion of peace and love. (E.U. Times)

Vertaling:

We herinneren er onze lezers aan dat dit geen kwaadaardige daad is, het is enkel een vredevolle manifestatie van Islam, de religie van vrede en liefde. (E.U. Times)

Tom Hendrix/Seneca op 23-03-2017 18:23

Wat een verrijking, die we hebben gekregen door de islam, niet? Zum kotzen, en dan te bedenken; dat onze politici daar in 1975 al aan mee geholpen hebben, door de aanname van: " De Resolutie van Straatsburg", ook wel genoemd; " Oil for immigration". En welke partijen uit Nederland hebben daar voor gestemd: PvdA,CDA,VVD en D66. Die zijn hoofdelijk aansprakelijk voor dit verraad.

ieznogoedh op 23-03-2017 18:25

De gisteren door Channel 4 berichtte Abu Izzadeen blijkt dus definitief niet de dader te zijn.

Kan zijn, maar hij is van hetzelfde ras, dus onbetrouwbaar en wellicht de aanslagpleger van morgen.

De Terugkeer op 23-03-2017 19:59

mijN mening op 23-03-2017 16:32    Elke voor niets gestorvene is er één teveel...overal op aarde. Vroeger al, nu en in de toekomst.

Ja, het wordt nog tig keer erger...

Bambi op 23-03-2017 21:56

Hebben de mensen nog geen  aandacht gegeven,als het volle maan is,dat er kort nadien aanslagen zijn geweest?

Ik wel,iedere keer als het volle maan is kijk ik er naar,omdat het rust gevend is.

Let er eens op.

Bambi op 24-03-2017 00:20
Tabris op 24-03-2017 02:17

"Khan, die in mei vorig jaar de nieuwe burgemeester van Londen werd, verklaarde letterlijk dat de dreiging van terreuraanslagen ‘een essentieel deel vormen van het leven in een grote stad’"

Tja, er zijn heel wat aanslagen in een stad als Tokyo met 13 miljoen inwoners.

Maar ja, daar wonen dan ook nagenoeg geen moslims.

Tabris op 24-03-2017 02:23

Zet eens twee dingen op een rijtje.

De groei van de moslim populatie over tijd en

het aantal terroristische aanslagen, moorden en verkrachtingen over tijd.

Het is zeker dat er een zeer sterke causale correlatie tussen deze twee variabelen bestaat.

Trek je conclusies.

Qromwel op 24-03-2017 08:10

Zit Amalek in de Islam? Men leze wat er in de Bijbel staat over Amalek. (23 bijbelplaatsen) Allen mbt. Israël.

kritische peter op 24-03-2017 15:07

Geloven jullie dit soort aanslagen nog steeds ? Waarschijnlijk vindmen binnenkort een paspoort.

De overheden beschermen u niet, maar brengen ons in gevaren als deze.

False Flag operaties heet dat.

Voor de echte rijke (Rothchilds) zijn wij pulp, afval.

vlokje op 24-03-2017 15:18

@Noorderlicht op 24-03-2017 13:22

Dank voor de link

Noorderlicht op 24-03-2017 19:35

Welkom vlokje! jouw reacties lees ik altijd graag al ben je een roepende in de woestijn;

derk op 26-03-2017 10:29

Even een andere boodschap. De oorzaak van alle ellende is, dat de mensheid de banden met het geld heeft aangehaald, en de banden met Jezus Christus heeft laten vieren. We zien hier een hernieuwde dans rond het gouden kalf, waar iedereen aan mee doet. We maken ons als mens veel te druk om aardse zaken, en zijn daardoor blind geworden. We zijn zelf de oorzaak van dit alles, omdat we de verkeerde keuzes maken. Weet wanneer u als overtuigend Christen sterft, u een nieuw huis in de hemel krijgt waar u voor altijd mag wonen. Dit huis is door God zelf gemaakt. De pijnlijke dingen die al enige tijd in gang gezet, zijn ter voorbereiding op de wederkomst van onze lieve Jezus Christus. We lezen alle nare dingen hier wel, maar begrijpen we ook dat God dit in de heilige schrift allemaal heeft aangekondigd. Al deze dingen moeten immers gebeuren. We moeten ons dus drukker gaan maken waar we als Christen staan als de grote dag aanbreekt. Wel wil ik hier nog even vermelden, dat ik meeleef met alle slachtoffers van alle terreurdaden die momenteel over de hele wereld plaatsvinden.

Qromwel op 26-03-2017 10:44

Onze NAVO bondgenoot bedreigt ons bij monde van z'n staatshoofd met zijn staatsterrorisme!

tippelaar op 22-04-2017 21:10

De nl.staat is onze ergste vijand

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld