Headlines




18-05-17

-  EU sponsort deze propaganda video die moslims oproept naar Europa te komen
 


17-05-17

- Deep State en massamedia gaan vol voor staatsgreep tegen Trump
 


16-05-17

-  Rusland: 'Absolute onzin' dat Trump geheime Israëlische info naar ons gelekt heeft

- 'Amerikanen verantwoordelijk voor verspreiding WannaCry gijzelvirus'
 


15-05-17

-  Facebook begonnen met blokkeren kritische berichten over islam
 


14-05-17

- EU wil dit jaar grenzen openen voor nog eens 10 miljoen immigranten
 


13-05-17

-  'Rusland en China overtuigd dat VS kernaanval voorbereidt'
 


12-05-17

- Top psychiater: Macron is gevaarlijkse psychopaat die Frankrijk zal ruïneren
 


11-05-17

-  Massale stroomstoringen en tientallen doden bij 40% duurzame energie in Australië
 


10-05-17

- Macron wil eurozone regering en Franse schulden afschuiven op Duitsland en Nederland
 


09-05-17

-  Erdogan dreigt Israël opnieuw met moslim invasie van Jeruzalem
 


08-05-17

- Gelekte emails: Macron betrokken bij wapens voor ISIS, drugs en belastingontduiking
 


07-05-17

-  'Macrons partij grotendeels geïnfiltreerd door Moslim Broederschap'

- Paniek in VS over nieuwe drug die dodelijk kan zijn bij aanraking met de huid
 


06-05-17

-  'Duizenden wapens onderschept voor nieuwe Balkanoorlog tegen Servië'
 


05-05-17

- Macron zegt dat Franse cultuur niet bestaat en wil meer moskeeën laten bouwen
 


04-05-17

-  'Zwarte leiders Zuid Afrika willen blanke bevolking binnen 5 jaar uitroeien'
 


03-05-17

- Nederlandse ex-bankier: Elite nodigde mij uit voor satanische kinderoffers
 


02-05-17

-  Nieuw handvest Hamas streeft exact hetzelfde doel na: de vernietiging van Israël
 


01-05-17

- Welt journalist: Beleid Angela Merkel is late wraak DDR op West Duitsland
 


30-04-17

Boek van priester-theoloog: 'Helft van alle katholieke geestelijken is homo'
 


28-04-17

- Israël waarschuwt Rusland en Iran met bommen op luchthaven Damascus
 


26-04-17

- Minstens 5 EU-landen kiezen Saudi Arabië in VN Vrouwenrechten Commissie
 


24-04-17

- Fransen stemmen over toekomst van Europese Unie
 


22-04-17

- Operatie Gotham Shield: Nieuwe geruchten over nucleaire false-flag aanslag VS
 


20-04-17

- Moslim aanslag op christelijke conferentie met 500 deelnemers net voorkomen
 


18-04-17

- Pasen 2017: Afgelopen jaar 90.000 christenen vermoord om hun geloof
 


16-04-17

Noord Korea dreigt kernbom op Amerikaanse vlooteenheid te gooien
 


 












































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Xandernieuws wenst u een gezond, veilig en gelukkig 2017!


Net als vorig jaar stroomde het plein bij Xandernieuws Tower-2 vanavond weer vol met mensen om naar onze traditionele vuurwerkshow te kijken.

 

Voor alle mensen die onze nieuwjaarsreceptie op de 48e verdieping in Tower-1 willen bijwonen: neem a.u.b. niet snellift nummer 3, die is wegens een defect buiten gebruik geraakt. Excuses voor het ongemak, maar eenmaal boven aangekomen is alle drank zoals gebruikelijk geheel gratis. Tot zo!

Het Xandernieuws Team

Het Xandernieuws Team wil u allen hartelijk bedanken voor al uw mooie wensen, uw waardering en betrokkenheid met XN en alle gasten.

Reacties

Kayfas op 01-01-2017 00:41

Beste wensen toegewenst aan het XN team!

Apenrots op 01-01-2017 00:54

Hahah beste wensen jongens en meiden van Xander-team, moge de Here God ons nog veel vreugde geven in 2017. Grt uit Apeldoorn

De flow is goed, in dat spoor verder en morgen zien we wel weer verder. Mod.

Dr. John op 01-01-2017 00:54

Xandernieuws Tower_2 ?

Xander wat heb jij gerookt? Niets, maar de bubbels van de - hik- champagne maakt wel vrolijk. Grtz het XN team

Wil ik ook wel eens proberen.

Desalnietemin,iedereen een gelukkig 2017!

De Wal op 01-01-2017 01:20

Allerbeste wensen Xandernieuws Team voor 2017 en ga zo door.

Prachtige humor hier.

Iedereen een gelukkig en gezond(verstand) 2017.

 

Het is nu 2 uur en het laatste rondje is geschonken en gaat de bar dicht.

Voor de mensen die van ver komen staan er logeerbedden gereed op de 48e etage in tower 2, te bereiken via de loopbrug ,aangeraden wordt om niet naar beneden te kijken.

Wel goed vasthouden, de brug is wat wankel, het team gaat u voor en morgen ontbijt op bed. XN team.

Jopie op 01-01-2017 01:39

Gelukkig nieuwjaar!

Kruisridder op 01-01-2017 01:39

Alle mensen van het Xander-team wens ik een heel goed en voorspoedig 2017 toe in alle opzichten.

chees op 01-01-2017 03:04

Xander team . An as good as possible  2017 . I believe it's going to be a challange ot get through this new year .

Best regards   Cor Zuyderwyk .... Australia

Michaël ;-{> op 01-01-2017 03:06

De allerbeste wensen voor 2017 !

De Terugkeer op 01-01-2017 04:04

Een ongelukkig nieuwjaar! Voor diegenen die leed willen, op alle niveau's...

En voor bijzondere mensen zoals jij, Xander en jouw team, in die befaamde X-towers(!): een echt zeer gemeend en heel zinvol en gelukkig nieuw jaar!

Greetz,

De Terugkeer.

Koddebeier op 01-01-2017 07:19

Xander-team : Een Voorspoedig en Gezond 2017

goof op 01-01-2017 09:23

Een goed 2017 gewenst mensen van Xandernieuws en ga door met jullie andere manier van kijk op het rood gekleurde nieuws van de msm. Ik plaats geregeld artikelen door op mijn FB om de mensen die nog slapen de ogen te openen en verdraaid het helpt als mensen ook eens wat anders lezen dan wat de msm ze voorspiegelt.

Dewevoga op 01-01-2017 09:24

De aller beste wensen voor XN-team en de volgers van XN-nieuws. 

marly op 01-01-2017 09:54

De allerbeste wensen voor l het Xander -team

Tom Hendrix/Seneca op 01-01-2017 09:57

Xander ook voor U de beste wensen, evenals voor de reageerders op deze site.

cefas op 01-01-2017 11:20

Ik kom er aan met mijn schietstoel! Waar is die tower? Hoe dan ook, een Shalom voor het nieuwe jaar toegewenst!

Yerik op 01-01-2017 11:47

Alle medewerkers van Xandernieuws 

Nogmaals van mij de Aller-, Aller beste wensen voor 2017 !!!Houd aldoor in gedachten dat de juiste nieuwsgaring en -vermelding door jullie bijzonder belangrijk is, in éérste plaats voor Christenen.Immers, jullie geven mensen gelegenheid om achter de schimmige schemergordijnen van de Staatsmedia zoals de N.O.S., Telegraaf en Nu.nl te kijken.Het verschaft niet alleen de kennis in tal van zaken die anders verborgen blijven, maar geeft ook gelegenheid tot de juiste meningsvorming.

Ik Roep Ieder Op om evenals ik doe, bij verschillende gelegenheden Xandernieuws (bij herhaling) onder de aandacht te brengen en mensen aan te sporen om het te lezen!

willy op 01-01-2017 11:48

beste wensen ook nu in 2017 voor alle lezers en het redactieteam en een jaar dichter bij zijn Komst ! Shalom

T.D. op 01-01-2017 11:48

Ik wens Xander en het Xandernieuws team via deze weg een gezegend, voorspoedig, gezond en vooral veilig 2017 toe. Xander en team, jullie zijn werkelijk Gods wachters in deze boze wereld. Ga vooral door met melden van nieuws dat de reguliere media mijden. God bless!

Kwamvanrechts op 01-01-2017 13:31

Een heel goed, gezond en waakzaam 2017.

vijgeboom op 01-01-2017 13:35

Ik wens een ieder een goed leven toe en dat een ieder mag gaan geloven dat Jezus de messias is en dat het koninkrijk in aantocht is.

Mark S. op 01-01-2017 13:35

Nou Xanderteam dat was me nog eens een leuk feestje! Ik vond het niet erg om de trap te nemen hoor. Is goed voor m'n conditie. Maar je krijgt er wel dorst van. Gelukkig was er genoeg te drinken. ;-) Mod.

Xanderteam bedankt voor alles het afgelopen jaar en allen hier: Zalig en gelukkig nieuwjaar en God's Zegen!

Pieter A Meijer op 01-01-2017 13:52

Shalom chaverim;

Is het 'gebruikelijke' vuurwerk niet een verjagingscultus om de demonen te verdrijven?

Dit is wel gebruikelijk bij de Chinezen etc.

En is 31 december (tien) wel de laatste dag van een/het jaar?

En wanneer 2017 het geboortejaar van Jashuah zou zijn; is Hij als 6-jarige geboren! En Niet op 25 dec!

Immers, Herodus stierf 2021 jaar geleden. Hij gaf bevel, om Alle kinderen onder 2 jaar, te doden!

De (doods)firma "Rome-Constantinopel-Nicea"; heeft haar 'werk' tot nu toe uitgevoerd.

Chaq sameach. Plaats vertaling . Mod.

MK op 01-01-2017 14:21

Hahaha, nice one Xander. Beste wensen voor je en hoop oprecht dat niks waar is van deze website, hopen en weten is iets anders helaas.

MK op 01-01-2017 14:23

Pieter a Meijer, zou goed kunnen. Maar het huidige vuurwerk is in Nederland gewoon een mooi chemisch schouwspel waar miljoenen mensen van genieten, zonder achtdr elke boom een zure druif te vinden.

JJ op 01-01-2017 14:30

Huh, kan iemand even eeen beetje uitleg geven hierbij. Heeft Xandernieuws een eigen gebouw? kon iedereen drheen komen? waar was het? en had ik daar serieus in een bed kunnen slapen? klinkt bijna als een gratis hotel met een gratis overnachtingsplek.. let me know

:-) Humor hoeft geen waarheid te bevatten. Maar volgend jaar bent u weer van harte welkom. Mod.

Zomer op 01-01-2017 14:59

Aan Iedereen van xandernieuws en volgers , ik wil iedereen een gelukkig en gezond 2017 wensen.

Men dat jullie wensen uit mogen komen.

Trouwens Xander prachtige humor!

Pieter A Meijer op 01-01-2017 15:07

Vertaling van  13:52;

Shalom chaverim....... Vrede voor u vrienden/broeders.

Chaq sa-me- ach........goede (feest)dagen.

MK op 14:30  01-01-17: Het door u als "een mooi chemisch schouwspel" betitelde gebeuren, heeft o.a voor mijn vrouw de nodige consequenties voor haar luchtwegen! Tevens: wanneer ik met mijn auto op de openbare weg, dergelijke rookwolken produceer; wordt mijn wagen van de weg gehaald! En een dergelijk "vergrijp" staat totaal niet in verhouding tot de puinhoop die werldwijd de atmosfeer in wordt geblazen!

Evenwel..........

DN op 01-01-2017 15:13

Okay, ga maar lekker door Xandernieuws!

Scrutinizer op 01-01-2017 17:05

Vanuit China "Xin nian kuai le", ofte: gelukkig nieuw jaar.

Maar het werd hier amper gevierd.

Pas over een dikke maand gaan hier alle remmen los.

Niettemin wens ik het Xanderteam en de hele community reaguurders het allebeste voor het nieuwe jaar.

Berkeboom op 01-01-2017 17:16

Ook mijn beste wensen aan het Xander team en iedereen die Xander volgt.Laat 2017 het jaar zijn dat de waarheid mag doorbreken en wo ons mogen bevrijden van zowel de EUSSR dictatuur als de Globalistische new worldt orde dictatuur in het algemeen door o.m.dat de juiste vrijheid partij en politiekers mogen doorbreken. En laat het ook een heel goed jaar worden voor Trump die de grote puinhopen van Obama en Merkel moet gaan opruimen en herstellen en dat meer mensen mogen beseffen dat onze huidige regeerders ons beliegen en bedriegen zodat ze kunnen afgestraft worden.Laat het ook een gezegend jaar worden voor Israél en het uitverkoren volk dat hun god hun mag behoeden van de aanvallen van de antisimieten die ze nog gaan meemaken.En beste Xander: vooral zo verder doen en u niet laten afschrikken door onze gestapo politiek,De waarheid wint altijd! Gods zegen allemaal

Anora op 01-01-2017 18:04

Gelukkig nieuwjaar xander en lezers. Het was goed toeven in tower1, ik ben gewoon geklommen; geen snellift nodig. U ging ook als laatste weg, dus u heeft het naar uw zin gehad :-) Mod.

jan op 01-01-2017 18:34

En er gaat niemand een lampje branden.??     Slaap zacht in 2017

Anora op 01-01-2017 18:34

Jazeker! Tot in de vroege uurtjes, de sfeer zat er goed in! Het was de klimtocht meer dan waard! ;-) Mod.

Pim op 01-01-2017 18:58

Aan het hele Xander-team wens ik een heel goed en gezond voorspoedig 2017 toe in alle opzichten en heel veel wijsheid en - dat zullen jullie zeker nodig hebben in het komende jaar, want het kapatalistische systeem zoals het nu is, geeft zich niet zo gauw gewonnen. Zie de ernorme chaos over de hele wereld.

Dean op 02-01-2017 00:19

Gelukkig nieuw jaar iedereen en dank je wel Xander voor het brengen van het ware nieuws afgelopen jaar! Ik wens u en uw team veel wijsheid en genade om het licht alsmaar sterker te doen schijnen in dit steeds heftiger wordend duisternis!

MK op 02-01-2017 18:00

Pieter A Meijer op 01-01-2017 15:07

En als een vulkaan een keertje wat ontspant? Hoeveel giftige stoffen denk je wel niet dat er dan in de atmosfeer belanden? Een paar uurtjes vuurwerk valt echt in het niet in vergelijking met natuurgeweld of dagelijks non-stop uitlaatgassen. Daar hoor je mij overigens niet over zeuren, maar je maakte zelf de vergelijking. Ik vind het nogal zuur. Jammer voor je vrouw, maar zo heeft iedereen wel iets waar die niet tegen kan. Ik heb astma en ik heb het er voor over, niet iedereen is tuig met illegaal knalwerk, er bestaan ook gewoon nog liefhebbers. Je vrouw kan ook lekker binnen blijven een dagje, dat doe ik ook regelmatig. Het meeste last heb ik tijdens mistige dagen, bij wie moet ik dan zeuren? De meerderheid hoeft zich niet altijd aan te passen aan de minderheid.

Hoopvol op 02-01-2017 18:46

Ook van mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar voor Xander en zijn team en voor alle mensen die xandernieuws volgen ...

Enne wij houden er gewoon de moed in voor het jaar 2017 ! Wat er ook boven ons hoofd mag hangen, wij zijn veilig onder Zijn vleugels.... 

Ps: heb ik wat gemist.... Waar was dat feestje ???? 😧

Pieter A Meijer op 03-01-2017 14:12

Shalom MK 0201-2017   15:07;

Een vulkaan is voor de mens oncontroleerbaar!Het is zeker! niet zo, dat ik wil zeuren.

"Mijn vrouw heeft COPD + ontsteking a/d bronchieën. Eveneens heeft zij diabetes2.

Wanneer mijn auto een dikke rookpluim produceert, wordt mijn auto van de weg gehaald!

In mijn posting van 01-01-2017   13:52, refereerde ik tevens aan een 3-tal historische gegevens.

20% - 40% van het ziekte-verzuim is gerelateerd aan de luhtwegklachten!

Shavuah Tov.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld