Headlines




12-02-17

-  Wilders: 'Islam gevaarlijker dan Nazi ideologie en Koran moet verboden worden'
 


11-02-17

Britse studie: Ruime meerderheid Europeanen wil immigratie moslims stoppen
 


10-02-17

-  Elijah Wood ('Frodo' in Lord of the Rings): Hollywood is één grote pedofielen ring
 


09-02-17

Balkan Grens Defensie Project: 16 landen negeren EU en gaan migranten tegenhouden
 


08-02-17

-  Zweedse agenten woedend: Migrant verkracht 13 jarig meisje en krijgt 2 maanden cel
 


07-02-17

- 'Merkel wil vreemdelingenlegioen van 1,2 miljoen moslims inzetten tegen Rusland'
 


06-02-17

-  Wetenschapper: Wij hebben global warming data vervalst voor klimaatconferentie Parijs
 


05-02-17

Fukushima update: Record straling in centrale gemeten sinds kernramp in 2011
 


04-02-17

-  Trump: Krankzinnig dat een land niet zou mogen bepalen wie er binnenkomt

Euro wankelt: Rente staatsschulden bankroet Frankrijk en Italië stijgt weer
 


03-02-17

-  WikiLeaks: Obama, Clinton en Soros dwongen paus Benedictus tot aftreden
 


02-02-17

Universitaire historicus zegt dat burgeroorlogen in Europa onvermijdelijk zijn
 


01-02-17

-  Teken petitie aan president Trump om EU tot illegale autoriteit te verklaren
 


31-01-17

'EU heeft zwarte lijst van iedereen die niet tegen Rusland is'
 


30-01-17

Linkse partijen Den Haag verdedigen islamitische haatideologie met verketteren Trump
 


28-01-17

-  'Steeds openlijkere alliantie tussen links en islam wil Westerse beschaving vernietigen'

VN waarschuwt voor hongersnood Jemen: Miljoenen dreigen te sterven
 


27-01-17

Trumps EU-ambassadeur verwacht dat euro en EU binnen anderhalf jaar instorten

-  Migranten misbruiken massaal uitkeringen voor vieren vakantie in thuisland

Trump wil bijdrage aan VN stoppen vanwege steun aan Palestijns terrorisme
 


25-01-17

-  Duitse overheid waarschuwt voor chemische aanslagen op drinkwater

President Trump legt immigratie uit 7 moslimlanden aan banden
 


24-01-17

Trump begint ondanks nepnieuws-media offensief met 7 uitvoerende bevelen
 


22-01-17

Mogelijk eerste internationale crisis voor Trump: Oorlog tussen Servië en Kosovo
 


20-01-17

-  President Trump belooft macht aan volk terug te geven en grenzen te beschermen

Obama laat VS in verval, diep verdeeld en met twee keer zoveel schuld achter
 


19-01-17

Zwitsers controleren wel: 80% migranten zonder paspoort
 


17-01-17

Hof van Beroep in Parijs: Aanwezigheid Israël op Westbank is legaal
 


15-01-17





































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Trump wil bijdrage aan VN stoppen vanwege steun aan Palestijns terrorisme

Nieuwe regering gaat alle bestaande en geplande multilaterale verdragen analyseren en indien nodig opzeggen

 

De vlag van de non-existente Palestijnse ‘staat’ hoort volgens Trump niet naast die van de VN te wapperen.

‘Eindelijk een president die zijn verkiezingsbeloftes waarmaakt,’ is de teneur op veel pro-Trump sites en forums. De ene ‘executive order’ is nog niet getekend, of de ander belandt al op zijn bureau. Nadat Trump gisteren aankondigde door te gaan met de plannen voor de bouw van een muur langs de grens met Mexico, werd bekend dat hij nu van plan is om de Amerikaanse bijdrage aan de Verenigde Naties te stoppen vanwege de steun en erkenning van de Palestijnse terreurorganisatie PLO, die zich voor de buitenwereld als de Palestijnse Autoriteit heeft vermomd, maar feitelijk één en dezelfde zijn.

 

Trumps volgende uitvoerende bevel treft alle organisaties die de Palestijnse Autoriteit en/of de PLO als volwaardige leden en/of onafhankelijke staten steunen, inclusief de Verenigde Naties. In de ontwerptekst staat te lezen dat de financiële steun voor iedere organisatie ‘die wordt gecontroleerd of substantieel wordt beïnvloed door iedere staat die het terrorisme steunt’, of minderheidsgroepen vervolgt (zoals christenen in veel moslimlanden), of zich schuldig maakt aan enige andere schending van de mensenrechten, wordt stopgezet.

Het Amerikaanse Congres uitte onlangs felle kritiek op VN resolutie 2334, waarmee eenzijdig de Israëlische aanwezigheid in Judea, Samaria en Oost Jeruzalem werd veroordeeld. Nadat president Obama de resolutie zonder veto liet passeren, pleitte senator Ted Cruz al voor het stopzetten van de Amerikaanse bijdrage aan de VN, totdat de internationale organisatie de resolutie ongedaan maakt.

Trump gaat zich mogelijk uit diverse verdragen terugtrekken

In Trumps decreet wordt gesproken van een vermindering van minstens 40% van het aantal Amerikaanse subsidies voor internationale organisaties. De VN is voor 22% afhankelijk van Amerikaans geld, en dreigt dus hard getroffen te worden.

Een speciaal comité gaat tevens kijken welke ‘vredes’operaties van de VN onder de maatregel kunnen gaan vallen. Daaronder vallen ook het Internationale Strafhof (ICC) in Den Haag, het VN Bevolking Fonds (dat vooral gericht is op het beteugelen van de bevolkingsaanwas in de Derde Wereld door o.a. abortus te promoten) en de ontwikkelingshulp aan landen die zich verzetten tegen belangrijk Amerikaanse beleid.

De nieuwe president kondigt ook een ‘Moratorium op Nieuwe Multilaterale Verdragen’ af. Alle bestaande en geplande verdragen met meerdere landen of partijen worden tegen het licht gehouden, met uitzondering van afspraken die gedaan zijn in het kader van de veiligheid en internationale handel. Het comité wordt gevraagd aanbevelingen te doen welke verdragen de Verenigde Staten kan opzeggen.

 

Xander

(1) Arutz 7
(2) Ynet News

Zie ook o.a.:

25-01: President Trump legt immigratie uit 7 moslimlanden aan banden
23-01: Trump begint ondanks nepnieuws-media offensief met 7 uitvoerende bevelen

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

goof op 26-01-2017 07:53

We kunnen het wel of niet eens zijn met Trump maar een ding moet je hem nageven , hij houd tenminste zijn woord en doet wat hij heeft belooft en daar kunnen onze  politici nog veel van leren . Dat Trump de NAVO ter discussie stelt en zijn grenzen gaat dichttimmeren wil voor mij zeggen dat Trump tenminste een realist is en ziet dat het zo niet verder kan .  Hij snapt tenminste dat het roer om moet terwijl alle politici hier in de EU maar voor struisvogel blijven spelen en weigeren maatregelen te nemen om het tij te keren.  Trump zegt dat de EU uit elkaar zal spatten en dat de Islam het grote gevaar is en niet Putin zoals ze ons willen doen laten geloven.  Ga zo door Trump neem het voortouw maar want die lapswanzen die hier aan her roer staan hebben inmiddels genoeg laten zien de situatie niet onder controle te hebben.

Hans v. d. Zwan op 26-01-2017 07:59

Dit is breaking news!

Wat een prachtig nieuws!

Hoop dat deze pap wél zo heet gegeten als hij nu wordt opgediend!

grrrr001 op 26-01-2017 09:10

Kindermoord zal worden teruggedrongen als vrije sex stopt, zodat de rekening gepresenteerd wordt aan de veroorzakers en niet aan de samenleving, dus keuze blijft groepsverkrachters kastreren en grenzen sluiten, en onverkozen illigaal in Belgie verblijvende eu cirkus het land uitkieperen.

@alexanderdecroo 25/01/2015Zonet gesproken met collega Ploumen om Belgische steun toe te zeggen. Samen sterk voor rechten v/ vrouwen en meisjes

jw op 26-01-2017 09:28

ik hoop dat die woord houd. klasse

Henk Boskamp op 26-01-2017 09:42

Israël had beter een vredelievende beweging kunnen oprichten. Om de opkomst van de PLO te dwarsbomen heeft de MOSSAD Hamas opgericht. Hamas is te extreem om mee te praten dus zien de meeste mensen de PLO gematigde gesprekspartner. Hadden ze een vredeslievende organisatie in het zadel geholpen dan had Israël nu alle touwtjes in handen.

Visserman op 26-01-2017 09:43

Geweldig Trump!!!,wie had nog zo'n wending verwacht zouden de banden met de olie uit saudi Arabië ook gestipt worden ? En komt de moslim wereld nu misschien echt in opstand tegen Israël Door deze wending?

Jules van Rooyen op 26-01-2017 10:14

Nu is het wachten op het opzeggen van het klimaat verdrag van Parijs.

ohje op 26-01-2017 10:24

Netjes

Laat je vooral niet opjagen van de media,die spuwen vuur als nooit eerder.

JP op 26-01-2017 10:29

"Nieuwe bezems vegen schoon". Het werd hoog tijd dat er een andere wind gaat waaien in de Wereld. Zelf heb ik vooral genoeg van al die oorlogen met dood en verderf als gevolg en gevoerd onder valse voorwendselen. Zelfs Amerikanen wanen zich niet veilig in eigen land, om de macht en invloed van de UN en Homeland-security. De onontkoombare "Reset" van het systeem Wereldwijd, zal al genoeg angst en ellende tot gevolg hebben. Laten wij hopen dat het "Team Trump" dit zonder bloedvergieten in goede banen weet te leiden. 

Dion op 26-01-2017 10:58

kan er niet echt mee zitten dat Trump dit doet.

terecht dat ie het subsudiceren van bedenkelijke organisaties tegen het licht gaat houden

DN op 26-01-2017 11:00

Hij kan zich beter op de problemen van zijn land focussen & zich niets meer aantrekken van wat daarbuiten komt! Deze drie (Navo, VN & EU) is één pot gevaarlijk nat dat alléén maar snode despoten aan de knoppen heeft. http://www.bing.com/search?q=Navo+VN+EU&qs=n&form=QBLH&sp=-1&pq=navo+vn+eu&sc=3-10&sk=&cvid=F1FE8476A4FF46A29BC0C0B530DDDA3D

Levi op 26-01-2017 11:31

Our God is an awesome God! Zo trouw aan Zijn volk! 

Wim op 26-01-2017 11:37

Zou President Trump een verbond met Israël sluiten ..?

groenhart op 26-01-2017 12:09

Trump dumpt olie op het vuur.

Tom Hendrix/Seneca op 26-01-2017 12:18

Goed zo, POTUS Trump! Laat de fascisten der Verenigde Nazies, maar mooi barsten.

Terex op 26-01-2017 12:24

Misschien dat de leiders van Europa het ook lezen en dat ze en voorbeeld nemen aan Trump. Vol gas met de bezem door allerlei achterlijke verdragen en zorgen dat het weer op de rit komt.

Yerik op 26-01-2017 12:25

Grote schoonmaak in de V.S.? Nu ook het brusselse en haagse regeringsvuil opuimen.

Anna op 26-01-2017 12:52

Uit bovenstaand artikel blijkt dat Trump visie  heeft.

Visie  op wat er in de wereld aan de hand is... ,visie op het probleem van de islam.  De Islam die op dit moment de hele wereld uit balans dreigt te brengen..... 

Het " probleem islam"  is door afgelopen regeringen en wereld leiders met pappen en nat houden en door bedreigingen, waarop toegegegeven werd, en door oorlogen en aanslagen,  en door niet te vergeten angst van westerse leiders, uitgegroeid tot een wereld wijd gevaarlijk " expansief terroristisch gezwel.... " Westerse leiders zijn Democratisch... en democratie wordt door de islam als zwakte gezien en hiervan wordt geprofiteerd door de democratische regels te " ge( mis) bruiken" voor hun eigen gewin. ( en terreur) 

Trump ziet wat de kern van het conflikt is..... Het is een religieus conflikt.... helaas wil men dit in het westen niet horen, maar als ik de besluiten van Trump zo lees, dan begrijpt Trump dat..... Als  voorbeeld van bangheid van landen en wereld leiders, van wat ik hierboven  zeg; Kijk  eens naar de vele resoluties tegen Israël in de VN zelfs Ban Ki Moon moest bij zijn afscheid toegeven dat dit wel erg buitenproportioneel was, maar hij deed er niets aan... Ook Ban was Bang....van de gevolgen... van de islam.........!!!!!! Ja de islam heeft veel macht,  zoveel dat ze de hele wereld economie op de knieën kunnen  krijgen..... .... ( olie !!!!!!) ( Alhoewel Saudie Arabië ook moet bezuinigen om dat de levensstijl van de elite daar wel heel erg geld verslindend is.... dus ook dat heeft een einde) 

Het conflikt is ten diepste de strijd tussen de God van de Bijbel en de satan... die alles probeert om te vernietigen wat God juist wil..... En omdat Israël nog steeds het volk van de Bijbel is, en het door Gods leiding op een heel bijzondere manier weer in dit land is terug gekeerd, daarom zijn de Palestijnen, ( wat in feite gewoon Arabieren zijn) het speerpunt  van de islam in hun stijd voor de verovering van de hele wereld.... eerst Israel,  en de rest van de wereld volgt dan vanzelf....... en de VN doet daar driftig aan mee.., En nu lijkt  het dat Trump op goede democratische gronden ( want niemand wil toch terreur) hier een stokje voor gaat steken..... Trump zegt nu dat alle organisaties die terreur steunen geen geld meer krijgen....chapeau Trump..... ........... Dat geld wat Obama vorige week nog eventjes stiekem naar de palestijnen wiilde overmaken was niets anders geweest dat salarissen voor families van agressieve Palestijnen in gevangenissen die Joden hebben vermoord.......( 5000 € per maand!!! voor moordenaars families) . Dus Trump ga door zo.... op de ingeslagen weg.... 

En wat betreft de vertegenwoordiging van " Palestina " in de VN en de erkenning van het land.... door andere landen......het is misleiding...... het is totale onzin... dit land bestaat niet... het heeft geen enkel recht.... Met " witte boorden diplomatie " hebben ze ( Jasser Arafat er consorten )dit voor elkaar gekregen omdat ze inmiddels zijn gaan  inzien dat geweld  tegen de joden niet loont.  ( vorige week nog door een onafhankelijke rechter in Parijs uitgesproken dat de Palestijnen geen enkel recht hebben op het land!!!)   Maar  ja de wereld leiders zijn bang van de gevolgen ( terreur!!!) als ze dit onbestaande land niet erkennen dus doen ze weer consessies..... Trump heeft gelijk dat hij de gelden die direkt of indirekt  gebruikt worden voor terreur totaal terug trekt..... en als je de school boeken ziet van de palestijnse kinderen dan leren ze daar terreur!!!!!!! Hamas wil nu zelfs met de PLO een regering gaan vormen!!!!  De islam is alleen gevoelig voor Krachtig optreden!!!!!!

Mr. president Trump; u zult dit nooit lezen, maar ik wens u de wijsheid van Salomo toe..... in dit moeilijke conflikt. Blijf consequent en volg het woord van God,  de Bijbel ook in uw beleid. We zien al hoe u de abortus regels waar  u kunt, ongedaan maakt.... De Alamchtige zelf moge u ervoor met wijsheid belonen.... Mr Trump, er is nog een grote belofte van zegen voor u weggelegd, als u op de ingeslagen weg doorgaat. God beloofd zelf, via Abraham, aan allen die dit  bevel opvolgen; Ik Zal zegenen wie u zegenen, en wie u vervloeken Zal Ik vervloeken..... dus zegen Abraham en zijn nakomelingen......dat is een wetmatigheid die nu vandaag de dag nog steeds geldig is..... .........Ik hoop dat u dit Bijbelvers ter harte neemt...dan kunt u zegen op uw werk verwachten.......ik wens u Gods zegen bij uw werk..... 

God is en blijft de Almachtige, schepper en onderhouder van de hemel en de aarde. Hij beloofd dat in Abraham alle volken van de aardbodem gezegend zullen worden.... dat is gebeurt met de komst van Zijn Zoon de Here Jezus..... en allen die in hem geloven zullen behouden worden......Maar Jezus werk is nog niet klaar.... Hij komt nog eenmaal terug naar de aarde....  En daar draait nu dit wereld wijde conflikt om.....

En dat is nu ten diepste de strijd die we vandaag meemaken..... de satan Gods grote tegenstander wil koste wat kost deze terugkomst van Jezus ( dus Gods werk) verhinderen..... Satan kan God niet vernietigen. Dan probeert hij maar te vernietigen wat het liefste is van God...... Zijn oogappel!!! en omdat Jezus ook een Jood  is, en temidden van dit volk op de Olijfberg terug zal komen daarom moet dit volk en dit land volgens de satan venietigd worden.....

Helaas heeft de islam dit vaak beter begrepen dan menig Christen..... 

Ronn op 26-01-2017 13:36

“is controlled or substantially influenced by any state that sponsors terrorism” niet "iedere" staat, maar "...door enige staat die...".

Anora op 26-01-2017 14:12

Zo, het is wel een man die daad bij woord voegt. Iemand die echt stapoen zet, nou dat kennen we eigenlijk niet.

Tom Hendrix/Seneca op 26-01-2017 15:15

@ Anna: 12.52. uur. Prima verwoord Anna. En inderdaad Palestina is verzonnen. Het joodse volk, heeft volledig het recht te wonen in Israël. Ze wonen daar al sinds ze door Jozua, binnen zijn geleid, in het land Kanaän, het huidige Israël.

Peter op 26-01-2017 18:54

Trump stopt met alle directe en indirecte subsidiëring van Arabisch/islamitisch terrorisme. Nu wij nog.

Burgermans op 27-01-2017 14:49

Uitstekend bezig, die Trump. Hopelijk wordt het Midden-Oosten wat rustiger zonder de bemoeienissen van Obama en Clinton.

Ron op 28-01-2017 16:25

Beste Henk Boskamp

Sorry maar wat jij daar neerzet over de mossad die hamas in het leven heeft geroepen wat een domme leugen.

Jij begrijpt dus niet dat de zogenaamde palestijnen gewoon een nomaden volk is en was die over het gehele midden oosten aan het zwerven was,

en overal uitgekotst werden ( zie saudie arabie )

In het handvest van de plo staat nog steed de vernietiging van de staat Israel op de agenda en is nooit herroepen

en de oprichting van een vredespartij ( beweging ) in Israel dus links georienteerd. is niet aan de orde want dan word leugen op leugen gebouwd.

Israel  is de enige democratie waar zelfs arabieren in het parlement zitten, waar in het midden oosten is dat

Dus stop met dat linkse gedachte goed en lees eens goed over wat er in Israel gebeeurd en gebeurd is.

De islam is er niet voor een Joodse staat maar er tegen en wil de Israelische staat het liefst in zee drijven.

Maar helaas voor iedereen Israel is gegrondvest op het woord van GOD en het land is gegeven aan ZIJN volk

en niemand niet een levend wezen nog de duivel zal dit teniet kunnen doen want GOD heeft zijn woord gegeven dit land is van MIJN en van MIJN volk GOD zijn oogappel

Shabbath Shalom

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld