Headlines



-  Hongarije opent frontale aanval op linkse organisaties globalist George Soros

'Trump wil ambassade Jeruzalem pas opgeven als Palestijnen haatcampagne tegen Israël stoppen'
 


10-01-17

-  Democraten geven FBI geen toegang tot servers om 'Russische' hacks verifiëren
 


05-01-17

-  VN wist Israël compleet van de kaart in Palestijnse schoolboeken
 


03-01-17

Julian Assange herhaalt: Russen 1000% zeker niet achter hacks

-  Syrische migrant gearresteerd voor plannen grote bomaanslag in Nederland
 


02-01-17

-  Turkse overheidsbrochure adviseert mannen hun vrouwen te slaan 'als medicijn'
 


30-12-16

Putin wil wel met Trump, maar niet met Obama over vrede praten

-  Italiaanse overheid: 400 geharde ISIS strijders als vluchtelingen in Europa gearriveerd
 


29-12-16

'Trump zal ieder land dat anti-Israël resolutie uitvoert straffen'

-  Iedere 6 minuten 1 vermoord: Christenen opnieuw meest vervolgde gelovigen ter wereld
 


28-12-16

-  'De VN verklaart de oorlog aan de Joods-christelijke beschaving'
 


26-12-16

EU-president Juncker: Grenzen moeten ondanks terreuraanslagen open blijven

-  Duitse media bevestigen dat aanslagplegers bevelen kregen uit Saudi Arabië
 


25-12-16

-  'Wilders vervolgd omdat Saudi Arabië met sancties dreigde'
 


23-12-16

Obama laat anti-Israël resolutie door VN Veiligheidsraad passeren

-  'In Milaan doodgeschoten Amri lid van islamitisch terreurnetwerk dat nieuwe aanslagen voorbereidt'
 


22-12-16

-  Immigratie: Politie Wenen geeft duizenden vrouwen zak-alarms tegen verkrachting
 


20-12-16

-  Aanslag op kerstmarkt Berlijn: 9 doden en 50 gewonden - UPDATE 22.35 uur

Russische ambassadeur na 'Allahu Akbar!' kreet neergeschoten in Ankara

-  'ECB volgens eigen regels crisisbank, veroorzaakt ondergang eurozone'
 


18-12-16

-  Italië dwingt ziekenhuizen patiënten weg te sturen om plaats te maken voor migranten
 


16-12-16

-  Italiaanse journalist: Nederland in doodsspiraal, nachtmerrie voor vrijheid meningsuiting
 


 





































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Syrische migrant gearresteerd voor plannen grote bomaanslag in Nederland


De aanslagen met vrachtwagens in Nice en Berlijn zullen vermoedelijk nog vaker worden herhaald, en nog grotere aantallen dode Europeanen opleveren als ze inderdaad worden volgestopt met explosieven.

Het Duitse Openbare Ministerie heeft bekend gemaakt dat een Syrische migrant is gearresteerd voor het plannen van grote aanslagen met vrachtwagens en personenauto’s volgeladen met explosieven in Duitsland, Frankrijk, België en Nederland (2). De Syriër, die 2 jaar geleden in Duitsland arriveerde, had onder andere personenauto’s in politiekleuren willen overschilderen, om deze met een bom in een grote mensenmenigte tot ontploffing te brengen.

 

Volgens officier van Justitie Christoph Rebmann probeerde de 38 jarige Syriër, die zaterdag werd gearresteerd, € 180.000,- van ISIS los te weken voor het financieren van zijn beoogde aanslag(en). De autoriteiten ontdekten het plan op een telefoon die werd onderzocht tijdens een huiszoeking. De ‘vluchteling’ zou nog niet zijn begonnen met het ombouwen van auto’s tot rijdende bommen.

Nadat hij was gearresteerd gaf de verdachte het excuus dat hij nooit een aanslag had willen plegen, maar op deze wijze enkel geld van ISIS had proberen te krijgen om aan zijn achtergebleven familie te geven.

In Duitsland lijken de autoriteiten na de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn toch voorzichtiger te worden. Zo pleitte minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière ervoor om uitgeprocedeerde asielzoekers die gevaarlijk worden geacht voortaan op te sluiten voordat ze worden gedeporteerd.

Vermoedelijk is dit echter enkel stoere taal met het oog op de verkiezingen in september. De vrijheidspartij Alternative für Deutschland verwijt de regering Merkel vanwege het open grenzenbeleid direct verantwoordelijk te zijn voor de vele kleinere en enkele grote aanslagen in het land.

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Saarland.de

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

karola op 03-01-2017 06:46

Het is alleen maar wachten op niet waar maar wanneer,volgens onze politie is het 

Goed om vooral te praten met deze "" mensen""waarom haten ze ons zo?

marnix op 03-01-2017 09:48

Er komt een aanslag met een nooit geziene golf van vernietiging, IS hebben een chemisch wapen in bezit. Het is ook héél eenvoudig te maken. Chloorvatten en zoutzuur mengen met een explosie bv.

Aangezien IS nog steeds kan comuniceren en financiële draagkracht heeft, is het duidelijk dat er sponsering en militaire intel. wordt aangeboden, van superieure organisaties.

http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/3044847/2017/01/02/IS-wil-gruwelijke-aanval-met-chemische-wapens-op-Europese-bodem-plegen.dhtml

Wie heeft er meest voordeel? Met een oorlog in EU? Petroleum reuzen of alle bankrekeningen die gaan geblokkeerd worden? 

Een intern. reispas aanschaffen, is zeer goede investering. De oorlog staat reeds op papier en komt dichterbij. De Balkan regio is de lont gedrenkt in mensenbloed.

Jaap Bosman op 03-01-2017 10:32

Als er een aanslag in Nederland komt dan kan Wilders waarschijnlijk alleen regeren... geen coalitie meer nodig.

AEO op 03-01-2017 11:09

Wilders heeft gelijk als hij zegt dat we dergelijke figuren preventief moeten opsluiten. Mijn stem krijgt hij! We moeten eens gaan stoppen met dat achterlijke politiek correcte denken hier in Nederland, want dat brengt de dood met zich mee! Aan de andere kant denk ik echter ook dat het een oordeel is over Nederland en Europa. Onze regeringen moesten toch zo nodig Israël als paria behandelen? En als ik hier gesprekken voer met b.v. mijn collega's, dan merk ik dat de overgrote meerderheid erg negatief over Israël spreekt en denkt. En we weten wat er in de Bijbel staat, wie Israël zegent, die zal door God gezegend worden, maar wie Israël vervloekt, die zal door God vervloekt worden. Of in andere woorden, wie Israël gunstig gezind is, zal gezegend worden, wie Israël haat of veracht, die zal oordelen ondergaan. Dan zal God zijn zegenende handen terug trekken, en dat vacuum wordt dan automatisch opgevuld door een paar andere handen. Als de Europese Unie straks officieel een Palestijnse staat gaat erkennen, dan zal het hier nog vele malen erger worden. Lees Zacharia 12 er maar eens op na. Jeruzalem zal een schaal der bedwelming worden voor de volkeren. Men wil koste wat het kost Jeruzalem van Israël afpakken. Maar met deze pogingen zal men zijn eigen graf graven, het zal met al deze volkeren heel slecht gaan aflopen. Maar God zal zeker uitkomst geven voor degenen die Israël liefhebben!

willy op 03-01-2017 11:38

Daar heb ik nog niets van vernomen en ik heb vanmorgen de NOS nieuws bekeken ook niks op teletekst dus ik kijk er naar uit of wil men het weer in de doofpot!Shalom

vlinder op 03-01-2017 15:18

AEO,laat ik nou altijd begrepen hebben dat God liefde is. Ik vind het liefdeloos dat God alleen maar van je houd als je van Israël houd. Geloof ik dus ook niet. Volgens mij worddt de bijbel niet goed begrepen. Wat er in Israël gebeurd is ook niet netjes!

DN op 03-01-2017 16:39

Politiekers dweilen met de grenskraan open, ze kunnen hier zomaar binnenlekken, dus de grenzen moeten direct dicht, ze kunnen de open grenzen niet aan, maar zetten ze wel open, dat is als iemand die niet tegen gas kan maar toch de kraan openzet, dat is zelfmoord, we hebben zelfs al gevallen gehad dat kinderen van belangrijke EU personen hun dochter door moslimmannen zijn verkracht & vermoord, & toch volharden die gewoon in hun standpunt tegen de wil van de mensen in!

Je ziet nergens moslims een standpunt innemen tegen IS, ze zeggen zelfs zelf dat het ook moslims zijn, hun geloof kennende weten we dat we daar nooit een eerlijk antwoord van moeten verwachten, we weten wat jihad is, we weten wat taqqiya is, we weten wat sharia is, we weten wat kafir is, we weten wat halal is, we weten wat de ambities van moslims zijn, maar die het zouden moeten weten, willen het niet weten, & willen niet eerlijk toegeven dat moslims met hun wreede cult hier niet thuis horen!

Een simpele loodgieter weet dat een lekkende kraan dicht moet, maar politiekers weten niet wanneer een grens dicht moet, zeker niet de dictators van de EU, verkiezingen worden door hen in de lidstaten onzinnig gemaakt omdat hun aan de lopende band wetjes zitten maken die allemaal in ons nadeel zijn & in het voordeel van moslims, hun bepalen al voor bijna alles welke wetten in de lidstaten moeten uitgevoerd worden, dus een dictatuur, maar wij moeten dan in Belgie gaan stemmen zonder dat onze stem eigenlijk wat uitmaakt voor de EU!

Benny op 03-01-2017 16:45

AEO 3-1-2017 om 11.09

Ja ik en velen hebben Israel lief.Maar als er terreur komt e.d. Hoe gaat het dan met degenen,die Israel liefhebben ?Ja helaas de meesten verraden Israel,maar moeten dan de goeden onder lijden Ja Wilders zou moeten regeren,maar geen ene politieke partij wilt met hem in een nieuw kabinet

Weesie op 03-01-2017 17:12

Zonde van het geld wat gaat naar de NAVO,AIVD enz.

Ze weten zo weinig en heulen met de Amerikanen.

Het wordt tijd voor bijltjesdag.

Qvic op 03-01-2017 17:33

Waarom veronderstellen we dat elke religie liefde inzicht heeft? Het wordt enkel ge(mis)bruikt om je eigen verantwoordig af te schuiven op die bewuste religie. Deze mensen hebben dan ook niets met een democratie, want alles en iedereen moet buigen voor hun religie. Daar in Nederland de staat en geloof gescheiden is, volgens het Nederlandse wetboek. Dan zou het niet mogelijk zijn dat politieke partijen die religies behartigen. Dus ook niet politiek correct kunnen zijn, omdat zij dan in strijd met het Nederlandse wet handelen.

Tom Hendrix/Seneca op 03-01-2017 18:50

Dat is dus de dankbaarheid voor de opvang in Europa, door personen uit Noord-Afrika. Het zijn vrijwel steeds mensen van het zogenaamde; " geloof van de vrede", die dergelijke aanslagen wensen te plegen. En waar zijn nou toch, die zogenaamde gematigde moslims, om massaal in Europa de straat op te gaan, om te demonstreren tegen de radicale moslims....o wacht, de islam is radicaal. En de gematigde moslims, zullen de radicale moslims nooit afvallen.

Gorghel op 03-01-2017 18:52

Zet de radicale imams buitenspel en 80% van het probleem is opgelost.

grrrr001 op 03-01-2017 18:56

Als we al eens begonnen met de geblackmailde politici, die aan handen en voeten gebonden zijn om de agenda te volgen van criminele opdrachtgevers te vervangen met geen geblackmailde nut kezen, zou het al een stuk beter zijn.

http://freedomoutpost.com/cair-leader-ahmad-saleem-arrested-in-major-child-sex-trafficking-ring-bust-sex-with-children-as-young-as-10/

Tom Hendrix/Seneca op 03-01-2017 19:10

Laten we enkel nog christelijke vluchtelingen toe. Dat zou om te beginnen al een eerste verstandige stap zijn. Van Christenen hebben we geen gevaar te duchten.

gerechtigheid op 03-01-2017 19:36

De poster van Wilders met de bebloede handen van Merkel is volkomen op zijn plaats. Zelfs Maziere schijnt nu een beetje et vrijheidslicht te zien! Ook hij heeft bebloede handen! Laten we bidden dat de AfD goddelijke volmachten krijgt om de volkomen scheve toestand met de immigranten ( lees islamieten) recht te zetten. Aan JHWH het overiwcht!

Anna op 03-01-2017 20:32

Vlinder; AEO heeft helemaal gelijk. Wie Israël zegent zal gezegend worden , wie Israël vloekt zal vervloekt worden. Gen 12:2. Dit is een wetmatigheid die altijd en voor eeuwig opgaat omdat God niet kan liegen. 

Als deze woorden door God zelf gesproken niet waar zouden zijn hoe kunnen . Hoe kunnen Wij er dan zeker zijn van ons behoud door het geloof in Zijn Zoon  Jezus.

U zegt  Gods  is  liefde dat is volmondig waar. Maar dat is God niet alleen..... God is ook rechtvaardig. Als je tegen God  ingaat kan Hij dat nooit ongestraft laten. Daarom was het nodig dat Jezus naar de wereld kwam om een middelaar te zijn tussen zijn Vader  en de mensen die in Hem, Jezus geloven.

Door Gods ondoorgrondelijke liefde is Jezus naar de wereld gekomen dat hebben we pas herdacht met het kerstfeest, maar dan moet je de aankondiging van zijn geboorte maar eens Goed lezen; Jezus zijn werk op aarde is nog niet klaar...... dat is nog maar halverwege, Gabriel zegt tegen Maria; de de Here God zal hem de troon van Zijn Vader David  geven en dat Hij ( Jezus ) over het huis van Jacob zal heersen tot in eeuwigheid en Zijn koningschap zal geen einde nemen.... En daar ligt nu juist hele hele conflict wat er op aarde gebeurt. Vrijwel niemand geloofd dit meer. ( en helaas hoor je dat ook maar weinig in de kerkelijke gemeenten) 

De troon van David staat niet in de hemel maar die stond hier op de aarde; in Jeruzalem... en daar komt straks Koning Jezus regeren... en daar komt de hele wereld ( onwetend ) tegen in opstand. Jezus is op de wereld geweest als het Lam van God wat de zonden der wereld weg draagt die taak heeft hij volbracht maar hij komt straks terug als de Leeuw uit Juda's stam om te oordelen de levenden en de doden....  ( u geloofd als Christen toch ook in de opstanding der doden????) Dat zal dan op dat moment gebeuren.... 

God laat nooit los wat Zijn hand ooit is begonnen... en dat doet hij ook uit liefde.......  Hij had zelf ook de wereld lief toen hij hem geschapen heeft.... maar de mensen wilden niet naar hem luisteren en hebben er een rommeltje van gemaakt..... . Dat is de reden dat Hij Zijn Zoon zond uit liefde om de mensen te redden........En uiteindelijk wil Hij de wereld weer terug zoals hij hem schiep volmaakt en met grote vrede.... en dat is nu de hele Bijbel... de eerste bladzijde is dezelfde als de laatste bladzijde en God werkt nu naar de laatste bladzijde toe... en je kunt in de Bijbel lezen dat dit met veel geweld aanslagen natuurgeweld enz gepaard zal gaan.  En daar zitten we nu midden in....... En hierin staat Israël centraal. In Jeruzalem zal straks Jezus terug komen op de Olijfberg Helaas geloofd vrijwel niemand dit meer ... .. maar de tegenstander van God weet dit heel goed.... vandaar al die gekke en buitensporige resoluties tegen Israël in de VN...... De Bijbel is immers een Joods boek, het handeld  over Joden  het is gegeven aan Joden en het is geschreven door Joden..

Pas in Handelingen 10 komen wij de niet Joden de gelovigen uit de heidenen erbij.....

Wilt u hierover verder praten en meer weten dan ga ik naar het geloofs forum....

Bambi op 03-01-2017 22:40

Geert Wilders zou moeten winnen,dat is nodig.

Zou goed kunnen dat de rest dan ook wakker zal worden .

Mark S. op 03-01-2017 22:54

Naast deze Syrische migrant die in Duitsland is gearresteerd hebben de Duitse autoriteiten nu ook een verdachte handlanger van Anis Amri, ook een Tunesier, gearresteerd in een migrantencentrum.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/27360810/__Verblijf_kennis_Amri_doorzocht__.html

Angela Merkel is verantwoordelijk voor al het bloed dat al vergoten is van alle onschuldige slachtoffers van islamitisch terreur in Duitsland. Voor de terreur die al gepleegd is en die voortdurend wordt gepland net zo lang dat het weer eens lukt. Het is wachten op de volgende bloedige terreurdaad door moslims. En de volgende en de volgende, etc.

Vanwege de aanzuigende werking van haar beleid en het feit dat deze terroristen, net zoals Anis Amri, zich vrij door Europa kunnen begeven, is Angela Merkel ook verantwoordelijk voor alle overige bloedige terreurdaden buiten Duitsland gepleegd. Inclusief de elite die z'n kop in het zand steekt en censureerd.

Dewevoga op 03-01-2017 23:23

@Anna

Ik sta hier helemaal achter, zou willen dat ik het zo kon verwoorden. Helaas is de bijbelkennis van de elite niet zo groot dat zij niet beseffen dat zij het onheil over de mensheid afroepen. 

Tom Hendrix/Seneca op 04-01-2017 08:59

@Anna: 20.32. uur, op 3/1. Amen! Zo is het Anna.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld