Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

President Trump legt immigratie uit 7 moslimlanden aan banden

Ministerie van Milieubescherming krijgt media blackout opgelegd en mag geen nieuwe contracten en subsidies meer verlenen

 

Volgens een peiling is 72% Amerikanen het eens met Trumps uitspraak dat de politiek in Washington jarenlang enkel aan zichzelf gedacht heeft, terwijl ze de gewone man de lasten hebben laten dragen (wat ook de Nederlanders bekend in de oren klinken).

Na zijn besluit om de door Obama stilgelegde Keystone geplande pijpleiding van Canada naar Texas nieuw leven in te blazen –wat zo’n 42.000 banen zal opleveren- staat president Trump op het punt een andere ‘executive order’ te ondertekenen, waarmee de immigratie uit zeven moslimlanden, te weten Iran, Irak, Libië, Somalië, Soedan, Syrië en Jemen, aan banden wordt gelegd.

 

Tevens overweegt het ministerie van Homeland Security om het Syrische vluchtelingenprogramma compleet te beëindigen, en visums voor mensen uit landen met een moslimmeerderheid op te schorten. (1)

Uitgavenstop op ministerie van Milieubescherming

Gisteren besloot Trump ook al om de EPA, het ministerie van Milieubescherming, een media blackout op te leggen, en het personeel te verbieden om nieuwe contracten en subsidies te verlenen. Voorlopig zal daar eerst toestemming van het Witte Huis voor moeten worden gegeven. Het EPA heeft jaarlijks miljarden te besteden. (2)

De media blackout is het gevolg van enkele negatieve tweets over de inauguratie van Trump, zoals het plaatsen van de gretig door de Europese massamedia herhaalde leugen dat er honderdduizenden mensen minder waren komen opdagen dan tijdens de inauguratie van Barack Obama (3).

72% eens met Trumps aanval op elite in Washington

Tijdens die inauguratie viel Trump ongekend hard uit tegen de gevestigde orde. Volgens een Rasmussen Report peiling is 72% van de Amerikaanse kiezers het eens met Trumps uitspraak dat ‘een kleine groep in onze hoofdstad te lang de voordelen van het regeren hebben geplukt, terwijl het volk de lasten heeft moeten dragen.’ (4)


Xander

(1) Zero Hedge
(2) Zero Hedge
(3) The Post
(4) Infowars

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

karola op 25-01-2017 04:26

Ik hoop dat het lukt wat Trump allemaal voor ogen hebt, vooral het punt

Over minder moslims bevalt mij wel!

Maar over de handel weet ik niet of Nederland, daar nou zoveel beter van

wordt?

Maar we moeten afwachten de tijd zal het leren.

Anna op 25-01-2017 08:00

Trump;

tjonge, jonge, wat een aardverschuivingen in die 6 dagen.....

Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij houd in ieder geval woord..... 

72% van de Amerikanen het met hem eens.......?????! ! . dan moet zijn populariteit ook stijgen.....

De " anti Trump groep " zal tanden knarsen..... Als Obama  terug komt van vakantie dan treft hij een heel ander land, in opbouw aan..... 

Ik ben oprecht benieuwd hoe dit verder zal gaan.....

Hans van der Zwan op 25-01-2017 08:11

Tot nu gaat hij voortdurend te werk.

Goede maatregelen, die hout snijden.

Een verademing, dat dit toch nog mogelijk blijkt.

Hoop dat de relatie met Israël ook verder wordt uitgebreid en de VS ambassade in Jeruzalem komt te staan 

SEO op 25-01-2017 08:23

Verbod op immigratie uit moslimlanden? Gewoon Islamverbod, want centraal in de Islam staat verering van de 'Profeet Mohammed' en zijn leven. Historisch bevestigd en door geen moslim ontkent, deze 'profeet' was een pedofiel (trouwde en verkrachtte 9 jaar oude Aïscha), slavenhandelaar (mannen, vrouwen en kinderen), massamoordenaar, racist (Jodenmoordenaar),christenmoordenaar, roofmoordenaar, moordenaar van afvalligen, LBGT-moordenaar,vrouwenhater, sadist/beul, verkrachter, oorlogshitser, vrouwenhater en leugenaar. Dit is geen belediging, want dit zijn Islamitische 'deugden' waarover moslims liegen. Liegen is ook een deugd in Islam. 

 

DG op 25-01-2017 09:41

Jammer genoeg denk hij met de aanleg van de oliepijpleidingen niet aan de indianen en hun eerbied over hun graven. Deze indianen zijn toch ook Amerikanen. 

Tom Hendrix/Seneca op 25-01-2017 09:44

Een heel verstandige maatregel van Dhr. Trump. Kom daar maar eens om, in de vermaledijde communistische eussr. Helaas gaat het in Nederland, met name door de "linkse kerk", en de liberalen, volkomen de verkeerde kant uit. Laten we bidden, dat onze politici tot inkeer mogen komen, en dat de eussr afgeschaft gaat worden. Verder ben ik er wel voor, om vervolgde Christenen op te vangen.

Hans op 25-01-2017 10:05

Een doekje voor het bloeden. Hij wil de immigratie uit Mexico inperken (dus niet opdrogen) en dan nog tijdelijk. Hij wil visum verlening van die rot islamitische bagger landen met een maand opschorten. Niet voor eeuwig stil leggen, en dus ook de moslims remigreren. Ook Europa wil de stroom vanuit Libie opdrogen, maar geeft weer nutteloos geld uit aan Libie om te  trainen enz. Waarom niet gewoon onze marine erop af en terugsturen die boten. Van de Libiers hoef je niets te verwachten. Het land ligt trouwens in puin. Dit is mijn eerste teleurstelling van Trump. Of toch niet. Ik vertrouw geen 1 politicus. En echter mannen die hun rug recht houden en heel gewoon het woordje nee en voor eeuwig kunnen zeggen zijn er blijkbaar ook niet. Wat dat betreft zijn ze ( zij het op de verkeerde manier) in Islamitische landen harder, of verstandiger, voor de rest zijn het daar ook rand debielen.

ohje op 25-01-2017 10:19

netjes

cefas op 25-01-2017 10:34

Subsidiegeld verspillende en verslindende organisaties dienen aan banden gelegd te worden. Daar werkt de belastingbetaler niet voor! In Amerika niet en in Europa niet. Overwinning van het gezonde verstand!

Derringe op 25-01-2017 10:45

Het zal een harde leerschool worden voor de EPA , maar men heeft mij geleerd dat je de hand niet bijt die je voedt .

robbertje op 25-01-2017 10:55

Wat een doortastendheid van deze man! Geen wonder dat onze regering zoveel kritiek op hem uiten. Met wat een stroperige kwallenkuil hebben we hier toch te maken . . . .

Pier op 25-01-2017 11:30

Nou, een zekere voortvarendheid kun je hem niet ontzeggen :) 

willy op 25-01-2017 11:43

Het word tijd! Ook Europa is aan het wakker worden nu rechts overal punten scoort ze willen te immigratie vanuit Libie stoppen. Wat Trump doet is logisch maar vele Amerikanen zullen opwerpen dat Amerika altijd een immigratie land is geweest en dat is gedeeltelijk waar/ Maar door de vele immigratie uit landen van een andere cultuur en waarden is ook Amerika aan het veranderen in een land dat de hunne niet meer is.Een land vervreemd aan de eigenheid van een volk en daarom geef ik trump een punt goed artikel! Shalom

Hubo op 25-01-2017 11:59

Ik vind het toch een beetje vreemd dat deze man zo gepreoccupeerd lijkt met populariteit en het aanschijn van de macht,dat hij zomaar een heel ministerie straft met een soort spreekverbod vanwege onwelgevallige tweets over de opkomst bij de inauguratie.Of om kritische reacties op zijn decreten te voorkomen.Dat lijkt me eigenlijk waarschijnlijker.

Hij blijft ook steeds maar zeuren over de opkomst bij de verkiezingen.Dat hij daarbij frauduleus benadeeld zou zijn.Ik begrijp wel dat hij daadkrachtig wil overkomen in de eerste dagen,maar dit doet daar alleen maar afbreuk aan en komt een beetje ziekelijk op me over.

loeky op 25-01-2017 12:03

zo is het. aan pakken die poppenkast, eerst geld verdienen dan uit geven, niet eerst uit geven en dan verdien, alles op Nul zetten (reset.) en dan kijken wat er te verdelen valt

niet aandersom, en alle subsidie stoppen, onzin, maak een verdien model

Marco op 25-01-2017 12:13

Ik weet niet of volgend artikel al geplaatst is hier op XN, maar het AD lijkt de eerste krant die de waarheid durft te vertellen over Syrië: 

http://www.ad.nl/nieuws/poetin-en-assad-hebben-mijn-leven-gered~add21ab7/

De waarheid achterhaalt de leugen van Obama die maar bleef liegen dat de VS gematigde rebellen steunt terwijl de VS in werkelijkheid terroristen steunt! Heerlijk dat deze president nu is opgerot en dat Trump nu aan de macht is! Deel dit artikel svp met zo veel mogelijk van uw contacten!

De Onschuld op 25-01-2017 13:04

Als de Keystone pijpleiding weer op gang gebracht zal worden zal dat niet veel goeds opleveren. Dan zullen de vreedzame en ongewapende Hopi indianen weer met agressief geweld van hun land afgetrapt worden (https://www.youtube.com/watch?v=Myxxbsj_UQM) en mocht NWO marionet Trump, geboren uit moeder Maria (Mary Anne MacLeod Trump) en vader Christ (Frederick Christ Trump) de pijpleiding afkrijgen, dan is dit volgens de Hopi profetieën het begin van het einde! De Hopi´s zijn de waterhoeders, de laatste beschermers van moeder aarde. Die pijpleiding zal door een waterrijk gebied lopen, en een klein "ongelukje" met die pijp zal grootschalige gevolgen hebben, een ongekende milieuramp die niet alleen voor de US, maar ook voor de rest van de wereld gevolgen zal hebben... 

AEO op 25-01-2017 13:08

Volgens het journaal op de Israëlische tv dat ik zojuist om 13:00 heb gezien, blijkt dat het verplaatsen van de Amerikaanse ambassade nu toch geen prioriteit heeft. Dit zouden US Officials hebben gezegd tegen de Palestijnen.

De Onschuld op 25-01-2017 13:34

En aangezien Trump een groot voorstander is van nieuwe technologieën zoals Fracking (https://www.youtube.com/watch?v=iFL0s4pMgjI) om moeder aarde te verkrachten, hou ik mijn hart vast. Dit wordt het einde van de vierde wereld (http://www.ancient-origins.net/myths-legends-americas/hopi-prophecy-and-end-fourth-world-part-1-002280). Alle voorspellingen van de Hopi´s zijn tot nu toe uitgekomen, dus waarom niet deze?

Het is nog niet te laat, maar wanneer worden mensen nu eens eigenlijk wakker? Als je waterporties gerantsoeneerd gaan worden? Of wanneer er helemaal geen aarde meer over is om op te leven? Aan profetieën hechtte ik vroeger helemaal geen waarde, maar toen wist ik ook nog niet dat de zogenaamde heilige geschriften (bijbel, koran e.a.) niets anders zijn dan een effectief middel om het volk onder controle te houden. Dus ook al ben je niet gelovig, het is toch raadzaam om te weten wat er voor ons voorspeld is, want de NWO zijn de uitvoerders van deze voorspellingen.

rescue op 25-01-2017 13:44

Geweldig begin. Nu doorpakken en die hele linkse Disneyland club blokkeren. Aan het werk als de weerlicht en wie er geen zin in heeft naar een werkkamp. Nu die achterlijke linkse EU zooi hier nog de bak in.

Pieter A Meijer op 25-01-2017 13:50

Shalom DG      25-01-2017   09:41

Franklim ter Horst geeft in 1 van zijn recente artikelen aan, dat de Sioux tot een der stammen van Israël hebben behoort of nog behoren.

Shavuah Tov (goede week).

De Onschuld op 25-01-2017 13:58

@DG:

Deze indianen zijn toch ook Amerikanen.

Het is eigenlijk juist andersom. Deze indianen zijn de enige Echte Amerikanen. Het is hun Geboorteland, hun geboorterecht en hun erfgoed. Zij waren er al lang voordat het continent door de Europeanen (Columbus en daarvoor de Vikingen) werd ontdekt en hun land werd afgenomen. Want wie dacht je heeft het beruchte Scalperen uitgevonden? Dat waren echt niet de indianen!!!! En zelfs nu de meeste Native Americans als parias op een klein armzalig afgelegen stukje land zijn gedumpt en geisoleerd, worden ze zelfs vandaag de dag nog steeds niet met rust gelaten!

En deze mensen zijn erg principieel en vasthoudend, ongewapend en geweldloos (zouden ze dat niet zijn, dan mogen ze zichzelf niet HOPI noemen) en de Hopi´s zijn de allerlaatste Echte verdedigers van moeder aarde... Niet alleen voor zichzelf, maar voor ons allemaal.

vlokje op 25-01-2017 14:31

Voordat we überhaupt aan 1 wereld regering kunnen denken,  moeten  alle "neuzen" in dezelfde richting wijzen, gaat lekker zo, als ik de reacties zo lees,trump is goed bezig en toch ik zie deze ontwikkelingen met argwaan aan.

willy op 25-01-2017 14:40

trump komt al op een belofte terug in verband met Israel hij gaat de palestijnen toch geld geven voor wapens schandalig ! Shalom

 

Bron ? Mod.

Ike op 25-01-2017 14:50

@Willy op 25-01-2017 11:43

Hoezo stoppen? Had men zelf niet geholpen Ghadaffi te verdrijven? Wil men nu helpen een nieuwe Westerse marine en kustwacht opbouwen in een land met meerdere fracties, waarbij de Westerse marine ook niet in staat was de stroom te stoppen? (maar wel het plan van een Noord Afrikaanse munt met gouddekking). Of wil men de NAVO en EU uitbreiden naar Libie? Denk heel goed na wat de generaal Wesley Clark had gezien van een memo voor 9/11 waarbij men Libie, Syrie, Somalie, Soedan, Irak, Iran wilde aanvallen om de olievoorraden veilig te stellen. De Neo Con's uit de kelder van het Pentagon hadden deze plannen gemaakt. En ze gebruikten Bin Laden in Afghanistan, Al Qaida in Libie en Syrie en dezelfde excusses voor Somalie.

Maar ja, er zijn mensen die beweren dat de Neo Con's tegen abortus zijn en het ongeboren leven beschermen. waarschijnlijk beschermen ze niet de al geboren Westerse soldaten en hun nakomelingen......

Als je het nieuws in alle media volgt, weet je wat er nog kan gebeuren. Wie er ook in het Witte Huis zit. Het maakt niet uit of Amerika nu het voortouw gaat nemen of Europa of een Noord Afrikaans land dat in Libie ingrijpt (bijvoorbeeld Egypte gedekt door de VS of Rusland)

Denk je nu echt dat iemand achter de schermen ons de laatste bestaande plannen gaat vertellen?

vlokje op 25-01-2017 16:59

Haha die arjan lubach, geweldig stunt, wie het promo-filmpje nog niet heeft gezien, even lekker relativeren ;-)

DN op 25-01-2017 17:07

Moslims buiten & geen meer erin zou toch veel efficienter zijn denk ik toch... zijn er twee soorten moslims?

Willem op 25-01-2017 17:52

Voor Moeder aarde is 'The Donald' niet de juiste man, hoe kan je nou de opwarming ontkennen en tegen de indianen zijn? Voor het islam probleem is hij het hopelijk wel, daar kan je niet hard genoeg tegen optreden. SEO, je hebt volkomen gelijk! Totaal verbod op islam!

Juul op 26-01-2017 06:22

Ik ken een man, gevlucht uit Iran, is nu al vele jaren Christelijk.

grrrr001 op 26-01-2017 09:31

JMDedecker 12 /01/2017/.Windmolens op zee: driearmige bandiet vr consument, jackpot vr uitbater Van woorden in de wind nr trieste waarheid

Na 6windmolens met 0,001rendement van Bart Tommelein voor de kostprijs van 2nieuwgebouwde kerncentrales. Antwerpen te doen om smartcity te worden en de burgerbevolking een nieuw perspectief aan te bieden

https://www.youtube.com/watch?v=kZi5loRcWpA TV show zwarte spiegel geeft toekomstbeeld hoe mensheid in slavernij wordt gebracht door technocracy agenda 21.Over het kunstwerk? op de gevel van een Antwerps appartementsblok waaar enkele potten verf zijn uitgegoten  zullen de bewoners ook inspraak hebben gehad? 

Rebellio op 28-01-2017 17:04

Trump's regering zal eerst een grodige rede moeten formuleren waarom hij zo selectief mensen verbied het land binnen te komen. Ik ben erg benieuwd hoe dit uiteindelijk juridisch zal worden onderbouwd. 

Is het omdat er verhoudingsgewijs meer problemen zijn met mensen uit die landen? Waarom Saudi Arabie dan niet. Dat was toch het moederland van een groot deel van 9/11 aanslagplegers en Bin Laden zelf... Uiteindelijk zal het probleem gevonden moeten worden in die verwerpelijke ideologie: De islam. Dat is de bron van dit kwaad. Maar blijkbaar is dat nog altijd een brug te ver... Afwachten dus, Maar hoeveel schapen moeten er nog verdrinken in deze put, voor hij gedempt wordt?

Likoed Nederland op 29-01-2017 13:13

Hypocriet links maakt zich alleen druk over moslim-discriminatie, zwijgt over grotere discriminatie van Joden.

https://likud.nl/2017/01/islamitische-wereld-weigert-toegang-aan-israelis-wereld-stil/

Drossaard op 31-01-2017 08:08

Likoed, dat het zo erg was had ik geen idee van. Toen ik als pelgrim naar Israël vloog wilde ik graag een stempel in mijn paspoort maar hoe ik ook mijn best deed, ik kreeg het niet. 

Wat een kleinzielige geloofscultuur heerst er toch binnen de islamwereld. 

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld