Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

President Trump belooft macht aan volk terug te geven en grenzen te beschermen

Voor het eerst in 32 jaar nam een Joodse Rabbi deel aan de ceremonie

 

In zijn inauguratie toespraak heeft president Donald Trump het Amerikaanse volk beloofd de macht van Washington terug te geven ‘aan jullie, het volk’. Obama moest toehoren hoe Trump de VS omschreef als een land dat uiteen wordt gescheurd door misdaad en sociale spanningen. ‘Deze Amerikaanse bloedbaden stoppen nu, en wel meteen. De vergeten mannen en vrouwen van ons land zullen niet langer vergeten worden. Iedereen luistert nu naar jullie.’

 

Ook beloofde hij de grenzen te beschermen tegen ‘de plunderingen van andere landen die onze producten maken, onze bedrijven stelen en onze banen vernietigen.’ De ontelbare gesloten fabrieken van de afgelopen jaren noemde hij ‘grafstenen’. De vorige regering heeft volgens hem ‘miljarden uitgegeven aan het verdedigen van de grenzen van andere landen, maar geweigerd die van ons te verdedigen.’

De 45e Amerikaanse president stelde dat het land ‘de nodige ontberingen zal lijden, maar dat we de klus zullen klaren... Samen zullen we Amerika weer sterk, welvarend, trots en veilig maken. En ja, samen zullen we Amerika weer geweldig maken.’ (1)

De verliezer van de verkiezingen, Hilary Clinton, kreeg nog een pijnlijk moment te verduren toen ze werd onthaald op boe-geroep op het moment dat ze de inauguratie aankondigde. Sommigen riepen ‘sluit haar op!’, verwijzend naar onder andere het emailschandaal van vorig jaar, toen bleek dat Hillary thuis illegaal staatsgeheimen op haar onbeveiligde computer bewaarde, en hier onder ede over loog. (2)

Voor het eerst in 32 jaar nam een Joodse Rabbi deel aan de ceremonie. (3) En waren hier en daar wat agressieve en soms ook gewelddadige linkse protesten in de hoofdstad, maar niets dat ook maar enigszins wees op de aangekondigde massale opstand en totale chaos. (4)


Xander

(1) Zero Hedge
(2) Infowars
(3) Breitbart
(4) Breitbart

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

Pagina12
waterman op 21-01-2017 15:24

Duitsland moest het met Hitler doen.

Amerika moet het nu na Obama met Trump doen. Obama was maar een voorlopertje voor de komst van de anti-christ

Het is niet dat de geschiedenis zich zal herhalen.

Nee, de geschiedenis is zich al aan het herhalen. Recht voor onze gezichten en toch zien weinigen dit, net als "damals"

https://www.youtube.com/watch?v=JyFExhSu874

https://www.youtube.com/watch?v=-r2CpJqqaho

Pier op 21-01-2017 16:36

Marco op 10.22: ik begrijp iets niet. Hoe kun je schrijven:"er zal een moment komen dat de zegen die op de christen ligt, spoedig weer naar de Jood zal gaan"? Bedoel je dat God Zijn zegen, die Hij heeft beloofd aan Zijn kinderen en die Hij ook geeft, ineens wegneemt? Aan de Jood geeft? Is er in Christus dan toch verschil tussen Jood en Griek? Is er bij God dan toch aanzien des persoons? Op grond van 'ras' ?

Of bedoel je dat Jezus de muur die scheiding maakte heeft weggebroken en dat het is geworden 1 kudde, 1 herder, en dat wij allen die Hem aangenomen hebben en in Hem geloven, kinderen van God zijn geworden, huisgenoten Gods? En dat dat zowel voor de Jood als voor de Griek geldt? En dat dus de Jood, net als de Griek, die Christus aanneemt, mag delen in de zegen die God geeft aan Zijn volk, dat Hij heeft gekocht en betaald met Zijn bloed?

Kijk, als je dat laatste bedoelt, begrijp ik je beter. Maar als je het eerste bedoelt, ben ik bang dat je het evangelie niet goed begrijpt.

Levi op 21-01-2017 17:18

Ik vind t wel wat... trump is niet de messias maar zeker een stuk helderder dan de huidige politieke leiders!

Anora op 21-01-2017 17:22

Mensen doen direct zo moeilijk over trump want ojee hij doet alles anders. Anders is eng. Ze zeurden al zo gister op tv. Volgens mij zei hij in de speech iets wat neerkwam: onze neus niet meer id zaken v andere landen steken. Ik hoop teminste dat hij dat bedoelde en dat werd hoognodig tijd. Verder, inderdaad, hij is geen messias natuurlijk. Beetje nuchter blijven. Maar als je de reacties leest en hoort zegt dat heel veel over hoe de wereld eraan toe is en hoe groot de opluchting is van een ander persoon ( eindelijk iets anders). Maar je ziet hoe de 'gevestigde orde' mort en zeurt en de journalistieke personen bij bv dwdd: trump is nu al afgeschreven. Zit daar een econome te vertellen dat het zo niet goed kan gaan. Als trump de usa zo bestuurt als hij in zijn zakelijk leven doet kan het juist heel verrassend zijn. Dit wordt een leuke tijd, de komende tijd! De moeite waatd om te volgen en o wat zullen we vermaakt worden. ( voor de pro trumpers dan) . Het is nu al prachtig, al dat gesputter.

speiker op 21-01-2017 17:23

Wat een gepraat allemaal over Trump vele goede reacties maar ook  negatieve.

sta nu niet aan de zij lijn om te kijken hoe hij het er nu weer zal afbrengen maar Bid voor deze mensen elke dag zodat ze Gods wijsheid krijgen om the USA en voor de wereld een grote betekenis mogen zijn.

dat is onze opdracht. groet speiker.

Tom Hendrix/Seneca op 21-01-2017 17:31

@Marco: 10.22. uur. Wat heeft U dat mooi verwoord en onderbouwd. Stem in met uw reactie. En laten we onze hoop vooral stellen, op de God van Abraham, Isaác en Jacob. Ik verwacht het hemelse koninkrijk, op de eerste plaats.

Hubo op 21-01-2017 17:37

De macht teruggeven aan het volk.Dat zijn natuurlijk loze woorden.'America first' betekent weinig goeds voor de wereld en uiteindelijk ook niet voor Amerika.Het begon natuurlijk al met Reagan en Thatcher,maar de klok staat zo weer 100 terug.Nou is het ook weer niet zo dat een beperkt protectionisme schadelijk is.De wereldeconomie is gewoon niet aan vrijhandel toe.Zeker de eerste 2 jaar zal het nog wel wat lijken,maar uiteindelijk verwacht ik dat de economische crisis in de VS en de rest van de wereld zich binnen 3-5 jaar verder zal verdiepen.Maar goed,het moet eerst maar eens voor altijd duidelijk worden dat we er zo niet komen.En dat er dan nog voldoende internationale structuren zijn om een nieuwe wereld op te bouwen.

De staatstelevisie liet veel van die rare amerikaanse baarden zien.Wat mij betreft verschillen die qua instelling niet veel van die Jihadisten.Misschien was dat selectief,maar ik vond het verontrustend.Dat gaat in de richting van een collectieve zelfmoord.Voorlopig moeten we overigens maar afwachten wat hij echt gaat doen.De toejuichingen kwamen nogal lauwtjes op me over.Alsof de meeste mensen er toch eigenlijk ook niet echt in geloven.

jan op 21-01-2017 19:26

45ste gekozen president, maar 44ste ingezetene

Ary op 21-01-2017 22:09

Waarom hebben we het hier, in Europa, toch altijd over Amerika, wat uiteindelijk niet meer is dan een vergaarbak van het uitschot van de rest of de wereld, ik zie Amerika niet anders, als het vervelende puberjochie

van de buren met teveel zakgeld. Maar laten we Trump het voordeel van de twijfel geven, voorlopig heeft hij diverse wijze dingen gezegd. Ik persoonlijk mag hem, tot nu toe in ieder geval.

Hoopvol op 21-01-2017 23:12

Semper paratus : je zegt , 1 schijnheilige poppenkast .... Helemaal mee eens ; youtube 

Klik:>https://www.youtube.com/watch?v=AxuQkjOTaxY

Hoopvol, max. 3 vetgedrukte woorden per post dat is u bekend, geen hele youtube vetgedrukt. Aangepast. Mod.


allangwakker op 22-01-2017 01:33

http://82.221.129.208/baasepageq3.html

Er is weer wat afgelogen door de media gisteren,  ( scroll in de link 4 cm naar beneden ) een Eerlijke Mecicaanse journaliste heeft onmiddellijk alarm geslagen, nadat zij de beelden zag van de  rellen tijdens de inauguratie waarbij veel winkelruiten het moesten ontgelden ( wij hebben dat ook gezien op de journaals. Het blijken beelden te zijn van rellen in Mexico !!!                                                                                                   Ook over het aantal mensen bij de inauguratie is flink gelogen want men liet op alle zenders Lege Plekken zien. Die waren er niet ! Het was helemaal vol. Overigens heb ik een filmpje gezien waarin Trump zelf verteld dat hij vanochtend de krant open sloeg en die Fake foto`s  van die lege plekken zag, terwijl dat totaal niet waar was. 

Ik  hoop zo dat yhij die achterlijke MSM aanpakt.  ( en dan weet ik nu al  Hoe :  let op mijn woorden,  we kennen `m al een beetje,  de lui van die fake-media krijgen dadelijk geen enkele kans meer van hem om vragen te stellen, die gaat ie boycotten en dat duurt bij hem niet lang let maar op )  Mag lijden dat al die fake media werkeloos worden als ze zo doorgaan, want ze vernietigen zichzelf op deze manier !  Goedzo met Trump overleven ze niet lang.

Jan met de Pet op 22-01-2017 02:40

Triest, al die democratische droeftoeters die niet kunnen aanvaarden dat de democratisch gekozen president niet hun dictatoriale wereldoverheersingskoers wil varen. Be a (wo)man and accept your losses!

De massale demonstraties zijn een duidelijk signaal dat democraten alleen democratisch zijn wanneer ze zelf mogen zeggen wat er moet gebeuren. Een democratisch gekozen niet-democraat is duidelijk niet wat democraten willen.

Hoopvol op 22-01-2017 09:10

Sorry Xander, als ik iets kopieer heb ik dat echt niet in de gaten, ontsnapt gewoon echt aan mijn aandacht ! Maar zal voortaan proberen erop te letten, maar als het per ongeluk toch gebeurd excuses vooraf. 

U dient zelf ervoor te zorgen, dat u daar op let, u kunt zelf de vetgedrukte url aanpassen in uw reactie veld, zie bij het icoontje B in het reactieveld.Mod.

 

Even nog ter aanvulling op semper paratus reactie ; Twee bijbels, de zwarte paus ( jezuïet) een dominee, een Rabbijn ! Wat een godsdienstig vertoon ( lig er voor mij wat te dik op ! )  Dienen ze werkelijk allen de God van Israel... De zwarte paus geeft zeker te denken ; een jezuïet die de boel van binnenuit vernietigd ???? Op naar een nieuwe wereld religie ( Jezus  ontdoen van zijn troon )??? 

Wees waakzaam lieve mensen, de tegenstander misleidt een ieder, ook wij die denken wakker te zijn ! 

Een prettige zondag verder ...

Henk op 22-01-2017 09:42

De macht teruggeven aan het volk, zegt Trump. Terwijl hijzelf als een miljardair in de Trumptower vol gouden vertrekken leeft. En ministers benoemt die ofwel zeer rijk of ook miljardair zijn, zoals de baas van oliegigant Exxon. Zal hij daarmee echt het volk vertegenwoordigen of gebruikt hij die leuze ter meerdere eer en glorie van zichzelf?

grrrr001 op 22-01-2017 10:49

alexanderdecroo 9/01/2017/Na "jobs jobs jobs" is het tijd voor "skills, skills, skills". Skills versterken = kansen geven in digitale economieZolang politici als  flip floppers onze burgerbelangen te grabbel gooien voor ziekmakende 3gig wifi willen verhogen naar doden van burgers met 5gig wifiLifelong learning moeten we stimuleren. Daarom 18 mio vrijgemaakt voor het Digital Skills Fund@BelgiumUN 14/01/2017/Belgium Dvpt Agency contribute to SDG13 combat climatechange? ClimateAction Matters2Me http://ow.ly/rQZw307mTUv  https://twitter.com/BelgiumUNWij betalen ons blauw voor een gepolitiseerde leugen genaamd opwarming van de aarde, nu klimaatverandering.St annabos gaat dood als bomen geen co2 hebben om zuurstof van te maken, als klapper voor een aantal  politieke gehersenspoelden de_nva, cd_v, openvl_d, groenen, sp_a, vlaams belang, onafhankelijken, pvda,

 

Uw post is onleesbaar. Mod.

Aurelius Augustinus op 23-01-2017 20:46

Wie belt Donald (naambetekenis: wereldleider) Trump het eerst van alle landen? Juist? Israël!

Wat zei Wilders 4 jaar geleden na het debat toen hem gevraagd werd wat hij zou doen als hij premier zou worden? Juist "Israël bellen" 

Marie-Jose op 31-01-2017 17:13
Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld