Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

‘Minimaal 100.000 moslims in Nederland bereid tot geweld om islam te verspreiden’

Migratie expert: Nul tolerantie nodig voor moslims die niet willen integreren en die vasthouden aan hun middeleeuwse geloofsopvatting

 

Het motief van twee inmiddels gearresteerde daders voor hun aanslag op een moskee in Quebec City is nog onbekend. De Canadese premier Trudeau greep de terreurdaad echter onmiddellijk aan om ‘alle vluchtelingen welkom te heten, ongeacht hun geloof’.

Volgens migratie expert Ruud Koopmans blijkt uit onderzoeken dat 11% van de in Nederland woonachtige moslims bereid is om geweld te gebruiken om de islam te verspreiden. Dan praten we over zeker 100.000 man, bijna 2 x zoveel als het aantal soldaten dat ons leger telt. Ondertussen lijken moslims hun eeuwenlange interne strijd mee te hebben genomen naar Canada, waar twee of drie mannen –waarvan één van vermoedelijk Marokkaanse komaf- al ‘Allahu Akbar!’ schreeuwend het vuur openden in een moskee in Quebec City. Daarbij kwamen 6 mensen om het leven en raakten er 8 ernstig gewond (2).

 

Minimaal 50 tot 140 miljoen moslims bereid tot geweld voor islam

Grofweg de helft van de circa 1,6 miljard moslims op de planeet volgen een aartsconservatieve variant van de islam, die de rechten van vrouwen, homo’s en alle ongelovigen ernstig beperkt. Van die helft zijn er minimaal 50 miljoen die geweld aanvaardbaar vinden om de islam te verdedigen en te verspreiden.

Koopmans waarschuwt dat dit nog een zeer voorzichtige schatting is. Het gerenommeerde Pew Research komt namelijk op 140 miljoen potentiële moslimterroristen uit. In Duitsland zegt 8% van alle moslims geweld voor de islam aanvaardbaar te vinden, in Nederland 11%, zo’n 100.000 personen, en in diverse islamitische landen 14%.

De onderzoeker stelt dat er een groot verschil is tussen anti-islam ophitsers en critici, die zich baseren op feiten. Hetze is te stellen dat alle moslims geweld accepteren of willen gebruiken. Maar ‘je kunt niet iedereen als islamofoob wegzetten die over de feiten over het fundamentalisme en de acceptatie van geweld door moslims bericht’.

‘Nul tolerantie nodig voor conservatieve moslims’

Zolang moslims aansluiting zoeken bij de meerderheid in de samenleving en daadwerkelijk iets willen bijdragen, is er wat Koopmans betreft niets verkeerds aan het toelaten van andere culturen in je land. ‘Maar degenen die menen dat ze hier de intolerantie en de middeleeuwse geloofsopvattingen die in hun islamitische thuisland wijd verspreid zijn, simpel kunnen verder leven, moeten nul tolerantie van de samenleving krijgen.’

Dat houdt in dat de EU veel voorzichtiger moet zijn met het ongecontroleerd toelaten van grote aantallen moslims, besluit hij. Zolang de identiteit van migranten en vluchtelingen niet duidelijk is, zouden ze in ‘transit zones’ moeten worden opgevangen, en niet tot onze landen moeten worden toegelaten. (1)

Aanslag op moskee Canada: Interne strijd of false flag?

Waar we de afgelopen jaren al vaak voor waarschuwden, lijkt nu in Canada waarheid te zijn geworden: moslims die hun eeuwenlange interne strijd ook in het Westen beginnen uit te vechten. Zeker 6 mensen kwamen om en 8 raakten (deels) ernstig gewond, toen twee of drie schutters al ‘Allahu Akbar!’ schreeuwend het vuur openden in een moskee in Quebec City.

Zoals inmiddels gebruikelijk wordt er op diverse forums ook over een ‘false flag’ aanslag gespeculeerd. De Canadese premier Justin Trudeau greep de terreurdaad onmiddellijk aan om impliciet de Amerikaanse president Donald Trump te veroordelen voor diens tijdelijke immigratiestop uit 7 moslimlanden, door te twitteren dat ‘degenen die voor vervolging, terreur en oorlog vluchten, door Canadezen welkom zullen worden geheten, ongeacht jullie geloof. Diversiteit is onze kracht.’ (3)

 

Xander


(1) Epoch Times
(2) Breitbart
(3) Infowars

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

Pagina12
tante Betje op 31-01-2017 20:05

Op de barricaden ? of toch PVV stemmen?    

Wardje op 31-01-2017 21:58

Ik weer niet veel van rebel.media , maar demografische en financiële oorzaken van de massa-migratie  worden hier duidelijk uit de doeken gedaan . 6:51 https://www.youtube.com/watch?v=rCyVmppcs_k

De Vreemdeling op 31-01-2017 22:09

PVV stemmen helpt ook niet meer Tante Betje

Pieter op 01-02-2017 01:35

@terugkeer+moderator (Xander)

Ja dat is idd erg jammer, vond het ook wel fijn maar ja, wij hebben dat toch niet in de hand dus we moeten ons er maar bij neerleggen.

Pieter op 01-02-2017 01:36

@De Vreemdeling

Wat dan wel, volgens jou...?

bedonderdeburger 17.000.001 op 01-02-2017 10:21

Wat ik hier ga schrijven is eigenlijk te gek voor woorden maar ik denk dat velen het zullen herkennen. We leven in een democratie maar wel een die onder strikte bewaking staat van extreem links fascisme dat terreur niet schuwt.

Wie in het openbaar bekend maakt een andere mening te hebben over bijvoorbeeld veiligheid en dus vraagtekens plaatst bij het onbelemmerd binnenhalen van vreemdelingen, kan stenen tegen de ruiten verwachten, hakenkruizen op deuren en ramen, de auto in de fik, een pak rammel op straat en zelfs ook brandbommen in huis.

Zo zorgt dit zogenaamd links dat zij in alles hun zin krijgt, precies als de SA dit eens in Nazi Duitsland deed wat leidde tot de afgrijselijke Kristalnacht en het begin van de Endlösung. Het echte links van vandaag is te dom om in te zien dat zij opgezweept die terreur van eens aan het herhalen zijn.

Dit is de wereld die PvdA dictatuur heet, kan ook SP en GroenLinks zijn met hun credo 'Laat ze niet lopen', want vrijheid van meningsuiting staat hoog in hun vaandel, te weten hun mening. De rest moet zwijgen in hun DDR maatschappij.

Maar dat laatste hebben wij ook aan ons zelf te danken, omdat er bij ons geen organisatie is. Wij zijn allen 'eenzame wolven' en 'boze witte mannen' die in hun eentje tegen de grote boze goed georganiseerde linkse fascisten staan.

Zij weten heel goed waar de kracht ligt, in hun zogenoemde solidariteit. Zij gaan voor hun mening de straat op en laten luid en duidelijk weten wat zij ergens van vinden. Wij, de zwijgende meerderheid blijft thuis achter de pc en denkt heel wat te bereiken met weer een bericht als dit.

Zonder organisatie zijn wij gedoemd het onderspit te delven van hetgeen erop ons afgestuurd is door de DDR EU vanaf de jaren zeventig.

Gezinshereniging is waar alles mee begonnen is, maar wie nam de EEG in die tijd serieus, dat clubje mafketels die over de hoogte van de ladders van glazenwassers zat te vergaderen.

Precies dat was dus hun bedoeling ook om zo de macht in handen te krijgen. Zonder dat wie dan ook op hen lette zaten zij in Brussel de fundamenten van onze democratieën door te zagen.

Door de idioot Obama en zijn blanke slavin Merkel zijn veel mensen wakker geworden, maar dit dreigt op niets uit te lopen zolang die zwijgende meerderheid blijft denken dat verkiezingen de uitkomst bieden, nee dus.

Om onze normen en waarden te beschermen tegen aanvallen vanuit een ons vijandig geloof en de domme meute linksen, die zich door valse profeten en demonische 'filantropen' als Soros en de Clintons laten misleiden, is meer nodig dan boze berichten op het net. 

De tegenpartij is goed georganiseerd en heeft de volledige media in handen en kan op die manier de grote meute blijven bestoken met leugens en halve waarheden waardoor zij kunnen doorgaan met hun vernietigingsdrang.

Het verzet is klein, niet georganiseerd en zal voorlopig geen cavalerie zien komen om hen te ontzetten. Anders dan in de periode voor WO2 is er nu ternauwernood een coalitie die het fascisme bestrijdt. Als wij onze vrijheden willen behouden moeten wij van onze stoeltjes afkomen en op z'n minst luid en duidelijk gaan demonstreren, zoals links dat doet voor alles en nog wat.

Met tienduizenden zoniet honderdduizenden maken we duidelijk dat men beter eens naar ons moet luisteren. Enkel via demonstreren maak je duidelijk dat je macht hebt door te laten zien met hoeveel je bent.

Dit is wat links heel goed weet, daarom ook 'Laat ze niet lopen'. Een massale opkomst van Pegida had duidelijk gemaakt dat inderdaad een meerderheid van de bevolking tegen de krankzinnigheid van Den Haag en Brussel is. Daarom dus kwamen bij voorbaat de bedreigingen van dit links om een massale opkomst tegen te gaan.

Enkel door het zwijgen te doorbreken zullen wij onze landen terug weten te winnen die door corrupte politici van links tot rechts vanaf de jaren zeventig zijn verkwanseld voor oliebelangen en oliecenten.

Lee op 01-02-2017 11:17

Het totale gebrek aan informatie over de echte daders is voor mij al genoeg om te weten dat het een interne aangelegenheid was of inderdaad een false flag. Er gebeuren hier smerige spelletjes en de gewone burger is weer de dupe. Zoals altijd.

Hoopvol op 01-02-2017 19:39

Lee helemaal mee eens...

ik zie het als ; De agenda draait op volle toeren ! Het is de bedoeling om chaos te creëren en ik moet zeggen, begint er aardig op te lijken. En Trump heeft hierin een grote rol. Hij lijkt of hij het allemaal eens rechtvaardig gaat aanpakken, maar ik vrees dat de uitkomst voor ons allen bitter zal tegen vallen. 

als je het goed doorziet, zet hij ( in opdracht ) partijen tegen mekaar op en daar maken zijn tegenstanders op hun beurt weer ( georganiseerd ) gebruik van.( obama heeft het volk opgeroepen tot protesten )  Een groot spel..... Zogenaamd vijanden van mekaar  creëren! 

En straks staat er iemand op die rust in de tent zal brengen .... !!! Of dat zo'n lieverdje zal zijn ????? Het gaat op het moment zo snel als een razende trein .....

Ik kijk uit naar maar 1 rechtvaardige verlosser en zijn naam is Jezus Christus .... 

De Terugkeer op 01-02-2017 21:36

Beste Xander, hartelijk dank voor deze uitleg...zoals u het nu uitgelegd hebt, had ik mij dat nog toe niet gerealiseerd! Ik ben wel een beetje technisch, maar blijkbaar net niet genoeg...thnx!

Bruce op 02-02-2017 21:01

Wat zijn sommige mensen alhier toch verschrikkelijke figuren, het spijt mij dit te moeten constateren. Ik dacht altijd dat christendom stond voor liefde en verdraagzaamheid. Nou, kom ik mooi van een koue kermis thuis. Wat ik hier lees is enkel negatief. Negatief van Xandernieuws, en ook (en vooral ook) van de reageerders. Volgens deze site is de wereld al tien keer vergaan en zijn er al drie mensen tot anti christ gebombardeerd. Namelijk Obama, de paus en nog een. En maar afgeven op de moslims die zogenaamd een middeleeuwse geloofsovertuiging hadden. Waren jullie maar meer zoals Napoleon. Hand in eigen boezem steken haha geintje. Want christendom is ook een middeleeuwse geloofsovertuiging. Volgens Paulus, jullie wel bekend, is homoseksualiteit een zonde en heeft God die mensen aan zichzelf overgegeven. Andersgelovigen? Die worden vernietigd, het bloed spat op de grond als God zelf hen verpletterd. Lees Openbaring maar eens. De gelovigen staan erbij te juichen. Zo wordt dit omschreven. Middeleeuwse geloofsopvatting? Ik heb geen respect voor mensen die menen dat er na de dood zoveel maagden op hen liggen te wachten (als ze maar genoeg doden op hun geweten hebben tijdens hun eigen zelfmoordaanslag), maar ik kan ook geen respect opbrengen voor mensen die geloven in een eeuwige hemel, of dat de Aarde alles is wat er toe doet. Want we hebben immers de telescoop de Hubble, en die heeft genoeg "bewijzen" geleverd waaruit blijkt dat wij maar een zandkorreltje zijn in het universum. De bijbel, de koran en de thora hebben zulke geocentrische ideeen, die kunnen we anno 2017 niet meer serieus nemen. Toch? En waarschijnlijk de oosterse geschriften ook niet, maar daar weet ik weinig van. 

Misschien offtopic, maar ik kreeg een blinde vlek toen ik Xandernieuws zag schrijven "nul respect nodig voor middeleeuwse opvattingen". Vandaar mijn reactie. Steken jullie eens je hand in eigen boezem, en ga dan pas zeuren op anderen. Net als het antisemitisme dat je nu ziet bij moslims. Helemaal vergeten dat de christenen ook ellendige dingen gedaan hebben tegen joden? Dat Luther een antisemiet was. Nu lijkt het erop dat de christenen beter weten, maar ze schijnen nu weer tegengestelde ideeen te hebben. Alle ellendige actie die Netanayahu nu doet bij de palestijnen wordt onder een kleed geschoven, omdat N een jood is. Dat is weer te lief, je moet mensen oordelen op wat ze doen niet op wat ze zijn. Dit maakt het antisemitisme bij moslims niet goed, maar het zorgt er misschien wel voor dat mensen minder snel veroordelen.

Groetjes 

chipseter op 03-02-2017 11:56

Volgens mij was de dader van de aanslag op de moskee in canada een extreem rechts figuur of niet?..

De Terugkeer op 15-03-2017 22:21

En natuurlijk weer slim gespeeld door die overheid: laat jongeren maar lekker massaal stemmen...Wilders weg -of 'o ver'stemmen dus...jongeren zijn gemiddeld linkserige dromertjes met hier en daar een uitschietertje naar het rechterspektrum. Foefjes met grote gevolgen.

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld