Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

CDU woordvoerder mensenrechten neemt ontslag om Merkels massa immigratie

‘Mijn partij is niet langer conservatief en christelijk, maar roodgroen’ – ‘Geen echte oppositie meer in Duitse parlement, alle partijen –met uitzondering van de AfD- spreken met één stem’ – ‘Angela Merkel trekt zich niets aan van haar partij en doet enkel wat ze zelf wil’

 

Opnieuw doet een oudgediende CDU’er een boekje open over bondskanselier Angela Merkel, die als een ware dictator regeert en zich helemaal niets aantrekt van haar eigen fractie.

De Duitse bondskanselier Angela Merkel is opnieuw een trouwe partijgenoot kwijtgeraakt: Erika Steinbach, al 43 jaar CDU-lid, en namens de christendemocraten woordvoerder voor de mensenrechten en humanitaire hulp. Steinbach kan zich totaal niet meer vinden in Merkels immigratiebeleid, vooral niet omdat vele duizenden migranten met valse paspoorten willens en wetens gewoon tot Duitsland worden toegelaten. ‘Zou ik op dit moment op het CDU stemmen? Nee. Zou ik nu lid worden van het CDU? Nee. Dit is niet meer mijn partij. Het maakt Merkel niets uit wat haar partij wil.’

 

Massale immigratie ‘politiek gewild’ en ‘permanente rechtsbreuk’

Volgens Steinbach zijn de conservatieve en traditionele christendemocraten in het CDU door Merkel uitgerangeerd, en heeft de bondskanselier er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat illegale immigratie wordt bevorderd. ‘Op het federale Bureau voor Migratie liggen duizenden en nog eens duizenden valse paspoorten, maar zonder wettelijke gevolgen voor de bijbehorende migranten. Hier zit een politieke wil achter.’

De CDU coryfee wijst in haar persverklaring op internationaal bekende grondwetrechters zoals Hans-Jürgen Papier en Udo di Fabio, die al enige tijd geleden vaststelden dat het Duitse open-grenzen asielbeleid ‘het gerechtelijke raamwerk’ heeft doen ontploffen, en daarom een ‘permanente rechtsbreuk’ genoemd kan worden.

Breekpunt voor haar was dat op het partijcongres werd besloten om geen dubbele paspoorten voor migranten meer toe te staan, maar dat Merkel de wil van haar eigen fractie gewoon aan haar laars lapte. ‘Daarmee maakte ze meer dan duidelijk dat ze zich niets aantrekt van de besluiten van haar eigen partij.’ (4)

Het is extra pijnlijk voor Merkel dat uitgerekend de woordvoerder voor de mensenrechten en humanitaire hulp met de partij breekt vanwege het massa immigratiebeleid, dat door de bondskanselier voortdurend ‘humanitair’ en ‘alternativlos’ wordt genoemd. Een scherpere afwijzing had de Duitse kanselier niet kunnen krijgen.

‘CDU is roodgroen geworden, geen echte oppositie meer in parlement’

Steinbach geeft als tweede reden voor haar breuk dat het CDU zijn conservatieve, burgerlijke en christelijke profiel is kwijtgeraakt, en zich meer ‘naar het roodgroene samenlevingsmodel’ is gaan oriënteren. Dit totaal ontwrichte wereldbeeld van het CDU onder Merkel heeft haar doen concluderen dat ‘het mijn partij niet meer is’, en dat er in het Duitse parlement geen echte oppositie meer is, omdat alle partijen –met uitzondering van Alternative für Deutschland- ‘feitelijk met één stem spreken’, zeker aangaande het migrantenbeleid en de eurocrisis.

Ze noemt ook de ‘Energiewende’ als breekpunt (4). Alleen omdat er in Japan een ramp gebeurde met een sterk verouderde kerncentrale, besloot Angela Merkel op eigen houtje om alle –veel veiligere- Duitse kerncentrales te sluiten en over te gaan op tot nu toe onbetrouwbare ‘groene’ energie, wat de samenleving al honderden miljarden euro’s heeft gekost. Daarnaast besloot Merkel om de invoering van elektrische auto’s van overheidswege te gaan eisen, in plaats van vrijwillig, zoals haar partij wilde. ‘Haar boodschap was opnieuw: Het kan mij niet schelen wat mijn fractie wil, ik doe toch wat ik zelf wil.’

De voorzitter van de middenstandsvereniging van het CDU, Carsten Linnemann, reageerde dat er binnen het CDU nauwelijks meer discussies zijn over de gevoerde koers (3). Dat heeft natuurlijk alles te maken met Angela Merkel, die opzichtig en als een ware dictator al haar criticasters opzij zet.

Overigens is Steinbach niet de eerste ontgoochelde oudgediende christendemocraat die om deze reden met het CDU, die dankzij Merkel als twee druppels water is gaan lijken op Die Grünen en op Die Linke, heeft gebroken. Onder andere gezinsactiviste Hedwig von Beverfoerde ging haar voor.

Rukken naar links doen Europese christendemocraten geen goed

In Italië en Oostenrijk hebben vergelijkbare ‘rukken naar links’ de christendemocratische partijen bepaald geen goed gedaan (2). In eigen land heeft het CDA onder Sybrand Buma een weliswaar wat gematigdere, maar toch vergelijkbare linkse omslag gemaakt. Het resultaat is dat de partij in de peilingen maar nauwelijks weet te profiteren van zijn oppositierol, en nog steeds mijlenver verwijderd is van zijn voormalige populariteit onder Jan Peter Balkenende, en in een verder verleden Ruud Lubbers.

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) The Daily Franz
(3) Epoch Times
(4) N-TV

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

DN op 17-01-2017 15:24

Mensenrechten zal de gevestigde W-orde worst wezen vrees ik, als het nodig is voor hen zullen ze ook Trump laten opruimen? https://darknews777.wordpress.com/2016/10/19/youtube-via-wordpress-videos-doc-the-new-nazi-alliance-2/

cefas op 17-01-2017 15:31

Merkel is haar Stasi verleden nog niet vergeten en past die nu opnieuw toe. (censuur en waarheidspolitie). Zij helpt Duitsland, maar ook Europa naar de verdommenis. Tegensprekers van haar beleid wordt de mond gesnoerd. Hitler paste precies dezelfde praktijken toe. De afloop weten we. 60 Miljoen doden.

JP op 17-01-2017 15:41

Het is slechts een bevestiging van hetgeen wij allang wisten.

jw op 17-01-2017 15:52

kijk in Denhaag hebben ze wel een grote mond over de Dhr. Wilders maar lopen ze als schoothondjes achter Merkel aan.

hoe dom kun je zijn,sorry dit heet gewoon volksverlakerij en dat is zacht uitgedrukt.

Tom Hendrix/Seneca op 17-01-2017 16:16

Prima artikel van U Xander. Merkel, heeft haar masker laten vallen. Wij - op dit blog- weten al langer, dat Mutti Merkel, nooit is losgekomen van haar linkse Stasiverleden. Maar net als de CDU/CSU is in ons land, de ooit christelijk conservatieve CDA, toegetreden tot de "linkse kerk". Het is links dat de klok slaat, in heel Europa helaas. geen wonder, de Eussr, is een marxistisch communistisch orgaan. Daar voelt Merkel zich thuis, net als vele andere zogenaamde christendemocratische kopstukken. Deze zogenaamde christendemocratische partijen, hebben hun christelijke waarden losgelaten, en gekozen voor links. Heel goed dat Mw. Steinbach, wakker is geworden. Links en de islam, dat zijn de grootste problemen in heel Europa. Verder ook eens met @cefas reactie op: 15.24. uur.

Joost. M. H. Weten op 17-01-2017 16:33

Waarom klaagt niemand haar aan?

Bundy op 17-01-2017 16:41

Nogmaals : Deze vrouw ging vrijwillig naar Stasi-Duitsland  en kreeg naast een militaire opleiding de status van "unofficiële Mitarbeiter " , danwel spion .   Waarschijnlijk hield zij de gemeenteleden van haar Dominee- vader in de gaten , maar dit kan ik niet bewijzen .                          Na de val van de muur werd ze in onwaarschijnlijk hoog tempo doorbevorderd bij het C.D.U .             Dit alles geschiedde onder supervisie van het vrijmetslaarsloge van haar moeder dat onder gezag van de Rothschilds staat .                    Zij voert de vernietigingsoorlog tegen de Europese bevolking braaf uit in de wetenschap dat zij gered zal worden ( hier op aarde dus ) .           

Het stomme Duitse volk zal weer gewoon op haar stemmen .  Zoals Goebels zei: "Het gewone volk wil dolgraag een gewoon leven ".   Dat de alleenheersers in de E.U niët gekozen zijn zou iedereen kunnen weten .    Ik roep het nogmaals van de daken want ik wordt op satanische wijze afgeluisterd , achterna gereden en wie weet wat nog volgt .  Maar mijn kop hou ik niet  want de waarheid is de waarheid en ik weet wat de prijs is die zovelen daarvoor al betaald hebben .

Roel op 17-01-2017 16:59

In Duitsland bestaat het politieke landschap inderdaad uit een grote eenheidsworst van een rood/groene signatuur. Alleen de Afd profileert zich als een vaderlandslievende partij. Ook in Nederland zien we vrijwel hetzelfde beeld, echter de PVV en enkele kleine splinterpartijen wijken hier gelukkig voor ons sterk van af. De politieke agenda van de rood/groene elite zal ook na Trumps aantreden als president onveranderd de volledige tiranieke macht in Brussel proberen te vestigen.  Dit zal geschieden door Ordo ab Chao, m.a.w. volledige controle door chaos te creeeren. De geheime dienst van Duitsland heeft bewust de terrorist, die veel slachtoffers heeft veroorzaakt op de kerstmarkt, naar Berlijn gereden. Dit past precies in het plaatje van Brussel. Ik ben bang, dat deze fenomenen eerder regel dan uitzondering zullen worden. Als we van ons land houden , dan moeten we op 15 maart a.s. een duidelijk statement  maken naar deze liegende, bloeddorstige, op macht beluste elite, door ze  weg te vagen tijdens de verkiezingen.

Emile op 17-01-2017 17:03

Merkel loopt blind achter de NAVO provocaties en sancties richting Rusland aan, ze is misschien wel de eerste premier die Duitse soldaten weer in diverse oorlogen mee laat vechten. Als gevolg daarvan zal ze medeplichtig worden aan de nieuwe derde wereldoorlog en zal het aantal doden dat Duitsland gaat veroorzaken wellicht die van de tweede wereldoorlog overtreffen.

Infidel4U op 17-01-2017 17:05

Tijd voor een coup. Deze clowns gaan echt niet vrijwillig weg.

Johan op 17-01-2017 17:18

Misschien is 15 maart wel de laatste keer dat we in ons land mogen laten weten dat we een andere koers willen. Moedig daarom iedereen die onvrede heeft over de huidige koers aan om dat op 15 maart kenbaar te maken.

Eelke Piers op 17-01-2017 17:20

Merkel; Sieg Heil

Helgoland op 17-01-2017 17:39

Dat een van oorsprong conservatieve christenclub een 'ruk naar links' maakt lijkt nog te zwak uitgedrukt. Beter kun je stellen dat het huidige gedachtengoed volledig 'linksomkeert' maakt ten opzichte van het ideologische erfgoed. Dan beland je dus in een spagaat

ohje op 17-01-2017 19:37

Gewoon ziek dus

joga op 17-01-2017 19:42

Merkel dient in Duitsland onmiddellijk te worden afgezet vanwege Hoogverraad. 

tante Betje op 17-01-2017 19:49

Jullie zijn er weer in geslaagd een heel ""flatteuze"" foto van Mevr Merkel te plaatsen..:-(

Anora op 17-01-2017 20:27

@tantebetje, ik bedoel het niet gemeen, maar ik vrees dat flatteuze foto's niet in omloop zijn van haar. Tja wat moet je dan 🤔

Cjuupie op 17-01-2017 21:24

Ze lijkt een beetje op Dappere Dodo.

JP op 17-01-2017 22:42

Het volgende mag dan "off topic" zijn, maar wel zeer actueel:

Bij het kijken van opnamen van NAVO troepen-opbouw valt op dat ook het leger in Ukraine bezig is met enorme verplaatsingen van zwaar materieel. Hetgeen mij doet afvragen of zij zich dermate gesterkt voelen door de NAVO aanwezigheid aan de grenzen van Rusland, dat zij hun kans mogelijk grijpen om de aanval te openenen op de Donbas regio. En als zij dat doen, zal Rusland zich dan afzijdig houden?

Lynx op 17-01-2017 22:52

Xander de foto bij het topic zegt alles-duistere machten.

tante Betje op 17-01-2017 23:01

Anora...jawel hoor...weetniet of de link werkt , maar hier staat ze wel lief op hoor  :-)

Zie volgende post voor werkbare link Mod.

 

tante Betje op 17-01-2017 23:04

https://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel

Nou deze werkt zeker wel..  :-)

grrrr001 op 17-01-2017 23:19

Natuurlijk waren die niet enkel voor ParisPeaceConference 15/01/2017/ daar maar ook om het TTIP kontrakt nog voor de nieuwe president aantreed in vaste  vorm te gieten@MalmstromEU 17/01/2017/EU and US publish assessment of the considerable progress made in the negotiations on #TTIP.Press release:http://europa.eu/rapid/press-release_IP-17-49_fr.htmhttp://ec.europa.eu/trade/policy/in-focus/ttip/documents-and-events/index_en.htm#_documentshttp://trade.ec.europa.eu/doclib/docs/2017/january/tradoc_155242.pdf

edwin vissers op 18-01-2017 06:26

De bankpas van de Rabobank

  • kosteloos bij elk betaalpakket
  • inclusief contactloos betalen  ?????????????????????
  • dip & go bij parkeren en tolwegen
  • retourpinnen
  • zelf uw paslimiet wijzigen
anora op 18-01-2017 09:36

@TantjeBetje, je hebt gelijk: daar staat ze inderdaad leuk op, zacht en sympathiek. Tja, met zo'n taak ga er al snel down uitzien. Politici worden ook erg snel grijs en ouder. Blij dat ik niet zo'n job heb!

Heidi op 18-01-2017 10:43

Haar huis is gebouwd Op Black Goo net zoals de zwarte steen van Mekka ! Demonic

willy op 18-01-2017 11:27

En de Duitse Merkel heeft al laten weten niet van idee te veranderen het is een dochter van een dominee en willen altijd hun gelijk krijgen of afdwingen.hopelijk gaat er ook in Europa een andere wind waaien en vele landen uit de Europese Unie stappen want anders heb je in het eigen land geen autonomie meer ! Shalom

Virgo op 18-01-2017 12:43

@Bundy op 17-01-2017 16:41Bundy, je slaat de spijker op de kop. Heel goed. Laat je niet gek maken.

Virgo op 18-01-2017 12:44

@Infidel4U op 17-01-2017 17:05Exact! 

groenhart op 18-01-2017 23:43

Mensenrechten heb ik op m'n deurmat staan; iedereen veegt er zijn poten aan af.

P.G. op 19-01-2017 12:22

Hoe zou het met het medicijn gebruik zitten bij madam Merkel, ze begint dezelfde trekjes te vertonen als een oud dictator uit de tweede wereld oorlog. Die bleef ook maar denken dat hij goed bezig was, hoe dat met hem en Duitsland afliep toen, mag toch voor de meeste wel duidelijk zijn.

Bundy op 19-01-2017 14:23

@Virgo op 18-01-2017 12:43

Hartelijk dank voor je oprechte reactie . Als gelovige moet ik beseffen dat ik tussen het leeuwendeel heidenen leef en mij daardoor van hun gedrag niets aantrekken .  Nogmaals dank .

Ojjo op 19-01-2017 20:51

@Eelke Piers - Heil Merkel!

Rebellio op 20-01-2017 14:12

Christenvervolging is in Frankrijk, naar verluidt, aanzienlijk toegenomen (tot 38 procent) het afgelopen jaar. http://www.christianheadlines.com/blog/france-christian-persecution-up-38-percent.html

 

 

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld