Headlines



-  Hongarije opent frontale aanval op linkse organisaties globalist George Soros

'Trump wil ambassade Jeruzalem pas opgeven als Palestijnen haatcampagne tegen Israël stoppen'
 


10-01-17

-  Democraten geven FBI geen toegang tot servers om 'Russische' hacks verifiëren
 


05-01-17

-  VN wist Israël compleet van de kaart in Palestijnse schoolboeken
 


03-01-17

Julian Assange herhaalt: Russen 1000% zeker niet achter hacks

-  Syrische migrant gearresteerd voor plannen grote bomaanslag in Nederland
 


02-01-17

-  Turkse overheidsbrochure adviseert mannen hun vrouwen te slaan 'als medicijn'
 


30-12-16

Putin wil wel met Trump, maar niet met Obama over vrede praten

-  Italiaanse overheid: 400 geharde ISIS strijders als vluchtelingen in Europa gearriveerd
 


29-12-16

'Trump zal ieder land dat anti-Israël resolutie uitvoert straffen'

-  Iedere 6 minuten 1 vermoord: Christenen opnieuw meest vervolgde gelovigen ter wereld
 


28-12-16

-  'De VN verklaart de oorlog aan de Joods-christelijke beschaving'
 


26-12-16

EU-president Juncker: Grenzen moeten ondanks terreuraanslagen open blijven

-  Duitse media bevestigen dat aanslagplegers bevelen kregen uit Saudi Arabië
 


25-12-16

-  'Wilders vervolgd omdat Saudi Arabië met sancties dreigde'
 


23-12-16

Obama laat anti-Israël resolutie door VN Veiligheidsraad passeren

-  'In Milaan doodgeschoten Amri lid van islamitisch terreurnetwerk dat nieuwe aanslagen voorbereidt'
 


22-12-16

-  Immigratie: Politie Wenen geeft duizenden vrouwen zak-alarms tegen verkrachting
 


20-12-16

-  Aanslag op kerstmarkt Berlijn: 9 doden en 50 gewonden - UPDATE 22.35 uur

Russische ambassadeur na 'Allahu Akbar!' kreet neergeschoten in Ankara

-  'ECB volgens eigen regels crisisbank, veroorzaakt ondergang eurozone'
 


18-12-16

-  Italië dwingt ziekenhuizen patiënten weg te sturen om plaats te maken voor migranten
 


16-12-16

-  Italiaanse journalist: Nederland in doodsspiraal, nachtmerrie voor vrijheid meningsuiting
 


 





































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Russische ambassadeur na ‘Allahu Akbar!’ kreet neergeschoten in Ankara


Links de getroffen ambassadeur op zijn rug liggend. De schutter zou een politie agent zijn geweest.

Bij de opening van een foto expositie in Ankara is de Russische ambassadeur in Turkije, Andrey Karlov, neergeschoten en ernstig gewond geraakt, en volgens sommige bronnen overleden. In Nederlandse media zoals de NOS en NU.nl wordt tot op heden zoals gebruikelijk niet vermeld dat de dader volgens een Associated Press fotograaf ‘Allahu Akbar!’ schreeuwde. Het volk mocht anders eens een link leggen met de islam.

 

De dader, die met een politiepenning naar binnen was gekomen, schreeuwde ook nog zoiets als ‘Wij sterven in Aleppo, jullie sterven hier!’ Daarna schoot hij 4 of 5 kogels in de rug van Karlov, alvorens hij zelf werd neergeschoten door beveiligers.

Volgens de grootste Turkse krant Hurriyet gaat de Russische ambassade ervan uit dat radicale islamisten –mogelijk van ISIS- achter de aanslag zitten. De dader had het overduidelijk enkel op de Rus gemunt, want hij schreeuwde dat de circa 100 aanwezigen de ruimte moesten verlaten.

Morgen zou de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlut Cavusoglu in Moskou overleg plegen met zijn Russische en Iraanse collega’s over de situatie in Syrië.

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Breitbart

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

Tom Hendrix/Seneca op 19-12-2016 18:29

Willens en wetens is men uit op oorlog. Dit komt goed in de kraam van pas, van de roden, de eussr,bilderberg en de illuminati. De NWO wenst men in te stellen, ten koste van alles.

Dion op 19-12-2016 18:50

nu zijn de rapen gaar, met die Russen moet je niet sollen !!!  

123 op 19-12-2016 18:52

En nu maar hopen dat Rusland geen gekke dingen gaat doen.

groenhart op 19-12-2016 18:57

Princip II.

Peter op 19-12-2016 19:05

En het blijft maar stil op de joop.nl .

Het aankomend commentaar laat zich voorspellen: "Dit heeft niets met de Islam te maken! "

hoendemc op 19-12-2016 19:16

Zo zijn wel vaker oorlogen begonnen. Erdogan moet diep door het stof om dit nog enigzins recht te breien. Opvallend is het wel dat door de echte bevrijding van Aleppo opeens de westerse media begint te zeuren en te zaniken puur omdat het om het Syriese leger en Rusland gaat die de oorlog tot een einde aan het brengen zijn. Al die tijd dat in Aleppo wreedheden werden begaan door de zg. rebellen hoorde je ze 4 jaar niet.

Tom Hendrix/Seneca op 19-12-2016 19:25

O ja, de "vrede", van de islam= de "vrede van het kerkhof". Nooit zal deze nazi-ideologie tot vrede in staat zijn, nooit!De islam is een oorlogsideologie, die erop uit is, de hele wereld te overheersen. Ik wil hierbij wel expliciet aantekenen, dat ik geen oordeel wens te geven over de volgers, van deze waanzinnige ideologie. Dat past mij niet, als ik mijn christen zijn, serieus neem. Maar..ik mag wel het kwaad benoemen. O ja, in de Bijbel staat ook nog: " Wee hen, die het kwade goed, en het goede kwaad noemen". Ik ben van mening, dat er mogelijk een WW III door deze moord kan ontstaan.

Rebellio op 19-12-2016 19:31

Allah akbar, de duivel is groot....

vlokje op 19-12-2016 19:33

Oei, je moet een beer niet in zijn kont bijten

Jan peter op 19-12-2016 19:44

In de filmpjes op de nos en nu.nl kun je wel degelijk horen dat de schutter allah huakbar roept!

Bambi op 19-12-2016 20:00

Het zal terug warm worden tss Poetin en Erdogan

Niet te vertrouwen Turkije.

Turkije zal de oogjes wijd opentrekken,dat gaat daar stinken .

Bomans op 19-12-2016 20:05

Het zou om een geradicaliseerde "echte" politieman zijn. En "de gekende kreet" was bij ons op de VRT duidelijk te horen.

Drossaard op 19-12-2016 20:18

Dader heet Melvüt Mert Altintas, een politieagent uit Ankara. Vast een Soenniet.

jose op 19-12-2016 20:40

Daar weet de heer Putin en de zijnen wel raad mee,maar dat gebeurd achter de schermen.

Dat niemand meer te vertrouwen is blijkt maar weer ook niet zij in een politiepak,met of zonder penning.Alles om de dingen uit zijn verband te halen ,nog meer haat te zaaien en zich te wreken.Er zullen veel meer doden gaan vallen in deze soap serie waar geen eind aan komt tot het einde voor ons allemaal naderd.

Ike op 19-12-2016 20:58

Consequentie van deze aanslag is dat iedereen verdacht word. Iemand uit het MO kan contactlenzen indoen met een blauwe iris en zijn haar blond verven en heel netjes knippen en perfect een lokale taal spreken. Hoe bescherm je mensen tegen aanslagplegers? Gaan we nu overal detectiepoortjes met bewakers inzetten en bewakers van de bewakers? Gaan we ons niet segregeren om veilig te wezen? Ik voel mij niet veiliger met meer beveiligers. Moeten we dan wapens gaan dragen om aanslagplegers neer te kunnen schieten? Ook daarvan zal het niet veiliger worden.

Wie heeft deze aanslag zo geplanned? Deze terrorist of iemand achter de schermen? In welk land is deze aanslag bedacht en met welk doel? Om Turkije en Rusland bij elkaar te brengen of uit elkaar te drijven of om Turkije gehrig te maken aan Rusland of Rusland duidelijk te maken dat hun top ook niet veilig is? Of wilde een partij toch al van deze ambassadeur af? Is dit een einde van een serie of het begin van iets ergers?

Is dit nepnieuws dat gemaakt is door een regering? Ik weet het allemaal niet....

Elisabeth-Anna op 19-12-2016 21:17

Beste Xander,deze post is weliswaar off-topic maar ik had vorig jaar een toezegging gedaan dat als de nieuwe voorspelling voor 2017 van Anno Mundi bekend was ik dit even zou melden dus bij deze de link.

Mvg Elisabeth-Anna

 

http://www.anno-mundi.org/voorspellingen-2017.html

veteraantje op 19-12-2016 21:31

Aanslag wederom met een vrachtauto in Berlijn op de kerstmarkt 

Anna op 19-12-2016 21:34

Inderdaad in de eerste" ongekuiste " versie op het nieuws was Allah Akbar duidelijk te horen.....

In datzelfde beeld zag je de ambassadeur ook in elkaar zakken....

Hoe zal dit gaan uitpakken.... Turkije is nog steeds NAVO lid..... hoe zal Rusland reageren.....? Turkije glijd  snel af naar een volledige dictatuur en nu krijgt het ook nog met allelei vormen van terreur te maken.... ; de Koerden, en afscheidingen van Koerden, nu een islamist... wat staat dit land nog te wachten, het is wel onze achtertuin...... richting midden oosten..... en daar staan de volken elkaar volop naar het leven.... 

Ook Jordanië is onrustig.... daar zit ook veel ISIS aanhang..... de stammencultuur daar in Jordanië  maken het land zeer instabiel.....  

Het is wachten op de Jezus, de Zoon van de Allerhoogste, die op de troon van zijn vader David zal zitten. En zal regeren over het huis van Jacod koning zal zijn tot in eeuwigheid, en aan zijn Koningkrijk zal geen einde komen.....Beloofd aan Maria lees maar......... .Lukas 2:32 en 33....... En de troon van zijn vader David stond in Jeruzalem..... en daar komt hij terug op de olijfberg...... en dan zal vanuit Jeruzalem de Thora worden geleerd..... ( de regels ten leven zo God het bedoeld had) Uiteindelijk zal hij  een einde maken aan al deze oorlogen..... en tot die tijd zullen we met deze ongerechtigheden  moeten dealen....... 

Jopie op 19-12-2016 21:44

Op foxnews stond een video waarin je de dader luid en duidelijk allah akbar hoor schreeuwen.

stopis op 19-12-2016 22:30

Er is een israelies vliegtuig gekaapt.. deze is onderweg naar Isanbull ik ben benieuwd

Lilie op 20-12-2016 00:25

stopis, heb je een link naar deze informatie? of een bron of iets waar deze informatie vandaan haalt? 

Hubo op 20-12-2016 04:10

De aanslag lijkt het beste in het straatje te passen van westerse elementen die niet nalaten schijnheilig uit te kramen dat de oorlog en de steun van de russen alleen maar leidt tot radicale reacties,maar daar moeten we ons verder maar niet teveel aan gelegen laten.

De russen hebben al eerder met dat bijltje gehakt in Tsjetsjenië en de sentimenten die daar leven zijn nog wel wat sterker dan onder de syriers en de turken tav Aleppo.Het schijnt wel zo te zijn,dat de betrokkenheid met Aleppo historisch bij de turken wat dieper leeft,maar als ik die man zo op de foto zie,krijg ik er toch een beetje een atypisch beeld bij als van een gemanipuleerde buitenstaander.En als hij daar niet in dienst was,zit er natuurlijk toch wel wat voorbereiding aan vast.Ik verwacht eigenlijk niet dat dit verder veel gevolgen heeft.De russen zullen waarschijnlijk klagen over slechte veiligheidsmaatregelen en benadrukken hoe gevaarlijk dit soort terroristen is en dat ze met harde hand bestreden moeten worden.

Rebellio op 20-12-2016 09:16

Shoebat over deze massamoordenaar: “…Maar er is iets vreemds aan de hand. Zoals we zien kunnen op de foto, is deze kerel een Erdogan liefhebber door en door. Hier staat hij met een groep voor een Erdogan en Davotuglu AKP poster.  Hij was ook onderdeel van de ondersteuning tijdens de verkiezingstour met President Recep Tayyip Erdogan op December 2014 Konya en 1 februari 2015 Bursa. Bij de aanslag schreeuwde hij in Arabisch de slogan van de Moslimbroederschap "Wij zijn degenen die onze trouw (Bay'at) geven aan Mohammed door ons in te blijven zetten voor onze Jihad. Wij zullen dit nooit nalaten, voor altijd." Hij is zeker iemand die wierook brand op het altaar van Zeus-Erdogan” http://shoebat.com/2016/12/20/the-demon-muslim-zombies-are-loosened-on-christmas-a-muslim-isis-attack-in-berlin-kills-9-another-with-machete-attack-in-canada-and-another-killed-russias-ambassador-in-turkey-all-just-because-the/

 

Leon op 20-12-2016 10:01

De dader schijnt een agent te zijn bij een 'speciale' politie eenheid. 

Hoogste tijd Turkije om A > sollicitatie beleid bij deze organisatie aan te passen en B > na die 'coup'😏 een echte zuivering te doen. Tot zover de realiteit....

Want menig (reeds genomen en toekomstig) besluit van Erdogan heeft een dubbele bodem....

Rebellio op 20-12-2016 15:19

@Elisabeth-Anna, Voorspellingen 2016: Rabo en ING schandaal? Terroristendreiging in Utrecht? Koopgoot bouwkundige gebreken? Of ik heb het gewoon toevallig nergens gelezen of gezien. Of het is al gebeurt alleen ik weet het nog niet Of het moet allemaal nog de komende anderhalve week gebeuren… ´s Hertogenbosch de meest veilige stad van Nederland? Wel de meest gastvrije… Hilversum vliegtuigongeluk? President van Duitsland in diskrediet? Waarom geen melding van aanslagen? Queen aftreden? De Paus? Niks van gebleken.

Helaas een valse profeet… De nieuwe voorspellingen voor 2017 zijn herhaling van zetten en zeer algemeen. Er zijn enkele duidelijke verwachtingen maar het algemeen is eigenlijk een herhaling van wat 2016 tot nog toe heeft gebracht. Toch een goede houding om een en ander aan te geven, maar eigenlijk zonde van mijn en uw tijd, toch?

Elisabeth-Anna op 20-12-2016 16:04

Rebellio 15.19 uur

Of het zonde van mijn tijd is weet ik niet,ik had toegezegd de  voorspelling voor 2017 door te geven als hij gepubliceerd zou worden en bij deze dus gedaan,de voorspelling is idd een zeer algemene en je kan er veel kanten mee op of juist ook niet,we gaan het allemaal maar afwachten wat de toekomst ons gaat brengen want meer dan dat kunnen we ook niet.

Mvg Elisabeth-Anna

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld