Headlines




17-05-17

- Deep State en massamedia gaan vol voor staatsgreep tegen Trump
 


16-05-17

-  Rusland: 'Absolute onzin' dat Trump geheime Israëlische info naar ons gelekt heeft

- 'Amerikanen verantwoordelijk voor verspreiding WannaCry gijzelvirus'
 


15-05-17

-  Facebook begonnen met blokkeren kritische berichten over islam
 


14-05-17

- EU wil dit jaar grenzen openen voor nog eens 10 miljoen immigranten
 


13-05-17

-  'Rusland en China overtuigd dat VS kernaanval voorbereidt'
 


12-05-17

- Top psychiater: Macron is gevaarlijkse psychopaat die Frankrijk zal ruïneren
 


11-05-17

-  Massale stroomstoringen en tientallen doden bij 40% duurzame energie in Australië
 


10-05-17

- Macron wil eurozone regering en Franse schulden afschuiven op Duitsland en Nederland
 


09-05-17

-  Erdogan dreigt Israël opnieuw met moslim invasie van Jeruzalem
 


08-05-17

- Gelekte emails: Macron betrokken bij wapens voor ISIS, drugs en belastingontduiking
 


07-05-17

-  'Macrons partij grotendeels geïnfiltreerd door Moslim Broederschap'

- Paniek in VS over nieuwe drug die dodelijk kan zijn bij aanraking met de huid
 


06-05-17

-  'Duizenden wapens onderschept voor nieuwe Balkanoorlog tegen Servië'
 


05-05-17

- Macron zegt dat Franse cultuur niet bestaat en wil meer moskeeën laten bouwen
 


04-05-17

-  'Zwarte leiders Zuid Afrika willen blanke bevolking binnen 5 jaar uitroeien'
 


03-05-17

- Nederlandse ex-bankier: Elite nodigde mij uit voor satanische kinderoffers
 


02-05-17

-  Nieuw handvest Hamas streeft exact hetzelfde doel na: de vernietiging van Israël
 


01-05-17

- Welt journalist: Beleid Angela Merkel is late wraak DDR op West Duitsland
 


30-04-17

Boek van priester-theoloog: 'Helft van alle katholieke geestelijken is homo'
 


28-04-17

- Israël waarschuwt Rusland en Iran met bommen op luchthaven Damascus
 


26-04-17

- Minstens 5 EU-landen kiezen Saudi Arabië in VN Vrouwenrechten Commissie
 


24-04-17

- Fransen stemmen over toekomst van Europese Unie
 


22-04-17

- Operatie Gotham Shield: Nieuwe geruchten over nucleaire false-flag aanslag VS
 


20-04-17

- Moslim aanslag op christelijke conferentie met 500 deelnemers net voorkomen
 


18-04-17

- Pasen 2017: Afgelopen jaar 90.000 christenen vermoord om hun geloof
 


16-04-17

Noord Korea dreigt kernbom op Amerikaanse vlooteenheid te gooien
 


11-04-17












































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Italiaanse overheid: 400 geharde ISIS strijders als vluchtelingen in Europa gearriveerd

Italianen: ‘Talloze jihadisten keren terug om Europa in het hart te raken’

 

Lavdrim Muhaxheri (foto), de NAVO soldaat die deserteerde en zich aansloot bij ISIS, is met 400 van zijn meest geharde strijders vermomd als vluchtelingen in Europa gearriveerd. Muhaxheri, ook bekend als Abu Abdullah al Kosova, is een Albanese moslim uit de islamitische maffiastaat Kosovo, die zijn militaire training kreeg op onder andere de grootste Amerikaanse basis op de Balkan. Nadat hij zich bij ISIS aansloot classificeerde de VS hem als een ‘ernstige bedreiging’. 400 ISIS terroristen kunnen onder de weerloze Europese bevolking met gemak vele (tien)duizenden slachtoffers maken.

 

Muhaxheri is een fanatieke werver voor ISIS en is in tal van propagandavideo’s van de barbaarse jihadgroep te zien, inclusief een filmpje waarin hij een hulpeloze gevangene met een anti-tank raket opblaast. Hij zou tevens het brein zijn achter een tijdig voorkomen aanslag op het Italiaanse voetbalteam, Servische orthodoxe kerken, en andere doelen op de Balkan in november. In verband met deze geplande aanslag werden 19 mensen gearresteerd, en werden wapens, explosieven en islamitisch propagandamateriaal in beslag genomen.

‘Talloze jihadisten keren terug om Europa in het hart te raken’

De Italiaanse inlichtingendiensten zijn van mening dat Muhaxheri met zijn strijders vanuit Syrië naar de Balkan is teruggekeerd om terreuraanslagen te plegen. De politie in Kosovo houdt echter vol dat hij nog steeds in Syrië is, waar hij op afstand zijn bevelen zou geven aan lokale terreurcellen in Europa.

‘Talloze jihadisten keren naar Europa en de Balkan terug, met de bedoeling het oude continent in het hart te raken. Sommigen van hen worden geïdentificeerd door de veiligheidsdiensten, maar veel anderen lukt het om de grenzen ongezien te passeren,’ waarschuwen de Italianen volgens de Britse Daily Mail.

Aanslagen Nederland kwestie van tijd

We besluiten zoals vaker met de vraag: ‘En de grenzen?’ Waarop het antwoord helaas nog steeds luidt: ‘Die blijven gewoon nog steeds massaal openstaan, zodat ISIS terroristen kunnen blijven binnenkomen, en op zeker moment ook onder onze bevolking –misschien wel onder uw eigen familie of gezin- massale slachtpartijen zullen aanrichten.’

Helaas lijken ook veel Nederlanders lijdzaam dat moment af te wachten voordat ze in actie komen, of zich tenminste in het stemhokje afkeren van de gevestigde politieke partijen die de islamisering van ons land met de massa immigratie, en alle daaraan gekoppelde gevaren voor onze vrijheid en veiligheid, in een nog hogere versnelling hebben gezet.

 

Xander

(1) Breitbart (via Infowars

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

willy op 30-12-2016 14:11

we weten dat er overal in Europa slapende cellen zijn die allen moeten geactiveerd worden. Hoe meer Daesh klop krijgt in Irak en Syrie hoe meer jihadisten terug naar Europa zullen terug keren en met welk doel ? Aanslagen plegen goed artikel ! Shalom

goof op 30-12-2016 14:28

Het is voor Mark Rutte e.a. landveraders alleen maar te hopen dat er voor 15 maart geen terroistische aanslag plaatsvind in Nederland want anders kunnen ze echt niet meer om Wilders heen en zorgt deze er voor dat de grenzen dicht gaan en we eindlijk afscheid kunnen nemen van het totaal mislukte project EU 

edwin visers op 30-12-2016 14:36

dank xander ,ik ben een monnik

DN op 30-12-2016 14:39

Zolang ze de grenzen zonder controle open laten zullen er zeker nog veel aanslagen komen in EUropa, grenzen dicht, dat wil zeggen meer tech steken in grenscontrole op moslims, geen moslims er meer in, vol is vol, even het Afrikaans continent vergelijken met een 5 liter kan water & 1 glas, probeer eens een 5 liter fles in een glas te gieten, dat gaat niet! De 1000 procent meer zakkenvullers van de EU zijn niet eens in staat een simpele rekensom te maken & dat wil onze economie gaan runnen, die zijn gebuisd! Ieder land terug afzonderlijk & geen moslim er meer in, vol is vol! Mosl!ms die toch proberen binnen te dringen een verplichte chip om niet meer binnen te geraken!

terex op 30-12-2016 14:40

Er is niets ter wereld wat ik meer haat als dat moslimvolk en alles wat ermee te maken heeft. Als je van de afgelopen paar jaar een beetje de berichtgeving hebt gevolgd over dat geloof en wat ze allemaal kapot gemaakt hebben in de wereld en wat ze nog kapot gaan maken in de toekomst dan vraag je je toch af hoe ze het zover hebben kunnen laten komen.

En ik vraag me af of stemmen op de goede partij nog zin heeft met de aankomende verkiezingen. Wie het ook wordt ze hebben allemaal hun belofte gedaan maar als het zover is draaien ze toch om de brij heen en als dat niet gebeurd dan worden ze wel tegengewerkt door andere partijen.

Naar mijn idee is het tijd voor een grote opstand om voor eens en voor altijd duidelijk te maken hoe we tegenover de islam staan en om ze allemaal terug te sturen naar de zandbak waar ze vandaan komen.

De islam voegt niets meer toe als ellende en chaos in Europa en eigenlijk overal ter wereld.

Een ander geluid op 30-12-2016 14:44

Onbegrijpelijk, dat Jihadisten die zich aansluiten bij terreurgroepen niet de Nederlandse danwel andere Europese nationaliteit wordt ontnomen. Politici en "deskundigen" verzuchten bij aanslagen altijd dat het moeilijk is om passend te reageren op de "asymetrische" oorlogsvoering van terrreurgroepen. Het probleem is niet zozeer, dat het moeilijk zou zijn. Het werkelijke probleem is, dat men géén passende maatregelen wil nemen. Het is dus meer een kwestie van willen, dan van kunnen!  In Nederland bij voorbeeld, kan aansluiting bij terreurgroepen makkelijk (indien nodig bij wet) gelijk gesteld worden aan strijden in vreemde krijgsdienst, artikel 15, lid 1, waardoor men zijn Nederlandse nationaliteit op grond daarvan automatisch verliest ! Wettelijke uitzonderingen, danwel aanvullingen, op dit artikel lijken mij politiek niet zo moeilijk te realiseren. Daarnaast kan men politiek en/of godsdienstig gemotiveerd terrorisme uit het strafrecht halen en plaatsen onder het oorlogsrecht. De terroristen hebben immers openlijk de oorlog verklaard aan de samenleving en/of landen en handelen niet conform de Geneefse Conventies. Sterker nog alle terroristische handelingen gaan hier volledig tegen in. Terroristen strijden "achter de linies" en zijn niet als strijder te herkennen (uniform). Terroristen maken gebruik van "menselijke schilden" en veroorzaken zoveel mogelijk leed tegenover onschuldige burgers. Wanneer bestaande wetgeving goed gebruikt wordt en/of enigszins aangepast wordt naar de nieuwe uitdagingen, staat niets draconische maatregelen en/of straffen in de weg. Snel wegstemmen al die slapjanussen en wegkijkers in de politiek. Ik mag hopen, dat we snel partijen aan de macht krijgen, die daarnaast onderzoeken of strafvervolging van de "gevestigde orde" vanwege ernstig plichtsverzuim en wanbeleid op het punt van terreurbestrijding mogelijk is !!!

juanambulo op 30-12-2016 15:36

Al driekwart jaar geleden geleden maakte het Bundesverfassungsgericht bekend dat onder

de binnengekomen vluchtelingen in de BRD ongeveer 600 moslims zitten waarvan ingeschat

wordt dat die zwaardere aanslagen kunnen gaan plegen. Hier houden ze die cijfers geheim!

Comsol op 30-12-2016 16:18

Als je dit zo leest dan worden we gewoonweg gedwongen om op partijen te stemmen waarvan de correcten zeggen dat het populisten zijn.

Wim op 30-12-2016 16:22

Het is gewoon kwaadaardig om de buitengrenzen van de EU niet te bewaken (m.u.v. Hongarije). Welk land op de wereld is er zo stom om zijn grenzen niet te bewaken? Het is ook kwaadaardig van Rutte cs. dat de allereerste verplichtingen tegenover het eigen volk verzaakt wordt en dat Nederland met die rampzalige EUSSR politiek meegaat en  de landsgrenzen niet bewaken wil. Roepen dat dit onmogelijk is, is onzin. We bewaken onze (lucht)havens toch ook. Het wegtransport kan gefaciliteerd worden om grote vertragingen te voorkomen. Verder grensposten bewaken en gebruik maken van profiling. Ook etnische. Gewoon de politieke correctheid afzweren en gezond verstand weer eens aan het werk zetten. 

joga op 30-12-2016 16:40

Ik ga er ieder geval uit van een veelvoud van 600 en ben ervan overtuigd, dat 60.000 de realiteit beter weergeeft. Maar ja van der Steur gelooft daar natuurlijk niets van en blijft lekker op vakantie of zich volvreten op zijn kasteel. Er is maar één oplossing: Die van de PVV, grenzen dicht en geen moslim er meer in.

5318537 op 30-12-2016 16:44

Al enkele jaren geleden (ong 3 jaar) had mijn buurman (moslim en trouw moskee bezoeker) enkele,,vrienden,,op bezoek,en op een gegeven moment zongen ze een soort,,yell,,als bij een sportwedstrijd,en dat klonk fanaat-haat en ronduit bedreigend.          Hij vroeg ook eens wat ik zou doen als iemand zomaar mijn katten (ik noem het poesjes) vermoordde,en hij daarbij het gebaar maakte van nek omdraaien,inclusief grimas op zijn gezicht.                                                                                                             Toen ik antwoordde dat ik diegene ook zou vermoorden betrok zijn gezicht omdat hij schijnbaar had verwacht dat ik zou vergeven of bang zou worden.                                   En er worden dieren door die monsters vermoord en zelfs doodgemarteld https://www.powned.tv/artikel/kattenmartelaar-teistert-medemblik-af                                                  En op Malta waren gekruisigde hondjes en poesjes aan de katedraal opgehangen - hetzelfde in Nigeria.                                                                                                       Moslims bestaan uit haat,en zijn wat mij betreft aliens.....griezels.......om te haten.

En indien er een of meer meevallen (ik heb er ontmoet en meegemaakt) dan zijn ze nog niet te vertrouwen.         Zo ook in millitaire versies waar moslims hun ongelovige collega,s op patrouille in de rug schoten om vervolgens naar hun,,broeders,,over te lopen.     (Dit is gebeurd bij:Engelse,Canadese en Amerikaanse soldaten)

cefas op 30-12-2016 17:04

Het is niet genoeg, om bij de zoveelste terreuraanslag, ach en wee te roepen en kaarsjes aan te steken, daar win je geen oorlog mee.

Jean op 30-12-2016 17:20

De hoofdverantwoordelijken van alle huidige ellende zitten decadent te parasiteren "op onze kosten" in Brussel, ze komen nu en dan samen om plannen uit te broeden om ons schade te berokkenen, ze stoppen zich weg in dat EU nest een nest dat heel snel uit de boom geschud moet worden.

pffh op 30-12-2016 18:24

Als mijn naam Xander zou zijn zou ik u willen vragen na te denken over de wijze waarop u uw commentaar verwoord..

Het één en ander zou bijna kunnen worden uitgelegd als zijnde een aanzet tot..

Als het oogmerk is deze site te beschadigen zou ik het een slimme poging willen noemen

maar als u deze site een warm hart toedraagt mag/ kan u hetzelfde zeggen mits u het wat slimmer weet te verwoorden..

Infidel4U op 30-12-2016 18:31

Nederlanders die met de Koerden tegen Daesh vechten worden bij terugkomst vervolgd en het vuur na aan de schenen gelegd, terwijl moslims die zich bij Daesh hebben aangesloten bij terugkomst gepamperd worden... Hoezo asymmetrische oorlogsvoering? Ongelooflijk, onze overheid is door en door verrot, hersenloos en leidt collectief aan het Stockholm-syndroom. Tijd voor de grote, boze bezem...

vijgeboom op 30-12-2016 18:51

We kunnen er niks tegen doen en de EU weet heel goed dat er aanslagen zullen komen en men een Tet offensief zal voorbereiden en uitvoeren, en daarmee bedoel ik dat IS dan op meerdere plekken mensen met kalasnikovs de straat op sturen en dan mensen lukraak gaan afknallen! Waarom moet dat gebeuren?

Omdat dan de bevolking zal schreeuwen om beveiliging en dan kan er een chip op de markt komen en gelanceerd worden die we moeten dragen voor onze veiligheid !

Helaas moeten dingen gebeuren in dit nep leven alvorens de Messias zijn voeten op de olijfberg zal zetten.

Bambi op 30-12-2016 18:58

DN 30/12/2016 14:39

Plaatst ze allemaal op een eiland zover mogelijk,en de zakkenvullers erbij.

Die zakkenvullers hebben geen medelijden  voor ons zelfs geen graantje.

Veel show verkopen dat is gratis.

Maar ja,de grenzen sluiten kost veel geld!Het zou te duur worden.Snap je

En hoeveel verspilling van geld hebben ze al door de ramen gegooid? 

Bach bach

Henk op 30-12-2016 20:43

Mooi geschreven vijgeboom volledig mee eens.

DN op 30-12-2016 21:58

Bambi, de aanslagen hebben ons al veel meer gekost, plus de extra kosten bij veiligheidsdiensten, als ze die nooit hadden binnen gelaten had men alles kunnen voorkomen! Vanaf het opdringen van de EU heeft alles al veel meer gekost dan ervoor, de EU zijn letterlijk kosten op het sterfhuis, alleen begrafenisondernemers gaan er stinkend rijk van worden!

anora op 31-12-2016 00:07

We gaan nog wat beleven in Europa, potverdikkie.

Willem op 31-12-2016 02:01

terex, goed gezegd, helemaal mee eens. En Infidel4U, idem. De bezem moet door Europa heen, tijd voor radicale tegenactie.

AEO op 31-12-2016 10:39

Een famielilid uit Indonesië wilde in mei bij ons op bezoek komen. Bij de Nederlandse ambassade duurt een visumaanvraag iets van ruim twee weken. Maar als je daar een Schengenvisum via de Franse ambassade aanvraagt gaat dat veel gemakkelijker en ook veel sneller. Dus heeft ze het via de Franse ambassade geregeld. Ze reisde naar Nederland met haar dochtertje van 6 jaar oud, maar bij binnenkomst op Schiphol vroegen ze haar, waarom ze naar Nederland kwam, omdat haar visum via de Franse ambassade was aangevraagd. Ze vertelde dat ze ook bij haar oom en tante in Nederland ging logeren. Maar de douane bleef moeilijk doen en vertrouwde haar niet en vroeg haar om een bewijs. Toen gaf ze mijn telefoonnummer aan de douane, die mij vervolgens opbelde of het klopte dat ik een nichtje uit Indonesië op bezoek zou krijgen. Ik antwoordde dat ik buiten op haar stond te wachten. Toen vroeg men of ze ook nog ergens anders heen ging, waarop ik antwoordde dat ze een paar dagen naar Parijs zou gaan. Pas toen lieten ze haar doorgaan! Terwijl er in Nederland duizenden vluchtelingen zijn toegelaten die geen enkele vorm van legitimatie hadden! In december is ze opnieuw naar ons gekomen. Een land dat op deze manier met mensen omgaat wordt geregeerd door idioten. Waarvan akte!

Robby op 31-12-2016 11:11

Terwijl wij ons focussen op dat walgelijke geloof van de Islam, verdwijnt onze industrie naar de lachende derde, de Chinezen. Robotica wordt als de toekomst gezien, en nu kopen de Aziaten dit ook al op in Duitsland.

we moeten als de sodemieter af van dat Linkse Europe en een rechts Europa installeren.

AEO op 31-12-2016 11:15

@goof,

Ik vermoed dat men doelbewust nu nog geen aanslagen gaat plegen in Nederland. Men wil Geert Wilders niet in de kaart spelen en dan wacht men tot na de verkiezingen.

De Terugkeer op 31-12-2016 12:33

Eigenlijk roeptoeter ik maar één ding, al jaren:

"Wees dit voor...blijf alert op elke centimeter winst, gemaakt door de zich opdringende tegenstander...zie elke verandering die ten nadele van 'ons' is, en deel dit met zo veel mogelijk mensen...mensen die het recht hebben verkregen, een gezond, normaal Christelijk of 'net niet Christelijk' en verantwoord leven te leiden en daarmee werkelijk 'niemand' kwaad doen...mooi vrijwilligerswerk en mantelzorg verrichten, vanuit een goed hart...deze normale en goedbedoelende medeburgers verdienen het nooit, zomaar door zo'n ego-tripper met een monsterlijk einddoel voor ogen, afgeslacht te worden". 

Duidelijk genoeg zo?

T.D. op 31-12-2016 13:08

Mocht er een aanslag in Nederland worden gepleegd, weet dan dat de overheid mede schuldig is door hsst dlspprn rn laffe beleid, t.w. lhandhaven van open grenzen, niet goed screenen van migranten, niet keihard optreden tegen moslimtuig, weigeren om moskeeën te sluiten waar haatimams nog steeds een podium krijgen en waar imams anti-Nederlandse preken houden. En nog erger: Wilders krijgt van alles de schuld....

Tom Hendrix/Seneca op 31-12-2016 15:19

Deze ontwikkelingen, zullen door de politici, van "links tot rechts", niet gestopt worden. Daar zit een duivelse macht achter, en deze macht krijgt juist hulp, van de gehele linkse politieke kongsi, de liberalen, en de zogenaamde christendemocraten, in Nederland alsook in heel Europa. Want juist de rode Eussr, bevat politici van deze partijen, die al voor de invasie van de islam hebben gestemd in 1975, door het ultieme verraad aan de Europese burger, genaamd; " de Resolutie van Straatsburg".

Luuk op 01-01-2017 14:04

2017 begint al slecht, niet alleen vanwege de aanslag in Istanbul, maar ook door het volgende bericht over terroristische aanslagen die Europa staan te wachten : http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/01/angstaanjagend-isis-plant-aanval-met-chemische-wapens-in-europa/

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld