Headlines




17-05-17

- Deep State en massamedia gaan vol voor staatsgreep tegen Trump
 


16-05-17

-  Rusland: 'Absolute onzin' dat Trump geheime Israëlische info naar ons gelekt heeft

- 'Amerikanen verantwoordelijk voor verspreiding WannaCry gijzelvirus'
 


15-05-17

-  Facebook begonnen met blokkeren kritische berichten over islam
 


14-05-17

- EU wil dit jaar grenzen openen voor nog eens 10 miljoen immigranten
 


13-05-17

-  'Rusland en China overtuigd dat VS kernaanval voorbereidt'
 


12-05-17

- Top psychiater: Macron is gevaarlijkse psychopaat die Frankrijk zal ruïneren
 


11-05-17

-  Massale stroomstoringen en tientallen doden bij 40% duurzame energie in Australië
 


10-05-17

- Macron wil eurozone regering en Franse schulden afschuiven op Duitsland en Nederland
 


09-05-17

-  Erdogan dreigt Israël opnieuw met moslim invasie van Jeruzalem
 


08-05-17

- Gelekte emails: Macron betrokken bij wapens voor ISIS, drugs en belastingontduiking
 


07-05-17

-  'Macrons partij grotendeels geïnfiltreerd door Moslim Broederschap'

- Paniek in VS over nieuwe drug die dodelijk kan zijn bij aanraking met de huid
 


06-05-17

-  'Duizenden wapens onderschept voor nieuwe Balkanoorlog tegen Servië'
 


05-05-17

- Macron zegt dat Franse cultuur niet bestaat en wil meer moskeeën laten bouwen
 


04-05-17

-  'Zwarte leiders Zuid Afrika willen blanke bevolking binnen 5 jaar uitroeien'
 


03-05-17

- Nederlandse ex-bankier: Elite nodigde mij uit voor satanische kinderoffers
 


02-05-17

-  Nieuw handvest Hamas streeft exact hetzelfde doel na: de vernietiging van Israël
 


01-05-17

- Welt journalist: Beleid Angela Merkel is late wraak DDR op West Duitsland
 


30-04-17

Boek van priester-theoloog: 'Helft van alle katholieke geestelijken is homo'
 


28-04-17

- Israël waarschuwt Rusland en Iran met bommen op luchthaven Damascus
 


26-04-17

- Minstens 5 EU-landen kiezen Saudi Arabië in VN Vrouwenrechten Commissie
 


24-04-17

- Fransen stemmen over toekomst van Europese Unie
 


22-04-17

- Operatie Gotham Shield: Nieuwe geruchten over nucleaire false-flag aanslag VS
 


20-04-17

- Moslim aanslag op christelijke conferentie met 500 deelnemers net voorkomen
 


18-04-17

- Pasen 2017: Afgelopen jaar 90.000 christenen vermoord om hun geloof
 


16-04-17

Noord Korea dreigt kernbom op Amerikaanse vlooteenheid te gooien
 


11-04-17












































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Fijne kerstdagen


(Bron & origineel formaat: www.digitalblasphemy.com)

Beetje laat, maar het Xandernieuws team wenst u alsnog fijne kerstdagen toe!

Al onze gasten:

Dank voor al uw warme en liefdevolle  wensen en uw waardering voor deze website.

Xandernieuws team

Reacties

willy op 25-12-2016 14:01

voor alle lezers en de redactie dezelfde wensen ! sHALOM

Jaap Bosman op 25-12-2016 14:17

Vrede, gezondheid en voorspoed...

sonja op 25-12-2016 14:24

Voor u ook een goede Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar.

Frederik op 25-12-2016 14:48

Gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar voor het Xandernieuwsteam en alle lezers.

DN op 25-12-2016 14:56

Ik wens Xandernieuws ook veel geluk in het volgende jaar & succes om een einde te kunnen maken aan de islamisatie van ons leven hier! Ook nog prettige kerst & winterfeesten aan Xandernieuws & alle fans van Xandernieuws, heeft heel het jaar hard gewerkt aan zijn artikels hier, ik hoop dat hij het nog vele jaren zal kunnen verder zetten!

paul v op 25-12-2016 15:41

fijne chanoeka

Michaël ;-{> op 25-12-2016 15:49

Dank u. Is wederzijds !

Luuk op 25-12-2016 15:50

Luuk: dit artikel is bedoeld voor opbouwende positieve kerstgedachten. Mod.

Dewevoga op 25-12-2016 16:25

Ik wens u en uw team ook een gezegende kerst en een gelukkig nieuwkaart toe. Bedankt voor het echte nieuws de afgelopen jaren. 

Tevens wens ik dit ook alle respondenten toe. 

Luuk op 25-12-2016 16:47

Moderator, dat was wel een opbouwende kerstgedachte hoor ! Als de kerstboom volgens Wikipedia "Het Licht" en (in mijn beleving dus ook "Hoop") symboliseert, dan is dat toch juist heel postitief ? Bovendien sluit die tekst het perfect aan bij het plaatje van de verlichte naaldboom die u bij dit artikel heeft geplaatst. Maar laat ik het dan op een ander manier brengen met twee bijbelverzen:

Genesis 1: 3 En God zei: Er zij licht; en er was licht.

Jezus dan sprak wederom tot henlieden, zeggende: Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh.8:12)

iglo op 25-12-2016 17:13

ik volg XN geruimetijd vanaf de zijlijn, en wens de redactie en de volgers een gelukkig kerstfeest een een goede nieuwjaar

Yerik op 25-12-2016 17:18

Jullie allen een lekker smak van mij...  :-))

Drossaard op 25-12-2016 18:37

Het was toch nog niet de laatste kerstmis. Maar het blijft wel eindtijd en ik heb niemand meer om nog oprecht kerstmis (Gods menswording in het Kindeke Jezus) mee te vieren. Ik hoop jullie wel. Gezellige dagen, Xander, mod en alle lezers.

Palma op 25-12-2016 18:53

Zolang het nog kan ik wens jullie een goed jaar 2017 

Zomer op 25-12-2016 19:32

Mod U en uw team ook een hele fije kerst toegewenst. 

Ary op 25-12-2016 20:00

Wij wensen u en de uwen ook een heel fijn Kerstfeest en een voorspoedig en islamvrij 2017.

Xander, ook een woord van waardeing en dank voor al het gedegen werk dat u doet.

frits op 25-12-2016 20:37

Xander en team, de beste wensen en veel gezondheid in 2017. Maar volg ook onze Koning Jezus Christus. Doen...

 

Afgesproken Frits. Mvg. Mod.

De Wal op 25-12-2016 20:59

XanderNieuws en alle anderen wens ik gezellig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. Heb met heel veel interesse jullie stukken gelezen. Dank U.

Ik ben positief voor het jaar 2017.

Pier op 25-12-2016 21:01

Wij hadden onze Syrische buren te eten gevraagd 1e Kerstdag. Moslims, hoofdoek, baard, alles. Het was goed. Ben blij dat we het gedaan hebben. Veel geleerd, over de situatie in Syrie. Dit zijn echte vluchtelingen. Aardige, jonge mensen met kinderen en een traumatische achtergrond. De lidtekens van de bombardementen letterlijk op hun lijf. Heel hun familie uiteen, verspreid over Europa. Willen maar 1 ding: dat de oorlog ophoudt en dat ze terug kunnen om hun land op te bouwen. Mensen om van te houden, zonder sentimenteel te worden. Goed om de andere kant te zien. Kerstgedachte: God ziet harten. Moeten wij ook blijven doen. Ook ons eigen hart in de gaten houden. Nooit hard laten worden. Gezegende dagen allemaal. 

 

Dank voor het delen. Mvg. Mod.

vader Jakob op 25-12-2016 21:44

@Xandernieuws team Bedankt en hetzelfde alsnog toegewenst ;-) Veel zegen voor 2017. 

Dean op 25-12-2016 22:34

Merry Christmas en dat mede door jouw moed en inspanningen Xander het licht der gerechtigheid spoedig mag opgaan voor degenen die onrecht worden aangedaan!

Hoopvol op 25-12-2016 23:39

 

Zou de wereld niet veel beter zijnAls iedereen die je ontmoet Glimlachend zeggen zou:Ik weet iets goeds van jou Zou het niet fantastisch heerlijk zijn Als elke handdruk zeggen zou Van harte en oprecht gemeend:Zeg, ik weet iets goeds van jou Niet alleen met deze dagen Maar heel het jaar door fijn Mekaar het beste wensen Zou ons leven dan niet blijer zijn?voor jullie allen hier op dit forum , hele gezellige, warme en fijne dagen gewenst. En dat onze Heer  centraal mag staan...Xander, ook voor U en uw team hele mooie dagen gewenst ! En Pier, zeer bijzonder ... ! het mooiste geschenk wat je Hem kan geven !! 

atina op 25-12-2016 23:51

Lieve Xandernieuws. Al een   tijdje kijk ik hier   mee. Ik meen dat   Xandernieuws in hart en nieren zoekt naar waarheid in deze wereld. IK geloof ook   dat we kunnen zeggen dat we met hart en nieren deelgenoten zijn in het houden van onze lieve God. Hierbij mijn dank voor het delen . Gods zegen gewenst ook voor het komende jaar 

 

Psalm7 10b Gij, Die harten en nieren beproeft, o rechtvaardige God!

Mark S. op 26-12-2016 00:18

Zalig Kerstmis Xandernieuws team en alle lezers!

goodmorning op 26-12-2016 00:54

Bedankt en vooŕ iedereen een mooie kerst....

De Terugkeer op 26-12-2016 13:16

Een mooie Tweede Kerstdag gewenst voor allen en we zijn in liefde verbonden.

willy op 26-12-2016 13:53

@pier ; mooi verhaal en mooi initiatief Shalom

Rebellio op 29-12-2016 13:48

Allemaal een goed en gezegend nieuwjaar gewenst.

En dat onze Heer maar snel mag komen!

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld