Headlines


'Dader aanslag Londen vermoedelijk moslim haatprediker Abu Izzadeen'

-  Overheidsonderzoek: 1/3 jonge moslims in Europa achter geweld en terreur voor islam

Europese Commissie gaat lidstaten dwingen nog meer moslimmigranten op te nemen
 


21-03-17

Afgelopen week opnieuw tal van moslim aanslagen en misdaden in Europa
 


17-03-17

Flashback: Ankara dreigde al in 2012 Turkse bevolking in Europa te mobiliseren
 


11-03-17

-  Vijf Duitse kerncentrales ontruimd om mogelijke aanslag met vliegtuig
 


10-03-17

Getuigen: Daders aanslag Düsseldorf waren 3 Afrikaanse migranten die met bijlen op jongeren inhakten
 


09-03-17

-  Linkse premier deelstaat Thüringen vergelijkt christelijk kruis met hakenkruis

Russische kolonel: Wij verbergen kernraketten in zeebodem voor Amerikaanse kust
 


08-03-17

-  Zweedse oorlogsjournaliste: Stockholm voor vrouwen nog gevaarlijker dan Mosul
 


07-03-17

Bank der banken erkent dat Zuid Europa met Duitse en Nederlandse miljarden overeind wordt gehouden
 


06-03-17

-  Na debat gisteren: Lijsttrekkers, mogen wij u nog wat vragen?
 


05-03-17

Bouwrevolutie: 3D printer maakt in 1 dag compleet huis voor € 9500,-
 


04-03-17

-  Voormalige officials regering Obama suggereren dat Trump inderdaad werd afgeluisterd

Democraten weigeren moslim die Joodse scholen met bomaanslagen bedreigde te veroordelen
 


03-03-17

-  Deep State valt Trumps minister Justitie aan om onderzoek Pedo-pizzagate te saboteren
 


02-03-17

Positief nepnieuws moet u verleiden toch weer op gevestigde partijen te stemmen
 


01-03-17

-  Franse regering erkent dat deradicalisering moslims 'totaal fiasco' is
 


28-02-17

Franse presidentskandidaat Macron vindt dat Europa nog miljoenen moslims moet toelaten
 


27-02-17

-  Parlementsleiders Frankrijk, Italië, Duitsland roepen op tot onmiddellijke Federale Europese Unie
 


26-02-17

Officiële cijfers: Migranten 9,5% van bevolking, maar verantwoordelijk voor 33% verkrachtingen, 36% moorden en 43% diefstallen

-  Car jihad: Auto rijdt op voetgangers Londen in; Foto dader Heidelberg
 


25-02-17

Aanslag Heidelberg: Getuigen zien Afrikaan, maar politie noemt dader een Duitser

-  Heksen wereldwijd vervloeken Trump; christenen gaan voor hem bidden
 


24-02-17

China dreigt met oorlog bij komst Amerikaans vliegdekschip
 


23-02-17

-  Verkiezingen 15 maart: Wat willen de politieke partijen met Nederland? (deel 1: de VVD)
 


22-02-17

Migrantenprofessor: Verbond linksgroen met islam is grootste vijand van Europa

-  Trumps vijanden proberen in Oekraïne alsnog oorlog met Rusland te forceren
 


21-02-17

Terwijl Zweedse regering boos is op Trump breken in Stockholm migrantenrellen uit
 


20-02-17

-  Westerse media liegen over Trumps 'verzonnen' aanslag in Zweden
 


19-02-17

'Radioactieve deeltjes over Europa na geheim gehouden nucleair incident in januari'

-  Angela Merkel en paus Franciscus: Moslim terrorisme bestaat niet

Advocaat hooggerechtshof VS: Obama verantwoordelijk voor soft coup tegen Trump
 


 









































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Fijne kerstdagen


(Bron & origineel formaat: www.digitalblasphemy.com)

Beetje laat, maar het Xandernieuws team wenst u alsnog fijne kerstdagen toe!

Al onze gasten:

Dank voor al uw warme en liefdevolle  wensen en uw waardering voor deze website.

Xandernieuws team

Reacties

willy op 25-12-2016 14:01

voor alle lezers en de redactie dezelfde wensen ! sHALOM

Jaap Bosman op 25-12-2016 14:17

Vrede, gezondheid en voorspoed...

sonja op 25-12-2016 14:24

Voor u ook een goede Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar.

Frederik op 25-12-2016 14:48

Gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar voor het Xandernieuwsteam en alle lezers.

DN op 25-12-2016 14:56

Ik wens Xandernieuws ook veel geluk in het volgende jaar & succes om een einde te kunnen maken aan de islamisatie van ons leven hier! Ook nog prettige kerst & winterfeesten aan Xandernieuws & alle fans van Xandernieuws, heeft heel het jaar hard gewerkt aan zijn artikels hier, ik hoop dat hij het nog vele jaren zal kunnen verder zetten!

paul v op 25-12-2016 15:41

fijne chanoeka

Michaël ;-{> op 25-12-2016 15:49

Dank u. Is wederzijds !

Luuk op 25-12-2016 15:50

Luuk: dit artikel is bedoeld voor opbouwende positieve kerstgedachten. Mod.

Dewevoga op 25-12-2016 16:25

Ik wens u en uw team ook een gezegende kerst en een gelukkig nieuwkaart toe. Bedankt voor het echte nieuws de afgelopen jaren. 

Tevens wens ik dit ook alle respondenten toe. 

Luuk op 25-12-2016 16:47

Moderator, dat was wel een opbouwende kerstgedachte hoor ! Als de kerstboom volgens Wikipedia "Het Licht" en (in mijn beleving dus ook "Hoop") symboliseert, dan is dat toch juist heel postitief ? Bovendien sluit die tekst het perfect aan bij het plaatje van de verlichte naaldboom die u bij dit artikel heeft geplaatst. Maar laat ik het dan op een ander manier brengen met twee bijbelverzen:

Genesis 1: 3 En God zei: Er zij licht; en er was licht.

Jezus dan sprak wederom tot henlieden, zeggende: Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh.8:12)

iglo op 25-12-2016 17:13

ik volg XN geruimetijd vanaf de zijlijn, en wens de redactie en de volgers een gelukkig kerstfeest een een goede nieuwjaar

Yerik op 25-12-2016 17:18

Jullie allen een lekker smak van mij...  :-))

Drossaard op 25-12-2016 18:37

Het was toch nog niet de laatste kerstmis. Maar het blijft wel eindtijd en ik heb niemand meer om nog oprecht kerstmis (Gods menswording in het Kindeke Jezus) mee te vieren. Ik hoop jullie wel. Gezellige dagen, Xander, mod en alle lezers.

Palma op 25-12-2016 18:53

Zolang het nog kan ik wens jullie een goed jaar 2017 

Zomer op 25-12-2016 19:32

Mod U en uw team ook een hele fije kerst toegewenst. 

Ary op 25-12-2016 20:00

Wij wensen u en de uwen ook een heel fijn Kerstfeest en een voorspoedig en islamvrij 2017.

Xander, ook een woord van waardeing en dank voor al het gedegen werk dat u doet.

frits op 25-12-2016 20:37

Xander en team, de beste wensen en veel gezondheid in 2017. Maar volg ook onze Koning Jezus Christus. Doen...

 

Afgesproken Frits. Mvg. Mod.

De Wal op 25-12-2016 20:59

XanderNieuws en alle anderen wens ik gezellig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. Heb met heel veel interesse jullie stukken gelezen. Dank U.

Ik ben positief voor het jaar 2017.

Pier op 25-12-2016 21:01

Wij hadden onze Syrische buren te eten gevraagd 1e Kerstdag. Moslims, hoofdoek, baard, alles. Het was goed. Ben blij dat we het gedaan hebben. Veel geleerd, over de situatie in Syrie. Dit zijn echte vluchtelingen. Aardige, jonge mensen met kinderen en een traumatische achtergrond. De lidtekens van de bombardementen letterlijk op hun lijf. Heel hun familie uiteen, verspreid over Europa. Willen maar 1 ding: dat de oorlog ophoudt en dat ze terug kunnen om hun land op te bouwen. Mensen om van te houden, zonder sentimenteel te worden. Goed om de andere kant te zien. Kerstgedachte: God ziet harten. Moeten wij ook blijven doen. Ook ons eigen hart in de gaten houden. Nooit hard laten worden. Gezegende dagen allemaal. 

 

Dank voor het delen. Mvg. Mod.

vader Jakob op 25-12-2016 21:44

@Xandernieuws team Bedankt en hetzelfde alsnog toegewenst ;-) Veel zegen voor 2017. 

Dean op 25-12-2016 22:34

Merry Christmas en dat mede door jouw moed en inspanningen Xander het licht der gerechtigheid spoedig mag opgaan voor degenen die onrecht worden aangedaan!

Hoopvol op 25-12-2016 23:39

 

Zou de wereld niet veel beter zijnAls iedereen die je ontmoet Glimlachend zeggen zou:Ik weet iets goeds van jou Zou het niet fantastisch heerlijk zijn Als elke handdruk zeggen zou Van harte en oprecht gemeend:Zeg, ik weet iets goeds van jou Niet alleen met deze dagen Maar heel het jaar door fijn Mekaar het beste wensen Zou ons leven dan niet blijer zijn?voor jullie allen hier op dit forum , hele gezellige, warme en fijne dagen gewenst. En dat onze Heer  centraal mag staan...Xander, ook voor U en uw team hele mooie dagen gewenst ! En Pier, zeer bijzonder ... ! het mooiste geschenk wat je Hem kan geven !! 

atina op 25-12-2016 23:51

Lieve Xandernieuws. Al een   tijdje kijk ik hier   mee. Ik meen dat   Xandernieuws in hart en nieren zoekt naar waarheid in deze wereld. IK geloof ook   dat we kunnen zeggen dat we met hart en nieren deelgenoten zijn in het houden van onze lieve God. Hierbij mijn dank voor het delen . Gods zegen gewenst ook voor het komende jaar 

 

Psalm7 10b Gij, Die harten en nieren beproeft, o rechtvaardige God!

Mark S. op 26-12-2016 00:18

Zalig Kerstmis Xandernieuws team en alle lezers!

goodmorning op 26-12-2016 00:54

Bedankt en vooŕ iedereen een mooie kerst....

De Terugkeer op 26-12-2016 13:16

Een mooie Tweede Kerstdag gewenst voor allen en we zijn in liefde verbonden.

willy op 26-12-2016 13:53

@pier ; mooi verhaal en mooi initiatief Shalom

Rebellio op 29-12-2016 13:48

Allemaal een goed en gezegend nieuwjaar gewenst.

En dat onze Heer maar snel mag komen!

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld