Headlines



-  Hongarije opent frontale aanval op linkse organisaties globalist George Soros

'Trump wil ambassade Jeruzalem pas opgeven als Palestijnen haatcampagne tegen Israël stoppen'
 


10-01-17

-  Democraten geven FBI geen toegang tot servers om 'Russische' hacks verifiëren
 


05-01-17

-  VN wist Israël compleet van de kaart in Palestijnse schoolboeken
 


03-01-17

Julian Assange herhaalt: Russen 1000% zeker niet achter hacks

-  Syrische migrant gearresteerd voor plannen grote bomaanslag in Nederland
 


02-01-17

-  Turkse overheidsbrochure adviseert mannen hun vrouwen te slaan 'als medicijn'
 


30-12-16

Putin wil wel met Trump, maar niet met Obama over vrede praten

-  Italiaanse overheid: 400 geharde ISIS strijders als vluchtelingen in Europa gearriveerd
 


29-12-16

'Trump zal ieder land dat anti-Israël resolutie uitvoert straffen'

-  Iedere 6 minuten 1 vermoord: Christenen opnieuw meest vervolgde gelovigen ter wereld
 


28-12-16

-  'De VN verklaart de oorlog aan de Joods-christelijke beschaving'
 


26-12-16

EU-president Juncker: Grenzen moeten ondanks terreuraanslagen open blijven

-  Duitse media bevestigen dat aanslagplegers bevelen kregen uit Saudi Arabië
 


25-12-16

-  'Wilders vervolgd omdat Saudi Arabië met sancties dreigde'
 


23-12-16

Obama laat anti-Israël resolutie door VN Veiligheidsraad passeren

-  'In Milaan doodgeschoten Amri lid van islamitisch terreurnetwerk dat nieuwe aanslagen voorbereidt'
 


22-12-16

-  Immigratie: Politie Wenen geeft duizenden vrouwen zak-alarms tegen verkrachting
 


20-12-16

-  Aanslag op kerstmarkt Berlijn: 9 doden en 50 gewonden - UPDATE 22.35 uur

Russische ambassadeur na 'Allahu Akbar!' kreet neergeschoten in Ankara

-  'ECB volgens eigen regels crisisbank, veroorzaakt ondergang eurozone'
 


18-12-16

-  Italië dwingt ziekenhuizen patiënten weg te sturen om plaats te maken voor migranten
 


16-12-16

-  Italiaanse journalist: Nederland in doodsspiraal, nachtmerrie voor vrijheid meningsuiting
 


 





































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Fijne kerstdagen


(Bron & origineel formaat: www.digitalblasphemy.com)

Beetje laat, maar het Xandernieuws team wenst u alsnog fijne kerstdagen toe!

Al onze gasten:

Dank voor al uw warme en liefdevolle  wensen en uw waardering voor deze website.

Xandernieuws team

Reacties

willy op 25-12-2016 14:01

voor alle lezers en de redactie dezelfde wensen ! sHALOM

Jaap Bosman op 25-12-2016 14:17

Vrede, gezondheid en voorspoed...

sonja op 25-12-2016 14:24

Voor u ook een goede Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar.

Frederik op 25-12-2016 14:48

Gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar voor het Xandernieuwsteam en alle lezers.

DN op 25-12-2016 14:56

Ik wens Xandernieuws ook veel geluk in het volgende jaar & succes om een einde te kunnen maken aan de islamisatie van ons leven hier! Ook nog prettige kerst & winterfeesten aan Xandernieuws & alle fans van Xandernieuws, heeft heel het jaar hard gewerkt aan zijn artikels hier, ik hoop dat hij het nog vele jaren zal kunnen verder zetten!

paul v op 25-12-2016 15:41

fijne chanoeka

Michaël ;-{> op 25-12-2016 15:49

Dank u. Is wederzijds !

Luuk op 25-12-2016 15:50

Luuk: dit artikel is bedoeld voor opbouwende positieve kerstgedachten. Mod.

Dewevoga op 25-12-2016 16:25

Ik wens u en uw team ook een gezegende kerst en een gelukkig nieuwkaart toe. Bedankt voor het echte nieuws de afgelopen jaren. 

Tevens wens ik dit ook alle respondenten toe. 

Luuk op 25-12-2016 16:47

Moderator, dat was wel een opbouwende kerstgedachte hoor ! Als de kerstboom volgens Wikipedia "Het Licht" en (in mijn beleving dus ook "Hoop") symboliseert, dan is dat toch juist heel postitief ? Bovendien sluit die tekst het perfect aan bij het plaatje van de verlichte naaldboom die u bij dit artikel heeft geplaatst. Maar laat ik het dan op een ander manier brengen met twee bijbelverzen:

Genesis 1: 3 En God zei: Er zij licht; en er was licht.

Jezus dan sprak wederom tot henlieden, zeggende: Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh.8:12)

iglo op 25-12-2016 17:13

ik volg XN geruimetijd vanaf de zijlijn, en wens de redactie en de volgers een gelukkig kerstfeest een een goede nieuwjaar

Yerik op 25-12-2016 17:18

Jullie allen een lekker smak van mij...  :-))

Drossaard op 25-12-2016 18:37

Het was toch nog niet de laatste kerstmis. Maar het blijft wel eindtijd en ik heb niemand meer om nog oprecht kerstmis (Gods menswording in het Kindeke Jezus) mee te vieren. Ik hoop jullie wel. Gezellige dagen, Xander, mod en alle lezers.

Palma op 25-12-2016 18:53

Zolang het nog kan ik wens jullie een goed jaar 2017 

Zomer op 25-12-2016 19:32

Mod U en uw team ook een hele fije kerst toegewenst. 

Ary op 25-12-2016 20:00

Wij wensen u en de uwen ook een heel fijn Kerstfeest en een voorspoedig en islamvrij 2017.

Xander, ook een woord van waardeing en dank voor al het gedegen werk dat u doet.

frits op 25-12-2016 20:37

Xander en team, de beste wensen en veel gezondheid in 2017. Maar volg ook onze Koning Jezus Christus. Doen...

 

Afgesproken Frits. Mvg. Mod.

De Wal op 25-12-2016 20:59

XanderNieuws en alle anderen wens ik gezellig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. Heb met heel veel interesse jullie stukken gelezen. Dank U.

Ik ben positief voor het jaar 2017.

Pier op 25-12-2016 21:01

Wij hadden onze Syrische buren te eten gevraagd 1e Kerstdag. Moslims, hoofdoek, baard, alles. Het was goed. Ben blij dat we het gedaan hebben. Veel geleerd, over de situatie in Syrie. Dit zijn echte vluchtelingen. Aardige, jonge mensen met kinderen en een traumatische achtergrond. De lidtekens van de bombardementen letterlijk op hun lijf. Heel hun familie uiteen, verspreid over Europa. Willen maar 1 ding: dat de oorlog ophoudt en dat ze terug kunnen om hun land op te bouwen. Mensen om van te houden, zonder sentimenteel te worden. Goed om de andere kant te zien. Kerstgedachte: God ziet harten. Moeten wij ook blijven doen. Ook ons eigen hart in de gaten houden. Nooit hard laten worden. Gezegende dagen allemaal. 

 

Dank voor het delen. Mvg. Mod.

vader Jakob op 25-12-2016 21:44

@Xandernieuws team Bedankt en hetzelfde alsnog toegewenst ;-) Veel zegen voor 2017. 

Dean op 25-12-2016 22:34

Merry Christmas en dat mede door jouw moed en inspanningen Xander het licht der gerechtigheid spoedig mag opgaan voor degenen die onrecht worden aangedaan!

Hoopvol op 25-12-2016 23:39

 

Zou de wereld niet veel beter zijnAls iedereen die je ontmoet Glimlachend zeggen zou:Ik weet iets goeds van jou Zou het niet fantastisch heerlijk zijn Als elke handdruk zeggen zou Van harte en oprecht gemeend:Zeg, ik weet iets goeds van jou Niet alleen met deze dagen Maar heel het jaar door fijn Mekaar het beste wensen Zou ons leven dan niet blijer zijn?voor jullie allen hier op dit forum , hele gezellige, warme en fijne dagen gewenst. En dat onze Heer  centraal mag staan...Xander, ook voor U en uw team hele mooie dagen gewenst ! En Pier, zeer bijzonder ... ! het mooiste geschenk wat je Hem kan geven !! 

atina op 25-12-2016 23:51

Lieve Xandernieuws. Al een   tijdje kijk ik hier   mee. Ik meen dat   Xandernieuws in hart en nieren zoekt naar waarheid in deze wereld. IK geloof ook   dat we kunnen zeggen dat we met hart en nieren deelgenoten zijn in het houden van onze lieve God. Hierbij mijn dank voor het delen . Gods zegen gewenst ook voor het komende jaar 

 

Psalm7 10b Gij, Die harten en nieren beproeft, o rechtvaardige God!

Mark S. op 26-12-2016 00:18

Zalig Kerstmis Xandernieuws team en alle lezers!

goodmorning op 26-12-2016 00:54

Bedankt en vooŕ iedereen een mooie kerst....

De Terugkeer op 26-12-2016 13:16

Een mooie Tweede Kerstdag gewenst voor allen en we zijn in liefde verbonden.

willy op 26-12-2016 13:53

@pier ; mooi verhaal en mooi initiatief Shalom

Rebellio op 29-12-2016 13:48

Allemaal een goed en gezegend nieuwjaar gewenst.

En dat onze Heer maar snel mag komen!

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld