Headlines




13-09-17

- Politie Zweden erkent onhandelbare verkrachtingsexplosie sinds massaal toelaten migranten
 


12-09-17

-  Een week asielterreur: Dagelijks mishandelingen en verkrachtingen door migranten
 


11-09-17

- Palestijnse terreurgroep mag officieel deelnemen aan Duitse verkiezingen
 


10-09-17

-  China waarschuwt Trump opnieuw Noord Korea militair te steunen bij aanval VS
 


09-09-17

- ARD redacteur bevestigt Westerse mediadictatuur: 'Burgers worden totaal bedrogen'
 


08-09-17

-  Strategic Intelligence verwacht binnen 6 maanden aanval op Noord Korea
 


07-09-17

- 'Noord Koreaanse chemische wapens in door Israël aangevallen complex in Syrië'
 


06-09-17

-  ISIS gaat moslims in Europa inzetten om voedsel supermarkten te vergiftigen

- Islamisering: LIDL verwijdert christelijke kruizen van verpakking Grieks product
 


05-09-17

-  Nieuwste leugen Europese elite: AZC's vergelijken met Nazi concentratiekampen
 


03-09-17

- Minister Defensie VS dreigt Noord Korea met totale vernietiging

-  Flashback 1994: President Clinton kondigde trots einde kernwapens Noord Korea aan
 


02-09-17

- Petitie tegen 'terrorist' George Soros, partner van de EU, al 100.000 x ondertekend
 


01-09-17

-  Analisten vrezen nog deze maand uitbreken oorlog met Noord Korea
 


31-08-17

- Strategic Culture Foundation: Uiteenvallen EU is niet meer te stoppen
 


30-08-17

-  Honderden migranten verstoren Duits volksfeest met aanrandingen en geweld - media zwijgen
 


29-08-17

- National Defense Magazine: VS en EU houden rekening met beperkte kernoorlog in Europa

-  Paus eist zelfde rechten illegalen als Europeanen; Merkel haalt nog eens 1,5 miljoen migranten op
 


28-08-17

- Migrantencriminaliteit: Duitse politie adviseert burgers geen verzet te bieden
 


27-08-17

-  Rusland roept in september 100.000 soldaten en reservisten op, NAVO zeer bezorgd
 


26-08-17

- ISIS lanceert succesvol tegenoffensief in Syrië en Europa
 


25-08-17

-  'Westen op rand financiële instorting en uitbreken terreuroorlog'
 


24-08-17

- Duitse media vergelijken Trump met Hitler; Charlie Hebdo haalt opnieuw hard uit naar islam
 


23-08-17

-  Arabische filmmaker: 'Als Europa niet snel handelt, zal islamisering 300 jaar lang jullie toekomst vernietigen'
 


22-08-17

- Absurd maar waar: Regering Merkel test hormonale neusspray om mensen politiek-correct te maken
 


21-08-17

-  NASA komt meer zeer riskant plan tegen uitbarsting Yellowstone supervulkaan
 


20-08-17

- Marokkaans ISIS terroristen netwerk ook in Nederland actief
 


19-08-17

-  Roemenië wil 2000 migranten opnemen, maar die willen naar rijkere EU-landen
 


18-08-17

- Inlichtingendiensten: Zeker 50 door ISIS getrainde Europese moslims staan klaar voor nieuwe aanslagen

-  Aanslag Barcelona: Europeanen steeds bozer over huichelachtige reacties politiek
 


17-08-17

- Bevestigd: Geweld Charlottesville was geplande agitprop voor burgeroorlog
 


16-08-17

-  Politieagent: Wij hebben streng bevel criminaliteit migranten te negeren - UPDATE 16.40 - 18.40
 


15-08-17

- Zweden op drempel van eerste land waar contant geld is verboden
 


14-08-17

-  Werknemers arbeidsbureau: Maximaal 1 op de 1000 migranten geschikt voor werk
 


13-08-17

- 'Rellen Charlottesville door links op touw gezet om rassenoorlog tegen blanken te starten'

-  'Een seconde later': Wat te doen na een aanval met een EMP bom
 


12-08-17

- WO-3 angst in VS: Stormloop op survival winkels
 


11-08-17

-  China waarschuwt VS: Wij zullen aanval op Noord Korea tegenhouden

- Vrije pers? Journalist die niet positief over migranten schrijft keihard aangepakt
 


10-08-17

-  Grootste Britse kranten waarschuwen burgers voor kernoorlog
 


09-08-17

- VN-sancties omzeild: Noord Korea en Iran sluiten militair samenwerkingsverdrag
 


08-08-17

-  Putin: 'Paus Franciscus is geen man van God'
 


07-08-17

- Ex hoofd Turkse nationale politie: Erdogan steunt en bewapent ISIS
 


06-08-17

-  Duitse Politie Vakbond: We hebben de controle over het land verloren
 


05-08-17

- 'Trump effectief gesaboteerd als vredespresident, wordt nu oorlogspresident'
 


04-08-17

-  Justin Bieber, Katy Perry, Brad Pitt: Entertainment industrie gecontroleerd door ergste pedofielen
 


 
















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Aanslag op kerstmarkt Berlijn: 9 doden en 50 gewonden

Update 22:35 uur: AfD: ‘Wanneer slaan we terug? Wanneer houdt deze vervloekte huichelarij eindelijk op? Dit zijn Merkels doden!’


Het is nog niet bevestigd, maar we vermoeden dat het opnieuw volgelingen van de ‘religie van vrede’ zijn die hier hun visitekaartje hebben afgegeven.

De Duitse veiligheidsdiensten waarschuwden al enige weken voor mogelijke islamitische aanslagen, waarbij kerstmarkten specifiek werden genoemd. Vanavond kort na 8 uur is dat inderdaad gebeurd: in Berlijn reed een vrachtwagen in op de kerstmarkt bij de Breitscheidsplatz. Hierbij zijn minstens 9 mensen om het leven gekomen, en 50 gewonden gevallen. Een dader zou inmiddels zijn gearresteerd. Tevens zou in de truck een dode passagier zijn aangetroffen.

 

In juli pleegde een Tunesische moslim een vergelijkbare aanslag met een vrachtwagen in Nice. Daarbij vielen 86 doden. De aanslag werd later opgeëist door ISIS.

Update 22.35 uur: Alternative für Deutschland parlementariër Marcus Pretzell twitterde vanavond woedend: ‘Wanneer slaat de Duitse rechtstaat terug? Wanneer houdt deze vervloekt huichelarij eindelijk op? Dit zijn Merkels doden!’ verwijzend naar het open-grenzen welkoms immigratiebeleid, dat de Duitse bondskanselier op eigen houtje aan half Europa heeft opgelegd.


Xander

(1) Breitbart
(2) Welt
(3) Zero Hedge

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.




Reacties

rip op 19-12-2016 22:00

trieste gebeurtenis.. is er nog nix bekent over de dader verder met zijn achtergrond?

Ganjaman op 19-12-2016 22:08

Hoe kan in deze tijden nog een vrachtwagen op mensen in rijden op de kerst markt. Ze waarschuwen vooraf maar gaan er niet over nadenken dat er eventueel betonblokken worden neer gelegd. Of is dit weer een fase flag West Berlijn under der Linden. 

ohje op 19-12-2016 22:09

De inzitende zal de pool zijn denk ik.

Voor de rest een verwarde werkeloze slechte jeugd geen stageplek ......

Doordenker op 19-12-2016 22:10

Multicultureel globalisme op z'n best.

Hopelijk waren er vele 'gutmenschen' op deze Kerstmarkt zodat ze uit eerste hand hebben kunnen genieten van de multiculturele verrijking.

Bird op 19-12-2016 22:15

Als de dode bijrijder maar niet de originele chauffeur is. 

vijgeboom op 19-12-2016 22:29

Als je moslims hier in Europa aantrekt dan weet je dat zulke dingen gebeuren. Ze zijn zo bezeten en onder de doctrine van de Koran en geloven dat wanneer je niet moslims dood dat je dan door de ware God beloont word! Erg jammer dat mensen in een dergelijke doctrine kunnen geloven. Helaas schijnt ook 60% van de moslims analfabeet te zijn en dan kun je zulke mensen al snel de leugen van de Islam wijsmaken. Ze laten zich gebruiken door de Satan.

Maar gelukkig is de bijbel het echte woord van God en betrouwbaar en niet vervalst! En is Jezus de weg de waarheid en het leven en wanneer je in Jezus geloofd als zoon van God dan ben je behouden!

We zijn op weg naar het koninkrijk en we weten dat tot die tijd alles erger en erger zal gaan worden en dit soort aanslagen zullen vaker en vaker voor gaan komen en moslims die nu nog lachen om dit soort aanslagen zullen op den duur zelf aan de beurt zijn want het volk pikt dit niet langer vrees ik!

We zien nu al jarenlang wat voor last de Islam is en het maakt alles kapot en kost bakken met geld!

vlokje op 19-12-2016 22:39

Kerst: de vergoddelijking van een mensenkind, heiligdom of heidendom

Als het joodse volk op hun plek gezet kan worden door heidense volken, waarom zou God de islam niet gebruiken om de christelijke gebruiken af te straffen

Josephina op 19-12-2016 22:45

Als dank voor de gastvrijheid............

sonja op 19-12-2016 22:50

@Mod; Ik weet het niet zeker, maar ik zag via Paul Joseph Watson dat IS de aanslag in Berlijn inmiddels heeft opgeeisd? We zullen er meer van horen waarschijnlijk morgen. 

Bambi op 19-12-2016 22:51

Live: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn: 9 doden en meerdere gewonden

 

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3034964/2016/12/19/LIVE-Vrachtwagen-rijdt-in-op-kerstmarkt-in-Berlijn-9-doden-en-meerdere-gewonden.dhtml

U.G. Kempenaer op 19-12-2016 23:06

Dader schijnt moslim te zijn. Voorlopige info. Weer een aanslag op kafirs. Wanneer wordt Europa wakker?

-

"The trucks. They keep attacking people. But not all trucks. Just a tiny minority. They're not even real trucks."

-

Jezidi's dachten ook dat het wel meeviel. Het viel niet mee. Ze zijn afgeslacht. Hun vrouwen verkracht. Hun dochters verhandeld als seksslavin.

-

En de MSM zullen er weer omheen draaien. In de nationale parlementen in Europa gaan ze weer kronkelen, downplayen, appeasen, relativeren wat niet gerelativeerd zou moeten worden.

-

"In een kerk vol gehuichel is oprechtheid de duivel. Zo aanhoren velen zuur en koud, jouw zuivere viool van zeldzaam hout."

-

De Europeaan is gedoemd ten onder te gaan als hij niet opstaat om zich te ontdoen van de verraders en de islam uit Europa verwijdert.

Spyfromthesky op 19-12-2016 23:06

@ Vlokje.

Ik vind je reactie misplaatst! Zit ook geen argumenterende context in. En hier zijn vele gelovigen die het ook wel weten hoe het zit met Kerst. En het Joodse volk op de plaats worden gezet door de heidenvolken?! Daar kan je alle kanten mee uit en ik ga uit niet van de goede kanten. Daarom misplaatst!

Spyfromthesky

DN op 19-12-2016 23:19

Allemaal de schuld van madam Merkel! Afzetten die feeks!

Spyfromthesky op 19-12-2016 23:21

In Frankrijk zijn er in diverse subwijken eigen Sharia Café waar geen vrouwen mogen komen.

In Rotterdam wordt door de Moskeeën en door de zgn. Imams om hun eigen volk niet aan te geven als ze weten dat ze dieven ,verkrachters of moordenaren zijn.

Van Nederland geld, belastinggeld gaan we zgn westerse Imams en prekers opleiding.

In Turkije mag een school, Duitstalig geen Kerstfeest vieren. Hoezo een NAVO land, hoezo een land dat bij de EU kan behoren.

Spyfromthesky

Rode Wouw op 19-12-2016 23:21

"Wir schaffen das nicht" ?

Mark S. op 19-12-2016 23:53

Hoeveel aanslagen zoals dit heeft Duitsland nog nodig voordat het opstaat en als 1 man het hele Duitse volk scandeert: Wij pikken dit niet langer! ?

Ik ben het eens met de AfD dat dit Merkels doden zijn.

De leugens van het altijd maar politiek correct verdoezelen van de terroristische waanzin van de islam begint nu toch wel onhoudbaar te worden lijkt mij zo.

In Frankrijk kunnen ze er inmiddels wel over mee praten, terroristische aanslagen door moslims, waaronder ook die met een vrachtwagen die op de mensenmassa inrijd.

Hoe lang houden ze die waanzin van het ontkennen van het moslimprobleem nog vol in Duitsland? Het terrorisme en ander geweld en misdaad tegen de Duitse en Christelijke samenleving is onlosmakelijk verbonden met de islam.

Maron op 20-12-2016 00:37

Ik zet mijn kerststal dit jaar maar in de kelder op...;(

Tabris op 20-12-2016 00:42

Zolang de islam op deze aarde bestaat zal er nooit vrede zijn!

Zie hier waarom: http://thereligionofpeace.com/

De Terugkeer op 20-12-2016 00:49

Duitsland heeft 'een' Wilders nodig...die alweer 'Politicus van het Jaar' is geworden. Spitzenklasse.

Arm, arm en (te) lief Duitsland, met al die lieve en goedwillende mensen met een veel te goed hart...dit is weer een aanslag te ver...laat het de laatste zijn. Hou Duitsland helder en vriendelijk, dwaal niet af naar een vrijmarkt voor fanaten, die 'een andere soort van god' aanhouden en daarvoor bereid zijn het aardse voor 'hun' eeuwige te verruilen.

Sterkte, goede Berlijners.

Drossaard op 20-12-2016 01:12

U.G.Kempenaar,  dat opstaan van Europa, uit welke hoek zie jij dat evt. ontstaan? Europa is zo versplinterd in allerlei doelgroepjes, dat kan toch nooit meer een vuist maken. Zie jij onze lieftallige ministers van defensie met een aanvalsplan komen? Verwacht jij het van de hooligans of van zoiets als identitair verzet? Ik weet dat jij het niet verwacht van die halfzachte Christenen, ik ook niet. Zelfs nu nog wordt ons de kruistochten verweten als een schanddaad. Maar wie dient volgens jou de kar te trekken?

Scrutinizer op 20-12-2016 02:17

Zullen wel weer Hindoes of Boedhisten geweest zijn...

(immers "dit heeft Niets met Islams te maken", weetjewel?)

Bird op 20-12-2016 05:40

Ze zijn 800,000 van die vluchtelingen kwijt,daar moeten we rekening mee houden.

De islaam is een satans indoctrinatie,vreselijk dat die mensen daar in geloven,de meeste

gaan daar vaak onder gebukt heb ik gelezen maar wij ook begrijp ik. 

Ze begrijpen ook niet dat ze in de hel terecht komen en denken dat ze zoveel maagden krijgen. 

Dat is de drijvende kracht voor die mensen om de vreselijkste aanslagen te plegen. 

Die vluchtelingen worden voordat ze op weg gaan dingen beloofd,grote beloftes zoals huisvesting en werk in Europa waar geen werk is. 

Als je de commentaren soms lees van islam mensen die door de politie gepakt zijn claimen zij dat het allemaal niet volgens afspraak is verlopen. 

Maar wat wordt er die mensen allemaal belooft?

 

Bird. 

Bird op 20-12-2016 05:48

Niet Merkel maar George Soros is de schuldige ,Merkels baas. 

Zij doet slechts wat Soros zegt. 

Je kan de uitspraken van Soros vinden op YouTube is best interssant te noemen. 

Bird. 

atina op 20-12-2016 06:32

@vlokje Als het joodse volk op hun plek gezet kan worden door heidense volken, waarom zou God de islam niet gebruiken om de christelijke gebruiken af te straffen

 

Zo redeneerden inderdaad die gene die zeiden : Kruisig Hem . Eigen schuld dikke buld. 

 

Jezus redeneerd onder de genadebedeling geen sinds op deze wijze. Het oordeelmoet nog komen namelijk . OP dit moment is het meer dat de duivel volk tegenvolk op stookt . Dat komt omdat zijn rijk verdeeld is. En omdat hij een  mensenmoordenaar vanaf het begin is. 

 

Neem uw gesprekspartner mee neer het geloofsforum. Meld hier dat u een reactie op het geloofsforum heeft geplaatst. Mod.

Tom Hendrix/Seneca op 20-12-2016 08:01

@Vijgeboom: 22.29. uur, op 19/12. Eens met uw reactie. Verder komt dit goed uit voor de kwade krachten, die streven naar de NWO; een wereldregering, een wereldmunt, en een leider/satan.

hemelburger op 20-12-2016 08:16

Spyfromthesky op 19-12-2016 23:06

Ik denk dat Vlokje eigenlijk wel een goede opmerking maakt, niet om het kerstfeest vieren, maar om de zogenaamde kerstgedachte.

Ik wordt misselijk van al die televisie zenders die zo "liefdevol" de zogenaamde kerstgedachte promoten, terwijl ze totaal niks hebben met Jezus of God, de kerstgedachte bij de meeste mensen is totaal gebasseerd op de new age gedachte.

Als men het kerstfeest zou vieren om de echte reden, had ik ondanks God's wil om het te vieren er nog niet eens een probleem mee, want elke echte bekering door dit feest is toch meegenomen en geeft toch een feest in de Hemel.

Het kerstfeest is vervallen tot een verlengd sinterklaas feest met zoveel mogelijk eten, drinken en niet te hoeven werken feest.

Men ziet het al aan diverse programma's zoals mijn laatste keer, bijna niet te geloven dat mensen die weten dat ze op korte termijn zullen sterven, nog even lekker gek willen doen, voor ze de pijp aan Maarten geven, er is er geen een die nadenkt en Jezus gaat zoeken en er is er ook geen een die ze daar op wijst, echt in en in triest.

Dezelfde kant gaat het op met al die zogenaamde christelijke feesten, alles voor de emoties en gedachten van de zondige mens en niks ten ere van onze Machtige, Liefdevolle Vader in de Hemel.

Maar God wist dit alles al, daarom wil hij ook niet dat al die feesten worden gevierd, omdat deze feesten allen vervallen tot afgoden aanbidding.

Infidel4U op 20-12-2016 09:37

Duitsland is verloren. Weggegeven, verkwanseld door de links-fascistische politieke elite, maar ook door de 'christen-democraten' en 'liberalen'. Eigenlijk wat er ook in Nederland gebeurt. Het is gewoon een kwestie van vasthouden aan de uitvoering van het Van Couwenhove-Kalergi plan, verankerd in de onzalige Resolutie van Straatsburg uit 1976. Als je het mij vraagt een door Saudische chantage tot stand gekomen resolutie, die mooi binnen het CK-plan past. Het is de hoogste tijd de architecten (en hun opvolgers cq. handlangers) van deze Euro-genocidale nachtmerrie

terverantwoording te roepen . Zij mogen hier niet mee wegkomen..

Lente op 20-12-2016 10:03

Siegessäule waar de gevluchte rampchauffeur zou zijn aangehouden riep mij dit soort artikelen van Xander uit 2009 (!) in herinnering: http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/06/de-opkomst-van-apollyon-deel-6--de-occulte-mystiek-rondom-barack-hussein-obama

Dit soort tragische gebeurtenissen dient een veel hoger doel.

Nauwelijks twijfel over de steeds meer zichtbaar wordende geestelijke lijn van Berlijn naar Ankara, op één avond gekleurd door moord en doodslag.

Ruim een jaar geleden postte ik deze reactie onder de XN link:  http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/09/het-migratiewapen-de-briljantste-oorlog-aller-tijden-tegen-het-westen

lente op 14-09-2015 22:56

@ Qromwel 8:51

Voert Turkije dus oorlog tegen de EU?

Ga even zo'n 10 jaar terug in de tijd welk standpunt van Geert Wilders onverenigbaar was met zijn toenmalige politieke club de VVD? De afsplitsing als PVV had alles met Turkije als mogelijk toekomstig EU lid te maken.

Een nachtmerriescenario, zoals Geert helaas op dit punt steeds meer gelijk gaat krijgen. De Turkse politiek van premier Erdogan dient een hele andere agenda van het herstel van het Ottomaanse Rijk, een wereld van vóór de stichting van de staat Israël in 1948.

Vanavond toonde Nieuwsuur hoe grootste vluchtroute van asielzoekers zich aan een oversteek waagt van de Turkse westkust via de Griekse eilanden naar het Europese noorden.

Turkije vormt vanuit bijbels profetisch pespectief een zeer interessante sleutelrol.

Spiegel bijvoorbeeld deze studie van drs. Jan Van Barneveld uit 2010 (!) http://janvanbarneveld.nl/actueel/midden-oosten/177-eu-met-gog-tegen-israel-het-einde aan wat we nu 5 jaar later daadwerkelijk zien gebeuren? 

Overweeg bij die Turkse westkust bovendien het bijzondere detail uit Openbaring 2 "waar de troon van satan staat" in Pergamon en welke link er is met het opeens zo gastvrije Duitsland waar mevrouw Angela Merkel vanuit Berlijn wel 800.000 mensen uitnodigde te komen logeren?

Turkije wordt op Google afbeeldingen wel aangeduid als het in het grote oorlogsscenario volgens Ezechiël 38 wel aangeduid als Togarmah, in een adem genoemd met Gomer wat Duitsland zou kunnen zijn.

Er lijkt een bijzondere stedeband tussen Berlijn en Ankara... 

vlokje op 20-12-2016 11:03

Spyfromthesky op 19-12-2016 23:06

Misplaatst,  nee hoor , van  fout actie komt  een corricrerende actie,  volgens de bijbel gaat dat al eeuwen zo.

.... en ik bid dat ondanks hun grove fout  van kerstviering , hun zonden vergeven worden, want men weet niet beter

Luuk op 20-12-2016 11:12

Vlokje, echt weer een misselijke reactie van jou op 19-12-2016 22:39. Want die komt erop neer dat jij de laffe aanslag in Berlijn in wezen goedkeurt. En je typt nog net niet dat allah de grootste is. Daarom : ben je misschien in werkelijkheid een moslima die zich voordoet als christen ?

Tabris, helemaal mee eens. Ik denk dat bij het Laatste Oordeel hard afgerekend zal worden met de islam !

groenhart op 20-12-2016 11:25

Vraag de Polen ons moslimprobleem op te lossen zelf zijn we er te gedegenereerd voor. Zij hebben het bij Wenen ook al eens gedaan anders hadden wij nu vijf maal per dag met ons hol omhoog gemoeten; met alle risico's van dien. De Russen zijn er trouwens ook goed in. Die hangen de goeden apart en gaan er van uit dat neten luizen worden.

Yerik op 20-12-2016 12:46

@ vlokje op 19-12-2016 22:39 Een goed Nederlands spreekwoord: "Ieder praat naar zijn verstand."Voor jou betreft dat vanzelfsprekend in dit geval jouw geschreven woorden.

Pier op 20-12-2016 13:17

UG Kempenaer: inderdaad, ze zullen zich er weer uit kronkelen, de parlementariers en de MSM. Zich eruit redeneren, met misselijkmakende, huichelachtige, laffe argumenten en zo de bevolking bedriegen en verraden. Beuzelend staan ze aan de ingang van het drakenhol, mijmerend over integratie en acceptatie en begrip en geduld. "Er is geen draak", zeggen ze. "Er woont geen draak in dit hol. Je kunt het rustig open laten staan." 

Degenen die roepen dat er een draak woont in de duistere grot die ze open hebben gezet, worden belachelijk gemaakt. "Rascisten zijn jullie!", zeggen de parlementariers. "Complotdenkers, monoculturele xenofoben!" En de MSM laten zien dat het om hoofdzakelijk rechtsdenkende, laagopgeleide, conservatieve primitievelingen gaat die zijn blijven steken in achterhaald nationalisme en verachtelijk blank superioriteitsdenken. En al degenen die daar niet toe willen behoren omdat ze van zichzelf vinden dat ze hoogontwikkeld en beschaafd en ruimdenkend en humaan zijn, knikken instemmend. 

Dagelijks komt er nu rook uit de grot, en vuur. Angstaanjagend gebrul komt steeds dichterbij, klinkt luider en luider. De parlementariers en de MSM moeten echt hun best doen om boven het gebrul uit te komen. "Geen draak!", blijven ze roepen. "Verrijking! Er ligt een schat in deze grot! Blijf ervoor openstaan!"

Het gegil van de jonkvrouwen willen ze niet horen. De stapel beenderen die hoger en hoger wordt willen ze niet zien. 

Was het maar een sprookje. Maar het is realiteit. En als er niet heel gauw ridders opstaan, drakendoders, dan loopt het heel slecht af.

vlokje op 20-12-2016 14:14

Tis niet mijn bedoeling om iemand op zijn tenen te gaan staan, deze drama is voor mij een persoonlijke wake-up om eens weer onze "christelijke gebruiken door te lichten"

En ondanks mijn menig , was ik gisteren avond 1 van de eersten die voor de slachtoffers gebeden heb. Ik kick niet op menselijke leed, zelfs god gestraften moet je liefde vol , En Zonder Te Oordelen opvangen, dat geloof ik

Ik zal mijn naasten lief hebben, tot de dood erop volgt

 

Vlokje, plaats uw reactie op het geloofsforum en deel dat mede aan de lezers dat u daar een reactie heeft geschreven op uw post van ..... Mod.

vlokje op 20-12-2016 14:21

@hemelburg

Bedankt voor je bijval, maar ik denk dat het dieper zit, ingebakken in de christelijk leer

Als dat zo is , wordt er Iemand in zijn  hak gebeten

Tabris op 20-12-2016 15:54

Stel eens een wereld voor zonder islam.

Waar zou er dan nog oorlog zijn?

Doe hetzelfde voor de andere godsdiensten en je weet gelijk waar het probleem ligt.

Luuk op 20-12-2016 16:13

Pier 13:17, een boeiend sprookje, ik kon bij het lezen de zwaveldampen bijna ruiken. Maar we weten nog niet hoe het afloopt. Misschien staat er toch nog een St. Joris op https://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_(heilige) , maar dan liefst zo snel mogelijk, want de draak begint nu wel erg groot te worden....

U.G. Kempenaer op 20-12-2016 18:01

Juist Pier, jij begrijpt wat ik bedoel. De realofoben zijn de oorzaak. Merkel heeft bloed aan haar handen. Maar niet alleen zij, ook haar kiezers.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld