Headlines























































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

‘Obama wil nog voor aftreden oprichting Palestijnse staat forceren’

Teken petitie tegen antisemitisch besluit UNESCO om Joodse historie Jeruzalem te ontkennen en Tempelberg aan islam te geven

 
Gaat Obama op de valreep Abbas alsnog zijn zin geven door akkoord te gaan met de oprichting van een tweede Judenreine Palestijnse terreurstaat?

In Israël is de nodige onrust ontstaan nadat de Wall Street Journal in een opiniërend artikel  plaatste waarin werd gesteld dat president Obama nog voor zijn aftreden zijn jammerlijk mislukte Midden Oosten beleid wil ‘goedmaken’ door de oprichting van een Palestijnse staat te forceren en dwingend aan de Joodse staat op te leggen.

 

De regering in Jeruzalem is bezorgd dat Obama zal afzien van een veto tegen het Franse ‘vredes’initiatief, dat vooral aan Israël dwingende maatregelen wil opleggen om Judea en Samaria op te geven voor de oprichting van een tweede Palestijnse islamistische terreurstaat.

Steunt Obama een Judenrein Palestina?

Obama zou kunnen besluiten om mensen en bedrijven die zaken doen met de Joodse nederzettingen in dit Bijbelse hartland te treffen met sancties, omdat hij net als de Palestijnse president Abbas vindt dat deze Joodse plaatsen de creatie van ‘Palestina’ tegenhouden. Abbas eist al jaren een compleet ‘Judenreine’ moslimstaat en de totale ontmanteling van alle Joodse plaatsen op de Westelijke Jordaanoever.

Jonathan Schanzer, vicepresident van de Foundation for the Defense of Democracies, verklaarde dat het accepteren van een VN-resolutie waarin de Joodse nederzettingen worden veroordeeld de meest waarschijnlijke eerste stap van Obama zal zijn. De scheidende president zou tevens een tweede resolutie kunnen indienen waarin de VS letterlijk oproept tot erkenning van een Palestijnse staat. Zo’n drastisch besluit zal voor veel oproer zorgen in het Congres, waar bij beide partijen nog altijd brede steun bestaat voor Israël.

Mogelijk dwingend opleggen van conceptverdrag aan Israël

De meest verregaande, voor Israël schadelijkste stap zou echter het via de VN Veiligheidsraad dwingend opleggen van een conceptverdrag aan Israël zijn. Het Franse ‘vredes’initiatief staat nog steeds op de rol, en de regering Obama kan besluiten om dit plan niet met een veto te treffen zodra het tot een stemming komt. Obama kan ook op het laatste moment met een eigen initiatief komen. (1)

Media hebben het al over een mogelijke ‘November Surprise’ die Obama voor Israël in petto heeft. Waarnemers zeggen dat de internationale anti-Israël ‘BDS’ beweging, in Nederland aangevoerd door CDA coryfee Dries van Agt, hierdoor een flinke boost zal krijgen. Indien Israël de opgelegde stappen vervolgens niet accepteert, zou het de hele wereld tegen zich kunnen krijgen.

Teken petitie tegen UNESCO besluit om Tempelberg aan islam te geven

Het recente besluit van de door het moslimblok beheerste UNESCO om de Tempelberg uitsluitend aan de islam toe te wijzen was dan ook koren op de molen voor de Palestijnen, die Jeruzalem als hun hoofdstad eisen. Hier kunt een petitie ondertekenen waarin wordt geprotesteerd tegen dit besluit, en wordt geëist dat de duizenden jaren oude historische band van het Joodse volk met de Tempelberg wordt erkend. (4)

De Israëlische premier Benyamin Netanyahu wees de op bezoek zijnde Italiaanse president Sergio Mattarella er nog eens op dat de Palestijnen nooit een Joodse staat zullen accepteren, ‘omdat ze ook Tel Aviv, Jaffa, Haifa en Akko als nederzettingen zien... Het conflict ging en gaat over de Joodse staat, en tenzij ze stoppen met proberen de Joodse staat op allerlei mogelijke manieren te vernietigen, zal vrede heel moeilijk te realiseren zijn.’ (3)


Xander

(1) Ynet News
(2) Arutz 7
(3) Jerusalem Post
(4) ILTV / Petitie


Zie ook o.a.:

27-10: Papyrus uit 7e eeuw voor Christus noemt Jeruzalem in het Hebreeuws
07-09: Netanyahu in Nederland: Linkse kamerleden keren zich tegen Joodse staat Israël (/ Nederlanders mede dankzij leugenmedia opnieuw één van de meest antisemitische volken in Europa)
03-08: Schokkende video met Palestijn die soldaten vraagt zijn 4 jarig kind dood te schieten (/ Donald Trump: Als ik president wordt, zal ik de Palestijnse haatcultuur en verheerling terreur hoe dan ook stoppen)

2015:
14-05: VN ontzegt Joden recht op Tempelberg en Jeruzalem en geeft deze aan islam (/ UNESCO noemt Tempelberg en Jeruzalem exclusief ‘islamitisch erfgoed’)

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.











Reacties

Pieter A Meijer op 02-11-2016 14:15

Shalom Chaverim;

De gebeurtenissen volgen elkaar razendsnel op.

Dat Barry Sutoro een dergelijke stap zal gaan wagen, zat al in "de Pipeline" van de Illuminati. Althans, dat menen deze lieden te zijn.

De huidige oorlogen in het M-O zijn de prelude op de totale omsingeling van Eretz Jis ra El.

Zeker wanneer de Uno dit overneemt. Dan is de profetie; dat Alle volkeren zullen optrekken tegen het Sieraadland; vervuldt.

Stel dus uw vertouwen op JaH u ShuaH ha Massiach (de gezalfde redder). Eris geen andere naam, waardoor de mens kan worden geredt, voor tijd en Eeuwigheid.

 

willy op 02-11-2016 14:19

Deze moslim Obama heeft al genoeg miserie ontwikkelt in het Midden-Oosten en met Clinton zal het al niet beter worden? De Palestijnen hebben al driemaal de kans gehad om een eigen staat te stichten en ze weigerde het volk Israel te erkennen. Ze hebben de toenmalige premier Sharon uitgenodigd om de tempelberg te bezoeken die trouwens Joods is en deden hem in een val lopen en riepen hun intifata uit als protest .Nu wil de EU de terreurorganisatie Hamas normaliseren waardoor een verkeerd signaal word gegeven nog steeds wil Hamas de staat Israel vernietigen normaal? De druk neemt op Israel toe maar de chaos ook ! Shalom

ieznogoedh op 02-11-2016 15:16

Al te goed is buurmans gek.

De grrotste fout die Israël maakte, was om na de door hun gewonnen orlogen togen de mislims, te goedig te zijn om alle "palestijnen" over de grenzen met Jordanië en Egypte te jagen.

Toen kon dat maar nu kan die kunstfout niet meer hersteld worden.

Wellicht komt er echter een tweede kans want om nu te denken dat Israël niet nog een keer aangevallen gaat worden door de verenigde mislims, is al te positief.

Overigens, is Duitsland niet veel grondgebied kwijtgeraakt nadat ze als agressor oorlog voerden en verloren? Net zo goed hebben de mislims na het als agressor oorlog voeren tegen Israël grondgebied verloren.

En anders dan Duitsers die ineens in het naoorlogse Polen bleken te wonen en die dus min of meer gedwongen zijn geworden om te vertrekken, want zo leuk was het er niet voor ze, heeft Israël die mislims gewoon laten zitten waar ze zitten. Niet slim, want elke boer kon op zijn klompen aanvoelen dat er problemen zouden komen. Immers, overal waar mislims wonen komen er problemen, altijd en overal!

Mislim Obama zal maar al te graag zijn geloofsgenoten nog even een handje helpen voordat hij opsodem...

Tom Hendrix Seneca op 02-11-2016 15:17

Uiteraard de petitie getekend. Ik sta achter het Joodse volk, G'ds uitverkoren volk. En eenieder die zijn hand uitsteekt naar Israël, zal het bezuren. De gang van zaken in de VS, met betrekking tot de verkiezingen, maakt mij niet echt blij. Ik hoop echter op het koninkrijk van God!

AEO op 02-11-2016 15:24

Zacharia 12, daar staat dat Jeruzalem tot een schaal der bedwelming voor alle volkeren zal zijn, een steen die de natieën moeten heffen, en die hem heffen zullen zich er ernstig aan verwonden. Aldus even uit het hoofd aangehaald, maar lees het er maar eens goed op na. Wat ik uit Zacharia 12 begrijp, is Jeruzalem een steen des aanstoots. Iedereen wil zich met Jeruzalem bemoeien, en dat is altijd in negatieve zin. De wereld wil Israël dwingen om hun hoofdstad Jeruzalem op te geven ten voordele van de doodsvijand. Dit zal vreselijke consequenties hebben! Want wie aan Israël komt zal te maken krijgen met zware oordelen, de Bijbel waarschuwt ons daar zeer ernstig voor. Degenen die de Bijbel geloven, weten, dat deze teksten geen loze woorden zijn. Teveel profetiën in de Bijbel zijn reeds uitgekomen, om hier lichtvoetig aan voorbij te gaan. Als het moment dan daar is, zullen de volkeren zich niet kunnen verontschuldigen met de bewering dat men het niet geweten heeft. Helaas heeft men God massaal de rug toegekeerd, en men heeft hem met de valse Evolutietheorie weggeredeneerd. Maar dat zal zelfbedrog blijken te zijn. Er is gewoon geen ontkomen aan, God heeft al deze profetieën en waarschuwingen niet zomaar in de Bijbel laten schrijven, Hij weet hoe de mensen met leugen en bedrog hun doel denken te bereiken. Hij ziet de toekomst zoals wij een opengevouwen landkaart zien. We zien op de landkaart de route die we willen volgen, en de bestemming waar we naartoe willen gaan. Met de toekomst kunnen wij dat zelf niet, maar God, niet gebonden aan ruimte en tijd, kan dat dus wel. Daarom komen profetieën in de Bijbel ook ALTIJD uit. Christenen moeten bidden voor de vrede van Jeruzalem, we moeten onvoorwaardelijk solidair zijn met Israël, omdat dit de énige juiste keuze is.

Een ander geluid op 02-11-2016 15:24

Geloof niet dat Obama veel speelruimte heeft. Alle anti-Israel maatregelen, die hij zou (kunnen) nemen, spelen Trump in de kaart. Naast de email-crisis van Hillary, zou dat de genadeklap voor haar verkiezing betekenen. Dat laatste zou overigens goed nieuws zijn. 

VN is natuurlijk een lachertje; een dorpsforum gedomineerd door diktators die zich niets aan mensenrechten gelegen laten liggen. Zouden we eigenlijk niet zo serieus moeten nemen. 

Net als Dries van Agt; een intrieste figuur met een twijfelachtig moreel kompas ! Voorstander van vrijlating Duitse oorlogsmisdadigers én van executie Molukse treinkapers. Ook zijn veroordeling van Israel getuigt niet echt van een persoon met consistente ethische afwegingen.

Anna op 02-11-2016 15:34

Op 27 oktober 22.31 uur ....... Heb ik al uitgebreid beschreven dat dit grote probleem voor israel eraan zat te komen. Nu of in de toekomst, maar dat het zo dichtbij is.........hierin zien we de snelheid waarmee de profetien vervuld worden.........

Obama is en blijft een moslim en zal nooit  rusten ( weg gaan) voordat hij Israël flink  heeft beschadigd......Obama  Haat Israël......... en  Nethanjahu , en aangezien het hier om een religieuze oorlog ( islamitische  Obama tegen de Joodse staat)  gaat zal de moslim Obama niet falen om een dergelijk plan te forceren...... Misschien heeft hij  hiervoor wel opdracht uit Saudie Arabië..........  

In zijn rede in 2009 op de universiteit van Caïro heeft hij dit al aangekondigd. Als ik klaar ben  met de problemen in mijn eigen land (zorgverzekering) dan ga  ik Israël aanpakken.....  Het heeft inderdaad lang  geduurd maar we zijn dus nog niet van hem af helaas....... .... Bid tot God dat hij dit plan van Obama zal verhoeden.....  Bid voor de vrede van Jeruzalem.....Bid dat God de geest  van deze man zal verwarren...... en dat het congres wijsheid zal ontvangen om dit proces te verhinderen....... ( Want bij deze maatregel  zal Jeruzalem worden gedeeld en  kunnen de Joden niet meer bij de kotel  komen) Ik ben ervan overtuigd dat God dit zeker zal straffen aan Obama of mogelijk zelfs aan Amerika...... wie Gods oogappel aanraakt die raakt God aan..... Hij Obama speelt met vuur..... Voor zichzelf en voor zijn land...... 

Als dit gebeurt, en hier zal Israël nooit gehoor aan geven, ( terug trekken uit Judea en Samaria ) dan zal de hele wereld opgehitst worden om tegen Israël ten strijde te gaan trekken..... misschien niet meteen  maar dit  is dan wel een vrijbrief van de vooral islamitische naties om Israël " een lesje te gaan leren" En omwille van de olie en andere zaken en het dreiggend islamitisch geweld zullen vele zo niet alle naties volgen in deze mogelijke oorlog.......... Helaas is dit wel Bijbels..... lees Zacharia 12:2, 3 . 

Hopelijk kan Nethanjahu Rusland overtuigen om een veto uit te spreken...... Putin vind Obama immers ook niet zo aardig........

vlokje op 02-11-2016 15:48

Petitie tekenen? Net als jakob, kan nie wachten tot God ingrijpt, dan doen we het zelf wel

In dit geval: onrecht lokt gerechtigheid uit.

Je houd de schijn hoog, dat we nog wat is de melk te brokkelen hebben

Bidden voor Israël helpt Israël meer

Anneke op 02-11-2016 15:53

Het kookpunt is zéér nabij in de keukens van Israel. Het kwaad heeft de zin niet gekregen, zal zijn zin niet krijgen. Israel zal overleven, dus overwinnen.

Infidel4U op 02-11-2016 16:10

Hij kan zeggen wat hij wil. Zolang Hussein Obama maar niet verwacht dat Israël ook maar een duimbreed toegeeft. En het is nog niet zo ver...

Hubo op 02-11-2016 16:10

Op zich zou het wel goed zijn als Israël en Palestina op voet van gelijkwaardigheid kunnen onderhandelen.Dat vind ik tenminste.Ik heb er verder weinig moeite mee van een palestijnse staat te verlangen dat ze minderheden respecteren.Het zou redelijk zijn als Palestina joodse immigranten toestaat te blijven als gevluchte palestijnen en hun nakomelingen vanaf 1948 kunnen terugkeren naar Israël,maar ik snap ook wel,dat als het zover komt,de problemen eigenlijk al opgelost zijn en dat zit er voorlopig niet in.Ik vind het niet juist de status van de Tempelberg nu te wijzigen.Ik ben al 50 jaar een verklaard tegenstander van het primitieve idee dat je met militaire veroveringen je grondgebied mag uitbreiden.Het is geen praktisch standpunt,maar ik heb verder weinig te zeggen in de wereld en ik ben niet van plan van gedachten te veranderen.En de Krim dan?Dat ligt dan net even anders wat mij betreft.

Bundy op 02-11-2016 16:53
VE op 02-11-2016 17:01

Hoelang zit Obama er eigenlijk nog? Heeft hij nog veel tijd om dingen uit te vreten? 

Ik denk dat de voorbereidingen om Hillary een hak te zetten al zijn genomen door o.a. de FBI door het pardon dat Bill had gegeven aan die belastingontduiker (en royale sponsor van de foundation). Voor Obama is het dus al een stuk moeilijker en de Clintons een pardon te geven.

Zo zijn er meerdere die de Clintons beginnen te dwarsbomen. In de usa werken ze liever samen met de Mossad dan met de Arabieren. Als Clinton aan het roer komt dan veranderd alles. Iedere jood zal worden vervangen door een moslim en witte mannen moeten ook weg. Witte mannen zijn ook maar vies.

denis op 02-11-2016 17:05

unesco heeft geen veto recht !!!

cefas op 02-11-2016 17:11

Obama moet zo snel mogelijk opzouten en zo snel mogelijk zijn onverdiende nobel-prijs voor de vrede in de prullebak gooien.

Benny op 02-11-2016 18:24

Ja ik sluit me hierbij aan Ik heb ook getekend Ik vind dat niet tel Aviv de hoofdstad is van Eretz Israel maar jeruzalem.het is God,s Eigen heilige stad.Satan wil dat nooit ,dus daarom dat er zoveel om gesteggeld wordt.Vrede voor Jeruzalem!!!!!!!!!!

Yerik op 02-11-2016 18:34

@ Anna op 02-11-2016 15:34. Jij hebt...........  inderdaad een punt.........  te pakken........  !!!!! Een echte.....   p..p..p..p..p..p..punt !!!!!!!!   :))

Frans op 02-11-2016 18:46

Komt ervan als je Gods wil niet doet.

Neem een voorbeeld aan Hizkia: Zij stonden op en verwijderden de altaren die in Jeruzalem waren. Ook namen zij alle wierookaltaren weg, en wierpen die in de beek Kidron. - (2 Kon.30:14)

Pas dan boek je resultaten. Zolang zij niets doen en alle afgoden(tempels) in Jeruzalem toelaten zal ook de vrucht daarvan ontvangen.

Eelke Piers op 02-11-2016 18:55

Het spijt mij maar ik beheers geen engels en zou niet weten wat ik onderteken.

Bat Tzion op 02-11-2016 19:07

Ja Anna, dat heb je allemaal haarscherp gezien. Het scenario dat je beschrijft dat alle volken tegen Israel ten strijde gaan trekken, is echter Bijbels en als dit plan van Obama door gaat, dan wordt het startschot voor de vervulling van deze profetie gegeven. 

Laten we niet tegen Gods Wil bidden, maar bidden dat wat Hij wil, zal geschieden.

Shalom.

Rolf op 02-11-2016 19:10

Ik heb de petitie getekend. Het haalt waarschijnlijk weinig uit, maar de ondertekenaars laten wel blijken dat niet iedereen het eens is met de machthebbers die dit onrecht tegen Israël organiseren. Graag zou ik willen zien dat minstens 20% van Nederland deze petitie zou ondertekenen, of dit gebeurt zullen we later pas merken. 

DN op 02-11-2016 19:20

Obama wil dus nog snel terroristen één staat kado doen, hij heeft het maar te zeggen?

vijgeboom op 02-11-2016 21:26

Jeruzalem is nu opeens voor moslims ook een belangrijke stad geworden. En het lijkt er op dat we toch echt richting de Ezechiel 38 oorlog zullen gaan en dat er een coalitie zal gaan komen vanuit Islamitische kant om Jeruzalem tot haar bezit te nemen.

De bijbel heeft de toekomst al gezegd en God maakt haast om zijn plan te voltrekken. En dat alles loopt uit op het koninkrijk waarbij Jezus de Messias als koning der koningen zal gaan regeren en dan krijgen we ook het 1000 jarig vredesrijk waar we als mensheid op zitten te wachten want wij mensen kunnen het niet zonder de ware God!

Hampie op 02-11-2016 22:08

In het Bijbelboek Sefanja vind je het antwoord wat er uit eindelijk met Gaza zal gebeuren: Sefanja 2:4 Want Gaza zal verlaten zijn, en Askelon tot een woestenij worden. vers7 van het zelfde hoofdstuk: De kust zal ten deel vallen aan het overblijfsel van het huis van Juda.

Dus ik denk dat er helemaal geen palestijnse staat zal komen......

De mens wikt maar God beschikt!!

coby op 02-11-2016 22:35

 Ergens gelezen: Het Vaticaan heeft jaren geleden al een stuk grond gekocht van de Palestijnen in Oost Jeruzalem met als doel daar een residentie voor de Paus te bouwen. Het Vaticaan is altijd close met de islamitische leiders geweest. Israël verbiedt het Vaticaan daar te bouwen, dus ligt het terrein nog steeds braak

grrrr001 op 02-11-2016 22:42

Wij gaan massaal door met de strijd aan te binden tegen een draak van een geheim kontrakt CETA en TTIP dat door top politici wordt opgedrongen om al onze vrijheden in onze landen willen overleveren aan een kleine elite die zich willen op stellen als bloedhonden die de bevolkingen mogen behandelen als slaven om zichzelf te kunnen wentelen in  weelde. vanaf nu wordt geen enkele arbeid nog gedaan buiten onze zieken en ouderen verzorgen . tot deze getekende kontrakten door deze hoogwaardigheidsbekleders ondertekend is dat het niet langer geldig is.

http://alt-market.com/articles/3045-the-dark-agenda-behind-globalism-and-open-borders.

http://behindthenumbers.ca/2011/06/07/ceta-a-hot-topic-at-gathering-of-municipal-leaders/http://behindthenumbers.ca/2016/03/02/ceta-investment-reforms-come-up-short/http://behindthenumbers.ca/2016/10/28/ceta-signed-unchanged-less-likely-ratified-wallonian-resistance/21 okt2016@hansvanbaalen: "#CETA is what we all want & it could be an example for other tradeagreements." More on @euobs!@ALDEParty

Cees op 02-11-2016 22:51

Petitie tegen besluit van UNESCO heb ik reeds getekend op www.israel365.comEn dat de tempelberg door en door Joods bezit was, en behoort te zijn, blijkt nog maar weer eens uit een wel heel bijzondere vondst, gedaan tijdens archeologisch onderzoek:https://israel365.com/2016/11/video-listen-ringing-bells-high-priest/?utm_source=Israel365+Daily+Email&utm_campaign=2d35df7894-Israel365+email&utm_medium=email&utm_term=0_c014d47a2a-2d35df7894-20988817&mc_cid=2d35df7894&mc_eid=0604737c7bReken er maar op dat we ook, nadat Obama het Witte Huis heeft verlaten, niet van hem af zijn!Hij zal doorgaan met wat hij als een levenswerk ziet: het doen laten verdwijnen van de Joodse staat.Ik zie 'm zomaar het opperhoofd worden van de moslim broederschap en dat het hem vanuit die positie gaat lukken om alle moslimneuzen in dezelfde richting te krijgen.Nadat hij zich in het voorjaar van 2020 als de antichrist heeft geopenbaard (net voor maar bijna gelijktijdig met 'de opname'), zal hij tegen het najaar van 2020 (= start laatste jaarweek) genoeg macht aan zich getrokken hebben om een vals 'vredesverbond' te forceren met de Joodse staat.Shalom!Cees

White lion op 02-11-2016 23:12

Uiteraard de petitie getekend.

Bedankt Xander, voor dit stuk!

Shalom!

Manon op 03-11-2016 00:15
Kruisridders op 03-11-2016 01:08

Israel moet de uitgevonden''palestijnen'' deporteren naar hun vijandige buren, zoals deze dat ook hebben gedaan met de Joodse inwoners naar het Joodse land. Die tegenmaatregel kan Israel ook treffen.

Robert.v.K op 03-11-2016 07:32

Ook getekend, vanzelfsprekend, engels of niet! ; )

Is toch je tweede taal hé.......

cefas op 03-11-2016 09:08

Reactie Coby,

Ook ten noord-oosten van het meer van Tiberias heef de Paus een stuk land gekocht om een vakantie-verblijf te bouwen.

bedonderdeburger op 03-11-2016 09:50

@Cees ben het helemaal met je eens, Europa en de rest van de wereld Moet worden overgenomen door de islam dat eist onze baas Obama, dus wat kunnen al die zielige zetbaasjes hier daar tegen inbrengen. Ze doen braaf wat de baas wil en Merkel is de beste leerlinge uit zijn klasje. Ga maar allemaal Arabisch leren er is geen ontkomen aan of.......?

De strop wordt iedere dag wat verder aangetrokken. We zijn al bijna terug in de middeleeuwen dankzij voornamelijk namaak socialisten en nep progressieve idioten, 10% heerst straks over 100%, dankzij strategie les die zij hebben gehad van voornamelijk de PvdA. 

Als wij, de oude Europeanen, niets doen, en we doen niets, dan is het afgelopen met ons.

Voor de door gestudeerde idioten gewenste diversiteit worden we gedwongen een monopolistische cultuur binnen te halen die ons zal verrijken? Briljant die gestudeerde medemensen.

Onze godsdienst en manier van leven wordt bij wet verboden en de Pechtolds, Samsonnen, Roemers, Ruttes, Klavers, Merkels, Hollandes, Mays, en noem de hele handel maar op, worden aangesteld om ons dom, onwetend en dus onder controle te houden. 

 

(Spekman niet, die zal eerst zijn naam moeten wijzigen).

Rolf op 03-11-2016 11:00

@Cees op 02-11-2016 22:51

Ik zie 'm zomaar het opperhoofd worden van de moslim broederschap

Ik vermoed dat hij voor een hogere functie gaat. Het baantje van Ban Ki Moon komt vrij in januari 2017. 

Qromwel op 03-11-2016 11:09

Als het manipuleren van de stemmachines ten gunste van Clinton al in kannen en kruiken is hoeft Obama met het genoemde toch geen haast te maken? Ik begin in de berichtgeving alhier wat tegenstrijdigheden/ongerijmdheden te bemerken.

Overigens, uit een bericht van Michael Mandeville deze urls, voor wie meer wil weten over "black box voting":

tp://blackboxvoting.org/

en:

Ballot Images – A new way to verify that results are true

Benny op 03-11-2016 12:27

beste Cees 02-11-2016 om 22:51

Hoe weet je nu dat het in 2020 gaat geschieden?

?Vorig jaar schreef iemand van een eindtijdsite op mijn FB dat 23-9-2015 de opname zou zijn.

Hij telde zelfs af bijn 40,39,38 dagen enzovoort De totale maansverduistering zou het teken zijn .

Ik vind data/jaartal noemen onbijbels Niemand weet het Alleen de Vader

Shaloom

Wat gebeurde er? Niets,noting,niente !1Maar dat het niet lang meer gaat duren is buiten kijf

Bambi op 03-11-2016 13:56

Ik heb ook de petitie getekend 

Groeten 

dienaar van God op 03-11-2016 14:19

Ik ben een beetje klaar met het tekenen van petities. Zie alleen maar wat er de afgelopen week met CETA is gebeurd.

Men duwt het gewoon door onze strot, dus hoort gewoon bij de gebeurtenissen van de eindtijd.

Israël moet gewoon wat minder soft worden tegen de arabieren en de wereld.

Wil de VN Israël een verdrag opdringen? Gewoon weigeren te accepteren.

En dan? Wil de wereld Israël sancties opleggen? Prima, de wereld heeft Israël harder nodig dan andersom. Ze komen vanzelf wel een keer met hangende pootjes terug bij Israël.

En als sancties niet werken, wil de wereld dan een oorlog beginnen tegen Israël? Kom maar op dan, het moet er toch een keer van komen.

Of God is met Israël, zoals wij gelukkig weten uit de Bijbel, en God zal Israel uiteindelijk redden, óf Hij is niet met Israël (of bestaat eventueel niet) en dan heeft Israël ook geen speciale betekenis, leven wij niet in de eindtijd, komt Jezus niet terug en is er dus geen enkele hoop voor de mensheid.

Wie wil er in het laatste geval dan uberhaupt nog op deze verrotte wereld leven? Ik niet in ieder geval.

Israël kan zich beter tot de tanden toe nucleair gaan bewapenen, zodat ze keihard kunnen toeslaan zodra deze achterlijke wereld het in haar hoofd haalt om Israël aan te vallen.

Hoe eerder er wat gaat gebeuren, hoe eerder we Jezus Christus zullen zien!

Henk op 03-11-2016 15:10

Het probleem van de moderne Christenen is dat ze te weinig weten van de Joods / Hebreeuwse wortels van ons geloof. Dat ging al vroeg fout in de kerkgeschiedenis. De vroege kerk was sterk anti-joods.De 7 feesten uit Leviticus zijn zeer profetisch. De najaarsfeesten moeten nog in vervulling gaan. Hierdoor weten we exact de datums, maar niet het jaartal. Ik ben met je eens dat het pogen het jaartal te voorspellen ingaat tegen wat de bijbel leert.

Hoopvol op 03-11-2016 15:27

Toch nog iets goed in de Koran Mannon :) 

Hoeder op 03-11-2016 15:31

Ondanks dat Obama door onze policor politici niet kapot kan, is hij 1 van de slechtste presidenten ooit. Over zijn islamliefde is al veel gezegd. Dit zou er perfect inpassen. De democratische partij is verworden tot een criminele organisatie. Met Hillary wordt het er nog erger op.

5318537 op 03-11-2016 15:42
Manon op 03-11-2016 00:15

Koran bevesigt: Het heilge land behoort de Joden toe!

https://ejbron.wordpress.com/2014/12/25/koran-bevestigt-het-heilige-land-behoort-de-joden-toe/ 

Manon en anderen die een link plaatsen zoals de hierboven (nog) niet werkende link.

Druk de linker muisknop in en selekteer de gehele link door er over de gehele lengte overheen te gaan.     Hierdoor wordt deze volle lengte gemarkeerd als geselecteerd en worden de onder het schrijfveld staande tekentjes (meest links:,,link invoegen,en rechts daarvan link verwijderen) beter zichtbaar

(Met de rechter muisknop klikken op de geselecteerde text/link maakt U een programmaatje zichtbaar waar U ,,Cut-copy-en paste,, ziet staan.   Klik met de linker muisknop op copy.

Klik vervolgens met de linker muisknop op link invoegen (helemaal links onder het schrijfveld),daarna verschijnt een kleine bewerkings page met; Link invoegen/bewerken.

Op het kleine schrijfveldje hierop met;,,Link URL klikt U op met de rechter muisknop,waar volgens het programmatje met Cut-copy-paste weer zichtbaar wordt.

Klik met links op paste.   Hierna wordt de gecopieerde link zichtbaar en klikt U met links op het groen omrande vlakje.   Nu wordt de geselecteerd link een (zichtbaar) werkende link waar de lezer van het door U geplaatste schrijven op kan klikken om op de aangegeven site terecht te komen zonder deze te moeten copieren om in de adresbalk boven te plaatsen.

Succes

Oma op 03-11-2016 16:58

Uiteraard de petitie getekend! Dat moet de hele wereld doen!

Dit is een uitdaging van mohammedanen tegenover de hele wereld. Tenslotte zijn ze met hun 1,6 miljard aantal, de minderheid tov 5,5 miljárd andersgelovigen van de wereldbevolking!

Er kan nooit wereldvrede zijn zolang het palestijns-Israëlisch probleem niet wordt opgelost. Het weze duidelijk dat de onwil komt van de mohammedanen/palestijnen, Israël is al jaren bereid met palestijnen samen te leven in vrede en palestijnen Weigeren dit al decennia lang. Met smerige leugens wijst de terroristische hamas telkens naar israël met de vinger voor hun eigen, verpletterende verantwoordelijkheid voor alle doden in dit conflict.

Als volk bestaan de palestijnen niet eens, het waren arabische immigranten, mohammedanen vanuit hoofdzakelijk saoudie arabië en andere islamitische buurlanden die naar israël migreerden. Bijgevolg hebben ze niets te claimen van de Joden....echter: de knoop ligt bij het vergif islam, dat stelt: "elk lapje grond waar ooit een islamiet verbleef, is eeuwig onvervreemdbaar islamitisch bezit."

Dáár zit de knoop en uiteraard de wraakzucht, haat en gewaande superioriteit van die producten, die een pedo-profeet volgen. Dat werd duidelijk gedemonstreerd in de reportage "waarom haten ze ons?" (Docu ned 2 van donderdag 3 november 2016)

De onzin over Joden die verspreid wordt op arabische zenders hou je niet voor mogelijk! Kinderachtig, achterlijk, idioot en onvoorstelbaar dat ze mensen, anno 2016, nog steeds kunnen wijsmaken dat Joden 'muteren' in apen en varkens waarbij kinderen geleerd wordt om Joden te háten vanaf de wieg! Werkelijk mensonwaardige uitingen door...tja, door wát eigenlijk? Mensen kun je dat niet meer noemen, dieren hebben zelfs meer IQ dan zulk ongedierte...geen andere woorden voor...

De hele wereld moet een tweede holocaust voorkomen door krachtig en aanhoudend te protesteren tegen het zootje mohammedanen/terroristen dat alsnog het plan van het monster hitler wil afmaken: de Joden uitroeien! Enkel dán, als mohammedanen de hele wereld, 5,5 Miljard van ons, op hun kop krijgen, zal het eindelijk eens gedaan zijn om de Joden als eeuwige zondebok af te schilderen en hen pogen uit te roeien!

We merken allemaal dat islam gelijkstaat aan antisemitisme, al teveel voorbeelden gezien van Jodenhaat van islamietjes, ook in europa en dat kwaad dient met tak en wortel uitgeroeid te worden! Er moeten de zwaarste straffen ooit komen op aanvallen op Joden! Geen tweede holocaust door islamieten!!!!!

Het kwade overwint enkel als de goede mensen zwijgen....laten we dus met zn allen dat haatdragende en wraakzuchtige islamcrapuul verhinderen om Joden te verjagen uit hun rechtmatige land en genocide te plegen op het Jodenvolk! Geen rechtgeaard mens kan zich afzijdig houden in deze kwestie!

Cees op 04-11-2016 00:53

@Benny op 03-11-2016 12:27

Beste Benny,

Ik verwijs je voor nadere uitleg aangaande mijn toekomstverwachting, graag naar het Geloofsforum.

Pagina 126 en dan naar 'Cees op 01-10-2016 01:26'De sleutel tot het verstaan ligt in de correcte duiding van het Jubeljaar in verbinding met hetgeen in Hosea 6 bedoeld wordt. Het 1000-jarig Koninkrijk begint met een Jubeljaar. Net als dat het geval zou zijn geweest wanneer het Joodse volk de Messias zou hebben aanvaard toen Hij Zich openbaarde in het najaar van ons kalenderjaar 27.Het eerstvolgende Jubeljaar (=1e jaar van het Koninkrijk) vangt aan in het najaar van 2027 (einde jaarweek).

Ik lees ook wel al die 'verwachtingen' maar die hebben geen overtuigende onderbouwing.Namelijk alles, maar dan ook werkelijk alles, moet kloppen.

met een broederlijke groet van Cees.P.S. vraag, indien je dat wilt, gerust verder via het Geloofsforum en dan zal ik je daar graag antwoorden. 

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld