Headlines




17-07-17

- 'Italiaanse overheid houdt ebola uitbraak door migranten achter voor publiek'
 


16-07-17

- VN wil tienduizenden Afrikaanse migranten uit Italië per bus naar Duitsland en Nederland sturen
 


15-07-17

- Vaticaan verkettert blanke evangelische christenen als onwetende eindtijd fanatici
 


14-07-17

- Kerk neemt illegale asielzoeker op: Mogelijk meer dan 50 kinderen besmet met TBC
 


13-07-17

- 'Mogelijk arrestatiebevel Erdogan wegens genocide na officiële aanklacht Zweedse politici'
 


12-07-17

- NAVO chef Stoltenberg dreigt Rusland impliciet met oorlog over Oekraïne
 


11-07-17

- Ranglijst beste landen voor immigranten: Zweden nr. 1, Nederland 8e
 


10-07-17

- Paus Franciscus: 'Gevaarlijke alliantie' VS en Rusland bedreiging voor immigratie

- 'Russische advocate die Trump info wilde geven ingezet door Democraten'
 


09-07-17

- Na ruim 1100 aardschokken: Zorgen over uitbarsting supervulkaan Yellowstone nemen toe
 


08-07-17

- G20 Hamburg: Links wil dit geweld en deze anarchie over heel Europa verspreiden
 


07-07-17

- Trump in Polen: Fundamentele vraag is of Westen wil overleven en opstaan tegen islam
 


06-07-17

- Turkse overheid neemt ruim 50 christelijke kerken in beslag, Westen zwijgt
 


05-07-17

- Bizar: Franse president Macron zegt te gaan regeren als Romeinse god Jupiter

- 'VS, Rusland en China maken neutronenbommen klaar voor aanval op Noord Korea'
 


04-07-17

- Rutherford Instituut: Toekomst Westerse burgers is totalitaire controle en onderdrukking
 


03-07-17

- Putin bekritiseert Europa: Massa immigratie en genderwaan leiden tot 'Volkstod'
 


02-07-17

- Amerikaanse overheid bereidt zich voor op ruimtestorm zonnedeeltjes
 


01-07-17

- Hackersgroep Anonymous waarschuwt voor plotselinge Derde Wereldoorlog
 


30-06-17

- Parijs krijgt 'no-go zone' app; Tsjechen mogen zelf terroristen neerschieten
 


29-06-17

- Europa's oudste opiniepeiler: Ruime meerderheid bevolking lidstaten verwacht uiteenvallen EU
 


28-06-17

- CNN kopstuk Van Jones: 'Russische inmenging verkiezingen is onzinverhaal'

- Hoofd migratiebureau in Bayern: Uiterlijk in november begint het
 


27-06-17

- CNN producent: Samenzwering Trump met Rusland is inderdaad nepnieuws

- 'VS daagt Rusland uit en bereidt grote aanval op Syrië voor'
 


26-06-17

- Italië totaal failliet, krijgt onbeperkt geld van ECB om instorten eurozone te voorkomen
 


25-06-17

- Hoofd Zweedse rijkspolitie over chaos en geweld door migranten: 'Help ons, help ons!'
 


24-06-17

- Amerikaanse staat Delaware staat abortus tot en met geboorte baby toe
 


23-06-17

- Rusland bouwt militaire basis in zuiden Syrië, dichtbij grens Israël en Amerikaans garnizoen
 


22-06-17

- Linksgroene fractie EU parlement wil complete Syrische dorpen naar Europa halen
 


21-06-17

- 'Meer dan 50% kans op wereldwijde financiële crash in 2018'
 


20-06-17

- Twee mislukte islamitische aanslagen op Britse kinderen en station Brussel

- Vredesmars 'tienduizenden' Europese moslims compleet debacle: Slechts 250 deelnemers
 


19-06-17

- 'VS legt enorme voorraden aan voor komende grote wereldcrisis'
 


18-06-17

- Wetenschappers vrezen spoedige uitbarsting Yellowstone supervulkaan VS
 


17-06-17

- 10 Amerikaanse staten scheiden zich officieus af van VS om klimaatbeleid
 


16-06-17

- Breekt Trump na Parijs ook met riskante klimaatmanipulatie door chemtrails?
 


15-06-17

- Omvolking Europa komt op stoom: Immigratie in jaar tijd met 48% gestegen
 


14-06-17

- Global warming wetenschappers poolcirkel geblokkeerd door extreem veel ijs
 


13-06-17

- Golfstaten overwegen militaire actie tegen Qatar, dat beschermd wordt door Turkije
 


12-06-17

- Verkoop elektrische auto's stort zonder torenhoge subsidies compleet in
 


11-06-17

- Het Vierde Keerpunt: Westen op rand van periode vol chaos en geweld
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Turkse imam in Nederland: Ik ben bereid te moorden voor de islam

Turkse dictator Erdogan zond al duizenden radicale imams naar Europa om moslims op te hitsen tegen autochtone bevolking


Hoeveel andere keurig uitziende imams in Nederland zijn eveneens bereid om te moorden voor de islam? (rechts: moskee te Dieren)

De Turkse imam Halil Celik (foto) van de moskee in Dieren heeft op Twitter verklaard dat hij niet alleen bereid is te sterven, maar ook te moorden voor de islam. Het gaat hier om een volgens onze overheid zo goed ‘geïntegreerde’ preker van de zogenaamd ‘gematigde’ islam. Veel mensen vragen zich nu af hoeveel van de imams in Nederland niet dezelfde bereidheid hebben en zullen tonen –en van hun volgelingen zullen eisen-, zodra de islamitische terreuroorlog ook onze bodem bereikt.

 


Feitelijk zegt imam Celik niets nieuws, want het is allemaal in de Koran te lezen, het bevel van Allah om alle ongelovigen desnoods met geweld tot zijn religie te bekeren, of hen te vermoorden als zij dat willen of als dat niet lukt. We hebben het dan wel over de enige in de islam geldige versie van de Koran, namelijk de Arabische. Niet de Nederlandse, zwaar gekuiste versie, die ‘onze’ politici in Den Haag doorgaans enkel hebben ingezien – àls ze dat al ooit hebben gedaan.

Celiks boodschap via Twitter was gericht aan Mehmet Cerit, de hoofdredacteur van de Nederlandse versie van de grote Turkse krant Zaman (Zaman Vandaag en Zaman Hollanda). Cerit bracht het vervolgens in de openbaarheid met de woorden: ‘Het is een schokkende en schandalige uitspraak. Deze imam geeft een slecht voorbeeld. Mensen zoals hij zijn verantwoordelijk voor het radicaliseren van (moslim)jongeren.’

Celik werkt als imam in de Selimiye moskee in Dieren, niet ver van Zutphen. Het bestuur van de moskee nam natuurlijk gelijk afstand van zijn uitspraken zodra hier ophef over ontstond. ‘Dit is een imam onwaardig. Wij zijn er zeker van dat de Turkse gemeenschap in Dieren er hetzelfde over denkt.’

De imam vertrekt deze week uit Dieren, en gaat terug naar Turkije. Dat zou echter niets te maken hebben met zijn uitspraken, maar is een al lang geplande reis. Inmiddels beweert het bestuur van de moskee dat Celiks uitspraken ‘uit hun context’ zijn gehaald, eveneens een smoes die we al zoveel vaker hebben gehoord van moslimleiders.

Doelbewuste radicalisering door Turkse regering toegestaan door Den Haag

De moskee in Dieren wordt gerund door Diyanet, het Turkse ministerie van Religieuze Zaken, dat op bevel van Erdogan al duizenden imams naar Europa stuurde (alleen al 1000 naar Duitsland) om de moslimjongeren te radicaliseren en op te zetten tegen de autochtone bevolking. Ook financiert hij de bouw van moskeeën (2). De in Nederland bij wet vastgelegde scheiding van staat en kerk is schijnbaar niet van toepassing op de islam, zoals de religie van Allah en Mohammed op nog veel meer gebieden een uitzonderingspositie heeft gekregen van politiek Den Haag.

 

Xander

(1) Daily Mail
(2) The European

 

Indien u wilt reageren op het forum. 

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

Reacties

Pagina12
prochrist op 28-07-2016 13:09

@Hoopvol

Bedankt voor je compliment en ook voor het aanraden van Youtube-filmpje ‘Moordcomplot koningin Beatrix’.

De makers zijn goed bezig iedereen wakker te schudden. Hun filmpje over Dascha Graafsma is ook interessant.

We weten nog steeds niet wat er is gebeurd maar als het nieuws ongeloofwaardig overkomt, is er toch echt wel wat aan de hand.

Wat valt Peter R. de Vries door de mand.

Tabris op 28-07-2016 15:07

@DN op 27-07-2016 20:45

Dat is een waarheid als een koe wat je daar schrijft.

disciplus simplex op 28-07-2016 17:03

@ Charon op 27-07-2016 17:28"Ik ben woonachtig in Dieren en ik ken deze beste man. Ik ben geen moslim of buitenlander maar gewoon nederlands.Dit bericht is Complete Onzin. Dat kan ik je wel vertellen. Blijkbaar is deze site niet zo betrouwbaar"

Het bericht is getiteld: Turkse imam in Nederland: Ik ben bereid te moorden voor de islam. "De Turkse imam Halil Celik (foto) van de moskee in Dieren heeft op Twitter verklaard dat hij niet alleen bereid is te sterven, maar ook te moorden voor de islam. "

screenshot van facebook: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/07/25/10/3692188700000578-0-image-a-12_1469437862390.jpg

Jij kent deze man maar je bent geen moslim. En je spreekt geen Arabisch. Dus je gaat ook niet met hem naar de moskee? Hoe kun je hem dan kennen? Hoe weet je wat hij dáár zegt? 

En heb je wel eens zelf brononderzoek gedaan? Er staat een link onder het artikel dat naar de Engelse krant 'The Daily Mail' verwijst. Dat is echt niet de minste hoor. Blijkbaar heeft die imam jou al zo gecharmeerd (betoverd), misleid met taqiya, dat je de waarheid niet wilt geloven. Daar geeft een imam ook les in hè, alles wat er n de qur`an staat. Misleiding, listen, gedrag, houding en geweld en discriminatie. 

Ik woon in Ede en ik zie ook wat daar gebeurd. Niet uit de krant of het NOS journaal. En ik ken de mensen die dat soort dingen doen. Vriendelijk in je gezicht maar als je even niet oplet... en ze veroordelen nooit de acties van jihadisten. Ze staan gewoon te juichen en zijn zichtbaar blij en trots. Dat is wat ik zie. 

DN op 28-07-2016 17:04

Tabris op 28-07-2016 15:07, ja, maar we zijn er vet mee, daarmee zijn we nog niet van hen af...groetjes.

prochrist op 28-07-2016 19:16

@anora

Jij vindt het voldoende als nieuws overtuigend wordt gebracht, dan zijn het volgens jou feiten.

Andere mensen willen bewijs. Al 15 jaar aanslagen!!

Als het allemaal waar is dan kan er toch gewoon eens een keer een rechtszaak worden gevoerd?

Waarom wordt iedereen direct doodgeschoten?

Of zonder proces opgepakt en gemarteld zoals in Guantanamo Bay.

Nu vind je het normaal omdat moslims worden opgepakt en gemarteld en vermoord.

Wat als alle moslims zijn uitgeroeid? Denk je dat het dan voorbij is?

Ik begrijp dat ik vreemd op je overkom omdat ik niet tegen moslims of tegen de islam ben?

Ik haat ook niet, laat me niet opjutten en ook geen angst aanpraten.

Ook zijn we niet bevoegd om over anderen te oordelen.

Blijft over observeren en analyseren.

anora op 28-07-2016 20:24

@Prochrist

Dat is nu juist wat ik doe. Van alle zijden.

Dank je voor het advies. Ik neem het ter harte hoor.

Maar dit moet je niet zeggen: "Nu vind je het normaal omdat moslims worden opgepakt en gemarteld en vermoord."

Want hoe kom je daarbij?

"Ik begrijp dat ik vreemd op je overkom omdat ik niet tegen moslims of tegen de islam ben?"

Jammer. Want dat heb ik niet gezegd. En dat klinkt vreemd uit jouw mond, gezien waar je voor pleit en dat je zegt dat we niet bevoegd zijn om over anderen te oordelen.  

Prochrist, we laten het hier maar bij, want we vinden elkaar niet op dit punt denk ik. En ik ben geenszins uit op een discussie. Net als jij haat ik ook niet, maar ik zie wel een zeer ernstig probleem, en hoe vrijheden steeds meer in de verdrukking komen (en ik ben niet de enige) Blijf observeren, zeker Prochrist, en mag ik zo vrij zijn om jou ook een advies te geven? Lees de koran. Ga gesprekken aan met moslims. Praat met ze. En vraag, vraag door.

Wat betreft de journalistiek: niet iedere journalist heeft belangen bij reuters. Er zijn ook nog onafhankelijke onderzoeksjournalisten, mensen ter plekke die hun verhaal doen, bijvoorbeeld in hun blogs.

Span je in Prochrist, om zo veel mogelijk onbevooroordeeld te blijven, maar zie hierbij ook de realiteit en waar de dingen naar toe gaan. Het staat immers allemaal geschreven in het Heilige Woord van God. Dat onze ogen daarvoor open zijn, want wij moeten de profetieën niet veronachtzamen.

anora op 28-07-2016 20:25

@Charon,

Jij kent de man,

laat je ons nog even zijn commentaar weten? Hoe reageert hij hierop?

wim op 28-07-2016 21:05

@Prochrist Hier iets om te analyseren en te observeren.

De islam is altijd dynamisch en nestelt zich langzaam in een samenleving. Bedoeling: steeds grotere gebieden overnemen. De geschiedenis leert, hoe elk land, wanneer het percentage mohammedanen groeit en de sharia wetten meer invloed krijgen, de eigenheid en cultuur van de niet-mohammedaanse samenleving moet inleveren. Dit is het langzame, maar gestage proces dat zich in het gehele westen al jaren voltrekt en nu in een stroomversnelling komt. Onder volledige sharia-wetgeving verdienen kafirs (ongelovigen) het om afgeslacht te worden. De mensen van het boek (Joden en christenen) krijgen drie keuzes: bekeren, onderwerpen (verworden tot  dhimmies, tweederangs burgers) of strijden (= gedood worden). Deze praktijken begonnen reeds toen Mohammed de Joden in Kaybar aan zich onderwierp. In plaats van afgeslacht te worden, mochten ze blijven leven door al hun rechten op te geven en de helft van hun bezittingen als een belasting (Jizya) te betalen:

Doodt hen dan die niet in Allah en het Hiernamaals geloven en die niet voor verboden houden wat Allah en zijn Boodschapper verboden hebben verklaard; en zij die de godsdienst van de Waarheid niet als godsdienst nemen, van hen aan wie de Schrift is gegeven, totdat zij het beschermgeld (Djizyah) betalen, naar vermogen, terwijl zij onderdanig zijn. (Koran 9:29)

Wanneer mohammedanen in westerse landen het hebben over hoe we allen vreedzaam samen kunnen leven onder 'Goddelijke wetten', is dit de deal.

De sharia-wetgeving heeft niets met  de niet-mohammedaan-aspecten van cultuur en samenleving en roeit die uit. De islam is een 'beschaving' die alle andere beschavingen vernietigt. Islam is niet  'ook een religie', die vreedzaam kan samengaan met andere religies. De islam is een ideologie die elk facet van een samenleving volledig moet domineren. Turkije illustreert het sluipende proces van hoe een land veranderen kan van (eens) christelijk naar (nu 99,7 procent) mohammedaans.

Aboow op 29-07-2016 00:31

Wie creeren aan de andere kant radicale autochtonen nederlanders?? Dan heb ik het over niet moslims?? Dat moeten we ook inzien, want dat komt ook op gang.

prochrist op 29-07-2016 01:37

Oké @anora, ik had niet mogen zeggen dat jij het normaal vind dat moslims gemarteld en vermoord worden. Dat neem ik terug.  

@wim

Ik wil mij niet beperken tot een detail want zo zie ik de islam.

Stel nou dat je voor een groot schilderij staat zoals bijvoorbeeld De Nachtwacht en je ziet dat een hand onnatuurlijk is geschilderd, het klopt volgens jou niet.

Elke keer als je naar het schilderij kijkt valt die hand op en wat er fout aan is.

Daardoor zie je het geheel niet meer en kun je het schilderij niet in zijn geheel beoordelen.

Daarmee wil ik zeggen dat iedereen die niet verder kan kijken dan de islam en moslims nooit zal weten wat er in de wereld aan de hand is en dat is jammer want er is heel wat aan de hand.

anora op 29-07-2016 11:56

De profetieën in de Bijbel, die veronachtzamen we niet.  Daar is het schilderij, die in zijn geheel gezien wordt.

wim op 29-07-2016 13:06

@ prochrist.

Daar dachten de christenen die (onder luide toejuichingen of met stilzwijgende instemming van miljoenen mohammedanen) omgebracht werden in opdracht van de roverhoofdman vast anders over. Of anders hun nabestaanden wel. De cijfers (van Open Doors) over 2015 liegen er niet om: maar liefst 2400 aanslagen á la Frankrijk en meer dan 7000 christenen om hun geloof vermoord.

En die rare beeldspraak van u slaat nergens op. Is fout ineens niet fout meer omdat het maar een detail van het grote geheel is?

Hoopvol op 29-07-2016 15:31

Prachtige beeldspraak prochrist. Voor de kenners duidelijk ! 

prochrist op 29-07-2016 23:28

@Wim

Je hebt fout, fouter en ook nog foutst.

Grote haat tegen christenen en uitroeiing van christenen komt trouwens uit een andere hoek.

anora op 30-07-2016 00:31

@Prochrist,

'Grote haat tegen christenen en uitroeiing van christenen komt trouwens uit een andere hoek. Uit welke hoek? Wees eens wat specifieker?

Ken je Open Doors?

En waarom zijn de genoemde getallen fout van Open Doors, fouter en nog foutst? Licht eens toe?

Zo, gewoon even, wat vragen n.a.v. wat observatie (vind jij wel goed toch).

Ben je christen/of: kom je ook weleens voor christenen op?

Dit schrijven is van jou toch, over Erdogan: "Waarschijnlijk gaat hij nu ook nog hele mooie dingen doen voor het volk zodat Europa ziet dat dictatuur niet zo’n gek idee is."

Waarom gebruik zo'n naam en beken niet duidelijk kleur?

prochrist op 30-07-2016 01:29

@anora

In je één van je vorige reacties beschuldigde je mij bedekt van holocaustontkenning.

Waar probeer je mij nu van te beschuldigen? Is tolerantie zo gek?

Jij lijkt te willen dat ik reageer zoals jij dat graag zou willen en op bevel op wat jij mij voorlegt. Dat is dictatuur.

sonja op 30-07-2016 12:11

@Wim en @Anora, Dank voor jullie bijdragen. Helemaal eens.

anora op 30-07-2016 12:39

@Prochrist,

Kunnen we gewoon een normaal gesprek hebben?

Ik zei: het lijkt een beetje op een holocaustontkenning. Daar zit geen beschuldiging in.

Wil je gewoon mijn vragen beantwoorden? En dat schrijven over Erdogan en de dictatuur was toch echt van jou.

wim op 30-07-2016 14:52

@ Prochrist (pretentieuze naam overigens...) 'Zo zie ik de islam'. Meneer/mevrouw, het doet helemaal niet ter zake hoe u (of ik) de islam ziet. We moeten het doen met hoe het mohammedanisme (betere naam) en de mohammedanen zichzelf zien. Dan moeten we bij de bronnen zijn en bij de ervaringsdeskundigen. Misschien toch maar eens de feiten laten spreken: Lees mijn bijdrage op 28/7 - 21:05.

En u schiet wel heel erg snel in de dictatuur-kramp. Binnen een discussie, wanneer een opponent om bronvermelding vraagt (Is er bewijs? Is het persoonlijke ervaring? Of is het gewoon 'Ik denk, vind, meen?), dat bestempelen als dictatuur zou belachelijk zijn als het niet krankzinnig was. 

prochrist op 30-07-2016 17:55

@anora

Je hebt een reactie van mij over Erdogan uit zijn verband gerukt door er één zin uit te halen.

Blijkbaar heb je er behoefte aan mij weg te zetten als een bedrieger, nu probeer je het bewijs in elkaar draaien met een zinnetje hier en een insinuatie daar.

Je beschuldigde mij wel degelijk van holocaustontkenning alleen durfde je het niet voluit te schrijven omdat je blijkbaar toch ook wel het besef hebt dat het onzin is.

Je insinueert wel meer met je kom je ook weleens voor christenen op.

Nu vraag je een beetje schijnheilig of we een normaal gesprek kunnen voeren en of ik eventjes al jouw vragen wil beantwoorden. Heb ik geen behoefte aan.

anora op 30-07-2016 19:08

@Prochrist, 

Ik stel je netjes een paar vragen. Maak er niet iets van wat er niet is. 

Dus waarom beantwoordt je de vragen niet?

Jij zegt over cijfers van Open Doors: 'fout!' Maar licht niks toe.

Verder zeg je: de haat tegen christenen komt uit een hele andere hoek. Op mijn vraag: uit welke hoek dan? Geef je geen antwoord. 

Dus ik verzoek je toch vriendelijk om gewoon deze logische vragen te beantwoorden.

Want zo roep je maar wat, zonder bereidheid om iets toe te lichten.

En de zin, waarin je schrijft dat Erdogan nog mooie dingen gaat doen, zodat Europa zal zien dat een dictatuur zo slecht nog niet is, is een vreemde zin.

We zien waar Erdogan's dictatuur toe leidt: meer dan 60.000 ontslagen, en mensen die voor hen leven het gevang in gaan. Een mogelijke invoering van de doodstraf. Dat is wat Europa ziet. 

Ga niet zo'n gesprek voeren met: jij doet dit, jij beschuldigt mij enzovoorts, niet op dat niveau aub.

Hoopvol op 31-07-2016 01:55

hee beste mensen. Voel me even genoodzaakt om prochrist te helpen; Anora wat prochrist schrijft is een feit. Er is bijna geen onafhankelijk nieuws meer : youtube 

Live On TV Journalist quits his job because he has had enough of lying, and exposes the media. 

En wat ik begrijp met de discussie Erdagon is, dat prochrist bedoelt ; hij spreekt voor in de toekomst! Dat mensen de Antichrist zullen omhelzen, hem zullen vereren als hun redder. Dus in beeldspraak : zullen ze zijn dictatuur lief hebben.... 

Prochrist doorziet veel dingen : mooi ook het schilderij vergelijk. Alleen mag het plekje Islam voor wat mij betreft iets groter afgeschilderd worden. Is mijn inziens ook een belangrijk agendapunten op de Tegenstander  zijn lijstje. Maar niet z'n belangrijkste.   En dat ziet prochrist maar al te goed.  Wilde ik ff kwijt ... 

 
prochrist op 31-07-2016 12:42

 

@Hoopvol

Bedankt voor je reactie. Men ziet blijkbaar niet in dat kosten noch moeite zijn gespaard om een dictator zeer populair te maken onder een groot deel van de bevolking en dat hij als voorbeeld dient om ons voor te bereiden op een dictator.

Voor sommige mensen ben ik het kwaad en moet ik bestreden worden.

Mijn vorige reactie @anora en @Wim is niet geplaatst en daarom laat ik het hierbij.

Ik wens jou het beste @Hoopvol blijf de waarheid zoeken en verspreiden.

anora op 31-07-2016 13:09

Jammer dat Prochrist zelf vragen niet beantwoordt.

anora op 31-07-2016 16:53

Dat is trouwens lief van je Hoopvol, je bent echt een oprechte lieverd.

Ja, we weten wel dat er veel gemanipuleerd wordt.

Alles en iedereen wordt gemanipuleerd, door de duivel, ja zelfs bij gelovigen is dat het geval (of mss nog wel meer, al dan niet met resultaat). Dat is zowat het enige wapen van de tegenstanders: mensen bestoken met leugens, illusies.

Maar we hebben een vrije keuze, en bepalen of we ons laten inzetten of niet. Ik ken genoeg ongelovigen die hierin de juiste keuzes maken hoor!! Door eigen inzicht, besef van moraal, opvoeding, hartsgesteldheid. Snappen we toch wel dat we anderen niet van het leven moeten beroven of moeten verdrukken.

We zien inderdaad dat te indoctrineren moslims gebruikt worden als middel, voor een ander doel, uitgedacht door de denktanks en beramers van deze wereld. Dat is een trieste zaak, een middel eindigt altijd in dezelfde bestemming, als het niet meer nodig is : de prullenbak. 

Maar ik denk dat we niet over het hoofd moeten zien, dat terroristen de daden zelf plegen. Die keuze maken, terwijl er ook een andere was. Moslims zitten in een rotpositie, vanwege de sterke controle en druk van de hogere moslimhand en zelfs van hun gelovige medemens (zie nu bijvoorbeeld, met gulenaanhangers en moslima die géén hoofddoekje dragen, de dwang gaat tot ver over de eigen grenzen) En we weten natuurlijk welke macht daarachter zit.

Maar we zeggen toch ook niet: "wat zielig voor Charles Manson, Adolf Hitler (ik noem nu maar wat), mensen praten lelijk over hen,wat zielig. Wat zielig voor Hillary dat ze zo hebzuchtig en duivels is, laten we maar geen nare dingen over haar zeggen. Ze waren alleen maar slachtoffer van de duivel's plannen "  (in geval van geïndoctrineerde moslims; slachtoffer van beramers, maar uiteindelijk zijn die weer het middel die de duivel inzet, dus komt op hetzelfde neer).

Nee, dat zeggen we -gelukkig- niet. Ergens in hun leven hebben ze deuren opengezet en keuzes gemaakt. Net als die Kim Yong Un, zeggen we ook niet: niet zo over hem praten, hoor, die arme man kan er ook niks aan doen, hij wordt alleen maar ingezet als middel. Betekent dit dat zij geen genade hadden kunnen ontvangen, dat kón wel. (en bij KYU dat kan nog steeds)

Dus wat betreft dat schilderij, dat kunnen we alleen maar door het Woord zien, door de profetieën. Daarin zien we het grote plaatje, het geheel maar alleen voor zover mogelijk voor onze ogen.  Het schilderij van God. En dan nog (!) : wij zien dat grote geheel nog niet in zijn geheel, want de Bijbel zegt dat wij nu nog zien in raadselen! Dat moeten we wel accepteren, dat we dat plaatje nog niet 100% zien, als we dat niet accepteren en zeggen dat we het plaatje zien, stellen we ons boven God! Zei Corry ten Boom niet iets daarover: over een borduurwerkje van de achter kant zien, een rommeltje, aan de voorkant zie je hoe goed het is. Maar dat zie je als het af is.

 Ik denk dat dat de enige leidraad zou moeten zijn! Het Woord van God, de profetieën. 

Het enige wat wij verders kunnen doen, is niet onze invullingen aan de rand- en bijzaken in het grote geheel geven, maar bidden, 'laat Uw koninkrijk komen en Uw wil geschieden'. Bidden voor Israël !

Ook medelijden en iets zielig vinden, kunnen misleidend zijn, het zijn geen goede emoties (klinkt raar he, maar het is niet voor niks dat mensen ook vaak niet willen dat mensen medelijden met hen hebben of hen zielig vinden, het bouwt niks op) Genade, is anders dan medelijden of zielig: die laatste 2 zijn emoties (van de ziel, kan bedrieglijk zijn). Nuchterheid, is zo belangrijk.  Ik persoonlijk ben dat ook aan het leren, omdat ik van nature alles zielig vindt. Echt verschrikkelijk, dat is ook net zo goed een last en gebondenheid hoor! En dit is wat ik tot nu toe geleerd heb, in mijn wandel met de Heere.

Disc simpl mob op 31-07-2016 18:34

Lieve hoopvol,

laat je toch niet misleiden door iemand met een mooi klinkende naam. Zoals Jezus zei:" Niet wat de mond ingaat verontreinigd de mens, maar wat zijn mond uitgaat. Want daaruit blijkt wat er in zijn hart leeft." Dat blijkt toch duidelijk uit de toon van 'prochrist'? Ik denk dat jij invult wat jij wilt zien, jouw kennis van profetie invult bij wat prochrist zegt. Wat jij misschien denkt dat hij zegt. Het mamma appelsap effect ( nr van Michael Jackson waar het net lijkt of hij dat zingt).

Het voorbeeld van de Nachtwacht is ook heel misleidend. Het is juist een teken van het meesterschap van een schilder zoals Rembrand dat hij juist niet  zulke beginnersfouten maakt. Het is ook des te meer misleidend dat hij de islam vergelijkt met een prachtig schilderij van een meesterschilder waar toevallig een foutje in zit. Alsof wij nu alleen maar op dat kleine foutje in de islam zitten te letten. Hij is dus alle moordaanslagen en onthoofdingen van de laatste tijd aan het vergelijken met een perspectieffoutje.

Maar de islam is geen prachtig schilderij. Het is een abject corrupte ideologie. Mohamet is geen meesterschilder maar een raaskallende, aan toevallen lijdende leugenaar, (kinder) verkrachter, overspelige, roverhoofdman en seriemoordenaar. 

anora op 01-08-2016 00:29

@Prochrist

Jammer, nu doe je het weer, zomaar wat invullen: "Voor sommige mensen ben ik het kwaad en moet ik bestreden worden." 

Dat zegt niemand.

Hoopvol op 02-08-2016 20:03

Kan het zijn Xander dat mijn antwoord op Ds per abuis niet geplaatst is ? In spamfilter mss ?

bij voorbaat dank ... 

 

Hoopvol u zat in het spamfilter en uw post is per ongeluk verwijderd. Excuus Mod.

hannibal op 02-08-2016 22:31

is er ook iemand bereid om hem te vermoorden,altijd is er weer een waarschuwing,doodsbedreiging of feffa van moslim kant waneer komt iemand durft te zeggen,wie ben jij wat voor macht heb jij,door wie ben je grootgeworden,hoe durfje om dit te zeggen.

kenlijkelijk is hele moslim colonie achter deze maloot,anders kon hij dit soort uitlating rusting kan zeggen,is hij niet bang van zijn eigen kinderen,eigen familie.

---

zodat ze voor andere keer beter kan kan nadenken wat zij ook niet of wel mag zeggen.

niet aleen nederlanders,en omgeving ook zij moet opletten over zun uitspraak.

wie durft!!!

mehmet sel op 29-08-2016 13:37

Waarom zijn er religies? En waaroom heeft God/Allah/Rab profeten in deze wereld verzonden. 

Ik denk dat alle religes zijn er om alleen mensen ook in deze wereld blij te maken toch? . Samen met elkaar gezellig te leven. Toleranter. Respect voor iedereen. In iedere geval geen bloed. Ik denk dat god/Allah/Rab hebben haat van bloed!

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld