Headlines



- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


05-10-17

- 'Aanslag Las Vegas kan onmogelijk door één man zijn gepleegd'
 


03-10-17

- Dodelijkste schietpartij in VS ooit eist meer dan 50 mensenlevens - UPDATE 13.50 - 15.00 - 17.30
 


01-10-17

- Gevaarlijk precedent: Eerste Afrikaan krijgt wegens klimaat asiel in Europa
 


29-09-17

-  Migranten verwelkomd met soms tienduizenden euro's - per maand
 


20-09-17

-  Multimiljonair Abramowitz na VN toespraak Trump: Derde Wereldoorlog feitelijk al uitgebroken
 


19-09-17

-  Vrijheid bijna verdwenen in oprukkende digitale politiestaten Europa en Amerika
 


18-09-17

-  Grensmuur Hongarije dringt illegale immigratie met 99% terug - (21.10 uur aangepast)
 


17-09-17

-  Wetenschappers bang voor uitbarsting supervulkaan door kernproef Noord Korea
 


16-09-17

-  Honderden Amerikaanse tanks en houwitsers in Polen gearriveerd
 


15-09-17

-  Frankrijk: Enkele zwaargewonden na drie moslim aanslagen op straat

- Britse generaal: Aanslag metro Londen was 'absoluut 100% islamistisch'
 


14-09-17

-  'Plan Juncker voor EU-superstaat betekent komst miljoenen Afrikanen en Arabieren'
 


13-09-17

- Politie Zweden erkent onhandelbare verkrachtingsexplosie sinds massaal toelaten migranten
 


12-09-17

-  Een week asielterreur: Dagelijks mishandelingen en verkrachtingen door migranten
 


11-09-17

- Palestijnse terreurgroep mag officieel deelnemen aan Duitse verkiezingen
 


10-09-17

-  China waarschuwt Trump opnieuw Noord Korea militair te steunen bij aanval VS
 


09-09-17

- ARD redacteur bevestigt Westerse mediadictatuur: 'Burgers worden totaal bedrogen'
 


08-09-17

-  Strategic Intelligence verwacht binnen 6 maanden aanval op Noord Korea
 


07-09-17

- 'Noord Koreaanse chemische wapens in door Israël aangevallen complex in Syrië'
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Opnieuw inlogproblemen Mijn Domein

Tot voor enkele minuten geleden konden mijn moderator en ik sinds gisterenavond niet meer inloggen en dus niet aan de website werken.

Mijn Domein heeft opnieuw wat aanpassingen verricht, waardoor alles een lekker fris uiterlijk heeft gekregen, maar nog niet alles perfect bleek te werken. Wij hopen dat de problemen hiermee zijn opgelost.

Xander & Moderator

Reacties

Pieter op 11-03-2016 17:31

We worden allemaal in de gaten gehouden van hogerhand door degene die zich langzaam bewust word wat er werkelijk in de wereld aan de hand is.

george op 11-03-2016 17:34

Zie graag de nieuwe website snel tegemoet.

Alvast bedankt.

Faxe op 11-03-2016 17:48

Je bent onmisbaar... :-)

De Vreemdeling op 11-03-2016 19:43

Raar het lukt hier gewoon om in te loggen

Harry2 op 11-03-2016 20:42

Het is niet fijn natuurlijk, maar beschouw het maar als een lekke band, gewoon repareren en verder fietsen..... :)

Maitreya op 11-03-2016 23:32

Net heb ik iemand bij me inde buurt op zijn verzoek van mijn 'mailinglijst' gehaald. Dit zijn energiewetten die honderd procent onbewust gaan. Hij zei dat zijn mailbox vol was.

Dit schreef ik hem.

Vandaag sprak ik nog iemand. Die keek eens in de twee maanden naar zijn mail.

Heb je weleens gehoord waar internet voor gebruikt wordt?

(De meeste mensen gebruiken het enkel om hun rekening te betalen.

Daarom zijn ze zo zuinig.)

Ik krijg dagelijks soms wel honderd mails binnen, en het kost me twee tellen om ze weg te halen als ze niet (of niet meer) relevant zijn. maar ik zie het nut van internet niet in het netjes houden van mijn inbox, om iets te missen wat essentieel zal blijken voor ons voortbestaan. Ik beschouw ook de geadresseerden tot nadere aankondiging als deelnemers in de projecten die ik onder de hand heb (die niet op mijn naam staan omdat de mensen om me heen niet te vertrouwen zijn gebleken met personalia) waarna dat ook ophoudt.

Het gaat er niet om wat er staat maar wat je ermee doet.

Net nu de ontwikkeling een beetje de goede kant gaat. Want dat was onmogelijk zonder de paar deelnemers, dat zijn de wetten die ons bestaan beheersen, en de vrije wil.

Dergelijke beleefde verzoeken om meer ‘helderheid en overzicht’ behelzen altijd weer hetzelfde, de inhoud (immigranten).

Sommige kansen komen nooit terug, want alles is in vrijheid.

Leuk is het niet, het is alleen leuk omdat ik het leuk maak.

Zoals ik zei, het gaat om de zinloosheid.

Je verzoek wordt geëerbiedigd.

Mensen bestaan nu in een tijd dat ze de mogelijkheden kunnen gebruiken om te communiceren of zich hermetisch af te sluiten, soms is de communicatie een groepsvariant van zich afsluiten waarin steeds hetzelfde isolement herhaald wordt. Vroeger werd religie altijd voor de tegengestelde doelen gebruikt dan waarvoor het is gemaakt. Met geld heb je dat ook heel sterk.

Ik zat vandaag even op een terras waar ik soms kom tegen de muur. Er zat een stel mensen en er waren twee plekken over, ik nam er een, en een Arabier zei dat de stoel bezet was. Dus ik nam de andere. Ik zat er een uur en toen vertrok hij, er was niemand anders geweest.

Wat betreft het sociaal bestel in Nederland, dat al sterk is afgekalfd. Je snapt zo wel waarom die buitenlanders met elkaar in oorlog zijn, omdat ze het begrip sociaal niet kennen.

Daniel op 12-03-2016 10:34

Xander,

Ik weet niet waar je host maar wellicht in overweging nemen om extern te gaan. IJsland?

Scherpschutter op 13-03-2016 15:27

Sabotage

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld