Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Umvolkung gaat door immigratie veel sneller: Meerderheid jongeren al in 2020 moslim


Ook in Hamburg: ‘Sex-Meute auf Frauen-Jagd’. De daders? Net als Köln jonge Noord Afrikaanse en Arabische moslims. (2) De politiek-correcte burgemeester van Köln heeft  overigens wel een ‘oplossing’: een gedragscode – voor Duitse vrouwen, wel te verstaan. (3)

Nieuwe berekeningen tonen aan dat de door Angela Merkel aangevoerde Europese elite er al in 2020 (!!) in geslaagd kan zijn om door middel van de massale immigratie van miljoenen moslims hun plannen voor de ‘Umvolkung’ (= stapsgewijs verwijderen van de autochtone bevolking) van onze landen te realiseren. Over amper 5 jaar zullen jonge moslims van tussen 20 en 35 jaar oud in Duitsland al minstens de helft van de totale bevolking in hun leeftijdsgroep uitmaken. Daar is het veel hogere geboortecijfer onder de immigranten nog niet eens in meegerekend. Als we ‘onze’ leiders en Brussel dus hun gang laten gaan, zal de islamisering van Europa al over een paar jaar onomkeerbaar zijn geworden.

 

Adorján F. Kovács rekende in een artikel in The European voor dat de etnische Duitsers al veel sneller in de minderheid zullen zijn dan tot nu toe wordt aangenomen. Al in 2020 zullen jonge moslims tussen de 20 en 35 jaar oud de helft van deze bevolkingsgroep uitmaken. Kovács baseert zich onder andere op officiële cijfers van het Duitse bureau voor Migratie en Vluchtelingen (BAMF).

Op dit moment zijn er nog maar 15 miljoen Duitsers in die leeftijdscategorie. Het BAMF bevestigt dat de zogenaamde ‘vluchtelingen’ die naar Europa worden gehaald vrijwel uitsluitend bestaan uit jonge mannen. Bovendien zijn er nu al zo’n 3,5 miljoen Duitsers van 20 tot 35 jaar met een migratie achtergrond.

In tegenstelling tot wat de regering in Berlijn beloofd heeft zijn er nog amper asielzoekers uitgezet. De huidige wetgeving geeft degenen die mogen blijven het recht om ook hun gezinnen en families hierheen te halen. De schattingen lopen uit van 3 tot 8 personen per erkende asielzoeker.

Meerderheid jongeren over minder dan 5 jaar moslim

Blijft ‘slechts’ de helft van de 3 tot 4 miljoen migranten in Duitsland (alleen al dit jaar worden er nog minstens zoveel verwacht), en mogen die ‘slechts’ 3 personen laten overkomen, dan komen er tot 2020 nog eens 8 miljoen mensen in de 20-35 jaar categorie bij. Het totaal aantal jongere migranten komt daarmee op 11,5 miljoen, in een leeftijdsgroep die dan 23 miljoen personen omvat. Met andere woorden: al over minder dan 5 jaar zal precies de helft van hen (zo goed als zeker bijna allemaal) moslim zijn. (1)

Nogmaals: het gaat hier slechts om een conservatieve schatting. Als de migrantenstroom dit jaar nog groter wordt –en alles wijst erop dat dit het geval zal zijn- dan zullen moslims al in 2020 de meerderheid van de bevolking die in de ‘kracht van hun leven’ zijn vormen. Daar komt de versnelde emigratie van –meestal rijkere en goed opgeleide- autochtone Europeanen, die het hier dankzij de islamisering en verarming niet meer zien zitten, nog eens bovenop.

Köln laat toekomst zien

Wat dit voor de Europese samenleving zal betekenen behoeft geen uitleg – ontbreekt het u op dit moment echter aan enig voorstellingsvermogen, dan verwijzen wij u naar bijvoorbeeld dit artikel van gisteren, waarin u kunt lezen wat grote groepen jonge Noord Afrikaanse en Arabische moslims tijdens oud en nieuw in Köln –en overigens ook in tal van andere Duitse steden, zoals Stuttgart en Hamburg- teweeg brachten.

Dit zijn onze laatste jaren in vrijheid en welvaart

Geniet dus heel bewust van deze periode met nog relatief veel vrijheid, stabiliteit en welvaart, want als het zo doorgaat zullen het de laatste jaren zijn voordat een lange, zeer lange, en met een beetje pech zelfs permanente tijd aanbreekt waarin onze landen zullen worden beheerst door de volgelingen van de racistische, discriminerende, intolerante, armoede verspreidende, onderdrukkende, kennis vernietigende en veelal gewelddadige islam - wat volledig met medeweten en medewerking van ‘onze’ eigen cultuursuïcidale politiek tot stand zal zijn gebracht.

 

Xander

(1) Zuerst! Nachrichtenmagazine
(2) Bild
(3) The Post


Zie ook o.a.:

04-01: Politiechef Köln: Migranten veroorzaken onverdraaglijke criminaliteit

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.

 

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

 

Reacties

joga op 05-01-2016 20:22

Een laatste poging tot redding door het sluiten van onze grenzen: Stem maart 2017 PVV bij de 2e kamer-verkiezing ter vervanging van het huidige nepparlement en nepregering!!!!!

Zo niet, dan niet achteraf lopen jammeren, dat er niets is veranderd.

John1 op 05-01-2016 20:39

En Joel Voordewind wil dorpen en steden verplichten asielzoekers op te nemen. Wanneer trekt hij z'n kop is uit het zand? 

Rom op 05-01-2016 20:52

Staat er niet geschreven:Hij zal een wilde ezel zijn van een man:Hij zal zijn hand slaan aan zijn  naaste en zijn naaste zal zijn hand slaan aan hem.

een huis dat tegen zichzel verdeeld is heeft geen toekomst dus vernietigd de Islam zichzelf en allah grijpt niet in.Vraag: waar is allah?

Badmuts op 05-01-2016 21:05

Die bobo's van de tv zullen natuurlijk het eerst vertrekken als hier de sharia heerst. Ik word maar gewoon een moslim denk ik.

cefas op 05-01-2016 21:16

Duisternis bedekt langzaam Europa. Dit is een sluipende anti-europeese invasie. Dit eindigt in een vreselijke tragedie voor de gewone man als er geen draconische maatregelen door de overheid worden getroffen.

robie op 05-01-2016 21:40

Ach Xander,ik heb me koffers allang gepakt,vertrokken naar Oost-europa.

zal het elk aanraden,wie wil werken kan goed geld verdienen en heel goed leven,gezondheidszorg is hier ook stukken beter,en geen Moslim te zien.

willy op 05-01-2016 21:48

De moslims zien ons niet als mensen maar als ongelovigen! Dus velen zullen zich uit noodzaak bekeren tot de islam dat zal een realiteit worden!De verovering van de islam in Europa gaat verder eventueel met burgeroorlog want nogmaals Oost -Europeanen denken anders dan ons. Het is mogelijk dat ook Rusland dit niet laat gebeuren want zij zien de moslims ook niet graag aan hun voordeur ook al zijn er al veel moslims in het zuiden van Rusland zelf! En van de VS zullen we ook geen steun krijgen dus .De islamitisering van Europa is volgens een plan! Eindelijk zal Europa een éénheid vormen! één taal arabisch , één godsdienst islam één volk  arabisch origine !

robbertje op 05-01-2016 21:49

In mijn buurt spelen op het pleintje voor het huis meer buitenlandse kindertjes dan Nederlandse. De Nederlandse gezinnen hebben hier gemiddeld 2 a 3 kinderen terwijl de buitenlandse gezinnen hier gemiddeld 5 a 6 kinderen tellen. Ikzelf heb daar geen last van, maar het is wel opvallend . . . .

pim op 05-01-2016 21:51

Yep, goed gezegd en goed gedacht....de kant gaat het op, gelukkig is deze wereld niet mijn thuis (meer) het zou ook niet goed als ik me comfortabel zou voelen in deze rotte en corrupte zooi.

Nog een korte tijd en dan zal alles veranderen van genade naar Gods oordeel. 

Pieter A Meijer op 05-01-2016 21:52

Shalom ;

Het is zeker niet uitgesloten, dat dit plan van de 'Elite' door de Eeuwige zal worden afgewezen. Mogelijk in tegendeel.

Nl: "......IK zal jagers en drijvers zenden. omwille van Mijn Volk Jis ra -El. En hen terugbrengen naar Mijn Land.

Zo spreekt JHVH van de Machten".

Laten wij dus als gelovigen in JHVH, dus biddend wachten.

Wel waakzaam voor gebeurtenissen als dezen.

Shavuah Tov. Goeden dag

cefas op 05-01-2016 22:03

Hoe zullen onze politieke partijen reageren? Of blijven ze allen in de links-politiek-correcte-comfort-zone? Ja ook de christelijke. Valse veiligheid, wegkijken, verkeerde beslissingen nemen en denken: na mij komt de zondvloed. Slapjanussen zijn het zonder beleid. Het is tijd om kleur te bekennen en de tekenen der tijden te onderkennen en het profetisch woord te verkondigen.

Eli020 op 05-01-2016 22:03

Waar komt deze epidemie opeens vandaan sprak Pieter Jan Hagens in een vandaag. Tja, als je systematisch oproepen negeert, schokkende nieuwsberichten bagatelliseert en feiten stelselmatig ontkent dan kunnen bepaalde gebeurtenissen als schokkend worden ervaren. Wellicht alternatieve sites als xandernieuws eens raadplegen en zeker zelf eens op onderzoek uit gaan. Dus zelf ook echt het veld betreden in plaats van achter het bureau voorgekauwd nieuws kopiëren van gecensureerde nieuwskanalen. Ga eens naar Oslo, ga eens naar Koln of Bochum, ga eens naar Malmo en ga aub niet jaren later verkondigen dat we dit niet hadden zien aankomen. Xander is de avantgarde als het gaat om objectiviteit, hoe vervelend de waarheid soms kan zijn!

cefas op 05-01-2016 22:10

S.g.p en Christenunie, waar blijven jullie? Moet de pvv de kastanjes uit het vuur halen. Laat je stem horen zoals de vroegere profeten i.p.v te pamperen en te dweilen met de kraan open. Pak de oorzaken van deze invasie bij de wortel aan. Noem man en paard i.p.v. pseudo-oplossingen aan te dragen. Kom uit de comfort-zone.

Marjolein op 05-01-2016 23:42

Dames, schrijf u in op een cursus vechtsport. Karate, jiu jitsu, judo, maakt niet uit. Hoe harder hoe beter. Leer vechten en behaal een zwarte band. Zelf woon ik in Amerika en beschik ik over een vuurwapen, maar als ik nog in Nederland woonde dan zorgde ik dat ik zo'n vent zijn beide benen zou kunnen breken.

Mathew op 05-01-2016 23:57

Ja, er is immers toch niets nieuws onder de zon?

We kennen dit Köln-fenomeen toch allang in eigen land maar dan op kleinere schaal?

De kranten stonden toch vol over de treinen naar Zandvoort in de zomerdag bij hoge temeraturen?

Duik maar eens in het archief lieve slapende massa!!!!!

JP op 06-01-2016 00:00

Het beste kunnen wij ons hiertegen wapenen door ons te verenigen en de "gemeenschapszin" te vergroten. In onze kennissenkring, familie, straat, wijk, dorp, stad enz. Laat u niet meesleuren door emoties, maar wees daar zelf baas over. Praat erover met uw naasten, constructief en bedenk hoe wij het samen leefbaar kunnen maken en houden. De politiek hebben wij niets van te verwachten, wij zullen het zelf moeten doen en er is haast bij geboden. Denk vooral niet te moeilijk maar in simpele oplossingen.                                                     Bijvoorbeeld: zorg dat u en uw kinderen 24/7 een "scheidsrechtersfluitje" binnen handbereik hebben (kost weinig). Kwaadwillenden hebben een vreselijke hekel aan "allarm" en slachtoffers kunnen vaak uit angst geen kik geven. 

JP op 06-01-2016 00:55

In de winkelstraten van Deventer (arbeidersstad) liep ik vaak (Turkse) families tegemoet. Met 5 a 6 personen breed naast elkaar lopend zonder een stap opzij te doen om mij erdoor te laten. Eerder dacht ik nog naief dat zij geen benul hadden van fatsoen en dit niet kwaad bedoeld was. Doch ik kan mij niet langer meer aan de indruk onttrekken dat zij dit uit pure minachting naar ons "westerlingen" doen, na hier vaker op gelet te hebben. Nu loop ik er recht op af en doe geen stap opzij, en sta voor hen stil zodat zij wel moeten wijken. Hun blik zegt mij dan genoeg.

Rolf op 06-01-2016 01:25
@robie op 05-01-2016 21:40

"vertrokken naar Oost-europa."

Welk land heb je daar voor uitgekozen? 

Mijn ervaring is dat oost-europeanen hard werken. Toch werken flinke aantallen in het westen omdat het daar beter verdient.

Hoe zit het dan dat het in oost-europa zo goed verdient?  U maakt me nieuwsgierig.

Benders op 06-01-2016 01:27

PVV

 30 december 2015

Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Minister-President over de uitspraken van de heer Samsom over het toelaten van 200.000 asielzoekers in NL

1.)Heeft u kennisgenomen van de uitspraak van de fractievoorzitter van coalitiepartij PvdA, de heer Samsom, dat er in Nederland draagvlak is voor 200.000 vluchtelingen?

2.)Deelt u onze mening dat dat draagvlak er totaal niet is, zoals ook blijkt uit het recente SCP-rapport "Burgerperspectieven 2015" waarin staat dat slechts 13% van de Nederlanders wil dat Nederland nog méér vluchtelingen opneemt?

3.)Realiseert u zich dat een vluchteling de Nederlandse belastingbetaler alleen al in het eerste jaar 36.000 euro kost en dat het voorstel van de heer Samsom de Nederlandse belastingbetaler dus (200.000 X 36.000) 7.2 miljard euro zou gaan kosten en dat dit bedrag na het voltooien van de daaropvolgende gezinshereniging verder kan oplopen tot maar liefst tot 15 - 20 miljard euro?

4.)Deelt u mijn mening dat al die miljarden veel beter besteed kunnen worden aan onze eigen bevolking zoals aan bijvoorbeeld zorg, pensioenen, koopkracht, nationale grensbewaking en veiligheid?

5.)Realiseert u zich ook dat Nederland Nederland moet blijven en we ons volk niet moeten vervangen en we bovendien al veel te veel islam in Nederland hebben?

6.)Bent u bereid met kracht afstand te nemen van de uitspraken van de heer Samsom en de samenwerking met de PvdA onmiddellijk te staken en ons land te behoeden voor nog meer asielellende en snel nieuwe verkiezingen uit te schrijven

http://www.pvv.nl/index.php/36-fj-related/geert-wilders/8859-sv-geertwilders-asielzoekers-301215.html

  PVV hanteert geen auteursrechten

Benders op 06-01-2016 01:32

Testosteronbommen in Duitsland

Geschreven: 05 januari 2016

Vragen van de leden Wilders en Fritsma (beiden PVV) aan de Minister-President en de Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie over groepen van vooral Arabische mannen die tientallen jonge vrouwen hebben aangerand, beroofd en verkracht in Duitsland.

1.)Heeft u kennis genomen van de berichten dat op oudjaarsavond groepen van vooral Arabische mannen tientallen jonge vrouwen hebben aangerand, beroofd en verkracht in meerdere Duitse steden?

2.)Heeft u ook kennis genomen van de vrouwelijke slachtoffers die verklaarden “Ze hebben ons ingesloten en begonnen ons te betasten. Ze waren met hun handen overal. Ik had vingers in al mijn lichaamsopeningen”?

3.)Bent u het met Politiecommissaris Wolfgang Albers van Keulen eens dat het hier een volledig nieuwe dimensie van geweld betreft? Zo nee, waarom niet?

4.)Bent u het met ons eens dat deze nieuwe dimensie van geweld het resultaat is van de import van migranten met een gewelddadige, islamitische cultuur waarin vrouwen en jonge meisjes vaak als minderwaardig worden gezien? Zo nee, waarom niet?

5.)Vindt u het woord testosteronbommen nog steeds een verschrikkelijke term zoals u tegen de eerste ondertekenaar van deze vragen zei tijdens de Algemene Beschouwingen op 17 september vorig jaar, of ziet u nu eindelijk in dat het toelaten van tienduizenden Arabische mannen in Nederland de veiligheid van onze burgers op het spel zet?

6.)Herinnert u zich het debat over de opvang van asielzoekers op 14 oktober 2015, waar de eerste ondertekenaar van deze vraag meerdere meldingen voorlas van vrouwen die lastig werden gevallen door asielzoekers in Nederland? Zo ja, waarom blijft u Nederlandse vrouwen in gevaar brengen door het massaal toelaten van asielzoekers?

7.)Realiseert u zich dat als u de grenzen open laat het een kwestie van tijd is voordat massale berovingen en aanrandingen zoals in Duitsland, ook in Nederland op deze grote schaal zullen plaatsvinden? Wilt u dat op uw geweten hebben, of bent u eindelijk bereid de Nederlandse grenzen te sluiten voor islamitische testosteronbommen?

 

http://www.pvv.nl/index.php/36-fj-related/geert-wilders/8863-kamervragen-wilders-en-fritsma-aan-de-minister-president-over-arabische-testosteronbommen-in-duitsland.html

 

Klik hier voor het opiniestuk van Geert Wilders op ThePostOnline.nl

 

 http://nos.nl/artikel/2078604-tientallen-vrouwen-aangerand-en-beroofd-in-keulen.html

 

http://www.bild.de/regional/hamburg/sexuelle-belaestigung/auf-der-reeperbahn-44017940.bild.html http://www.stuttgarter-nachrichten.de/inhalt.stuttgart-mitte-15-maenner-rauben-zwei-frauen-aus.2d81b878-6c37-4ce3-8c47-08d4f498aabd.html

 

http://www.bild.de/bild-plus/regional/koeln/sexuelle-belaestigung/raubzug-der-silvester-fummler-44003690.bild.html?wt_eid=2144353379100499520&wt_t=2145198190800118460

 

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/h-tk-20152016-3-3.html

 

http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plenaire_vergaderingen/details?date=14-10-2015#2015A04240

Bundy op 06-01-2016 01:49

Het artikel vergeet nog iets , ontelbare blanke jonge vrouwen zullen zich voortplanten met moslims en zich bekeren tot de islam .  Vrouwen kiezen altijd voor de mannelijke groep die de baas in een land is .  De islamisering zal dus eerder berijkt zijn dan het in het artikel genoemde jaar 2020 .

Paramahamsa Swami op 06-01-2016 03:18

Tussen nu en 2020 staat er naar alle waarschijnlijkheid heel wat te gebeuren binnen de EU. En dat is goed want de menselijke vorm is bedoeld om Godsbewust te worden, niet om een paar jaar de leeghoofdige zgn. "humanist" te spelen. Nu zie je voornamelijk heel veel hedonistische, leeghoofdige en lustige Westerlingen en steeds meer barbaarse, extreem lustige en totaal gestoorde "islamitische" creaturen. Het verlangen naar God, de Absolute Waarheid, zal bij velen ernstig toe gaan nemen. Dat is inderdaad geweldig. Een vloek is simpelweg een zegen in vermomming. 

marnix op 06-01-2016 04:34

Een Merkel foto die boekdelen spreekt/ In het Spaans hoor je vaak:  De ogen reflecteren de ziel. Los ojos...

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160105_02050129

wolfpack op 06-01-2016 07:16

Je wil niet weten hoeveel zelfhatende slaverijschuld dhimmies hier in Nederland rondlopen. Deze landverraders hebben ons mooie land naar de rand van de afgrond gebracht. SI VIS PACEM PARABELLUM. Zij die vrede wenst bereid zich voor op oorlog.

vijgenboom op 06-01-2016 08:14

Mensen hebben er zelf voor gekozen door de regering altijd maar op dictoriale wijze hun gang te laten gaan en doordat Duitsland en Europa steeds Goddelozer word en de God van de hemelse legers afwijst en er van afkeert. U wilde immigratie en moslims dan krijgt u die en dan over 15 jaar de rekening maar eens opmaken. Zolang de burger alles maar toelaat is vernietiging van het sociale zekerheids stelsel het gevolg en zal de Sharia vrij snel ingevoerd worden met Allah als God. Hopelijk gaan ook veel vrouwen naar de stembus en weten ze op wie ze moeten stemmen en dan maar hopen dat de stemmen eerlijk verdeelt worden en geteld worden want zelfs het stemmen tellen is niet meer te vertrouwen. Allemaal tekenen of signalen van de eindtijd en dat gelukkig de wederkomt van Jezus er aan zit te komen.

Vrijwel ieder weldenkend mens voelt aan dat het niet goed kan gaan en dat moslims synoniem staan voor haat en verderf, maar hopelijk gaan veel moslims inzien dat Jezus de ware messias is en de verlosser en dat Mohammed een valse profeet is en de Koran een eugenachtig haatzaaiend boek is en de bijbel het echte woord van God. Moslims hebben vaak de bijbel willen verdraaien zodat hun eigen volk ermee onderdrukt kon worden maar in deze tijden kan vrijwel ieder mens de echte bijbel leren kennen, nu kan het nog!

Justin op 06-01-2016 09:32

Je kan politiek stemmen wat je wilt, maar dit gaat niet meer veranderen, dit hoort allemaal bij de plannen van de 'wereld'. en we weten inmiddels wel wie over de wereld regeert, de duivel. We weten allemaal wel dat er een oorlog komt, op den duur. Mss over een jaar, mss over tien jaar of 20 jaar, maar hij zal komen. Zodra de molsims in de meerderheid zijn, gaat de rest naar de slachtbank.

Ik zelf hoor ook bij het luie volk, namelijk passief afwachten hoe ons grondgebied van ons word gestolen. Ik sta met de handen in de zakken langs de zijlijn te kijken. Grappig hoe we zijn veranderd, niet eens zo lang geleden werden heersers die hun eigen volk verraden gewoon opgehangen of onthoofd en publiekelijk opgehangen door het volk. Nu blijven we braaf, want we hebben nog een ipad, een huis, eten, en wie is de mol op tv. 

Ik kan ook vertellen dat de pensioenen die iedereeen denkt op te bouwen, straks in 1 keer word weggevaagd. Benieuwd dan zou gebeuren.

 

  

gerard op 06-01-2016 11:03

2 gevallen uit mijn naaste omgeving weet ik 100% zeker : mijn ex-schoonzoon is inmiddels getrouwd met zijn moslimechtgenote maar niet dan dat hij zich eerst tot moslim "bekeerde" en een vriendin van mijn kleindochter die pas kon trouwen met haar moslimechtgenoot nadat zij zich had "bekeerd" tot moslim.Van beiden heb ik dat zelf vernomen. Dat zegt genoeg over tolerantie t.o.v. andere geloven.

only you op 06-01-2016 12:20

Op de dag van n van daag mag geloof geen rol spelen op gebied van politieke besluiten

Daniel op 06-01-2016 12:55

@robie op 05-01-2016 21:40Ik heb IJsland op het oog. Je moet dan wel de taal kennen om er te werken. Oost-Europa? Waar? Wat heb je hiervoor moeten doen en wat doe je voor werk? Laat me weten.

Daniel op 06-01-2016 12:57

Als wij dit continent verlaten zal het vanzelf doodbloeden. De lui die worden geimporteerd zullen tot niets opbouwends in staat zijn. Meld je vertek aan de Nederlandse overheid. Met de reden erbij.

Daniel op 06-01-2016 12:58

@Pieter A Meijer op 05-01-2016 21:52

Ik denk dat je hier een punt hebt. De Schepper laat dit niet op zijn beloop.

Albatros op 06-01-2016 13:03

John1 op 05-01-2016 20:39

Heb laatst deze man op een filmpje met GS gezien....wat een enge man, glad als een aal. Gaat het ook niet voor de Nederlanders opnemen.

Dit is absoluut geen christen, want ook de politiek weet wat dit soort mensen voor ellende te weeg brengt en gaan brengen. Kijk alleen maar naar Keulen. Het erge was, dat de twee mensen die tegenover hem zaten in de discussie en nergens in geloofden, het opnamen voor de christenen...je klomp breekt. Dan sta je als partij toch flink voor schut op zijn zachtst gezegd.

De CU is een levensgevaarlijke partij, links met een sausje christendom, vergelijkbaar met D66.

Kandelaar op 06-01-2016 14:15

Lees eens Marcus 13.Als jullie berichten horen over oorlog en oorlogsdreiging, wees dan niet verontrust. Die dingen moeten gebeuren, maar daarmee is het einde nog niet gekomen.

Gorghel op 06-01-2016 20:28
Umvolkung gaat door omdat Europeanen de weg kwijt zijn. Vrouwen blijven niet meer thuis om voor de kinderen te zorgen en een veilige haven aan hun kroost te bieden. Kindercreches (massaproductie) die kinderen moeten bezighouden tot de ouders hen komen ophalen, junkfood, alcohol, drugs, .ornografie, grote egovorming (je moet een eigen mening hebben, ook al weet je weinig over iets af), teloorgang van bescheidenheid (wordt als zwakte en ongewenste eigenschap gezien), Goddeloosheid, allemaal dingen die het verval hebben ingezet en niet makkelijk meer te keren zijn. De vluchtelingen zijn slechts een extra (belangrijke) factor ernaast. Ook zonder vluchtelingen was Europa al op de afglijdende weg ingeslagen.
Albatros op 06-01-2016 23:43

Gorghel op 06-01-2016 20:28

Geheel met u eens! Nog een kleine aanvulling: jongens moesten meisjesdingen doen op de kleuterschool en vise versa en aansluitend werd de dienstplicht (D66) afgeschaft. Een vleugje emancipatie en zie, de huidige samenleving.

Mannen nemen het niet meer op voor vrouwen, vrouwen moeten hun eigen boontjes doppen, kijk naar Keulen, Hamburg en Stutgart. Dit 'fenomeen' zul je bij de islam niet tegenkomen!

marnix op 07-01-2016 03:01

Justin ik deel 100% uw mening.

Gisteren heb ik vernomen van een Immo makelaar, dat de Albanese (Moslims) de beste klanten zijn voor de aankoop van vastgoed in onze regio. De huidige overname van Noord-Europa is een stille religieuze tumor.

Wie dicht bij een slachthuis woont, kan de dieren horen schreeuwen. Wees voorbereid Christenen.

Rebellio op 07-01-2016 13:04

Een berichtje van vorig  jaar:

Een aanvaring van een australische agent met een islamitische vrouw met boerka. Een goede rede om de boerka te verbieden!

https://www.youtube.com/watch?v=9kOiaXN-egg

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld