Headlines



















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Inwoners Magdeburg witheet over wrede groepsverkrachtingen door moslimmigranten

‘Slechts 4 van de 48 verkrachtingen door autoriteiten bekend gemaakt’ – ‘Dit is een oorlog van de elite tegen het door hen gehate volk. De hierheen gehaalde buitenlanders zijn hun soldaten’


Van harte welkom in Europa, en leef je uit! Volgend jaar volgens de EU nog mimimaal 3 miljoen erbij.

De inwoners van de Duitse stad Magdeburg zijn witheet vanwege een serie intens wrede groepsverkrachtingen van jonge vrouwen door migranten. Eén van de zes daders zou zelfs voortdurend moeten worden bewaakt, omdat de Duitsers hem willen lynchen. Het meest recente slachtoffer, een 19 jarige Duitse vrouw, ligt na verkracht te zijn zwaargewond en in een kunstmatige coma in het ziekenhuis. Ondertussen melden de media dat de EU volgend jaar doodleuk nog eens 3 miljoen moslimmigranten wil toelaten. De ervaring met Brussel leert dat dit enorme aantal minimaal zal verdubbelen (2). Met andere woorden: de frontale aanval van de gevestigde orde op de autochtone Europese volken wordt steeds heviger en brutaler. Wat moet er nog gebeuren voordat de gewone man massaal tegen hen in opstand komt?

 


De 19 jarige vrouw was deze maand officieel het vierde slachtoffer van de islamitische verkrachtingsbende, maar volgens burgers zouden er al 48 vrouwen en meisjes in Magdeburg zijn verkracht. Daarnaast zouden er nog vele tientallen zijn aangerand.

Laatste van 4 erkende, maar 48 officieuze slachtoffers, in kunstmatige coma

Het meest recente slachtoffer maakte rond 4 uur ’s middags een wandelingetje door het park toen ze door de Afghaanse migranten werd gegrepen. Voordat ze haar verkrachtten sloegen ze meerdere malen hard op haar hoofd en lichaam. Na hun gruwelijke misdaad deden ze dat opnieuw, en bespuugden haar ook. De politie wilde naar aanleiding van het aangetroffen speeksel een DNA onderzoek in het AZC houden, maar de officier van justitie wees dit van de hand.

Voordat ze vanwege haar zeer ernstige verwondingen in een kunstmatige coma moest worden gebracht werd één dader door het meisje herkend, maar over de andere vijf was ze niet 100% zeker. Deze werden daarom weer vrijgelaten. Sowieso is bevestigd dat de migranten nog minimaal drie andere slachtoffers hebben gemaakt, waaronder een Russische en een Franse vrouw, beide eveneens 19 jaar oud, en een 24 jarige Duitse (4). Volgens burgers zouden er echter al 48 vrouwen door hen zijn verkracht (3), en konden de 4 die nu zijn toegegeven niet langer door de autoriteiten verborgen worden gehouden.

Politici probeerden politie mond te snoeren

De minister van Interne Zaken en de premier van Sachsen-Anhalt, beiden van de christendemocratische CDU van Reichskanzler Merkel, probeerden net als in de rest van Duitsland de politie de mond te snoeren over de verkrachtingsgolf. Er zijn daarom geruchten dat inwoners van Magdeburg een burgerwacht aan het opzetten zijn, omdat de overheid overduidelijk helemaal niets onderneemt om de exploderende criminaliteit door het almaar toenemende aantal moslimmigranten te stoppen.

Immigratie is ‘oorlog van elite tegen het door hen gehate volk’

‘Deze misdaad is zonder twijfel ernstig, en de daders behoren daarvoor te worden bestraft,’ aldus burgerblogger Killerbee. ‘Maar we moeten duidelijk maken dat de daders door DUITSE politici en bedrijfstopmannen hierheen werden gehaald, door DUITSERS van justitie worden beschermd, en dat er DUITSE redacteuren zijn die ons niet van deze gevaren op de hoogte stellen.’

Zijn conclusie is dan ook dat de slachtoffers zijn mede-verkracht door de verantwoordelijke politici en andere officials, zoals de officier van justitie. ‘Wat hier gebeurt is een oorlog die door Duitsers tegen Duitsers, door de elite tegen het door hen gehate volk, wordt gevoerd. De hierheen gehaalde buitenlanders zijn hun soldaten... Dat is de reden dat deze buitenlanders zonder kaartje overal naartoe mogen. Het zijn namelijk troepentransporten, net zoals Duitse soldaten ook geen treinkaartjes hoeven te kopen.’

‘De situatie is ernstig: de EU-bazen willen Europa in een oorlog storten en stationeren nu overal hun soldaten. Als wij hen niet door onze ongehoorzaamheid machteloos maken, zullen zij de volken ertoe brengen elkaar –net als twee keer eerder- wederzijds om te brengen. Dat mogen wij niet toelaten. De CDU, en alle andere partijen die dit oorlogsplan steunen, moeten politiek worden verslagen.’

 

Xander

(1) Hartgeld via Killerbee Sagt
(2) NU
(3) Killerbee Sagt
(4) Infowars

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd

Allen: Er is hier een geblockte poster bekend onder de naam Elia , die onder uw naam wil  posten.

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammer kan wel uw naam gebruiken maar heeft geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod.

 

Reacties

Lone Fighter op 05-11-2015 15:37

Na het lezen van dit artikel van XN weet ik wat ons,hier in Nederland,binnenkort ook te wachten staat.....

Mensen,bereid jullie maar voor.

Het is gewoon wachten wanneer dergelijke misdaden gaan plaatsvinden en níet of ze gaan plaatsvinden.

gijs op 05-11-2015 16:24

de elite haat het volk zoals een baas zijn personeel haat. en toch hè, er komt maar geen reactie van het volk. hoe zou dat nou toch komen?

koloth op 05-11-2015 16:28

Dergelijke gebeurtenissen moeten de oorspronkelijke Duitsers/Nederlanders gewoon zelf oplossen, want van de overheid hebben we niets meer te verwachten.       Mooie klus voor alle steuntrekkers, die hebben toch niets te verliezen.

Ron op 05-11-2015 17:05

Dit is in Zweden al lang aan de gang 

cefas op 05-11-2015 17:07

Het is tijd om te mobiliseren. De nu nog stille oorlog zal spoedig tot een uitbarsting komen. Het lijkt wel een geheime oorlog tegen de autochtone bevolking. Door wie? Wie het weet mag het zeggen.

Ron op 05-11-2015 17:36

Duitsland wordt copy van Zweden kijk maar ff op YouTube schrik je je dood

Rom op 05-11-2015 17:43

Welke rol gaat het pausdom nog spelen in samenwerking met VN?

proteus op 05-11-2015 17:51

Dus zgn. Europesche 'christenen' bieden dus feitelijk vrijwillig hun eigen vrouwen en dochters te verkrachting aan. @#$#@$%

proteus op 05-11-2015 18:05

F is niet conform kerkelijke wetboek gekozen. Voorspelling St. Franciscus in 12e eeuw!

vijgenboom op 05-11-2015 18:14

Die mensen hebben niks te verliezen en vrouwen zijn prooien en helemaal niet moslima"s. Van hun geloof mag men dat en word men zelfs aangemoedigd het te doen wat aanzien en eer geeft. Ze weten precies hoe ze het moeten spelen tegenover de politie etc. De PVV heeft hier al zo vaak voor gewaarschuwd maar men wilde niet luisteren. Partijen als Groen Links en D66 en SP en VVD vinden alles wel goed.

Pannenkoek op 05-11-2015 18:25

Ik heb wel gelezen over de 4 verkrachtingen, maar heb je een bron voor de andere 44 Xander?

proteus op 05-11-2015 18:26

Nederland biedt dus ook geheel vrijwillig Nederlandse vrouwen en dochters ter verkrachting aan. @#$%$#@  

Tabris op 05-11-2015 18:49

"Get organized" voordat het te laat is. Overal in Nederland burgerwachten opzetten om de demonische plannen van onze politiekers (eigenlijk zijn ze niet meer van ons) te dwarsbomen en te stoppen lijkt mij een goed plan.

Samen sta je sterk!

5318537 op 05-11-2015 19:22

Wie zijn de elite ?........Namen en adressen........En daarop de rekening vereffenen,dat wat zij hebben geconstrueerd ook op hunzelf wordt botgevierd.

En dan,,natuurlijk,,de politie,justitie en aanverwante misdadigers ook betrekken in dit proces.

Gebelgde Belg op 05-11-2015 19:44
Inderdaad, ze zetten regelrecht de poorten open om ons allemaal te laten vermoorden door hen, waar zijn de mensenrechten nu met hun verhaal, hadden ze niet voldoende geinformeerd over de praktijken binnen de islam? Waar zitten de mensenrechten activisten binnen het EU parlement? Hebben die daar wel een stem? Reken maar niet op die schijndemocraten, die hun neus zal blijven bloeden tot het bittere einde!
Luuk op 05-11-2015 20:11

Merkel heeft dus inmiddels bloed aan haar handen.

PeterVv op 05-11-2015 20:25

De kruik gaat net zo lang te water tot tie barst, ik denk als dit zo door gaat de bevolking het recht in eigen hand gaat nemen, dus burgeroorlog

Lone Fighter op 05-11-2015 20:27

Breaking News

Syrische strijdkrachten heroveren strategische weg

Het terugdringen van de anti-Assad "rebellen" en hun barbaarse,jihadistische bondgenoot IS is een nieuwe fase ingegaan door de herovering van een strategische hoofdweg naar Aleppo,de tweede stad van het land.

Hiermee heeft het Syrische leger een belangrijke stap gemaakt om verder op te rukken naar Aleppo,de tegen Assad strijdende "rebellen" en IS te omsingelen en vervolgens de stad in te nemen.

Tegenslag voor de VS,Turkije en Saoedi-Arabië

Het betekent verder dat IS,na de afgelopen maand oktober vele verliezen te hebben moeten incasseren vanwege de Russische interventie in Syrië,nog meer zal worden teruggedrongen.

Dat betekent nog meer gezichtsverlies voor de Verenigde Staten en zeker ook voor Turkije,dat Erdogan's droom van een nieuw,groot Ottomaans Rijk in rook ziet opgaan.

Saoedi-Arabië zal de laatste ontwikkelingen eveneens ongetwijfeld met lede ogen aanzien,omdat dat land juist d.m.v. gulle financiële ondersteuning aan de zogenaamde rebellen en IS dit grote -vooral financiële-  verlies als een ernstige tegenslag zal beschouwen en haar greep op de rebellen en IS hierdoor ook steeds verder zal dreigen kwijt te raken.

Eerste scheuren in anti-Assad coalitie zichtbaar

De door de VS geleide coalitie van landen en groeperingen die tegen Bashar Al-Assad vechten -en zogenaamd tegen IS- begint al wat barsten te vertonen.

Zo is de minister van buitenlandse zaken van Oman,Yusuf Bin Alawi,onlangs in gesprek geweest met Assad,ondanks het feit dat deze Golfstaat een buur is van grote broer Saoedi-Arabië en tot op heden ook een anti-Assad politiek hanteerde.

Bovendien heeft Saoedi-Arabië zelf een verklaring ondertekend na het afgelopen week gevoerde topoverleg in Wenen waaraan het land deelnam,samen met de VS,Rusland,Turkije en -voor het eerst- ook Iran,dat stelt dat het Syrische volk zelf bepaalt wie er de politieke leiding krijgt in het land en wie aan de vredesonderhandelingen zou moeten gaan deelnemen.

Dat is dus regelrecht in tegenspraak met de door Saoedi-Arabië tot nu toe gevolgde lijn van inmenging in de Syrische binnenlandse aangelegenheden.

Olieprijsdaling en oorlog in Yemen oorzaak veranderende houding

Ook het feit dat de olieprijs sterk is gedaald de afgelopen maanden en daarbij gevoegd,dat ook de aanhoudende strijd in buurland Yemen enorm veel geld en materiaal kost,doet langzamerhand de Saoedi's inzien dat ze een andere koers zullen moeten gaan varen.

Zeker nu ook de oorlog in Yemen steeds moeizamer lijkt te gaan verlopen.

Zo werd recent nog een Saoedisch gevechtsvliegtuig neergehaald door de Yemenieten.

Het betekent dat de door Amerika gedomineerde coalitie tegen Assad en de hulp aan de "rebellen" en feitelijk ook aan Al Qaeda en IS steeds meer op losse schroeven komt te staan.

Info links:

https://www.youtube.com/watch?v=tgnc3OGCiio

http://presstv.ir/Detail/2015/11/05/436407/Yemen-Saudi-warplane

https://willyvandamme.wordpress.com/2015/11/02/syrinaar-escalatie-of-de-escalatie/

 

 

John1 op 05-11-2015 20:45

Laten we eerlijk zijn, overal waar moslims wonen of komen is het een zooitje. Stel je voor "een wereld zonder moslims" hoe leefbaar en relaxt zou het er dan uit zien. Veel minder oorlogen, moorden, verkrachtingen, eerwraken, uitkeringen, verkeersagressie, diefstallen, roofovervallen, moskeen, loverboys enz enz. Ik zit gelijk te denken aan de positieve dingen maar kan helaas niks verzinnen. 

blauwvoet op 05-11-2015 21:20

Het openbaar beleid zou bewaakt worden door de Unesco om de globalisering en zijn onvermijdelijke culturele homogenisatie, met als doel de economie en de universele mensenrechten te bevorderen.

 

LantR.fant op 05-11-2015 21:26

Dat die Duitsers die lamme officier van justitie niet uit zijn hol hebben gesleept om die "te berechten". 

gebruiker op 05-11-2015 21:30

Dus zgn. Europesche 'christenen' bieden dus feitelijk vrijwillig hun eigen vrouwen en dochters te verkrachting aan.

Zal Jezus dat hebben bedoeld met je vijand de andere wang toekeren?

Zo ja. Dan wil ik geen christen meer zijn.

wilfred.k op 06-11-2015 09:10

Ik krijg sterk het idee dat de bronnen die voor dit artikel (en dat geldt meerdere atikelen) worden gebruikt

allemaal soortgelijke websites zijn met allerlei theorieën. Best goed om ook eens anders naar de situatie te kijken, maar het is veelal stemmingmakerij wat alleen maar afbreekt en niet opbouwt. (mijns inziens niet echt christelijk en geloofwaardig) 

Josefientje op 06-11-2015 11:20

Intimidatie van moslims doorgedrongen in Britse gevangenissen

Report: Muslim Intimidation Pervasive in British Prisons

http://www.meforum.org/5615/islam-british-prisons

proteus op 06-11-2015 12:59

Een echte christen vergeeft, maar mag zijn gezin verdedigen. Een leger is dus ok. Bron: Katholiek Katechismus.

T.D. op 06-11-2015 13:11

Gebruiker op 05-11-2015: Deze z.g. christenen zijn "naam-christenen" en hebben niets van doen met echte Bijbelvaste christenen. Zij zijn een schandvlek op het christendom Zo hebben wij hier het CDA, die het christenzijn helemaal niet uitdraagt. Ze kinnen die C ook maar beter schrappen. En dan die CU en SGP? Die zwijgen in alle talen, die hoor je niet als christenen massaal worden vervolgd en vermoord en al helemaal niet over het grote gevaar van een te grote toeloop van moslims. En ja, ik ben een christen, maar ik schaam me dood over die z.g. christenen die doof, blind en naief zijn. En dat zooitje in Den Haag zijn, m.u.v. de PVV, enorme stommelingen en domkoppen.

Gebelgde Belg op 06-11-2015 13:38
@proteus op 06-11-2015 12:59, als het politiek leger niet aan onze kant staat hebben we daar ook niets aan, hetzelfde met politie en politiekers.
Jean op 06-11-2015 17:22

Hetgeen ik al maanden zeg en schrijf, "eerst de lafaards onder eigen volk uitschakelen dan loopt de rest vanzelf", heel die vreemdelingentroep eruit voor 100% dan komt de veiligheid en leefbaarheid trrug op de eerste plaats.

Pak het politiek tuig aan want daar zitten de grootste misdadigers.

gijs op 06-11-2015 20:44

bittere tranen