Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Presidentskandidaat Mike Huckabee: Obama voert Israël naar de ovens

Vernietigende kritiek uit Amerikaanse samenleving op ‘verwoester’ en ‘tiran’ Obama


Terwijl Obama aankondigde het voor illegalen nog makkelijker te zullen maken in de VS te blijven, wil Huckabee de grenzen juist sluiten.

De Republikeinse presidentskandidaat Mike Huckabee (foto), die het de laatste tijd erg goed doet in de peilingen, heeft in een interview keihard uitgehaald naar president Obama vanwege onder andere de onlangs gesloten kerndeal met Iran. ‘Het buitenlandse beleid van deze president is het zwakste in de Amerikaanse geschiedenis. Het is zo naïef dat hij de Iraniërs vertrouwt. Door dat te doen zal hij de Israëliërs naar de deur van de oven voeren. Deze Irandeal is het meest idiote wat er is, en moet door het hele Congres en het volk worden verworpen. Ik heb de hele deal gelezen. We hebben alles weggeven. Het moet worden gestopt.’

 

Huckabee zei dat zijn hoge scores in de peilingen ermee te maken hebben dat hij gewoon durft te zeggen wat de meeste mensen vinden. De grootste fout van andere conservatieven is in zijn ogen ‘dat ze praten alsof ze het tegen een groep mensen in een vergaderzaal van een bedrijf op Wall Street hebben’. In plaats daarvan zouden conservatieve kandidaten ‘een simpele boodschap over een kleine overheid, meer lokale overheid, lagere belastingen en minder regels’ moeten brengen, zodat de hardwerkende Amerikaan het weer wat beter krijgt.

De fundamentele basis van de VS is volgens Huckabee niet geld en ook niet macht, maar de wet. ‘Onze waarde en waarden komen van een hogere bron: God. Niet van de overheid, maar van God.’

‘Einde aan abortus industrie en toestroom illegalen’

De 59 jarige oude voormalige gouverneur van Arkansas wil dat de jaarlijkse ruim $ 500 miljoen subsidie voor Planned Parenthood, de grootste aborteur van het land, onmiddellijk wordt gestopt, nu uit een geheime opname naar voren is gekomen dat de organisatie lichaamsdelen van geaborteerde baby’s verkoopt. ‘Dit is walgelijk... Amerika moet eindelijk de 42 jaar durende nachtmerrie van het wegrukken van baby’s uit hun moeders buik aanpakken. Dit moet worden beëindigd.’

Hij beloofde ook de grenzen te zullen sluiten voor de onder Obama reusachtig gegroeide toestroom van vluchtelingen. De president heeft zelfs aangekondigd opnieuw zijn ‘uitvoerende macht’ te gebruiken om het illegalen nog eenvoudiger te maken in de VS te blijven (2).

Obama ‘de grote verwoester van Amerika’

Van alle kanten in de Amerikaanse samenleving daalt er steeds meer zware kritiek op Obama neer. Zo noemde de CEO van Murray Energy, Robert Murray, Obama ‘de grote verwoester’ van zowel de kolenindustrie, dat met behulp van torenhoge belastingen kapot wordt gemaakt, als van de complete Verenigde Staten, waarbij hij de hulp krijgt van ‘radicale milieufanaten, de liberale elite en figuren uit Hollywood.’ (3)

‘Meneer Obama, u bent niets anders dan een tiran’

Een persoonlijke videoboodschap van een marinier ‘veteraan’ aan het adres van Obama ging als een lopend vuurtje over het internet. De marinier woont in Chattanooga en had geen goed woord over voor Obama’s ongeïnteresseerde reactie nadat anderhalve week geleden vijf van zijn collega’s in zijn woonplaats door een Palestijnse jihadist werden doodgeschoten.

‘Op de dag van de aanslag geeft u een verklaring waarbij u niet eens het fatsoen heeft om op te staan. U zit achterover in den stoel en raaskalt een slecht in elkaar gezet excuus dat net zo oprecht klinkt als uw ‘als u uw huisarts wilt houden, dan kan dat*’. (* = Een van Obama’s beruchte leugens over ‘Obamacare’, het peperdure nieuwe zorgstelsel dat miljoenen middenklasse Amerikanen hun zorgverzekering deed verliezen).

‘Onze Oprichters wisten dat deze dag zou komen, dus gaven zij ons, het volk, de macht om deze te overwinnen. Meneer Obama, u niets anders dan een tiran.’ (4)

 

Xander

(1) Breitbart
(2) Infowars
(3) Zero Hedge
(4) Infowars

 

Indien u wilt reageren op het forum :

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan . Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd

 

Reacties

pro-Israël op 26-07-2015 15:41

Mensen als Huckabee en Trump zijn een verrijking van de politiek en broodnodig. Inderdaad, weg met de meel-in-de-mond praters en gewoon recht voor zijn raap zeggen waar het op staat. De man in de straat is de 99,99 procent!

ohje op 26-07-2015 16:06

dan kunnen we ja weer alles vol und ganz versicheren,joeghoe

http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-8719979.html

Mark S. op 26-07-2015 16:24

Ik ben erg blij met dit geluid van Mike Huckabee en ben het volledig met hem eens. Applaus lof en hulde voor Mike Huckabee. Ik hoop dat hij President van de VS wordt. Hopelijk gaat die Irandeal niet door. Fijn dat er nog een krachtig tegengeluid is tegen die verschrikkelijke Obama.

Ik ben het ook erg eens met de bewoordingen tegen abortus, nl de 42 jaar durende nachtmerrie. Dat is exact wat het is. Een holocaust in de moederschoot tegen ongeboren kinderen. Mensen die hier verantwoordelijk voor zijn gaan naar de Hel, tenzij ze oprecht berouw hebben tegenover God. Want het is moord op een kind van God. Moord is een doodzonde.

Verschrikkelijk dat deze Helse machine van Planned Parenthood uberhaupt bestaat maar bovendien ook nog eens met ruim $500 miljoen per jaar wordt gesubsidieerd. Verschrikkelijk ook dat er wereldwijd zoveel mensen zijn die voor abortus verantwoordelijk zijn (in NL 30.000 per jaar!!!!) en naar de Hel gaan. De Hel bestaat meest uit zielen die er niet in hebben geloofd. Het feit dat je er niet in gelooft is geen excuus. Je hebt je leven lang de kans gehad om er wel in te geloven en op een gegeven moment is de tijd op. Het Oordeel en de Gerechtigheid van God is dan definitief. Er gaan helaas veel te veel zielen verloren dwz. naar de Hel waar ze voor eeuwig moeten branden in het vuur van de Hel en enorme pijn moeten lijden die niet stopt. Mensen realiseren zich dit veel te weinig. Slechts 1 ziel die verloren gaat is er al 1 te veel. Helaas leeft het merendeel der mensen een leven dat op weg is naar de Hel. Ik zeg dit niet met genoegen of gelijkhebberigheid maar met groot verdriet. En met als enige doel dat de mensen tot berouw en inkeer komen opdat het lot van de Hel dat hen te wachten staat voorkomen kan worden. Iemand moet deze, meestal onwelgevallige boodschap, toch eens duidelijk zeggen. Ik bid voor iedereen en ook voor deze mensen.

Deden we er maar meer aan om deze triomf van Satan in deze wereld te stoppen.

Anna op 26-07-2015 16:56

Deze menner  Huchabee kan niet hard genoeg optreden tegen de verrader Obama.      Hij is heel duidelijk in zijn woorden en het is nu afwachten wat de kiezer hiervan vind.

Gezien de stijgende peilingen is dit toch echt wat Amerika wil.

Hij heeft helemaal gelijk  als hij zegt dat Obama een heel gevaarlijke Tiran  is. Obama offert een correcte bondgenoot op aan een stelletje islamitische boeven, moordenaars. Want dat is het doel van de Islaam..........Israel de wereld uit zowel volk als land. De islam zal en moet zegevieren.  Te beginnen bij de Joden en daarna de Christenen.Ook in onze contreien die volkomen seculier zijn en waarvan we denken dat het hier niet zal komen zal de islamitische zegetocht niet te stoppen zijn, de Islaam  gaat heersend en moordend over de hele wereld.

De ayatolla ' s roepen het al jaren dood aan Amerika en het lijkt wel alsof Obama dat juist  graag wil. ( yes we can!!!!!)  Het is al vaker gesuggereerd dat hij een hater van Amerika is. Anders zou hij toch niet in zee gaan met deze agressievelingen.   Het gedrag van Obama heeft alles te maken met zijn islamitische achtergrond. Hij werkt moedwillig mee aan de verspreiding van de Islaam in de wereld en dan kan hij zoals iedere islamiet hier punten voor het hiernamaals mee te verdienen. Wat een vreselijk gevaarlijke man is dit aan het worden.

Hij kan in de resterende tijd van zijn ( wanbestuur) presidentschap nog veel kapot maken... Het is te  hopen dat men in Amerika wegen vind vanwege zijn liegen of iets anders om hem uit zijn ambt, wat hij met zijn voeten treed te ontzetten.

cruzio op 26-07-2015 17:37

Uncle obama heeft maar een belang en dat is het islam belang...rest inreresseert hm niet

cefas op 26-07-2015 17:54

obama is een absulute ramp, in de eerste plaats voor de v.s zelf dan voor Israel en ook voor de rest van de wereld.

stevan op 26-07-2015 18:47

er was al voorspeld dat we groket hekel zullen hebben aan Obama dus gaat aardag die kant op blijf maar gaan en Amerinaken zijn nergens meer welkom en nergens meer veilig

Het Brood op 26-07-2015 19:23

Het beest regeert

en wil totale macht en niet minder. Opb. 13.

Zijn autobus/touringcar voor Zijn rondreizen met zijn staf heet : "Het beest."

Zijn gepantserde privé-limousine heet "Het beest".

Het zou me niet verwonderen wanneer hij vandaag of morgen een nieuwe (wereld) oorlog start of bewust veroorzaakt, hetzij onder valse vlag, hetzij uitlokt, zodat hij als "president of war" aan de macht blijft... en de nieuwe presidentsverkiezingen uitgesteld worden, oftewel geen uiteindelijke doorgang vinden, zodat hij zijn verdere anti-christelijke en anti-semitische/anti-Israel-plannen/anti-joodse plannen kan doorvoeren... en ook zijn eigen anti-westerse agende ; immers hij is een Islamiet die stiekem of openlijk de wereldheerschappij wil van de Islam, zijn eigen religie. Hij wil dan ook met list en leugens en bedrog de wereld onderwerpen aan zichzelf en de Islam, daar de Islam zijn gelovigen instrueert om taqqiyah te practiceren, oftewel de volkomen verleiding of misleiding of het bedriegen met list van de ongelovigen of goddelozen of andersdenkenden ten voordele van de verspreiding van de Islam... of ter overname van andere landen of werelddelen... of de vernietiging ervan.

Het beest zei zelf in een speech tot het congres in de USA luid en duidelijk in de microfoon, met echte norse harde blik : I am very good in killing.

En tot mijn verbazing lachte het gehele congres luid, alsof hij een grapje maakte, en applaudiseerde luid.

Velen van deze congresleden en andere wereldpolitici en zijn aanhagers/fans zijn zijn slaven en aanbidders/huldigers... en liggen aan zijn voeten als dorre dode bladeren, zonder het ware leven uit de Enige en waarachtige God YHWH, de ware Almachtige Koning en Heerser van het gehele heelal/kosmos/universum... die Zich op aarde openbaarde in de gedaante van de Zoon van God : Yahschua ha Maschiach/Jezus de Christus.

ajraneke op 26-07-2015 20:42

maak je geen zorgen over die Iran deal, het is hetzelfde als met de Irak wapencontroles, de bedoeling van de Iran besprekingen is om toegang tot Iran te krijgen, alle strategische punten markeren door 'controleurs' van de 'vredesbesprekingen' zodra alle militaire doelen zijn geidentificeerd kunnen deze met minimale middelen worden vernietigd in een 'flits'bombardement strategie, dit is een standaard procedure van landen die een oorlog willen beginnen, je moet eerst maximale info vergaren over de doelen op het vijandelijk teritoir,

we gaan toch niet serieus denken dat de onderhandellingen tussen de VS/Saoedi Arabie en een sjiitisch land werkelijk vrede als intentie hebben. De VS & de Soenitische Islam willen maar één ding gezamenlijk ondernemen en dat is alle Sjiitien en Alevieten vermoorden.

Arno op 26-07-2015 22:35

@Het Brood, ik sta helemaal achter uw mening, zijn ambtstermijn loopt straks in 2016 af maar ik verwacht nog vele verrassingen van deze meneer. Iets in me zegt dat we in 2016 niet van hem verlost zullen zijn maar we wachten af...

AEO op 26-07-2015 22:36

Deze deal is een grote mislukking en kan worden vergeleken met het vodje papier, waarmee Chamberlain zo trots zwaaide toen hij de vliegtuigtrap afdaalde na zijn "vredesverdrag" met Hitler te hebben gesloten.

Dit vodje papier is helemaal niets waard en Iran heeft hier duidelijk een grote overwinning behaald. En wie garandeert dat Iran niet over nog veel meer geheime lokaties beschikt, waar men in alle rust en geheimhouding gewoon verder werkt aan de atoombom? Want het land is heel erg groot en er zijn talloze lokaties waar men in het diepste geheim onontdekt verder kan gaan!

De wereld is stekeblind en trapt in de Iraanse leugens. We zouden toch beter moeten weten omdat er in de geschiedenis genoeg voorbeelden zijn te vinden over valse verdragen en de gevolgen ervan. Als het alleen maar om elektriciteit zou gaan, had Iran beter voluit voor zonneënergie kunnen gaan. Dat was ook nog eens veel goedkoper geweest dan hun nucleaire programma. De nadelen van kernenergie zijn na diverse rampen toch voldoende bekend? Dat Iran niets wil toegeven is op zich al veelzeggend, zeker als men de kosten van kernenergie eens goed gaat berekenen. Als de wereld met dit accoord genoegen neemt, zal men binnen niet al te lange tijd dan ook de wrange vruchten ervan moeten plukken.

Anderszijds is Iran gezien zijn geologie uiterst kwetsbaar voor zware aardbevingen. Als er een zeer zware aardbeving plaatsvindt, zal Iran hier de verschrikkelijke gevolgen van hun nucleaire programma gaan ondervinden. Een nucleaire catastrofe zal het land dan ten deel vallen.

De Iranieërs zijn slim, maar in hun hoogmoed houden ze geen rekening met de profetieën uit de Bijbel. Wat ze denken Israël te kunnen aandoen zal op hun eigen hoofden neerkomen! Het zal ze niet lukken om Israël te vernietigen. God heeft nog altijd het laatste woord.

Flippie op 27-07-2015 01:30

Ik zal maar niet teveel juigen, Hitler beloofde ook iedereen een volkswagen, maar het werd de dood.

Wie weet is Huckabee wel een wolf in schaapskleren, net als Obama, eerst een heleboel b;a bla beloftes en eenmaal aan de macht, ach, vul het zelf maar in.

Qromwel op 27-07-2015 05:01

Volgens de laatste peilingen staat Huckabee zevende bij de republikeinse kandidaten.Xander, hoezo doet hij het goed?

lechaiem op 27-07-2015 07:30

Mooie worden, maar komt er een verkiezing. Meestal als je een moslim leider kiest, dan is dat tot zijn dood aan toe. (Meestal, zegt niet dat het zo word) Ben benieuwd of er een verkiezing komt. Zo te zien aan alle kandidaten die zich ervoor opmaken, gaat alles naar zijn vaartje. Hoop het wel voor de USA.

klaas op 27-07-2015 09:21

Lord Rothschild wordt beschouwd als de vader van het moderne Israel.

Obama is slechts een puppet van de bankiers die hem in het zadel hielpen. Hij is een puppet van 'mensen' als Brezinski of 'joden'als George Soros.

Gelijtijdig betreft de heer Netanyahu de belichaming van het kwaad.

Conclusie:

Israel wordt nu verraden door het het land (De VS) welke hen sinds dag 1 (1948) mogelijk hebben gemaakt. Het is de reden waarom alle miljardairs Israel allang verlaten hebben als woonplaats: Destroyed by design ! Oders uit chaos....

De 'Illuminati' heeft een aantal hoofddoelen:

1 leider

1 munt

1 leger

1 religie!

Orde uit chaos betekend dat men het oude systeem vernietigd ten gunste van hun nwo-plannen. De dollar en de Euro moeten vernietigd worden voor hun cash-loze-geldsysteem. Een wereldoorlog moet zorgen voor een VN leger inclusief VN-leider; ofwel een wereldregering.

Een clash of civilisations zoals omschreven door de zwarte Paus (Hans Kolvenbach) of Albert Pike zal zorgen voorvoor de vernietiging van religies. Het is de reden waarom het westen en Saudie Arabie de meest extreme moslims financieren (IS/ AlCIAda) en waarom ze nu Isarel verraden.

Vergeet dan alleen niet dat Isarel wordt geleid door de zelfde Illuminaten en zelfs door hen is opgericht (Zie: Balfour Declaration). Men is van plan om Isarel op te offeren voor hun einddoelen waaronder de herbouw van de tempel van Solomon: wederom : orde uit chaos; eerst zal de rotskoepelmoskee moeten verdwijnen. Dit is alleen mogelijk als Isarel wordt verzwolgen. Laten we hopen/bidden dat we de nwo-plannen kunnen stoppen.

henk op 27-07-2015 09:29

Wie betaald de rekeningen van deze meneer Huckabee????

Ook hij is een loopjongen van AIPAC/CFR......... en zegt dus ook gewoon wat zij willen.....

vader Jakob op 27-07-2015 09:38

Je zal maar in politiek&politici geloven.....

Robert op 27-07-2015 09:55

Sommige juichen de nieuwe aankomende presidenten toe, maar 8 jaar geleden riep heel  de wereld "yes we can". Heel de wereld vond Obama geweldig en vond dat hij verandering kan brengen. Allemaal loze beloften! Net zoals onze eigen minister president, het volk lokken met een zoete koen en een bittere pil erin!

De laatste echte president van Amerika was Kennedy. Die man kon verandering brengen. Die wilde de corruptie aanpakken, maar helaas was het voor hem vroeg beindigd! De grote geheime genootschappen stellen hun eigen kandidaten voor. Of je nou rechtsom kiest of linksom kiest, het plan/pad ligt al klaar! 

john op 27-07-2015 10:56

Obama is een moslim .  Men kan enkel moslim zijn als de koran wordt nageleefd. Obama is een bloedvijand van de joden . Net zoals die koran het voorschrijft.

Luuk op 27-07-2015 12:11

Het geboortecertificaat van Obama is gevonden ! In Kenya (wie had dat nu verwacht ?) nota bene ! Maar hij mag gewoon president blijven hoor, tegenwoordig doen ze daar niet moeilijk over, ook niet als het om de grondwet gaat !  

Sommige Christenen zeggen dat Obama een "Dark Lord" is, of zelfs een antichrist. Als bewijs voor hun stelling voeren ze dan aan dat hij de oorlogen in het Midden-Oosten opstookt door dan weer IS te steunen en dan weer Hezbollah. Dark Lords zijn immers altijd uit op oorlog en conflict. maar ook dat maakt niet uit, want Obama wordt gesteund door illuminati die denken dat zo een Nieuwe Wereld Orde kan ontstaan. En als dan in plaats daarvan de wereld in chaos is vervallen, dan zeggen ze doodleuk "foutje, bedankt !"

Kortom, Israël is verraden door de VSA en Europa en zal het op moeten nemen tegen zo ongeveer het hele Midden-Oosten. Maar JHWH zal ons laten zien hoe dat afloopt !

Overigens wel moedig van Huckabee om de verfoeilijke Iran-deal af te wijzen !

AEO op 27-07-2015 13:32

@klaas,

Israël is terug van weggeweest,  en daar konden de illuminati niets aan veranderen. Het is gewoon het plan van God dat de Joden hun land weer zullen erbouwen en bewonen, en ook hier kunnen die illuminati niets aan veranderen. Als je dit niet gelooft moet je er de vele profetieën in de Bijbel er maar eens op nalezen die letterlijk en nauwkeurig zijn uitgekomen. En wat is er dan mis met Netanyahu? 

Juul op 27-07-2015 13:47

Ja ik denk ook dat Obama een moslim is, maar de wereld wordt gereageerd door satan en speciaal de politiek. Waarom leven (nog steeds niet) in een Paradijs? Dat komt omdat satan (en aanhang, de demonen) nog steeds de macht over de aarde heeft.

Juanes op 27-07-2015 15:50

Obama, Rockefeller, Bill Gates,Rotschild, de Bilderberg club, Hollywood(Hellywood) exposed,Cia, NSA, kort gezegd  de hele Americaanse politiek is NWO, levensgevaarlijk allemaal.

Gorghel op 27-07-2015 21:15

-------- Niet relevant en suggestief. Mod. Vaak zijn zulke figuren die fanatiek inhakken juist daartoe overgegaan om hun eigen begane zonden in een vermomde vorm te veroordelen, dus te projecteren op anderen. Met deze man aan het bewind zullen we binnen de kortste keren WOIII, WOIV en WOV beleven. Hij vergeet gemakshalve dat de VS een democratie is en niet een theologische staat zoals Iran of Saudi Arabie. Echter, z'n toespraak heeft meer weg van een Ayatollah dan van een democratische politicus. Mensen als hem - Ronald Reagan bijv. - hebben al laten zien wat ze allemaal voor elkaar hebben gekregen: de val van de VS en de ontwikkeling van de Star Wars, de oprichting van de Taliban en Al Queda, de levering van de atoombom aan Pakistan, iedereen ter wereld maar naar willekeur bombarderen, de opkomst van China als concurrerende macht faciliteren en torenhoge staatsschulden! Wie is nog wel goed en zuiver vandaag de dag in de wereld? Wie is te vertrouwen? Wie heeft het echt goed voor met de mensheid? Als u het zeker weet mag u het zeggen! Obama valt nog wel mee. De Reagans, de Bush's, dat waren pas echte oorlogzuchtige figuren die tevens zoveel geld in de VS oorlogsmachine hebben gepompt dat de VS-bevolking echt is verarmd. We mogen niet vergeten dat het Westen zeker 100 jaar lang de absolute totale zeggenschap heeft gehad in de wereld en z'n kans heeft verspeeld om de volkeren dicht bij elkaar te brengen en broederschap te bewerkstelligen. Was dat het doel geweest, dan zouden we vandaag de dag niet opgescheept zitten met asielzoekers, ontevreden moslims, boze Chinezen, gierige manipulerende miljardairs en wat nog meer!

K.D. op 27-07-2015 23:16

De Obamacare...welk land heeft model gestaan voor die troep van Obamacare? U raat het al...het oerverdorben anitchristelijke Nederland!

Ike op 28-07-2015 08:27

@K.D. op 27-07-2015 23:16

Houd toch eens op om de republiekeinse politici na te praten. Het is eigenlijk Hillairycare, want daar kwam het vandaan. Je kan het ook vervloeken, maar het alternatief is dat veel arme gewoon snel wegrotten in een maatschappij omdat ze geen behandelingen meer kunnen betalen. Als je wel eens zonder verzekering hebt gezeten, weet je dat als je dan naar een ziekenhuis moet, plotsklaps de marktprijzen moet betalen die 2* zo hoog zijn dan normaal, omdat grote verzekeraars prijsafspraken maken, waardoor ze prijzen kunnen drukken.

Het is vooral de gezondheidsindustrie die fel tegen is. Obomba had het eerst helemaal niet in zijn campagne om deze nationale verzekering in te gaan voeren. Dit kwam door pressie van de Clintongroep. Zonder nationale verzekering gaan er veel meer mensen dood. Is dat Christelijk?

bob fester op 28-07-2015 11:18

Het is idd (te) opvallend! Xandernieuws is; religi fundamentalistisch, ophitsend, populistisch. Oftewel totaal niet objectief, zelfs niet subjectief! Eerder een propaganda flut online bron bestaande uit een gefrustreerde redactie!

Ben er helemaal klaar mee! Tenenkrommend, mens-lasterlijk brrr... weg ermee!    

Stefan op 28-07-2015 13:10

@Gorgel

WOIII WIV dan WOVV??? na WOIII is het gedaan voor iedereen, het is zoals albert Einstein het al profetisch zei: WOIII wordt de planeet wegeveegd door atoombommen, katapuleerd de mensheid naar het stenen tijdperk, dan heb je nog EMP Bommen 1tje droppen en de EU zit decennia zonder stroom of mogelijkheid om stroom op te wekken. WOIV zal uitgevochten worden met knuppels en stenen als de mensheid ooit WOIII overleeft wat twijfelachtig is! De mens kan nog niet eens meer voor zichzelf zorgen buiten de supermarkt waar ze alles kopen, de jeugds weet nog niet eens waar melk vandaan komt of hoe dieren op een boerderij leven laat staan hoe de mens moet overleven zonder winkels en GSM en computer. Nog nooit was de mens zo zwak en niet in staat om voor zichzelf te zorgen. Neem GSM en internet af van de jeugd en ze zijn verslagen en die flippen door zonder hun facebook en fake internet wereldje.

En de VS een democratie??? Ben je ermee aan het lachen? Na 9/11 die patroit act dat ze invoerden heeft alle democratie in dat land uitgeveegd, of neen den dag dat Obomba president werd, een moslim geboren te kenia, opgevoed moslim Indonesia, liegen dat hij in Hawai geboren was??? Hoe kan jij nu schrijven: Obama valt nog mee, hij is de ergste president dat dat land ooit had! het is Obomba die gans de planeet onder oorlog zal zetten. Het is de VS dat al 100den jaren overal oorlog en boel zoeken, Napoleon financierden de VS bankiers ook, Hitler, Stalin brachten ze aan de macht en Lenin... Waren allemaal pionnen van de VS aan de macht gebracht, en dan schrijf jij: Obama is de slechtste nog niet? Geen 1 president voor hem heeft de VS en alles errond zo verraden verkocht vertrapt als die obomba.

Obama = de eindhalte voor iedereen op aarde, hij zit in de zelfde kliek skull and bones als Clinton en Bush en al de rest dat in dat congres zit! Het is eender wie aan de macht komt in de VS die moeten luisteren naar de Illuminatie bankiers dat de schaduw regeringen zijn op aarde en hun plan uitvoeren, de enige 2 presidenten VS die het niet deden en dachten de mensheid te waarschuwen werden vermoord, Abraham Lincoln en Kennedy de laatste werd beestachtig vermoord naast Jacky en was een voorbeeld voor al de rest die dachten president te worden. Na de dood van Kennedy was er geen 1 president in de VS die vrij was ze waren allemaal aangesteld door de bankiers van ginder. In niets is die VS goed totaal niets, einige dat ze nu willen is WOIII omdat ze zelf voor triljoenen dollars bankroet zijn die VS en omdat andere kant planeet de petrodollar aan het dumpen is waardoor de VS geen solo macht meer over de mensheid heeft, dat is de enige reden waarom de VS overal brandhaarden oorlogen veroorzaken op aarde, kijk ze nu met de Turken de Koerden aanvallen omdat die op de grootste olievelden daar aan Irak leven... Ik word misselijk als ik lees: Obama  is de slechtste nog niet...

Qromwel op 28-07-2015 13:35

Vaarwel Bob!

Harold op 28-07-2015 14:26

@bob fester Als jij je hier ergert, doe je dat zelf, door op deze site te klikken. Je bent heus niet verplicht om hier te komen. Ik denk dat joop.nl een beetje beter bij je past. Daar is men namelijk zeer vakkundig in het opzetten van oogkleppen en wegdraaien van de harde waarheid. Zul je je vast helemaal bij thuis voelen.

Gorghel op 28-07-2015 14:36
Beste Stefan, Obama is steeds tegengewerkt door die warmongers van de Republikeinse Partij. Deze lieden, die graag met wapens zwaaien, ook al kost het nog zoveel mensenlevens per jaar, hebben het idee dat ze in opdracht van God handelen, alleen ze hebben geen flauw idee wie of wat God dan is en wat God werkelijk wil. Hun idee is dat het Gods wil is dat de christenen over de aarde moeten heersen. Laat nou net dat ook het idee zijn van de radicale moslims, dat Allah wil dat moslims over de aarde moeten heersen. En zie hoe het conflict altijd zal bestaan en nooit zal eindigen. Wie bepaalt nu of de christenen of de moslims gelijk of ongelijk hebben? Beiden beweren exact hetzelfde, nl dat hun heilige schrift, hun God en hun religie de enige ware is. Dus wat nu? Welke van de 2 kunnen bewijzen dat zij gelijk hebben? Geen van ze, want beiden verwijzen naar hun geschriften en beiden betwisten elkaars Godsgeldigheid van de geschriften. Oftewel, ze moeten beide inbinden of ze gaan elkaar (en de wereld) afmaken. Zie jij de Huckabees inbinden? Of de Ayatollahs? Obama poogt tenminste nog om tot een werkbare veiligere sitautie te komen voor iedereen. Wat de Republikeinen zullen doen? Geen idee. Ze weten het zelf ook niet zo goed. Maar ook zij zullen tot een soort van overeenstemming moeten komen! Er is geen andere weg....
Stefan op 29-07-2015 14:26

@Gorgel,

obama poogt tenminste nog o tot een werkbare veiligere situatie te komen voor iedereen??? Ah ja voor wie dan??

Iran steunen, Israel tegenwerken? Een moslim die loog dat hij Christen was om president te worden, valsheid in geschriften deed vals geboorte certificaat leverde. En de islam kan je op geen 1 wijze vergelijken met het Christendom, islam = moord streven de dood na en niets vergiffenis laat staan liefde. Christendom is het tegenovergestelde van de islam. Op geen 1 enkele wijze kan je de geschriften van de islam vergelijken met de leer van Jezus Christus en Christendom. pffff of je nu republikein of democraat bent in de VS speelt allemaal geen rol ze behoren allen tot Skull and Bones Illuminatie vrijmetselaarij. Beiden zijn hetzelfde streven zelfde doel na, oorlogen voeren op de planeet om hun imperialisme te kunnen behouden op de planeet. Het is goed te merken dat je niets afkent van de VS en zijn politiek en Congres!

 

Qromwel op 29-07-2015 16:45

Wat vinden de Amerikanen er zelf van? Zij blijven toch voornamelijk hun stem uitbrengen op hetzij Dems, hetzij Reps.

Qromwel op 29-07-2015 16:52

In een van de laatste nieuwsbrieven van Heny Makow staan wat leuke groepsfoto's van lachende golfvrienden, Dems & Reps met armen om elkaar en zo. Of zijn het allemaal Judassen? In ieder geval wel jegens hun eigen volk. Hun partijmascottes, een ezel genaamd Scylla en een olifant genaamd Charybdis.

Gorghel op 29-07-2015 21:49
Stefan, Die conspiratietheorieen over Obama kennem we intussen wel. Maar met bewijs is tot nu toe niemand gekomen. De VS moet nu veel meer haar eigen belangen beschermen nu het minder gaat met de economie. Logisch dat men dan Israel wat meer los laat en wat neutraler gaat staan tegenover Europa, Israel en andere voorheen door de VS gepamperde landen. Men gaat zich meer op de opkomende economieen richten en Iran hoort ook in de achterste rij daarin. Israel zal moeten accepteren dat het niet meer vanzelfsprekend is dat de VS het steeds weer voor haar opneemt. Ook de Republikeinen zullen Israel op den duur meer aan haar eigen lot overlaten. De miljarden zijn per slot ook niet voor het opscheppen in de VS en andere naties worden machtiger en vergen meer attentie van de VS.
Berkeboom op 31-07-2015 18:10

Ik zou zeker voor hem stemmen als ik inwoner van de usa was geweest maar ik vrees dat de toekomstige presidentvrouw nu al gekend is:Hilary Clinton. Of denken jullie nog steeds dat de verkiezingen daar eerlijk verlopen daar.Niet het volk maar de satanische Iluminatie achter de schermen bepalen altijd wie de amerikaanse presidenten worden.Dat is altijd al zo geweest of waarom denken jullie dat de slechtse president ooit van amerika obama 2 keer is verkozen geraakt? De macht van de gecontroleerde media door diezelfde elite moogt ge ook niet onderschatten daar en anders wordt er wel op groote schaal gefraudeert met de uitslagen daar.Ik hoop dat ik mij vergis maar die verkiezingen zijn meestal niet meer dan een grote poppenkast voor het naieve en bebrainwachedt volk en dat niet enkel in de usa maar net zo goed in ons europa!

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld