Headlines









































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

‘Persbureau Reuters betrapt op vervalsen getuigenis neerhalen MH17’


Pyotr Fedotov verklaarde later precies het tegendeel te hebben gezegd van wat Reuters beweert (en waar het Westerse persbureau geen enkel bewijs van heeft).

Het internationale persbureau Reuters, één van de belangrijkste propaganda organen van de Westerse gevestigde orde, is betrapt op het vervalsen van een getuigenis over de lancering van een BUK-raket die verantwoordelijk zou zijn geweest voor de vernietiging van vlucht MH17 van Amsterdam naar Maleisië. De getuige in kwestie zei dat Reuters zijn woorden heeft verdraaid om het er op te doen lijken alsof hij gezegd zou hebben dat de pro-Russische rebellen een BUK-raket op de Boeing hadden afgeschoten. In werkelijkheid had de man tegen Reuters gezegd dat de raket die hij had gezien vanuit gebied dat door het Oekraïense leger werd gecontroleerd was afgevuurd.

‘Exclusief bewijs’

Reuters verslaggever Anton Zverev meldde ‘exclusief’ bewijs te hebben van het neerhalen van de Boeing van Malaysia Airlines boven Oekraïne. Zverev haalde de 58 jarige Pyotr Fedotov aan uit het dorpje Chervonyi Zvohten, dat volgens hem ‘toen en nu gecontroleerd werd door de rebellen.’

‘Mijn moeder en ik waren in de tuin toen het gebeurde,’ zei Fedotov. ‘Er was zo’n knal dat we zonder het te willen in de tuin gingen zitten. Onze benen begaven het gewoon. Toen werden we nieuwsgierig en gingen naar de andere kant van het huis om te kijken.’

Twee weken geleden schreef Reuters vervolgens: ‘De raket was daar en wiebelde rond, en toen kwam er een soort rakettrap los, en toen, ergens bij Lutuhyne, zag ik een vliegtuig in de lucht uit elkaar vallen. Pas later hoorden we dat dit een Boeing was,’ zei Fedotov.

BUK-raketten kunnen vlak na lancering vaak een paar seconden zigzaggen, voordat hun radar het doel zoekt en daarheen stuurt... Dit bewijst niet meteen dat die raket degene was die het vliegtuig neerhaalde, want niemand van de dorpelingen heeft de lancering gezien... Noch wierp het enig licht op een stelling van officials in Kiev en Westerse landen dat de BUK-raket uit Rusland afkomstig was en door Russen werd bediend. Moskou heeft ontkent dat zijn leger actief is in Oost Oekraïne.

Tot zover nog een redelijk objectief klinkend bericht, maar dan komt het:

Toen Fedotov geïnterviewd werd door Reuters beschreef de getuige de ‘wiebelende’ raket en zei eerst voor de camera dat deze was afgevuurd vanuit gebied dat door het Oekraïense leger werd gecontroleerd. Later, toen de camera uit was, zei hij dat die was gelanceerd vanaf nabij gelegen rebellenterrein. Gevraagd naar waarom hij eerst het tegenovergestelde had gezegd, antwoordde hij dat hij bang was voor de rebellen.

Het ‘nieuwe, exclusieve bewijs’ van Reuters blijkt dus een uitspraak van een getuige te zijn die werd gedaan toen de camera uit was. Pyotr Fedotov verklaarde later voor de camera van Russia Today dat Reuters zijn getuigenis over de raketlancering heeft vervalst:

‘Verzinsel van journalist’

‘Toen we voor de camera over de Boeing praatten, legde ik alles uit zoals ik het had gezien. De dingen die ik zogenaamd heb gezegd toen de camera uit was, al die onzin, is verzonnen door die journalist. Het zijn allemaal leugens, omdat we buiten de camera helemaal niet over de Boeing hebben gepraat, maar over het leven, de huidige situatie hier, zogezegd.’

Fedotov zei tevens dat de journalist hem later had opgebeld om te vragen of hij in de problemen was gekomen door met hem te praten. ‘Het eerste wat ik hem vroeg was: waarom? Ik was echt verbaasd. Waarom zou ik problemen krijgen als ik hem had verteld wat ik had gezien? Pas toen mijn vrienden me opbelden en vertelden dat een tv-zender beelden liet zien en zei dat ik voor de camera het een, en zonder de camera het tegenovergestelde zou hebben gezegd, begreep ik waarom hij me dat vroeg.’

‘Misschien deed hij dat voor zijn eigen gewin... Ik weet echt niet wat zijn bedoeling was, maar het lijkt mij op een provocatie.’ Volgens Russia Today is Reuters om commentaar gevraagd op Fedotovs verklaring, maar het Westerse persbureau weigerde daar op te reageren.

Westerse leugens en propaganda

Wie liegt er? Wie vertelt de waarheid? We zullen het mogelijk nooit zeker weten, maar een paar dingen zijn 17 juli 2014 pijnlijk duidelijk geworden. Zo zijn Westerse media en politici al meerdere malen betrapt op het verdraaien van de feiten en vertellen van leugens over de crisis in Oekraïne en over de tragische ramp met vlucht MH17. Bovendien worden meerdere getuigenverklaringen van pal na de ramp, die niet over een raket, maar over Oekraïense straaljagers gingen, compleet genegeerd.

Wat ook zeker is dat het Westen al van meet af aan vastbesloten was om Rusland hoe dan ook als de schuldige aan te wijzen. De vervalsing door Reuters is slechts één van de vele trieste voorbeelden hiervan. Houd u dat goed in gedachten als u onze media en experts weer eens nieuwe ‘feiten’ presenteren die de beschuldigende vinger naar Moskou wijzen.

 

Xander

(1) Zero Hedge


Zie ook o.a.:

13-03: MH17: Media presenteren opnieuw vals bewijs om Russen de schuld te geven
09-03: ‘Sluitend bewijs dat vlucht MH17 werd neergeschoten door Oekraïense jager’

2014:

20-10: BND blijkt helemaal geen bewijs te hebben voor neerschieten MH-17
11-10: MH17: Duitse regering erkent indirect dat Oekraïne schuldig kan zijn
09-09: Eerste conclusies onderzoek MH17 duiden op schuld Oekraïne, niet Rusland
07-08: Meer bewijs dat vlucht MH17 werd neergehaald door luchtmacht Oekraïne (/ Canadese OVSE-waarnemer bevestigt kogelgaten in wrakstukken)
31-07: Piloot: Cockpit Boeing werd met boordkanon jachtvliegtuig beschoten
29-07: Financial Times: Rusland rekent op oorlog in Europa
26-07: Crisis Oekraïne: Backup-plan globalisten naar Derde Wereldoorlog
24-07: Westen verdraait interview separatistenleider; Kiev houdt gesprekken met piloten achter
23-07: CIA gaat mogelijk Oekraïense ‘deserteur’ schuld geven van vliegramp
22-07: Videobewijs van Russische betrokkenheid neerschieten Boeing ontkracht
20-07: ‘Spaanse luchtverkeersleider in Oekraïne zag twee jachtvliegtuigen bij Boeing’
20-07: Geheime dienst Oekraïne neemt gesprekken met piloten MH-17 in beslag
18-07: Ooggetuigen: Maleisische Boeing neergeschoten door straaljager

 

Indien u wilt reageren op het forum :

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de url van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan . Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Gasten die hier niet meer posten:  Trol Koekwous ,Brillemans(je) , Frigo, M.van L,  Wilm alias Voltreffer, Nicky, Kristal alias Splinter, Hans1, Hansje Brinker , Al hasna itramo , NN.  Deze postings worden verwijderd. Niet op reageren.

 




















Reacties

henk op 31-03-2015 07:18

Tot op heden geen antwoorden op de 10 vragen uit Moskou...

Geen foto's van een van de 3 satelliten van de US....

Geen gegevens van de NATO met Awacs die daar vlogen bij de NATO oefening...

Wanneer krijgen wij nu antwoorden??

Daniël op 31-03-2015 07:46

Zeker. Dit systeem kan zich alleen in stamd houden door leugens en misleiding. Dat kan ook niet anders aangezien zij op de loonlijst staan van de vader van de leugen. Uiteindelijk zullen hij en zijn adderengebroed het afleggen tegen het Opperwezen. Definitief.  De tweede dood wacht op hen. 

Anne op 31-03-2015 09:11

Het lezen van al die zogenaamde bewijzen, van Rusland heeft het gedaan, begin ik steeds meer te twijvelen. Ik denk dat Europa en Nederland heel graag willen dat Rusland het heeft gedaan, dit komt ze beter uit. Wel vreemd dat er na zoveel maanden weer zogenaamde nieuwe bewijzen boven tafel komen, wat zit hier achter. Het uitlokken van een 3e wereld oorlog misschien. Rusland zo geirriteerd maken dat zij iets verkeerds doen zodat de navo in kan grijpen....om dan te kunnen zeggen...zie je wel, Rusland wil oorlog.....Maar aan de belangrijkste vraag gaat iedereen voorbij.....wat deed dat vliegtuig boven een oorlogs gebied. Ik heb het idee dat er veel meer achter zit dan wij ooit zullen weten. Wat ik toch wel heel erg vreemd vind, met alle moderne apparatuur en communicatie van nu. De wereld en ook Nederland wil een schuldige, volgens mij weten zij dit allang maar proberen zij zich in alle bochten te wringen om maar niet de echte schuldige aan te wijzen. Dus weer mijn vraag....wie heeft er baat bij en wie zit hier achter.....

chris2 op 31-03-2015 09:22

Die onderste steen... Hou ja Rutte is niet in zijn eerste leugen gestikt.

Rob ter Horst op 31-03-2015 10:20

Dus voor de camera van Reuters zegt ie dit.

Als de camera uit is zegt ie dat.

En voor de camera van RT zegt ie weer dit.

Onbetrouwbare getuige...

Luuk op 31-03-2015 10:30

Dus er is ook de mogelijkheid dat de Kiev-fascisten zelf met een grond-luchtdoel-raket (en dat hoeft geen BUK te zijn, meerdere raketten halen de 10 km !) MH17 hebben neergehaald.

Pieter A Meijer op 31-03-2015 11:39

De Leugen regeert!

Rob ter Horst op 31-03-2015 11:49

@ Luuk

Het gaat niet alleen om de hoogte die de raket moet kunnen halen, ook de afstand.

Je hebt niets aan een raket die alleen maar tien kilometer omhoog kan, want dan is de vogel al voorbij gevlogen.

Het moet wel om een raketsysteem (vergelijkbaar met de BUK) gaan, i.p.v. een draagbaar type. Deze kunnen hoog genoeg en ver genoeg hun doel nog raken.

Gebelgde Belg op 31-03-2015 12:35

Het kan toch niet dat de twee waar zijn, ik bedoel, ofwel zijn ze vanuit de lucht neergehaald ofwel vanop de grond. Ik denk niet dat zulke verhalen van zogenaamde getuigen waarde hebben voor harde bewijzen.

Journalisten durven ook veel verdraaien, maar dat heeft ook geen echte waarde voor bewijsvoering denk ik. Ik weet niet wat de conlusies van het Westen ondertussen zijn geworden, waarschijnlijk dat het verzet verantwoordelijk was?

Men zal blijven aan welles nietes doen zeker, dat wordt dan een pat situatie?

http://www.bing.com/search?q=Wie+haalde+MH17+neer%3F&qs=n&form=QBRE&pq=wie+haalde+mh17+neer%3F&sc=0-5&sp=-1&sk=&cvid=dd286a745b714f8d91656bcbff0d2db2

econoom op 31-03-2015 14:14

In de jaren 50 hadden we het CPN orgaan De Waarheid als de trouwe spreekbuis vasn Moskou. Nu hebben we Xandernieuws in dezelfde rol.

Rom op 31-03-2015 14:20

De een zegt dien de ander zegt dat.Een ding staat vast dat de sierstrippen van ongelukkig vliegtuig overeen komen met de russische vlag en is aan gezien als prive vliegtuig Pujtin

gerrit op 31-03-2015 15:33

Misschien heeft het hier niet direct iets mee te maken, maar ik twijfel over de polariserende krachten tussen het westen en  het oosten. Chemtrails worden in Rusland en ook in China gepsproeit. Als hun geen onderdeel uitmaken van de NWO waarom staat Rusland en china dit dan toe? Die derde wereld oorlog zal en moet er komen, het is immers hun doelstelling om 6 Miljard mensen 'te verwijderen' En het frustrerende is dat onze zogenaamde politieke leiders er tot hun nek in zitten, en weer worden ze gekozen, bilderbergje pechthold. Hoe dom en laf moet je zijn om voor zo iets te kiezen? Kotsmisselijk wort ik ervan.

Eeelke op 31-03-2015 15:53

De techniek staat voor niets. Men heeft nu een jaar de tijd gehad om allerlei "bewijzen" te produceren. Zo ook getuigenverklaringen, met geld gekocht of geproduceerd. Ook de blackbox en de voice recorder zullen nog wel aan bod komen.

jt op 31-03-2015 17:04

Eén verhaal wat toch eigenlijk door alle experts wordt gesteund, is dat het lanceren van een Buk raket niet zomaar iets is. Deskundigen stellen toch dat zoiets door honderden zo niet duizenden mensen gezien had moeten worden. Het lanceergeweld, de rookpluim welke achterblijft in de lucht en wel 10 minuten zichtbaar zou blijven. Niets van dat alles op beeld terwijl je ook in de Oekraïne veel mensen met telefoons / opnameapparatuur ziet lopen. 1 vaag en discutabel filmpje staat er op y.t.

Mark op 31-03-2015 18:07

Het is oekraine geweest.

1. Rusland zou met deze aktie niks opschieten.

2. Oekraine had hulp nodig bij akties tegen Rusland.

3. Waarom vloog mh17 daar?

4. Oekraine heeft altijd Rusland gehaat , in de 2de wereld oorlog verklaarde ze ook de oorlog tegen Rusland en riepen ook heil hitler.

Teveel om op te noemen en gewoon logisch nadenken, daar als laatste zoek het verhaal op van de piloten van Oekraine, ook een oog opener.

JP op 31-03-2015 18:31

Binnen enkele dagen na het neerstorten van de Airbus A320 van Germanwings weet de hele wereld wat er op de voice recorder staat. Waarom nog steeds niet van de MH17?

Gebelgde Belg op 31-03-2015 18:41

Hier weer een ander verhaal, Russische separatist zou toegegeven hebben dat ze MH17 hadden neergehaald.... http://www.nujij.nl/algemeen/russische-seperatist-geeft-toe-vlucht-mh17-te.28917683.lynkx

Men blijft ook beweren dat een straaljager onmogelijk MH17 kon hebben neergehaald omdat die er niet geschikt zouden voor zijn. http://www.demorgen.be/buitenland/russisch-expert-mh17-vlucht-is-neergehaald-door-buk-luchtdoelraket-a2247178/

Bobzelf op 31-03-2015 18:58

er  is  geen  film,  camera  opname  van  een  bukraket

er  is  geen  rookpluim  die  10  minuten  blijft hangen

nieumand  heeft  de  pestherrie  gehoord,  van  de  fluitende  bukraket

 

WAT ER  WEL  IS  ??

 

EEN  COCK[PIT  VOL  MET  30 MM.  MITAILLEUR KOGELS , DE  HELE  LINLKER  ZIJKANT  VAN DE  PILOOT  ZIT  HELEMAAL  VOL  ,

ER  STAAT  OP DE  CRASH  PLEK  OOK  DE  VLIEGTUIGDEUR  NOG,  OOK  MET  30  MM  KOGELGATEN  !!

 

DUS  DE  ONDERSTE STEEN  MOET  BOVENKOPEM  ??

 

LAAT  ME  NIET  LACHEN  ,  NA  9  MAANDEN  WEER  NIEUWS  VAN  DE  EIGENLIJKE  HOOFDVERDACHTE  ??

 

dE  REGERING  IN  kiev   !   

 

WHAHAHAHAHAHA

 

 

18  MAANDEN  NAAR  ALLE  LEUGENS ZITTEN  LUISTEREN  , 

 

WAAR  ZIJN  DE  ANTWOORDEN  VAN  DE KIEV  LUCHTLEIDING,  AAN  PUTIN  , ??

20 X  GEVRAAGD  WAT  DIE  2  GEVECHTSVLIEGTUIGEN  VAN  uKRAINE  DAAR DEDEN  ??

 

REACTIES  0 

 

MAAR  BLIJF  LEKKER  ROEPEN  pUTIN  DID   IT,  ,  12  UUR  NA  DE  CRASH  ,

DE  osve  ONDERZOEKER  NAAST  DE  COCKPIT  STAANDE  :

bUK  rAKET  ??,  bUKE  rAKET  , ??  IK  ZIE  ALLEEN  MAAR  30  MM.  KOGELGATEN  VAN  EEN  SUKHOI !!

 

NEEM   JE  FAMILIE  IN  DE  MALING,   18  JULI  ,  18  JULI ,  WISTEN  ZE  HET  AL DAT  uKRAINE  HET  GEDAAN  HAD

 

GROETEN  BOB

 

Bob: het is niet toegestaan om in hoofdletters = schreeuwen te schrijven. Volgende keer wordt uw posting niet doorgelaten. Mod.

 

 

 

 

Gebelgde Belg op 31-03-2015 19:06

Hier nog meer info bij het Russisch seperatist verhaal: (http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Neergeschoten-Boeing-777/article/detail/3694664/2014/07/22/Russische-separatist-bekent-neerhalen-vlucht-MH17.dhtml) Hebben het verzet dan toch per ongeluk MH17 neergehaald?

Zo heb je tegenstrijdige berichten van de twee kanten, wat moeten wij nu gaan geloven, Xandernieuws deed een overtuigend bericht dat het kogelgaten waren van een gevechtsvliegtuig, ook door experts bewezen? (http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/03/Sluitend-bewijs-dat-vlucht-MH17-werd-neergeschoten-door-Oekraense-jager) "Een met een BUK-raket boven Oekraïne neergehaalde An-26 vertoont duidelijke ‘I’- of stervormige gaten.In de teruggevonden delen van de Maleisische Boeing 777 werd er daar niet één van aangetroffen."

Willem op 31-03-2015 20:11

Rom op 31-03-2015 14:20; Juist Rom. Ik blijf bij mijn standpunt dat Putin koste wat kost van het politieke toneel moest verdwijnen. Het regeringstoestel van Putin, terugkerend van een rondreis door Zuid-Amerika en samen met Angela Merkel nog op de eretribune van de WK-voetbalfinale, vloog ongeveer 20 minuten achter het getroffen toestel MH17 (gelijkend op elkaar in kleur blauw/wit/rood).

Er moet een gruwelijke miskalkulatie zijn gemaakt in de communicatie tussen de Amerikanen (CIA), de geheime dienst van Kiev (SBU) en de Generale Staf van het Oekrainse leger, met de coordinaten.

In die periode (de clash in de Donbass was net een paar maanden aan de gang) werd er zeer vijandig gesproken over Moskou ("gooi maar een atoombom op Moskou" :Joelia Timoshenko):

http://www.trouw.nl/tr/nl/30340/Onrust-in-Oekraine/article/detail/3622206/2014/03/25/Timosjenko-wil-Poetin-door-zijn-kop-schieten.dhtml

Het zou prima in het plaatje van de NeoCons hebben gepast, als Putin was neergeschoten.

Het westen zou dan de schuld van deze daad in de schoenen hebben geschoven van de vrijheidsstrijders in de Donbass.

Washington had het plannetje zo mooi uitgewerkt, maar helaas, miscommunicatie en vervolgens grote paniek in regeringskringen en geheime diensten in Washington, Kiev en Londen.

Geen wonder dat we tot op de dag van vandaag nog steeds niet weten wat er op de zwarte dozen van MH17 stond.

En dat, terwijl binnen twee dagen na de crash van GermanWings ons al werd verteld dat de co-piloot zelfmoord had gepleegd.

Gebelgde Belg op 31-03-2015 20:39

Het onderzoek rond MH17 is pas in de loop van 2016 klaar...."Het strafrechtelijk onderzoek naar de ramp met vlucht MH17 in Oekraïne duurt mogelijk tot in de loop van 2016. Dat zei de Nederlandse ambassadeur bij de Europese Unie, Pieter de Gooijer, maandag tegen de commissie voor Buitenlandse Zaken van het Europees Parlement."

http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Rampvlucht-MH17/article/detail/3801854/2014/12/01/MH17-onderzoek-justitie-in-de-loop-van-2016-klaar.dhtml

Moeder Duits slachtoffer klaagt Oekraine aan...."De vrouw verwijt Kiev dat het zijn luchtruim niet heeft afgesloten voor burgervluchten, hoewel er een oorlog in de regio werd uitgevochten, zo meldt het Duitse blad Bild."

http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Rampvlucht-MH17/article/detail/3800986/2014/11/30/Moeder-Duits-slachtoffer-MH17-klaagt-Oekraine-aan.dhtml

Gebelgde Belg op 31-03-2015 21:15

"Een order om ‘straight’ te vliegen in plaats van de gebruikelijke zig-zag koers bleek fataal te zijn voor vlucht MH17." Volgens de leiding van Malaysia Airlines mogen er mensenlevens opgeofferd worden om brandstof te besparen! Maar daar heeft men het nooit over. Ze vliegen nu ook weer over oorlogsgebied Syria! Mensen mogen ook wel eens goed nadenken alvorens ze nog een vliegtuig opstappen? 

http://www.krapuul.nl/overig/nieuws/328624/mh17-brandstof-besparen-mag-een-paar-mensenlevens-kosten/

Gebelgde Belg op 31-03-2015 21:30

Malaysia Airlines vliegt nu dus over Syria! Een verwittigd passagier is er honderd waard!

http://www.demorgen.be/buitenland/malaysia-airlines-kiest-route-over-syrie-a1950545/

channa op 31-03-2015 22:28

In het begin was er een you tube filmpje, maar dat was er heel snel afgehaald. Russische journaliste die voor de BBC werkt. Werd nooit uitgezonden en was maar heel kort op you tube. 

Waarom geen antwoord op de vraag dat het vliegtuig boven Polen van koers moest wijzigen? 

Waarom  het vliegtuig in Frankrijk al wel de blackbox bekend en MH 17 niet.

Waarom zijn die naar Engeland gegaan?  Wat heeft dat land er mee te maken? 

Zo zijn er nog wel meer raadsels. Foto met rook op T.V. met helder blauwe lucht, terwijl het bewolkt  was. 

pipo op 31-03-2015 23:06

Toch hoop ik dat de onderste steen spoedig boven komt !! dit zijn ze de nabestaande van deze aanslag verplicht . ik hoop op het beste voor deze mensen !!!!!

JP op 01-04-2015 00:51

@ moderator, "sportief" mbt Bob de hoohfdletters door de vingers te zien.

Gebelgde Belg op 01-04-2015 01:16

Men beweert dat daders neerhalen MH17 dood zijn, opgeruimd door Russische geheime dienst..... http://www.demorgen.be/buitenland/-daders-mh17-zijn-dood-a2234030/

Bundy op 01-04-2015 01:55

Het gisteren in het acht uur journaal getoonde filmpje met bewijsmateriaal was zo knullig in elkaar geknipt dat ik mij ervoor schaamde . Verschillende kamerastandpunten , verschillende lokaties , en zelfs verschillende kleuren door toedoen van de door de jaren veranderende filmtechnieken .             Het is 2015 , met de huidige computertechologie zou er een aannemelijk product gemaakt kunnen worden .  Wat een amateurs.

Qromwel op 01-04-2015 08:10

Goebbels zou het kwijl uit de bek lopen als hij had mogen meemaken wat voor misleidingsmogelijkheden deze tijd biedt. Als onderste stenen bovenkomen stort alles in elkaar.

Luuk op 01-04-2015 11:15

De onderste steen zou boven komen en de eersten zullen de laatsen zijn. Was het maar zo ! Hoogstwaarschijnlijk heeft het neo-nazi-regime in Kiev MH17 neergehaald met een raket én een straaljager in de wetenschap dat Poetin de schuld zou krijgen. Maar een leugen blijft, hoe groot ook, een leugen en wordt nooit de waarheid !

Goodmorning op 01-04-2015 11:46

Pipo@,...die onderste steen, daar zorgt onze enige echte premier Rutte voor. Hij haalt allles maar dan ook alles uit de kast om de waarheid boven tefel te krijgen. Zodra die waarheid boven tafel is komt onze enige echte premier in aktie, zoals wij dit van hem en zijn achterban gewent zijn. Dit gaat lukken geloof mij, alleen zijn mimiek/ charisma spreekt boekdelen en overtreft alle loze beloften, het laat de dader met de handen omhoog gevangen nemen. 

Persoonlijk zit ik al enige maanden met eigen handen omhoog, je weet maar nooit of ik de schuld krijg......wees dus op je hoede.....smile

Albatros op 01-04-2015 12:12

Bobzelf op 31-03-2015 18:58

Bob, ik ben helemaal met u eens. Het is 1 grote leugen om Putin zwart te maken. Wat ik over deze man lees, wekt alleen maar meer sympathie bij mij op. Voor mij staat het ook vast, dat de Ukraine het heeft gedaan.

Jaantje op 01-04-2015 12:28

Reuters is al heel lang verkeerd bezig.

Ook mij viel op dat het kogelgaten waren die duidelijk een horizontale inslag hadden.

Hubo op 01-04-2015 13:08

Het is in ieder geval duidelijk dat het westen er alles aan gelegen is Rusland in de publieke opinie in een kwaad daglicht te stellen om zo de bevolking mee te krijgen in een gewapend conflict.Een andere logica kan ik er niet in zien.Waarom moeten anders de emoties zo hoog opgestookt worden?

Er is gewoon een lijnvliegtuig neergehaald in oorlogsgebied.Dat vliegtuig had daar nooit mogen vliegen.Dat is de  kernvraag.

Het laat mij verder tamelijk koud of dat vanuit een oekraiens vliegtuig is gebeurd of met behulp van een bukinstallatie.En als het om een bukinstallatie gaat,lijkt het mij waarschijnlijker dat die vanuit Ukraïne zelf het gebied van de separatisten binnengesmokkeld is.

Die gekken zijn inderdaad tot van alles in staat.

We worden hier verder steeds weer geconfronteerd met dezelfde beelden en bandjes om het vuurtje steeds opnieuw op te stoken,terwijl in veel gevallen dit materiaal discutabel of zelfs ontkracht is.

Maar 'onze leiders' blijven liever met vuur spelen.Dan zullen we de gevolgen er wel van ondervinden.

Albatros op 01-04-2015 15:34

Hubo op 01-04-2015 13:08

En dan nog zal de meute blijven zeggen, dat het de schuld van Putin is.

Hier kun je tenminste deze mening normaal ventileren (een verademing overigens), op andere sites wordt je voor van alles en nog wat uitgemaakt.

Het beste is volgens mij, naar de daden van Putin te kijken en die wijzen m.i. absoluut niet op agressie, in tegendeel zelfs.

Daarbij komt, dat de positieve (geldt alleen voor dit forum) punten totaal niet genoemd worden maar juist in het belachelijke worden getrokken, zoals de feiten dat hij tegen homofilie is, Jezus is een opera wordt bespot en welke hij verboden heeft en wat bij de meesten niet bekend is, het opnemen van christelijke Armeniërs, een land waar hongersnood heerst. Sterker nog, hij vraagt ze naar Rusland te komen. Kortom deze man heeft nog een moraal, waar wij als westerse wereld veel aan (hadden) kunnen hebben, nog afgezien van het economische gedeelte.

anora op 01-04-2015 17:53

Hoe propagandisch is RT, weet iemand dat ?

BOBZELF op 01-04-2015 18:13

Sorry ,  voor  de  hoofdletters  , zal mijn  best  doen  dit te  voorkomen,  whahahahahaa

zit  op  een  chinese computer  te  timmeren , met  een  russisch/  ukraine  keyboard ,

dat ook  nog  af  en  toe  op  tilt  springt  !!

dus  nogmaals  mijn  dank

groeten  uit Ukraine

bob

 

Welkom Bob, nu alleen uw naam nog aanpassen en geen hoofdletters  zie Bobzelf. Mvg. Mod.

 

Bobzelf op 01-04-2015 19:09

kan  het  er  zo  mee  door   ??

gr.  Bob

 

Uitstekend ! Mvg. Mod.

Luchtbuks op 01-04-2015 21:51

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23784721/___Buk-raket_haalde_MH17_neer___.html

 

Russische expert: Buk-raket haalde MH17 neerMOSKOU -Vlucht MH17 van Malaysia Airlines is vorig jaar neergehaald door een Buk-luchtdoelraket. Dat is al vaker genoemd, maar het wordt nu ook gezegd door Vladimir Babak. Hij heeft voor Rusland veel straaljagers ontworpen. Bij de ramp kwamen alle 298 inzittenden van de Maleisische Boeing 777 om het leven. Onder de doden zijn 196 Nederlanders. Buk-raket installatieBuk-raket installatieFoto: EPABabak doet zijn uitspraak in een reportage van de Duitse omroepen WDR en NDR en de krant Süddeutsche Zeitung. Het verslag is dinsdag gepubliceerd.

Igor op 02-04-2015 11:09

Hoi Bobzelf,

Leuk om je hier op de site van Xander te zien, want jij bent toch 1 van de weinigen die daar zo dicht op het vuur zit, en ons daardoor goed kan informeren.

Hoop meer van je te horen.

Groetjes tavaritsj,

Igor

Bobzelf op 02-04-2015 11:36

Goede morgen , ik  woon  in  Ukraine , en  daar  worden  we  omdat alle  russissche  zenders   van  het  net  af  zijn  gehaald ,  sinds  oktober  2013  belogen  en worden  dagelijks  de sprookjes  het  net  opgegooid !

22 minuten  na de  crash  begon  het  gegil  , 22  minuten  !!  Putin  did  it,  putin did  it,  de USA  hadden onweerlegbare  bewijzen  , we  spreken  nu over  17 julie  2014 !

Cameron,   mc. Cain   kerry  ,  hilary  ( sigaartje  ) en  zelfs  de  australische  zeiloor president,  vanaf  22.000  km Putin  did  it .

Heeft  u  ooit  1  foto  gezien  , 1  beeldje,  1  camera  opname ??

Nee  wat  bleek : toevallig  was  er  op  het  moment  van de  crash  geen  USA  sateliet  boven  oost  Ukraine ! ze  hebben  er  135  ofzo  , dus  U  en  ik moeten dan  denken  ,  ja  dan zal  Putin  het  wel  gedaan  hebben,  naderhand  heeft  obama  schoorvoetend  toegegeven  in  een  intervieuw  dat  ""de  russen  "  er  niets  mee  te  maken  hadden !

Wie  heeft  er  op  het  moment  van de  crash  bukraketten  in de  omgeving van de  crash  plek  ??  Ukraine !

waarom  zijn er  bukraketten  , ?  ik  stel  u  deze  simpele  vraag  !

omdat de  seperatisten  geen  vliegtuigen  hebben  ,  dus  waarom  zijn  ze er dan  in de  buurt  !

maar  wat  zou  dan  het  bewijs  moeten  zijn  dat  de  MH-17  met  een  bukraket is  neergeschoten ?

vanaf  17  juli!, zijn  er  opnames  van  naast  de  cockpit , waarbij  een  osve onderzoeker  verklaart  staande  naast  het  toestel  ,Buk raket  ??  Buk Raket,?  ik  zie alleen maar  30  mm  kogelgaten  en  de  meeste  (  zelfs  op de  foto's  te  zien  )

aan  de  linker kant  van  het  toestel  bij  de  piloot zijn  stoel  !! er zijn  zelfs  uitslagen  te zien  , dus  kan  iemand  nu  eindelijk  een  keer  ons  gaan  vertellen  hoe  die  30mm  kogelgaten  in  die cockpit  komen  !

De  kabouters  misschien  ?

overal  zijn  tientalle  foto's  van  en  films vanaf  dag  1 !

Buk  raket  heeft  iemand  dit  al een  keer  gegoogeld ?,  doe  dat dan een  keer

dan  hoort  U  een  verschrikkelijke  herrie  met   de  start  en  een  scherpe  fluittoon  die  door  merg  en been  gaat

tevens  laat een  buk raket  een  stoom/rook spoor na,  dat zelfs  tot 10/15  minuten  zichtbaar  blijft !

een   buk raket  schiet  je  niet  zo  maar  af   ,daar  zijn  totaal  3  trucks  voor  nodig , ook  goed  te  vinden  op  internet !

dus  iemand   1  foto ??gezien ,  niemand  een  telefoon  met  een  camera  ??,  niemand  iets  gehoord ? dus met  welk  recht  blijven  ze  aandringen  op  een  bukraket  ,