Headlines


16-10-17

- 28 jarige ooggetuige meerdere schutters aanslag Las Vegas plotseling overleden
 


14-10-17

- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


05-10-17

- 'Aanslag Las Vegas kan onmogelijk door één man zijn gepleegd'
 


03-10-17













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Werking tegen ebola bevestigd, maar WHO blokkeert colloïdaal zilver

Amerikaanse ministerie van Defensie concludeerde in 2008 : ‘Zilver-nanodeeltjes neutraliseren virussen’


Liberia wil Thomas Eric Duncan (foto) gaan vervolgen, omdat hij gelogen zou hebben op een vragenformulier op het vliegveld, waardoor hij ebola naar de VS kon brengen.(2)

Pogingen om de door ebola getroffen doodzieke mensen in West Afrika te behandelen met colloïdaal zilver –volgens een doodgezwegen studie van de Amerikaanse overheid in 2008 bewezen werkzaam tegen het virus- worden door de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) onderdrukt. Een zending nanosilver met bestemming Sierra Leone werd tot drie keer toe vanuit Parijs naar de VS teruggestuurd.

WHO blokkeert zendingen

Tevens zouden WHO-vertegenwoordigers een onderzoek naar het potentiële medicijn op een ebola-quarantainepost hebben afgezegd. De plaatselijke medische autoriteiten wilden daar zilver gaan uitdelen, dat volgens de Amerikaanse studie uit 2008 zeer werkzaam tegen ebola is gebleken.

Ondanks het feit dat zowel de WHO als de Amerikaanse CDC groen licht hebben gegeven voor experimentele behandelingen, wordt de therapeutische inzet van colloïdaal zilver geblokkeerd. Volgens de Natural Solutions Foundation (NSF) kwam hun zending met 200 verpakkingen nanosilver met 10 ppm (parts per million) en 100 tubes gel, bij elkaar slechts $ 3400 kostend, nooit verder dan Parijs. Tot drie keer toe werd de zending naar de VS teruggestuurd.

Zilver-nadeeltjes neutraliseren virussen’

In al 6 jaar oude vertrouwelijke documenten van het Amerikaanse ministerie van Defensie wordt bevestigd dat colloïdaal zilver heel goed werkt tegen micro-organismes en infectieziektes zoals ebola. Wetenschappelijke onderzoeken bevestigen dit, maar de gezondheidsinstanties negeren deze tot nu toe.

In de presentatie ‘Zilver-nanodeeltjes neutraliseren virussen die infectieziekten veroorzaken’ wordt precies onthuld wat de titel zegt. Onderzoekers kwamen tot de conclusie dat eenvoudige en spotgoedkope zilveroplossingen onder andere het arenavirus en het filovirus, die beide aan ebola verwant zijn, kunnen neutraliseren. Desondanks werden de resultaten onder het tapijt geveegd en jarenlang geheim gehouden.

Het onderzoek kwam met ondersteuning van het Defense Threat Reduction Agency (DTRA) tot stand. Het DTRA is erop gericht de dreiging en gevolgen van de inzet van massavernietigingswapens te verminderen. Daarnaast was ook het US Strategic Command Center for Combating Weapons of Mass Destruction bij het onderzoek betrokken. De presentatie was een product van researchers van de afdeling toegepaste biotechnologie, de 711th Human Performance Wing van de Amerikaanse luchtmacht.

Winsten farmaceutische industrie gaan voor

Niet één mainstream mediazender, niet één krant of reguliere nieuwswebsite vond het echter nodig om een berichtje over het artikel te maken, waarschijnlijk omdat de medische instanties de presentatie tot op heden volkomen negeren. Dat is niet zo vreemd, want die instanties hebben –ook in Europa- nauwe banden met de machtige farmaceutische industrie, die in het zeer goedkope nanosilver een grote bedreiging zien voor hun eigen peperdure medicijnen.

Aangezien het einde van ebola nog lang niet in zicht is –integendeel, er wordt inmiddels ook voor een uitbraak in de VS gevreesd- zullen hoogstwaarschijnlijk nog duizenden mensen onnodig op een vreselijke manier aan hun einde komen, en dat enkel om de miljardenwinsten van het farmaceutische complex niet in gevaar te brengen.


Xander

(1) KOPP
(2) Daily Mail

Zie ook o.a.:

02-10: Ebolapatiënt VS reisde via Brussel, had contact met scholieren
01-10: CDC waarschuwt begraafplaatsen voor Amerikaanse ebola slachtoffers
23-09: CDC verhoogt aantal verwachte ebola gevallen van 0,5 naar 1,4 miljoen
20-09: WHO: Aantal ebola patiënten verdubbelt iedere 3 weken
12-09: Duitse topviroloog: Ebola zal minstens 5 miljoen slachtoffers eisen
02-09: Researchers: In december mogelijk 100.000 ebola patiënten
22-08: Westerse hetze tegen Putin: Rusland zou ebola als biowapen hebben
15-08: WHO: Uitbraak ebola veel ernstiger, mogelijk eerste patiënt in Ierland
11-08: Amerikaanse CDC: Uitbraak ebola in VS onafwendbaar
06-08: Ebola: Tientallen Amerikanen ziek na terugkomst uit Afrika; WHO overweegt wereldwijd alarm
04-08: Amerikaanse FDA houdt getest medicijn tegen ebola tegen (/ Artsen zonder Grenzen: Uitbraak totaal oncontroleerbaar)
02-08: Paniek: wereldwijd mogelijk al 30.000 mensen met ebola besmet

2012:
27-03: WHO waarschuwt voor antibiotica crisis; Onderzoek erkent werking colloïdaal zilver

2009:
20-11: Medisch regiohoofd: Enorme leugens Duitse regering over griepvaccinaties
16-11: Groeiend verzet tegen massale vaccinatieplannen WHO
12-11: Media offensief overheid en Big Pharma tegen anti-vaccinatie beweging
05-11: Poolse minister van Gezondheid weigert Mexicaanse griepvaccin aan bevolking te geven
28-10: Nederlandse wetgeving verbiedt vaccin ingrediënt Thimerosal
23-10: Honderden zieken en enkele doden na begin vaccinaties Zweden
18-10: Duitse politici krijgen ander ('veilig') griepvaccin dan de bevolking

Indien u wilt reageren op het forum :

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de url van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan . Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd.
  14. Postings van, naar en over geblockten worden verwijderd.
  15. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.






















Reacties

Albatros op 03-10-2014 12:46

Kijk er niet gek van op, alles wat met homeopathie te maken heeft wordt getorpedeerd. Dit is namelijk veel te goedkoop, we (lees de medische wereld) verdienen er te weinig aan.

Margaret7 op 03-10-2014 13:16

Daar kunnen zij geen patent op leggen, omdat zij het niet na kunnen maken.

Dat is rede waarom medische kartels, dokters die met natuurliijke medicijnen 

werken, zo zwart gemaakt en al helemaal als zij kritiek, dan hun baan kwijt en

hun titel.

Buiten dat wil Brussel steeds een ban en regels op leggen aan internet verkoop

van naartuurlijk producten. 

econoom op 03-10-2014 13:22

Gevaarlijke kwakzalverij. Terecht, dat deze zendingen worden geblokkeerd.

5318537 op 03-10-2014 13:56
econoom op 03-10-2014 13:22

,,Gevaarlijke kwakzalverij. Terecht, dat deze zendingen worden geblokkeerd.,,

Als jij stervend ziek bent vind jij alles goed om te gebruiken als jij zou kunnen genezen,inclusief dit medicijn.............Vraag:Wat mankeer jij ?

gast op 03-10-2014 14:57

@ econoom

sorry, maar het is geen kwakzalverij, getuige de vele wetenschappelijke rapporten. Doe er uw voordeel mee!!! 

Zie de link onderstaand artikel voor een korte uitleg met verwijzingen en risicoanalyse:

http://rechtsbronnen.nl/Blog/Artikelen/2012/12/7_NANOMEDICINE__het_Effect_van_goud-_en_Zilverdeeltjes.html

Eeelke op 03-10-2014 16:06

Dus Zilverwater maken.

Men neme een potje met een kunststof deksel. en make 2 gaatjes  van ongeveer 3 mm en 3 cm uit elkaar in het deksel.

Men neme een overtollige adapter van een apparaat en snij er het apparaat stekkertje er af. maak de 2 uiteinden blank en bevestig er 2 krokodilklemmen aan. en steek deze door het deksel van het potje.

Men neme 2 zilveren gulden of zilverstaafjes en klem deze in de krokodilklemmen zo dat ze elkaar niet raken.

Vul het potje met kraanwater. Zorg ervoor dat de klemmetjes (die van ijzer zijn) niet in het water komen en steek de stekker in een stopkontakt. Na ongeveer 12 uur hebt u zilverwater dat overal bruikbaar voor is.

De guldens zijn 1000 mal te gebruiken.

Ik weet dat er veel verschillende soorten adapters bestaan en ook weet ik niet welke het beste is (Zoek dat maar op op internet.)  maar het werkt.

De 

Margaret7 op 03-10-2014 17:20

@econoom, je nicknaam zegt al genoeg.

NN op 03-10-2014 18:06

Beroepsmatig ken ik de voorzitter van de Nederlandse vereniging tegen Kwakzalvery. Deze vrouw is ook anesthesist. Nu bestaat er in de anesthesiologie een fenomeen dat prof.Smalhout onlangs weer eens onder de aandacht bracht; het verschijnsel dat patienten onder narcose toch alles waarnemen en pijn kunnen hebben. Voorkomen , ik meen me te herinneren, 1 op 19000. Dat is een zeer traumatische ervaring met vaak blijvende psychische gevolgen.De vrouw die nu de voorzitter is vabn de VTG heeft dit in haar praktijk een aantal keer meegemaakt. Maar zij zou de laatste zijn om de gehanteerde anesthesie techniek dan maar te gaan verbieden. Hetzelfde geldt voor het meest gebruikte narcosemiddel ter wereld: Propofol. Hieraan is destijds Michael Jackson overleden. Hij scheen een ampul van zijn huisdokter te hebben gehad voor lekker slapen. Werd bij hem dus een overdesring en een ademstilstand gevolgd door een hartstilstand. Maar dat Propofol geeft in sommige gevallen een anafylactische shock door de soja -emulsie die als basisvloesitof wordt gebuikt. Maar dan ga je dat toch niet verbieden? 

Van medicijnen die in vrijwel alle gevallen dus werkzaam zijn zonder cmplicaties geld dat ze op de markt mogen komen en ze worden niet verboden vanwege het voorkomen van zeer zelden hoogst ongewenste bijwerkingen tot dood aan toe.

Maar collidal zilver wordt wel door de VTGK verboden terwijl men daar ook had kunnen bedenken dat geen werking altijd nog beter is dan wel toegestande medcijnen met soms dodelijke bijwerking!

En collidaal zilver schijnt dus werkzaam te zijn volgens Amerikaans onderzoek.

Dit gehele verhaal doet bij mij de alarmbellen rinkelen uit het NT:

de wortel van alle kwaad ( dus ook medisch) is de geldzucht. Net zo kwaad werd ik destijds toen de Bayern directeur openlijk stelde dat een bepaald medicijn alleen voor de rijken was ontwikkeld:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140909_01258181

En zelfs Artsen zonder Grenzen kan hier niets tegen doen als Bayern zijn farma-poot stijf zou houden.

Dan maar liever collidaal zilver ook al zou het kwakzalverij zijn , wat het niet is!

NN op 03-10-2014 18:07
Margaret7 laat je niet op de kast jagen, daarom heeft hij juist die nickname gekozen :)
René van Zalk op 03-10-2014 18:23

Eeelke op 03-10-2014 16:06

Zilveren guldens zijn niet zuiver, dus niet geschikt. Ounces van maple leaf zijn wel geschikt.

Albatros op 03-10-2014 18:41

Margaret7 op 03-10-2014 17:20

Het is heel moeilijk om mensen te overtuigen, die hier niet in geloven.

De wetenschap heeft inmiddels zo'n grote plaats ingenomen, dat dit soort simpele medicijnen (en ook uit de natuur!) niet kunnen werken.

Inmiddels heb ik tal van bewijzen, zowel voor mens als dier, dat het wel degelijk helpt. 

Minister Schippers is niet voor niets bezig om dit volledig uit te bannen!

Max op 03-10-2014 19:55

Mensen niet reageren. econoom is een debunker

joyce op 03-10-2014 20:28

kraanwater werkt niet! ik heb het uitgeprobeerd, ik gebruik altijd aqua purificata, dat is gestoomd water, sorry kan even niet op het woord komen..

het werkt geweldig bij ontstekingen ed. zelf bij paarden wordt het hier ingezet..(en die kunnen niet denken, dus niet psychies..

Jan op 03-10-2014 21:37

Gebruik geen kraanwater, je krijgt dan ook zilverchloride!!

gebruik gedesteerd water.

heb het gemaakt voor een jongen die Pfeiffer had en hij is genezen in korte tijd.

doe je voordeel er mee!!

arjaneke op 03-10-2014 22:08

geen kraanwater, geen gedeminarliseerd water maar het moet echt gedistileerd water zijn,

het zilver moet zuiver zijn, dus geen juwelen, guldens ect, maar een zilveren bullion munt van 99.9 kan weer wel, dus maple leaf is de beste,

niet op het lichtnet maar op een gelijkstroom anode kathode principe

er is een man die teveel zilverwater heeft gedronken en nu letterlijk blauw is, staat op internet, hij leeft nog wel

k. post op 03-10-2014 22:40
xandernieuws=levensgevaarlijk
Brandende kaars op 04-10-2014 01:23

@k. post op 03-10-2014 22:40

u schreef: xandernieuws=levensgevaarlijk

Vraag aan u: waar basseert u dat op?

Mijn beleving;

De reguliere links liberale media, vertelt u en mij veel te veel niet. Een halve waarheid verkocht als een hele waarheid is vaak leugenachtiger dan de leugen zelf. De nederlandse bevolking wordt door politiek en media in slaap gesust en gehouden. 

Xandernieuws vertelt u de achterkant van het nieuws, dat is niet altijd nieuws waar je blij van wordt, maar wel nieuws die diepere lagen van de harde werkelijkheid bloot legt en grotere verbanden laat zien.

Graag uw rectie.

Rebecca op 04-10-2014 08:20

Wat is een debunker?

@ NN Daar hoeft men echt het NT niet voor open te slaan om te weten dat de oorzaak van alle ellende geldzucht is (en jalouzie)

Collidaal zilver zal geen kwaad doen als het ook niet goed doet.

vader Jakob op 04-10-2014 09:50

xandernieuws=levensgevaarlijk??

Woehaha.....zullen we maar zwijgen over de gevestigde hoernalistiek, zeker voor degenen die lijden aan het telegraafsyndroom.........?

good morning op 04-10-2014 10:22

Zilver,....en alles moet zuiver zijn,....ik ga niet expermiteren, ....wil niet als blauwe smurf door het leven.....

Emile op 04-10-2014 10:25

Gedistilleerd water Heb je ook via je wasdroger. zijn de munten die het Vaticaan verkoopt misschien ook een alternatief voor maple lead? die zijn makkelijker te verkrijgen

econoom op 04-10-2014 20:46

Colloidaal zilver is vergif. Het leidt tot aantasting van huid, nieren en zenuwen.

Rebecca op 05-10-2014 08:52

@ econoom    20.46

Ervaring ? :-)

Frankowski op 05-10-2014 10:26

via internet ishet ook gewoon te koop. Kan dit ook, of zit hier 'troep' doorheen?

en zo niet welke is het beste?

er zit namelijk nogal wat verschil in de concentratie van de zilverdeeltjes..

Marcel v L op 05-10-2014 10:49

Ik heb totaal geen medische achtergrond maar zelfs voor een leek als mij kun je er in tien minuten achterkomen dat colloïdaal zilver niet alleen de slechte bacterieën doodt, maar ook de goede. Het wordt gebruikt als antibioticum voor bv. problemen met de darmflora en daarbij werkt het natuurlijk wél alleen doodt het ook de goede bacterieën en zoals hierboven kan het schadelijk zijn voor lever en nieren, zoals ook bepaalde reguliere medicijnen doen. Veel mensen vergeten dat er niet alleen kwalijke bacterieën zijn, maar ook goede en die worden ermee ook gedood. De huid wordt alleen aangetast bij extreme doseringen. Zie ook iemand met wél een medische achtergrond:

http://www.groenevrouw.nl/colloidaal-zilver/

Rudolf op 05-10-2014 13:10

Inderdaad kun je water uit je condensdroger gebruiken, dit is water verkregen uit verdamping, dus gedestilleerd. Aleen moet je dat water wel goed filteren, er zitten flink wat stofdeeltjes van kleding in.

Ik gebruik dit water o.a. voor een luchtbevochtiger in mijn appartement in de winter wanneer de luchtvochtigheid hier beneden de 30% komt (mede door vloerverwarming) en het hier dus kurkdroog is.

Voor pure zilveren munten kun je inderdaad het beste bullion munten van 1oz (1 troy ounce) kopen waarvan de Maple Leaf, Philharmoniker en de American Silver Eagle de meest bekende zijn en zo'n 17 euro per stuk kosten en te koop zijn bij iedere bullion dealer zoals bijvoorbeeld the silver mountain.

Maar ga niet experimenteren met 230 volt als je niet weet waar je mee bezig bent!

Bird op 12-10-2014 03:11

Ik zou water uit de condens droger niet gebruiken,er zit niet alleen stof deeltjes in maar ook zeep resten.

Neem de kortste weg,koop zuiver gecondenseerd water+een accu lader en gaat met een jampotje aan de gang.

Vr Gr. Bird

Bird op 12-10-2014 03:19

Colloidaal zilver is niet giftig en het leidt niet tot aantasting van huid, nieren en zenuwen.

Je zit uit je nek te l.........n

Vr Gr.Bird.

Bird op 12-10-2014 04:11

Xandernieuws = Niet Levensgevaarlijk.

Nee hoor ik kom al jaren op deze site en alles wat hij schrijf is op waarheid gebaseerd,maar ja niet iedereen kan tegen de waarheid,of steken hun kop in het zand.

En al die onzin van hij zou zelfmoord in de hand werken is ook klare onzin,wie dat allemaal blijft roeptoeteren moet en de Bijbel en de geschiedenis eens door nemen.

Je kan het nieuws en de bijbel naast elkaar leggen.

We hebben allemaal recht op goede info en dat krijg je op deze site,en ben je het ergens niet mee eens of denk je beter te weten zegt het dan maar gaat opmerkingen  als Xandernieuws = Levensgevaarlijk Onzin  niet uitkramen.

Niemand kan er iets mee,niemand is daar mee gediend,onderbouw je verhaal dan kan ik daar van leren,ik heb door de jaren heen heel wat mooie en goede verhalen cq slimme opmerkingen gelezen op deze site,en daar wordt ik dan weer vrolijk van ondanks dat het verhaal op zich vaak niet vrolijk is helaas.

Wat geen onzin is,is dat,

Jezus komt.

 

Vr Gr.Bird.

René van Zalk op 12-10-2014 13:28

@Bird, Te veel en/of te vaak colloidaal zilver kan leiden tot grijsverkleuring van de huid. Op z'n Nunspeets: Dan ziej dr nie meer uut.

Shalom uut Nunspeet.

Brillemans op 12-10-2014 13:36

Jezus Komt!!! inderdaad, daarom, houd uw almpen brandend,maar met de olie van de Heilige Geest!

 met een flesje zilverwater in je hand wordt je niet gered!ook niet van het Ebolavirus  :-) 

Rebecca op 12-10-2014 17:19

@ Brillemans 13.36

Weet je zeker dat jouw bril op de goed sterkte is ?

Rebecca op 12-10-2014 17:20

goedE

Brillemans op 12-10-2014 18:05

hoezo?...is Zilverwater ook goed voor de oogjes??

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld