Headlines















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

VS waarschuwt: ISIS-terroristen vermomd als vluchtelingen naar West Europa

‘ISIS heeft inmiddels 100.000 jihadisten’ – Luchtaanvallen kunnen opmars ISIS tot nu toe niet stoppen – Turkije blokkeert hulp aan Koerden in Syrië, dreigende massaslachting door ISIS


Jihadisten kunnen vermomd als vluchtelingen eenvoudig in Europa komen.

Amerikaanse inlichtingendiensten waarschuwen dat ISIS-terroristen het plan hebben om zich voor te doen als vluchtelingen om zo West Europa te infiltreren. Dit zouden de Amerikanen te weten zijn gekomen door afgeluisterde communicatie tussen de islamisten. Die zouden niet per vliegtuig reizen, omdat het risico gepakt te worden dan te groot is. In plaats daarvan zullen ze over land proberen Europa binnen te komen.

ISIS-militanten zullen doen alsof het vluchtelingen uit Syrië zijn en eerst de grens met Turkije oversteken. ‘Gezien de chaotische toestanden aan de Syrisch-Turkse grens, is het bijna onmogelijk om ISIS-terroristen tussen de vluchtelingen te pakken,’ haalde het Duitse Bild Am Sonntag een Amerikaanse official aan.

ISIS heeft 100.000 strijders

Dagelijks komen honderden Syrische vluchtelingen Turkije binnen. Jihadstrijders kunnen zich eenvoudig onder hen verbergen. Vanuit Turkije reizen ze vervolgens met valse paspoorten naar Europa. Duitsland is een belangrijk doelwit, bevestigde ook het ministerie van Buitenlandse Zaken in Berlijn. Concrete aanwijzingen voor aanslagen hebben onze oosterburen echter nog niet.

Volgens een van de gezaghebbendste Iraakse veiligheidsexperts bestaat ISIS inmiddels uit zo’n 100.000 strijders. Van 450 is zeker dat ze uit Duitsland komen, maar vermoedelijk ligt het werkelijke aantal veel hoger omdat reizigers vanuit Europa tegenwoordig geen visum meer nodig hebben voor Turkije. 150 jihadisten zouden inmiddels naar Duitsland zijn teruggekeerd.

Tegenhouden of juist aanmoedigen?

Vorige week berichtten we dat de Duitse bondsregering overweegt om moslims die ervan worden verdacht radicale sympathieën te hebben een speciale jihadstempel in hun paspoort te geven, zodat hen het uitreizen wordt belemmerd. De politie van Beieren verklaarde dat de overheid juist al jaren actief bezig is moslimextremisten het land uit te sluizen. Dit jaar werd daarmee gestopt, omdat gebleken zou zijn dat ISIS hierdoor juist sterker zou zijn geworden.

PVV-leider Geert Wilders stelde al eerder voor om jihadisten gewoon naar Syrië en Irak te laten vertrekken, maar hen tegelijkertijd te verbieden ooit nog naar Nederland terug te komen. Hij herhaalde afgelopen week dat de grenzen voor moslimimmigranten moeten worden gesloten, en moslims met een paspoort van een islamitisch land een anti-Sharia verklaring zouden moeten ondertekenen om in Nederland te mogen blijven.

Luchtaanvallen vertragen opmars ISIS niet

Deze week gaan 6 Nederlandse F-16’s vanuit Jordanië bombardementen uitvoeren op posities van ISIS in Irak. Tot nu toe hebben luchtaanvallen van de door Amerika geleide coalitie de opmars van ISIS echter nog niet kunnen stoppen. De terroristen naderen Kobani, een stad in het district Aleppo in het noorden van Syrië, vlak bij de Turkse grens.

Turkije blokkeert hulp aan Koerden

Al 186.000 Koerden zijn vanuit dat gebied naar Turkije gevlucht. Een groep Koerdische vrijwilligers die weer terug wilde om de stad tegen ISIS te gaan verdedigen, werd door Turkse veiligheidstroepen met traangas teruggedreven. ‘Als de Koerdische strijdkrachten niet de benodigde voorraden krijgen, dan zal er een massaslachting onder de Koerden plaatsvinden,’ waarschuwde Osman, een inwoner van de grensstreek. ‘Het lijkt erop dat de hele wereld Kobani in de steek heeft gelaten.’ (1)


Xander

(1) Russia Today via Infowars

Zie ook o.a.:

02-10: Duitsland overweegt jihadstempel in paspoorten Syriëgangers

22-09: ISIS en Al-Qaeda gebruiken Saudische fatwa die beveelt alle Westerlingen uit te roeien (/ Islam is in oorlog met het Westen)
21-09: Video: ISIS-terroristen openlijk in metro Istanbul, autoriteiten doen niets
18-09: Duizenden jihadisten in Nederland dankzij laks optreden tegen Islamo-Nazisme
05-09: De cijfers: IS en extremisme door groot aantal moslims gesteund (/ Radicalisme en Sharia-voorstanders geen splintergroep, maar mainstream)
03-09: Inlichtingendiensten: Aanslag op West-Europese stad rond 13e verjaardag 9/11
22-08: ‘Amerika gaat IS gebruiken als excuus voor aanval op Syrië’
21-08: Videobewijs van IS trainingskampen in Turkije
08-08: Succes ISIS dankzij Westerse ‘bondgenoten’ Turkije en Saudi Arabië
18-06: Onthutsend: ISIS-terroristen werden getraind door Amerika en Turkije

 

Indien u wilt reageren op het forum :

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de url van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan . Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd.
  14. Postings van, naar en over geblockten worden verwijderd.
  15. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.











Reacties

Eeelke op 06-10-2014 13:45

Om moslimimmigranten een anti-Sharia verklaring te laten tekenen heeft geen zijn omdat een moslim een niet-moslim mag beliegen en bedriegen zoveel hij wil zolang hij er maar van overtuigd is dat het de zaak vn Allah dient

Tabris op 06-10-2014 15:36

15.000 een paar weken geleden en vandaag plotseling 100.000 jihadisten. Waar komen die 85,000 allemaal plots vandaan?

vervelend op 06-10-2014 15:56

Paard van Troje, een al langer bekend verschijnsel.

Zo de wehrmacht (of napoleon) nog eens zou willen bezetten, stuurt men gewoon honderdduizend man in de paas- of zomervakantie: toeristisch topseizoen zeggen deskundigen dan, terwijl parasol wordt omgetoverd tot   machinegweer en bermuda tot uniform. Europa veroveren, een koud kunstje tegenwoordig.  :-)

Anoniem op 06-10-2014 20:06

@Tabris

Van over de hele wereld. 

Ike op 06-10-2014 23:18

Het is heel logisch dat luchtaanvallen de opmars van ISIS niet vertraagt. Qatar, Saudi en Turkije steunen ISIS en Qatar coordineert de aanvallen van onze F16's. Zij bepalen waar wij onze bommen gaan afgooien. Te krankzinnig voor woorden. Feitelijk is dit massamoord en hoogverraad aan de democratie. We worden oorlogen ingerommeld. Het is geen massamoord op ISIS, maar op de lokale bevolking.

http://www.infowars.com/joe-biden-grovels-before-qatari-prince-for-daring-to-speak-half-truth-about-isis/

B Zobrist op 06-10-2014 23:27

Desperate times call for desperate measures. Het enige wat baat is Geert Wilders volgen: grenzen dicht en oproerkraaiers terug naar hun eigen heilstaat en nooit meer binnen laten. En uit de EU maar een sterkere defensie en sterkere NAVO.

B Zobrist op 06-10-2014 23:38

Een mogelijk scenario waarbij Turkije de hoofdroll vervult:

1. Er komt een moordaanslag op President Erdogan van Turkije.

2. Er breken rellen en anarchie uit.

3. Het leger grijpt de macht en roept de staat van beleg uit.

4. Het leger pakt alle anti-secularisatie bewegingen aan met o.a. een verbod op de AK-partij.

5. Als in Turkije de rust is hersteld richt het leger zich op I.S. en verslaat I.S. genadeloos.

mb op 06-10-2014 23:42

Zij hebben toch ook de opleidingen verzorgd ?

hans op 07-10-2014 00:59

saaie wereld.

Brandende kaars op 07-10-2014 01:00

Tabris op 06-10-2014 15:36

Naar ik heb gelezen komen ook opmerkelijk veel IS Jihadisten uit Tunesië.

Brandende kaars op 07-10-2014 01:27

Die  Turken laten zo vlak voor hun grens een heel volk uitmoorden!

Naar ik weet, hebben ook veel christenen in het verleden bescherming gekregen van de Koerden. Dus niet alleen de vele levens van de koerden staan op het spel, maar ook die van onze eigen christelijke broeders en zusters!

Zeer goed dat de Koerden nu ons parlement en ook elders in het Westen bezet houden om aandacht en om hulp te eisen voor dit grote onrecht.

Het is menselijker wijs ook niet te begrijpen dat onze Westerse mogendheden met jachtvliegtuigen of drones de door IS buit gemaakte tanks niet willen uit schakelen.

Conclusie: Er worden zeer vieze spelletjes gespeeld door Turkije en VS onder moslim Obama !

Gevangenenruil IS en Turkije

Vandaag is bekend geworden dat er onlangs een gevangenenruil heeft plaats gevonden van Turkse gevangenen, tegen een hele bende 'IS leden die dan gevangen zou zijn genomen door turkije! '  Terwijl IS strijders door Turkije worden bewapend en getraind! Dit is gewoon een slimme manier van de Turken om de IS te versterken!

En dan te bedenken dat ook wij dezelfde Turkije moeten steunen als zij worden aangevallen....... (..) 

 

Tabris op 07-10-2014 02:26

Op een leger van 100.000 mans sterk daar gaan onze 6 schamele straaljagertjes met hun betonnen bommetjes niet veel schade aanrichten.

Ike op 07-10-2014 11:01

@B Zobrist op 06-10-2014 23:27

Sorry, maar ben je niet en beetje de weg kwijt? De NATO is de oorzaak hier van het geweld in Syrië. Commando's waren al in 2011 actief in Syrië, omdat men Assad wilde verwijderen. Er moeten pijplijnen door Syrië heen worden gelegd. Het boeit de plannenmakers helemaal niks wie en hoeveel mensen er omkomen.  De NATO is verantwoordelijk voor deze massamoord. Dit is hoogberraad aan de democratie en onze rechtsstaat. De NATO en zijn bondgenoten hebben ook allemaal hun eigen plannen en Israël wilde ook niet dat Assad de beschikking kreeg over al het schaliegas voor zijn kust of gelden voor de verhuur van pijplijnen.

De NATO leeft nog steeds in 1940 en weigert te zien dat Rusland kapitalistisch is geworden. Voor hen is het nog steeds een communistische staat die verwijderd moet worden en wiens macht beperkt moet worden. Daarom wil men de pijplijnen door Syrië om een alternatief te hebben tegen het Russische gas en de olie.

De NATO voorman heeft nu ook al gezegd dat het gemachtigd is overal ter wereld zijn troepen naar toe te sturen. Dit is geen verdedigingsorganisatie meer, maar een aanvalssamenwerking van de NWO onder leiding van de VS en hun beperkt ontwikkelde politici.

Dat heeft niks te maken met democratie, maar alles met fascisme.

@Tabris op 07-10-2014 02:26

Onzin, als ze de vervoermiddelen van ISIS niet kunnen uitschakelen en hun inkomstenbronnen, zijn ze hun begroting niet waard. Ze kunnen een ware slachting aanrichten als ze dit willen, maar de planning van de militaire acties word verricht door de landen die ISIS hebben bewapend en steunen.

Dat is het probleem, niet het materieel of de soldaten of vliegers.

felix2014 op 07-10-2014 11:52

IS-lam......,

Valse religie,met valse profeet als oprichter...

vlokje op 07-10-2014 20:08

Wat een moeite zeg,

Bedrijf zekerder is :ze komen gewoon als mohamed mamoet Janssen terug, opgewacht door vrienden en familie.

dimitri op 08-10-2014 06:42

la maar gaan toch?Laat ze daar maar vechten maar nooit meeer terug mogen komen in ons land,nooit meer!Ja we moeten ze begeleiden als ze hulp nodig hebben!Ja doei,lekker daar blijven,sneuvel je eigen schuld,je wilde zelf,zijn geen kleine kinderen meer...Sorry hoor maar zo moeten we dit probleem aan pakken.Nooit meer in ons land laten komen,als ze er wel in slagen zijn ze illegaal,enz---Want als we ze weer gaan pamperen kost het weer  zoveel geld,tijd,word weer tegen je gebruikt enz.ondankbaar enz,ik ben er klaar mee,bevalt het je hier niet meer,opzouten,wil je assad helpen of de oppositie in Syrie of erger isis,ga maar wel paspoort inleveren en nooit meer terug komen, nooit meer!!!Zo alleen houden we er nog enige controle op,de moeilijkste gevallen gaan  daar naar toe om te jhaden,sterkte maar,en veel geluk,maar in nederland weer terug komen doen we niet meer,doei!Leker daar blijven ,waren toch allemaal ontevrede klanten,weg wezen,opzouten,geld voor iedereen die denkt dat het ook zijn oorlog is waar dan ook!

mb op 08-10-2014 08:00

Alle partijen die iets roepen doen mee in het conflict en hebben belangen. Uitspraken en beweringen zijn dus totaal niet te vertrouwen. Niet hier en ook niet in de gevestigde media.

Pieter op 11-10-2014 00:02

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23188048/__Leden_motorclub_in_Syrie__.html

Deze man is een held!

Een 21e Eeuwse Tempelier!

Tempelier 2.0

Ik raad iedereen aan om zich morgen lid te gaan maken van No Surrender!

1 voor allen, allen voor 1...

Als de Angels, Bandidos, Satudarah, Outlaws, Mongols etc etc zich nu eens verenigen en samen met alle voetbalhooligans optrekken tegen IS dan worrden ze snel verslagen deze vieze schijnheilige ratten vd wereld.

Laf vies volk....1 tegen 1 durven ze nooit te vechten die ratten, bah!

Pieter op 11-10-2014 00:06

http://www.liveleak.com/view?i=054_1327501058

 

zie hier een laffe aanval van turkse IS vriendjes op arme protesterenden Koerden. Oude vrouwtjes en magere mannen worden in elkaar geslagen door groepen, ipv 1 tegen 1....wat een helden, he????

 

NN op 11-10-2014 01:01

@ Ike 11.01 Ben zo bang dat nog geen 1% van de politci deze historische ontwikkeling beseft. Je ziet het overal, men raakt het inzicht kwijt over de historische ontwikkeling die tot de vreselijke toestand van de huidge wereld hebben geleid en bovendien zijn alle betrokkenen natuurlijk geneigd om eigen misstappen te verdoezelen. Ook hier ligt een taak voor een bekeerd Jodendom in Bijbels oordeel:

Want uit Tsion zal de wet uitgaan maar des Heren Woord vanuit Jeruzalem.

Ondertussen meent het OM Dhr Wilders te moeten vervolgen nou als ik IS strijder was zou ik dat duurbetaalde genootschap niet het hoofd afsnijden. Laat ze orakelen totdat wij dat kalifaat hebben zo mijn motto zijn!

NN op 11-10-2014 01:06

@BK heb een grafiekje gezien week geleden al waaruit blijkt dat Tunesie toen al 3000 psychopatische suicidalen  had geleverd. Heet hoogste aantal van alle landen. En dit schijnt weer te komen door een mullah in Tunesie die zou hebben verkondigd dat de mahdi binnenkort in Syrie komt en welke idioot zou dat niet geloven? Dus hup erheen en koppensnellen voor bonus maagden in het paradijs, zoiets zal het wel zijn wat deze gedrogeerde IS-lam doodseskaders wordt ingespoten aan gif in het verloren brein.

NN op 11-10-2014 02:36

@ Pieter Het is als het lijdensverhaal van de Messias...alles en iedereen wordt ingezet tegen het Lam God's dat Zich wel kan verweren, om legieon engelen bidden en de Vader van alles wat ademt zou gezonden hebben maar Jezus moest het Lam zijn, het Woord vervullen en werd geslacht en nog zijn er Joden en Arabieren en heidenen die Hem afwijzen. Dan krijg je dit geweld tegen alweer het zwakke en dat kunnen onze IS vriendjes wel aan hoor, met zijn allen , ja het zijn idolen aan het worden voor de gepamperde moslims in ons steenrijke land die de welvaart nooit oprecht wilde verdelen maar volgens de sleutel de grootste criminelen verdienen de buit.

Totdat...God's Machtswoord door het heelal zal klinken...en onze leiders zullen uitschreewen bergen valt op ons en heuvelen bedekt ons..het is nabij...een dag van de wederoprichting aller dingen waarover petrus sprak tot 3000 mensen 2000 jaar geleden te jeruzalem en alle doden zullen leren verstaan wat echt to hun heil dient...het volmaakte Pesach Offer, opgestaan uit de eeuwige dood, tot 3 dagen gecomprimeerd, na Golgotha en van nu aan Kajafas gezeten aan de Rechterhand der Macht om alles en iedereen te oordelen..ten eeuwige leven of tot eeuwig afgrijzen omdat die beschikking uniek des Here is.

Zilvermeeuw op 11-10-2014 09:05
Pieter op 11-10-2014 00:02

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23188048/__Leden_motorclub_in_Syrie__.html

Deze man is een held!

Een 21e Eeuwse Tempelier!

Tempelier 2.0

Ik raad iedereen aan om zich morgen lid te gaan maken van No Surrender!

1 voor allen, allen voor 1...

Als de Angels, Bandidos, Satudarah, Outlaws, Mongols etc etc zich nu eens verenigen en samen met alle voetbalhooligans optrekken tegen IS dan worrden ze snel verslagen deze vieze schijnheilige ratten vd wereld."

Goed idee maar ze kunnen beter hier blijven want er valt in onze straten straks genoeg voor hen te doen...

Pieter op 11-10-2014 20:49

Eens, Zilvermeeuwke...

Brillemans op 12-10-2014 12:33

ha, ha, Z.M.  nu moet ik wel erg om je lachen, maar ik wordt er tergelijkertijd ook wel  verdrietig van.

Het kwade met het kwade bestrijden....De Heer leert ons toch iets anders. Je bent net zo fanatiek als degeen die je wilt bestrijden! :-(   :-(  !!!

Je noemt jezelf Christen, maar uit je puberale commentaren proef ik hier (nog) niets van.

Ik begin te begrijpen dat je een jong Adolecent bent , die nog graag met de vuist ten strijde gaat(of liever anderen voor je karretje spant!)en zo  de wereld denkt te kunnen verbeteren, en het kwaad bestrijden.

Het is niet God,s Geest die hier spreekt, maar vleselijk denken, met een vroom sausje.

De Kruistochten hebben we gehad, en werden zeker iet door Hem geinspireerd.

Wij hebben te strijden met het Zwaard van de Geest, de verkondiging van het Evangelie, daartoe zijn we toe geroepen, en ook om te lijden voor Onze Heer , in dienstbaarheid aan de mensen.

Maar goed je hebt nog veel te leren en(misschien)zul je  gaan begrijpen dat hier een Geestelijke strijd gaande is, die met Geestelijke wapens bestreden mag worden.God heeft geen menselijke agressie nodig om het kwaad te bestrijden .

Deze wereld gaat voorbij , en al dingen gaan volgens God,s plan.\Ik weet niet wat je zo beinvloedbaar heeft gemaak voor dit ongeestelijke wereldse denken!? Ga je wel naar een goede Gemeente, er zijn n.l. Gemeentes die een waterig politiek gekleurd ""evangelie"" verkondigen, waar de mens centraal staat en niet de Heer, en Zijn reddende Genade.

Bijbelkennis is goed, maar het moet leiden naar een wandel in de Geest en niet blijven steken in vleselijk denken.

Sterven voor een politieke overtuiging is niet eervol,...... sterven voor de Heer Jezus  wel., ik weet niet wat je zo kwetsbaar heeft gemaakt voor de boosheid en de agressie in je hart en wat je er toe heeft verleid om meer op mensen te vertrouwen dan op God. 

Je bent nog jong(daar ga ik tenminste van uit) en je zult leren, als je dicht bij de Heer blijft wandelen,  en je vervuld wordt door Zijn Geest,

je het werelds denken kan en mag afleggen, en groeien in de LIEFDE van Christus.

Je mag je de moeite besparen om op mijn schrijven te reageren, want ik heb geen zin om met onrijpe Christenen" in discussie te gaan.

Ik ben blij dat je een opvallend logo hebt, dan kan ik gewoon doorscrollen , want het lezen van je ongeestelijke  commentaren bouwen mij niet .

Ik zal voor je bidden Z.M. want je hebt genezing nodig voor een verhard hart, en een wereldse geest. 

vader Jakob op 12-10-2014 13:14

5 redenen waarom Christenen voor ISIS zouden moeten bidden

Brillemans op 12-10-2014 17:12

V.J. ben het al om 1 reden eens met je stelling....omdat Jezus ons opdraagt voor onze vijanden te bidden. En vijanden zijn het!!! 

maar wat zijn de 4 anderen redenen?

vader Jakob op 12-10-2014 20:35

Sorry, link werkte niet klik hier voor 5 redenen waarom Christenen voor ISIS zouden moeten bidden.

Drossaard op 13-10-2014 09:19

Zo, Brillemans, ben je je opgekropte frustratie jegens Zilvermeeuw inmiddels een beetje kwijt? Ben nu jij de meest dominante, meest heilige poster op dit forum?Tsjonge, wat een speech (12/10, 12u33), en dat n.a.v. 1 klein zinnetje van ZM, waar weinig tot niets op aan te merken valt.Ze schrijft: "Goed idee maar ze kunnen beter hier blijven want er valt in onze straten straks genoeg voor hen te doen..." De rest in haar bijdrage is een quote van Pieter!

Wat betreft je profiel van ZM kan ik alleen maar vaststellen dat je een stuitend tekort aan mensenkennis hebt.

Brillemans op 13-10-2014 09:24

Amen V.J.    het valt niet altijd mee om voor je vijanden te bidden, het is jezelf en je vlees kruisigen.  AU AU...... Maar het is God,s wil!.

En voor de vervolgde Christenen , de vluchtelingen, God,s volk, de overheid,en allen die boven ons gesteld zijn, je vervelende collega en autoritaire baas,,,,, nou ja ieder heeft wel iets wat hij van zijn lijstje zou willen schrappen.

Toch kan God  situaties en mensen veranderen door gebed.   En het veranderd je eigen hart!!!!! geen boosheid, haat of afkeer, maar de vrede God,s die alle verstand te boven gaat, en zelfs de liefde en zachtheid die God alleen kan geven,Ik heb het uit ondervinding meegemaakt.......bidden werkt, en geeft God,s Geest de ruimt!

Dat zouden meer mensen moeten doen.

Brillemans op 13-10-2014 09:40

Bay the way.....goeie site wel!

Brillemans op 13-10-2014 14:06

Ja Drossaard,,,t,kan verkeren!      er kan er maar een de baas zijn hoor  :-) :  :-) :-)..ook in heiligheid!   ;-)

Wie iets beaamt of zwijgt, stemt toe aan hetgeen gezegd wordt,,

we kennen ondertussen het gedachtegoed van z.m. wel....ik schat hem/haar wel goed in......maar de hulptroepen komen Z.M wel weer te hulp..dus ze/hij  hoeft niet huilie huilie te doen...

vader Jakob op 13-10-2014 14:12

Dank je, Brillemans!

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld