Headlines









































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Eerste conclusies onderzoek MH17 duiden op schuld Oekraïne, niet Rusland


Zoals we enkele weken geleden al kort na de ramp schreven stelt nu ook de Onderzoeksraad voor de Veiligheid (OVV) dat de op 17 juli boven Oekraïne verongelukte Maleisische Boeing 777 door een groot aantal objecten werd doorboord en vervolgens uit elkaar is gevallen (2). Premier Rutte en andere politici in binnen- en buitenland benadrukken dat het nog veel te vroeg is om een schuldige aan te wijzen (3). Dat is in schril contrast met de eerste dagen en weken na de noodlottige crash, toen het voor het Westen al leek vast te staan dat de pro-Russische separatisten en de Russische president Putin de daders waren. De plotselinge terughoudendheid lijkt er daarom op te wijzen dat Oekraïne verantwoordelijk is, en niet Rusland.

Zeer verdacht is het feit dat de inhoud van het laatste gesprek met de piloten van het toestel als geheim is geclassificeerd, zo blijkt ook uit de reactie van de Duitse regering op vragen van de oppositiepartij Die Linke.  

Poging om schuld Oekraïne te verdoezelen?

Omdat de tragedie met vlucht MH17 voor het Westen een belangrijke reden was om sancties tegen Rusland in te stellen, zou de inhoud van dit gesprek ongetwijfeld wel zijn geopenbaard als hieruit de schuld van Rusland en/of de pro-Russische separatisten zou kunnen worden opgemaakt. Nu dit niet is gebeurd lijkt juist het tegendeel het geval te zijn, namelijk dat het Oekraïense leger –zoals we van meet af aan al schreven- verantwoordelijk lijkt voor de fatale ramp.

Na maanden anti-Russische oorlogsretoriek kunnen de Europese regeringen niet zonder zwaar gezichtsverlies toegeven dat ze er met hun razendsnelle conclusies –de brokstukken vielen bij wijze van spreken nog uit de lucht- dat Putins separatisten of het Russische leger de Boeing hadden neergeschoten, volledig naast zaten. Daarom volgt men nu de tactiek door de conclusies van het onderzoek pas over een jaar te publiceren, in de hoop dat het onderwerp in de tussentijd door nieuwe ontwikkelingen naar de achtergrond wordt verdreven.

‘Onbewezen beschuldigingen en wilde speculaties’

Alexander Neu, woordvoerder defensie van Die Linke, had geen goed woord over voor deze houding. ‘De antwoorden van de regering... laten duidelijk zien dat de regering niet weet of de MH17 in Oekraïne werd neergeschoten en vooral door welke oorlogspartij. Deze uitspraken contrasteren enorm met de verwijten van de bondsregering en haar Westelijke partners dat de opstandelingen en Rusland verantwoordelijk zijn voor het neerschieten.’

‘Derhalve worden schuldigen aangewezen op grond van wilde speculaties, wensdenken en vooral op grond van politieke belangen tegen Rusland, die iedere rechtstatelijke aanspraak op toereikende bewijslast tegenspreken. En met deze tot nu toe niet bewezen beschuldigingen wordt de sanctiespiraal tegen Rusland opgevoerd. De bondsregering neemt bewust deel aan de escalatie van het conflict in Oekraïne, in plaats van aan de-escalatie bij te dragen. Een verantwoordelijk buitenland- en veiligheidsbeleid ziet er anders uit.’

Westen verliest geloofwaardigheid

Het lijkt er dan ook sterk op dat het Westen alles in het werk stelt om de werkelijke oorzaak van de ramp met vlucht MH17 te verdoezelen en mogelijk permanent achter slot en grendel te houden. De geloofwaardigheid van de EU, de VS, de NAVO en ook de Nederlandse regering heeft in ieder geval een enorme deuk opgelopen, zeker als bedacht wordt dat de Russische regering tot nu toe de enige is die vanaf het begin af aan heeft aangedrongen op volledige openheid van zaken. (1)

Nieuw bewijs, of...?

Ondertussen duiken in de reguliere media regelmatig nieuwe beschuldigingen aan het adres van het Kremlin op. Zo berichtte RTL-nieuws gisteren dat burgerjournalisten van Bellingcat hebben geconcludeerd dat de BUK-raket waarmee de Boeing zou zijn neergeschoten, ‘zeer waarschijnlijk’ door Russische soldaten werd bestuurd (4).

Ook nu wordt er echter geen hard bewijs geleverd, maar gaat het om vage beweringen. Bovendien zijn er sterke aanwijzingen dat Bellingcat niets anders is dan een poging van de gevestigde orde om onder het mom van ‘onafhankelijke’ onderzoeksjournalistiek de publieke opinie ook via deze weg te beïnvloeden en te manipuleren. Bellingcat werd namelijk opgericht door blogger Eliot Higgins (‘Brown Moses’), die ook in zijn berichtgeving over Syrië geheel de Westerse lijn tegen de regering Assad volgt.



Xander

(1) Contra-Magazin
(2) NU
(3) NU
(4) RTL Nieuws


Zie ook o.a.:

07-08: Meer bewijs dat vlucht MH17 werd neergehaald door luchtmacht Oekraïne (/ Canadese OVSE-waarnemer bevestigt kogelgaten in wrakstukken)
31-07: Piloot: Cockpit Boeing werd met boordkanon jachtvliegtuig beschoten
29-07: Financial Times: Rusland rekent op oorlog in Europa
26-07: Crisis Oekraïne: Backup-plan globalisten naar Derde Wereldoorlog
24-07: Westen verdraait interview separatistenleider; Kiev houdt gesprekken met piloten achter
23-07: CIA gaat mogelijk Oekraïense ‘deserteur’ schuld geven van vliegramp
22-07: Videobewijs van Russische betrokkenheid neerschieten Boeing ontkracht
20-07: ‘Spaanse luchtverkeersleider in Oekraïne zag twee jachtvliegtuigen bij Boeing’
20-07: Geheime dienst Oekraïne neemt gesprekken met piloten MH-17 in beslag
18-07: Ooggetuigen: Maleisische Boeing neergeschoten door straaljager
18-07: Neergeschoten Maleisisch toestel: Sarajevo 1914 op herhaling?

Indien u wilt reageren op het forum :

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de url van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan . Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd.
  14. Postings van, naar en over geblockten worden verwijderd.
  15. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.
















Reacties

Pagina12
investigate4truth op 11-09-2014 00:27

Inderdaad, de^mol op 10-09-2014 20:00

Staat hieronder ook (= zelfde), maar zie verder ook onderaan, Global Research Related Articles:

Revelations of German Pilot Shocking Analysis ... “Aircraft Was Not Hit by a Missile” - Global Research (30-07-14)http://www.globalresearch.ca/german-pilot-speaks-out-shocking-analysis-of-the-shooting-down-of-malaysian-mh17/5394111

&

The Corbett Report – Episode 294 – Crashes of Convenience: MH17MH17 Fullu exposed!! You Won’t Believe The shocking truth About the false Flag .http://jhaines6.wordpress.com/2014/08/28/the-corbett-report-episode-294-crashes-of-convenience-mh17mh17-fully-exposed-you-wont-believe-the-shocking-truth-about-the-ukraine-false-flag/

Oproep, voor de mensen die anti Cabal zijn (petitie tekenen mensen!):

Dear President Putin and Russian People, ...http://dearputin.com/So far 10097 people have signed the letter.http://dearputin.com/nl/

&

Dutch Intellectuals Apologize to Putin - Veterans Today (29-08-14)Professor Cees Hamelinkhttp://www.veteranstoday.com/2014/08/29/dutch-intellectuals-apologize-to-putin/

 

Hamm Vanger op 11-09-2014 00:30

@Brandende Kaars: Uuuuhm....dus de identificatie van de slachtoffers middels DNA is ook een complotje? Amusant verhaal wel verder hoor. Niet meer dan dat.

Ike op 11-09-2014 02:12

@Marcel v L op 10-09-2014 21:25

Toon mij dan eens bijvoorbeeld aan met het originele stuk van de A10 die volgens jou door Shrapnel was geraakt van een SAM raket dat hij ook daadwerkelijk door een SAM raket was geraakt. Lijkt me simpel te weerleggen door jou of gewoon simpel om je excuses aan te bieden.

Weerleg eens dat 'hit by enemy fire' niet hoeft te betekenen dat de door jou aangehaalde A10 niet is geraakt door een SAM raket zoals jij stelt.

Ok, Marcel, laat maar, kennelijk is jouw Engels gewoon niet zo goed. Je stelt dat Mike een wetenschapper is en in de eerste regel stelt hij wat hij is;

'My name is Mick West. I’m a science writer and debunker. I used to be a video games programmer'

Vertaald is dat;

'Mijn naam is Mick West. Ik ben een schrijver over wetenschap en een ontmaskeraar. Ik was een videospel softwareontwikkelaar.'

Zo weer wat onzin ontmaskerd. Ik ben nu dus ook een ontmaskeraar en omdat ik iets over de wetenschap heb geschreven ben ik volgens jou ook een wetenschapper. Let op, ik zou mezelf niet zo willen noemen.

Als Mike zichzelf een wetenschapper had genoemd, dan had hij gsteld dat hij een 'Scientist' was. Iedere .. die zegt dat hij over de wetenschap schrijft, bijvoorbeeld in een populair wetenschappelijk blad, kan hetzelfde claimen als Mike West. Dat maakt ze nog geen wetenschapper. En ik ben zelf een hooggeschoolde softwareontwikkelaar en ik kan je stellen dat zowat iedere boere ... zich na een paar routinetjes een softwareontwikkelaar kan noemen.

Weerleg eens een keer iets met goed onderbouwde feiten. Zoek eens wat goed uit. Wat je hier tot nu toe beweerd is precies hetgeen je over andere zegt, maar dan heb ik het goed onderbouwd bij jou dat je commentaar nergens goed op gebaseerd is.

En kom niet met het verhaal dat je een gewaardeerde schrijver bent omdat je hier wat regels op een forum heb gepubliceerd en er mensen het met je eens waren. Kom eens met wat goede argumenten en goed onderbouwd.

Ike op 11-09-2014 02:21

@Hamm Vanger op 11-09-2014 00:30

ROFL uuuuuuuuuuuuuhhuuuummm, dus als ik jou verteld dat ik 70 van de 300 slachtoffers heb geidentificeerd en dat ik daarbij alleen de medische gegevens en DNA gegevens heb gebruikt van de passagierslijst van de MH17, dan heb ik volgens jou al het verhaal van de Brandende Kaars weerlegd? ROFL.

Weet je of alle DNA gegevens van de slachtoffers zijn opgeslagen en ook zijn gechecked met de MH370 passagiers m.b.v. een database? Pas als je dat bevestigend kan beantwoorden kan je de theorie van Brandende Kaars falsificeren. Kom gaarne met goede bewijzen. Ik zal zeker luisteren.

Ik lag nog steeds.

andre op 11-09-2014 09:31

Vreemd.

Rusland is toch de agressor in deze?Rusland heeft toch de Krim ingepikt en is deze ellende begonnen?Het was Poetin die zei dat de MH17 ramp is ontstaan vanwege de onlusten in dat land. Onlusten waaraan Poetin zelf ten grondslag ligt.Het is lastig om met bewijzen te komen wanneer dat vliegtuig vanaf Oekraiens grondgebied is geraakt.Dat Xander nu pro-Russisch reageert op het rapport is te voorbarig.Beide partijen kunnen het gedaan hebben, maar het nadeel van de twijfel gaat uit naar de Russen.

Zilvermeeuw op 11-09-2014 09:59
@Marcel v L op 10-09-2014 21:25

Verder aan zilvermeeuw; niet iedereen die kritiek heeft op Rusland is automatisch akkoord met alles van de Republikeinen, zelf zou ik eerder Democraat zijn als ik in de VS had  gewoond."

Begrijp je het echt niet of wil je niet begrijpen dat "kritiek hebben op..." iets heel anders is dan een hetze tegen....?

De oorlogszuchtige Neocons zijn deel van de Republikeinen maar die verschrikkelijke Hilary Clinton is Democraat. Dus beide partijen deugen niet. Ik heb al eerder geschreven dat de VS van nu geen schim meer zijn van die in 1945. Het zijn smerige ooorlogshitsers die miljoenen doden op hun geweten hebben en nergens, helemaal ner-gens vrede hebben gebracht. Sadam moest weg en kijk wat er van dat land is geworden. Maar ik had natuurlijk ook Libië, Vietnam en véle andere landen als voorbeeld kunnen noemen. Zogenaamd "politieagent" van de wereld....Daar ben je mooi klaar mee.

Zilvermeeuw op 11-09-2014 10:01

@investigate4truth op 11-09-2014 00:27"

Dank voor je links, ik heb getekend omdat ik helemaal niets te maken wil hebben met de hetze tegen Rusland.

brian op 11-09-2014 12:31

Andre u bent werkelijk waar ziende blind, misschien zelfs een overheidstrol! De demonisatie van rusland klopt geen bal van! De coup in ukraine is door het westen geinitieerd en gesponsort! De krim was een no brainer voor putin(die ik overigens niet vertrouw aangezien rusland nog steeds scheel ziet van de rothschild banden!)  Je gaat je enige naval base toch niet opgeven? En de mensen hebben daar via referendum met 96% voor aansluiting bij rusland gestemd. Maar dat ken dan niet ofsjo wan isnie weste he? Het enige wat hier van gaat komen is het instorten van misschien alleen het westen of de hele wereld waaruit de nwo zal komen. Nucleaire oorlog? Als putin echt tegen de bankiers gekeerd is het een mogelijkheid, maar anders dan wordt het gewoon zogenaamde economische  oorlogsvoering. Dus wil je weten of het allemaal doorgestoken kaart is? Als er geen bommen gaan vliegen want niemand die ooit tegen de bankieren is ingegaan heeft het overleeft! Kennedy, lincoln, qaddafi, hussein etc. Dus putin= dead man walking of rothschild agent.

Brandende kaars op 11-09-2014 16:30

@ de^mol op 10-09-2014 20:00

U heeft een zeer overtuigende bewijs geleverd dat de MH 17 is neer geschoten door de Oekraïense jachtvliegtuigen. De schokkende analyse van E.J. Bron was ook zeer overtuigend. Alle zeer vreemde feiten zijn op een zeer logische wijze op een rijtje gezet en met elkaar in verband gebracht. Bedankt!

 

Het geeft ook duidelijk antwoord op de vraag die JM op 10-09-2014 12:14 heeft gesteld:

 

‘Graag iemand die mij kan bewijzen dat een schrapnel inslag een perfect rond gat veroorzaakt!!!

 

Ook de link van Carlo op 10-09-2014 12:14 verklaart:

 Proof U.S. is Lying. Deleted BBC (Russia) Report into MH17 (Eng Subs)

https://www.youtube.com/watch?v=rVdwUdlswOY

 

- Dat velen de Oekraïense jachtvliegtuigen hebben waargenomen. Ook de Russische radar!

-Dat de het bewijs dat de MH 17 door raketten van af de grond zouden zijn neergehaald een leugen is.

-Dat de BBC verslaggeefster met dit beeldmateriaal eigenlijk het tegen deel heeft bewezen van wat de VS /CIA en Europese overheden de mensen willen doen geloven. Daarom heeft de BBC dit artikel op You Tube verwijderd.

 

Opmerkelijk:

De media wil ons nu doen geloven dat i.v.m. een onweer complex de MH17 wel over dit oorlogsgebied mocht vliegen. De zelfde media vertelde een paar weken geleden dat de MH 17  van de verkeersleiding 1 km. lager moest gaan vliegen.

 

Vraag: Waarom werd de MH17 door de verkeersleiding over dit oorlogsgebied geleid?

Onderstaande links geeft aan:

-Dat het luchtruim door de Oekraïense luchtvaartdienst boven Donetsk al sinds 8 juli dit jaar gesloten is voor alle burgertoestellen i.b.m. onveiligheid.

- de 10 voorafgaande toestellen hebben dit oorlogsgebied ook gemeden.

- Wat de ware achtergrond is van het neerhalen van de MH17

 

 

Exposed The Real Reason MH17 Was Shot Down YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=qX-shkLX5cg

 

Flight MH17 - What You're Not Being Told

https://www.youtube.com/watch?v=b67OGUsQC44

 

Tot slot: Obama heeft onlangs bekend gemaakt om nu echt doelen in Syrië te willen aan  vallen, nu Rusland in diskrediet is gebracht of zelfs wordt uitgedaagd tot een oorlog.

Rusland heeft een belangrijke rol gespeeld met het omverwerpen van het Islamitisch Ottomaanse rijk en is ook een vijand van Islamitisch Turkije van Erdogan, die streeft naar het oprichten van het Ottomaanse rijk samen met de Moslimbroederschap.

 

Moslim Obama (en onnozele westerse bondgenoten) lijkt met zijn strijd tegen:

- de IS

- het dwarsliggend Rusland zowel financieel (Brics), als politiek/militair, als religieus (christelijk).

- en Syrië.

 

een wereldbrand van ongekende omvang te veroorzaken en tevens het Ottomaanse rijk door de soennieten mogelijk maken.

Qromwel op 11-09-2014 16:43

Op afbeeldingen van plaatmateriaal zijn een aantal gaten te zien, waarvan de randen omkrullen. Kijken we er van buiten of van binnen tegenaan? Als we er van binnen tegenaankijken zijn de vele "objecten" dus naar buiten gevlogen. Is de daarmee samenhangende gebeurtenis plausibel? Ik denk van niet. Dan zou men op Schiphol de lading niet goed gecontroleerd hebben.

Bezien we de zaak van buiten, dan is er meer dan één mogelijkheid:

1. Er een grond-lucht raket (surface to air missile; sam zoveel) afgeschoten. Wil deze meerdere gaten veroorzaken dan moet die raket geëxplodeerd zijn buiten het vliegtuig. Echter, zo´n raket explodeert pas na inslag.

2. Het vliegtuig is onder vuur genomen door boordkanonnen van een jachtvliegtuig. Dan zijn de gaten veroorzaakt door de vele "objecten", dwz. de projectielen van een of meer salvo´s. Rijst de vraag, wiens jachtvliegtuig? Uit de sowjettijd zal Oekraïne nog wel beschikken over vliegtuigen van Russische makelij, incl. de daarbij behorende munitie en lucht-lucht raketten.

Men maakt mij niet wijs dat er geen satellietbeelden van het "incident" zijn. Welke mogendheden beschikken over de mogelijkheden tot satellietwaarneming? Zoveel zijn dat er niet. Waarom zwijgen deze mogendheden? Rusland moet en zal de scchuld krijgen. Dagblad De Telegraaf voert de boventoon. Mijn engezonden brief in deze werd niet geplaatst, hierbij de afwijzing:

Date: Thu, 11 Sep 2014 11:04:14 +0200To: henstra010@hotmail.comSubject: Uw reactie op Onderzoeksraad_ MH17 crash door _externe oorzaak_From: noreply@telegraaf.nl

Beste lezer,U heeft gereageerd op een artikel op De Telegraaf. Ons moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en niet vrijgegeven voor publicatie op De Telegraaf.Met vriendelijke groeten,Het moderatingteam van De Telegraaf.PS. Dit is een automatisch gegenereerd bericht.
Marcel v L op 11-09-2014 20:22

Haha Ike; ik had dat net gezien toen ik al gepost had, mijn Engels is verders wel okay hoor, had het effe snel getypt. De man schrijft inderdaad alleen maar wetenschappelijke artikelen en zeer goeie. Kijk ik en jij zijn allebei niet bij die wrakken geweest dus we moeten beide af op de info. die we toegereikt krijgen. Als er precies 30 mm gaten zitten zou dat inderdaad die SU 25 theorie kunnen ondersteunen, maar het kunnen ook delen zijn van verspinterde fragmenten na het afgaan van een BUK. Ik vertrouw het ook niet dat er na de wrakken nog is geschoten door zowel Ukraïners als Russische seperatisten, dus er kunnen ook nog gaten achteraf zijn ingekomen nog voordat de OVSE er was. Kan hé want wie controleerde daar verder in de middle of nowhere. Verder zie ik u inderdaad als iemand met een hoger niveau dat had ik al eerder getypt, maar op zich zegt dat niet alles over beoordelingsvermogen zie ook die vrouw bij veiligheid die zij dat IS een zionistisch complot was.

Dan aan zilvermeeuw ik vind dat als je objectief bent ook toe moet geven dat Rusland liegt en bedriegt ondermeer door het ontkennen van het steunen van de seperatisten met wapens en het laten escaleren van het totale conflict. Maar goed dat zullen we verder dus wel nooit eens worden.

Zilvermeeuw op 11-09-2014 21:34
@Marcel v L op 11-09-2014 20:22

Dan aan zilvermeeuw ik vind dat als je objectief bent ook toe moet geven dat Rusland liegt en bedriegt ondermeer door het ontkennen van het steunen van de seperatisten met wapens en het laten escaleren van het totale conflict. Maar goed dat zullen we verder dus wel nooit eens worden."

Rusland liegen en bedriegen? hahaha. Nou ik heb een prachtig artikel voor je. Van iemand die in Oekraïne woont. Graag commentaar daarop want zo uit het vuistje beschuldigingen uiten die dan nog ook nog eens nergens op slaan, is wat al te gemakkelijk, toch?  Tenminste, ik vind van wel. Om nu al even in te gaan op jouw "steunen van separatisten met wapens", er zijn tientallen wapenfabrieken in  Oost-Oekraïne. De separatisten hebben helemaal geen wapens nodig uit Rusland!

Wel graag even het hele artikel lezen en de aangeraden you tube filmpjes bekijken AUB.

Ik ben echt héél benieuwd naar je commentaar hier op.

http://ejbron.wordpress.com/2014/09/11/massamoord-met-voorbedachten-rade-op-kleine-300-mensen/#more-70510

Rickjee op 11-09-2014 22:36

Nou wat zei zegt is niet raar want is wordt ondersteund door amerika eigenlijk en hun loon krijgen ze van europa. Europa koopt de olie van IS .... en amerika stuurde de oppostie van assad wapens maar die oppositie verkoopt al die wapens door aan IS dus vandaar dat hun eigenlijk die hightech amerikaanse wapens hebben wat ze ook op tv zeiden alleen zeiden ze daar dat het van Irak was geplundert dit lijkt mij onredelijk want dan zal het betekenen dat de gevechten gelijk zijn en aan allebei de kanten de zelfde wapens maar die irakese verliezen het dus dat betekent dat die irakese verouderende wapens hebben en IS goede nieuwe wapens vanuit amerika. Nu wilt amerika ook in Syrie bombaderen dit vind ik fout want ze gebruiken het als dek mantal om Assad te vermoorden eigenlijk negeren ze de afspraken die rusland china en amerika hadden gemaakt over syrie

Ike op 11-09-2014 22:52

@Marcel v L op 11-09-2014 20:22

Je blijft komen met onzin. Er zijn journalisten naartoe geweest die bij het wrak waren voordat er verder ook maar iemand was. Het schieten op de plek van de ramp begon pas een aantal dagen na het neerstorten. De eerste foto's zijn gelijk gemaakt. En er is niet veel 30mm geschut op de grond. Dat hele versplinterde resten en shrapnel verhaal is je reinste onzin. Het voorbeeld van de A10 dat jij ook gepost had was helemaal niet geraakt door een SAM.

Het hele verhaal over de BUK raket is ook onzin. De eerste OVSE medewerker heeft dat ook verklaard. Hij was daar ver voor het hele OVSE team aankwam. Hij was geen vriend van de seperatisten, maar was als Oekrainsche Canadees gestuurd naar de seperatisten om te onderhandelen over de vrijlating van OVSE gegijzelden die gegijzeld werden omdat ze apparatuur bij zich hadden om GPS posities te markeren. Apparatuur die dus ook gebruikt kond worden om doelen te selecteren.

Zie ook de verwijderde BBC clip die getuigen hoorde die helemaal geen raket door de lucht hadden zien gaan en helemaal geen chemtrails in de lucht, die er wel zijn als een BUK door de lucht gaat.

Het is makkelijk te denken dat IS een zionistisch complot is, howel ik dat niet denk. Het is al uitgekomen dat de IS leider nl. zowel een CIA als een Mossad 'asset' was en hij was op papier door hun gevangen gehouden, maar in werkelijkheid getraind.

Wat die Mike met die 'debunker' site publiceert is gewoon volstrekte onzin, rotzooi. Wat jij deed is te vergelijken met iemand die oude recepten uit boeken kopieert en publiceert op een site een meesterkok noemen.

Als Rusland het conflict had geescaleerd waren wij er al niet meer. Het Russische leger kan over Oekraïne heenlopen, maar zou het afleggen tegenover de NATO. Dat weten ze. De strategie van de Russen is daar ook helemaal niet op gebaseerd. Want ze kunnen zich niet de hoeveelheid conventionele wapens veroorloven. Daarom zal Rusland heel snel overschakelen bij de verdediging naar nucleaire wapens. De Neo Conservatieve fascisten zijn de grootste ezels die de VS heeft. Meerdere Amerikaanse generaals hebben vaker gezegd dat ze te dom zijn en dat de generaals zowat over hun nek gaan als ze aan hen denken. Deze Neo Con's bepalen het beleid in de VS achter de schermen. Zelfs George Bush senior die zelf uit de CIA kwam waarschuwde zijn zoon voor hun extreem rechtse denkbeelden.

Tot op heden heeft Poetin nog terughoudend gereageerd. Victoria Nuland heeft betaald voor een coup in Oekraïne. Deze fascisten zijn in Polen getraind door de CIA. Bij het Maidenprotest hebben de fascisten laten schieten op iedereen die daar was. Op de foto's van het protest zag je ook dat de demonstranten gewapend waren. Er opereren mensen van Academy en andere bedrijven in Oekraïne en fascisten uit andere landen en troepen van een Hongaarse extreem rechtse premier en Letse sluipschutsters. Stel je nu eens voor dat een ander land dit kunstje had gedaan met de regering van Canada. Denk je dat de VS dan stil had gezeten? Ik denk het niet.

Tot op heden is het ergste bericht dat Russische troepen in hun vakantie de grens oversteken en meevechten. Dit is dus op zijn hoogst te vergelijken met het gedrag van de Academy huurlingen en de fascisten die daar vechten. Dit is een smerige oorlog door NATO begonnen om de bezuinigingen terug te draaien en te zorgen voor meer wapenverkopen in Amerika om hun economie te redden.

Het grootste probleem is dat er geen chemie is tussen Obomba en Putin. Putin is geen communist, maar eerder een kapitalistische oligarch, maar hij heeft wel Snowden beschermd. Daar zijn de Neo Con's en Obomba woest om. Terwijl Snowden nog bijna niks echt geheim heeft verklapt, want bijna alles wat hij heeft verteld was al bekend, maar is nu alleen bevestigd.

Hetzelfde gebeurd nu in Syrië. De NATO is een aanvalsgemeenschap geworden en probeert voor de Saudi's, Qatar en Bibi nu Assad te verjagen. De IS extremisten zijn grotendeels getraind door de CIA, Turkije en bewapend door Saudi en Qatar. Het is al het afval uit de Westerse samenlevingen dat daar vecht, moord en verkracht. En nu heet het dat de VS ze gaan aanpakken, maar omdat de VS geen voordeel wil geven aan Assad, heeft men ook al gezegd dat ze de troepen van Assad ook zal aanvallen. Dat is dus waar het omgaat. De VS hadden een hekel aan Maliki in Irak en die is inmiddels weg. Als ze A10 Warthogs aan Maliki hadden gegeven zoals hij al had gevraagd was IS er al helemaal niet meer. Maar dat wilde de VS niet. Nu vliegen er F18's rond inclusief anti luchtdoelraketten, dus heeft de Syrische en Iraanse luchtmacht ook geen vrij spel meer. Het aantal doden onder IS strijders valt in het niet onder het aantal burgerslachtoffers die IS maakt.

Met een squadron A10's waren die varkens van IS allang afgeslacht.

Er zijn al vele jaren NATO special forces actief in Syrië. Het is de NATO die nu al het bloed van de burgerslachtoffers aan hun handen heeft. Zij hebben dit toegestaan en ze gebruiken IS om Assad te verdrijven. Het klopt dat Putin er ook belang bij heeft om Assad te laten zitten. Assad hield nl pijplijnen tegen uit Qatar en Saudi die men door Syrië wilde leggen. En voor de kust van Syrië liggen ook schaliegasvelden.

In mijn ogen zijn de Neo Con's gewoon fascisten en zal de NATO gebruikt worden als het toekomstige leger van het TTIP project en dat word feitelijk het 4e rijk van de NWO. Zoals de Euro nu afdaalt naar een toekomstige pariteit met de USD zal het makkelijk gemaakt worden om het TTIP project te voltooien. Maar dit heeft niks meer met democratie te maken. De stemmers worden gemanipuleerd en de ene politicus is nog erger dan de ander.

http://www.globalresearch.ca/washington-menaces-america-with-its-isis-creation/5401034

http://www.zerohedge.com/news/2014-09-10/obama-plans-fight-isis-giving-more-arms-isis

jerry op 11-09-2014 23:44

Of de rebellen nu wel of niet dit vliegtuig hebben neergeschoten doet niet ter zake, de aanvankelijke route lag 300 kilometer zuidelijker en de mensen die de route niet met 50,100,200 maar met 300 kilometer precies over de lokatie van die buk raket heeft verlegdt, en ook zoals onlangs werd bekend ook de hoogte van het toestel met 1000 meter hebben verlaagd, deze mensen zijn verantwoordelijk, en dat zijn niet de rebellen en ook niet Putin. Het zijn de mensen die op het plein stonden met Verhofstadt en van Baalen, waar ik overigens al weken niets meer van vernomen heb, deze mensen weten dat ze ze hun hand hebben overspeeld. Maar we zullen Rutte aan zijn woord houden dat de verantwoordelijken ter verantwoording worden geroepen. Dus of de regering in Kiev wordt aangepakt, of Rutte mag straks Rusland de oorlog verklaren.

Ike op 12-09-2014 01:07

Als toegift door een Duitse piloot geschreven;

http://www.globalresearch.ca/camouflage-and-coverup-the-dutch-commission-report-on-the-malaysian-mh17-crash-is-not-worth-the-paper-its-written-on/5400990

Het Nederlandse raport over de MH17 is het papier niet waard. Het is een politiek geschreven stuk omdat het de goedkeuring van de fascisten in Kiev nodig had.

Marcel v L op 12-09-2014 18:31

Beste zilvermeeuw, de VS heeft op één van hun SBIRS Space Based Infrared Satellieten waargenomen dat er een BUK raket is afgeschoten op het zelfde moment als dat MH 17 langsvloog. Er is een theorie dat het presidentsvliegtuig van Putin ongeveer ook rond die tijd zou kruisen...ook dit is een theorie, want Putin zou al langere tijd niet boven Oost-Oekraïne vliegen, de 2 vliegtuigen hebben elkaar wél gekruist bij Warschau met een afstand van 10 km., maar dit zijn onbestigde berichten vanuit RT.com hoek dus uit de staatsomroep van het Kremlin. Verder blijkt dat je de media wel heel eenzijdig leest in jouw voordeel gezien het inmiddels allang bewezen is dat Putin daar wapens levert. Veel researchwerk hoef je er niet voor te verrichten. Dan de bron van EJ Bron, leuk verhaal voor het slapen gaan, maar gewoon stigmatiserend populair lollig doen kun je het ook noemen. Ja er zijn wapenfabrieken in Oost Oekraïne, daarom juist wil Putin meer controle over dat gebied net als over de Krim vanwege economisch voordeel. Ik zie Putin dan zelf ook als een sluwe vos, ik onderschat hem geen moment qua handelen. Je kunt het ook zien de Krim brengt hem economisch voordeel en vooral Oost Oekraïne ook. Over de eindconclusie over dat rapport daar hebben we experts voor en die zijn ook verdeeld, vergeet niet dat de expert die beweerde dat het SU 25 kogelgaten waren een Duitser was en dat voormalig Oost- Duitsland geen F16's maar MIGs heeft als gevechtsvliegtuigen,  Merkel is een Oostduitse en doet er alles aan om te paaien met Putin een EX KGB-er dien in het Oost-Duitse Dresden heeft gediend als KGB agent. Oostduitsers hebben feitelijk de bloeiende West Duitse economie verminderd. Dus zou die Duitse expert die op dit blog een uitspraak deed in het voordeel van Ukraïne wel zo onbevoordeeld zijn als hij in eerste instantie laat overkomen? En waarom zijn andere experts een andere mening toegedaan>

kortom als ik populistisch wil lezen ga ik wel naar http://www.geenstijl.nl maar voor serieuzer werk toch beter de wetenschappers geloven en die hebben zich nog niet uitgelaten over de schuldvraag, tot die tijd lekker die Russen blijven boycotten...

Rickjee op 13-09-2014 12:43

1 Putin levert daar geen wapens ----> dit zegt alleen amerika met hun 'sateliet beelden'

------> http://www.dailymail.co.uk/news/article-2572149/Stunning-images-huge-abandoned-tank-graveyard-Ukraine-machines-come-retirement-tensions-Russia-continue-escalate.html 

Die wapens waren er altijd al!!! zie maar!!!

2 Amerika heeft oekriane express instabiel gemaakt want ze zien het als eigen grond gebied.....

3 in nederland is de media corrupt.. en zenden ze anti rusland propaganda! -----> http://www.metronieuws.nl/nieuws/video-nos-journaal-snijdt-reactie-poetin-uit-item-en-liegt/SrZnii!CJcuCgOziw12/

4 Amerika viel irak binnen omdat ze neit meer met de dollar wilde betalen maar met de euro amerika vond dit niet leuk en bedacht een smoes van ze hebben massa vernietigings wapen volgens mij gebruikte ze daar ook leuke sateliet beelden.... wat bleek er was helemaal niks!!! gewoon leugens!! en nu betalen ze wel in eens de olie in de dollar beetje vreemd verhaal vind je niet

5 rusland betaalt olie sinds kort ook alleen in roebel amerika vindt dit opnieuw niet leuk en lokken een oorlog uit en is onderdeel van de BRICKS community die de dollar wilt vervangen samen met china en india!! duitsland wilde deze community ook joinen maar werdt terug gefloten door amerika vandaar dat amerika duitsland in de gaten houdt door middel van afluisteren vandaar die afluister schandalen ik kijk zelfs vaak naar de duitse media en die is tegen de dingen die de navo doet maar wat doet amerika die maken een apart groepje om te provoceren zetten duitsland aan de kant en als het daardoor oorlog komt zeggen ze duitsland help ook mee je zit in de navo!!

6 Het afzetten van een president is volgens de grondwet ILLEGAAL! Hij is niet volgens de regels afgezet!!! Waarom helpen we hun dan het is ILLegaal!!!

Het referendum op de krim was democratisch (ovse heeft aangegeven dat alles goed was verlopen en eerlijk) alleen dat het referendum zelf tegen de gond wet was dus illegaal maarja dat was het afzetten ook!

7 Putin zet die kraan dicht en we zitten met zn allen te janken dus we moeten niet vertrouwen op die navo en amerika

Rickjee op 13-09-2014 12:51

Marcel v Ik vind dat je ook meer moet kijken naar de duitse media die hebben allemaal hun twijfels over wat amerika doet zonder duitsland hadden we allang een oorlog aan onze broek miljoenen doden en gewonden wil je dat !!! we zitten nu in de 21ste eeuw en dan nog zn oorlog wat een onzin !!! en kom op het is toch waar dat Amerika niet de beste is van de klas kijk maar naar irak toen!! één grote propgaganda van die amerikanen en we trapten er met zn allen er in!

Marcel v L op 13-09-2014 13:43

Rickjee. Link 1 is net als die links van Ike niet aanklikbaar dus momenteel niet verifieerbaar,

Opmerking 2. Ukraïne is geen eens lid van de NAVO, laat staan van de VS. Over mogelijk lidmaatschap in de toekomst is totaal nog geen zekerheid. Degene die Ukraïne van binnenuit destabilerseren zij het hier veel besproken Svoboda, maar ik heb al eerder aangegeven dat er slechts 3 (!!!) eerder 4 van de in totaal 20 ministers lid zijn van Svoboda ; dus 17 hebben niks te maken met neofascisten.

Opmerking 3:  In Nederland is de media corrupt 

In welk land ondertussen niet?

Opmerking 4: Rusland wil ook geen dollars meer accepteren, maar zover gaan ze nog niet. Wat betreft Irak da's een totaal andere kwestie, gebleken is dat Saddam Hussein wél massa vernietigingswapens had, de Koerden zijn begin jaren 90 uitgemoord met mosterdgas en dat de in werking zijnde fabrieken snel leeg zijn geplunderd door rebellen zodat de VS voor schut stond met zijn beschuldigingen ook dit heb ik elders op dit blog onderbouwd.

 

Opmerking 5: Ik weet niet welk land de K in Bricks vertegenwoordigd in het Engels zoveel betekenend als bakstenen, maar het is BRICS-landen, ik denk dat die BRICS landen een grote rol spelen in de komende Armageddon, ik weet het eigenlijk zeker. In ieder geval Rusland en China.

Opmerking 6: Het referendum over de Krim werd gehouden ná de annexatie. Mensen zijn al geïntimideerd en denken van ach we zijn eigenlijk toch ook Rus geweest in Sovjet tijd.

Opmerking 7: Putin zet de kraan dicht. Prima. In dat geval zal het BNP van Rusland zo laag worden dat ze het jaar erop al failliet zijn. Olie en gas vertegenwoordigt meer dan 50% van het Bruto Nationaal Product van Rusland. Ik heb er wel een winterje koude voor over hoor.

 

Dan de opmerking 12:51:

 

De Duitsers hebben tot nu toe een grote rol gespeeld in vorige wereldoorlogen. Niet vreemd als je bedenkt dat de echte Ulliminati de Beierse in 1776 dus in BAYERN is gesticht door een Duitser. Dus laten nou net de Duitsers zwaar beïnvloedbaar zijn voor ook een rol in WW3

Ja ik kan het zeggen ik heb heel ver weg iets Duits bloed, wat na googlen op naam mogelijk duitsjoods is.

 

Marcel v L op 16-09-2014 22:35

Bam; ik ga nu de smoking gun uitdelen dat het hele SU 25 verhaal een Russische leugen is. Ik heb onweerlegbaar bewijs gevonden op de site http://nieuws.thepostonline.nl/2014/09/14/mans-en-garde-mh17-rapport/

Ik ga niet alles overtypen de link is in het Nederlands en de ontkrachting van SU 25 staat in het midden.

Ik eis een rectificatie dat ik door bepaalde mensen een leugenaar werd genoemd omtrent dit onderwerp, want ik ga voor de waarheid, ik ben recht door zee. Ik hoop dat "Ike" deze link alsnog leest, want het is eerder Ike die alles uit zijn duim zuigt.

Rickjee op 17-09-2014 20:31

Ik begrijp wat je bedoelt marcel maar waarom worden er zoveel dingen achtergehouden en onderling afspraken gemaakt? Waarom hebben ze afgesproken om de voice recorder niet openbaar te maken? Waarom is de spaanse verkeersleider op de dag zelf ineens verdwenen en is hij niet meer gevonden? Nadat hij op twitter had gezet dat er 2 militaire vliegtuigen naast het vliegtuig vlogen??? Daarna zegt hij dat het is wat kiev wilde en willen hun het manipuleren. Vervolgens zegt hij ook dat het atc word binnen gedrongen. Dit heeft hij als laatste op twitter gezet en nu is hij ineens weg! En de media ziet dit over het hoofd??? Ik vind dit wel een erge zaak..... 

Als er geen link knop komt gewoon kopieren en plakken :)

http://militaryphotos.net/forums/attachment.php?attachmentid=222241&d=1405635090

Ten tweede worden 

Marcel v L op 18-09-2014 20:43

Rickjee je begrijpt wat ik bedoel?

Als je mijn link écht heb gelezen (ik geef gouden links) lees je dat SU -25's tweeloops GSH-30-2 boordkanonnen heeft met maximaal 250 granaten, pantserdoorborend tot explosief. Voldoende om het mitrailleurverhaal achterwege te laten. Daarnaast kan een SU-25 slechts 950 km/uur, wat het erg lastig maakt om MH-17 snelheid 915 km/uur zijwaarts (de gaten zaten in de zijkant cockpit) aan te vallen. De rest van mijn link ga ik niet allemaal over typen maar is "aluhoedjeswerk".  Waarom is de Spaanse verkeersleider niet gevonden? Geen idee, mss Russische mafia ofzo? Die zijn doorgaans niet echt zachtzinnig, het is sws door een BUK gebeurd alleen wie schoot 'm af? Ik was er niet bij, maar ik heb het idee dat Kiev's svoboda fascisme hier een makkelijk excuus is. Het idee dat ze Poetin's toestel aanzagen voor MH17 is ook onwaarschijnlijk. Zou wel heel dom zijn want dan hebben de Russen écht een excuus tot militaire interventie.

 

Het is dus duidelijk 100% bewezen dat er geen SU-25 is geweest die deze schade heeft toegebracht!!!

 

Tot zover mijn bijdrage die helaas niet gewaardeerd werd hier. I 'm a lonely warrior.

 

Pagina12
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld