Headlines























































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

International Institute Counter-Terrorism: Europa wacht moslim intifada

Oprukkende islamisering: Eerste Britse moslim minister weigert Engels te praten op bijeenkomst – Moslims nemen Britse scholen over en leren dat blanke vrouwen hoeren zijn


Terwijl het politieke establishment blijft beweren dat het slechts om enkele 'extremisten' gaat, nemen moslims stap voor stap de Britse scholen over.

Volgens dr. Boaz Ganor, directeur van het International Institute for Counter-Terrorism (ICT), kan Europa zich opmaken voor een complete Arabische-moslim intifada die te vergelijken is met de gewelddadige opstanden waar Israël sinds de jaren ’80 mee te maken heeft. Ondertussen worden steeds meer scholen in grote Britse steden letterlijk overgenomen door moslims, die vervolgens hun eigen islamitische regels en wetten opleggen aan zowel de scholieren als de leraren.


Ganor baseert zijn verwachting op de recente toename van islamistische terreuraanslagen. Volgens hem weet de tweede generatie moslimimmigranten in Europa niet hoe armzalig het leven van hun ouders in hun thuislanden was. Mede daardoor hebben zij geen enkele dankbaarheid dat Europa hun ouders wilde opnemen. Zij voelen zich juist vervreemd en gediscrimineerd, en zijn van mening dat zij als tweederangs burgers worden behandeld.

‘Iran grootste bedreiging’

Tijdens zijn toespraak op een conferentie van het Van Leer Institute wees Ganor er tevens op dat Iran de grootste bedreiging voor Israël vormt, omdat Syrië en Irak niet in staat zijn om een oorlog tegen de Joodse staat te beginnen. Hij verwacht dat de betrekkingen met Egypte vreedzaam blijven. Daarnaast heeft het Egyptische leger zijn handen vol aan de grote binnenlandse onrust. (1)

‘Moslims, stem op de Conservatieven’

Ondertussen gaat de stapsgewijze islamisering van Europa onverminderd verder. In mei protesteerden autochtone Britten tegen de Conservatieve partij van premier Cameron, omdat die bij moskeeën pamfletten liet uitdelen waarin moslims werden opgeroepen op de ‘Tories’ te stemmen, omdat die het beste de islamitische belangen zouden behartigen. (3)

Eerste moslim minister weigert Engels te praten

De eerste Britse moslim minister, barones Sayeeda Warsi, is onder vuur komen te liggen nadat ze tijdens een recente lokale bijeenkomst uitsluitend Urdu sprak, een taal die in Pakistan en India wordt gesproken. Tevens liet ze haar toespraak niet vertalen in het Engels. Warsi is minister van Geloof & Gemeenschappen, een post die volgens critici enkel voor haar werd gecreëerd omdat ze én een vrouw én een moslim is (2).

Moslims nemen scholen over: Britse vrouwen zijn hoeren

Op scholen in grote centra zoals Birmingham, de op één na grootste stad van het land, zitten percentueel veel moslims. De autoriteiten maken zich zorgen nu blijkt dat zij op sommige scholen proberen om de scholieren te radicaliseren en te rekruteren voor de islam.

Sir Michael Wilshore, directeur van het Office for Standards in Education (Ofsted), bevestigde onlangs dat er ‘vaak schokkende bewijzen’ zijn dat moslims op sommige scholen een ‘georganiseerde campagne’ voeren en een ‘atmosfeer van intimidatie en angst’ hebben gecreëerd, ook onder de leerkrachten. Onderwijzers die weigeren zich te onderwerpen, worden eruit gewerkt.

Op diverse ‘academies’ negeren moslims de overheidsrichtlijnen door jongens en meisjes in gescheiden klassen te zetten. Aan de muren prijken teksten en slogans uit de Koran, en de niet-islamitische onderwijzers mogen op vrijdag niet in de aula komen omdat er dan een islamitische gebedsbijeenkomst is. Seksualiteit is geheel uit de lessen verbannen, en blanke vrouwen die bij de ‘kaffirs’ (de ongelovige Britten) horen, zijn minderwaardig aan moslimvrouwen of zelfs hoeren die ‘het hellevuur’ wacht.

De Oldknow Academie organiseerde een reis voor zijn moslimscholieren naar Mekka, betaald met belastinggeld. Binnen de regering in Londen heerst er grote onenigheid of er moet worden ingegrepen. Inmiddels is besloten dat leraren die radicale moslimsprekers op scholen uitnodigen moeten worden ontslagen. Niettemin durven de autoriteiten amper in te grijpen, uit angst om voor ‘islamofoob’ te worden uitgemaakt. (4)

 

Xander

(1) Arutz 7
(2) Breitbart
(3) Breitbart
(4) Welt

Indien u wilt reageren op het forum :

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt verwijderd
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwart op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal of bij persoonlijke aanvallen kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.  Niet op reageren.
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de url van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands
  11. U houdt één vaste nickname aan . Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd.
  14. Geblockte posters: Rootman, hans1 ,Elia=Elijah=lldbhngr , Kwowtoomuch, DJX, Johannes- Cornelis ,Zionnoiz, Trol Koekwous, Zegveld, pheming lentsGT, Keessie, Johannes.
  15. Postings van, naar en over geblockten worden verwijderd.
  16. Indien het topic niet over een bijbels thema gaat dan alle geloofsdiscussies op het geloofsforum.

Reacties

Brulaap op 10-06-2014 14:24

Goh, waarom verbaasd dit mij niet? Het zal wel niet al te lang meer duren totdat dit ook naar Nederland overwaait. (inzover dit nog niet het geval is). 

Bob Fleumer op 10-06-2014 14:48

We gedragen ons als de kikkers in het nu nog niet te hete water, wat een afgang voor de Westerse beschaving, die voor een groot deel voortkwam uit Engelse wijsgeren en filosofen.

Maar ja als de moed de wijk neemt stijgt het water, het wordt tijd dat de Westerse mens de moslims gaan boycotten, dus geen boodschappen meer bij de moslims halen!

Tabris op 10-06-2014 15:16

Libanon is het schoolvoorbeeld hoe het Europa zal vergaan.

René van Zalk op 10-06-2014 15:17

De Islam gaat Europa binnen 30 jaar overnemen en haar bevolking onderdrukken.

Lucie op 10-06-2014 15:22

En hiervoor hebben onze ouders gevochten in de 2e wereldoorlog?

Nee,ze vochten voor onze vrijheid,die geven we nu met open ogen aan de moslims,dankzij de idiote regeringen in het Westen.

Jeanne op 10-06-2014 15:26

 Bob Fleumer 14.48

 Het zijn allemaal gasten en gasten moet je goed ontvangen,doe je thuis toch ook ?

 Geen boodschappen in die winkeltjes halen... ja dat zet echt zoden aan de dijk ,wat een flut opmerking!

Hannah op 10-06-2014 15:36

Tja de koloniserende machten krijgen een koekje van eigen deeg. Het was niet voor niets het Gemene Best. Ik kan de Moslims niet anders als gelijk geven want het was vooral Engeland dat samen met Frankrijk de grenzen heeft bepaald op bijvoorbeeld het Sauoudi Arabisch schiereiland en de ergernis is daar zo groot over dat er een specialie naam is voor die datum: Am al nakhbar. Allerlei mooie praatjes helpen  nu niet meer, men is gewoon veels te ver gegaan in het verleden de Arabieren hun trots te kwetsen voor een beetje macht en geld. Idem dito wat er allemaal in Israel is gebeurd. Denk maar niet dat dit nog te stoppen is met de Islamisering van Europa. Hooguit Rusland en China ozuden er nog wat aan kunnen doen. In Europa zijn de 55 miljoen Islamieten al te ver in de bestuursorganen binnen gedrongen. 

In de VS is het schip helemaal niet meer te keren. Er is maar een volk dat nog weerstand kan bieden aan de satanische machten achter de Islam en juist dat volk wordt monddood gemaakt door de economische elite.

Jaco op 10-06-2014 15:50

zo heeft albert weishaupt het gecreeerd, en zo is het gepland...

5318537 op 10-06-2014 16:15

Het landverraad is dus wel degelijk en niet zomaar een kreet......Er is een oorlog gaande (jihad) en Uw waarde en die van Uw kinderen is nihil.

Het is pure sciense-fiction wat de Cameron en zijn,,torries,,uithalen als je ziet hoe het land wordt geruineerd en hun eigen bevolking ernstig in gevaar worden gebracht.

Meisjes en vrouwen als voor de grijp,en dat waar je als echtgenoot-vader bijstaat.(- Britse moslimleider: Verneder christenen en joden tot ze zich bekeren tot islam

En hierbij waren de Duitse bezetters gediciplineerd en had je niets te vrezen voor ze.(Hoogstens tewerkstelling in fabrieken Duitsland en de avondklok)

Schande die lui die zo anti Wilders zijn en dat doen met schelden,beledigen en zwart maken alsof hij een kampbewaker is (cartoon),de nazigroet doet (Dino),,,Wilders mollen en PVV,ers op transport,,(Riessen op YouTube)terwijl hun,,schatjes,,die praktijken huldigen en uitvoeren.

Het wordt tijd dat het leger ingrijpt voordat het te laat is omdat die lui weten wie PVV stemt,wie eventueel weerstand biedt,en waar millitairen wonen,zodat met het moment klik de millitair zijn vrouw-vriendin aan de lijn krijgt (als gijzelaar) zodat deze doet wat er wordt verlangd.(Wat zij ondertussen met die vrouwen en meisjes doen laat zich makkelijk raden

Eng deze geschiedenis,minder kan ik er niet van maken.

gijs op 10-06-2014 16:36

bij de aankomst van de eerste lichting werd bij het eerste de beste meniningsverschil (bv. voordringen op de markt) gezegd: 'wacht maar tot wij het hier voor het zeggen hebben'. wie herkent dit? het klonk halverwege de zeventiger jaren volkomen absurd. blijkbaar waren ze wel op de hoogte van een masterplan waar de autochtone bevolking niet van wist. eert uw leiders

Zilvermeeuw op 10-06-2014 16:39

"Op scholen in grote centra zoals Birmingham, de op één na grootste stad van het land, zitten percentueel veel moslims."

Dat is al vele jaren de taktiek van de islam: infiltreren in - vooral christelijke - scholen door hun kinderen daarheen te sturen en als die dan in de meerderheid zijn komen de moslimouders opdagen (zitten dan in het schoolbestuur) en worden alle christelijke feestdagen zoals Kerst, Pasen, Hemelvaart en Pinksteren in de ban gedaan en is het een moslimschool geworden.

Vroeger verspreidde de islam zich te vuur en te zwaard, al 40 jaar doen ze dat via het paard van Troje. Elke moskee is "islam-grondgebied". Elke hoofddoek en soepjurk is een vlag van de fundamentalistische islam: wij hebben dit land veroverd, dit is van ons! 

Met 55 miljoen Trojaanse paarden in W-Europa is het een kwestie van enige jaren totdat de moslims in opstand zullen komen door fysiek hun "recht" op te eisen en zitten we dus midden in burgeroorlogen.

bas op 10-06-2014 17:12

maar in de uk heten alle autochtonen chamberlain en gedragen zich daarnaar.

frums op 10-06-2014 18:05

we zijn zo tolerant dat we zelfs intolerantie van moslims tolereren.

gijs op 10-06-2014 18:08

niemand?

Henk op 10-06-2014 18:58

Hoort allemaal bij de grote uitroeing van de mensheid.

Ziva op 10-06-2014 19:06

@5318537,

Ik ben het helemaal me je eens, daarom is het heel belangrijk dat Christenen en Joden elkaar niet afvallen maar juist

samen een vuist maken.

samen sta je sterker tegen de gemeenschappelijke vijand.

Want bekeren tot de islam nooit van mijn leven.

Ahava op 10-06-2014 19:18

Triest maar waar, Zilvermeeuw. En ik denk dat jij met 'over enkele jaren' dichter bij de werkelijkheid zit dan de voorspelling van René dat het over dertig jaar pa zo ver is dat de Islam en dus de leugen regeert. 

Maar jullie hebben allemaal gelijk, het Paard van Troje is al lang binnen en verspreidt zich razendsnel.

Lucie op 10-06-2014 19:41

@gijs

De autochtone bevolking wist bij de eerste lichting ook al wat er stond te gebeuren,maar de overheid loog en bedroog en veel Nederlanders hebben nu eenmaal een groot griezelig vertrouwen in die liegende overheid.

Nu is het zeer goed mogelijk dat het te laat is,dankzij al die naievelingen en criminele regeringen.

Robbie op 10-06-2014 19:49

Ja Bas, de zogenoemde appeasement politiek. Maarja gekken heb je onder iedere religie. Veel leden van de Ku Klux klan zijn bv ook christenen.

Robbie op 10-06-2014 19:51

Ahava, waarom zou de islam hier aan de macht komen. Heb jij dan zo weinig vertrouwen in Jezus, denk je dat God dat laat gebeuren??

ster op 10-06-2014 20:36

Als mijn broer nu stemmen hoorde en die zei dat dit van de engel gabriel is (die sprak ook mohammed toe beweerde hij) En die engel zegt tegen hem dat de tijden zo verandert zijn en dat hij voortaan de ware woord te horen krijgt en die moet verkondigen over heel de wereld en dat hij voortaan de nieuwe profeet is. Ook komt hij een leuk kind tegen van vijf jaar een huwd haar ook en neemt als ze negen is. Hij pakt zijn zwaard op en gaat ten strijden en vermoord 6000 mensen die hem niet geloven tja na herhaaldelijk waarschuwingen en na weigeren te betalen meende hij dat te moeten doen.

kort samen gevat; hij vergrijpt zich aan een kind van 9 jaar

hoort stemmen

vermoord 6000 mensen met zijn zwaard

zulke mensen vind je alleen in de pieterbaancentrum tegenwoordig en sommige noemen hem een profeet

ster op 10-06-2014 20:42

Jeanne op 10-06-2014 15:26

Als mijn gasten zich niet gedragen gooi ik ze buiten

Mogen jouw gasten je dochter als hoer uitmaken en een geweer onder je neus schuiven en je op deze wijze beroven en of dat niet genoeg is ook nog enes jouw man en vader als ongelovige hond uitmaken?

benny op 10-06-2014 21:10

Ja beste mensen,een antal jaren geleden,zat ik in Rotterdam in de tram

Ik had een ketting om met de davidsster eraan,en er kwamen een aantal

marokkanen naar mij toe en zeiden,,vieze rot-jood,Auswitch had goed voor je

geweest,terwijl ik niet eens Joods ben.Alleen ik houd van Israel

Een controleur stond erbij en keek er naar,maar deed niets,ik kan beter

maar geen davidsster meer om mijn hals hebben,te riskant!!!

Ja wel veel ophef over die marokkanen-uitspraak van Geert Wilders,o,

wat een schande, volgens de politiek,maar hij legde wel de vinger op de zere plek

Dat gebouw in Duisland vind ik blasfemisch!!!!!

Ach,ja,Xander spreekt veelal de realiteit,maar soms lijkt het wel,,een roepende in de

woestijn,,Ja ook de toevloed van Eritreers,moslims,economische vluchtelingen.

En bezuinigen op onze ouderen Ik groet iedere lezer

Xander,ga mooi zo door met je artikelen.Gods zegen

benny op 10-06-2014 21:27

Beste Rene van Zalk 10-6-2014 om 15.17

Het duurt echt geen 30 jaar meer[ik hoop dat mijn posting erover is geplaatst

wat er in Rotterdam gebeurt is met mij,toen[ ik een davidsster om mijn hals had,en te horen kreeg,door marokkanen[in de tram] Vergeten te vergassen in Auschwitsch,de controleur stond erbij en keek

er naar,zonder in te grijpen.Ja dat was al jaren terug,ook op de markt stond ik iets te eten en er werd op mijn

voet gestaan door een turk,ik zei er iets van en hij zei:over een jaar of 10 zijn wij de baas hier,maar daar wil de politiek

in Den Haag niet aan Alleen Geert Wilders,Ja maar hij wordt verguist door de massa

De stad is nu reeds bijna voor de helft islamitisch,zeker in de oude wijken.

Maar o wee als je dat zegt ,ben je racist.

Groet Ben

FinalCountDown op 10-06-2014 21:28

Ik lees hier een reactie dat Islam binnen 30j Europa gaat overnemen...

Dat zal zo lang niet meer duren. Iedereen denkt dat de Antichrist een persoon is, maar volgens mij is het de Islam.

En de 'Antichrist' zal zich heel binnenkort  manifesteren want Armageddon zal ten laatste eind 2017 plaatsvinden.

Jan capital J op 10-06-2014 22:30

T is net als met een spons: in het begin kan ze het water nog goed opnemen, maar eenmaal verzadigd is het over. Onze westerse maatschappij is de spons en het punt van verzadiging nabij.

Jeanne op 10-06-2014 22:50

 ster op 10-06-2014 20:42

 Wie zich in mijn huis niet als gast gedraagt, kan vertrekken.

 Europa is verkocht voor olie.

Tijden veranderen steeds, niets is blijvend.

Zo is er ook geen einde ,doch steeds een nieuw begin.  

Geniet van een rustige avond zolang die noch duurt. 

martijn op 10-06-2014 23:16

Mijn bijbel zegt wie het zwaard gebruikt komt om door het zwaard, dus ik denk dat het bloedende kalifaatbeest wat zichzelf probeert te herstellen uiteindelijk zichzelf zal vernietigen.

Wij zullen dit en wij zullen dat.... Hoogmoed komt ten van val, en zonder Hem zal je helemaal niks!

René van Zalk op 10-06-2014 23:26

De gematigde Islam en een deel van extreem links Nederland zal zich binnen 30 jaar bij extremistische Islamitische groepen aansluiten waarna er in meerdere grote steden in Nederland een burgeroorlog zal losbarsten, ik denk aan steden als Rotterdam, Den Haag, Almere, Lelystad en waarschijnlijk ook Amsterdam.

Tabris op 10-06-2014 23:41

Er zijn hier wellicht lezers die in de infantiele veronderstelling zijn dat God het wel zou voorkomen dat Europa door de hordes islamisten ondergelopen zou worden.

Droom lekker verder en vertel hetzelfde zwansverhaal aan de culturen en landen die ten heden dage onderworpen aan de islam. 

God hielp hun ook niet.

De Europeanen zullen hun eigen handen moeten zwartmaken of anders is het gedaan met ze...

Bundy op 11-06-2014 02:35

@Gijs 10-06-2014 16:36

Ik herinner mij dit inderdaad nog . De eerste lichting zei het bijna altijd : Wacht maar ,wij worden hier toch de baas en dan maken we jullie af .  

En de gelukkigen die op grond van hun al dan niet verdiende salaris er ver bij vandaan woonden ,hadden in 1980 naar een intens schokkende documentaire van n.b. de VPRO kunnen kijken .   Hier zag ik een onmetelijk veld gevuld met ongeveer eën miljoen moslims die door luidsprekers werden opgeroepen massaal naar Europa te vertrekken om Europa te onderwerpen aan de Islam.       Daarna kon niemand zeggen :"Ik wist het niet", maar in 1980 kwam de ïmmigratie "pas op gang en wist zogenaamd geen enkele politicus dit.

Zilvermeeuw op 11-06-2014 08:35
@Tabris op 10-06-2014 23:41
De Europeanen zullen hun eigen handen moeten zwartmaken of anders is het gedaan met ze..."
Nou dat gaat echt gezellig worden met ons door de islam geïnfiltreerde leger, politie etc. Tel daarbij op de talloze wegkijkers en meelopers, allen zullen aan de kant van de islam staan. En daartegen zal een handvol Patriotten - hopelijk veel meer maar die hoor je nu nog niet - het moeten opnemen? Dat is een bijna onmogelijke zaak maar niet persé hopeloos. Niet geschoten is altijd mis...
Lees op onderstaande link het laffe gedrag van de Duitse politie; in Nederland is dat echt niet anders. Wie denkt dat dit niet zo is wens ik welterusten.
Een paar regels uit het artikel:

"De politie bevestigde gisteren dat het bij het feest tot ordeverstoringen was gekomen. “We hebben de deelnemers opgeroepen zich rustig te gedragen, maar geen aanleiding gezien om in te grijpen”, antwoordde een politieagent op vragen van de General-Anzeiger. Of er door de stad Bonn toestemming was gegeven voor het feest, kon men pas dinsdag vaststellen.

Het antwoord van de burgemeester luidt vermoedelijk ongeveer als volgt: “Beste burgers van Tannenbusch, Bonn is kleurrijk, multicultureel en tegen racisme, want Bonn heeft moed en strijdt tegen rechts. Als u dat niet aanstaat, dan moet u ergens anders gaan wonen!”

NWO EWO op 11-06-2014 11:26

Ik zie alleen maar haat tegen over de islam. christendom en jodendom gaat ook niet samen ze zullen nooit samen werken zoals door iemand hierboven vermeld is.er is maar 1 oplossing 1 regering 1 god zo weinig mogelijk mensen op aarde(uitroeiing) Dat heeft god vaker gedaan VB Noah zijn verhaal 

Ziva op 11-06-2014 12:33

@Robbie,19:51

De antichrist zal over de wereld heersen en de antichrist is de islam.

 

@benny,21:10 Het is toch te gek voor woorden dat je niet eens kan dragen wat je wil, alleen omdat dat --- word groot gebracht met haat tegenover alles wat maar met het Jodendom te maken heeft.

En heel Nederland zwijgt!!!!

  

Rob8686 op 11-06-2014 15:09

"gematigde islam" ook zoiets belachelijks, mensen slikken het nog als zoete koek ook.

Driekwart van de zogenaamd gematigde moslims ziet Syriegangers als helden. U weet wel, die beesten die harten uitsnijden etc.

Rob8686 op 11-06-2014 15:13

Het Westen heeft God de rug toegekeerd, kerken staan leeg. Christendom is teruggebracht tot, wees aardig. En nu gaan we krijgen wat we verdienen, God de rug toekeren is de deur wagenwijd openzetten voor de duivel (allah).

Keuteltje drie op 11-06-2014 15:53

Liberalen aan de macht en een flinke vleug links en voilá, het resept van ongepaste en onbegrensde "tolerantie"!!Hetgeen eigenlijk geen moer met tolerantie te maken heeft danwel met een steeds groter wordende groep stemvleesdie door deze partijen in de watten gelegd worden om maar vooral de stemmen van de islamieten te verkrijgen!!!Wanneer krijgen Polen en Bulgaren en zo voorts hier ook stemrecht omdat zij door arbeid dit recht verwerven?Oooh nee wacht die wet ligt op de plank maar het is niet het goede moment om die nu reeds toe te passen!Domme Hollanders ook, welke natie of volk laat zich nu zó in de luren leggen?!En zij die denken dat zij er goed aan doen om VVD, D66, PVDA, of SP te stemmen komen ook heus op hun beurtwel op de koffie!Reken maar niet dat deze partijen jou stemmetje nog horen of jou belangen behartigen als er een grotere groepis die goedkoper werkt, woont en leeft op deze partijen stemmen! 

Keuteltje drie op 11-06-2014 15:55

Je kan hier jammer genoeg niet liken ....

T.D. op 11-06-2014 17:00

Ik snap niet dat de Britse overheid deze moslims niet linea recta het land uitsturen. Waar was D-day trouwens voor? Bevrijding van het Duitse juk? Komt daarvoor dan een islam-juk voor in de plaats? Mocht het er ooit van komen dat moslims hier de dienst gaan uitmaken, dan heeft herdenken geen zin meer. Duizenden zijn dan voor niets gestorven.l

Zure Zult op 11-06-2014 20:33

U tolereert islam...Tolereert islam u? Wakker worden, opstaan!

Rosco op 11-06-2014 21:23

Nog even en het kalifat al-UK wordt uitgeroepen, wat een bak ellende! Maar idd die tsunami van moslims is wat te wachten stat. Is het niet door massale importen dan wel door de onzin die serieus wordt genomen door de gevestigde orde. En opeens is daar appeasement opgelegd vanuit Brussel en heb je een jaar later een tweede Adolf die orde op zaken stelt. Wat de politiek nu besluit mag ze later aangerekent worden als er pogroms onder islamieten uitbreken en er geen onderscheid meer wordt gemaakt.

Nu ingrijpen scheelt veel ellende an beide zijdes. Hoe? welwillende burgers die toevallig moslim zijn lekker hun ding laten doen en het kaf van het koren scheiden door extremisten een enkeltje kamp te geven of een enkeltje naar huis te geven, bijvoorbeeld Mekka. Hoe dat kamp ingericht moet worden is nader te bepalen.

Brandende kaars op 12-06-2014 01:04

 

 

Koptische kerkleider in open brief:

‘Leer de ware aard van de islam kennen!’

 

 

Filmpjes over de islamisering van Nederland, Europa en de Wereld,

 (Ik raad iedereen aan om hiervan  kennis te nemen en door te sturen)

 

Filmpje Demografie Europa

http://www.youtube.com/watch?v=V5KcvStYe7A

 

Demografie wereldwijd :   Shocking Report: Islam Will Rule The World in 25 years (d.d.2008)

http://www.youtube.com/watch?v=sv5UzALN080

 

 

Zie ook de meest belangrijke filmpje van deze tijd over de ware aard van islam en de ware betekenis van Jihad:

 

Three Stages of Jihad

http://www.youtube.com/watch?v=ERou_Q5l9Gw

 

 

Parabel.

 

‘Een kikker in een kookpot’.  

 

Zoals u weet is een kikker een koudbloedig dier.

Dat houdt in dat een kikker zijn lichaamstemperatuur  aanpast aan de omgevingstemperatuur.

Gooi je een kikker in een steelpannetje met kokendheet water dan zal hij daar heel snel uitspringen. De kikker zal door deze reflex weinig schade onder vinden.

 

Maar:

 

Wanneer je de zelfde kikker in een pan stopt met water op kamer temperatuur dan zal de kikker dat heel behaaglijk vinden.

Wanneer je elke dag de temperatuur van het water met 1 graad verhoogt blijft de kikker rustig in de pan zitten. Zelfs bij 50, 60, 70, 80, 90 graden Celcius.

Wanneer  de temperatuur nog verder stijgt (richting het kookpunt) zal de kikker uit de pan willen springen, maar zijn poten zijn al gekookt en functioneren niet meer. De kikker zal het willen uitschreeuwen maar daarmee stroomt er kokend water de bek binnen en de kikker sterft. 

 

Zo voltrekt zich in het Westen en ook in ons land het islamiseringproces!

Premier Erdoğan van Turkije over de islamisering van Europa:   “De moskeeën zijn onze kazernes, de koepels zijn onze helmen, de minaretten onze bajonetten en de gelovigen onze soldaten…”

 

Brandende kaars op 12-06-2014 01:49

 

 

Hoor, zie en huiver!

Islam Labour MP wants a Muslim Prime Minister and Parliament in Westminster

http://www.youtube.com/watch?v=86CkqV2UpA8

 

Over de onrechtvaardige barbaarse sharia rechtbanken die parallel functioneren notabene met toestemming van de overheid in Engeland functioneren:

 

Islamic Sharia Law Comes to (Not so Great anymore) Britain

http://www.youtube.com/watch?v=Jv6wvRge-6Q

  Gevolgen: Persecution of 3000 Ex-Muslim Christians in UK - (Part 1/4) http://www.youtube.com/watch?v=OXF-rJAOHGQ

Zilvermeeuw op 12-06-2014 08:11

"Sterven is iets waar niemand graag over spreekt. De daarmee verbonden begrafenissen geven geen aanleiding tot verhalen. Anders echter in dit geval, waar een islamitische gemeenschap in de plaats Seligenstadt am Main in de Duitse deelstaat Hessen een eigen plek op de begraafplaats wilde. In zoverre in orde: de plek werd gevonden. Nu eist de geloofsgemeenschap van de Ahmadiyya-gemeente dat tijdens een begrafenis de christelijke symbolen op de rest van de begraafplaats worden bedekt."

Het gehele artikel (inclusief de commentaren) is te vinden op:

http://ejbron.wordpress.com/2014/06/11/kruisen-op-begraafplaats-dienen-bij-islamitische-begrafenissen-te-worden-bedekt/#more-64143

Bekkeneel op 12-06-2014 09:49

Gelukkig dan maar dat omwille van de uitverkorenen die dagen bekort zullen worden. Daar zal de zin spoedig ten volle van begrepen worden. Het razen van de anti-christ gaat alles overtreffen.

Maar dan, gelukkig....het Einde, doomsday.

DoomsDeo Gratias...

Josefientje op 12-06-2014 11:12

@Brandende kaars, het wordt mij teveel, de leugens, de moord en doodslag op schepselen van De Grote Schepper aller dingen, wat wij onze dieren nog niet zouden k u n n e n  aan doen.... ik kan het niet meer verdragen, ik duik onder, kop in het zand.... heeft u die zwarte doods-eskaders gezien in de "veroverde" steden in Irak? Heeft Het Westen deze verovering mogelijk gemaakt? Waarom hebben zij tegen die meneer met snor uit WWII gevochten? Wat was toen de reden om wel...... en wat is nu de reden om niet....... O n b e g r i j p e l i j k.

joppo op 13-06-2014 08:40

Over 20 jaar (of reeds eerder) ziet Europa eruit als Syrie nu.

Prof dr Gunnar Heinsohn (universtiteit Bremen) sociologie en politcologie heeft dit al jaren geleden aangekondigd.

Hij gaat 100% gelijk krijgen!

joppo op 13-06-2014 08:43

Over 20 jaar (of reeds eerder) ziet Europa eruit als Syrie nu.

Prof dr Gunnar Heinsohn (universtiteit Bremen) sociologie en politcologie heeft dit al jaren geleden aangekondigd.

Hij gaat 100% gelijk krijgen!

Zilvermeeuw op 13-06-2014 10:40

Lees en huiver. Dit is ons voorland als Nederland niet massaal in opstand komt tegen de islam.

Houari Boumediene kondigde al in 1975 aan tijdens een bijeenkomst van de VN :

Miljoenen mannen en vrouwen zullen van het zuidelijk, naar het noordelijk halfrond komen. En ze zullen niet komen als vrienden, maar wel om te veroveren.”

Nog steeds niet overtuigd? Blijf dan vooral onder je steen zitten en je zult aan den lijve de knoet van de islam ondervinden. Samen met je kinderen en kleinkinderen!

Zelfs een dier beschermt haar jongen - vaak met gevaar voor eigen leven (!) - en delft daarbij in sommige gevallen zelfs het onderspit. Maar tòch gaat ze de strijd aan met de belager(s)! Een dier handelt vanuit het aangeboren instinct maar de mens is een geestelijk wezen, door de Schepper vèr boven de dieren geplaatst, om de wereld te kunnen besturen.

En wwanneer je ziet dat het helemaal verkeerd gaat, dat je land en volk te gronde gaan door een uiterst vijandige mogendheid (en dat is de islam) dan is het je plicht als mens om dat te verhinderen. Uit alle macht en met alle (!) middelen!

Helaas is onze overheid die - in God's opdracht - de dienares van het volk zou moeten zijn, heult - op een enkeling na - volop mee met hen die ons willen vernietigen.!

En zeg niet "het helpt toch niet", tóch maar blijven waarschuwen. Al zou er door 100 berichten slechts 1 paar ogen open gaan, dan is dat al de moeite waard.

Wij hebben God op t hoogst misdaan, wij zijn van t heilspoor afgegaanja wij en onze vaad'ren tevens. Vergramden God, de God des levens, diezóveel wonderen heeft verricht.

Maar ach Heere, in de toorn, gedenk des ontfermens!

Paulus op 14-06-2014 14:16

Beste lezers,

Wat fijn dat jullie allemaal bijzonder bezorgd zijn over de huidige ontwikkelingen rond de islam en de antwoorden die het Westen daarop geeft/heeft.

Ik wil eea bijbels toelichten. Als christenen hebben wij een rol te spelen, die ik echter niet tegen kom in de commentaren. Noch (christelijke of heidense) politici, noch bewustwording van de Westerse bevolking, zullen de situatie veranderen! Paulus schreef al dat de hele scheping zucht en in barensnood is. De schepping wacht op het openbaar worden van de zonen Gods.  

In Ef.6 schrijft Paulus dat wij niet te worstelen hebben tegen vlees en bloed (dus de moslims in dit geval en ook de regeringen), maar tegen (geestelijke) overheden, machten, wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten....... Het is een geestelijke strijd, die er gaande is! Politici of welke mens dan ook kunnen wezenlijk iets tegen de oprukkende agressievelingen uitvoeren. Maar wat wij wel kunnen doen  als kinderen Gods, is leren om de geestelijke strijd aan te gaan! Zie bijv. Rick Joyner, D.Prince, A.Mendez. En dat is wat wij christenen, tot heden, veel te weinig beseffen. Niet een moskee etc. is een vijand, niet de moslims zijn de vijand, maar degenen die hen in hun macht houden. En wij, als zonen Gods, kunnen in Jezus Christus deze strijd aangaan. Zoals bijv. Ana Mendez dat doet. Weet je, alle energie die wij verspillen met elkaar te vertellen hoe erg het is, is in zekere zin verloren energie. De boze en zijn handlangers vinden het prima als wij ach en wee roepen, want dat deert hem niet! Maar als wij in de hemelse gewesten onze positie gaan innemen, dán moet hij het veld ruimen!

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld