Headlines



- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


05-10-17

- 'Aanslag Las Vegas kan onmogelijk door één man zijn gepleegd'
 


03-10-17

- Dodelijkste schietpartij in VS ooit eist meer dan 50 mensenlevens - UPDATE 13.50 - 15.00 - 17.30
 


01-10-17

- Gevaarlijk precedent: Eerste Afrikaan krijgt wegens klimaat asiel in Europa
 


29-09-17

-  Migranten verwelkomd met soms tienduizenden euro's - per maand
 


20-09-17

-  Multimiljonair Abramowitz na VN toespraak Trump: Derde Wereldoorlog feitelijk al uitgebroken
 


19-09-17

-  Vrijheid bijna verdwenen in oprukkende digitale politiestaten Europa en Amerika
 


18-09-17

-  Grensmuur Hongarije dringt illegale immigratie met 99% terug - (21.10 uur aangepast)
 


17-09-17

-  Wetenschappers bang voor uitbarsting supervulkaan door kernproef Noord Korea
 


16-09-17

-  Honderden Amerikaanse tanks en houwitsers in Polen gearriveerd
 


15-09-17

-  Frankrijk: Enkele zwaargewonden na drie moslim aanslagen op straat

- Britse generaal: Aanslag metro Londen was 'absoluut 100% islamistisch'
 


14-09-17

-  'Plan Juncker voor EU-superstaat betekent komst miljoenen Afrikanen en Arabieren'
 


13-09-17

- Politie Zweden erkent onhandelbare verkrachtingsexplosie sinds massaal toelaten migranten
 


12-09-17

-  Een week asielterreur: Dagelijks mishandelingen en verkrachtingen door migranten
 


11-09-17

- Palestijnse terreurgroep mag officieel deelnemen aan Duitse verkiezingen
 


10-09-17

-  China waarschuwt Trump opnieuw Noord Korea militair te steunen bij aanval VS
 


09-09-17

- ARD redacteur bevestigt Westerse mediadictatuur: 'Burgers worden totaal bedrogen'
 

 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Ik Geloof... (Geloofsforum 31)

Reacties

Anora op 05-10-2017 09:10

Hallo Qromwel, dat lijkt me juist wel goed. Ik denk dat ik dat ook een beetje heb. Stel dat we allemaal alleen maar amen tegen elkaar zeggen.. .....? Mss zonder al te veel na te denken......? 

Esther op 05-10-2017 11:59

Hallo allemaal...

Ik zat even weer hier en daar lezingen/preken van de bekende C.H. Spurgeon te lezen. Geweldig wat een enorme kracht en bemoedigingen halen we er uit. Géén vervelend theologisch geleuter... waar we soms dol van worden... gewoon, Christus Jezus waar het allemaal om gaat.

Ik zet de link neer... dan kan ieder die daar behoefte aan heeft... even aangespoord en bemoedigd worden. Soms leest het wat moeilijk, zoveel tekst onder elkaar. Soms kopieer ik een bepaalde lezing en plak het op Word... dan kan ieder verkleinen of vergroten... naargelang het prettiger leest... gewoon een tip.

Ook last van storm?? Hier, bij ons gaat het behoorlijk te keer... voorzichtig allemaal hoor.

Hier is de link... http://www.iclnet.org/pub/resources/text/nederlandse/spurgeon-pred.html  

Anora en Qromwel... ik begrijp jullie wel... het is niet altijd makkelijk, zoveel meningen. Ook ik reageer wel eens fel... jullie zijn niet de enigste hoor. Laten we maar proberen om stevig vast te houden aan de Bijbel... en natuurlijk als belangrijkste, onze hemelse Vader en Jezus onze Heere.

Fijne dag gewenst voor allemaal, voorzichtig.

Vaders liefdevolle zegen en kracht door middel van Jezus onze Heere om jullie allen heen. En een waaierige hartelijke groet van mij, Esther.

Anora op 08-10-2017 15:52

Ik hou van die " ouwe kerkvaders " Esther ( zo heten ze toch?) .Heel integer.❤

Esther op 09-10-2017 23:31

Anora, ik ook hoor. Van de 'oude kerkvaders', krijg je goede geestelijke voeding. Krijg er nooit genoeg van.

Afgelopen zaterdag kwam de 'Stem' weer binnen, daar stond ook weer zo'n geweldig artikel in. 'Wat betekend het God te vrezen? '... van John Bunyan ( 1628 - 1688) óók één van de oude 'kerk vaders.'

Geen zoetsappige verhaaltje... de grootheid en Gods macht en verhevenheid... 'Zijn tegenwoordigheid is schrikwekkend... maar in Christus Jezus Zijn goedheid en barmhartigheid...

Zo bijzonder... het artikel begint met Psalm 14 : 7, "Welzalig eenieder die de Heere vreest".

Zulke lezingen/artikelen, het 'Wezen van God, en Christus'... staan centraal. Dát is wat wij nodig hebben... Zo mooi en vol met rijkdom.

Anora, lieve groet van mij, ook voor allen...Esther

Anora op 10-10-2017 18:27

@Esther

Mee eens schat, daar is nog niet zoveel ingeslopen ( is mijn indruk). Het lijkt me de eetlijkste info, vergeleken met wat later komt.

Qromwel op 11-10-2017 10:05

Mirjam, Aäron en Mozes zijn zowel kleinkinderen als achterkleinkinderen van Levi.

anora op 12-10-2017 20:24

Weer iets om over na te denken @Qromwel! Haha, in eigen omgeving is het soms al lastig, van 'hoe zit dit'.

Qromwel op 13-10-2017 11:16

anora op 12-10-2017 20:24: Mijn roomse zuster zou zeggen: 'Is het belangrijk?' Niet echt. Maar in de Staten Vertaling (uit de grondtekst) staat dit: Exodus 2:1 Een man uit het geslacht van Levi ging en nam een dochter van Levi tot vrouw

De man is Amram, een kleinzoon van Levi. De vrouw is Jochebed, een dochter van Levi. Hij is dus getrouwd met zijn tante. Er is nog een mogelijkheid, maar die kan ik maar beter niet vermelden, is trouwens hoogst onwaarschijnlijk. 

In de Wilibrordvertaling (uit de Latijnse Vulgaat) staat dit: Exodus 2:1 Een man uit de stam Levi huwde een meisje uit die stam.

Wat hier staat is wel waar, maar ik vind dat door de manier van vertalen belangrijke informatie verdwenen is. 

henk Boskamp op 13-10-2017 20:32

Hallo iedereen,

Vraagje. Ik was aan het werk in het huis van een rabijn. Ik raakte in gesprek met een van de aanwezige aldaar. Deze vertelde mij dat Jezus helemaal niet gedood is door Romeinen maar door rabijnen. Ik moest dit even op me in laten werken maar heb het nu een plaats kunnen geven. Ik moet dinsdag weer terug naar die klus en vraag jullie om wijsheid. Zijn verhaal voelde niet slecht aan... het was enkel iets dat ik nog niet tegen was gekomen.

Graag jullie gedachten hierover.

gr, Henk

Ike op 13-10-2017 22:27

@henk Boskamp op 13-10-2017 20:32

Dit gaat om de stelling wie heeft verzocht om Jezus te doden? Het volk? De Rabijnen voor de rel in de tempel? Of de Romeinen door niet zelf de beslissing te nemen, maar advies te vragen?

Op welke geschiedenis bouwt men de stelling dat iemand de beslissing heeft genomen hem te doden?

Iemand heeft mij eens gezegd dat de Joden Jezzus hadden gedood. Ik vroeg hem toen of de Nederlanders Pim Fortuyn hadden gedood. De moordenaar van Theo van Gogh was ook een Nederlander wat betreft zijn paspoort.

Wie trok er uiteindelijk aan de touwtjes van de poppetjes bij de dood van Jezus? Wie heeft de geshiedenis zo geschreven zoveel jaren na zijn dood?

Kwam het de geschiedschrijvers uit om de schuld te geven aan DE Joden, De Rabijnen, Jezus zelf, Judas of God?

Na zijn dood en de vervolging en de acceptatie van het Christendom onder Romeins gezag, bleef het rustig in het Romeinse rijk dat nogsteeds een voorbeeld is voor dictators. Joden zijn later verbannen uit hun heilig land door de Europeanen ( Romeinen) andere bekeerden zich tot een ander geloof. Anderen deden zich voor als zijnde van een ander geloof. Hadden deze mensen minder recht op het land in het helige land?

Qromwel op 15-10-2017 11:02

De Eucharistieviering op tv kwam vanmorgen uit de Basieliek van het H. Sacrament te Meerssen. De Evangelie lezing uit Mattheus 22:1-10. Maar helaas, de verzen 11-14, die toch ook tot de Gelijkenis behoren, kwamen niet aan bod. En dan durven te besluiten met: "Woord van God". 

anora op 15-10-2017 18:41

Qromwel op 13-10-2017 11:16

Goed dat je dat zo ziet/opvalt. Mss is het 'verdwenen' omdat ze het not done vonden. Zie je wel vaker door het Woord heen, wat de mens niet begrijpt verandert hij. Nu is dit voor ons ook niet te begrijpen, hoor, dat 'it's all in the family" en daar komt terecht Jeugdzorg aan te pas.

Het is jammer dat er soms vertaald is naar de maatstaf van het menselijke kijken. Heb dat allemaal eens uitgezocht van het NT, voor zover ik weet zijn er wat aanpassingen, maar valt het nog mee. Zou dat kloppen denk je? (dat het meevalt)

Qromwel op 15-10-2017 20:45

anora op 15-10-2017 18:41: Die 4 verzen staan gewoon in iedere bijbelvertaling. Maken integraal deel uit van de gelijkenis. Inloggen op debijbel.nl en daar kan een ruime keus gemaakt worden uit allerlei vertalingen. Ik heb expres een brewedbeeld scherm om er een aantal naast elkaar te kunnen zetten ter vergelijking. Als men het not done vindt besluit men eigenmachtig Christus' woorden te verzwijgen, waarmee men zich identificeert als Zijn vijand. Is mijn conclusie.

Esther op 15-10-2017 22:36

Hallo allen... moet er weer even inkomen. Anora op 10-10-2017 18:27 zo ervaar ik dat ook, bij de oude kerkvaders. Daarom mag ik ook zo graag hun lezingen lezen.

Tegenwoordig is veel zuurdeeg binnengeslopen... en aan de andere kant ook weer veel belangrijke punten er uit gelaten... Bij velen ontstaat een verwrongen beeld van het geloof in Christus, dat wat juist zo belangrijk is.

Qromwel... ik heb ook nog even Matt. 22 : 1-10 en natuurlijk ook de versen 11-14 gelezen. Over 'De koninklijke bruiloft'. Juist die laatste verzen zijn heel belangrijk... Zonder die verzen, onstaat er een zoete koekje verhaal. En klopt de hele mooie gelijkenis ook niet... als men dat weglaat. Men wil niet de kleren van de bruidegom aan... en men wil niet horen over de buitenste duisternis, waar gejammer en tandengeknars zal zijn.

Vooral erg voor die mensen die maar een onaf stuk uit de Bijbel willen leren...  

In een aantal Bijbelvertalingen... is de naam van Jezus met regelmaat gewoon weggelaten... of soms hele zinnen weggelaten, vooral die betrekking op de Heere Jezus hebben. Zodat er een hele andere voorstelling van zaken wordt weergegeven in de Bijbel... met het lezen daarvan.

We merken aan alles wie daar altijd weer achterzit...

Voor vannacht slaap wel... en groet van mij, Esther.

Wardje op 15-10-2017 23:54
Qromwel op 15-10-2017 11:02

De Eucharistieviering op tv kwam vanmorgen uit de Basieliek van het H. Sacrament te Meerssen. De Evangelie lezing uit Mattheus 22:1-10. Maar helaas, de verzen 11-14, die toch ook tot de Gelijkenis behoren, kwamen niet aan bod. En dan durven te besluiten met: "Woord van God".   ---  

Worden de woorden die wél zijn gelezen ineens níet "woord van God"?  

Heb je onderzocht of de gelijkenis een niet bedoeld accent heeft verkregen of een andere betekenis?  

Keuzes van pericopen worden al eeuwenlang gedaan, en de Kerk heeft daar nooit een geheim van gemaakt. In de boekjes die overal elke zondag in de kerk liggen wordt ieder vers van een cijfer voorzien en de weglatingen precies aangeduid.

Ofwel dit gebeurt boven de lezing. Soms wordt bij heel lange lezingen een flink deel cursief gedrukt, dat de Kerk dan facultatief ter voorlezing voorstelt.

In de antwoordpsalm die tussen de eerste twee lezingen wordt gezongen of gelezen, wordt bijna altijd een keuze van verzen gemaakt gemaakt.

Die heeft dan te maken met met het geheim van het feest , of van de evangelielezing van de betrokken dag, dat op die manier speciaal in het licht wordt gesteld. Dat is trouwens ook bijna regel in protestantse kerken  , waar men een keuze doet uit te zingen psallmcoupletten, meer in het licht van het thema van de preek.

Wardje op 16-10-2017 05:36

Iraanse actrice Aideen Strandson gaf, toen ze de publieke steniging zag van een vrouw in haar thuisland, innerlijk de islam op. Kort daarna droomde ze dat naast haar zat en haar hand vastpakte. In 2014 was ze naar Zweden gevlucht, vroeg asiel aan, trachtte een werkvergunning te verkrijgen en vroeg om een openbaar doopsel waarin ze haar omhelzing van het christendom publiek zou bevestigen. Maar: asiel werd geweigerd, ondanks de talloze andere vluchtelingen. "Als u christen wil worden, is dat úw probleem."Hongarije heeft haar opgenomen.https://www.churchmilitant.com/news/article/hungary-fights-persecution-of-christians

Qromwel op 16-10-2017 11:04

Wardje op 15-10-2017 23:54: Ik constateer dat de gelijkenis niet geheel gelezen wordt. Dit kan leiden tot een verkeerd begrip bij de toehoorders. Ik vind dat men niet het recht heeft Jezus' woorden in te korten. Zo lang is de gelijkenis niet. Veel gelijkenissen hebben betrekking op het komende Koninkrijk. Morgen is de Dag van de Armoede. Armoede was ook het thema van de lezingen en preek. Het is mij niet duidelijk wat de Gelijkenis hier mee te maken heeft. Alleen door het slot weg te laten kan men er misschien een draai aan geven.  Verder heb ik nog nooit de priester of dominee de gelovigen horen adviseren thuisgekomen het hele hoofdstuk of meer te lezen waaruit de betreffende lezingen genomen zijn. Uiteraard geldt wat u zegt ook voor protestanten.

anora op 17-10-2017 09:57

Qromwel op 15-10-2017 20:45 Esther op 15-10-2017 22:36

Ja dat kan ook echt niet. Dat had men ook niet moeten willen durven.

Ook een kleine verandering kan een groot verschil inhouden. Heb dat allemaal eens uitgezocht, en sommige verzen waren ineens een eyeopener na uitzoeken. Maar op zich vond ik het toch nog meevallen, misschien heb ik het niet helemaal goed uitgeplozen. Heb hier weleens wat genoemd, geloof ik, van : dat staat er helemaal niet. Waarom ben ik zo vergeetachtig ? Dat haat ik. Ik lees graag de griekse grondtekst.  Er zijn veel misverstanden ook omtrent het binden en ontbinden, en neemt men risico's zonder zich er bewust van te zijn. Het is soms stuitend wat men allemaal aan het uitspoken is aan de hand van het Woord. Soms valt het zelfs onder toverij, en duivelsaanbidding.

Esther op 17-10-2017 11:36

Hallo allen... kort filmpje, indrukwekkend, en voor de meeste herkenbaar. Het raakte mij persoonlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=tKApl6NI5ew   ook het korte filmpje er achter... de moeite waard om te kijken.

Fijne dag allemaal... Vaders liefde en kracht om jullie heen. Hartelijke groet van mij, Esther.

Qromwel op 17-10-2017 15:33

anora op 17-10-2017 09:57: Het belangrijkste punt voor mij is: De Parabelen zijn korte lezingen van de Here Jezus. Elk is een comopleet geheel. Men mag daar niets aan toevoegen of van weglaten! In dit geval pleegde men m.i. misbruik t.b.v. eigen politieke opvattingen.

Michaël ;-{> op 17-10-2017 16:02

@ Esther op 17-10-2017 11:36

Wederom bedankt voor de link, spreekt mij ook aan. Jij ook een fijne dag en Vaders liefde en kracht om je heen.

Hartelijke groet, Michaël

Esther op 19-10-2017 13:52

Hallo Anora op 17-10-2017 09:57... ja meidje, zo merk ik dat ook vaak. Ook een kleine verandering kan een groot verschil inhouden... wat je schreef. Vooral moeilijk als het juist om hele belangrijke punten gaat wat we lezen in de Bijbel. Gelukkig is het evangelie van de Heere Jezus, Zijn sterven en Zijn opstanding en Zijn hemelvaart onaan getast.

Soms denk ik wel eens... daar heeft God Zelf voor gezorgd. Zoals ik persoonlijk ook geloof... dat het belangrijkste Zijn Zoon is... en wat Hij allemaal heeft gedaan. Daar gaat het om in het leven. Moet ik ineens denken aan de oude kerkvaders, waar we het eerder over hadden... altijd is Jezus het middelpunt, het belangrijkste in hun lezingen. Geen ingewikkelde theorieën... geen allerlei aannames... gewoon puur en eerlijk.

Gelukkig zijn ze er nog wel... maar altijd wel goed uitkijken, vind ik zelf... wat wordt ons geleerd. Er zit veel zuurdeeg in... Altijd zo mooi dat momenteel veel jongeren heel bewust op de Heere Jezus wijzen.

Ben wel heel benieuwd wat je bedoelde met...Er zijn veel misverstanden ook omtrent het binden en ontbinden, en neemt men risico's zonder zich er bewust van te zijn... ben daar even nieuwschierig naar. Tja, vrouwen worden altijd gezien als nieuwschierig.... hihi.

@ Michaël 17-10-2017 16:02... dank je wel hoor. Soms kom ik zulke korte filmpjes tegen... en dat raakt mij altijd weer. Zo gericht op Jezus. Soms heb ik ook strijd... echt geestelijke strijd... dan verlang ik zo naar iets opbouwends, iets waar je echt even door aangeraakt wordt. En ik weet dat ik ook aan de voeten van de Heere Jezus nodig heb. Dat is toch wel het belangrijkste. Maar je hebt elkaar ook nodig... dat is die vorm van gemeente zijn.

Michaël... elkaar bemoedigen, dat we mogen groeien in de genade en kennis van onze Heere en Zaligmaker Jezus Christus... 2 Petrus 3:18.

De kracht en liefde van onze Heere om je heen... en natuurlijk voor allen. En van mij, Michaël, liefdevolle groet, van mij naar jou, je medestrijdster en zus in het geloof in Christus Jezus, Esther.

Anora op 19-10-2017 19:24

Hallo Esther, o.a (ook) in de johannesbrieven wordt gespoken over zalving ( voor ons allen beschikbaar en behoort niet 1 speciaal figuur toe) en een heilig leven, die 2 zijn natuurlijk inherent aan elkaar verbonden   Mensen die in het wilde weg gaan binden ontbinden en dat over het hoofd zien ( wel de focus op de zgn 'macht' hebben maar niet op de genoemde dingen) brengen zichzelf & gerelateerden in gevaar.Ik denk ook aan Hand 19 vanaf 14; de zonen van Sceva. Tja. Lijden hoort bij mensen die Jezus toebehoren, maar sommig pech is zelf aangeroepen. Zonder Jezus & Zijn Bloed hebben we niks in te brengen. Heel actueel, want dit vindt plaats in sommigen gemeenten ( in het wilde weg verbrekn, binden, ontbinden) en de ellende per huisgezin wordt groter en groter. Ik verzin dit niet zelf. Heb dit met eigen ogen gezien en huiver. Uiteengereten gezinnen, jeugdzorg. De focus lag op demonen. 

anora op 19-10-2017 22:18

Ik denk dat ik een beetje onvolledig ben geweest, ben vaak wat haastig de laatste tijd.

Alleen maar omdat er 2 woorden staan, binden/ontbinden, (ofwel onwettig/wettig verklaren) geeft men er een invulling aan. Wat dacht je van 'ik bind je satan'. Hoe vaak die al gebonden is, en de hele demonenwereld, dan zouden we er geen last meer van moeten hebben. Maar dat is niet zo dus klopt er iets niet met die uitvoering. Als je om je heen kijkt dan zie je dat er weinig van dat soort geen activiteit meer uitvoert/gebonden is, (juist?) bij mensen die het zo fanatiek uitvoeren. Dat moet toch genoeg zeggen. God beslist hoe en wat, en wij kunnen daarmee in lijn komen, niet andersom. Het wordt gebruikt als een magisch toverwoord om demonische activiteit te binden. 

Qromwel op 20-10-2017 07:33

anora op 19-10-2017 22:18: In de tijd van Job kon satan zich nog bij de Heere vertonen. Misschien is hij sinds Jezus Christus aan deze aarde gebonden. Sindsdien heeft hij het drukker dan ooit met mensen verleiden met steeds meer beschikbare hulpmiddelen.

Qromwel op 20-10-2017 11:51

henk Boskamp op 13-10-2017 20:32: Blijkens het Mattheus Evangelie waren er die zeiden: Hij roept Elia. Dat zullen geen Romeinen geweest zijn. Maar er was ook een hoofdman over honderd. Een centurion? Dat zal toch wel een Romein geweest zijn.

Esther op 20-10-2017 12:52

Anora, dank je wel lieve meid, voor jou antwoord. Ik had niet helemaal door wat je precies bedoelde... ook nog even Handelingen 19 : 14 gelezen... met jou uitleg en die teksten... begrijp ik nu wat je wou zeggen.

Ik weet en geloof ook absoluut dat je dit niet verzint... maar dit is de keiharde realiteit. Over het binden/ontbinden, wordt inderdaad enorm misbruik van gemaakt... in plaats duivelse machten ontbinden... lijkt het bij velen dat ze het juist aanroepen. Met alle verschrikkelijke gevolgen.

En het is zo waar... zonder Jezus en Zijn kostbare bloed... hebben wij inderdaad niets in te brengen. Doet mij denken aan de woorden van de Heere Jezus... Velen zullen zeggen..."hebben wij niet dit of dat gedaan... ook demonische krachten"...dan zal Jezus zeggen... 'Ga weg van Mij, werkers van de wetteloosheid... ik heb u nooit gekend'.

Laats las ik nog over zalving... dat is voor ieder die waarlijk bij de Heere hoort. Misschien de Heilige Geest... of door de H. Geest... zalving is iets wat alleen van God en Christus afkomt.

Fijne dag nog Anora, heerlijk herfstweer... geniet er maar van... veel lieve groeten van mij, Esther.

Wardje op 20-10-2017 15:27

Toen God het aangezicht van de aarde wilde vernieuwen deed hij dat door eerst de aarde vruchtbaar te maken met de groet van de engel: 'Xaire Maryam, kecharitomene!', 'Verblijd U Maria, begenadigde'!'  (Luk. 1, 28)

Esther op 20-10-2017 17:02

Hallo Qromwel en Anora... ja, heel mooi duidelijk kunnen we dat lezen in Job 1... Pas nadat de Heere Jezus de boze machten volledig overwonnen heeft... met Zijn sterven en opstanding... is de toegang tot de hemel gesloten voor satan en zijn demonen.

Dat is toch wat we lezen in Openbaring 12... over de strijd in de hemel, engel Michaël met zijn engelen tegen de boze en zijn engelen. De duivel kon geen stand houden.... dan kunnen we het ook nog lezen... 'wee de aarde en de zee, de duivel is neergedaald met grote toorn'... even snel zo neer gezet. hij klaagt ons persoonlijk aan... niet meer via God. Wat we ook lezen in Openb. 12.

Als de duivel siddert voor de Heere Jezus... gaat hij echt niet naar boven... Trouwens dat kan hij niet eens meer. Ook de Heere Jezus zag het gebeuren, toen HIJ nog op aarde was... Lukas 10 : 18.

Nou ja...zo lees ik dat persoonlijk.

Hartelijke groeten aan allen, Esther.

Qromwel op 21-10-2017 00:23

Esther op 20-10-2017 17:02; De strijd in de hemelse gewesten. Waarlijk een conflict van kosmische afmetingen! En het culmineert op dit planeetje!

Michaël ;-{> op 21-10-2017 14:30

@ Esther op 19-10-2017 13:52

Ik lees net je posting en echt, je woorden raken mij, mijn hartelijke dank. Ik ben het helemaal met jouw inzicht eens, en ja soms hebben we inderdaad een 'oppepper' nodig en het mooie is dat de Heer er voor zorgt dat het altijd weer op ons pad komt, of via via bij ons terecht komt.

Ook dat is iets om te koesteren. Net als jouw liefde, woorden, links, positiviteit en bemoediging, dát werkt aanstekelijk.

Mijn hartelijke groeten aan jou en de kracht en liefde van onze Heere om je heen. Hem komt de eer toe, nu en in eeuwigheid.

Ik wens je een fijn weekend, Michaël

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld