Headlines






















































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

koloth op 09-01-2018 17:19

Bambi op 09-01-2018 01:05  Bambi idd. ik ben ook een racist geworden door ervaring, vroeger was ik niet zo.  Ze kunnen niet meekomen in het arbeidsproces komen capasiteit te kort en worden dan ontslagen, dan zeggen ze discriminatie je bent een racist.   90% kan niets.     Ja alles verandert en het wordt niet beter of leuker maar beroerder en duurder, 80% van de bevolking staat onder een soort hypnose en kan zelf niet meer denken. Ze kunnen alleen nog aangeleerde regels opvolgen welke volkomen belachelijk zijn, sterkte en houd moet koloth

 

Qromwel op 10-01-2018 11:34

Bambi op 09-01-2018 01:05: Volgens sommigen hier bestaan er geen rassen, alleen mensen. Voor hen kan er dan ook geen racisme bestaan. Blijft dan onduidelijk wat hun bezwaren waren.

Oma op 12-01-2018 14:54

Ooit gehoord over n.e.s.a.r.a? Saint Germain?

National Economic Security and Reformation Act 

Nationale Economische Veiligheids- en Hervormings Wet.

Dit wil ik jullie niet onthouden....

"N.E.S.A.R.A. is een Amerikaanse wet, die door President Clinton is ondertekend op 10 oktober 2000, vele malen door het Amerikaanse Congres is geratificeerd, maar tot op heden niet is afgekondigd. 

Wanneer deze wet van kracht wordt, zal dat grote economische en politieke gevolgen hebben, in de eerste plaats voor de Verenigde Staten van Amerika, maar vervolgens voor de hele wereld, inclusief Nederland. 

Sinds oktober 2000 worden voortdurende pogingen ondernomen om deze wet af te kondigen ( = in werking te stellen), omdat daardoor in één klap een einde kan worden gemaakt aan alle armoede, onrechtvaardigheid en oorlog op deze planeet.

Het klinkt ongelooflijk, maar het is waar: dát is namelijk de enorme impact van deze wet.

Omdat het uitvoeren van deze wet een wereldwijd effect zal hebben, vereist het een onnoemelijk aantal handelingen, handtekeningen en procedures, voordat deze wet officieel aangekondigd kan worden. 

Degenen in de banksystemen, overheden en militaire groepen, die terecht vrezen dat door de invoering van deze wet hun macht zal verschrompelen, hebben sindsdien geprobeerd de afkondiging van deze wet tegen te houden met alle middelen. "

Bron: https://nesara.nl/info/

Voorál interessant over 9/11, de afkondiging van Nesara was voorzien voor 11 september 2001 om 10 uur!!!! Zoals we weten begonnen de aanslagen 9/11 rond 9 uur......duidelijk dat de afkondiging moést gesaboteerd worden..

https://nesara.nl/info/de-nieuwe-wereldorde/911-en-de-mannen-van-het-pnac/

Lees vooral ook over de zwijgplicht...dat 95% van al het geld op deze wereld in handen is van 13 families, waaronder de Rockefellers en de Rotschilds en anderen, zoals de Bush-familie. 

"Dezen houden het meeste van hun geld vast, zodat het niet rouleert in de wereldeconomie. Zij vormen de macht achter de overheid (de Schaduwregering). Dit is een wereldwijd netwerk van zeer rijken, die onderling bepalen wie bijvoorbeeld president wordt van de V.S., die campanjes betalen voor hun uitverkoren gouverneurs etc.. 

Van dit geld wordt de wapenhandel in stand gehouden en oorlogen gefinancierd. Het betekent ook dat het geld wat nu in de economie rouleert, slechts 5 %!!!!! is van de hele wereld-geldvoorraad. 

De consequentie van NESARA is dat al dit geld vrijkomt en ten goede wordt gebracht aan de hele wereldbevolking. (zie welvaartsprogramma’s)."

Uiteraard verzet het rijke clubje zich hiertegen...

Engelstalige nesara website: https://web.archive.org/web/20031209145956/http://www.nesara.us:80/pages/history.html

Waarschuwing:

"Er is veel disinformatie over Nesara. Hierdoor komt Nesara in een kwaad daglicht te staan en denken veel mensen dat er niks van klopt. 

Bezoek Nesara.us, voor de juiste informatie over Nesara.

Nesara.com & Nesara.org zijn websites met disinformatie.

De www.quatloos.com website is een FBI/CIA DISinformation website aldus bevestigd door verschillende mensen met “intelligence agency connections”"

Ik heb mij trouwens nogal afgevraagd: er wordt willekeurig en zonder tegenwaarde in goud miljarden geld bijgedrukt dus waarom krijgt dan niet iedereen voldoende (nep)geld om menswaardig te leven? Geen honger of armoede meer, economie draait opnieuw, welvaart overal, geen ontevredenheid met oorlog als gevolg meer enz....de enige reden die ik kan bedenken is de machtscontrole over de massa door armoede als wapen te gebruiken. Dit kan gezien worden als de strijd tussen Goed en Kwaad.  Jullie meningen?
Bambi op 14-01-2018 17:55

Nieuwe hypersonische raket van Poetin is nachtmerrie voor westerse vliegdekschepen

www.hln.be/nieuws/buitenland/nieuwe-hypersonische-raket-van-poetin-is-nachtmerrie-voor-westerse-vliegdekschepen~a1de3335

Bambi op 16-01-2018 02:34

Ouders van elf meisjes eisen dat hun dochters hoofddoek mogen dragen op school

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ouders-van-elf-meisjes-eisen-dat-hun-dochters-hoofddoek-mogen-dragen-op-school~abbbc650

Eisen!

Bambi op 16-01-2018 18:47

Qromwel op 10-01-2018 11:34

Ja dat is zo,maar blijft het zo duren?Dat is een groot vraagteken.Wacht tot er nog ergere dingen gaan gebeuren,en blijft gebeuren dan zullen de ogen wijd open staan.Heel zeker van.

Nieuw Begin op 16-01-2018 23:47

Gewoon zo mooi:

https://www.youtube.com/watch?v=Z8SYtmvEI9U&list=RDohXI3po8hK0&index=12

en dit zo ontroerend:

https://www.youtube.com/watch?v=Z8SYtmvEI9U&list=RDohXI3po8hK0&index=12

en dit:

https://www.youtube.com/watch?v=4KGmLLsdWCM

God heeft de mens bijna goddelijk geschapen...gaven gaf Hij aan de mensen:

Muziek waar je het bijna koud van krijgt, hemels , zo mooi:

https://www.youtube.com/watch?v=QbN0g8-zbdY

Wilde dit even delen met u. 

Shalom

Qromwel op 17-01-2018 13:51

In Oymyakon (Siberië) is de thermometer bij -62° kapot gegaan. Maar het zou er wel eens kouder geweest zijn.

Rode Wouw op 18-01-2018 19:17

Pittige storm in Nederland. Doden en gewonden. Sterkte voor de nabestaanden en herstel voor de gewonden.

Extreem weer. Wat gebeurde er ook al weer in 1674? Extreem weer met veel slachtoffers en schade.  Maar ja, toen was er ook intensief autoverkeer, vliegverkeer en dergelijke... Ernstige klimaatverandering toen al.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Storm_van_1_augustus_1674

Bambi op 18-01-2018 20:17
Bambi op 18-01-2018 20:42
Bambi op 18-01-2018 21:00

De start van nucleaire wapenwedloop? VS willen ‘mini-kernwapens’ ontwikkelen

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/de-start-van-nucleaire-wapenwedloop-vs-willen-mini-kernwapens-ontwikkelen~a0a39104

De rest zal ook volgen,Je zal zien.

Maar de russen zijn sterker hoor en slimmer.Het lijkt wel een uitverkoop van kernwapens,de top van de toekomst

koloth op 18-01-2018 21:31

EU gaat 60 miljoen asielzoekers binnenhalen https://eunmask.wordpress.com/2018/01/17/eu-wil-60-miljoen-immigranten-binnenhalen/

Het gaat nog veel erger worden allemaal.

Bambi op 21-01-2018 01:36

koloth op 18-01-2018 21:31

Dat zal dan wel het dubbel zijn,tegen dat ze EU binnen zijn moeten ze bevallen.

Qromwel op 22-01-2018 07:29

koloth op 18-01-2018 21:31: 60.000.000 maar?

Nieuw Begin op 22-01-2018 15:08

Bankrekening op straat!

https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieuws/binnenkort-mogen-allerlei-bedrijven-je-bankrekening-bekijken/ar-AAv0qnF?li=BBoPOOe&ocid=mailsignout

Echt welke krankzinnigen verzinnen dit allemaal!

Ike op 22-01-2018 17:33

@Nieuw Begin op 22-01-2018 15:08

Ik heb dit al een paar keer eerder aan iedereen proberen uit te leggen dat dit op het moment volkomen legaal is en heel gevaarlijk. Dit heet Big Data en Business Intelligence. Iemand speelt een spelletje in de pauze op kantoor en geeft daarbij toestemming om al zijn contactgegevens te delen. Dit kan ook gebeuren bij het gebruik bij een website waar dit gevraagd word die men 'even' wil bekijken.

Vervolgens kan men via BI analyses de Big Data van de contactpersonen opvragen of van degene die toestemming heeft gegeven. Van degene die toestemming heeft gegeven kan alle bezoeken aan verschillende sites opgevraagd worden en bekeken en kan men ook alle bestanden op zijn computer bekijken, dus ook medische bestanden als iemand zijn medicijnen besteld vanaf kantoor en de apotheek heeft toegang tot zijn medische gegevens.

Men kan lezen wanneer hij zijn nieuwe auto op gaat halen en men kan zien hoe hij eruit ziet en wat zijn handtekening is. Alle opgeslagen wachtwoorden kan men inlezen en men kan ook zien wanneer hij zijn peuter op gaat halen van de crèche. Men kan lezen dat iemand tegen een vriend mailt dat hij eerst wel even naar een geldautomaat gaat en hem daar opwachten.

Al dit soort Big Data ontwikkelingen heeft men bedacht zodat men iedere verdachte in de gaten kan houden. Maar ja in de wereld van de bedenkers (CIA, NSA, Homeland Security, FBI) is iedereen een verdachte.

Het ergste is dat de CIA en NSA hetzelfde schorem is dat de extremisten opleid in trainingskampen in Turkije en Jordanië om in Syrië als frontlijnsoldaten te vechten.

Als mensen met kennis van BI analyses een zooi emailadressen hebben van finaciële directeuren, kunnen zij aan de cijfers komen die men op een computer heeft staan, voordat ze worden gepubliceerd op de beurs of worden gegeven aan de bank.

De banken willen ze daarom gelijk hebben. De marketmakers van de beursen willen die emailadressen ook wel hebben. Er word dan massaal gehandeld met voorkennis.

Uiteraard willen alle criminelen die gegevens wel hebben. Want met queries (vragen) op die Big Data (die iedereen heeft, omdat het gekoppeld is aan je ID, je emailadres, je adres, je telefoonnummer) kan men precies selecteren wie heel erg interresant is voor hen. Iedereen met een Porsche 911 uit 2017 en een bepaalde spoiler of een mooie kunstverzameling, of kleine meisjes in de gezochte doelgroep.

Het allerziekste is dat deze ideeën komen van ons 'veiligheidsapparaat' en dat ze daar allang mee werken. Als mensen iemand willen arresteren, kunnen ze ook bewijslasten fabriceren. (Iets dat in het verleden ook wel gebeurd is in moord en verkrachtingszaken).

Het veiligheidsapparaat dat bestaat uit veiligheidsdiensten (Intelligence Services, of kortweg IS), politiediensten, beveiligingsbedrijven (die heel groot zijn geworden en veel geld hebben om de data te bewaren) en andere criminele bendes of individuele criminelen die deze kennis hebben.

Het gekke is dat de meerderheid van de bevolking nogsteeds niks geeft om zijn privacy en dit niet het aller allerbelangrijkste vind......

Welkom in de fascistische staat waarin U al jaren leeft.

Nieuw Begin op 22-01-2018 20:26

@Ike op 22-01-2018 17:33

Wat een fascistische horror scenario's zijn er mogelijk op dit moment al wat je schrijft. Ik dacht dat het wel meeviel maar voila! Het zal wel naief zijn van me maar je zou toch denken dat 'christelijke' partijen kamervragen zouden stellen maar die zijn natuurlijk ook al kompleet 'om' want voor de mammon gaan we ook als christenen toch ook allemaal plat op de buik?

Oh wat is het nodig om wijsheid in onze verwarrende dagen!

Bedankt voor je delen van je kennis!

Shalom

Ike op 22-01-2018 22:42

@Nieuw Begin op 22-01-2018 20:26

Sorry, maar ik denk dat de meeste politici of te dom zijn om het allemaal te begrijpen of worden gechanteerd. Want ze zijn verbaasd als Powned achter de kentekens komt van auto's van hun gezin en de adressen en de waarden van hun woningen uit het kadaster haalt. Ze beseffen niet dat met Big Data en de wetten waar ze zelf voor hebben gestemd veel meer mogelijk is en dat ze op deze wijze ook gechanteerd kunnen worden. M.b.v. wetten als CETA, TISA en TTIP, waar ze zelfs alles niet van hebben bekeken, kunnen overtreders van wetten ook vervolgd worden door organisaties of bedrijven met een belang.

Zij of wij worden dan vervolgd door vertegenwoordigers van grote multinationals bij die verdragen en niet door onafhankelijke rechters. Dat word dan het beruchte ICS of ISDS. Daarmee kan heel Nederland een strafblad krijgen....

Ik ga er voorlopig vanuit dat de meeste politici te dom zijn. Het beeld dat ze gechanteerd worden en bewust de wet overtreden zou nog erger zijn en ik probeer positief te blijven.... LOL

Nieuw Begin op 23-01-2018 00:01

@ Ike hoeveel wetten en wetjes worden er niet bekokstofd ver buiten het zicht van de media? Brussel, Den Haag, Parijs, Bon...wie zal zeggen wat er achter gesloten deuren wordt 'geregeld'? Wat kan de simpele burger nog doen nu het er zo met ons voorstaat? Dat probleem lopen denk ik de meeste eenvoudige achtenswaardige burgers tegenaan. Natuurlijk hebben we het er zelf naar gemaakt door de verkeerde partijen te stemmen, gedachtenloos omdat onze ouders misschien ook al zus of zo stemde...en ook met het idee dat onze stem even veel waard is als de stem van een crimineel of name it.

Shalom

Oma op 23-01-2018 11:15

@Ike: politici te dom of gechanteerd? Ik denk eerder totaal gebrek aan interesse want die zijn enkel bezig met zoveel mogelijk graaien in de belastingpot, met te bedisselen hoe ze aan de macht kunnen blijven of aan de macht geraken door met modder te gooien naar politieke concurrenten en allerlei dooie mussen verpakken om te slijmen bij kiesvee en dan nog naargelang het soort kiesvee. Zelfs die nu aan de macht zijn, denken niet verder dan hun snuit lang is, komen meer met hun kop op tv dan ze wérken!

Het is overigens hun plícht en jób om te weten wat ceta, ttip ed inhoudt, tot in detail, daar worden ze vét genoeg voor betaald me dunkt! Misdadige nalatigheid is dit. Bovendien vermoed ik eerder kwaadaardigheid want géén enkele politieker doet of zegt zelfs ook maar íets voor het algemeen welzijn van de hele bevolking, niks - wél verdere maatregelen en allerlei verholen belastingen, discriminatie eigen bevolking, prijsverhogingen om ons te verarmen, te bestélen en dat met leugens pogen aan de werkman/vrouw te brengen! De agenda van de bende eu moet gevolgd worden...tiens, dat druist regelrecht in tegen het algemeen welzijn van de bevolking zowel in NL als in BE. Hoe kunnen nationale politici daar dan achterstaan? En zelfs uitvoeren? En wat chanteren betreft: een integer mens zou de knuppel in het hoenderhok gooien, in de openbaarheid brengen, klokkenluider..anoniem als ie zijn/haar leven nog niet beu is maar het volk op de hoogte brengen en zo de bal aan het rollen brengen want het loopt de spuigaten uit....mogelijk naar een opgezette burgeroorlog??...in Duitsland zijn burgers al slaags geraakt met (criminele) asielzoekers en dat zal uitbreiden want het is genoeg geweest voor de autochtone europeanen door de medeplichtigheid van de politiek. (Eigenlijk moet de politiek zo aangepakt worden ipv de asielzoekers want de politiek is de oorzaak van deze hele situatie en verrotting)

Qromwel op 23-01-2018 12:03

Er is in Italië een nieuwe anti EU populistische leider: Matteo Salvini.

Tom Hendrix op 23-01-2018 15:15

@ Oma: 11.15. uur. Het is precies zoals U het gezegd heeft, oma.

Ike op 23-01-2018 16:03

@Oma op 23-01-2018 11:15

Wat voor de VS geld, geld ook voor alle andere landen en ook voor Nederland. Wie regeert er? Bestuurt de commissie 'Stiekem' de politieke partijen? Of is het het veiligheidsapparaat wat bestaat dankzij criminelen en spionnen en wat vol zit met schorem dat de commissie 'Stiekem' aanstuurt en daarmee de politieke partijen adviseerd of opdrachten geeft? Hoe blind is het vertrouwen in de commissie 'Stiekem'?

Er is een youtube docu genaamd 'War is profit', hoe multinationals, de banken en de elite steun gaven aan alle kanten van de oorlogen. Dit geld nogsteeds en zorgt voor genocides en massamoorden. De volgende selectie van wie dood moet en wie mag blijven leven is alleen veel naukeuriger omdat de ICT bedrijven nu Big Data hebben en precies kunnen zeggen hoe iemand denkt aan de hand van een psychologisch profiel op basis van de Big Data van een persoon, statistieken (over het gedrag) en kunstmatig intelligente programmacode. Maar net als in alle andere oorlogen kan de data van de statistieken en de oorspronkelijke data die in een zwarte doos gaat liegen. De meerderheid van de mensen stemt uit routine en op basis van advies van mensen die ze vertrouwen. Ik zal niet de persoon zijn met het advies dat de meerderheid vertrouwd........

Links naar de vernietiging en rechts mag nog een tijdje doorwerken voor de fascisten. De politici horen de eieren en tomaten te krijgen voordat ze met de koekenpan krijgen. Maar de genocides moeten stoppen en wij behoren weer privacy te krijgen.

Oma op 23-01-2018 20:05

Ike, mijn grootmoeder zei al 60 jaar geleden dat wat in vs gebeurt, overwaait naar europa en ze had gelijk...wat de politieke marionetten betreft: hoe laag kan een mens vallen? Waar is hun integriteit? Hun geweten? Hun plichten verzaken tov hun kiezers om zonder blikken of blozen pertinent bedrog, leugens en rookgordijnen te komen spuien in de media, om te kunnen graaien, voor de roes van macht en om zichzelf te verrijken? Terwijl ze ongetwijfeld toch moeten weten welke schade ze veroorzaken voor de bevolking? 

Vertrouwen in eu, in commissie 'stiekum'?? Tiens, dan hebben we het over hersenloze idioten die niet zelf denken? Gewetenloze zombies die zich laten sturen in ruil voor de poen? Egoïsten, zolang zij het maar goed hebben?

Ze zien de gevolgen voor de maatschappij toch overduidelijk en soms sturen ze zelf aan op deze vooropgestelde doelen....Wat zijn dat voor 'mensen'...die zich laten gebruiken door eu om hun eigen volk te manipuleren, op te offeren, te verarmen door hen te bestelen, leugens wijs te maken om te sussen en intussen hun pensioen zelfs af te pakken, opzettelijk schulden bijmaken om een legale reden te hebben om hun bevolking weer eens te bestelen met miljarden tegelijk en bovendien dan nog het lef hebben de schuld te leggen bij het volk voor wat zij als politiek veroorzaken....wat voor soort mens kun je jezelf dan nog noemen? Daar staat mijn verstand op stil...

Bambi op 23-01-2018 23:54

“Wij zijn daar waar jullie wonen”: IS toont mogelijke westerse doelwitten in akelige fotocampagne

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-wij-zijn-daar-waar-jullie-wonen-is-toont-mogelijke-westerse-doelwitten-in-akelige-fotocampagne~ae89ae6f#comments

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-wij-zijn-daar-waar-jullie-wonen-is-toont-mogelijke-westerse-doelwitten-in-akelige-fotocampagne~ae89ae6f

Ja beste mensen ,we staan er hier heel slecht voor.Mijn woord is,het is al naar de vaantjes en het ergste moet nog komen

Oma op 24-01-2018 01:15

@bambi: laat je geen angst aanjagen want dat is net de bedoeling...niet panikeren voor het zover is want je zorgen maken, lang voor (en of misschien ooit) iets gebeurt is tijdverlies en het leven is al zo kort...bovendien maken deze ratten ook gebruik van fotoshop, hoor. Laat je niet intimideren, leef in het nu met alertheid en zorg voor elkaar....

Nieuw Begin op 24-01-2018 06:51

Leon de Winter' column  in de Telegraaf:

Er is hoop, hij heet Jordan Peterson

Man laat zien dat de westerse, Christelijke levenswijze en ethiek het antwoord zijn op de grote vragen van onze tijd en legt de felste, links, liberaal politiek correcte fanaten het zwijgen op!

Qromwel op 24-01-2018 08:35

Rode Wouw op 18-01-2018 19:17: Maar dat was een storm in de zomer. Daarbij stortten een aantal kerktorens in. Ook de Dom in Utrecht

Qromwel op 24-01-2018 08:39

Bambi op 14-01-2018 17:55: Zonder Goddelijk ingrijpen zal bij de komende oorlog(en?) IT- en raket-overwicht beslissend zijn. Zoals lucht-overwicht dat was in WO II. Onze aanschaf van de JSF is zonde van het geld, alleen fijn voor het Amerikaanse militair-industriële complex. Eisenhower waarschuwde er al voor, en hij kon het weten!

evangelie van de toekomst op 24-01-2018 15:12
evangelie van de toekomst op 24-01-2018 15:13

Nieuw begin; je was me voor. 

evangelie van de toekomst op 24-01-2018 19:47

interview met Peterson en de duivel

https://www.youtube.com/watch?v=aMcjxSThD54

Bambi op 24-01-2018 20:39

Oma op 24-01-2018 01:15/Qromwel op 24-01-2018 08:39

Het gaat hem niet voor de angsten alleen,het zijn die grote mannen die het uit hangen.

Geen enkele van die grote mannen  luisteren  naar de gewone mens,en wij staan erbij zoals een bende gekken,zoals een koe die naar de trein kijkt.2 a 3 maand geleden heb ik pas begrepen dat je van u leven moet profiteren,ik heb het  altijd goed gehad,maar nu ga ik tot het uiterste.Mvg  

evangelie van de toekomst op 26-01-2018 10:30

laten we aub niet in de fout gaan door alleen met ons jezelf bezig te zijn om zogenaamd te genieten. er zijn in je omgeving genoeg mensen die geholpen kunnen worden met nieuwe inzichten aan te geven.

want geld of goederen geven heeft geen zin als mensen  niet eerst goddelijk bewust worden. anders is het water naar de zee brrengen. pas als een mens zich bewust wordt wat er allemaal om ons heen aan de hand is kan er verandering tot stand komen. 

bijbel; in de bijbel staat een verhaal over een schaap wat uit de kude loopt. men spreekt over een afvallige. welnu volgens velen is dat ene schaap juist een zoekende, eigenwijs en  inteligent schaap.

de kudde is voor de middelmatigden die zich zo naar de slachtbank laten leiden. de media tezamen met de politiek corecte mafia is de grote kudde die tot inzicht gebracht moet worden. laten we daar onze energie naar toe laten vloeien.

Nieuw Begin op 26-01-2018 15:15

Oud vraagstuk eindelijk wetenschappelijk opgelost:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1591949/is-plassen-in-zee-goed-of-slecht

let vooral op de laatste zin, dat is de kracht van de Telegraaf, bijwoorden bedenken die sterk onderwerp gerelateerd zijn zoals bijv. in gezègdes of standaard uitdrukkingen :)

Weet u wat ook een leuk familiesoel is: personen en hun namen en hun beroep die nauwe verwantschap vertonen zoals een Dr. de Dood  historisch!) en de zuster die vroeg: ;ís de Dood al langs geweest meneer Jansen? Of (Onno) Baksteen, voorzitter o.i.d. bij de KLM.

Veel plezier!

Oma op 26-01-2018 16:17

Evangelie van de toekomst: "laten we aub niet in de fout gaan door alleen met onszelf bezig te zijn om zogenaamd te genieten. er zijn in je omgeving genoeg mensen die geholpen kunnen worden met nieuwe inzichten aan te geven."

Zo, zijn we het niet waard om te mogen genieten, misschien? Dat heet in de fout gaan? Amai...een gelukkig mens geeft nochtans een beter voorbeeld dat tot navolging neigt dan een verzuurde ongelukkige klager volgens mij. "Help jezelf voor je anderen kan helpen?"

Problemen benoemen en erover debatteren behoort overigens niet tot klagen.

Inzicht verwerf je niet door je te laten overtuigen met woorden, tot inzicht komen is vanuit jezelf niet door anderen, een ezel kun je ook enkel water geven, drinken moet hij zelf doen..tijd- en energieverlies dus....verander de wereld en begin bij jezelf, voorkauwen en oeverloos monologen afsteken haalt niks uit, een voorbeeld geven wel...

evangelie van de toekomst op 28-01-2018 11:37

 oma, precies! verlichting geven door zelf het goede voorbeeld te geven. inderdaad kan je als je tot 8 cijfers achter de komma een zin gaat opzoeken die net niet helemaal in de juiste context geschreven staat iets halen waar mee je een heel commentaar kan voorzien. voor de goede orde;genieten is andere mensen helpen.

het meeste geluk krijgt een mens als hij of zei iemand een helder inzicht kan geven en zo hem of haar zelfredzaam kan gaan laten worden en dus ook niet meer stomme gefrusteerde  linkse mensen gaat volgen en daarmee de vernieling in gaat.

hoe mooi zou het zijn als er meer mensen uit die kudde van links zich zelfhatende mensen gaan lopen. en natruurlijk mogen we zelf genieten maar dat spreekt toch van zelf. na hard werken is het ontspannen en even bij je zelf komen en leuke dingen doen zodat je weer fris daarna andere mensen tot inzicht kan brengen. tot inzicht komen kunnen helaas veel mensen niet meer uit zich zelf omdat ze de hele dag door gehersenspoeld worden door onze kudde  links corecte --  met eenzijdig gekleurde nieuwsuitzendingen en andere troep. als een gemiddeld mens 10 keer leugens te horen krijgt of halve waarheden gaat die het geloven. aan ons de taak om daar wat aan te doen. ik hoor graag verfrissende opbouwende aanwijzingen om hier een gemeenschappelijke visie te bewerkstelligen en die uiteindelijk naar buiten te dragen. zo niet , staan we erbij en kijken er naar hoe alles kapot gemaakt wordt door onze polietieke corecte elite en zijn kudde schapen.

Oma op 29-01-2018 12:42

Nee hoor, ik voel mij niet geroepen om daar wat aan te doen, behalve op fora ed mijn mening te geven en dialogen aan te gaan met linkse blinden die zichzelf in de vingers snijden. Daardoor zullen ze misschien ooit tot inzicht komen. Mijn ervaring is dat zulke schaapjes eerst zelf aan den lijve moeten ondervinden voor ze van gedacht veranderen...bijvoorbeeld: een vriendin van mij was fervent links en verdedigde moslimmigranten furieus, het onderwerp was zelfs niet bespreekbaar zonder uit te monden in forse ruzies tot....haar zoon het slachtoffer werd van een gewelddadige beroving door die lieverdjes.Uit schaamte verbrak ze de vriendschap maar ik hoop dat ze nu eindelijk de realiteit erkent en niet meer behoort tot linkse naïevelingen die de ondergang van onze maatschappij door gepamper van linkse oikofoben blijven ontkennen.

evangelie van de toekomst op 29-01-2018 18:27

dus we moeten ons berusten in het feit dat onze kleinkinderen straks allemaal een hoofddoekje moeten gaan dragen en verplicht de islam als geloof aannemen omdat onze linkse landveraders de andere kant op kijken? ik kan daar moeilijk mee omgaan. maar ben wel bang dat je gelijk heb. dus gaat het uit de hand lopen.

evangelie van de toekomst op 29-01-2018 19:34

misschien moeten we ons zelfs al gaan beraden op het feit dat het volgens maurice de Hond en vele anderen binnen een aantal jaren  door bovengenoemd probleem inderdaad allemaal uit de hand gaat lopen. zo zie je toch ook maar dat zelfs een vanouds links mens als Maurice de hond ook bijgedraaid is in zijn denken. ik wil hier mee zeggen dat het uiteindelijk toch zo moet zijn dat het gezonde verstand het moet winnen. misschien zijn er wel meer maar omdat ze er niet vooruit durven te komen zich niet durven te uiten. ook dat kan ik me wel voorstellen want voordat je het weet worden je ruiten ingegooid of je deur besmeurd zoals bij Baudet. ik durf te stellen dat het grootste probleem zit bij de media die afhankelijk is van de linkse geldschieters (belastinggeld) en al lang niet meer onafhankelijk zijn . kijk ook uitzending gemist van harry  Mens afgelopen zondag intervieuw met leon de Winter die het precies goed verteld. zo begon het vroeger ook met pim Fortuin die door de media z.s.m. kapot gemaakt moest worden en dus niets geleerd hebben. die zelfde mensen die dus er niet over durven te praten zijn dus verplicht hun hele leven zich te laten pakken door politiek corecte linkse idioten en moeten dus verplicht zich aanpassen en aan de leugens wennen omdat ze anders geen leven hebben. hoe meer ik er over nadenk hoe triester ik het vind. ze kunnen namelijk straks nergens anders terecht als in de hel.

Oma op 30-01-2018 12:23

Nee hoor, nooit een hoofddoek voor mijn kleinkinderen, zéker weten....het volk roert zich en het verzet tegen de linkse landverraders die ons pogen te verkopen aan islam begint enorm toe te nemen...dat merk je aan reacties in kranten, op fora etc.. al volop, de publieke opinie komt in opstand en daar houden de politieke misdadigers rekening mee, zéker voor een verkiezing. Het pamperen en omgekeerd aanpassen is stilaan voorbij aan het gaan want de protesten worden luidkeels en de politiek kan zich niet veroorloven om dit nog te negeren, zo worden ze gedwongen om naar de meerderheid te luisteren en op termijn ernaar te handelen als ze een volksopstand willen vermijden. En de hél? Waar zitten we nu dan al in dankzij eigen volk/verraders die ons, autochtonen, zienderogen verarmt ten voordele van de mosliminvasie, denk je?

evangelie van de toekomst op 30-01-2018 20:11

verzet met de mond  is er altijd totdat ze in het stemhokje staan en weer te veel TV gekeken hebben waardoor ze zijn gaan twijfelen nadat ze  gehsersenspöeld zijn door onze media en uiteindelijk voor het oude vertrouwde kiezen. . jij en ik heb ik het niet over maar de kudde die mee loopt. ik hoop dat je dit keer gelijk heb. mensen leven volgens mij liever met leugens dan de waarheid onder ogen te zien. begrijpelijk want de waarheid doet pijn. we zullen het zien omdat men dan beseft dat er iets gedaan moet worden en dan wordt het een heel ander verhaal. ik hoop dat het tij zoals jij beweert gaat keren.

Nieuw Begin op 30-01-2018 22:43

Volkskrant en Nieuwsuur -NPO- verspreiden lachwekkend onvervalst NEPnieuws:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1606938/aivd-hackte-de-russen-nou

De geniale Leon de Winter maakt gehakt van de bewering dat de AIVD Russiche hackers heeft ontmaskerd die in de VS de presidentsverkiezingen zouden hebben gemanipuleerd. Fantastisch ( volgende week deel II )

( let wel de NPO wordt betaald van uw belasting! Shula Reykman is de huidige baas, tja.... )

Nieuw Begin op 30-01-2018 22:59

Vóór uw overlijden gaan uw organen er al uit:

Dat orgaandonatie plaatsvindt voor het overlijden is bij het gros van de mensen niet bekend. In alle propaganda wordt gesproken over donatie na het overlijden. Indien bekend zou zijn dat de donatie voor het overlijden plaats vindt zal dat er toe leiden dat nog minder mensen bereid zouden zijn hun organen beschikbaar te stellen. Dit is zeer waarschijnlijk de reden dat ook de overheid spreekt over 'na het overlijden'.

http://www.niernieuws.nl/?artid=8096&cat=101#

 

Barbaars ! Nieuw Begin. Mod.

steady op 31-01-2018 11:56

steady evangelie

Wie zei er ook weer in een lang verleden:

"Zij hebben geloof  gesteld in de leugen"

"Laten zich achter de oren krabben"

Maar zij hebben het zo graag gehad

Lees het boek " eenoog in het land der blinden,

dan pas weet je waarom er hier niets-nooit-niet

zal veranderen.

Haat-nijd en vooral afgunst en veel bla-bla aan de toog ja

Wardje op 31-01-2018 22:16

'Harvesting organs to soon' , te vlug organen binnenhalen.  Actuele video over de morele aspecten van iets waarin men met verder met  uitstekende motieven en uit uit een goed hart gauw bewilligt.  Met definities leven en dood, lichaam en ziel. Wat is hersendood eigenlijk? Dr Paul Byrne (arts, neonatoloog). Ook wijsgerig commentaar.   --  Van een lijk kan men geen organen verkrijgen.  -- Hersendood is een uitvinding.  Men zat in de maag met het feit dat mensen moeten worden verzorgd  die na bijkomen te slecht zijn .   Daarnaast was er een behoefte aan te transplanteren organen.    ----    https://www.churchmilitant.com/video/episode/micd-updeath-too-soon