Headlines



-  Een week asielterreur: Dagelijks mishandelingen en verkrachtingen door migranten
 


11-09-17

- Palestijnse terreurgroep mag officieel deelnemen aan Duitse verkiezingen
 


10-09-17

-  China waarschuwt Trump opnieuw Noord Korea militair te steunen bij aanval VS
 


09-09-17

- ARD redacteur bevestigt Westerse mediadictatuur: 'Burgers worden totaal bedrogen'
 


08-09-17

-  Strategic Intelligence verwacht binnen 6 maanden aanval op Noord Korea
 


07-09-17

- 'Noord Koreaanse chemische wapens in door Israël aangevallen complex in Syrië'
 


06-09-17

-  ISIS gaat moslims in Europa inzetten om voedsel supermarkten te vergiftigen

- Islamisering: LIDL verwijdert christelijke kruizen van verpakking Grieks product
 


05-09-17

-  Nieuwste leugen Europese elite: AZC's vergelijken met Nazi concentratiekampen
 


03-09-17

- Minister Defensie VS dreigt Noord Korea met totale vernietiging

-  Flashback 1994: President Clinton kondigde trots einde kernwapens Noord Korea aan
 


02-09-17

- Petitie tegen 'terrorist' George Soros, partner van de EU, al 100.000 x ondertekend
 


01-09-17

-  Analisten vrezen nog deze maand uitbreken oorlog met Noord Korea
 


31-08-17

- Strategic Culture Foundation: Uiteenvallen EU is niet meer te stoppen
 


30-08-17

-  Honderden migranten verstoren Duits volksfeest met aanrandingen en geweld - media zwijgen
 


29-08-17

- National Defense Magazine: VS en EU houden rekening met beperkte kernoorlog in Europa

-  Paus eist zelfde rechten illegalen als Europeanen; Merkel haalt nog eens 1,5 miljoen migranten op
 


28-08-17

- Migrantencriminaliteit: Duitse politie adviseert burgers geen verzet te bieden
 


27-08-17

-  Rusland roept in september 100.000 soldaten en reservisten op, NAVO zeer bezorgd
 


26-08-17

- ISIS lanceert succesvol tegenoffensief in Syrië en Europa
 


25-08-17

-  'Westen op rand financiële instorting en uitbreken terreuroorlog'
 


24-08-17

- Duitse media vergelijken Trump met Hitler; Charlie Hebdo haalt opnieuw hard uit naar islam
 


23-08-17

-  Arabische filmmaker: 'Als Europa niet snel handelt, zal islamisering 300 jaar lang jullie toekomst vernietigen'
 


22-08-17

- Absurd maar waar: Regering Merkel test hormonale neusspray om mensen politiek-correct te maken
 


21-08-17

-  NASA komt meer zeer riskant plan tegen uitbarsting Yellowstone supervulkaan
 


20-08-17

- Marokkaans ISIS terroristen netwerk ook in Nederland actief
 


19-08-17

-  Roemenië wil 2000 migranten opnemen, maar die willen naar rijkere EU-landen
 


18-08-17

- Inlichtingendiensten: Zeker 50 door ISIS getrainde Europese moslims staan klaar voor nieuwe aanslagen

-  Aanslag Barcelona: Europeanen steeds bozer over huichelachtige reacties politiek
 


17-08-17

- Bevestigd: Geweld Charlottesville was geplande agitprop voor burgeroorlog
 


16-08-17

-  Politieagent: Wij hebben streng bevel criminaliteit migranten te negeren - UPDATE 16.40 - 18.40
 


15-08-17

- Zweden op drempel van eerste land waar contant geld is verboden
 


14-08-17

-  Werknemers arbeidsbureau: Maximaal 1 op de 1000 migranten geschikt voor werk
 


13-08-17

- 'Rellen Charlottesville door links op touw gezet om rassenoorlog tegen blanken te starten'

-  'Een seconde later': Wat te doen na een aanval met een EMP bom
 


12-08-17

- WO-3 angst in VS: Stormloop op survival winkels
 


11-08-17

-  China waarschuwt VS: Wij zullen aanval op Noord Korea tegenhouden

- Vrije pers? Journalist die niet positief over migranten schrijft keihard aangepakt
 


10-08-17

-  Grootste Britse kranten waarschuwen burgers voor kernoorlog
 


09-08-17

- VN-sancties omzeild: Noord Korea en Iran sluiten militair samenwerkingsverdrag
 


08-08-17

-  Putin: 'Paus Franciscus is geen man van God'
 


07-08-17

- Ex hoofd Turkse nationale politie: Erdogan steunt en bewapent ISIS
 


06-08-17

-  Duitse Politie Vakbond: We hebben de controle over het land verloren
 


05-08-17

- 'Trump effectief gesaboteerd als vredespresident, wordt nu oorlogspresident'
 


04-08-17

-  Justin Bieber, Katy Perry, Brad Pitt: Entertainment industrie gecontroleerd door ergste pedofielen
 


03-08-17

- Topjournalist Hersh: RussiaGate is leugen van CIA, wraak op Trump
 


 
















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

vlokje op 29-08-2017 23:13

nou daar wastie dan vanmiddag, ronde II  1 op1, hij kon het lonken niet laten, ondanks de afspraak met oom en tante agent gemaakt afgelopen zondag.

nu ook weer bezoek met blauw llicht, zit nog na te beven en te trillen

de klier riekt nu naar FA men speedster

maak er maar een grapje van, je ogen ruiken zo lekker ;-)

Dewevoga op 30-08-2017 09:03

@anora op 29-08-2017 17:08

Ik begrijp het even niet. Ik kan geen verklaring via het forum geven. Dat zou via een emailwisseling moeten gaan.

Harry op 30-08-2017 14:02

Ziek van censuur .

Dus wat doe je dan je slaat terug waar het zeer doet net zo lang tot ze luisteren 

Tools benodigd :

1 :Chrome browser (how ironic) :)

2: The addon trackmenot voor automatisch zoeken met chrome 

3 : De addon AdNauseam gebanned in de appstore natuurlijk

Video met instructies orginele titel 

#YouTubeJail : 4chan Organizes Pushback

: https://www.youtube.com/watch?v=IuRXrnYGWtQ

De  Addon site : AdNauseam: https://github.com/dhowe/AdNauseam

https://github.com/dhowe/AdNauseam/wiki/Install-AdNauseam-on-Chrome-Without-Google's-Permission

Veel plezier .

Dewevoga op 31-08-2017 00:18

@Anna 30-08-2017

Even vanuit de bar. Dank u voor uw bemoediging, het spijt me dat u de volle laag kreeg. Geen van de regeageerders (op een na) heeft de eerste link gelezen en begrepen. Het is nog erger dan in de gegeven voorbeelden. Ik heb de tekst van Jesaja 41 tussen de statenvertaling en de nbg uit 1951 met elkaar vergeleken en schaf mij een statenvertaling aan nu het nog kan. Trouwens alle hoofdstukken in die link zijn zeer leerzaam bij mijn studie. 

Shalom

 

Beste Dewevoga, het zou beter zijn als u uw reactie naar Anna op het Geloofsforum zet, gezien daar de discussies waar u nu naar verwijst gevoerd zijn. Mvg.Mod.

anora op 31-08-2017 01:41

Hallo Dewevoga,

Maar zo erg kan het toch niet zijn, dat u dat niet op het geloofsforum kan zeggen? Natuurlijk bent u daar vrij in, dat vooropgesteld! Mailwisselingen doe ik in principe niet, dan ben ik ingelicht en anderen die de postings ook volgden niet. Snapt u? Maargoed geeft niet hoor, nogmaals: daar bent u vrij in.

Ik ga nog maar eens teruglezen een dezer dagen want ik begrijp het dus echt niet.

Qromwel op 31-08-2017 21:55

Fenomenaal, die boeddhistische geweldloosheid in Myanmar. En het oorverdovende stilzwijgen van nobelprijswinnares Aung San Suu Kyi., leider van de beweging voor mensenrechten.

Harry op 01-09-2017 02:54

@Qromwel mischien even verder kijken dan je neus lang is en de reden erachter bekijken namelijk moslims die iedereen en alles afslachten in naam van islam .

Die boedhisten hebben er niet voor gekozen maar ze laten zich ook niet afslachten als makke westerse schapen .

Kijkt u even mee ?

http://www.barenakedislam.com/2017/08/27/oh-boo-hoo-ignore-all-the-medias-one-sided-news-about-why-the-rohingya-muslims-are-being-forced-to-leave-myanmar/

Zalig zijn de onnozelen maar in deze tijd van informatica wordt dat moeilijk deze info is gratis we zijn tenslotte Nederlanders:) graag gedaan .

Dewevoga op 01-09-2017 09:02

@Qromwel op 31-08-2017 21:55

Op winnaars van de Nobel vredes prijzen moet de wereld haar vertrouwen vestigen. Het beleid van die andere winnaar heeft de wereld ook een stuk vreedzamer  gemaakt. Een arabische lente en vrede retoriek van Iran of NK. Wat ik inderdaad ook zo vreemd vind is dat de beide vredelievende ideologieen boeddhisme en salaam niet naast elkaar kunnen leven. Het lukt salaam ook niet met het hindoeisme, Judaisme, Christendom en zelfs binnen de verschillende stromingen van de salaam. IK vermoed dat als men wat zegt het als oorlogs retoriek opgevat wordt en dat is uit den boze in deze humanistische wereld. Want dat is gevaarlijk voor het verdienmodel.

Dewevoga op 01-09-2017 09:29

@anora op 31-08-2017 01:41

Snapt u? Ja zeker en ik had het ook niet verwacht. Maar mijn uitleg is niet bedoeld voor iedereen op het geloofsforum, want ik zou een aantal oude koeien uit de sloot halen , niet om mijn gelijk te halen maar als uitleg. Als u gaat teruglezen dan gaat het voornamelijk om de inhoud van de eerste link. Het is een hele lap tekst waarin onderaan veel voorbeelden gegeven worden. De andere links laten zien waar het vandaan komt. Ik ga een SV aanschaffen, want voel mij door de NBG op het verkeerde been gezet. Stel dat deze niet meer online te raadplegen is. Dezelfde reactie elke keer zonder kennis te nemen de inhoud deden mij dit besluiten.

Qromwel op 01-09-2017 21:20

Harry op 01-09-2017 02:54: Die winnares vindt het dan goed dat ook vrouwen en kinderen afgeslacht worden?

Qromwel op 01-09-2017 21:27

Dewevoga op 01-09-2017 09:02: Inderdaad, de wereld is thans een stuk vreedzamer! Wat vreedzaam boeddhisme betreft, ook de Tamils op Shri Lanka weten daarvan mee te praten. Maar ik zou zeggen, google 'Rohingya'. Tegelijk leer je dan iets over de Birmese junta. 

Dewevoga op 01-09-2017 23:34

@Cromwel

Bedankt voor de tip, ik ga ff rondneuzen.Keekvroeger nog weleens naar de boeddhistische vechtmonniken. Vergat nog een belangrijke Nobelvredesprijs winnaar. Jesse Arafat. O zo belangrijk geweest in terreur bestrijding en vrede in Israël, Libanon. En Jordanië vond het verschrikkelijk dat zich daar niet vestigde. 

Qromwel op 02-09-2017 00:06

Dewevoga op 01-09-2017 23:34: Yasser Arafat. Deze winnaar interesseerde maar één ding: Hoe handhaaft Yasser zich. Als u toch bezig bent, google dit: 'De schandelijk rijke levensstijl van de Palestijnse leiders'.  Van E.J. Bron.

Esther op 02-09-2017 00:11

Hallo Dewevoga... deze link  https://www.wat-is-waarheid.info/  

Ik ken het al jaren, heb al veel van hem gelezen. Derde rij, bovenaan over 'De Nederlandse Bijbel vervalsing". Ik zal het nog eens doornemen... en het is waar hoor... toen ik de HSV kado kreeg, kwam ik er ook achter. Ik schrok vooral dat in een aantal Bijbelvertalingen, woorden weggelaten worden, juist die zó belangrijk zijn. Soms zelfs de kern van een tekst zijn. Zodat je een veel verwrongener beeld krijgt van zulke teksten. 

Als u een S.V. heeft aangeschaft... geniet van de rijkdom in Gods Woord. En de Heere zal u er in leiden. Als ons hart hongert, geeft Hij wat we nodig hebben. Veel succes.

Vaders Zegen Dewevoga, en hartelijke groeten, Esther.

Qromwel op 02-09-2017 07:35

De orkaan Irma is onderweg.

Dewevoga op 02-09-2017 07:47

@Cromwel

Sorry, ik maakte een woordgrap met Yasir Klaver, de leider van de Groene Khmer. Het levensverhaal van Arafat heb ik ook bij Franklinterhorst gelezen. Ik zal dat niet meer doen, antwoord moet helder zijn. 

Qromwel op 02-09-2017 09:39

Het was de geest van Oswald. Dallas was onbereikbaar, dan maar Houston.

Dewevoga op 02-09-2017 10:00

@Esther op 02-09-2017 00:11

Dank u voor de link. Alle hoofdstukken door werken vergt veel tijd en daar ben ik al weken mee bezig. Een een reactie gistermiddag op het geloofsform is in het spamfilter blijven hangen las ik net. Maar even terugkomend op uw verwijt van reageren op een ander, daar is een spreekwoord voor iets met ketel, want u reageert nu op een antwoord aan Anora. Dat ik weg ging heeft daar niets mee te maken het werd mij te persoonlijk en dat kan niet op een forum, want in een fisieke gespreksgroep spreekt licaamstaal ook mee. Wat mij betreft heb ik die "drol" doorgeslikt.

 

Beste Dewevoga, geloofszaken horen thuis op het Geloofsforum. Alle gasten aldaar zijn u goedgezind en doen moeite u dat steeds duidelijk te maken. U blijft maar in uw slachtofferrol hangen.
Een ieder mag reageren ook als postings gericht waren aan een ander persoon. Gelieve uw gedrag aan te passen. U bent welkom op het geloofsforum. Mod.

Esther op 02-09-2017 14:44

Sorry, Dewevoga... u hebt daar gelijk in. Ik reageerde op iets, wat u met Anora schreef.

Verder wens ik u nog veel succes met uw studie, en hartelijke groet van mij, Esther.

Esther, u heeft niets verkeerds gedaan en het gepamper naar Dewevoga toe op zijn geklaag en zich verongelijkt voelen is niet nodig. Mod.

Qromwel op 02-09-2017 19:17

Dewevoga op 02-09-2017 07:47: Dacht ik al. Maar ik kon het niet laten een sneer richting die nobelprijswinnaar te geven. Dat de vent ook toen al een ongelooflijke rover en bedrieger was, was ten tijde van de toekenning heus wel bekend. De gestolen vermogens van veel 3e wereld schoelje staat gewoon op onze westerse banken. Zolang het tuig in het gareel blijft lopen van naar wereldmacht strevende anonieme machten worden hun tegoeden niet bevroren.

Qromwel op 03-09-2017 14:03

Over flash backs gesproken, hier nog een blunder. In 2004 bracht De Telegraaf voorbarig hun jaarboek van dat jaar uit. Het kon niet wachten tot 2 januari. Op 26 december vond de Aziatische tsunami plaats. Maar ja, er moet geld verdiend worden, dus het jaarboek moest onder de kerstboom kunnen liggen. Is er ooit een addendum verschenen?

Qromwel op 03-09-2017 16:37

De neocon generaals (Mattis, McMaster en Kelly) hebben de volledige controle in handen van al Trumps aangelegenheden. Ze behandelen hem als een kind. Kelly beheert alle informatie van en naar Trump. Soms lijkt het erop of Trump niet begrijpt wat er gebeurt.

Harry op 06-09-2017 08:57

De azc's die ik heb gezien, leken niet op concentratiekampen. Ook de doelen lopen nogal uiteen. Schande alles maar met concentratiekampen te vergelijken.

Qromwel op 06-09-2017 09:26

De orkaan Jose is in de maak.

Wardje op 06-09-2017 22:57

Chemtrails. Ik heb altijd gedacht dat met chemtrails vitale strategische belangen zijn  gemoeid. Op andere manier kon ik het langdurige zwijgen zelfs van bijv. de SP niet uitlegggen, over dit fenomeen waarvan het bestaan zonneklaar is.  Verschillende kortere documentaires , ook ewl frappante, waren me bekend. "Chemtrails; de geheime oorlog" nu heeft mijn vermoeden bevestigd.  Algemene details: het vindt het verband tussen chemtrails en het in korte tijdverdubbelen van het voorkomen van Alzheimer, nu ook bij véél jongere patiënten duidelijk.  Ze bewijzen het niet, maar het is ook weer niet onwaarschijnlijk (te vinden op ongeveer 35m). -    Zelfs in biologische producten komen de sporen van de luchtverontreiniging voor.  -  Ze bevelen in kassen gekweekte producten aan ! -  Veel concrete historische gegevens en o.a. analyses van een gecertificeerd Frans laboratorium.  Een verbijsterende docu. Helaas weer begeleid door onnodige dramatische muzak.   ---   nr. 191 in: http://makesenseholland.nl/bewustzijn-vergrotende-documentaires-online-kunt-kijken/ 

Qromwel op 07-09-2017 08:19

Ook de orkaan Katja is in de maak.

Qromwel op 08-09-2017 15:58

De orkanen Jose & Katja lijken mee te vallen.

Harry op 08-09-2017 16:42

Rede 

Tatjana festerling in Paris Sept 2 2017

https://www.youtube.com/watch?v=6cmtzWz570o

Qromwel op 10-09-2017 11:16

Via Newensign:

http://www.neonnettles.com/news/2682-top-scientist-admits-on-live-tv-recent-hurricanes-are-man-made

Qromwel op 10-09-2017 11:19

Harry op 01-09-2017 02:54: Pure verbeelding zeker, die vluchtelingenstromen naar Bangladesh? Maar ja, het zijn Islamieten, dus dan mag het.

Harry op 10-09-2017 12:56

@Qromwel je kan zo een zienswijze hebben nietwaar de illegale moslim invasanten ook daar slachten alles en iedereen ad die niet moslim is  feit !.

https://fenixx.org/2017/09/09/de-mohammedaanse-rohingya-horden-die-echt-heus-waar-niemand-aanvielen-roepen-wapenstilstand-uit/

Qromwel op 10-09-2017 17:10

Harry op 10-09-2017 12:56: De Rohingya gingen over tot geweldpleging na decenia behandeld te zijn als minderwaardig. Geen wonder dat je in verzet komt. Maar aanvallen zonder aanziens des persoons valt noit goed te praten.

Qromwel op 10-09-2017 17:11

Polen is begonnen met het slopen van Sovjet monumenten. ook daar geschiedvervalsing.

Oma op 10-09-2017 19:12

@wardje: met chemtrails wordt gepoogd de stralen en binnenkomen van de Kristallijne Energie tegen te houden, die verantwoordelijk zijn voor de toename van bewustwording van de mensheid waardoor....machtscontrole onmogelijk wordt...natuurlijk worden chemtrails ook nog meteen voor andere doeleinden gebruikt: ziekmaken, vergiftigen van de mensheid door verspreiding van deeltjes chemisch vergif, zware metalen, kwik etc...waarmee de big farma dan weer haar voordeel doet...en wie weet wat nog allemaal..

Harry op 10-09-2017 22:32

Q Qromwell Moeilijk he de waarheid accepteren ( illegale moslim invasanten !) en dat moort alles uit wat niet islam is de birmezen in hun eigen land .

Islam is ee doods cult waar alles dood moet wat niet islam is feit zwart op wit uit de koran het grootse facistische boek ever .

En die kinderen waar je het over hat worden door die moslims vooruit gestuurd om te moorden typisch laffe moslim cultuur je verschuilen achter kinderen .

En de Royhinga zal je even bijscholen .

Het begrip Rohingya definieert geen volksgroep, maar wordt sinds de jaren-50 gebruikt voor de in Myanmar illegaal levende moslims. 

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/10/rohingya-media-creeren-een-nieuwe-volksgroep/

Wardje op 10-09-2017 23:01

Chemtr @Oma op 10-09-2017 19:12. Ik heb net een natuurkundige - die nog geloofde dat het condensatie was -  proberen te overtuigen met 5 argumenten uit de italiaanse video "Chemtrails, de geheim oorlog". De vijf waren : 1. Behalve de sproeiingen uit lijnvluchten komen de chemtrails voornamelijk voor op militaire hoogtes. 2. Deze worden ook wel onderbroken, itt gewone con(densation)trails 3. De huidige straalmotoren veroorzaken geen condensatie meer. 4. Chemtrails waaieren uit en houden de lucht in sluier itt gewone contrails 5. Gewone contrails verdwijnen na vijf, hooguit tien minuten. Ik liet mijn gesprekspartner in een zekere twijfel achter. Als ik  de term "Kristallijne energie" had laten vallen (wat het dan ook moge zijn, sorry , ik ben er zelf niet erg benieuwd naar) , als dat was gebeurd dan was het pleit ongetwijfeld onmiddellijk in mijn nadeel beslecht geweest. ---  

Er moeten nog betere docs zijn , maar deze heeft mij voor het eerst bevestigd in het vermoeden dat er belangrijke strategische aspecten aan vastzitten (die zijn oa waarborging van communicatie). "Chemtrails, de geheim oorlog"   ---

nr. 191 uit de reeks: http://makesenseholland.nl/bewustzijn-vergrotende-documentaires-online-kunt-kijken/ 

Qromwel op 10-09-2017 23:04

Harry op 10-09-2017 22:32: dus genocide valt wel goed te praten?

Oma op 11-09-2017 09:48

@wardje: ik heb een hele reeks artikels over chemtrails, waar bewezen wordt en uitgelegd, een uitleg waar je niet meer rond kán en die niet kunnen weerlegd worden...al járen ben ik daarmee bezig maar ik moet ze opzoeken op pc. Volgende week heb ik daar tijd voor en dan zal ik ze posten.

en ja, over de kristallijne energie: dan zitten we in het spirituele....de elite is daar perfect van op de hoogte, evenals paranormale zaken en zwarte magie/satanisme. Dat maakt het natuurlijk voor hen gemakkelijker om elke tegenstand ongeloofwaardig te maken, in het belachelijke te trekken en hun gang te gaan.

Wardje op 12-09-2017 21:59

Chemtrails. @Oma op 11-09-2017 09:48  Dank voor uw reactie. Ik ben benieuwd naar uw bijdrage volgende week. Ik was enthousiast over de Italiaanse video*.    Vooral omdat er ruim aandacht wordt besteed aan militaire belangen. Na verloop van tijd vind ik er toch nadelen aan kleven.  Ik heb hem zelf met interesse gevolgd, maar een uur is vrij lang om sceptici te boeien die ik de video wilde aanraden.  Van sommige dingen tonen de makers overtuigend bewijs. Andere daaentegen stippen ze wel suggestief aan maar diepen ze niet voldoende uit. Dus ik hoop iets op te duiken van een kwartier of twintig minuten met vooral harde feiten.  Ik heb ooit een filmpje gezien waarbij de piloot van een sproeivliegtuigje gewoon toegeeft dat hij dingen heeft verspreid waarvan wij kunnen concluderen dat ze niet in de lucht thuishoren.  Dat hij werd ondervraagd  met een soort takkya liet wel een nare nasmaak achter. De man was naief en volkomen openhartig. Helaas kan ik - ben ik bang - de gegevens van dat filmpje niet meer terugvinden.    ---  Onze tweede kamercommisie vergadert 20 september over luchtvaartzaken. U weet het wellicht, ofschoon U - meen ik - Vlaamse bent. De tweede kamer heeft beloofd de aangeboden petitie in "eerstvolgende overleg" aan bod te laten komen. Het staat echter niet in de agenda. Onderstaande site verzoekt kort te mailen en aan de toezegging te herinneren.   ---  https://langleveeuropa.nl/2017/09/weermodificatie-geoengineering-en-het-luchtvaart-overleg-van-20-september/#more-39164*"Chemtrails de geheime oorlog", nr. 191 in: http://makesenseholland.nl/bewustzijn-vergrotende-documentaires-online-kunt-kijken/    Kort commentaar in Wardje op 06-09-2017 22:57

Qromwel op 13-09-2017 08:39

Wardje op 12-09-2017 21:59: Ik mail wel eens wat aan alle 2e K-leden, op één na die geen box ....@tweedekamer.nl heeft. Er komen dan een groot aantal delivery failures om uiteenlopende redenen binnen. Daarbij is mij gebleken dat de hele D'66 fractie op één na (P.dijkstra@tweedekamer.nl) onbereikbaar is langs deze weg.

Qromwel op 13-09-2017 08:42

Meer ministers. Er worden weer baantjes gecreëerd, opdat ieder aan zijn trekken komt. Doet denken aan de sinecure voor Rouvoet indertijd. 

Qromwel op 13-09-2017 08:54

Heden op Elseviers Weekblad gepost: Uitnodiging aan velen: kijk ook eens op xandernieuws.punt.nl. Kan heel gezellig worden.

Wardje op 13-09-2017 20:18

nlRomans vluchtelingen. "Ik ben er niet voor om het probleem kleiner te maken, ik maak het misschien wel groter."Boeiend gesprek vandaag in Kunststof op 19.05u met Arthur Umbgrove. Terug te horen via NPO.nl  "Programma's". Hij heeft een roman uitgebracht "Wat we weten" over de vluchtelingenproblematiek. Deels gebaseerd op feiten, oa eigen contacten en ervaringen.https://onlybyme.nl/boeken/recensie-wat-we-weten-arthur-umbgrove/   ---Zijn vrouw heeft  eenzelfde boek  geschreven over het probleem in Italië, maar meer gebaseerd op haar eigen wetenschappelijke expertise in oa ondervragingen:   ---  http://vumagazine.nl/vluchtelingen-roman-hemels-land/   ---  Op de valreep werd, dankzij een twitteraar,  genoemd: de schrijver André Manuel, die eerder te gast was in hetzelfde programma.   ---Via de zoekmachine komt nog een derde boek naar voren: Roel Jansen, "Alles verloren", thriller (in de link avonturenroman genoemd). Jansen heeft een fantastische documentaire gemaakt in de 90er jaren over monetaire kwesties. Alles thrillerschrijver viel hij mij tegen maar hij heeft ooit de Gouden Strop gewonnen. Ik ben benieuwd wat hij in het boek een denktank  laat voorstellen, wat als oplossing voor de zuidelijke grensbewaking.   ---  http://vumagazine.nl/vluchtelingen-roman-hemels-land/

Wardje op 13-09-2017 20:43

Cie Luchtvaart, iz toezegging te spreken over nu toch niet in de agenda voorkomende chemtrails. 

Qromwel op 13-09-2017 08:39. 

Ik had niet gemeld dat de link   https://langleveeuropa.nl/2017/09/weermodificatie-geoengineering-en-het-luchtvaart-overleg-van-20-september/#more-39164 , een verwijzing geeft naar https://www.tweedekamer.nl/kamerleden_en_commissies/commissies/im/samenstelling. Die geeft  een lijst van 25 leden van de Cie infrastructuur en milieu en hun plaatsvervangers. Zonder emailadressen, behalve een algemeen emailadres en een twitteradres van de gehele commissie.  De eerste link geeft de de brief weer die de initiatiefnemers van de petitie hebben gestuurd.

Qromwel op 13-09-2017 21:48

Wardje op 13-09-2017 20:43: Ik mailde niet speciaal ivm. chemtrails. D'66 is de enige 2e kamerfractie waarvan ik en masse delivery failures krijg. Onbereikbaar voor het volk, typisch iets voor deze democraten, een en al leugen. Moet me bezinnen hoe ik hier grotere ruchtbaarheid aan kan geven. 

Oma op 13-09-2017 22:15

Qromwel: ruchtbaarheid via sociale media? Smoelenboek? Twitter? Instagram? En je dan onnozel houden, je afvragen waarom je er toch niet in slaagt D'66 via mail te contacteren en of iemand anders eens wil proberen? Liefst zoveel mogelijk mensen die je dan kunnen antwoorden en of het mail probleem misschien bij jou ligt? Hahahaha...wat is trouwens in detail de delivery failiure die je terugkrijgt? Heb je de header van de mail als eens bekeken? Heeft D'66 overigens geen partij website? Laat die ook eens weten dat hun email niet werkt?

Wardje op 14-09-2017 00:41

D66 Qromwel op 13-09-2017 21:48. Neemt niet weg dat ik al jaren in D66 het grootste gevaar zie voor onze democratie. Niet het minst door de 'beschaafdheid' waarin de (fracties-)leden uitblinken. Waarmee mede ze het grondrecht ondergraven ten ten grondslag ligt aan alle andere:  dat op het leven .

Wardje op 14-09-2017 04:58

Censuur Dld vluchtelingen. Het is een ..grap om steeds maar weer dezelfde beelden van de mainstream media te zien van vrouwelijke vluchtelingen die vanwege geweld uit hun vaderland gevlucht zijn. https://ejbron.wordpress.com/2015/09/01/refugees-het-verraad-aan-de-duitse-vrouw/

Qromwel op 14-09-2017 18:33

Wardje op 14-09-2017 00:41: Ik denk dat het een groepering 'loochenaars van De Zoon' is. Het onbereikbaar zijn via de voor de kamerleden ter beschikking gestelde mogelijkheid getuigt m.i. van grove minachting voor Het Volk. Uiteraard mag ieder kamerlid zijn instellingen veranderen, maar als dit zowat en bloc plaatsvindt zegt dit wel iets over de hele partij. Misschien een verordening van De Leider (Pechvogel). Het laatste woord is hierover nog niet gezegd, maar ik heb thans andere prioriteiten.   

Oma op 15-09-2017 10:59

In  hln vandaag:

[url=http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevangenissen/article/detail/3260098/2017/09/15/SS-ers-van-Vorst-riskeren-zelf-celstraf-24-cipiers-en-directrice-mishandelen-en-vernederen-gevangenen.dhtml] SS-ers van Vorst riskeren zelf celstraf: 25 cipiers en directrice mishandelen en vernederen gevangenen.[/url]

Wel, lager dan dit kan de journalistiek, die naam onwaardig, niet meer zakken! 

Via valse betichting van onbewezen 'feiten': je bent nog altijd onschuldig tot de rechter je veroordeelt?

Geschiedvervalsing: de islamitische grootmoefti heulde met hitler dus hun vergelijking is opzettelijk een poging om de Vlaamse/Belgische directrice en cipiers als racisten en zelfs criminelen neer te zetten.

Ethische en morele schending van de journalistiek door een persoonlijke méning en oordeel te vellen in plaats van zich aan objectieve berichtgeving van feiten te houden.

En dat alles om veroordeeld (moslim)  dat terécht in de bak zit (want voor 'lichte' misdrijven zoals aanranding, verkrachting, diefstal etc...mogen ze 'beschikken' of met een enkelband verder doen) dat onderhouden wordt met ons belastinggeld, weer als slachtoffers af te schilderen, om met gemanipuleerde en geveinsde verontwaardiging eigen volk weer uit te -- en pogen neer te zetten als racisten om jammerende misdadigers, vreemde met-hitler-heulende-criminelen, te rechtvaardigen en in het gelijk te stellen.

Weer wordt opportunistisch de boel omgedraaid en, zoals gewoonlijk: de Daders worden als slachtoffers afgeschilderd, enkel op basis van afkomst!

De bodem van de j(h)ournalistiek en een nieuw niveau van pathologische zelfhaat en oikofobie is bereikt.

Hln dient als haatzaaiende, discriminerende en racistische krant aangeklaagd en verwijderd te worden van internet wegens haatzaaien, manipuleren, machtsmisbruik van het beroep journalistiek, het manipuleren van de publieke opinie, het beledigen, discrimineren en stigmatiseren van de hele Bélgische bevolking!

Wat betreft de vermeende (zolang niet bewézen!) 'misdrijven': veroordeelde gevangenen horen geen rechten meer te hebben, ze zitten in de bak door eigen schuld en door de schuld van de politiek want die moet voor dat soort de wet van 2005 Toepassen en misdadigers van vreemde origine in hun thuislanden hun straf doen uitzitten - dan kunnen ze Daar gaan jammeren over hun 'behandeling' in de varkenstallen die ze gevangenissen noemen! Dat wagen ze niet want zelfs -- krijgen ze daar niet, slaag wél!

Bovendien: als justitie, politiek en gevangeniswezen weigeren veelplegers te stráffen zodat ze het voelen maar zelfs pampert in gevangenissen, mogen cipiers van mij c--- alsnog het leven zuur maken zodat ze toch een straf krijgen --. Ik heb het gehád met de slappe politiek, de kromme justitie en de smerige leugenpers met hun zelfhaat en oorlog tegen hun eigen, autochtone bevolking!