Headlines



-  Werknemers arbeidsbureau: Maximaal 1 op de 1000 migranten geschikt voor werk
 


13-08-17

- 'Rellen Charlottesville door links op touw gezet om rassenoorlog tegen blanken te starten'

-  'Een seconde later': Wat te doen na een aanval met een EMP bom
 


12-08-17

- WO-3 angst in VS: Stormloop op survival winkels
 


11-08-17

-  China waarschuwt VS: Wij zullen aanval op Noord Korea tegenhouden

- Vrije pers? Journalist die niet positief over migranten schrijft keihard aangepakt
 


10-08-17

-  Grootste Britse kranten waarschuwen burgers voor kernoorlog
 


09-08-17

- VN-sancties omzeild: Noord Korea en Iran sluiten militair samenwerkingsverdrag
 


08-08-17

-  Putin: 'Paus Franciscus is geen man van God'
 


07-08-17

- Ex hoofd Turkse nationale politie: Erdogan steunt en bewapent ISIS
 


06-08-17

-  Duitse Politie Vakbond: We hebben de controle over het land verloren
 


05-08-17

- 'Trump effectief gesaboteerd als vredespresident, wordt nu oorlogspresident'
 


04-08-17

-  Justin Bieber, Katy Perry, Brad Pitt: Entertainment industrie gecontroleerd door ergste pedofielen
 


03-08-17

- Topjournalist Hersh: RussiaGate is leugen van CIA, wraak op Trump
 


02-08-17

-  Umvolkung: Afgelopen 2 jaar wilde slechts 3% migranten taal van gastland leren
 


01-08-17

- Nieuwe documentaire over Jodenhaat door moslims in Europa gecensureerd
 


31-07-17

- 'Nieuwe sancties tegen Rusland net zo crimineel als Hitlers leugen over Poolse inval in 1939'
 


30-07-17

- 'Pentagon bronnen: Trump beveelt binnen jaar militaire aanval op Noord Korea'

- Italië is het zat en wil migrantenboten met marineschepen tot omkeren dwingen
 


29-07-17

- Boek 'Controleverlies': Vrijheid Europeanen dreigt dankzij EU en Merkel te verdwijnen
 


28-07-17

- Hamburg: Opnieuw een dodelijke 'Allahu Akbar' steekpartij

- 'Islamitische terreuroorlog tegen Europese bevolking barst in september los'
 


27-07-17

- Facebook censureert kritiek op islam, maar laat Jodenhaat gewoon staan
 


26-07-17

- Europees Gerechtshof: Lidstaten niet verplicht asielzoekers op te nemen
 


25-07-17

- Vorige CIA directeur roept op tot staatsgreep tegen Trump
 


23-07-17

- Europese pro-migranten magazines en video's beloven gratis wonen, auto's, geld en seks
 


22-07-17

- Superrijken kopen massaal bunkers voor mogelijke wereldramp
 


21-07-17

- Open brief agent aan Angela Merkel: U maakt Duitsland en Europa kapot
 


20-07-17

- NAVO-lid Turkije provoceert Griekenland, koopt Russische afweerraketten, verraadt Amerikaanse bases in Syrië
 


19-07-17

- Parlement Israël stemt in met wet om Jeruzalem ondeelbare hoofdstad te houden
 


18-07-17

- Sovjet dissident: EU superstaat met onbeperkte massa immigratie is al 30 jaar oud links complot
 


17-07-17

- 'Italiaanse overheid houdt ebola uitbraak door migranten achter voor publiek'
 


16-07-17

- VN wil tienduizenden Afrikaanse migranten uit Italië per bus naar Duitsland en Nederland sturen
 


15-07-17

- Vaticaan verkettert blanke evangelische christenen als onwetende eindtijd fanatici
 


14-07-17

- Kerk neemt illegale asielzoeker op: Mogelijk meer dan 50 kinderen besmet met TBC
 


13-07-17

- 'Mogelijk arrestatiebevel Erdogan wegens genocide na officiële aanklacht Zweedse politici'
 


12-07-17

- NAVO chef Stoltenberg dreigt Rusland impliciet met oorlog over Oekraïne
 


11-07-17

- Ranglijst beste landen voor immigranten: Zweden nr. 1, Nederland 8e
 


10-07-17

- Paus Franciscus: 'Gevaarlijke alliantie' VS en Rusland bedreiging voor immigratie

- 'Russische advocate die Trump info wilde geven ingezet door Democraten'
 


09-07-17

- Na ruim 1100 aardschokken: Zorgen over uitbarsting supervulkaan Yellowstone nemen toe
 


08-07-17

- G20 Hamburg: Links wil dit geweld en deze anarchie over heel Europa verspreiden
 


07-07-17

- Trump in Polen: Fundamentele vraag is of Westen wil overleven en opstaan tegen islam
 


06-07-17

- Turkse overheid neemt ruim 50 christelijke kerken in beslag, Westen zwijgt
 


05-07-17

- Bizar: Franse president Macron zegt te gaan regeren als Romeinse god Jupiter

- 'VS, Rusland en China maken neutronenbommen klaar voor aanval op Noord Korea'
 

 















































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

Singleman op 24-07-2017 18:18

Oma, dat heb je weer goed gezien! Vriendelijke groet.

Qromwel op 24-07-2017 20:08

Singleman op 24-07-2017 13:48: Ik ben abonnee. Als ik meer wil lezen moet ik inloggen. Gaat het om de url van 17:02? Kopieer de url, plak hem in het venster van uw browser, enz.

Qromwel op 24-07-2017 20:21

Oma op 24-07-2017 15:40: Het weggeven van belastinggeld is een blijk van grove minachting van de mensen die het met werken opgehoest hebben. Zo heb ik het politici nog niet horen noemen. Moet ik Geert en Thierry toch eens laten weten.

Singleman op 25-07-2017 12:05

Bill Warner over feiten & meningen... https://www.youtube.com/watch?v=Z9Ps5_my7lY

Singleman op 25-07-2017 12:26

Conclusie, islam gaat meer over het bestrijden van de kafir met geweld, het gaat veel meer over Mohammed dan over Allaah! In het begin probeerde hij gewoon zijn leugens te verkondigen maar zonder succes, daarom is hij overgegaan tot het warlord systeem, dat was meer succesvol, als men niet naar hem wilde luisteren werd men gewoon vermoord, dat is wat moslims vandaag ook nog steeds toepassen, de bewijzen hebben we gezien, maar die het voor het zeggen hebben willen het niet zien & de grote massa laat zich graag bedriegen.

De rijken hadden hem toen gesteund voor de opbouw van zijn leger, ook de katholieke kerk had daar toen al een heel vuile rol gespeeld door zijn ego te strelen dat hij de verwachte profeet was die het heidendom zou vernietigen! De katholieke kerk had ook belangen bij de uitroeing van de heidense Hindoes! Zo hebben ze dan een mosnterverbond begonnen met de zogenaamde profeet van de islam. Daarom dat de katholieke kerk het vandaag ook weer opneemt voor hun goedkope stoottroepen, de moslims & hun islam, deze kerk heeft ook veel politieke invloeden overal die slecht zijn voor de gewone mensen die niet aan de macht zijn & maar worden bespeeld als kiesvee!

Qromwel op 25-07-2017 14:40

Singleman op 24-07-2017 23:23: Haaretz update 10 á 20X/dag. Pagina's worden geruimd. Ieder moment is er weer nieuws aan de knikker. Maar volgens hun bericht was het een Christen. Inmiddels zijn er meer aanhoudingen verricht. Google: Henriette Karra.

Qromwel op 25-07-2017 16:23

http://russiafeed.com/putin-is-asked-to-sanction-poland-over-anti-monument-bill/

Singleman op 25-07-2017 16:36

Qromwel, ja, maar wat is er nu waar hè? Het zal wel een Jood zijn zeker? Of geloof je dat het christen is? Je twijfelde zelf toch ook over hun berichtgeving...

Harry op 25-07-2017 16:36

Trump draagt nieuwe ambassadeur Den Haag voor – NRC schiet in een islamkramp

https://fenixx.org/2017/07/25/trump-draagt-nieuwe-ambassadeur-den-haag-voor-nrc-schiet-in-een-islamkramp/

Harry op 25-07-2017 19:09

Youtube verwijdert het acount van The Clarion Project censuur want ja islam is heilig .

https://clarionproject.org

Clarion Project's YouTube account has been taken down, silencing Clarion Project's educational work informing the public about the dangers of radicalism.We appeal to YouTube to reverse this decision and empower us to continue our important work.We thank our readers for your continued support and look forward to providing incisive hard-hitting video content as soon as this issue is resolved. 

Qromwel op 26-07-2017 06:53

Singleman op 25-07-2017 16:36: Google dezenaam: Henriette Karra. Dat is haar naam.

Qromwel op 26-07-2017 06:59

Singleman op 25-07-2017 16:36: Ik zeg nergens dat ik aan de berichtgeving van Haaretz twijfel, het is meer hun manier van brengen, opmaak  en benadrukken. Dat heb je bij Nederlandse kranten net zo goed. Men is vaak geabonneerd op het medium waar men zijn mening bevestigd ziet. Ik merk dat bij mensen met het Reformatorisch Dagblad, Volkskrant, NRC, Telegraaf, Katholiek Nieuwsblad, Elsevier, enz.

Singleman op 26-07-2017 10:20

Qromwel, inderdaad de twee tegenstrijdige berichten staan op Google, daar zijn we vet mee, in ieder geval, eermoorden gebeuren veel meer bij moslims..... & ook nog veel andere vormen van geweld & moorden. Vriendelijke groet.

Singleman op 26-07-2017 10:51

Twee tegenstijdige linken over hetzelfde geval, wat is er nu eigenlijk waar? http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/christian-man-kill-daughter-muslim-prisoner-relationship-israel-sami-karra-henriette-ramle-honour-a7846581.html Christen man?

De andere link is nog steeds niet gewijzigd! http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/christian-man-kill-daughter-muslim-prisoner-relationship-israel-sami-karra-henriette-ramle-honour-a7846581.html Er zijn wel meer links dat het een christen Israeli is, dat heeft waarschijnlijk voor verwarring gezorgd?

Singleman op 26-07-2017 10:59

"De Arabieren in Israël vormen 20 procent van de totale bevolking, maar van de vermoorde vrouwen is de helft Arabisch."

Singleman op 26-07-2017 14:29

Sorry, de vorige link was op mijn PC geheugen blijven staan ondanks ik de ander wel al had vastgelegd, deze is dus de echte andere link, de vorige was zonder mijn bedoeling twee keer dezelfde link, ik bedoelde wel twee verschillende linken door te geven.... http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Palestina/article/detail/3212843/2017/07/19/Jouw-relatie-is-een-schande-voor-de-familie-Israelier-vermoordt-17-jarige-dochter-omdat-ze-verliefd-was-op-moslim.dhtml

Singleman op 27-07-2017 14:22

"Israëliër vermoordt 17-jarige dochter"... maar in de tekst zelf zeggen ze ook dat het een christelijk gezin was in de andere Nerlandstalige link, dus Qromwel zal wel gelijk hebben in dit geval.... "Het meisje wist dat het nieuws van de bekering slecht zou vallen bij haar christelijke familie."

Qromwel op 27-07-2017 15:28

Singleman op 27-07-2017 14:22: Het niet om mijn gelijk, ik verwees alleen maar naar een uitgesproken Israelische, vaak venijnige krant.

Singleman op 27-07-2017 15:49

Ja Qromwel, maar ik was wel mis met mijn idee over ook een Joodse eermoord, het was dus wel degelijk een christen, vriendelijke groet.

Qromwel op 27-07-2017 16:54

Singleman op 27-07-2017 14:22: Misschien was bekend dat het geen Jood of Islamiet is, dus "dan zal het wel een Christen zijn".

Singleman op 27-07-2017 20:04

Qromwel, dat de koude oorlog tussen Amerika & Rusland nog steeds aan de gang is, denk ik ook wel..... maar ik ben voor onafhankelijkheid, & dat mag Oekraine ook zijn als ze maar niet met de EU gaan aanpappen.

Het vorige onderwerp, we zullen het woord "christen" maar tussen haakjes zetten dan? 

Singleman op 28-07-2017 21:18

Nieuwe video van Bill Warner, "Winning with Precise Words: A guide to understanding islam..." Winnen met precieze woorden: een gids om de islam te begrijpen ... https://www.youtube.com/watch?v=zsr9rjrqiKU&t=143s

Singleman op 28-07-2017 22:23

Bill Warner "The True History of Muslim Conquests". De ware geschiedenis van veroveringen door moslims... https://www.youtube.com/watch?v=zMwcX_vU1lM

Maitreya op 29-07-2017 12:30

Commentaar in the Independent, vertaald uit het Engels

Ik las net in the Independent een advertentie die een beurskrach voorspelt dit jaar drie erg erger dan de vorige, niet om de verschijning van de wereldleraar in publiek uit te leggen (zoals sinds de jaren tachtig toen het voorons nog niet erg genoeg was om doorheen te zien met Thatcher) maar met advies hoe je het beste nu je geld kunt beleggen.

Your comment is awaiting moderation

Qromwel op 30-07-2017 07:52

In Israelische defensiekringen volgt men met argusogen de gezondheidstoestand van Abbas. Hij is nu 82. Israelische en Palestijnse bronnen zijn van mening dat zijn gezondheid de afgelopen maanden verslechterd is. De spanning op en om de Tempelberg doen er ook geen goed aan.

Qromwel op 30-07-2017 09:37

Singleman op 27-07-2017 20:04: Ik weet niet tot welke stroming in "het" Christendom de familie van het meisje behoort. Ook weet ik niet of zij zich bekeerd had tot "de" Islam. Ze kan bij het zien van die knul gewoon verkikkerd geraakt zijn en pas later gemerkt hebben dat hij Islamiet is.

Qromwel op 30-07-2017 09:52

Maitreya op 29-07-2017 12:30: "Gelukkig zijn zij die geen aandelen bezitten". Maar ja, die pensioenfondsen hè!

Singleman op 30-07-2017 12:25

"Singleman op 28-07-2017 20:33: Wat vindt u van de Evangeliën? Laten we op het Geloofsforum verder van gedachten wisselen." Qromwel, als ik erin zou geloven zou ik toch niet geschreven hebben dat in ongelovig ben? Ik ga niet graag op dat geloofsforum, dat is geen neutraal terrein voor me om vrijuit te kunnen zeggen wat ik erover wil zeggen. Ik respecteer de regels van deze christelijke site daar het hun forum is om hun visie duidelijk te maken, dat is niet de visie van een ongelovige hè? Ongelovigen schijnen op de deze planeet een minderheid te zijn, daar ben ik ook niet zo blij mee, maar we moeten de realiteit aanvaarden.

Er zijn natuurlijk hier op het Xandernieuws dingen geschreven die me ook uitermate interesseren, vooral de islamisatie van de wereld welke ik ook met verbeistering moet vaststellen, op dat punt ben ik het natuurlijk volledig ééns met Xandernieuws, maar over geloof in de drie-1heid & Jezus als enige redder van de mensheid is het voor mij persoonlijk zinloos om daar discussies over te doen omdat ikzelf gewoon ongelovig ben & het ook wil blijven, anderen mogen natuurlijk geloven wat ze zelf willen, maar geloof is voor mij geen bewijs dat het waar zou zijn, ik geloof niet zomaar iets op basis van oude verhalen.

Er zijn natuurlijk ook dingen die ik wel geloof, maar ik geloof alvast niet in een almachtige die achter alles zou verborgen gaan, & zeker niet dat bepaalde personen in een ver verleden zelf die almachtige geweest zouden kunnen zijn om als mens de mensheid te redden, lijkt me totaal onlogisch & zinloos. Misschien dat er buiten mijn weten wel een almachtige bestaat, maar mij heeft die nog nooit wat gezegd of openbaar gemaakt. Laat ons stellen dat het volgens mij heel onwaarschijnlijk overkomt dat die almachtige ergens zou bestaan omdat ik er hier helemaal niets van merk. Natuurlijk zijn er dingen die we niet kunnen zien of horen & voelen, maar wij hebben nu eenmaal dit lichaam met deze zintuigen & daar moeten we het dan maar mee doen hè?

Ik heb die evangelies vroeger gelezen & gekend in mijn opvoeding, maar ik heb ook vastgesteld dat de verhalen overdreven wonderbaarlijk zijn, & daarom ongeloofwaardig. Mensen kunnen niet over water lopen alsof ze op de grond lopen, dat is totaal onmogelijk hè & vele andere dingen daarin zijn totaal onmogelijk, dus verzonnen... tot bewezen kan worden dat het wel kan, maar dat is heel onwaarschijnlijk, is het niet?

Qromwel op 30-07-2017 14:12

De Volksrepubliek China gebruikt Noord Korea om ons van de straat te houden. De door Japan uit zee geviste Noord Koreaanse raket bevatte Chinese onderdelen.

Qromwel op 30-07-2017 14:17

Singleman op 30-07-2017 12:25: Gelooft u dat alles wat groeit, bloeit en beweegt in de natuur vanzelf zo geworden is? 

Singleman op 30-07-2017 14:51

Qromwel, & uw almachtige, die was er volgens U toch ook vanzelf, wie heeft die dan gemaakt? De fantasten uit een ver verleden.... Toen was het, wie heeft de bomen geschapen? "Een almachtige!" Maar dat staat zelfs niet in de Joodse geschriften, daar staat, "Laat ons mensen maken, naar ons beeld onze gelijkenis", dus wie hebben mensen gemaakt? Andere mensen! & dit tot in het oneindige.... Wie heeft de bomen geschapen, weer andere bomen! & dit tot in het oneindige, of tot het einde van deze planeet. Meer kunnen we niet waarnemen, wetenschap moet wel op waarneming gebaseerd zijn, niet op verhalen van lang geleden. Weet je wel hoeveel scheppingsverhalen er bestaan in de menselijke overleveringen, heel veel, & ze zijn allemaal verschillend. Iemand kan één van die verhalen gaan geloven, maar is het daarom ook waar? Ik denk het niet.

Qromwel op 30-07-2017 15:18

Singleman op 30-07-2017 14:51: Niemand heeft hem gemaakt, Hij is de Eeuwige.  Kijk maar uit. Zometeen wordt u doorverwezen naar het geloofsforum. Wat de rest van uw betoog betreft, over geloof valt niet te twisten. Maar ik vind geloof in de schepping door God, zijn Wilsuiting, plausibeler dan geloof in een spontaan begonnen wordingsproces.

Singleman op 30-07-2017 15:25

Tja, Qromwel, dat is het dan hè? Einde discussie, regels zijn regels, niets op tegen hoor! Enfin eerder een gezellige babbel, want bewijzen kunnen we geen van beide kanten.... vriendelijke groet.

Qromwel op 31-07-2017 15:51

http://www.blacklistednews.com/It%E2%80%99s_Your_Money_But_You_Can%E2%80%99t_Have_It%3A_EU_Proposes_Account_Freezes_To_Halt_Bank_Runs/60017/0/38/38/Y/M.html

Singleman op 31-07-2017 15:51

Qromwel, tussen haakjes, (ik heb ook nergens gezegd dat het ergens begonnen is....).

Qromwel op 31-07-2017 16:05

http://russiafeed.com/russian-navy-vessels-parade-black-sea-harrowing-display-power/

koloth op 31-07-2017 19:12

Singleman  je ziet het verkeerd betreffende het geloof.     De Bijbel is allemaal gebeurd en is verder een leerzaam boek met goede tips, maar een drama om te lezen.   We leven nl. in een virtuele wereld,, alles om je heen is software en ene God heeft dat allemaal bedacht en gemaakt, heel knap.   Het probleem is dat we niet de juiste gebruikershandleiding hebben, die hebben de zgn. illuminatie wel, vandaar dat zij rijk zijn en wij arm.  het gaat jullie goed.

Qromwel op 31-07-2017 19:46

Het kopiëren en plakken van mijn urls blijkt niet zo geslaagd. Waarom weet ik niet.

Qromwel op 01-08-2017 10:14

Dit staat vandaag in het Financieel Dagblad:

Geen enkel land neemt zo snel afscheid van contant geld als Zweden. Een onwankelbaar vertrouwen in banken, overheid en de medemens stuwt de trend, gecombineerd met een honger naar innovaties.

Singleman op 01-08-2017 15:02

koloth, "de Bijbel is allemaal gebeurd", dat is wel heel dogmatisch hè? Zeggen theologen dat ook? Ik zie wat ik zie, & niet verkeerd hoor! Hiemee kan je mij toch niet overtuigen....

Oma op 01-08-2017 23:53

Mensen, vandaag een zware klap gehad. Mijn huisarts/homeopaat is blijkbaar overvallen en overleden...bovendien geen enkele melding in de media, ook niet de regionale...deze arts werd vaak gedwarsboomd door collega's en allerlei...euh...(officiële)instanties, valselijk beschuldigd, geschorst ed.....bovendien weigerde hij een collega zwart te maken en mee te werken om zijn bevindingen af te breken...een tegenstander en onderzoeker/expert van de gevolgen van vaccinaties....als er geen meldingen komen over zijn, vermoedelijke gewelddadige dood, dan stinkt dit zaakje...ingeval van wel melding is het afwachten wat er uit de duim gezogen zal worden...RIP voor deze zachte man, die geen vlieg kwaad deed, een uitstekend arts was en altijd klaar stond voor zijn patiënten, dag en nacht, wij zullen hem erg missen.

mientjei op 02-08-2017 00:29

Koloth19 .12  waar leef je in godsnaam, ga naar buiten krijg schrammen bulten

ruik het gras en voel de regen, de zon de wind, en voel dat je Leeft

Singleman op 02-08-2017 02:39

Oma, wat bedoel je met homeopathie, in de echte is het een verdunning van één druppel in een oceaan, daar zitten geen bestanddelen meer in die invloed hebben op de behandeling van een ziekte, het bestaat vooral uit een beetje alcohol, suiker & water! Maar er zijn er ook die met planten werken, daar zijn wel bestanddelen in die kunnen helpen tegen bepaalde ziekten. Men verwart de twee soorten nogal ééns met elkaar, tegen dat met planten heb ik geen beswaren, maar de echte homeopathie is wel zinloos. Enfin, baat het niet schaadt het niet, het is een placebo. (Een placebo (Latijn en het betekent: 'ik zal behagen') is een als geneesmiddel voorgeschreven of aangeprezen middel dat geen werkzame bestanddelen bevat.)

Langs de andere kant is ons lichaam zelf een dokter, die kan best zelf ziekten bestrijden, maar veel mensen hebben totaal het vertrouwen in de kracht van hun eigen lichaam verloren, dus te weinig zelfvertrouwen, daarom denken ze dat ze naar de dokter moeten voor alles. We kunnen zelf ook uitzoeken welke kruiden kunnen helpen tegen bepaalde ziekten, ook bepaalde keukenkruiden kunnen zeer goed helpen tegen bepaalde kwalen & pijnen.

Het is natuurlijk erg als je een vriend moet verliezen, & zeker als het een lieve vriend was, maar ook vrienden kunnen zich in dingen vergissen (de officiele dokters ook hoor). Vriendelijke groet.

Rode Wouw op 02-08-2017 10:45

@Qromwel op 01-08-2017 10:14 ;

Een onverstandige trend om alles in de smartphone te willen proppen. Wanneer een persoon zijn smartphone verliest, kapot valt of gestolen wordt, zijn de afspraken, adressen, telefoonnummers, betaalmogelijkheden (en daarmee niet meer reizen en geen voedsel meer kopen) en navigatiemogelijkheden kwijt.

Rode Wouw op 02-08-2017 12:20

Over eieren, een bepaalde stof en gaan de msm er nu een overdreven hype van maken?

De nuchtere reactie van een biochemicus hebben we dan zeer nodig:

https://www.rd.nl/vandaag/economie/hoogleraar-fipronil-affaire-storm-in-glas-water-1.1419910

Dewevoga op 02-08-2017 12:24

@Marinus Ferdinand op 01-08-2017 22:21

U hoeft het mij niet uit te leggen hoor. Doordat een klein groepje politici met een mandaat van de Nederlandse bevolking de afgelopen decennia macht en geld heeft weggegeven aan de Verenigde Nazis en Eurabia. Herstel het is nog erger het groepje was nog kleiner vanwege een cordon sanitair van meerdere partijen. CD in het jonge verleden en nu PVV en FvD. Zou onze kunstveilingmeester weten dat de nieuwe cultuur verrijkers aan kuns-t en historievernietiging doen? In iedr geval (jonge) geschiedvervalsing houdt hij onder de pet.

http://www.elsevierweekblad.nl/opinie/blog/2017/08/vol-nederland-wordt-steeds-voller-door-immigratie-527822/?utm_source=TripolisDialogue&utm_medium=email&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=els_1aug17

Harry op 02-08-2017 15:29

Miniserie gebaseerd op waar gebeurde verhalen.

Rochdale child sex grooming gang, revealed in 2012.As usual, the BBC insists on using the popular but misleading British euphemism for Muslims – “Asians.” But they get props for airing this documentary that should be required viewing in all British schools.UK Daily Mail : The first episode divided the five million viewers who tuned in and saw brutal scenes of teenage girls being beaten and raped.

https://hslot4.wordpress.com/2017/05/17/bbc-documentary-on-the-widespread-sexual-assault-and-exploitation-of-young-white-christian-girls-by-pakistani-muslim-men-part-1-of-3/

 

Vertaal naar Nederlands, zie siteregels. Mod.

koloth op 02-08-2017 17:36

Singleman & Mientjei: Ik zou er uren over kunnen vertellen om jullie te overtuigen maar ik heb geen tijd en geen zin om dat te doen.   Ga toch eens nadenken en onderzoeken, met het internet is het een makkie.   En... je moet het zelf ontdekken anders geloof je het niet.  Er gaat wel wat tijd in zitten hoor (25 jaar ongeveer)  maar als je echt de waarheid wil weten dan vind je hem en vallen alle stukjes van de puzzel op z'n plaats.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld