Headlines




19-07-17

- Parlement Israël stemt in met wet om Jeruzalem ondeelbare hoofdstad te houden
 


18-07-17

- Sovjet dissident: EU superstaat met onbeperkte massa immigratie is al 30 jaar oud links complot
 


17-07-17

- 'Italiaanse overheid houdt ebola uitbraak door migranten achter voor publiek'
 


16-07-17

- VN wil tienduizenden Afrikaanse migranten uit Italië per bus naar Duitsland en Nederland sturen
 


15-07-17

- Vaticaan verkettert blanke evangelische christenen als onwetende eindtijd fanatici
 


14-07-17

- Kerk neemt illegale asielzoeker op: Mogelijk meer dan 50 kinderen besmet met TBC
 


13-07-17

- 'Mogelijk arrestatiebevel Erdogan wegens genocide na officiële aanklacht Zweedse politici'
 


12-07-17

- NAVO chef Stoltenberg dreigt Rusland impliciet met oorlog over Oekraïne
 


11-07-17

- Ranglijst beste landen voor immigranten: Zweden nr. 1, Nederland 8e
 


10-07-17

- Paus Franciscus: 'Gevaarlijke alliantie' VS en Rusland bedreiging voor immigratie

- 'Russische advocate die Trump info wilde geven ingezet door Democraten'
 


09-07-17

- Na ruim 1100 aardschokken: Zorgen over uitbarsting supervulkaan Yellowstone nemen toe
 


08-07-17

- G20 Hamburg: Links wil dit geweld en deze anarchie over heel Europa verspreiden
 


07-07-17

- Trump in Polen: Fundamentele vraag is of Westen wil overleven en opstaan tegen islam
 


06-07-17

- Turkse overheid neemt ruim 50 christelijke kerken in beslag, Westen zwijgt
 


05-07-17

- Bizar: Franse president Macron zegt te gaan regeren als Romeinse god Jupiter

- 'VS, Rusland en China maken neutronenbommen klaar voor aanval op Noord Korea'
 


04-07-17

- Rutherford Instituut: Toekomst Westerse burgers is totalitaire controle en onderdrukking
 


03-07-17

- Putin bekritiseert Europa: Massa immigratie en genderwaan leiden tot 'Volkstod'
 


02-07-17

- Amerikaanse overheid bereidt zich voor op ruimtestorm zonnedeeltjes
 


01-07-17

- Hackersgroep Anonymous waarschuwt voor plotselinge Derde Wereldoorlog
 


30-06-17

- Parijs krijgt 'no-go zone' app; Tsjechen mogen zelf terroristen neerschieten
 


29-06-17

- Europa's oudste opiniepeiler: Ruime meerderheid bevolking lidstaten verwacht uiteenvallen EU
 


28-06-17

- CNN kopstuk Van Jones: 'Russische inmenging verkiezingen is onzinverhaal'

- Hoofd migratiebureau in Bayern: Uiterlijk in november begint het
 


27-06-17

- CNN producent: Samenzwering Trump met Rusland is inderdaad nepnieuws

- 'VS daagt Rusland uit en bereidt grote aanval op Syrië voor'
 


26-06-17

- Italië totaal failliet, krijgt onbeperkt geld van ECB om instorten eurozone te voorkomen
 


25-06-17

- Hoofd Zweedse rijkspolitie over chaos en geweld door migranten: 'Help ons, help ons!'
 


24-06-17

- Amerikaanse staat Delaware staat abortus tot en met geboorte baby toe
 


23-06-17

- Rusland bouwt militaire basis in zuiden Syrië, dichtbij grens Israël en Amerikaans garnizoen
 


22-06-17

- Linksgroene fractie EU parlement wil complete Syrische dorpen naar Europa halen
 


21-06-17

- 'Meer dan 50% kans op wereldwijde financiële crash in 2018'
 


20-06-17

- Twee mislukte islamitische aanslagen op Britse kinderen en station Brussel

- Vredesmars 'tienduizenden' Europese moslims compleet debacle: Slechts 250 deelnemers
 


19-06-17

- 'VS legt enorme voorraden aan voor komende grote wereldcrisis'
 


18-06-17

- Wetenschappers vrezen spoedige uitbarsting Yellowstone supervulkaan VS
 


17-06-17

- 10 Amerikaanse staten scheiden zich officieus af van VS om klimaatbeleid
 


16-06-17

- Breekt Trump na Parijs ook met riskante klimaatmanipulatie door chemtrails?
 


15-06-17

- Omvolking Europa komt op stoom: Immigratie in jaar tijd met 48% gestegen
 


14-06-17

- Global warming wetenschappers poolcirkel geblokkeerd door extreem veel ijs
 


13-06-17

- Golfstaten overwegen militaire actie tegen Qatar, dat beschermd wordt door Turkije
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

Harry op 16-07-2017 22:00

The IOM Threatens Europe with 244,000,000 Migrants!

244 miljoen immigranten naar Europa 

https://www.youtube.com/watch?v=yvxJceqAY7c

Qromwel op 17-07-2017 14:48

In Lybië nadert de slag om Tripoli.

Qromwel op 17-07-2017 14:50

Harry op 16-07-2017 22:00: dan gaan wij naar waar zij vandaan kwamen. Dit lijkt al aardig op een A-verhaal.

Rode Wouw op 17-07-2017 16:44

@Qromwel op 16-07-2017 19:24 :

 

Het kan een lange discussie worden, maar ik ga toch proberen het wat korter te houden.

 

Zoals u reeds aangeeft zijn er details en aspecten die niet in de betreffende Schrift gedeelten worden beschreven. Daarmee wordt het lastig, zo niet onmogelijk om een sluitende tijdslijn te beschrijven. Dat geeft ruimte voor verschillende mogelijkheden. Het is vermoedelijk ook niet de bedoeling van de schrijvers geweest om al te veel details te geven om geen afleiding van de hoofdzaken te geven.

 

Zo is er niet bekend hoeveel dagen de wijzen in Jeruzalem zijn geweest en hoe lang het contact met Herodes is geweest. Er wordt niet vermeldt hoeveel tijd de wijzen van Herodes kregen om uit zoeken hoe het zat in Bethlehem. Kregen ze er een dag de tijd voor of een week?

 

Na het vertrek van de wijzen kreeg Jozef een droom. Er wordt niet vermeldt hoe snel dat na het vertrek van de wijzen was, een kwartier, een dag? Hoe snel had Herodes door dat hij door de wijzen was misleid. Na een uur, na een week?

 

Dit zorgt ervoor dat er andere gebeurtenissen in de tussentijd hebben plaatsgevonden, zoals het bezoek aan de tempel in Jeruzalem.

 

Tenslotte wil ik de mooie conclusie van de apostel Johannes geven in Johannes 20: 30, 31 :

 

30 Jezus dan heeft nog wel vele andere tekenen in de tegenwoordigheid Zijner discipelen gedaan, die niet zijn geschreven in dit boek;

 

31 Maar deze zijn geschreven, opdat gij gelooft, dat Jezus is de Christus, de Zone Gods; en opdat gij, gelovende, het leven hebt in Zijn Naam.

 

@Mod : mocht het te veel een geloofs discussie zijn volgens de site regels, dan kan ik de post ook herplaatsen in het geloofsforum. mvg

 

 

Rode Wouw op 17-07-2017 17:54

Suffe taalfouten in mijn post van 16:44... 

Maitreya op 17-07-2017 19:57

Sociale controle vervolg.

Een van de hoofdverdachten die mijn fiets hebben gestolen liep nu ineens met een gitzwarte neger hier in de buurt. Ik hoop niet dat ze het goed wil maken met mij. Want zo gaat het altijd. Zo kunnen ze me beter chanteren. Zo zit de wereld in elkaar. Steeds opnieuw.

Qromwel op 17-07-2017 20:59

Rode Wouw op 17-07-2017 16:44: Ik heb ook geen zin in een lange discussie langs deze weg. Maar ik doe het maar met wat in de Evangeliën staat. Maar in gesprekken met anderen, waaronder ook theologen, neemt men om aan te tonen dat er géén verschillen zijn teveel zaken voor waar aan, die niet vermeld staan. Zo lus ik er dan wel een paar. Het noemen van maar liefst twee profetieën bij Mattheus vindt men maar bijzaak!

Qromwel op 17-07-2017 21:10

Rode Wouw op 17-07-2017 16:44: Nog even dit;

Na het vertrek van de wijzen kreeg Jozef een droom. Er wordt niet vermeldt hoe snel dat na het vertrek van de wijzen was, een kwartier, een dag? Hoe snel had Herodes door dat hij door de wijzen was misleid. Na een uur, na een week?

Alleen in de NBV staat het zo: (©NBV): (Beklemtoning van mij)Mattheus 2:13-14

13Kort nadat zij op die manier de wijk genomen hadden, verscheen er aan Jozef in een droom een engel van de Heer. Hij zei: ‘Sta op en vlucht met het kind en zijn moeder naar Egypte. Blijf daar tot ik je weer roep, want Herodes is naar het kind op zoek en wil het ombrengen.’ 14Jozef stond op en week nog diezelfde nacht met het kind en zijn moeder uit naar Egypte. 

Rode Wouw op 18-07-2017 10:08

@Qromwell : op dit thema stop ik de discussiie. Het wordt me te langdradig en daar wil ik geen tijd meer in stoppen.

Singleman op 18-07-2017 11:33

Saudische vrouw in mini zorgt voor oproer daar, de regering zoekt de vrouw, er is een zware discussie daar ontstaan wat er met de vrouw moet gebeuren, vermoorden of haar vrij laten! https://www.youtube.com/watch?v=aemf-7bGW7Y http://nos.nl/artikel/2183784-politie-saudi-arabie-maakt-jacht-op-vrouw-in-minirok.html

Qromwel op 18-07-2017 12:49

Haaretz onthuld het bestaan van een tot nu toe door de Israelische luchtmacht geheim gehouden basis.

Singleman op 18-07-2017 12:57

Oog om oog, tand om tand, killer moslims worden van daken gegooid... http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170718_02977352

Nieuw Begin op 18-07-2017 13:23

15 jaar na 'nine eleven'...

Ooordeelt u zelf over deze bespreking van het wetenschappelijke instituut NIST dat de oorzaken van de instorting van de WTC towers en gebouw7 bespreekt:

http://www.waarheid911.nl/#vimeo

Eenmaal zullen de verantwoordelijken het uitschreeuwen volgens de Bijbel als de Here wederkomt: 'Heuvelen bedek ons en bergen val op ons'! 

Nieuw Begin op 18-07-2017 13:33

NRC vindt GL stom!  ( want onwetenschappelijkl fake nieuws hoe slecht het zou staan met de vis hoeveelheid in de Noorzee)

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/fake_news_fake_news_tatutatutatu_fake_news.html#comments

Qromwel op 18-07-2017 15:12

De zoveelste Waarheid over 9/11:

http://therealistreport.com/the-realist-report-dr-kevin-barrett-2/

Qromwel op 18-07-2017 15:48

http://www.blacklistednews.com/Can_Washington_Prevent_The_Death_Of_The_Gulf_States%3F/59777/0/38/38/Y/M.html

Qromwel op 18-07-2017 15:56

http://www.haaretz.com/opinion/.premium-1.801989?=&utm_source=smartfocus&utm_medium=email&utm_content=opinion%2F.premium-1.801989&utm_campaign=Chemi%2BShalev&utm_term=20170718-16%3A48&writerAlerts=true&ts=_1500386114092

Nieuw Begin op 18-07-2017 21:54

Voor een korte Nederturkse woordenlijst zie:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/geen_homos_stampen_maar_rijtjes_stampen.html#comments

1 Voobeeld:

Waar blijft uitkering

 

Ödemem nerede

 

Vaarwel mijn vaderland, Ons Nederland met dank aan D66 VVD GL CU CDA en allen behalve onze Blonde Greet in 070

Qromwel op 19-07-2017 13:06

Ben benieuwd wanneer Israel de raket-opslagplaatsen van Hezbollah in Libanon zal vernietigen.

Singleman op 19-07-2017 15:20

Er bestaan blijkbaar ook Joodse eermoorden? "Doodgestoken door haar eigen vader omdat ze verliefd geworden was op een moslim: die piste volgt het Israëlische gerecht in de zaak van Henriette Karra. Het 17-jarige meisje werd op 13 juni vermoord gevonden in haar huis in Ramle, ze had verschillende messteken in de nek. Ook haar moeder en een nonkel werden gearresteerd omdat ze meegewerkt zouden hebben aan het moordcomplot."

Het gebeurt heel veel bij moslims, maar dit is toch ook niet meer normaal, omdat het meisje verliefd was op een moslim, dat is jeugdzotheid hè, dat zal wel overwaaien, moet men daarom dat kind vermoorden? Ik begrijp dat het pijnlijk was voor de Joodse familie, maar ze konden er toch over praten? Ik heb gelukkig geen dochter die aanpapt met een moslim, voor mij geen zorg dus, maar ik begrijp wel dat het hard was voor die familie, dat hun naieve dochter verliefd was geworden op een moslim, ik zou dat ook erg vinden, maar ik zou met haar praten erover & welke gevolgen het voor haar zal hebben. http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Palestina/article/detail/3212843/2017/07/19/Jouw-relatie-is-een-schande-voor-de-familie-Israelier-vermoordt-17-jarige-dochter-omdat-ze-verliefd-was-op-moslim.dhtml

Qromwel op 20-07-2017 09:42

Nieuw Begin op 18-07-2017 21:54: Gevonden op Online Vertaler Nederlands Turks:

Waar blijft mijn uitkering: benim parası nerede

Singleman op 20-07-2017 18:57

"Het fregat Louise-Marie is momenteel actief in de Middellandse Zee. Het wordt ingeschakeld in de bredere Europese operatie 'Sophia', met als doel migrantensmokkelnetwerken te traceren en op te rollen. Het mandaat van de operatie loopt eind deze maand af." http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/3213859/2017/07/20/Francken-krijgt-wind-van-voren-voor-uitspraken-over-operatie-in-Middellandse-Zee.dhtml

Singleman op 21-07-2017 14:08

Waarom er geen 72 mannelijke maagden zijn voor de vrouwen als beloning in het paradijs verzonnen door Mohammed? Omdat de zogenaamde godsdienst van de moslims geen godsdienst is, het zijn de seksuele dromen van een man van 1400 jaar geleden, die hun geschriften staan er vol van, ook nog eens zijn heers & machtsdromen die allemaal rond zijn ego draaien! Waarom zouden we ons daar nu nog druk om moeten maken? Volgens politiekers omdat ze een meerderheid hebben in de wereld! Dat is toch maar een drogreden om hen serieus te nemen, waarom nemen we dit soort politiekers dan ook nog serieus? https://www.youtube.com/watch?v=cBk9liEFW7I

Harry op 21-07-2017 14:37

Rutte: “ Gebruik Vakantiegeld Bijstandsgerechtigden voor Opvang Vluchtelingen" 

 Rutte duwt wel even de multiculti door je strot over de rug van de armsten 

https://eunmask.wordpress.com/2017/07/21/rutte-gebruik-vakantiegeld-bijstandsgerechtigden-voor-opvangen-vluchtelingen/

Qromwel op 21-07-2017 14:39

Volgens Haaretz kunnen de Tempel Berg protesten in een mum van tijd uitdraaien op een intifada.  (http://www.haaretz.com/israel-news)

Oma op 21-07-2017 17:04

@singleman:

"Volgens politiekers omdat ze een meerderheid hebben in de wereld! "

Pardon? Sinds wanneer zijn 1,5 miljard domme moslim schaapjes een meerderheid op een wereldbevolking van 7+ miljard??? Me dunkt dat 5,5 miljard ONgelovigen/andersgelovigen wel vér een meerderheid is....maar politici kunnen (lees:willen) niet tellen, dat bewijst het bedrog van de begroting/het natte-vingerwerk keer op keer, enkel om de belastingbetalende, eigen burger te beroven en te verarmen met besparingen voor schulden die de politiek zelf blijft maken door ermee te smijten en eigen zakken te vullen.

Singleman op 21-07-2017 19:13

Oma, godsdienstige meerderheid van 1.7 miljard, tegen Dewinter hebben ze dat letterlijk ééns zo gezegd hoor, misschien wel geen echte meerderheid, maar ze zijn wel flink op weg, de politiekers hebben ook een vooruitziende blik voor de stemmen hè? Politiekers doen er ook niets aan om de overbevolkingsoorlog van moslims aan te pakken, de helft wat vandaag in onze landen geboren worden heten Mohammed of Aisha & andere moslimnamen, dat is wel iets om over na te denken. Politiekers hebben ook geen echte meerderheid nodig om te winnen hè, De Wever won met 30 procent, dus, roep maar niet te vroeg over geen echte meerderheid, dat is ook niet echt nodig. Er zijn er in ieder geval al veel te veel gevaarlijke bij voor ons, vindt U ook niet? Vriendelijke groet,

Singleman op 21-07-2017 20:34
Wardje op 22-07-2017 01:24

1,7mjrd moslims? Onwaarschijnlijk. Zie de volgende cijfers volgens de Guardian (bron zie slot onder). Statistiek moslims - christenen . In 2006 waren volgens cijfers van het vaticaan de moslims de katholieken voor bijgestreefd :                                                                            Totaal 6,5 mrd mensen 1,25 mrd moslims tegenover 1,13 mrd katholieken bij 2,15 mrd totaal christenen  . (Stat. jaarboek Vaticaan)                                                            Nu : 19,2 %moslims tegenover  17,4 % katholiek bij een totaal van 33% christenen. ---  

Volgens Nu.nl (waarschijnlijk hoog geschat) is de wereldbevolkingnu 7 mljrd. 20% moslims daarvan is 1,4 mljrd.                                   Overigens: In Afrika groeit het aantal katholieken. Maar waarschijnlijk relatief niet harder dan het aandeel moslims. Het is waar dat de katholieke kerk in Afrika  levenskracht heeft en een sterker geloof dan in het Westen. Dit uit zij o.m. in een krachtig apostolaatsbewustzijn (zending);ter plaatse  en ook terug naar  het Westen dat het christendom heeft gebracht !  Het aantal Kopten , die misschien nog dichter bij de katholieke kerk staan dan de oosters orthodoxe kerken ,  neemt naar mijn stellige indruk af , o.m. door emigratie .  Ik las bij Samir Khalil Samir dat het aantal christenen in het hele Midden Oosten al in enkele tientallen jaren voor 2002 , ik herinner me niet hoeveel,  is gereduceerd van 15 tot 3 % .  Minder dan ik zou hebben geschat .                              Bijna de helft van het aantal katholieken wereldwijd woont in Latijns Amerka .    Columbus zelf had een zeer sterk apostolaatsbewustzijn (schip Santa Maria , missionarissen aan boord , alle ontdekkingen kregen christelijke namen ).  Na alle veroveringsstrijd en slachtpartijen nam de verbreiding van het christendom  pas hoge vlucht  met de verschijningen van Maria in Guadeloupe en alle wonderen van dien . In de afbeelding van Maria in de mantel van de ziener geprent toen  . In de pupillen van de H. Maagd is in 1929 zelfs een minieme maar fotografische afbeelding ontdekt  van de ziener Juan, opkijkend naar haar.                                                            De Philipijnen zijn christelijk geworden ,  Japan en China bijna (Jezuïeten,  zie the Silence), de rest van Azië niet . Met uitzondering van Kerala en wat plukjes hier en daar  . India , Indonesië en andere landen zijn , oa , hindoeistisch en mohammedaans gebleven of verder geïslamiseerd . Dat had anders kunnen zijn zonder de reformatie .Nederland en België , zegt het jaarboek, zijn koplopers  in achteruitgang van het aantal katholieken .   In Italie is er een opleving , maar uiterst klein .    ----  Bronnen statistiek.  Als ik me niet vergis, baseert de Vaticaanse bron zich mede op het CIA-factbook. https://www.theguardian.com/world/2008/mar/31/religionover de huidige wereldbevolking, bij gebrek aan beter: nu.nl,  http://www.nu.nl/wetenschap/3881916/wereldbevolking-zal-groeien-12-miljard-.html

Wardje op 22-07-2017 01:59

1.7m"bewijs'. @Singleman.  Gehoord uit de monde van Prof. JPM v.d.Ploeg, voormalig rector magnificus van de Keizer Karel Universiteit:   "Sommige mensen geloven alles. Die geloven zelfs wat in de krant staat." Plus minus 1980.

Maitreya op 22-07-2017 09:04

Alle menselijk contact lijkt soms te draaien om afhankelijkheid en de inschatting daarin, ook vriendschappen. Overal is er een belang. Alles draait om macht. Je kunt kiezen tussen afhankelijkheid/exploitatie en samenwerking/samendelen. Afwijzing, bekendheid, roem zijn takken van exploitatie. Op een ander vlak kennen de mensen die doorsnee willen zijn om hiervan onafhankelijk te zijn geen normen en waarden. Discriminatie is altijd verbonden aan exploitatie en ook tolerantie is een van de machtsspelletjes daarin. Daarom is de samenleving zo corrupt. Ook eigenliefde maakt de mens niet autonoom.

Oma op 22-07-2017 10:12

Singleman,

Er is inderdaad een verschil over het aantal moslims op wereldschaal en georkestreerd aantal in onze westerse contreien. Natuurlijk kijkt de politiek naar kiesvee maar ze vergeten vooral dat moslims nooit zullen stemmen op ongelovige politici.....ze snijden dus in eigen vel, die idioten, ze hebben zélf de wet gestemd zodat moslims hen uit de politiek kunnen gooien/weren.

Door het migrantenstemrecht (récht, nietwaar?! Wij, autochtonen hebben nog steeds stemPLICHT, de discriminatie...) gaven ze moslims de kans om hen weg te stemmen want zoals met alle wetten die deze idioten maken, kan zelfs een imam, religieuze leider dus, aan politiek doen - dit druist in tegen de grondwet: scheiding tussen kerk en staat maar dat zal de politiek een zorg wezen....hielen likken om pogen stemmen te ronselen en verder kijken die machtsgeile en graaiende kiekens niet.

Door de autochtone vergrijzing vist onderhand zowat élke partij in de moslimvijver, hun eigen waarden, idealen, cultuur en eigen bevolking verloochenend - en ze wanen nog steeds dat ze de groeiende groep vreemd stemvee, in ruil voor hun gepamper en verraad aan hun eigen bevolking, kunnen overtuigen om hen aan de macht te houden. Ze zullen van een kale kermis thuiskomen maar snappen doen ze het nog steeds niet.

Behalve de groei van kiesgerechtigde moslims kunnen we hopen dat jonge moslims gaan inzien dat ze zich zullen moeten integreren en onze cultuur en vooral verworven vrijheden overnemen tenzij ze onder het juk van de sharia willen leven en elke vrijheid die ze hier hebben opgeven en hun hele leven gaan laten bepalen door een haatzaaiende baardaap vanuit een moskee of, intussen vanuit de politiek. Maar als je de cijfers bekijkt dat de meerderheid moslims onder de sharia wenst te leven, dan zou dat weleens ijdele hoop blijken te zijn. De vernietiging van dat islam gif moet van binnenuit komen, jongeren die vrij willen leven net als wij want van 'onze' politiek moeten we niks verwachten - die leveren ons gewoon schaamteloos uit aan die middeleeuwse barbarij voor stemmen ipv integratie te eisen en onze westerse waarden te verdedigen.

intussen zijn wij, autochtonen, nog steeds meerderheid en zal de politiek daar rekening mee moeten houden of ze zullen afgestraft worden in het kieshokje. Het volk beseft maar al te goed in welke richting het gaat, dat de politiek poogt vreemd kiesvee te ronselen wegens de vergrijzing maar dat de idioten niet begrijpen dat zijzelf het eerste slachtoffer zullen worden van hun gepamper en uit de politiek zullen verwijderd worden. Ze hebben hun ambt niet veilig gesteld voor zichzelf in een poging de hielen te likken van moslims voor stemmen en dat zullen ze geweten hebben. Machtsbehoud ten koste van hun postjes...hahaha....eigenlijk is het hilarisch ware het niet dat wij, de bevolking uiteindelijk de prijs zullen betalen met onze vrijheden of we zullen er, nogmaals, voor moeten vechten...het zal niet zonder slag of stoot gaan, dat kan ik je verzekeren want eenmaal een mens de vrijheid geproefd heeft, zal hij dat totterdood verdedigen...

Singleman op 22-07-2017 15:34

Wardje, maakt niets uit, wij populeren veel minder dan moslims, ze zullen gemakkelijk overal hun meerderheid halen binnen kort! Ik heb de cijfers wel van moslims zelf, Turken, dus, die moeten toch weten met hoeveel ze zijn, of niet dan? Vriendelijke groet.

Oma, ik moet zeggen dat je vlot schrijft voor een oma, maar goed, ik denk wel dat ik het over veel dingen met je eens ben, behalve dat ene puntje dat je zegt dat moslims niet op kafir stemmen, dat klopt niet, ze stemmen wel links op kafir als ze er voordeel uit kunnen halen, dat is niet tegen hun regeltjes, ze stemmen dus links als ze zelf geen partij hebben, in de tijd van Abou Jahjah was dat PvdA omdat die gast was op de lijst resist, we zien overal ook de zogenaamde anti-fassisten moslims steunen als er tegen hen werd betoogd, dus links & extreem links zien moslims wel zitten. Daarom kunnen ze de linkse naieven goed gebruiken voor hun doel. Vriendelijke groet.

Singleman op 22-07-2017 15:55

Volgens E.J. Bron 2,2 miljard moslims in 2030, de aanwas van islam is niet te stuiten zeggen weer andere bronnen, wie dat niet wil zien is even blind als de politiekers.... http://www.bing.com/search?q=1%2C7+miljard+moslims&qs=n&form=QBRE&scope=web&sp=-1&pq=1%2C7+miljard+moslims&sc=0-19&sk=&cvid=69A66A265998419B9269A2D1F6EF7C76

Singleman op 22-07-2017 16:01

De grootste bedreiging is niet een wereldoorlog maar de islam! https://eunmask.wordpress.com/2015/02/22/europas-grootste-bedreiging-is-geen-wereldoorlog-maar-de-islam/ De al 1400 jaar geprogrammeerde jihad in de breinen van de moslims!

Qromwel op 22-07-2017 17:02

Singleman op 19-07-2017 15:20: Volgens Haaretz was het een Christen, geen Jood.

 http://www.haaretz.com/Israeli Christian Charged With Murdering His Teen Daughter Over Relationship With Muslim

read more: http://www.haaretz.com/israel-news/1.801555

Qromwel op 22-07-2017 17:37

Qromwel op 22-07-2017 17:02: Aanvulling. In westerse berichtgeving beschouwt men veel niet-islamieten als Christenen. Ik moet dan soms wel zeggen; Rare jongens, die christenen!

Singleman op 22-07-2017 17:48

Qromwel, tja, de berichten spreken elkaar dus tegen, ik heb alléén maar gelinkt wat HLN heeft geschreven erover, dat andere bericht stond er niet bij op Google News, het is natuurlijk voor christenen even pijnlijk, maar ik heb nog nooit vernomen dat hun tot zulke moord zouden in staat zijn. Voordien alléén maar door moslims wereldwijd. Vriendelijke groet.

Maitreya op 22-07-2017 20:28

Sociale controle

De achterbuurman bemoeide zich nogal eens met kleinigheden, hij was een beetje de buurtburgemeester hier. Hij reed soms in een karretje, en hinderde zich ook al eens over de bomen die ik te ver had laten groeien aan de straatkant. Met een andere buurman had hij er zelfs gratis eens een boom uitgehaald, en zei toen ‘je mag wel dankbaar zijn’. Dat was al pikant. Nu was het groen alweer wat uitgegroeid, en de fiets stond daar tegen de muur, weliswaar een oude maar ik heb een handicap opgelopen waardoor ik soms nauwelijks goed lopen kan, en doe er soms boodschappen mee enzovoort. Ik schatte in dat de fiets weggehaald was uit ergernis dat hij in de weg stond, niet vanwege de economische waarde. Sociale controle.

Hij heeft een zoon die in een ander dorp woont (ik heb ze niets over die fiets gezegd) die hier op een zonnige avond vlakbij uit zijn busje kwam toen ik even naar de winkel wilde maar wat langzaam liep. Door een zenuw was de nagel van mijn grote teen gevoelig die ik daardoor niet af kon knippen, ik had hem een beetje door laten groeien maar mijn schoenen waren niet groot genoeg om dat door te laten gaan. De man kwam op me, op zijn Rotterdams (die mensen ‘zeggen wat ze denken’): “Wat sta je daar. Wou je iets vragen ofzo?” De man had een café. Ik ben er per toeval eens langs geweest, maar ik ontdekte toen al dat de vader ze geen leuke verhalen vertelde. Verder waren ze oké, dat heb ik ze ook nog gezegd, maar vaak daarna als ik op de fiets was, zag ik een beetje de sfeer van ‘wat doe je in mijn tuin?’ Dus de negatieve energie was niet weg. De ‘sociale’ controle maakt daar ook de straatweg tot privébezit. Er zijn er meer zo, ik ben eens door een van hun klanten met mijn leven bedreigd. Die zei toen herken je me nog. En: ”Ben je weleens de verkeerde tegengekomen?” Ik zei ja, vaker. Omdat ik daar weleens op een bankje zat of in een klein bos liep daar meende hij dat er pedofielen zaten. Ik heb dat ontdekt aan kinderen die me nariepen. Want van wie kunnen ze dat hebben? Zijn kinderen zaten er blijkbaar ook tussen. Na een paar keer ben ik toch eens aan ze gaan vagen hoe dat zit.

Dieven en dievenvrienden.

Ik bespaar u de soort bijzonderheden hier. Ik schreef ze destijds ergens op internet toen de politie me eens zoiets adviseerde. Van die dingen waar je niets tegen doet. Dat is het enige wat je in dit land tegen die zaken kan doen: daarom proberen ze dat van staatswege aan alle kanten onmogelijk te maken.

Toen ik wat mensen schreef over wat ik zie als een fascistoïde inslag die trouwens misschien te snel in verband gebracht wordt met de kerk, en ik een paar mensen persoonlijk sprak over de gestolen fiets, vond ik hem ineens op zijn kop terug in de struiken in de voortuin.

“Je bent wat onduidelijk.”

Er zijn geen bewijzen. Ik hecht daar ook niet erg aan. Als er getuigen zijn, dan is het zo. Het ons-kent-ons maakt dat mensen dingen soms op dezelfde manier gaan zien. Zo is de waarheid.

Toch kreeg ik van de zoon van de caféhouder een wijs antwoord dat ze hier nogal weinig zeggen: dan mag je nog van geluk spreken.

Het was 1 Juli toen de fiets ’s ochtends ineens weg was, vlak nadat er hier voor het Brouwerseiland was gestemd in de gemeenteraad. Dat soort coïncidenties leggen iets uit over het gelijke niveau. Ik heb veel van die dingen meegemaakt en, noem het paranoia, hier zelfs eerder al mondiale verbanden in zien ontstaan.

Veel mensen zijn niet zo oplettend waar ze aan meedoen en zien hun daden niet in hun context. En als er iets is wat ze niet bevalt dan zeggen ze gewoon waarom verhuis je dan niet? Dit zijn de soort mensen die plots met negers gaan paraderen.

Wardje op 23-07-2017 06:05

EUmin.Financ.~Rutte. Premier Rutte gaf tijdens het debat aan dat hij zo'n Europese Minister [van Financiën] niet wenselijk vindt, maar weigerde vervolgens om actief stelling te nemen in Brussel. ‘Dit is precies waar het altijd misgaat met deze premier. Op Nederlandse bodem toont hij zich een waar euroscepticus, maar als het erop aankomt slikt hij alle plannen van de Europese Commissie voor zoete koek.’ Zijn eigen VVD-fractie stemde uiteindelijk gewoon voor, waardoor Rutte alsnog aan de bak moet in Brussel.   ---  https://www.sp.nl/nieuws/2017/06/succes-sp-nederland-tegen-europese-minister-van-financien

Oma op 23-07-2017 18:10

@singleman

"....stemmen wel links op kafir als ze er voordeel uit kunnen halen, dat is niet tegen hun regeltjes, ze stemmen dus links als ze zelf geen partij hebben, in de tijd van Abou Jahjah was dat PvdA omdat die gast was op de lijst resist, we zien overal ook de zogenaamde anti-fassisten moslims steunen als er tegen hen werd betoogd, dus links & extreem links zien moslims wel zitten. Daarom kunnen ze de linkse naieven goed gebruiken voor hun doel."

Ja, inderdaad....enkel als moslims iets of iemand kunnen gebruiken voor hun doel of om hun gelijk of voordeel te halen, verloochenen ze zelfs hun hele familie en de profeet erbij...dat mogen ze trouwens van hun haatboekske, dat is al langer geweten dus geloofwaardigheid: NUL en leugenachtig: 100%. Compleet onbetrouwbaar maar de geitenwollensokken en linkse idioten snappen dat blijkbaar na 25 jaar nog steeds niet, ondanks de talloze bewijzen die geleverd werden én nog steeds geleverd worden. Ze vergeten gemakshalve dat zij, behalve omdat ze ongelovigen zijn, beschouwd worden als minderwaardig, ook nog eens als verraders van hun eigen volk/cultuur te boek staan bij moslims en daardoor nog een trap lager staan als de 'gewone' minderwaardige...onder-minderwaardige als het ware en ze beseffen het zelfs niet eens, zo druk zijn ze om hun toekomstige beulen te verdedigen......toppunt van masochisme....maar geen nood, die linkse verraders zullen als eerste aan de beurt zijn als het hek van de dam vliegt....dan kunnen wij zeggen: I told you so........

Singleman op 23-07-2017 20:35

Prima visie heb je Oma, thanx & groet.

Wardje op 24-07-2017 01:26

Voetbal-trivia.  Vier van de vijf clubs die winnaar waren in de premier league hadden managers die katholiek waren.  Toeval?http://www.catholicherald.co.uk/issues/august-12th-2016/why-catholics-make-great-football-managers/

Qromwel op 24-07-2017 09:32

Singleman op 22-07-2017 17:48: Haaretz heeft wel een eigen manier van accenten leggen. Ik heb sterk de indruk dat zij Netanyahu niet mogen. The Times of Israel is anders. De Israël Weekbrief van Floor Poot is ook interessant.

Singleman op 24-07-2017 12:59

Sharia-wet 101 - de essentiële statistieken... https://www.youtube.com/watch?v=lYHGDBC19qo Wat is sharia? ... https://www.youtube.com/watch?v=OrXXe8T158o&t=206s Uitgelegd door R Spencer.

Singleman op 24-07-2017 13:48

Qromwel, Page Not Found We're sorry, we seem to have lost this page. We don't want to lose you, though! Vertaling... Niet gevonden sorry, we lijken deze pagina te hebben verloren. We willen je echter niet verliezen! Haaretz wil je toch niet verliezen? Wat was het nu volgens U, een Jood of een christen? Maakt eigenlijk niet uit, moord is moord. Maar niet voor moslims, bij hen is er een groot verschil tussen het vermoorden van een moslim & een kafir, twee maten & twee gewichten!

Singleman op 24-07-2017 14:32

Er is geen verschil tussen IS & Saudi Arabia! Een moskee is de basis van een moslimstaat! ... https://www.youtube.com/watch?v=YTYvsQ4Eph8

Singleman op 24-07-2017 15:01

Masterclass - Ware aard van islam (wat is de echte islam?) Kijk en leer! ... https://www.youtube.com/watch?v=B3KmUGWzsu4 Uitgelegd door B Warner.

Oma op 24-07-2017 15:40

@singleman: Maakt eigenlijk niet uit, moord is moord. Maar niet voor moslims, bij hen is er een groot verschil tussen het vermoorden van een moslim & een kafir, twee maten & twee gewichten!

Merk je de overeenkomst met hoe de politiek-correcten en de hele politieke bende eveneens besmet zijn met het hanteren van 2 maten en 2 gewichten wat betreft moslims? Dat krijg je als je met de hond slaapt, dan krijg je zn vlooien....eigenlijk betekent dat in wezen dat onze eigen politiek haar autochtone bevolking, die zij gezworen heeft om ten dienste te staan, discrimineert en benadeelt (belastinggeld uitdelen zonder enige inspanning te eisen, zelfs integratie niet) ten gunste van de zelfverklaarde superieure moslims. Daardoor bevestigt de politiek hun gewaande superioriteit en maakt van het autochtone volk dhimmi's op een zeer geraffineerde manier: beroven en bestelen vd 'ongelovigen' door belastingen op te leggen/steeds te verhogen die ze dan royaal uitdelen aan moslims. De vele uitzonderingen en voorkeuren in wetten die gemaakt worden dienen om deze willekeur aan toepassing van de wetten voor moslims en zelfs terroristen te verdoezelen. 

Het volk moet beseffen dat de politiek onze werknemers zijn, die verplicht moeten werken voor het algemeen welzijn van haar bevolking, daarvoor leggen ze zelfs een eed af, en door ons (over)betaald worden hiervoor. De energie van die waarheid moet doordringen bij de massa om veranderingen te kunnen bekomen want nu geeft het volk haar macht weg door te denken dat de enige macht die wij hebben in het kieshokje is bij elke verkiezing....verander die perceptie en het pad van energie wordt verlegd - verander de wereld en begin bij jezelf is van toepassing: verander je energie door de politiek te zien als werknemer en hun macht zal afnemen..dat is een universele wetmatigheid en onvermijdelijk.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld