Headlines


'Dader aanslag Londen vermoedelijk moslim haatprediker Abu Izzadeen'

-  Overheidsonderzoek: 1/3 jonge moslims in Europa achter geweld en terreur voor islam

Europese Commissie gaat lidstaten dwingen nog meer moslimmigranten op te nemen
 


21-03-17

Afgelopen week opnieuw tal van moslim aanslagen en misdaden in Europa
 


17-03-17

Flashback: Ankara dreigde al in 2012 Turkse bevolking in Europa te mobiliseren
 


11-03-17

-  Vijf Duitse kerncentrales ontruimd om mogelijke aanslag met vliegtuig
 


10-03-17

Getuigen: Daders aanslag Düsseldorf waren 3 Afrikaanse migranten die met bijlen op jongeren inhakten
 


09-03-17

-  Linkse premier deelstaat Thüringen vergelijkt christelijk kruis met hakenkruis

Russische kolonel: Wij verbergen kernraketten in zeebodem voor Amerikaanse kust
 


08-03-17

-  Zweedse oorlogsjournaliste: Stockholm voor vrouwen nog gevaarlijker dan Mosul
 


07-03-17

Bank der banken erkent dat Zuid Europa met Duitse en Nederlandse miljarden overeind wordt gehouden
 


06-03-17

-  Na debat gisteren: Lijsttrekkers, mogen wij u nog wat vragen?
 


05-03-17

Bouwrevolutie: 3D printer maakt in 1 dag compleet huis voor € 9500,-
 


04-03-17

-  Voormalige officials regering Obama suggereren dat Trump inderdaad werd afgeluisterd

Democraten weigeren moslim die Joodse scholen met bomaanslagen bedreigde te veroordelen
 


03-03-17

-  Deep State valt Trumps minister Justitie aan om onderzoek Pedo-pizzagate te saboteren
 


02-03-17

Positief nepnieuws moet u verleiden toch weer op gevestigde partijen te stemmen
 


01-03-17

-  Franse regering erkent dat deradicalisering moslims 'totaal fiasco' is
 


28-02-17

Franse presidentskandidaat Macron vindt dat Europa nog miljoenen moslims moet toelaten
 


27-02-17

-  Parlementsleiders Frankrijk, Italië, Duitsland roepen op tot onmiddellijke Federale Europese Unie
 


26-02-17

Officiële cijfers: Migranten 9,5% van bevolking, maar verantwoordelijk voor 33% verkrachtingen, 36% moorden en 43% diefstallen

-  Car jihad: Auto rijdt op voetgangers Londen in; Foto dader Heidelberg
 


25-02-17

Aanslag Heidelberg: Getuigen zien Afrikaan, maar politie noemt dader een Duitser

-  Heksen wereldwijd vervloeken Trump; christenen gaan voor hem bidden
 


24-02-17

China dreigt met oorlog bij komst Amerikaans vliegdekschip
 


23-02-17

-  Verkiezingen 15 maart: Wat willen de politieke partijen met Nederland? (deel 1: de VVD)
 


22-02-17

Migrantenprofessor: Verbond linksgroen met islam is grootste vijand van Europa

-  Trumps vijanden proberen in Oekraïne alsnog oorlog met Rusland te forceren
 


21-02-17

Terwijl Zweedse regering boos is op Trump breken in Stockholm migrantenrellen uit
 


20-02-17

-  Westerse media liegen over Trumps 'verzonnen' aanslag in Zweden
 


19-02-17

'Radioactieve deeltjes over Europa na geheim gehouden nucleair incident in januari'

-  Angela Merkel en paus Franciscus: Moslim terrorisme bestaat niet

Advocaat hooggerechtshof VS: Obama verantwoordelijk voor soft coup tegen Trump
 


18-02-17

-  'Frankrijk zet helft van leger in tegen dreigende burgeroorlog in 20 steden'
 


 









































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

Luuk op 12-03-2017 12:07

Stem Jesse Klaver als u belastingverzwaring wilt en hogere huren. Stem groen Links als u gelooft dat de mensheid het klimaat negatief beïnvloedt en u vindt dat er nog veel meer asielzoekers naar Nederland moeten komen. Op 20 zetels staat GL al, dus veel mensen denken er dus zo over en vallen kennelijk als een blok voor het jeugdige charisma van Klaver.

Woensdag 15 maart heeft u echt een keuze, doe het weloverwogen en laat u niet leiden door de waan van de dag.

Bambi op 12-03-2017 18:13

LuuK 12/03/2017 12:07

Nog 2 dagen en het Is zover,ik hoop dat u wens mag uit komen.

Mvg

Maitreya op 12-03-2017 18:51

De meeste mensen hebben last van gêne. Ik heb dat niet zozeer, omdat ik niets te verbergen heb. Zij hebben dat wel hoewel het heel diep zit, dat is nog niet diepzinnig. En als ik me voor hen geneer denken ze dat ik een topcrimineel of -zwendelaar ben. Dat laten ze merken aan het ontsnappingsgedrag dat hun laffe manier van denken en spreken bepaalt. Ze zijn gefaald. Maar op dat vlak speelt het maatschappelijke leven zich af in Nederland. He meest gênant in Nederland is hoe ‘mannen’ met hun troel omgaan, als onder curatele, of als een hond aan de lijn – slapend ook.

Ik bestrijd niet alleen het slechte, ik probeer het goede te bevorderen in de onschuld. Vooral dat laatste maakt slapende honden wakker. Bijvoorbeeld als ik zeg dat er in ieder mens een kind zit, dan zal het mondige volk er pedofielen van maken. Ik zal geen namen noemen.

Vertrouwen is geloof is een intermenselijke eigenschap. Die misschien ver te zoeken is.

Karma voltrekt zich niet altijd in de confrontatie, nee het voltrekt zich in de geleidelijke morsigheid op de lange termijn. Zo ontstaat een bepaalde volksaard waar je nooit vanaf komt, zoals op dit moment in Nederland.

Alle ziekten zijn afgeleiden die beginnen in de ziel. De wetenschap is populair omdat zij de ziel ontkent en daarom des te harder werkt, immers het is dweilen met de kraan open, en hard werken is de moraal. Hoe minder ziel hoe meer werk: zonder te criminaliseren is er niet veel te doen.

Oma op 13-03-2017 12:39

"Op 20 zetels staat GL al, dus veel mensen denken er dus zo over en vallen kennelijk als een blok voor het jeugdige charisma van Klaver."

onbegrijpelijk....zullen Nederlanders nog maar een marokkaanse trojaan in de pluche helpen? Zijn autochtone Nederlanders zo kortzichtig? Ze protesteren tegen de rellen van turkse nederlanders, die staan zwaaien met de turkse vlag in Nederland en zich dus helemaal geen Nederlander voelen maar ze zouden dan wél stemmen op een pipo met moslimachtergrond?? Tenslotte hebben die rellende turken en jesse klaver net hun 'religie' gemeenschappelijk en vinden zo dat de sharia boven de wet moet staan (verplichting om daarnaar te streven als mohammedaan zijnde) en er inspanning voor doen ook...de ene door te rellen en de andere op een meer geniepige, 'takkyia' manier: via de politiek om zo invloed te kunnen uitoefenen op het burgerlijk bestuur - ondermijning van de scheiding tussen kerk en staat om stilaan de sharia boven de wet te krijgen.

Zien de autochtone Nederlanders dat dan niet? Hopelijk haalt Wilders de meerderheid want anders zijn jullie in de aap gelogeerd en komt islamisering weer een stapje en akelig dichtbij.

Overigens is het ironisch dat door deze turkse rel rutten nu gedwongen werd door verkiezingskoorts om te kiezen voor de autochtonen, voor eigen bevolking die hij steeds verraden en gediscrimineerd heeft ten voordele van allochtonen/mohammedanen als kiesvee. 

Bambi op 13-03-2017 17:57
Wardje op 13-03-2017 23:16

Verontwaardiging in Zwitserland . In Zürich op een universitaire instelling , hebben één of meer Turkse spionnen de aanwezigen gefotografeerd o.a. op een bijeenkomst waar de Armeense genocide werd behandeld .TV5 nieuws van 23:04 .        ---In dezelfde aflevering van het nieuws : Rutte werd in beeld gebracht terwijl hij zijn  uitspraak deed over trots van Nederland en Turkije . Reportage over Wilders van enkele minuten , oa in Spijkenisse .

Wardje op 13-03-2017 23:26

Turkse imam vermoederlijke spilfiguur in Kuzu-Denkgetinte spionageactie universiteit Zürich voor de AKP :                        http://www.20min.ch/schweiz/news/story/14001615                                                                                                       TV5 vandaag "Journal" betreft de Zwitserse nieuwsuitzending . 

Luuk op 14-03-2017 10:37

Islam nee? Stem PVV!

Wardje op 14-03-2017 14:30

Eelke Piers op 14-03-2017 13:45                                                                                                                                 "Toen Wilders het over de Brexit had hoe het UK economisch nu voor de wind gaat werd Wilders de mond gesnoerd."Het was mij ontgaan het lijkt me van belang .                                                                                                             Eén van zijn negen observaties over het debat onder:                                                                                                  -   "Turkije zegt vluchtelingendeal op en gaat 2 miljoen migranten op EU loslaten"

Wardje op 14-03-2017 15:33

Email uitgegaan van het Turks consulaat in Rotterdam , waarin wordt opgeroepen negatieve uitlatingen over Erdogaan aan te geven en te rapporteren .          

https://www.youtube.com/watch?v=whJqi9Q_Mj8

Misschien  op 1:40 Ik herinner nog aan de spionageacties (foto's van alle aanwezigen op een bijeenkomst waarop de Armeneense genocide werd behandeld) op de  EHT , de technische universiteit in Zürich. Deze doen niet onder voor activiteiten '33-45 -  en daarvoor! - onder leiding van de hoofdmoordenaar en aartsleugenaar van de Nazi's ,  de idool van Erogan .                              http://www.20min.ch/schweiz/news/story/14001615        

Wardje op 14-03-2017 15:38

EelkePiersop14-03-201713:45 "Toen Wilders het over de Brexit had hoe het UK economisch nu voor de wind gaat werd Wilders de mond gesnoerd." Eén van zijn negen observaties over het debat Rutte-Wilders. Vindplaats:   "Turkije zegt vluchtelingendeal op en gaat 2 miljoen migranten op EU loslaten"

Bambi op 15-03-2017 18:31

LuuK 14/03/2017 10:37

Goed geschreven LuuK,laat ons hopen

Mvg

Bambi op 15-03-2017 18:43
Oma op 16-03-2017 00:21

Cyberaanvallen...yeah right!!! Gaan de rode bellen nog niet rinkelen? De versplintering van 28 politieke partijen die opkomen bij deze verkiezingen waren blijkbaar nog niet genoeg om de 'machthebbers' gerust te stellen, ze hielden nog een extra optie achter de hand? Het zou niet verwonderen als dit ook weer verkiezingsfraude is om Wilders zeker uit te schakelen. De paniek kan groot genoeg geweest zijn om hun toevlucht te nemen tot criminele middelen om Wilders van de macht te houden.

Ik geloof niet in toeval want dat bestaat niet.

Luuk op 16-03-2017 13:28

Minister Cavusoglu's oproep tot "heilige" oorlog (jihad dus) http://politiek.tpo.nl/2017/03/16/turkse-minister-buitenlandse-zaken-geen-verschil-sociaaldemocraten-en-fascist-wilders/ is niet helemaal verrassend. Het gaat slecht met het toerisme in Turkije en buitenlandse investeerders (waarvan Nederland nota bene de grootste is) trekken zich massaal terug uit Turkije. https://www.trouw.nl/home/werkloosheid-groeit-hard-in-turkije~a21d066c/ Bovendien gaat het niet goed met Turkse Lira.

Ruttes de-escalatie wil intussen dus nog niet erg lukken. Het trots-gekrenkte Turkije wil echt excuses van Nederland, maar Rutte heeft al aangegeven dat Nederland ook een trots land is en bovendien weet hij zich gedekt door de EU. Mijn mening is dat Turkije juist excuses zou moeten maken. Het associatieverdrag opzeggen (Buma) of de Turkse ambassadeur uitzetten (Wilders) blijft desnoods ook nog mogelijk. Ik ben heel benieuwd hoe deze "rel" uitkristalliseert.

Bambi op 16-03-2017 15:43

LuuK 16/03/2017 13:28

Excuses kennen ze niet,maar wel het woord oorlog

Luuk op 16-03-2017 15:54

Woedende Turk gaat Nederlandse koe "met gouden melk" slachten en koning Willem-Alexander gedaagd door een andere Turk http://www.metronieuws.nl/nieuws/buitenland/2017/03/de-vijf-meest-bizarre-reacties-op-turkije-rel Ach ik kan er nu allemaal nog wel om lachen. Dat wordt anders als het weer uit de hand loopt bij de demonstratie morgen in Rotterdam. https://www.turks.nl/nieuws/binnenland/turkse-nederlanders-gaan-vrijdagmiddag-demonstreren-in-rotterdam-tegen-politiegeweld

 

Luuk, Plaats dit bij het laatste artikel, dan komt er meer respons. Mvg. Mod.

Luuk op 16-03-2017 16:30

Bambi, ja dat klopt, nooit excuses. Maar dat komt ook door de koran die hen leert dat moslims in alles superieur zijn en wanneer er iets fout gaat, dan krijgen altijd anderen de schuld. Opvallend is dat terwijl sultan Erdogan een presidentieel (lees fascistisch/tiranniek) systeem probeert te realiseren uitgerekend het als internationaal laf bekend staande Nederland hem lijkt te dwarsbomen. En ja natuurlijk haalt hij Sebrenica er weer bij en natuurlijk was het de schuld van Nederland. Wat hij er niet bij vertelt is wat die 8000 "onschuldige" Bosniërs daarvoor allemaal hebben uitgevreten in de omgeving van Sebrenica.

Bambi op 16-03-2017 23:29

LuuK 16/03/2017 16:30 

Supérieur zijn?Van de laagste trede wil u zeggen?Ze hebben zelfs geen respect voor dieren,laat staan voor de mens.

Ik weet het LuuK,ze zijn heel heel snel in het draaien met hun uitleg en leugens

Het IS hier in eurobia gewoonweg naar de vaantjes licht uitgedrukt.

Mvg

Luuk op 17-03-2017 10:11

Bambi, we hebben in Nederland sinds gisteren een (nu ook gekozen) partij in Nederland die de Turkese belangen direct dient, 100% onder controle van sultan Erdogan: DENK. 3 zetels hebben ze al en dat zijn dus vrijwel alleen Turken. Nederlandse verslaggevers zijn niet welkom bij partij bijeeenkomsten. Deze Turken (zij zien zich echt niet als Nederlanders) kunnen dus het Nederlandse beleid beïnvloeden, maar hebben ook nog eens stemrecht in Turkije, waarmee een zeer gevaarlijk en schadelijk dictatoriaal regime nog nèt in het zadel geholpen kan worden. De Turken zijn straks de nieuwe Ottomanen, die over de Europeanen willen heersen. Superioriteit vatten ze eveneens heel letterlijk op.

Bambi op 17-03-2017 21:42

Luuk 17/03/2017 10:11

Dat is volgens mij allemaal te danken aan de politiekers. ...Weet je Luuk was het niet voor mijn kind die haar diploma's nog verder moet halen,was ik hier al lang weg,zeker weten.Maar als het hier zeer warm aan het worden IS, vertrekken wij ,eerlijk gezegd ik ben het hier kots beu tot over mijn oren.Als ik buiten huis komt,dan draaid mijn maag zo beu ik het ben.Als wij met onze Nederlandse vrienden praten,zitten wij alle op het zelfde punt en dat kan deugd doen,dat houd ons samen sterk.Het God niet,maar satan die over ons hoofd hangt.We weten zo,dat het eens slecht gaat eindigen.

Ps:u weet dat ik niet gaan stemmen,maar heb wel spijt dat Wilders niet gewonnen heeft.Wees voorzichtig want het zit vol met adders in Eurobia.

Mvg

Bambi op 17-03-2017 22:37
Bambi op 17-03-2017 22:40
Bambi op 17-03-2017 23:58

Luuk,( Als ik buiten huis kom)

Sorry hoor

Luuk op 18-03-2017 09:51

Bambi, Wilders heeft wel gewonnen, maar niet zo veel als gehoopt. Vlaams Belang ondervindt in België ook veel weerstand.

De huidige regeringen gaan door op hun heilloze koers, het is hen kennelijk nog niet genoeg duidelijk dat "ijzer en leem niet hecht" (zoals beschreven in Openbaring). Het lijkt erop dat eerst alles fout moet gaan, voordat het misschien goed gaat.

Ik ben overigens pas nog in Boedapest geweest, de mensen daar zijn mentaal zeker anders dan hier (meer ontspannen), maar het is wel apart taaltje (verwant aan het Fins, veel Hongaren lijken op Scandinaviërs). Het schijnt zo te zijn dat water overal goed beschikbaar is (er zijn eenvoudig putten te slaan) en land of huizen zijn zeer goedkoop. Voor minder dan 100 euro heb je al een retourticket Budapest  https://www.google.nl/flights/#search;f=AMS,RTM,EIN,ANR,BRU;t=BUD;d=2017-03-28;r=2017-04-04;q=ticket+budapest Hotels zijn er al voor 20 euro per nacht. Misschien leuk om eens te gaan kijken. Orban zal tenminste geen moslims toelaten !

Luuk op 18-03-2017 13:16
Bambi op 18-03-2017 19:21

Luuk 18/03/2017 09:51

Jà maar het kon veel beter voor Wilders.En wat België betreft,denk dat het nog maar enkel een  naam is(enkel zwarte wolken)zo IS dat.Eerst moet alles zeer slecht gaan,voordat het lichtje begint te branden,en dan nog.

Heb je geen spijt dat u terug bent?Dat het een apart taaltje IS dat weet ik hahaha,ik heb op de luchthaven gewerkt in de lounges.Ik neem ook af en toe het vliegtuig als het rond de 3000 km ligt,of als het voor een paar dagen IS.Voor de rest gebruik ik onze camper met veel pk dus gaat goed vooruit😄Ik heb een drie tal maanden nog naar de route gezien voor Finland,en als ik met de camper ga,moet ik een oversteek doen van 8 uur met de boot,op een ander routeplanner zou ik maar 2 uur een oversteek moeten doen voor naar Finland te gaan.Het is daar ook niet echt duur,valt te zien waar je bent,dat IS een beetje overal zo.Maar het IS ook een mooi land,ga zeker nog terug,maar het zal volgend jaar zijn,en onze vrienden ginder vragen steeds,wanneer kom je hier wonen,maar eerst moet mijn dochter verder haar diploma's halen,ze is echt goed bezig en zo moet dat zijn.Eind juni vertrek ik naar Italië tot de 2de week van oktober (ik ben er ook bang hoor,want ( IT) zit ook met enorm (zwarte wolken)maar goed,ik gaan daar voor de Familie enz...Op een dag gaan ze het daar toch ook eens goed krijgen,dat kan niet anders (dus sluit ik even mijn ogen  want Familie komt ook op de eerste plaats)

Beste LuuK,maar toch zou ik ook nog eens graag naar Rusland gaan,het is daar ook mooi hoor.En het liefst zou ik Poetin eens  graag tegen het lichaam lopen,dan moet mijn echtgenoot maar vertalen.In Rusland zijn er ook hotels vanaf 20€ en het zijn zeker geen klein kamers.

Ik ga ermee stoppen of ik blijf maar schrijven

Mvg

Bambi op 18-03-2017 20:02

Ps:Luuk,nog iets vergeten.

Vlaams belang België,ik heb liever 1000 keer Wilders

Mvg

Luuk op 19-03-2017 10:12

Bambi, toch wordt VB ook flink verketterd. Wilders vind ik zelf eigenlijk nog te gematigd. Van mij mogen alle moslims Nederland uit, zoals ook op Kreta is gebeurd in 1913. https://fenixx.org/2017/03/19/%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%b5%ce%bb%cf%80%ce%af%ce%b6%cf%89-%cf%84%ce%af%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b1-%ce%b4%ce%b5-%cf%86%ce%bf%ce%b2%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%af%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b1/ .

Finland en Hongarije liggen ver uit elkaar, dat ze toch een zelfde soort taal hebben is waarschijnlijk door de volksverhuizingen in het verleden (de Turken komen bijv. oorspronkelijk uit Siberíë).https://nl.wikipedia.org/wiki/Fins-Oegrische_talen . Uit Wikipedia : Het Hongaars (magyar, magyarul, magyar nyelv) is de officiële taal van Hongarije en daarnaast de taal van de Hongaarse minderheden in de omringende landen. De taal heeft in totaal ongeveer 14,5 miljoen sprekers. Het is daarmee de grootste taal in Europa (buiten het Turks) die niet tot de Indo-Europese talen behoort.

Over Rusland denk ik nog steeds na. Misschien moet ik een keer contact opnemen met de ambassade, want een flinke lap (uiteindelijk gratis) grond is voor mij best aanlokkelijk.

Hubo op 19-03-2017 21:24

Ik wilde toch eens nader kennis nemen van Mein Kampf en tot mijn verrassing kon ik de tekst vinden op radioislam.org.Een versie die ze overigens ontleend hadden aan stormfront.org,zoals netjes werd vermeld.Daar kon ik wel om lachen,want toen ik me een jaar of 5 geleden voor het eerst ging bezig houden met internet googlede ik naar de Frankfurter Schule en tot mijn verrassing kreeg ik toen een link naar datzelfde stormfront.Ik kan verder nog wel lachen om dat soort dingen.Dat is verder voor mij nog geen reden om Koran en Mein Kampf op één lijn te stellen,maar ik wil het hier zo nog wel even in het praatcafé vermelden.

Hubo, dit forum leent zich daar niet voor. Mod.

Wardje op 20-03-2017 21:11

Rellen Rotterdam. Journalist geeft ooggetuigenverslag dat voor zover ik heb meegemaakt volkomen klopt. Jongeren gaven duidelijk aanleiding tot noodzakelijke charges . 'Hoe' wordt weergeven na 12:00 . Belangrijk document , dit wordt bijna nooit  zo voorgesteld en NOS .

Integendeel. Oa door keuze commentator tegen beter weten van redactie . Politie heeft zich voorbeeldig gedragen . Oekase NOS: "Nieuws moet   zijn ."  ~TRT, RT, Foxnews. "We liegen gewoon tegen de kijker." RTL geen haar beter.      https://www.youtube.com/watch?v=fD0sVsJjDdA

Wardje op 20-03-2017 21:32

Bart Schut , NRC, over msm: vroeger zei ik tegen mijn collega-journalisten : jongens zijk niet zo over de msm . Nu (rellen rotterdam) zie ik met eigen ogen wat er gebeurt, en hoe het van hogerhand wordt geïnterpreteerd'"     Laatste minuten , tirade tegen nieuwsmonopolie.   https://www.youtube.com/watch?v=fD0sVsJjDdA

Bambi op 22-03-2017 21:55

Luuk 19/03/2017 10:12

Dat kan ik best begrijpen.

Niet alleen buiten in Nederland,maar alle buiten Europa.

En wat ik gelezen heb,dat IS de top,natuurlijk moeten de mensen wakker worden,en hoop zo snel mogelijk.

Ik had al een commentaar geschreven,maar is blijkbaar slecht Verzonden. 

Mvg

Bambi op 22-03-2017 23:53

Live - Vijf doden en veertig gewonden bij aanslag in Londen, May veroordeelt "zieke aanslag"

http://www.hln.be/hln/nl/39406/Terreur-aan-Brits-parlement/article/detail/3111632/2017/03/22/LIVE---Vijf-doden-en-veertig-gewonden-bij-aanslag-in-Londen-May-veroordeelt-zieke-aanslag.dhtml

 

Gelieve uw reactie op het laatste topic te plaatsen. Mod.

Bambi op 23-03-2017 00:02

Kan u dat voorstellen ? ?????Op een persbriefing heeft de politie meegedeeld dat de dader gekend is, maar dat zijn identiteit voorlopig geheim wordt gehouden om het onderzoek niet in gevaar te brengen. De man zou geïnspireerd zijn door het internationaal terrorisme, aldus de woordvoerder.!!!!!!

Ze zijn blijkbaar allemaal geïnspireerd in internationaal terrorisme,vandaar de naam parasieten!👎👎👎

Gelieve uw reactie op het laatste topic te plaatsen. Mod.

Bambi op 23-03-2017 00:07

Erdogan: "Geen enkele Europeaan zal nog veilig over straat kunnen lopen"

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3111471/2017/03/22/Erdogan-Geen-enkele-Europeaan-zal-nog-veilig-over-straat-kunnen-lopen.dhtml

Hier nog zoiets,Hoe moet dat verder????

 

Kan op laatste topic. Mod.

Bambi op 23-03-2017 03:57

Xander,het staan nu op laatste topic,(wel wat laat)

Mvg

Dank. Mvg. Mod.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld