Headlines


'Dader aanslag Londen vermoedelijk moslim haatprediker Abu Izzadeen'

-  Overheidsonderzoek: 1/3 jonge moslims in Europa achter geweld en terreur voor islam

Europese Commissie gaat lidstaten dwingen nog meer moslimmigranten op te nemen
 


21-03-17

Afgelopen week opnieuw tal van moslim aanslagen en misdaden in Europa
 


17-03-17

Flashback: Ankara dreigde al in 2012 Turkse bevolking in Europa te mobiliseren
 


11-03-17

-  Vijf Duitse kerncentrales ontruimd om mogelijke aanslag met vliegtuig
 


10-03-17

Getuigen: Daders aanslag Düsseldorf waren 3 Afrikaanse migranten die met bijlen op jongeren inhakten
 


09-03-17

-  Linkse premier deelstaat Thüringen vergelijkt christelijk kruis met hakenkruis

Russische kolonel: Wij verbergen kernraketten in zeebodem voor Amerikaanse kust
 


08-03-17

-  Zweedse oorlogsjournaliste: Stockholm voor vrouwen nog gevaarlijker dan Mosul
 


07-03-17

Bank der banken erkent dat Zuid Europa met Duitse en Nederlandse miljarden overeind wordt gehouden
 


06-03-17

-  Na debat gisteren: Lijsttrekkers, mogen wij u nog wat vragen?
 


05-03-17

Bouwrevolutie: 3D printer maakt in 1 dag compleet huis voor € 9500,-
 


04-03-17

-  Voormalige officials regering Obama suggereren dat Trump inderdaad werd afgeluisterd

Democraten weigeren moslim die Joodse scholen met bomaanslagen bedreigde te veroordelen
 


03-03-17

-  Deep State valt Trumps minister Justitie aan om onderzoek Pedo-pizzagate te saboteren
 


02-03-17

Positief nepnieuws moet u verleiden toch weer op gevestigde partijen te stemmen
 


01-03-17

-  Franse regering erkent dat deradicalisering moslims 'totaal fiasco' is
 


28-02-17

Franse presidentskandidaat Macron vindt dat Europa nog miljoenen moslims moet toelaten
 


27-02-17

-  Parlementsleiders Frankrijk, Italië, Duitsland roepen op tot onmiddellijke Federale Europese Unie
 


26-02-17

Officiële cijfers: Migranten 9,5% van bevolking, maar verantwoordelijk voor 33% verkrachtingen, 36% moorden en 43% diefstallen

-  Car jihad: Auto rijdt op voetgangers Londen in; Foto dader Heidelberg
 


25-02-17

Aanslag Heidelberg: Getuigen zien Afrikaan, maar politie noemt dader een Duitser

-  Heksen wereldwijd vervloeken Trump; christenen gaan voor hem bidden
 


24-02-17

China dreigt met oorlog bij komst Amerikaans vliegdekschip
 


23-02-17

-  Verkiezingen 15 maart: Wat willen de politieke partijen met Nederland? (deel 1: de VVD)
 


22-02-17

Migrantenprofessor: Verbond linksgroen met islam is grootste vijand van Europa

-  Trumps vijanden proberen in Oekraïne alsnog oorlog met Rusland te forceren
 


21-02-17

Terwijl Zweedse regering boos is op Trump breken in Stockholm migrantenrellen uit
 


20-02-17

-  Westerse media liegen over Trumps 'verzonnen' aanslag in Zweden
 


19-02-17

'Radioactieve deeltjes over Europa na geheim gehouden nucleair incident in januari'

-  Angela Merkel en paus Franciscus: Moslim terrorisme bestaat niet

Advocaat hooggerechtshof VS: Obama verantwoordelijk voor soft coup tegen Trump
 


18-02-17

-  'Frankrijk zet helft van leger in tegen dreigende burgeroorlog in 20 steden'
 


 









































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

Bambi op 24-02-2017 11:35
Luuk op 24-02-2017 11:43

Wardje, goeie analyse op 23-2-2017. Teleurstellend dat hij McMaster kiest. IS is bij uitstek islamitisch, gevaarlijk als die man dat niet ziet of niet wil zien.  Het lijkt erop dat Trump zich door de verkeerde mensen laat adviseren of dat hij misschien zelfs gedwongen wordt door de "Deep State"/schaduwregering om bepaalde mensen te benoemen . Ik moet bekennen dat mijn aanvankelijke enthousiasme over Trump flink aan het bekoelen is. Macht corrumpeert, is de uitdrukking. En ik had dat ook wel verwacht, maar niet zó snel en in deze mate. Robert Spencer van Jihad Watch (https://www.jihadwatch.org/) is overigens een hele goede man en zijn website is zeer aan te bevelen.

Luuk op 24-02-2017 12:37

Over de bloedbaden die mosliminfiltranten in de "beveiliging" mogelijk maken https://martienpennings.wordpress.com/2017/02/23/die-marokkaanse-verrader-in-team-wilders-en-bataclan/ De nu plots heel zielige Farid. K is er kapot van. Ja, omdat Wilders nog leeft ! http://nos.nl/artikel/2159779-advocaat-lekkende-agent-wilders-hoeft-niet-te-vrezen-voor-veiligheid.html

Luuk op 24-02-2017 14:08

Vrouwen in Rotterdam durven bijna niet meer over straat. Zou dat met de open grenzen/mosliminvasie te maken kunnen hebben ? https://fenixx.org/2017/02/23/84-van-alle-rotterdamse-vrouwen-wordt-lastiggevallen/

Bambi op 24-02-2017 18:31
hubo op 26-02-2017 12:43

Persoonlijk heb ik nog de nodige twijfels rond de persoon van Trump,maar de manier waarop hij soms op zijn woorden wordt gepakt is wel een beetje flauw.Zo was er nogal wat reuring toen hij het over zijn grote overwinning had.Die is in kiesmannen inderdaad niet zo bijzonder en in de popular vote verloor hij zelfs en hij had er op dat moment geen ander antwoord op dan dat hij die informatie zo voor de briefing had meegekregen.Op zich vond ik dat een redelijke en beheerste reactie.

Maar nu lees ik in een stukje over de verkiezing van een nieuwe leider voor de demokratische partij,dat de nederlaag toch wel wat harder aangekomen is.Dat meer dan 1000 verkiesbare plaatsen zijn verloren en dat dat dat het grootste verlies in 90 jaar is.

http://nos.nl/artikel/2160138-oud-minister-perez-nieuwe-leider-democratische-partij-vs.html

Oma op 26-02-2017 14:03

Topdemocraat keith ellison? Hij is een antisemiet die van zijn vrouw die aan MS lijdt is gescheiden, omdat ze zich niet tot de islam wilde bekeren, hij is trouwens zelf een bekeerde dummie en dat zijn de meest fanatieke, erger dan fundamentalisten/terroristen. Hij heeft bovendien verloren met 39 stemmen van zijn partijgenoot voor het voorzitterschap van de democraten.

Wardje op 26-02-2017 19:17

'Een journalist gaat zich schuldig geworden over zijn nieuwsgierigheid . Hij mag geen vragen stellen . Hij mag geen vragen stellenover Charlie Hebdo , Boston .. alle false flag operations , MH17 . Als je dat doet word je weggezet ..  dat is taboe .

Massale intimidatie van een hele beroepsgroep: de journalisten . Het systeem van Karl Rove (hierover uitgebreider eerder in de uitzending) : Wij hebben de macht wij bepalen wat de werkelijkheid is . Een macht die niet laat leidien door welk democratisch gezag dan ook , stelt jou voor voldongen feiten . Je hebt geen keuze .  Je kan kiezen , of aannemen , of in de marge gaan zittten

.'Joost Niemöller : wat je ziet is dat een steeds grotere groep mensen  hier ongenoegen over hebben Karel van Wolferen: 'Ha: niet een elite - merk ik steeds meer -  , allemaal normale mensen. Het probleem is met de intellectuele elite , de redacties en natuurlijk de politieke elite , in de wetenschap , in thinktanks , ook op universiteiten .

Het gewone volk wordt een beetje afgedaan als ongeschoold . Sommigen hebben zich zelf geschoold , die zijn uit nieuwsgierigheid tot allerlei ontdekkingen gekomen. Die hebben niet vastgezeten in die 'burokratie' van de regels van wat je  wel en niet mag geloven .'Een keerpunt in de wereldgeschiedenis , J.Niemöller in gesprek met Karel van Wolverenhttps: //www.youtube.com/watch?v=DbuaCSgWzjI

Luuk op 28-02-2017 18:48

Complete stadswijken zijn al overgenomen door moslims, etnische zuivering is ook hier in Nederland ! https://fenixx.org/2017/02/28/de-islamitische-bezetting-van-nederland-in-cijfers/

Harry op 01-03-2017 15:49
  • A summary of islamic Sexuality and Evil – Ann Barnhardt
  • Homosexuality rampant in the muslim comunity young boys selected on bacha bazi parties for sex by adult men

https://hslot4.wordpress.com/2017/03/01/a-summary-of-islamic-sexuality-and-evil-ann-barnhardt/

Bacha Bazi in Kabul Sham e Paris Hotel Dancing boys

https://www.youtube.com/watch?v=9MpnpcCLvtM

Luuk op 01-03-2017 20:29
Luuk op 02-03-2017 11:27

Stem Rutte als u na de verkiezingen 25% btw wilt betalen ! Want dat is onvermijdelijk wat er zal gebeuren om de geldsmijterij in Brussel in stand te kunnen houden en alle failliete banken ("too big to fail") in de EU overeind te kunnen houden. En meer Afrikanen met meerdere uitkeringen ? Stem dan ook VVD (of PvdA) !

Bambi op 02-03-2017 22:57
Bambi op 02-03-2017 23:22

LuuK 02/03/2017 11:27

Beste,ik gaan niet stemmen en begin er niet aan,het lost niets op.

Mvg

Wardje op 04-03-2017 04:35

NWO by Clinton: Als antwoord op de vraag van een White House reporter heeft Pres. Clinton zijn verlegenheid verklaard als volgt: "Sarah, there is a government within the government , and I can't control it ."(Sara, er bestaat een regering binnen in de regering , en ik ben niet in staat er zeggenschap over uit te oefenen)Video van oud minister van defensie van Canada Paul Hellyer . Jammer dat zijn inkijkjes in wat hij noemt "de Cabal" (hij ziet Bilderberg aan de top ervan) ongeloofwaardiger worden door zijn geloof in UFO's.

Wardje op 04-03-2017 04:55

Link Clinton-citaat hierboven : https://www.youtube.com/watch?v=pS_h_QW-_Vg     

Geen reacties van anderen hier plaatsen, valt onder auteursrechten. Mod.

Wardje op 04-03-2017 23:40

@Moderator 4-3-17 4:55 . Hellyer vraagt zijn video zoveel mogelijk te verspreiden , dat is een "boodschap voor iedereen" staat er letterlijk  . Het citaat is bovendien van gesproken woord overgenomen . Afgezien nog  van het feit dat het stamt van een Witte Huis persconferentie van enige tientallen jaren geleden en van het feit dat het werkelijk historische waarde heeft .

Wardje, het is uw wijze van schrijven die daar debet aan is. Probeer wat duidelijker in uw reacties te zijn. Mod.

Harry op 05-03-2017 16:39

@Wardje tjah geregeerd wordt er achter de schermen niet ervoor daar wordt poppenkast gespeeld om het publiek te vermaken.

https://hslot4.wordpress.com/2017/02/07/the-elite-dirty-tricks/

Bambi op 06-03-2017 00:36
Wardje op 06-03-2017 14:20

@Mod  3-3 23:40"Wardje, het is uw wijze van schrijven die daar debet aan is. Probeer wat duidelijker in uw reacties te zijn."

W: Toegegeven: stukken zijn soms onleesbaar . Maar het zou al een hoop helpen als de opmaak en alineaverdeling eruit kwam zoals ik hem aangeef, en niet in pasta of in een heel andere verdeling van alinea's,  die juist níet overeenkomt met de opbouw van een reactie. Het lukt me ook vrijwel nooit om opsommingen gewoon onder elkaar te laten verschijnen. 

Wardje op 06-03-2017 14:49

@Harry op 05-03-2017 16:39. Ik heb er tien minuten van gezien en het lijkt me een waardevolle lange docu , met bijzonder veel zorg gemaakt .Ken je Gary Allen?  Ik zoek zijn boek "the insiders", al in de zeventiger jaren uitgegeven denk ik . Het was tijdenlang niet leverbaar , ik kan het niet vinden op het net . Een later boek is wel  op het net te vinden, "None dare call it a consppiracy". Ik lees net dat Allen al in 1986 op 50-jarige leeftijd is gestoreven , en dat zijn boeken werden verkocht per direct mail.http://www.nytimes.com/1986/12/02/obituaries/gary-allen-50-dies-in-west-spread-conservatives-view.html
Eena aantal citaten uit "None dare" 1971 is te vinden onder onderstaande eerste link . Is "Non dare" een andere naam voor "The insiders", of een naam van en latere editie ervan misschien?
http://www.thirdworldtraveler.com/New_World_Order/NoneDareCallItConspiracy.htmlLaatste citaat uit link hierboven is van Averell Harriman . Hij noemt Stalin die lovend toegegeven zou hebben dat 2/3 van de Russcische oorlogsproductie door de zware industrie mede is te danken aan de hulp van de VS . In zoverre voor mij verrassend omdat ik me  herinner dat hij slechts klaagde over onvoldoende hulp .Harriman komt voor in het begin van de door Harry getipte uitgebreide docu:https://hslot4.wordpress.com/2017/02/07/the-elite-dirty-tricks/
Wardje op 06-03-2017 15:21

Ik heb hier al eerder de loftrompet gestoken over "Café Weltschmerz". Het doet me denken aan de vroegere TVzender 'Het Gesprek".  En ook aan de wervelende start van de toen in het medialandschap relatief onafhankelijke zender BNR. Destijds met de uitstekende journalisten Bicker Caarten en Van Liempt. Op BNR verontschuldigde men zich toen voor een minuutje reclame. Nu is het ervan vergeven, d.w.z. minimaal de maximaal toegestane 20 % van de tijd .In februari op Weltschmerz een hoogst interessant interview van Karel van Wolferen door Joost Niemöller.Een paar voorbeelden daaruit, m.n. over het nieuwsmonopolie in Nederland ,door Baudet toevallig gisteren in Delft "journalistenkartel"genoemd (letterlijk weergegeven op 26-02 19:17, nu die gesproken tekst iets bewerkt):Van Wolferen: "Een journalist gaat zich schuldig voelen over zijn nieuwsgierigheid . Hij mag geen vragen stellen . Hij mag geen vragen stellenover Charlie Hebdo , Boston .. over alle false flag operations , MH17 . Als je dat doet word je weggezet ..  dat is taboe .""Er is sprake van massale intimidatie van een hele beroepsgroep: de journalisten . Dit is eigenlijk het  systeem van Karl Rove  : Wij (de machtselite w) hebben de macht. Wij bepalen wat de werkelijkheid is . Een macht die zich niet laat leiden door welk democratisch gezag dan ook , stelt jou voor voldongen feiten . Je hebt geen keuze .  Je kan kiezen , of aannemen , of in de marge gaan zittten."Joost Niemöller : "Wat je ziet is dat een steeds grotere groep mensen  hier ongenoegen over hebben."Karel van Wolferen: "Ha: dat is  niet een 'elite' merk ik steeds meer. Het zijn allemaal normale mensen. Een  probleem is er juist met de intellectuele elite , de redacties en natuurlijk de politieke elite , in de wetenschap , in thinktanks , ook op universiteiten .Het gewone volk wordt een beetje afgedaan als ongeschoold . Sommigen hebben zich zelf geschoold , die zijn uit nieuwsgierigheid tot allerlei ontdekkingen gekomen. Die hebben niet vastgezeten in die 'burokratie' van de regels van wat je  wel en niet mag geloven ."'Een keerpunt in de wereldgeschiedenis , J.Niemöller in gesprek met Karel van Wolferen     https: //www.youtube.com/watch?v=DbuaCSgWzjI

Van Wolferen was bijna 30 jaar correspondent voor de NRC in Japan en heeft oa over Japan tal van boeken geschreven . Van 1997 tot 2006 was hij hoogleraar  (vergelijking van politieke en economische instituties) aan de UvA.

Michaël ;-{> op 06-03-2017 16:52

@ Wardje

Help het als je de reactie eerst in een Word Document schrijft, zonder regelafstand (AaBbCcDd geen afstand) Daar waar nodig kan je dan zelf met de Entertoets de regels en afstand bepalen tussen de alinea’s.

Met CTRL + A & CTRL + C kan je alles selecteren en kopiëren en met CTRL + V kan je het dan in het Commentaarvakje plakken op de site van Xander.

 

Ik heb dit nu op dezelfde manier geschreven, gekopieerd en geplakt. (Hierboven had ik met Enter een 'extra regel' ingevoegd, zie extra ruimte)

Ik wens je succes! Groet Michaël

Wardje op 06-03-2017 18:23

Michael, dank voor je uitgebreide instructie . Ik zal eerst moeten kijken of ik Word nog beschikbaar kan krijgen op mijn Windows 7 (van 2009), ik geloof wel dat hij destijd in het pakket zat . Als dat lukt , vertrouw ik dat de moeilijkheden over zijn . Zelfs interpuncties belandden bij alinea's waarin ze niet thuishoorden . Van Xander had ik al eens de tip gekregen Ctrl-enter te gebruiken . Behalve dat dat in eerste instantie extra interlinie gaf , hielp dat niet in de uiteindelijke versie : alles achter elkaar.

Qromwel op 06-03-2017 19:50

Ik ddenk/vrees/hoop dat Erdogan aan het gek worden is.

Brisbane op 06-03-2017 21:58

Volgens een echte engel (Hebr.13:2/nbv) begint de eindtijd in april 2018.

Bron? Mod.

Brisbane op 06-03-2017 23:18

o.a. website: theofaction.wordpress.com

White Lion op 06-03-2017 23:25

@Brisbane op 06-03-2017 21:58 Volgens Jezus was de eindtijd al begonnen........

Wardje op 07-03-2017 00:29

jfk to 911, everything is a rich mans trick . harry, ik heb hem helemaal uitgezien . al in het begin viel me op, dat er geen onvertogen woord valt over communisme . publicitair gezien vakwerk eerste klas , maar halverwege kreeg ik toch het gevoel te worden gemanipuleerd .   niet dat het allemaal onzin is .  orwell en de oproep tot revolutie op het eind deed de deur dicht.     van orwell wordt gezegd dat hij bepaald geen vreemde was in geheime genootschappen .   onderstaande link noemt zijn werk "1984" zelfs een instructieboek.....https://langleveeuropa.nl/2015/06/vandaag-is-george-orwell-jarig-gefeliciteerd-allemaal/

Brisbane op 07-03-2017 09:52

Beste White Lion

Tot de wederkomst van het Lam in de 31e eeuw, zijn er 7 dagen van 1000 jaar. De laatste 3 dagen behoren tot het laatst der dagen, waar Jezus het over had. In die zin heb je gelijk. Maar mijn woord "eindtijd", is wat de gemiddelde christen hier onder verstaat.

Bambi op 08-03-2017 21:06

Spanningen rond islam in scholen zijn weer zo sterk als na aanslagen van 9/11"

Http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs/article/detail/3099692/2017/03/08/Spanningen-rond-islam-in-scholen-zijn-weer-zo-sterk-als-na-aanslagen-van-9-11.dhtml

Http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs/article/detail/3099692/2017/03/08/Spanningen-rond-islam-in-scholen-zijn-weer-zo-sterk-als-na-aanslagen-van-9-11.dhtml

Bambi op 08-03-2017 21:20
Bambi op 10-03-2017 00:41

Reizigers aangevallen met bijl in station Düsseldorf: minstens vijf gewonden, verdachte opgepakt

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3100955/2017/03/09/Reizigers-aangevallen-met-bijl-in-station-Dusseldorf-minstens-vijf-gewonden-verdachte-opgepakt.dhtml

Ja alles kan toch in europa 

Rode Wouw op 10-03-2017 12:33

Een relletje bij het CDA:

http://www.rd.nl/vandaag/politiek/oud-premier-van-agt-stemt-niet-op-cda-1.1381580

Nu kan ik me voorstellen dat iemand het niet eens is met alle standpunten van een partij. Ik ben het met geen enkele partij honderd procent eens, maar zie wel in dat je uiteindelijk wel met elkaar als mensen moet samenwerken en dat vrede te verkiezen valt boven oorlog. Daarbij begrijp ik dat sommige punten zwaarder kunnen wegen voor een persoon, dan andere punten.

Maar als iemand openlijk zegt zelf niet meer op die partij te stemmen, dan kan die persoon beter zijn lidmaatschap opzeggen of door het partijbestuur worden geroyeerd. Binnen een partij kan je uitgebreid discussie hebben en verschillen van mening, maar uiteindelijk zal er een knoop moeten worden doorgehakt en er over gestemd worden. Daarbij beslist de meerderheid, eventueel een tweederde meerderheid bij sommige onderwerpen.

Daarbij moet er wel bezien worden of een meerderheidsbeslissing niet tot onevenredige schade lijdt voor een minderheid. Wat te zien is bij de belasting voor éénverdieners.

Bij minder belangrijke onderwerpen kan je besluiten het helemaal niet in een partijprogramma op te nemen en kunnen leden er over van mening verschillen.

Maitreya op 10-03-2017 18:31

Al rijdend houden ze  krampachtig het stuur van hun autootje vast schuw om zich heen kijkend alsof iemand ze het wil afpakken, zoals een aap die een mango vastheeft. Als ze achter je rijden duwen ze je aan.

Ze laten hun hond uit alsof ze steeds iets overwinnen.

Als ze er geen zin meer in hebben even iPhone erbij.

Als je ze toevallig een keer spreekt zeggen ze steeds van die dingen die ze achter je om van je weten om aan te tonen dat ze de touwtjes in handen hebben, en als ze niets van je weten beginnen ze je uiterlijk te definiëren waar ze je aan ophangen.

Agressief zijn ze ook, ze stellen je zelfs op dezelfde manier vragen.

Bambi op 10-03-2017 21:21

Trump to ask Merkel for advice on Putin, Ukraine: U.S. officials

http://www.reuters.com/article/us-usa-trump-merkel-idUSKBN16H22T

Michaël ;-{> op 10-03-2017 23:23

@ Wardje op 06-03-2017 18:23

Sorry voor mijn late reactie. Ik begrijp dat je dus windows 7 gebruikt, ikzelf gebruik windows 8. Ik hoop dat je een oplossing vindt. Ik wens je wederom succes! Groet, Michaël

Bambi op 10-03-2017 23:30

Trump wil advies van Merkel over Poetin

http://www.hln.be/hln/nl/39002/Donald-Trump/article/detail/3101971/2017/03/10/Trump-wil-advies-van-Merkel-over-Poetin.dhtml

Dat zal wat worden, ja wat gaat dat worden met die bla  bla.Dat Trump persoonlijk met Vladimir Poetin praat.

Advies 👀😎

Bambi op 11-03-2017 16:44

Rol 11/03/2017 14:26

Beste,u kan zeker helpen.Ik hang briefjes in de winkels op een stuk papier met daarop:

Lees het Xandernieuws/Xandernieuws.punt.nl

Ik neem al die briefjes mee die ik gemaakt heb in een doosje ,zoals ik in een ander dorp of waar dan ook ben,zo'n briefje kan plakken op de muur.

Ps:Je kan het vragen aan de kassa.dat IS maar een kleintje.

Hoe meer de mensen  het weten en lezen,hoe beter het IS. 

Mvg

Bambi op 11-03-2017 17:18