Headlines




17-07-17

- 'Italiaanse overheid houdt ebola uitbraak door migranten achter voor publiek'
 


16-07-17

- VN wil tienduizenden Afrikaanse migranten uit Italië per bus naar Duitsland en Nederland sturen
 


15-07-17

- Vaticaan verkettert blanke evangelische christenen als onwetende eindtijd fanatici
 


14-07-17

- Kerk neemt illegale asielzoeker op: Mogelijk meer dan 50 kinderen besmet met TBC
 


13-07-17

- 'Mogelijk arrestatiebevel Erdogan wegens genocide na officiële aanklacht Zweedse politici'
 


12-07-17

- NAVO chef Stoltenberg dreigt Rusland impliciet met oorlog over Oekraïne
 


11-07-17

- Ranglijst beste landen voor immigranten: Zweden nr. 1, Nederland 8e
 


10-07-17

- Paus Franciscus: 'Gevaarlijke alliantie' VS en Rusland bedreiging voor immigratie

- 'Russische advocate die Trump info wilde geven ingezet door Democraten'
 


09-07-17

- Na ruim 1100 aardschokken: Zorgen over uitbarsting supervulkaan Yellowstone nemen toe
 


08-07-17

- G20 Hamburg: Links wil dit geweld en deze anarchie over heel Europa verspreiden
 


07-07-17

- Trump in Polen: Fundamentele vraag is of Westen wil overleven en opstaan tegen islam
 


06-07-17

- Turkse overheid neemt ruim 50 christelijke kerken in beslag, Westen zwijgt
 


05-07-17

- Bizar: Franse president Macron zegt te gaan regeren als Romeinse god Jupiter

- 'VS, Rusland en China maken neutronenbommen klaar voor aanval op Noord Korea'
 


04-07-17

- Rutherford Instituut: Toekomst Westerse burgers is totalitaire controle en onderdrukking
 


03-07-17

- Putin bekritiseert Europa: Massa immigratie en genderwaan leiden tot 'Volkstod'
 


02-07-17

- Amerikaanse overheid bereidt zich voor op ruimtestorm zonnedeeltjes
 


01-07-17

- Hackersgroep Anonymous waarschuwt voor plotselinge Derde Wereldoorlog
 


30-06-17

- Parijs krijgt 'no-go zone' app; Tsjechen mogen zelf terroristen neerschieten
 


29-06-17

- Europa's oudste opiniepeiler: Ruime meerderheid bevolking lidstaten verwacht uiteenvallen EU
 


28-06-17

- CNN kopstuk Van Jones: 'Russische inmenging verkiezingen is onzinverhaal'

- Hoofd migratiebureau in Bayern: Uiterlijk in november begint het
 


27-06-17

- CNN producent: Samenzwering Trump met Rusland is inderdaad nepnieuws

- 'VS daagt Rusland uit en bereidt grote aanval op Syrië voor'
 


26-06-17

- Italië totaal failliet, krijgt onbeperkt geld van ECB om instorten eurozone te voorkomen
 


25-06-17

- Hoofd Zweedse rijkspolitie over chaos en geweld door migranten: 'Help ons, help ons!'
 


24-06-17

- Amerikaanse staat Delaware staat abortus tot en met geboorte baby toe
 


23-06-17

- Rusland bouwt militaire basis in zuiden Syrië, dichtbij grens Israël en Amerikaans garnizoen
 


22-06-17

- Linksgroene fractie EU parlement wil complete Syrische dorpen naar Europa halen
 


21-06-17

- 'Meer dan 50% kans op wereldwijde financiële crash in 2018'
 


20-06-17

- Twee mislukte islamitische aanslagen op Britse kinderen en station Brussel

- Vredesmars 'tienduizenden' Europese moslims compleet debacle: Slechts 250 deelnemers
 


19-06-17

- 'VS legt enorme voorraden aan voor komende grote wereldcrisis'
 


18-06-17

- Wetenschappers vrezen spoedige uitbarsting Yellowstone supervulkaan VS
 


17-06-17

- 10 Amerikaanse staten scheiden zich officieus af van VS om klimaatbeleid
 


16-06-17

- Breekt Trump na Parijs ook met riskante klimaatmanipulatie door chemtrails?
 


15-06-17

- Omvolking Europa komt op stoom: Immigratie in jaar tijd met 48% gestegen
 


14-06-17

- Global warming wetenschappers poolcirkel geblokkeerd door extreem veel ijs
 


13-06-17

- Golfstaten overwegen militaire actie tegen Qatar, dat beschermd wordt door Turkije
 


12-06-17

- Verkoop elektrische auto's stort zonder torenhoge subsidies compleet in
 


11-06-17

- Het Vierde Keerpunt: Westen op rand van periode vol chaos en geweld
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

DN op 01-02-2017 16:00

"Een honderdtal manifestanten heeft in Brussel betoogd tegen de komst van Myron Ebell, de omstreden klimaatadviseur van de Amerikaanse president Donald Trump. Hij gaf de openingsspeech op een conferentie van de Europese conservatieven." Waar die domkoppen allemaal tegen betogen zeg, ze zouden beter tegen de EU dictators betogen die hun zakken vullen met zogenaamde groene energie als zonnepanelen & windmolens, wie had ooit gedacht dat we echt tegen windmolens zouden moeten gaan vechten die ons door de politiekers van hier worden opgedrongen & ons er ook nog eens voor doen betalen! http://www.standaard.be/cnt/dmf20170201_02707084 https://darknews777.wordpress.com/2017/01/25/youtube-politics-full-creen/

DN op 01-02-2017 16:18

Geheimzinnige schietpartij in Amsterdam met automatisch wapen op straat, 1 slachtoffer, men zegt niets over de dader(s)... http://www.rtlnieuws.nl/nederland/schietpartij-amsterdam-man-op-straat-doodgeschoten

DN op 01-02-2017 16:36
DN op 01-02-2017 16:40

De Wever was ook een zatlap die aan de macht is gekomen met leugens & bedrog volgens mij... http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-wever-ik-dronk-elke-dag-en-behoorlijk-veel-nu-niets-meer/article-interview-809091.html Veel Belgische politiekers staan bekend voor hun zatlapperij!

DN op 01-02-2017 16:43

"De Amerikaanse president heeft Neil Gorsuch genomineerd als rechter in het Amerikaans gerechtshof. Wat kan de VS de komende jaren van het Hooggerechtshof verwachten?" http://www.standaard.be/cnt/dmf20170201_02706892

Bambi op 01-02-2017 19:32

DN 01/02/2017 11:13

Je zou iemand kunnen verblinden,dat is ook alles.

Maar er bestaat meer hoor dan een licht,als men zijn hersens goed gebruikt

Mvg

Bambi op 01-02-2017 19:44

DN 01/02/2017 16:32

Ja wat wil je met al die microben hier

Mvg

Bambi op 01-02-2017 20:05

DN 01/02/2017 16:40

Aangaande 40 dagen geen vlees?die hebben gewoonweg geen karater. 

Al die bla bla bla wil ikzelf niet verder lezen.

Als men wat wilt,moet je er voor gaan en ervoor vechten en hard zijn voor jezelfs zijn.

Dat noem ik discipline hebben

Mvg

DN op 01-02-2017 22:16

Bambi, waar heb ik het dan over 40 dagen geen vlees gehad? Misschien Luuk? Mvg,

Bambi op 01-02-2017 23:19

DN 01/02/2017 22:16

DN u eet toch geen vlees,u bent toch vegetarisch 

Die link van De Wever was ook een zatlap.....

16:40

Ik en politiek dat is nul voor mij,ben nog nooit in men leven gaan stemmen en zal ik nooit doen.

Maar dat wil niet zeggen dat ik niks volg.

Mvg 

PS:Wat wij moeten hebben,zijn verdedigers voor de mensen en geen criminelen 

DN op 02-02-2017 00:12

Bambi, ik heb nergens geschreven dat ik 100 procent vegetarier ben, Luuk heeft dat wel geschreven te zijn, ik niet, maar schreef wel dat we met veel minder vlees kunnen. Maar het is niet onmogelijk om vegetarier te zijn, miljoenen mensen zijn vegetariers op deze planeet, vooral in India! Ik had hier ook al geschreven dat we als mens jagers zijn, geen vegetarier, we staan aan het einde van de voeselketen zoals de vleeseters, de ogen van vegetariers staan opzij, die van ons staan naarvoor gericht. Maar veel mensen consumeren veel te veel vlees. Dat kan ook veel dierenleed betekenen dat door de mens wordt aangedaan aan weerloze dieren.

Mijn basishouding is blanco, maar soms doe ik wel een proteststem, dat is al heel lang geleden, maar ik denk dat ik de volgende keer ook een proteststem ga geven aan een anti-moslimpartij, maar het is niet voorspelbaar dat het wat zal uithalen. Je zou ook helemaal niet kunnen stemmen in Nederland, maar hier is de stembusgang verplicht. Wat anderen doen is hun eigen keuze & verantwoordelijkheid, niet die van mij natuurlijk, daar bemoei ik me dus niet mee, ook niet wat iemand gelooft, dat is vrij tot aan de grens van anderen verwonden of doden ervoor, dat is de grens. Ik verdedig vooral de individuele vrijheid die ook eindigt bij het schade toebrengen aan anderen of moord, dat is de grens, geweld is wel toegestaan voor zelfverdediging, meer niet. Voorkomen is altijd beter dan genezen natuurlijk! Mvg,

Bambi op 02-02-2017 14:04

DN 02/02/2017 00:12

Beste,dan zal dat een vergissing zijn,mijn excuses daarvoor.

Overal zijn er goede en slechte mensen ,dat is het leven.

Maar zie eens hoe Europa erbij staat,en wie zijn fout is dat!Ver zoeken moeten wij allsinds niet.

Mvg

Bambi op 02-02-2017 15:11

DN 02/02/2017 00:12

Ps:ik zou dan nog eens 2 maal mogen stemmen, hier waar ik woon en in het buitenland, ieder jaar krijg ik ook een stembrief vanuit het buitenland, langs de ene kant zou ik dat wel willen hahaha maar ik begin er niet aan.

Enkel mijn moedertje gaat stemmen, en mijn echtgenoot en dan zeg ik aan beiden stem voor de goede hè ,maar wat lost het op

Mvg

DN op 02-02-2017 15:56

Bambi, het is okay hoor, als bestuurders bekwaam hadden geweest & verantwoordelijkheid aan de dag zouden leggen dan zouden we niet moeten gaan stemmen! Dat stemmen om de zoveel jaar is door de systeemontwerpers verzonnen om ons een schijn van inspraak te geven, uiteindelijk is het zo gemaakt dat hun altijd beter af zijn & wij geen kant uitkunnen, het is altijd een dictatuur geweest dat zich voordoet als vrijheidgevend! Politiekers hadden ons niet gevraagd of het goed was om nog eens in een groter soort dictatuur te stappen, de EU, op een dag was het gewoon aan iedereen opgedrongen door zogenaamde volksvertegenwoordigers die het volk helemaal niet meer vertegenwoordigden maar hun wil aan het volk hadden opgelegd ten voordele van banken & bedrijven! Mvg,

Bambi op 02-02-2017 17:08

DN 02/02/2017 15:56

Ben het met u eens.

Mvg

DN op 02-02-2017 22:49

Bambi, ik ben het niet in alles met Trump ééns, ik ken trouwens geen enkele politieker waar ik het in alles mee ééns ben, maar als ik nu in Amerika had gewoond dan had ik ook een proteststem op hem uitgebracht, niet dat het veel uithaalt zo 1 stemmetje, maar ja, die anderen hadden het toch wat al te bruin gebakken hè? Mvg,

DN op 02-02-2017 23:31

Wilders mocht geen anti-islam reclame maken op Rotterdamse trams, ze doen het voor geen enkele partij zeggen ze, te kwetsend voor moslims zeker? Och, we moeten van de business wereld geen hulp verwachten vrees ik... http://www.rtlnieuws.nl/nederland/politiek/wilders-vangt-bot-geen-reclame-voor-pvv-op-rotterdamse-trams

Harry op 02-02-2017 23:31

https://hslot4.wordpress.com/2017/02/02/female-genital-mutilation/

Wat moet je als mens hier nou nog van zeggen 

DN op 03-02-2017 00:04

Deze vindt anti-virus overbodig bij Microsoft, volgens hem is Windows Defender voldoende! Daar klopt volgens mij niets van, want ik heb dat geprobeerd altijd & dat is nooit gelukt want die defender van hun verliest altijd weer de programma's of geraakt buiten vermogen om de PC te beschermen & dan loopt die niet meer lekker zonder extra bescherming! Gevaarlijk advies volgens mij. "Robert O'Callahan, een voormalig medewerker van Mozilla, heeft in een blogpost aangeraden om antivirussoftware te verwijderen en alleen nog Windows Defender te gebruiken. Volgens hem doen de programma's meer kwaad dan goed." http://www.demorgen.be/technologie/doen-antivirusprogramma-s-meer-kwaad-dan-goed-topontwikkelaar-raadt-aan-ze-te-verwijderen-b45dd1bd/

DN op 03-02-2017 12:29
Bambi op 03-02-2017 14:29

DN 02/02/2017 22:49

Ja natuurlijk DN daar heb je gelijk in.

Ik ga ook niet met alles akkoord

Mvg

DN op 03-02-2017 14:29

Harry, ik had al eens een reactie geschreven maar is verdwenen, enfin, die doen wel meer onmenselijke dingen dan dat, die het zouden moeten weten die willen het blijkbaar niet weten, de globale samenzwering van zogenaamde democraten! Mvg,

DN: al uw postings zijn gepubliceerd. Mod.

DN op 03-02-2017 14:54

Beste Mod, ik beweerde niet dat het aan U ligt, ik weet alléén maar dat ik een bericht had verzonden, meer niet, het is verdwenen, wat de oorzaak is weet ik niet. Mvg,

Hubo op 04-02-2017 02:07

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/trump-wil-plaatsmaken-voor-clinton/ar-AAmz34G

Ik vond dit wel een grappig stukje.Nu hij president is,is er natuurlijk geen weg terug meer.En zoals het hier verwoord wordt,geloof ik er ook niet zo in,maar er zit volgens mij wel wat in.Ik heb dat gevoel toch wel meer bij hem.Soms staat hij er ook bij alsof hij er helemaal geen zin in heeft.Tot nu toe was het makkelijk scoren voor de show op punten die waren voorgekookt door zijn team in de campagne,maar we moeten nog maar afwachten wat het wordt als het op echt politiek beleid maken aankomt.Er is nu sprake van snelle sancties tegen Iran,maar tav Rusland en Israel klinken al meer terughoudende traditionele reacties.

Het is te hopen dat het tot daadwerkelijk betere relaties met Rusland komt op een normale zakelijke basis,dat niet geprobeerd wordt Rusland tegen China uit te spelen en het is ook weinig zinvol de EU te ondermijnen.Die NAVO kan wel eens een keer opgeheven worden.De EU zou er verstandiger aan doen een eigen interventiemacht op te bouwen om burgeroorlogen binnen de EU te bestrijden.

DN op 04-02-2017 13:34

Ze moeten alle moslims buiten zetten om het echt te kunnen oplossen, moslims naar hun moslimstaten & wij weer baas in eigen land, weg EUrabia, dat is de enige oplossing! Trump reageerde op Louvre aanval in Parijs, "ze moeten maar slimmer worden", zei hij, wij zijn wel slim genoeg, maar de politiekers & hun systeem is niet slim genoeg!

DN op 04-02-2017 15:50
Youtube beelden gewist over de verkrachting van een vrouw, volgens mij door drie snot-moslims, wat waren ze snel van de bewijzen weer te wissen op het internet! Daarom staan die dan ook niet meer op mijn nieuwe "blanco 2" playlist! Bij Youtube verdwijnen om verschillende redenen altijd weer videos, wel spijtig voor de bewijsvoering.
DN op 31-01-2017 01:39

Schiedam, vrouw verkracht door 3 snot-moslims volgens mij, maar in de media willen ze dat niet zeggen! Twee waren met de fiets & één tevoet, er zijn beelden, maar helaas niet echt duidelijk! Op de video zelf zeggen ze wel dat het om getaanden gaat, dit is waarschijnlijk nog maar het begin, vrouwen moeten oppassen op straat alléén!

https://ufoman07.wordpress.com/2016/11/07/youtube-blanco-doc-full-screen/

DN op 31-01-2017 02:00

Het was pas nu bij Google nieuws, de verkrachting van een vrouw door getaanden in Schiedam, het was al in november gebeurd geweest! http://www.rtlnieuws.nl/nederland/gruwelijk-misbruik-in-auto-drie-jongens-15-en-16-jaar-opgepakt

DN op 04-02-2017 15:55

Hopsa beste Mod, ze hebben me weeral bij de spam gaan gooien! "Je reactie is aangemerkt door de spamfilter als mogelijk spam. Het kan even duren voordat deze hier verschijnt." De plaatsing ervoor niet, maar nu het over moslims gaat kom ik weer in de spam! Verdachte controle door big brothers & sisters van het internet! Ik bedoel hiermee niet U hoor! Mvg,

DN op 04-02-2017 15:57

Hahaha, de laatste reactie aan Mod weer niet! dus heel verdacht allemaal! Dus er staat er één in de spam! Mvg,

DN op 04-02-2017 17:14

Bambi, ik had hier wel geschreven dat ik veganist ben geweest, maar dat kon ik niet volhouden omdat ik er bloedarmoede door kreeg! Moest me B 12 laten inspuiten op den duur! Nu eet ik voldoende eieren om dat te voorkomen! Mvg,

https://ufoman07.wordpress.com/2017/01/29/youtube-better-than-you-think-full-screen/

DN op 04-02-2017 17:17

Een reactie met link aan Bambi is ook weer bij de spam, het is maar dat je het weet... Verboden om links te gebruiken? PS Maar één keer geklikt voor verzenden hoor!

DN op 04-02-2017 17:18

Zo zo, de laatste reactie was dan weer geen spam, alléén maar omdat er geen link bij was dus!

DN op 04-02-2017 18:33

Het was niet het enige geval, ik heb een andere gevonden gevonden waar het waarschijnlijk om hetzelfde groepje moslim-snottuig gaat, maar de video zal weer snel gewist worden, ook weer Schiedam! Ze noemden het een groepje jongens! https://www.youtube.com/watch?list=PLnArkbLPVpt4SJGdXOL04jH6QgwLvMlAw&v=vg2UHoOAu4I

DN op 04-02-2017 19:59

De Wever is een gevaarlijke liberale populist die zich nationalistisch voordoet, maar het gaat hem om alléénheerschappij in zijn partij, hij had het programma van het VB gecoverd om toendertijd de verkiezingen te kunnen winnen, zo heeft hij het verzet tegen de moslims & hun islam tegengewerkt, hij beweert zelfs ook dat het Romeinse systeem zijn grote voorbeeld is, we hebben geen nieuwe Romeinse keizer nodig in ons land! De Wever moet er ook weer af! Hij heeft geen oplossingen, hij liegt dat de oplossing bij een beter georganiseerde islam ligt, wat een onzinverkoper toch, & dat hebben de kiezers allemaal maar geslikt! Hij wil moskees sneller gaan erkennen ook, er wordt extra geld verspild door hem aan moslims die niet te vertrouwen zijn, die ons als hun vijanden blijven bestempelen, ook al zijn ze tussen ons komen wonen & dat is zeker niet om hier de vrede tussen hen & ons te bevorderen! https://www.youtube.com/watch?list=PLnArkbLPVpt4SJGdXOL04jH6QgwLvMlAw&v=edR6ZT_ORzo

DN op 04-02-2017 20:01

Youtube linken laten ze dus wel door... maar de linken van mijn eigen Worpress blogs worden als spam gezien blijkbaar.

DN op 04-02-2017 21:20

Oeps, ik bedoelde natuurlijk mijn eigen WordPress blogs...

DN op 04-02-2017 21:32

"Grote consternatie zaterdagmiddag bij heel wat Kamerleden. Op Twitter liet Bart De Wever immers weten dat hij de State of The Union van premier Michel zondagmorgen niet zou bijwonen. Hij moest en zou immers het oude Rome verdedigen tegen de Grieken in een scherp duel in de Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience. 'Hier heb ik maanden naar uitgekeken', aldus De Wever." http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-antwerpen/-18-uur-voorbereid-op-duel-over-rome-a2927361/

DN op 04-02-2017 22:06

DENK is een partij die moslims ten onrechte voorstellen als democraten, dat zijn ze zeker niet, & er is inderdaad een groot verschil met moslims & christenen! Denk denkt ons gewoon wat voor te kunnen liegen over moslims omdat het bij de politiekers wel kan, dat is het verschil tussen het volk & de politiekers aan de macht! https://www.youtube.com/watch?v=azu2pLp8mlk&list=PLnArkbLPVpt4SJGdXOL04jH6QgwLvMlAw&index=3&t=18s Valt je misschien ook op dat meneer Torfs daar ook in de studio zit, de uitvinder van het eredoctoraat aan madam Merkel!

DN op 04-02-2017 22:28

Volgens mij is de islam ten onrechte als godsdienst erkend geweest door idiote politiekers, trouwens moslims geven niets om mensenrechten, men zit dat allemaal doorelkaar heen te mixen alsof dat hetzelfde is, mensenrechten heeft niets met godsdiensrechten te maken! Er is geen islam zonder moslims, het is ook hypocriet van zogenaamde rechtbanken die een verschil maken tussen moslims & islam! Daar is geen verschil tussen, dat verschil is door die aan de knoppen voor ons uitgemaakt, ik heb daar andere conclusies over & vele anderen ook, hun doen of ze weten wat islam is maar weten er geen barst van, ze zijn totaal onbekwaam al dat soort zakkenvullers, of het nu politiekers of rechters zijn! Ze vragen eigenlijk om de no-go zones van moslims te accepteren omdat er zogezegd vrijheid van geloof is, maar bij moslims is geen vrijheid van geloof!

DN op 05-02-2017 01:17

Sorry mensen voor de tikfouten ik weer heb zitten maken hier & daar, ik ben geen perfecte schrijver, maar de boodschap is belangrijker dan de boodschapper, schiet dus niet op de pianist, ik ben geen pianist maar kon wel een stukje keyboard spelen vroeger, maar ik ben op mijn hand gevallen, sindsdien kan ik met mijn linker hand niet veel meer aanvangen, maar ik ben niet iemand met twee linker handen, ik wil dus wel nog wat kikkers van de kant kunnen afduwen!

Mijn prognose over ons hier in het zogenaamde Europa is dat het niet zo zal lopen als in Amerika omdat het hier gewoon Amerika niet is! Het systeem zet hier alles meer vast op stemmeerderheden & het zit hier ook vol met moslim lovers & moslims, dus daarom zal het niet gemakkelijk zijn te doorbreken... er zal een wonder voor nodig zijn.

DN op 05-02-2017 01:52

Moet Europa op zoek gaan naar andere bondgenoten dan Trump? Natuurlijk, ze moeten ook nog goede vriendjes worden met Rusland, ja toch? http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/opinieblog/analyse/1.2882250

DN op 05-02-2017 02:17

& dan maar snel overal weer over de voetbal beginnen hè? Ik wil het eigenlijk maar over één ding hebben, moslimvrije zone Westen!

Harry op 05-02-2017 15:36

@DN nou volgens mij willen de Turken ook minder marrokanen ze stemmen massaal op de PVV volgens hun eigen poll .

http://dutchturks.nl/

Bambi op 05-02-2017 19:02

DN 04/02/2017 17:14

DN ,wat het belangrijkste is dat je gezond bent, dat is wat ik u wens !

Mvg,

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld