Headlines




17-07-17

- 'Italiaanse overheid houdt ebola uitbraak door migranten achter voor publiek'
 


16-07-17

- VN wil tienduizenden Afrikaanse migranten uit Italië per bus naar Duitsland en Nederland sturen
 


15-07-17

- Vaticaan verkettert blanke evangelische christenen als onwetende eindtijd fanatici
 


14-07-17

- Kerk neemt illegale asielzoeker op: Mogelijk meer dan 50 kinderen besmet met TBC
 


13-07-17

- 'Mogelijk arrestatiebevel Erdogan wegens genocide na officiële aanklacht Zweedse politici'
 


12-07-17

- NAVO chef Stoltenberg dreigt Rusland impliciet met oorlog over Oekraïne
 


11-07-17

- Ranglijst beste landen voor immigranten: Zweden nr. 1, Nederland 8e
 


10-07-17

- Paus Franciscus: 'Gevaarlijke alliantie' VS en Rusland bedreiging voor immigratie

- 'Russische advocate die Trump info wilde geven ingezet door Democraten'
 


09-07-17

- Na ruim 1100 aardschokken: Zorgen over uitbarsting supervulkaan Yellowstone nemen toe
 


08-07-17

- G20 Hamburg: Links wil dit geweld en deze anarchie over heel Europa verspreiden
 


07-07-17

- Trump in Polen: Fundamentele vraag is of Westen wil overleven en opstaan tegen islam
 


06-07-17

- Turkse overheid neemt ruim 50 christelijke kerken in beslag, Westen zwijgt
 


05-07-17

- Bizar: Franse president Macron zegt te gaan regeren als Romeinse god Jupiter

- 'VS, Rusland en China maken neutronenbommen klaar voor aanval op Noord Korea'
 


04-07-17

- Rutherford Instituut: Toekomst Westerse burgers is totalitaire controle en onderdrukking
 


03-07-17

- Putin bekritiseert Europa: Massa immigratie en genderwaan leiden tot 'Volkstod'
 


02-07-17

- Amerikaanse overheid bereidt zich voor op ruimtestorm zonnedeeltjes
 


01-07-17

- Hackersgroep Anonymous waarschuwt voor plotselinge Derde Wereldoorlog
 


30-06-17

- Parijs krijgt 'no-go zone' app; Tsjechen mogen zelf terroristen neerschieten
 


29-06-17

- Europa's oudste opiniepeiler: Ruime meerderheid bevolking lidstaten verwacht uiteenvallen EU
 


28-06-17

- CNN kopstuk Van Jones: 'Russische inmenging verkiezingen is onzinverhaal'

- Hoofd migratiebureau in Bayern: Uiterlijk in november begint het
 


27-06-17

- CNN producent: Samenzwering Trump met Rusland is inderdaad nepnieuws

- 'VS daagt Rusland uit en bereidt grote aanval op Syrië voor'
 


26-06-17

- Italië totaal failliet, krijgt onbeperkt geld van ECB om instorten eurozone te voorkomen
 


25-06-17

- Hoofd Zweedse rijkspolitie over chaos en geweld door migranten: 'Help ons, help ons!'
 


24-06-17

- Amerikaanse staat Delaware staat abortus tot en met geboorte baby toe
 


23-06-17

- Rusland bouwt militaire basis in zuiden Syrië, dichtbij grens Israël en Amerikaans garnizoen
 


22-06-17

- Linksgroene fractie EU parlement wil complete Syrische dorpen naar Europa halen
 


21-06-17

- 'Meer dan 50% kans op wereldwijde financiële crash in 2018'
 


20-06-17

- Twee mislukte islamitische aanslagen op Britse kinderen en station Brussel

- Vredesmars 'tienduizenden' Europese moslims compleet debacle: Slechts 250 deelnemers
 


19-06-17

- 'VS legt enorme voorraden aan voor komende grote wereldcrisis'
 


18-06-17

- Wetenschappers vrezen spoedige uitbarsting Yellowstone supervulkaan VS
 


17-06-17

- 10 Amerikaanse staten scheiden zich officieus af van VS om klimaatbeleid
 


16-06-17

- Breekt Trump na Parijs ook met riskante klimaatmanipulatie door chemtrails?
 


15-06-17

- Omvolking Europa komt op stoom: Immigratie in jaar tijd met 48% gestegen
 


14-06-17

- Global warming wetenschappers poolcirkel geblokkeerd door extreem veel ijs
 


13-06-17

- Golfstaten overwegen militaire actie tegen Qatar, dat beschermd wordt door Turkije
 


12-06-17

- Verkoop elektrische auto's stort zonder torenhoge subsidies compleet in
 


11-06-17

- Het Vierde Keerpunt: Westen op rand van periode vol chaos en geweld
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

Pagina12345>>>
Zilvermeeuw op 05-06-2014 21:04

Wil iedereen even de petitie tekenen om de christenvrouw uit Soedan te redden van de doodstraf (omdat ze een christen is). Ze is pasgeleden bevallen van een dochtertje, vastgeketend aan handen en voeten in de gevangenis en als er niets gebeurd wordt ze over 2 jaar opgehangen!

A.u.b.: teken!

http://ejbron.wordpress.com/2014/06/05/petitie/

getuige op 06-06-2014 00:31

Aan allen,

 

Hierbij schrijf ik een wedstrijd uit. 

Als men op de blauwe nick van Getuige drukt verschijnt er een raadsel, Wie deze raadsel op een eerlijke manier weet te ontrafelen komt op mijn website. Wie het eerst op de website komt zonder hacking (is namelijk zichtbaar) wint 500 euro..

En dit meen ik. Op mijn punt.nl  site eerste reactie plaatsen met email -------------------

Mvg, aan allen en succes gewenst.

een soort ratrace!

 

Getuige: geen privé informatie van gasten opvragen. Mod.

 

 

 

Joke op 06-06-2014 00:40

Snap niets van die opgave getuige. Volgens mij heb je een verkeerde vraag bedacht.

Joke op 06-06-2014 00:41

Oplossing is : 2600 jaar

getuige op 06-06-2014 00:43

-:) zoek en gij vindt..

Zo nu en dan geef ik een hint in mijn comments aangaande" ....r"

beste Joke.. 

Ik meen het. het raadsel is zeker te ontcijferen. 

getuige op 06-06-2014 00:45

op een munt voor Christus kan geen Christus staan joke dus 2600 jaar  is fout

Joke op 06-06-2014 01:01

Dit is de (verkeerd gespelde) vraag:

GGebruikersnaam = Avondmaaltijd-Raad het wachtwoord: Op een munt staat 586 v.C. (voor Christus), hoe oud is deze munt dan in jaren uitgedrukt?

Joke op 06-06-2014 01:04

Op een munt staat 586 v.C. (voor Christus), 

In de vraag wordt aangegeven dat op die munst staat dus:

586 v.C. (voor Christus), 

v.C. ( wordt dan ook bijgezegd voor Christus) dus dat is een dwaalspoor.

Neemt niet weg dat op een willekeurige munt kan staan 586 v.C.

Pffff

getuige op 06-06-2014 01:38

-:) Joke 

ik wist dat je daar naar zou verwijzen..

Zo simpel is het niet..-:)

 iets met ...r

volg de  "avondmaaltujd" 

getuige op 06-06-2014 01:49

Een hint zoek tussen deze woirden het juiste woord..

http://www.woorden.org/eindigt.php?woord=r

Succes..

Joke op 06-06-2014 02:04

Dus een woord van 4 letters eindigend op r dus niet 'diner' wat ik steeds dacht...hmmm

Joke op 06-06-2014 02:12

586 v.C.

  • Die koninkryk van Juda word deur Nebukadnesar II verslaan. Die Jode word as ballinge na Babilon gedeporteer.
  • Die Tempel van Salomo word verwoes, in Jerusalem word huise verbrand en die stadsmure afgebreek.
  • 586 v.C. = 5774-2600 Hebr jaartelling...pffff
getuige op 06-06-2014 02:48

Joke..

warm t/m heet...

-:)-:)-:).

ik gun het jou maar al te graag...

ik kom mijn Woord na.. hint

Joke op 06-06-2014 03:23

Warm heet t zal wel maar ik wordt er gek van

ik kom mijn Woord na...eer? trouw? 4 letters eindigend op r. waar jaar daar duur...dure eed...nee da is t allemaal niet

5774-2600 3174...getal PI????? 

Woord Heer? 3174 Heer? Even proberen...

Bij Diner en Heer wordt t scherm alleen wit....

getuige op 06-06-2014 03:33

Joke goed bezig.. 

Heer Christus

en nu jaar getal?? Heer / Christus.

Zoek en vindt..

Wit is een goed Teken.  wanneer is het begin..?

Joke op 06-06-2014 03:44

Sorry getuige ik heb een beperkt IQ. Is gemeten een keer. Had ik 92. 

Ik ga slapen. Fijn dat je me de prijs gunt maar ok zou die prijs toch ook weer weggeven want ik ken veel mensen die ik wel eens zou willen verrassen. En hier op xandernieuws zijn ook veel arme mensen denk ik.

Leuk even mee gedaan te hebben. Bedankt getuige, je bent volgens mij een super intelligent persoon Misschioen wel meer dan 165. Ik ken zo iemand.

Ook in Amsterdam werkt een Yina, een buikdanseres die ooit zich heeft laten meten. Die had hoger IQ als Einstein vertelde ze 174

Hoe is het mogelijk wat een geniale mensen allemaal en toch zo een troep overal. Yona buikdanseres ook een heel mooie vrouw in jonge jaren. En dus superslim nog erbij. 

Hubo op 06-06-2014 11:28

Beste Getuige,

Ik snap er echt niets van.Ik dacht eerst dat de gebruikersnaam gewoon Avondmaaltijd is.Dat vond ik wel wat raar,maar moet ik nou begrijpen dat het Heer Christus is?Moeten mensen zich als Heer Christus inloggen op jou Punt-pagina?En doe je dat voor eigen gebruik ook zo?Nou,van mij mag het en ik ga me er verder niet druk over maken.Ik ben wel benieuwd wat het uiteindelijk is,maar voel er ook niet veel voor mijn naam en gironummer zomaar achter te laten op een publiek toegankelijke site.

Hubo op 06-06-2014 12:04

Beste Getuige,

Ik zie dat de moderator intussen ook alert gereageerd heeft.Natuurlijk is het wel weer zo,dat als iemand een reactie op jou site plaatst,deze daarbij een naam en een geldig emailadres moet opgeven.Jij bent dan zelf de admin van je eigen pagina en kunt dat weer over de prijs mailen met de gelukkige winnaar,als die ooit komt.

getuige op 06-06-2014 12:51

Beste Hubo, Mod,

Besef nu de fout over persoonlijke gegevens.  Was niet de bedoeling. 

-:) Hubo goed bezig. effe doorzetten.  

Josefientje op 06-06-2014 21:35

Weer zoiets moois, een Palestijns moslim vertelt.

https://www.youtube.com/watch?v=_LZvaMH4AgM

Josefientje op 06-06-2014 21:54

Dit is zijn website

http://www.hazemfarraj.com/

getuige op 07-06-2014 03:25

Daaaaar gaat ieee weeeer!! U gastheer is getuige voor deze avond.

Geef een draai aan het rad van fortuin. hopa toe maar. 

Joke was zelf ook vroeg in slaap gevallen vandaar lees net je IQ. 

En het rad draait. stopt bij de vaatwasser. 

De vraag is. Tafel van de Heer? aan welke tafelmanieren worden wij herinnerd? 

succes allen

Op Sessie op 07-06-2014 09:11

De Lisse Kunst: leg zo een beeld van romp van vrouw ook maar bij Schiphol Airport, dan voelen de teruggekeeerde Johad strijders zich meteen weer thuis whoeaaaaaa

Of ook leuk: trek een niqaab over dat ding dan voelen Moslims en Allah zich meteen gekwetst en wordt het subietement opgerumd. Ha ha ha

White Lion op 07-06-2014 10:47

Hoe kon men in 586 vc weten dat precies over 586 jaren Christus geboren zou worden?

Deze heeft al een baard van 586 meter :-))

Shalom!

Dick op 07-06-2014 11:19

Na enkele jaren met regelmaat gereageert te hebben als berichtjes geplaatst op dit forum is dit hier mijn laatste.

Gisteren 06-06- heb ik de shahada uitgesproken.

visje op 07-06-2014 12:00

Hoort thuis op geloofsforum. Verwijderd. Mod.

Zilvermeeuw op 07-06-2014 12:15

Dit is niet het geloofsforum.

Moi op 07-06-2014 12:20

@Op Sessie op 07-06-2014 09:34:

Halbe Zijlstra VVD ( wat anders?) vind het onrechtvaardig om hoge inkomens nog zwaarder te belasten.

Hebben jullie xanderianen wel eens een grote beer naar een pot honing zien kijken? 

De rechtse Halbe gebruikt typisch linkse taal met zijn 'afromen van eigen vermogen'.

Te lezen op http://www.telegraaf.nl/binnenland/22713868/___Links_begeert_spaarpot___.html

Wat vind ik Halbe Zijlstra een walgelijk misselijke vent die alleen maar aan zichzelf en aan zijn eigen achterban denkt die op de aandelenbeurs en met vastgoed belegt en speculeert! Ik vind dat kleine spaarders ontzien moeten worden en dat alleen maar grote vermogens die door inhaligheid en gespeculeer op de beurs en met vastgoed verkregen zijn, fors belast moeten worden. Vermogens die zijn opgebouwd door eerlijk en hard te werken, hoeven niet zwaar belast te worden. Het toeslagensysteem moet wel eenvoudiger worden, zonder dat de lagere inkomens keihard geraakt worden.

Verder vind ik dat hij een harde blik in zijn ogen heeft! Zou hij soms een satanist wezen?

visje op 07-06-2014 12:33

Hallo Zilvermeeuw, dat weet ik wel, maar nood breekt toch wet?

of denk jij zo niet?

visje.

Moi op 07-06-2014 12:45
Op Sessie op 07-06-2014 12:33

Moi hij heet niet voor niets Halbe Z. Van Zool . Zoon van een politieman, liefhebber van idd satanisten hard rock eb volstrekt gevoelloos/ gewetenloos als ie de belastingmoraal verschuivend van belastingdruk op vermogen tengunste van belastingverlaging op arbeid 'onrechtvaardig' noemt.

Volgens mij is hij binnen de VVD zelf ook niet populair. Sowieso is de VVD een vrijmetselaarsnest vol met antichristelijke en antisociale iedeeën t.a.v. de zwakkeren in onze samenleving.

hulpmoderatorhope op 07-06-2014 13:08

Visje 12:00 Verplaats uw posting naar het geloofsforum.

visje op 07-06-2014 13:19

Hallo hulpmoderator Hope, dat doe ik liever niet, want daar heeft het niet de betekenis,waarvoor ik het plaatsten, ik plaatste het hier, enkel als een aanmoeding, voor hen die het woord van God juist hanteren. als dat niet meer mag, dan weet ik het ook niet.

Dan gaat het maar weg, het zij zo.

visje

hulpmoderatorhope op 07-06-2014 13:24

Visje ,Als u e.o.a vers als aanmoediging wilt plaatsen op een ander dan het geloofsforum schrijf dan een korte inleiding met een uitleg en verwijzing naar die tekst(en).

visje op 07-06-2014 13:42

Beste Hulpmoderator Hope, sorry hoor! maar dat gaat me werkelijk té ver, andere mikken hier vanalles op het forum, en ik mag niet eens Gods woord citeren ter aanmoediging.omdat ik in het praatcafe ben, de omgedraaiede wereld, vind ik dat.

Waren andere ook maar zó duidelijk.

Ik laat het hierbij.

 

visje.

 

Op het geloofsforum heeft u alle ruimte. Mod.

 

Hubo op 07-06-2014 15:00

Het lijkt me evident dat Visje een klaagzang aanheft omdat Dick ermee stopt en de Shahada heeft uitgesproken.Wat dat is weet ik niet.Het zal wel niet de strijdkreet van de Islam zijn,want dan had het wel bij dat artikel gestaan.Ik zoek het nog even op.

Heeft iemand al eens de geluidsweergave van de Captcha geprobeerd.Dat overkwam me net per ongeluk.

Hubo op 07-06-2014 15:17

O,dat is de geloofsbelijdenis.Dat heb ik ook een keer gedaan.2x hardop.Daar hadden ze het wel naar gemaakt ook trouwens.

Toch wel leuk om nog eens aan te herinneren.Ze verdachten me onder andere van betrokkenheid bij de dood van Pim F en wilden me gewoon wat beter in de gaten houden,maar dat werkt dan bij mij alleen maar averechts.

Ik zei toen:Als ze me opnemen,bekeer ik me echt tot de Islam.

En toen ze afgevoerd hadden naar doorgangskamp Nieuwegein zag ik daar meteen op het mededelingenbord,dat daar een Imam was,waar je een afspraak mee kon maken.Maar daar had ik geen zin in.Ik bepaal zelf wel wat ik van die Islam en andere Godsdiensten vind.

En er waren wat oude boekjes en tijdschriften.Daar waren wat oude exemplaren van Onkruid tussen en één ervan was toevallig gewijd aan de Islam en daarin stond die geloofsbelijdenis in fonetisch arabisch en nederlands.Wat een toeval!Of niet?

Ik ging ermee de tuin in en toen ik de woorden hardop uitsprak,brak even de zon flauwtjes door de wolken.

En ik had zelf wel die Mahdi willen zijn,maar wat mij betreft houd ik het er nu maar op dat Karl Marx echt de allerlaatste is geweest.Ik heb daar verder weinig meer dan wat psychologie aan toe te voegen.

Dus zo bezien vind ik al dat gejeremieer wel wat overdreven.De ene moslim is de andere niet en dat geldt ook voor Christenen.

Josefientje op 07-06-2014 15:35

Op 12' en 50''  kan men uitleg verkrijgen van een Libanese Pastor (woont nu op Hawaii) over de leugens die ons momenteel om de oren vliegen.

https://www.youtube.com/watch?v=TL_KuU0Ie9k

Rebecca op 08-06-2014 10:53

@ Alle Lourdes-fans

8-6-'14 Ned2 21.00-22.00

CDA Fan op 09-06-2014 11:28

Dank voor uw interesse in de journalistieke producties van het FD. Wij wijzen u er op dat kwaliteitsjournalistiek veel investeringen vergt. Daarom verzoeken wij u de tekst niet te kopiëren maar gebruik te maken van deze link naar de tekst: http://fd.nl/economie-politiek/356588-1406/ook-cda-tegen-verhoging-vermogensbelasting.Meer informatie over auteursrechten of intellectuele eigendom vindt u in ons 'Copyright Statement' (http://fd.nl/copyright).© 2014 Het Financieele Dagblad ---In navolging van de VVD keert ook het CDA zich tegen een verhoging van de belasting op vermogens. Dat zei CDA-leider Sybrand Buma zondag in tv-programma WNL op Zondag. Buma zei voorstander te zijn van lagere belastingen op arbeid, maar die moet de overheid volgens hem betalen door zelf minder uit te geven. Meningsverschil coalitie Eerder dit weekend sprak ook Halbe Zijlstra, fractievoorzitter van regeringspartij VVD, zich uit tegen een verhoging van de vermogensbelasting. Hij legde daarmee een verschil van mening bloot binnen de regering. Coalitiepartner PvdA wil de lagere lasten op arbeid namelijk juist bekostigen door een hogere vermogensbelasting in te voeren. ‘De vermogens op vermogen hoeven niet omhoog, maar omlaag is ook geen oplossing’, stelt Buma. ‘Het lastige is dat veel vermogen is geïnvesteerd, voor een deel ook in het buitenland. Veel vermogen zit in pensioenen, in huizen, in winkels. Daar hebben mensen hun hele leven voor gespaard. Dan moet je niet beginnen met dat vermogen af te pakken.’ Discussie De discussie over het hoger belasten van vermogens laaide de afgelopen weken op door het recent verschenen boek Capital van de Franse econoom Thomas Piketty. Daarin stelt de schrijver dat vermogende mensen steeds rijker worden omdat hun kapitaal sneller groeit dan de economie. Deze week deed de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid ook een duit in het zakje met een rapport waaruit blijkt dat de rijkste 10% van de Nederlanders ruim 61% van al het vermogen in handen heeft. De kloof tussen de onderste en bovenste 10% van de inkomensverdeling bleek de laatste decennia bovendien gegroeid.

Zilvermeeuw op 09-06-2014 11:40

"Het Syrische meisje (foto links) moest eerst toekijken hoe haar ouders bruut werden vermoord. Daarna, vermoedelijk enkele seconden na de moord op haar ouders, werd bij het meisje in volle bewustzijn haar hart uitgesneden (foto rechts). De daders waren Syrische “rebellen”, die door de Obama-regering in hun strijd tegen het Assad-regime ondersteund worden. Ze handelden wreed, maar deskundig: de in het ontstane gat, waar het hart zat, gestopte tampons getuigen van medische kennis. Het hart wordt of aan de meestbiedende orgaanbank verkocht of is voor een aan een hartkwaal lijdend kind van een islamitische hoogwaardigheidsbekleder. Het kind werd voor deze dodelijk ingreep vermoedelijk niet verdoofd wegens gebrek aan narcosemiddelen. Waarom men het van tevoren niet doodde, heeft een heel eenvoudige, maar tegelijk duivelse reden: hoe langer de donor van een orgaan leeft, des te verser en duurder is het weggenomen orgaan."

Lees verder:

http://ejbron.wordpress.com/2014/06/08/rebellen-sneden-bij-levend-syrisch-meisje-het-hart-uit/

visje op 09-06-2014 12:13

Verwijderd. Zie punt 1 en 2. Mod.

CDA Fan op 09-06-2014 12:50

Verwijderd. Zie siteregels. Mod.

koloth op 09-06-2014 13:06

CDA Fan op 09-06-2014 12:50

Om te beginnen zou je éérst eens op een andere partij kunnen stemmen i.p.v. die satanische CDA.

visje op 09-06-2014 13:38

@ Sorry mod.

CDA fan, ik heb uw reactie gelezen en begreep uw kreten, zéér zeker.

De politiek, kan niets! omdat de aardige,, welwillende,,, eerlijke,, politieker, toch orders van hogerhand heeft, en hoe hoger in status,, hoe satanischer, dat is zo in elk werelds systeem, enkel op die wijze kan satan de duivel de heerser van deze van "God los" zijnde wereld zijn.

Toch is vloeken op God niet de oplossing,want zijn zéér kwaadaardige tegenstander Satan de duivel voert in vele mensen, die tot zulke vreselijke wandaden tegen de mensheid in staat zijn, zolang dat nog het geval is wordt het enkel nog maar erger, totdat Hij en zijn onderdanen,,,, in de afgrond worden gesmeten, dan zal er vrede komen voor mensen van goede wil, tenminste 1000 jaar in het Koninrijk Gods .

Nog maar eens, dit vreselijke satanische geweld gebeurt wereldwijd!

http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUITENLAND/article/detail/3668977/2014/06/08/Vermiste-vrouwen-in-Panama-mogelijk-slachtoffer-orgaanhandel.dhtml

visje.

Rebecca op 10-06-2014 07:47

@ Z.M.  11.40

Moet dat nou foto's erbij plaatsen terwijl jouw tekst + commentaar erop boekdelen spreekt.Ik heb er dus niet naar gekeken,dat doe ik nooit.

Het lijkt op sensatie van jouw kant, l y k t want ik weet dat dat niet je bedoeling is.

Zilvermeeuw op 10-06-2014 12:06
Rebecca op 10-06-2014 07:47

@ Z.M.  11.40

Moet dat nou foto's erbij plaatsen terwijl jouw tekst + commentaar erop boekdelen spreekt.Ik heb er dus niet naar gekeken,dat doe ik nooit.

Het lijkt op sensatie van jouw kant, l y k t want ik weet dat dat niet je bedoeling is."

Rebecca, wat schrijf je nou; foto's erbij plaatsen?!

ik heb slechts de tekst die bij het artikel van E.J. Bron staat en de link gekopieerd en hier geplakt.

Er is in de geplaatste tekst niet één letter van mij bij.

Dat jij geen links opent staat je helemaal vrij. Als ik een bericht overneem van een andere site is het volgens de siteregels van XN verplicht om een verwijzing daarheen te plaatsen. Dus b.v. door middel van een link.

Zilvermeeuw op 11-06-2014 10:46

"Ankara/Istanbul - 

In heel Turkije is het vanaf woensdag verboden reclame te maken voor alcoholische dranken. In kroegen, restaurants, supermarkten, overal moeten de wervende boodschappen worden verwijderd."

Bron: Telegraaf.

Zo. En nu is het wachten op de storm van protest, zoals die na het aannemen van de Doema van de Russische wet opstak dat "reclame maken voor homofilie in het bijzijn van kinderen (!) verboden is".

Ik wacht, en wacht en wacht...en wacht.

Zilvermeeuw op 12-06-2014 09:33

http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22730234/__De_chemie_van_WK-koorts__.html

Conclusie: iemand die veel serotonine in de hersens heeft is een kuddedier. Zo simpel is het :-).

vlokje op 12-06-2014 12:08

daar sta je dan in je bavaria jurkje of je heiniken t-shirt op istanbul airport.

uit, uit en uit,bij de douane badjassen verkrijgbaar

Pagina12345>>>
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld