Headlines



NY Times: Geen bewijs dat team Trump samenwerkte met Russen
 


14-02-17

-  'Kremlin bang voor moordaanslag op Trump'
 


13-02-17

- 'Schandalig kwaadwillige' EU leiders blijven ons voorliegen over Griekse crisis
 


12-02-17

-  Wilders: 'Islam gevaarlijker dan Nazi ideologie en Koran moet verboden worden'
 


11-02-17

Britse studie: Ruime meerderheid Europeanen wil immigratie moslims stoppen
 


10-02-17

-  Elijah Wood ('Frodo' in Lord of the Rings): Hollywood is één grote pedofielen ring
 


09-02-17

Balkan Grens Defensie Project: 16 landen negeren EU en gaan migranten tegenhouden
 


08-02-17

-  Zweedse agenten woedend: Migrant verkracht 13 jarig meisje en krijgt 2 maanden cel
 


07-02-17

- 'Merkel wil vreemdelingenlegioen van 1,2 miljoen moslims inzetten tegen Rusland'
 


06-02-17

-  Wetenschapper: Wij hebben global warming data vervalst voor klimaatconferentie Parijs
 


05-02-17

Fukushima update: Record straling in centrale gemeten sinds kernramp in 2011
 


04-02-17

-  Trump: Krankzinnig dat een land niet zou mogen bepalen wie er binnenkomt

Euro wankelt: Rente staatsschulden bankroet Frankrijk en Italië stijgt weer
 


03-02-17

-  WikiLeaks: Obama, Clinton en Soros dwongen paus Benedictus tot aftreden
 


02-02-17

Universitaire historicus zegt dat burgeroorlogen in Europa onvermijdelijk zijn
 


01-02-17

-  Teken petitie aan president Trump om EU tot illegale autoriteit te verklaren
 


31-01-17

'EU heeft zwarte lijst van iedereen die niet tegen Rusland is'
 


30-01-17

Linkse partijen Den Haag verdedigen islamitische haatideologie met verketteren Trump
 


28-01-17

-  'Steeds openlijkere alliantie tussen links en islam wil Westerse beschaving vernietigen'

VN waarschuwt voor hongersnood Jemen: Miljoenen dreigen te sterven
 


27-01-17

Trumps EU-ambassadeur verwacht dat euro en EU binnen anderhalf jaar instorten

-  Migranten misbruiken massaal uitkeringen voor vieren vakantie in thuisland

Trump wil bijdrage aan VN stoppen vanwege steun aan Palestijns terrorisme
 


25-01-17

-  Duitse overheid waarschuwt voor chemische aanslagen op drinkwater

President Trump legt immigratie uit 7 moslimlanden aan banden
 


24-01-17

Trump begint ondanks nepnieuws-media offensief met 7 uitvoerende bevelen
 


22-01-17

Mogelijk eerste internationale crisis voor Trump: Oorlog tussen Servië en Kosovo
 


20-01-17

-  President Trump belooft macht aan volk terug te geven en grenzen te beschermen

Obama laat VS in verval, diep verdeeld en met twee keer zoveel schuld achter
 


19-01-17

Zwitsers controleren wel: 80% migranten zonder paspoort
 


 





































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

Pagina<<<697071
DN op 18-02-2017 15:32

Slechte politiek van Amerika dat ze de NAVO blijven steunen, niet mijn gedacht... http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2895031

Wardje op 18-02-2017 15:44

"Er is geen muslim-terreur." De beminnelijke  Samit Khalil Samir is het niet eens met deze uitspraak  van zijn medebroeder de paus .De islamoloog stelde dat minstens 80% van alle terroristische aanslagen in de wereld uitgevoerd worden in de naam van de Islam, om het geloof of de profeet te verdedigen. En dat dit aan het toenemen is , zelfs in het Westen.    ‘De Islam zou zich grondig met de kwestie van de moderniteit moeten gaan bezig houden ‘door middel van een uitputtende interpretatie van de Koran, de geweldloosheid, de vrijheid van geweten’, maar niemand durft dat te doen.’https://godenenmensen.wordpress.com/2016/07/27/is-terroristen-handelen-in-naam-van-de-islam/

DN op 18-02-2017 15:53

Dokters geven iemand na tien jaar een nieuw gezicht, hij had toen een zelfmoordpoging gedaan door een geweer onder zijn kin te zetten. Wie heeft dat allemaal kunnen betalen? Daar zeggen ze niets over. Hij kreeg het gezicht van iemand anders... http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/3084351/2017/02/18/Tien-jaar-geleden-schoot-hij-zich-een-kogel-door-het-hoofd-Hij-overleefde-en-kreeg-nu-een-nieuw-gezicht.dhtml

DN op 18-02-2017 16:08

Dit is het programma van Geert Wilders.. http://www.rtlnieuws.nl/nederland/politiek/dit-is-wat-geert-wilders-met-zijn-pvv-wil 

De andere politiekers zullen dat natuurlijk allemaal verwerpen omdat ze de islam als godsdienst erkennen & geen discriminatie van die "godsdienst" willen aanvaarden, de bal ligt volgens mij in het kamp van de andere politiekers, ze zullen toch eens een betere studie over de islam moeten doen dan ze tot hiertoe hebben willen doen!

Wardje op 18-02-2017 16:09

Wardje op 17-02-2017 , een paar minuten uit het het betoog van Villiers op TVLiberté , blijft toch slecht te lezen omdat de alinea's niet volgens inhoud zijn verdeeld , en hier en daar een karakter is weggevallen . Hier nog eens op  hopelijk goed op een rijtje:Islam wil zeggen: 3 incomptabilité's (dingen die niet overeengebracht kunnen worden , met het Westen w).1.  >Dzjiehad    a. de dzjiehad van de (gewelddadige) oorlog       b. de dzjiehad van (een andere) beschaving       c. de demografische dzjiehad. Dzjiehad is verovering , dus een andere mensheid , een onderworpen mensheid . Islam wil zeggen onderwerping aan Allah. Dat kunnen we niet aanvaarden , het betekent meer dan alleen aanslagen , het is oorlog , het is verovering.2.  >De Sjarieja, de wet , Thomas van Aquino zei : de Islam is de Morenwet, de wet der Moren . Dat had hij goed gezien . Islam is niet een godsdienst , het is veel meer dan dat . Het is een politiek-religieus systeem . Dat wil zeggen een natie , een maatschappij , een religie , een wet .De wet van de Islam , de wet van Allah , het ongeschapen woord , men kan die niet aanpassen , modificeren (V. past hier iets toe op de sjarieja wat strikt genomen alleen geldt voor een van de grondslagen ervan, de Koran ab.) en dus geen scheiding tussen het geestelijke , het spirituele en het tijdelijke .3.  >De Oemma , Deze is misschien wel de belangrijkste .Koning Hassan II heeeft me gedurende een lang gesprek gezegd: nooit zult u  Marrokanen broeders van de Fransen kunnen maken (wordt vervolgd)https://www.youtube.com/watch?v=eKXCVAliw6Q Na 22:00. In feite zijn dit  bij lange niet na de belangrijkste gedeeltes en zullen  de lezers van de site de genoemde zaken bekend zijn ; toch is het instructief ze letterlijk op een rijtje te zien . Vooral ook om het in conversatie te kunnen gebruiken . Ik heb eerder soortgeijke tritsen gegeven , mede door mijn ervaring met het noemen van de "3 fundamentele ongelijkheden in de islam" (Hans Jansen), namelijk die1. tussen gelovige en niet-gelovige2. tussen man en vrow(en dan komt de uitsmijter)3. tussen vrije en slaaf

DN op 18-02-2017 16:16

"‘De Fake News Media media (de falende @nytimes, @NBCNews, @ABC, @CBS, @CNN) zijn niet mijn vijanden, het zijn de vijanden van de Amerikanen!’, schreef hij." Dat was Trump die dat zei, deze zouden valse informatie verstrekken, hij bindt dus de strijd aan met deze media. http://www.standaard.be/cnt/dmf20170218_02737918

DN op 19-02-2017 15:31

Doen de Zweden of hun neus bloedt, straks zullen ze echt gaan bloeden! http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2896081

DN op 19-02-2017 15:40

Zo gemakkelijk is het voor moslims om vrouwen te verkrachten & mensen te onthoofden! http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170219_02738423

DN op 19-02-2017 18:27

Wilders heeft geen overweldigende meerderheid achter zich volgens de peilingen, laat ons hopen dat het tijdens de verkiezingen eens beter zal gaan dan vroeger? https://www.bing.com/search?q=Volgens+de+nieuwste+Peilingwijzer+is+de+PVV+vs+VVD%3F&qs=n&form=QBRE&sp=-1&pq=volgens+de+nieuwste+peilingwijzer+is+de+pvv+vs+vvd%3F&sc=0-51&sk=&cvid=998AA7FCB301441C88B080DE15CED60D

Bambi op 19-02-2017 20:10

DN 19/02/2017 15:40

Natuurlijk heeft hij geen respect,die kennen dat niet en weten niet wat het wil zeggen.Voor velen gebruiken ze de vrouwen als een (object)

Mvg

DN op 19-02-2017 21:03

Bambi, dat weet ik & U & alle Xandernieuws bezoekers, maar spijtig genoeg niet die het zouden moeten weten, die overal in het bestuur zitten hun zakken te vulllen ten koste van de mensen hun ellende dat door hen wordt gecreeerd omdat ze altijd de verkeerde beslissingen nemen & altijd tegen het eigen volk zijn maar toch aan de macht kunnen blijven door een systeem dat zo corrupt is als het maar kan zijn...

DN op 19-02-2017 21:04

Oeps Bambi, heel veel vriendelijk groetjes nog & sterkte!

DN op 20-02-2017 00:42

YouTube gaat stoppen met verplichte reclame, dat werd tijd, maar ze gaan het nog niet direct invoeren, pas volgend jaar, ik doe alles via WordPress om van de reclame af te zijn, enfin goed dat ze zelf ook gaan stoppen met de vervelende reclame! http://nl.metrotime.be/2017/02/19/must-read/youtube-schaft-verplichte-reclame-af/

DN op 20-02-2017 00:50
DN op 20-02-2017 01:07

RTL was de broer van Wilders gaan interviewen, dat deden ze omdat ze wisten dat zijn broer een tegenstander is! Geert heeft alle geplande gesprekken bij die zender weer afgezegd. Van je familie moet je het hebben? "De teller van het aantal televisiedebatten waar Wilders aan mee zal doen, staat nu nog maar op twee. Op 13 maart gaat hij bij EenVandaag in debat met Rutte. Een dag later doet hij mee aan het slotdebat van de NOS, waarbij hij de strijd aan gaat met PvdA-leider Lodewijk Asscher."

http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2017/02/wilders-zegt-tv-debat-af-na-interview-rtl-met-broer

Denclaas op 20-02-2017 12:12

Iedere  christen  weet  dat  je  het  nummer 666 (tekenvan het beest) niet  mag laten  aanbrengen  op  je  hand of  voorhoofd.Laatst   profeteerde  Jean Schoonbroodt  dat  christenen  niet  onlinebetalingen  mogen  doen ,  omdat  dit  het   systeem  van  het beest  is.Zelf  geloof  ik  ook  dat het logisch is  dat  ook  gebruik  maken  van  dit  systeem  al  verkeerd  is.Zijn  er   al  voorbereidingen  getroffen  door  christenen  voor  alternatieve betalingen,  en/of  alternatief  bankieren,  christelijke winkeleigenaars die  alternatieve betaling  aanvaarden ?Zelf  dacht  ik  aan  zilveren munten  kopen,  en  daarmee  betalen  als  dat  kan  ?Wie  kan  een  goed  advies  geven  ?

Luuk op 20-02-2017 13:22

DN, 15 maart zijn er verkiezingen in Nederland en in de peilingen loopt de PVV al weer stevig terug, ook al wordt de PVV misschien nog wel de grootste partij. Alleen als er net aanslagen zijn geweest willen wat meer mensen PVV stemmen. Het betekent concreet dat Nederland de komende jaren dus weer overspoeld gaat worden met "vluchtelingen". Het betekent ook dat de meeste Nederlanders nog steeds niet beseffen wat er echt gaande is. In 57 moslimlanden dachten ze ook dat het "allemaal wel mee zou vallen met de islam", en dat bleek uiteindelijk een fatale misrekening.

DN op 20-02-2017 14:40

Luuk, je hebt gelijk, het voorspelt niet veel goeds, mensen zijn niet echt geinteresseerd in hun veiligheid blijkbaar, ze denken roekeloos over dingen, de meeste mensen hun IQ is ver beneden maats, men wil ook niets aannemen van iemand die het heeft onderzocht, zolang ze er zelf geen problemen mee hebben gehad geloven ze dat niet! Dan mogen wij duizend keer herhalen dat moslims gevaarlijk zijn, dan zullen hun dat duizend keer blijven ontkennen tot ze zelf hun kop zijn kwijtgespeeld maar dan is het te laat. Onze eigen familie gelooft ons niet & ook niet onze vrienden, bedroevend is dat wel. Wie meer weet, lijdt er ook psychisch onder, je wordt uitgekotst. Mvg,

DN op 20-02-2017 15:03

Ik had ook nog een bericht verzonden over betogers in Spanje die meer moslim-instroom eisten, was wel georganiseerd door links, waarschijnlijk nabootserij van de opstanden tegen Trump in Amerika, maar die betogers zijn wel te dom om te helpen donderen als je het mij vraagt!

DN, u doet voorkomen of er telkens berichten van u niet gepbliceerd worden.  Uw berichten worden gewoon gepubliceerd. zie : 

DN op 20-02-2017 00:50

Zijn die Spaanse betogers hun hersens verloren ofzo? http://nl.metrotime.be/2017/02/19/must-read/spanjaarden-betogen-meer-vluchtelingen/

Mod.

DN op 20-02-2017 15:41

Nee beste moderator, er waren er meer gepost dan dat, ik beweer niet dat U dat bent! Ik zei bij punt.nl, ik zei ook als de moderator het nog niet heeft geplaatst, heb ik niets gezegd natuurlijk, dan zal het er nog wel bijkomen later... heb je dat bericht dan niet gezien? Mvg, 

Al uw postings zijn gepubliceerd, dat is u nu al vele malen gezegd en u bent de enige die voortdurend denkt dat punt.nl uw postings blokkeert, wat niet het geval is. Mod.

DN op 20-02-2017 15:52

Verwijderd. Mod.

DN op 20-02-2017 15:55

DN, u begint nu te zeuren. Mod.

Bambi op 20-02-2017 16:10

Onacceptabel, verwijderd. Mod.

DN op 20-02-2017 16:19

Ja beste Mod, maar dat bericht van mij was er eerder toch, toen stond het er nog niet op, uw plaatsing. Nu staat dit er inderdaad op, ik geraak er maar niet aan gewend dat de nieuwe berichten er eerder op komen dan de oudere berichten, maar er verdwijnen er ook door onbekende redenen voor mij, ik beschuldig U nergers van hoor! Ik zei alléén maar dat er berichten bij Punt.nl verdwijnen. Mvg,

DN, u droomt. Mod.

DN op 20-02-2017 17:14

Verwijderd. Mod.

DN op 20-02-2017 17:26

Ik geef toe dat geduld niet mijn sterkste kant is...

Bambi op 20-02-2017 19:34

Mijn excuses  xander,eerste keer dat ik buiten mijn boekje ging.

Zal niet meer gebeuren. 

Mvg

Afgesproken ;-) Mvg. Mod.

Bambi op 20-02-2017 20:15
Pier op 20-02-2017 21:54

Denclaas op 12.12: ik zou me niet druk maken over zilveren munten o.i.d. Denclaas. Ik zou de profetie van Jean Schoonbroot niet al te letterlijk nemen als ik jou was en gewoon online betalen als het nodig is. Dat is mijn advies.

DN op 20-02-2017 23:27

DN 3 postings incl. deze verwijderd. Het beheer heeft genoeg van uw geklaag. Mod.

Bambi op 21-02-2017 15:26
Luuk op 21-02-2017 18:16

Eindelijk krijgt moslim Yasser Feras/Jesse Klaver wat tegenwerking https://fenixx.org/2017/02/21/jesse-yasser-feras-klaver-half-marokkaan-met-knuffel-gehalte/

Bambi op 21-02-2017 21:38

Harry 21/02/2017 18:17

Ja zeg,wat is dat allemaal. Niks voor mij.

Mvg

Harry op 21-02-2017 22:24

@ Bambi dat is je toekomst als je je hoofd in het zand blijft steken en weigert de feiten onder ogen te zien .

Dit is tevens de reden dat ik aanstaande Maart op de PVV stem om dit soort rotzooi een halt in Nederland toe te roepen .

-- ik ben geen wegkijker en schuw ook de confrontatie niet.

Pagina<<<697071
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld