Headlines




19-07-17

- Parlement Israël stemt in met wet om Jeruzalem ondeelbare hoofdstad te houden
 


18-07-17

- Sovjet dissident: EU superstaat met onbeperkte massa immigratie is al 30 jaar oud links complot
 


17-07-17

- 'Italiaanse overheid houdt ebola uitbraak door migranten achter voor publiek'
 


16-07-17

- VN wil tienduizenden Afrikaanse migranten uit Italië per bus naar Duitsland en Nederland sturen
 


15-07-17

- Vaticaan verkettert blanke evangelische christenen als onwetende eindtijd fanatici
 


14-07-17

- Kerk neemt illegale asielzoeker op: Mogelijk meer dan 50 kinderen besmet met TBC
 


13-07-17

- 'Mogelijk arrestatiebevel Erdogan wegens genocide na officiële aanklacht Zweedse politici'
 


12-07-17

- NAVO chef Stoltenberg dreigt Rusland impliciet met oorlog over Oekraïne
 


11-07-17

- Ranglijst beste landen voor immigranten: Zweden nr. 1, Nederland 8e
 


10-07-17

- Paus Franciscus: 'Gevaarlijke alliantie' VS en Rusland bedreiging voor immigratie

- 'Russische advocate die Trump info wilde geven ingezet door Democraten'
 


09-07-17

- Na ruim 1100 aardschokken: Zorgen over uitbarsting supervulkaan Yellowstone nemen toe
 


08-07-17

- G20 Hamburg: Links wil dit geweld en deze anarchie over heel Europa verspreiden
 


07-07-17

- Trump in Polen: Fundamentele vraag is of Westen wil overleven en opstaan tegen islam
 


06-07-17

- Turkse overheid neemt ruim 50 christelijke kerken in beslag, Westen zwijgt
 


05-07-17

- Bizar: Franse president Macron zegt te gaan regeren als Romeinse god Jupiter

- 'VS, Rusland en China maken neutronenbommen klaar voor aanval op Noord Korea'
 


04-07-17

- Rutherford Instituut: Toekomst Westerse burgers is totalitaire controle en onderdrukking
 


03-07-17

- Putin bekritiseert Europa: Massa immigratie en genderwaan leiden tot 'Volkstod'
 


02-07-17

- Amerikaanse overheid bereidt zich voor op ruimtestorm zonnedeeltjes
 


01-07-17

- Hackersgroep Anonymous waarschuwt voor plotselinge Derde Wereldoorlog
 


30-06-17

- Parijs krijgt 'no-go zone' app; Tsjechen mogen zelf terroristen neerschieten
 


29-06-17

- Europa's oudste opiniepeiler: Ruime meerderheid bevolking lidstaten verwacht uiteenvallen EU
 


28-06-17

- CNN kopstuk Van Jones: 'Russische inmenging verkiezingen is onzinverhaal'

- Hoofd migratiebureau in Bayern: Uiterlijk in november begint het
 


27-06-17

- CNN producent: Samenzwering Trump met Rusland is inderdaad nepnieuws

- 'VS daagt Rusland uit en bereidt grote aanval op Syrië voor'
 


26-06-17

- Italië totaal failliet, krijgt onbeperkt geld van ECB om instorten eurozone te voorkomen
 


25-06-17

- Hoofd Zweedse rijkspolitie over chaos en geweld door migranten: 'Help ons, help ons!'
 


24-06-17

- Amerikaanse staat Delaware staat abortus tot en met geboorte baby toe
 


23-06-17

- Rusland bouwt militaire basis in zuiden Syrië, dichtbij grens Israël en Amerikaans garnizoen
 


22-06-17

- Linksgroene fractie EU parlement wil complete Syrische dorpen naar Europa halen
 


21-06-17

- 'Meer dan 50% kans op wereldwijde financiële crash in 2018'
 


20-06-17

- Twee mislukte islamitische aanslagen op Britse kinderen en station Brussel

- Vredesmars 'tienduizenden' Europese moslims compleet debacle: Slechts 250 deelnemers
 


19-06-17

- 'VS legt enorme voorraden aan voor komende grote wereldcrisis'
 


18-06-17

- Wetenschappers vrezen spoedige uitbarsting Yellowstone supervulkaan VS
 


17-06-17

- 10 Amerikaanse staten scheiden zich officieus af van VS om klimaatbeleid
 


16-06-17

- Breekt Trump na Parijs ook met riskante klimaatmanipulatie door chemtrails?
 


15-06-17

- Omvolking Europa komt op stoom: Immigratie in jaar tijd met 48% gestegen
 


14-06-17

- Global warming wetenschappers poolcirkel geblokkeerd door extreem veel ijs
 


13-06-17

- Golfstaten overwegen militaire actie tegen Qatar, dat beschermd wordt door Turkije
 


 














































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Even wat anders... (Praatcafé 102)

Reacties

Pagina<<<818283
Singleman op 24-07-2017 18:18

Oma, dat heb je weer goed gezien! Vriendelijke groet.

Qromwel op 24-07-2017 20:08

Singleman op 24-07-2017 13:48: Ik ben abonnee. Als ik meer wil lezen moet ik inloggen. Gaat het om de url van 17:02? Kopieer de url, plak hem in het venster van uw browser, enz.

Qromwel op 24-07-2017 20:21

Oma op 24-07-2017 15:40: Het weggeven van belastinggeld is een blijk van grove minachting van de mensen die het met werken opgehoest hebben. Zo heb ik het politici nog niet horen noemen. Moet ik Geert en Thierry toch eens laten weten.

Singleman op 25-07-2017 12:05

Bill Warner over feiten & meningen... https://www.youtube.com/watch?v=Z9Ps5_my7lY

Singleman op 25-07-2017 12:26

Conclusie, islam gaat meer over het bestrijden van de kafir met geweld, het gaat veel meer over Mohammed dan over Allaah! In het begin probeerde hij gewoon zijn leugens te verkondigen maar zonder succes, daarom is hij overgegaan tot het warlord systeem, dat was meer succesvol, als men niet naar hem wilde luisteren werd men gewoon vermoord, dat is wat moslims vandaag ook nog steeds toepassen, de bewijzen hebben we gezien, maar die het voor het zeggen hebben willen het niet zien & de grote massa laat zich graag bedriegen.

De rijken hadden hem toen gesteund voor de opbouw van zijn leger, ook de katholieke kerk had daar toen al een heel vuile rol gespeeld door zijn ego te strelen dat hij de verwachte profeet was die het heidendom zou vernietigen! De katholieke kerk had ook belangen bij de uitroeing van de heidense Hindoes! Zo hebben ze dan een mosnterverbond begonnen met de zogenaamde profeet van de islam. Daarom dat de katholieke kerk het vandaag ook weer opneemt voor hun goedkope stoottroepen, de moslims & hun islam, deze kerk heeft ook veel politieke invloeden overal die slecht zijn voor de gewone mensen die niet aan de macht zijn & maar worden bespeeld als kiesvee!

Qromwel op 25-07-2017 14:40

Singleman op 24-07-2017 23:23: Haaretz update 10 á 20X/dag. Pagina's worden geruimd. Ieder moment is er weer nieuws aan de knikker. Maar volgens hun bericht was het een Christen. Inmiddels zijn er meer aanhoudingen verricht. Google: Henriette Karra.

Qromwel op 25-07-2017 16:23

http://russiafeed.com/putin-is-asked-to-sanction-poland-over-anti-monument-bill/

Singleman op 25-07-2017 16:36

Qromwel, ja, maar wat is er nu waar hè? Het zal wel een Jood zijn zeker? Of geloof je dat het christen is? Je twijfelde zelf toch ook over hun berichtgeving...

Harry op 25-07-2017 16:36

Trump draagt nieuwe ambassadeur Den Haag voor – NRC schiet in een islamkramp

https://fenixx.org/2017/07/25/trump-draagt-nieuwe-ambassadeur-den-haag-voor-nrc-schiet-in-een-islamkramp/

Harry op 25-07-2017 19:09

Youtube verwijdert het acount van The Clarion Project censuur want ja islam is heilig .

https://clarionproject.org

Clarion Project's YouTube account has been taken down, silencing Clarion Project's educational work informing the public about the dangers of radicalism.We appeal to YouTube to reverse this decision and empower us to continue our important work.We thank our readers for your continued support and look forward to providing incisive hard-hitting video content as soon as this issue is resolved. 

Qromwel op 26-07-2017 06:53

Singleman op 25-07-2017 16:36: Google dezenaam: Henriette Karra. Dat is haar naam.

Qromwel op 26-07-2017 06:59

Singleman op 25-07-2017 16:36: Ik zeg nergens dat ik aan de berichtgeving van Haaretz twijfel, het is meer hun manier van brengen, opmaak  en benadrukken. Dat heb je bij Nederlandse kranten net zo goed. Men is vaak geabonneerd op het medium waar men zijn mening bevestigd ziet. Ik merk dat bij mensen met het Reformatorisch Dagblad, Volkskrant, NRC, Telegraaf, Katholiek Nieuwsblad, Elsevier, enz.

Singleman op 26-07-2017 10:20

Qromwel, inderdaad de twee tegenstrijdige berichten staan op Google, daar zijn we vet mee, in ieder geval, eermoorden gebeuren veel meer bij moslims..... & ook nog veel andere vormen van geweld & moorden. Vriendelijke groet.

Singleman op 26-07-2017 10:51

Twee tegenstijdige linken over hetzelfde geval, wat is er nu eigenlijk waar? http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/christian-man-kill-daughter-muslim-prisoner-relationship-israel-sami-karra-henriette-ramle-honour-a7846581.html Christen man?

De andere link is nog steeds niet gewijzigd! http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/christian-man-kill-daughter-muslim-prisoner-relationship-israel-sami-karra-henriette-ramle-honour-a7846581.html Er zijn wel meer links dat het een christen Israeli is, dat heeft waarschijnlijk voor verwarring gezorgd?

Singleman op 26-07-2017 10:59

"De Arabieren in Israël vormen 20 procent van de totale bevolking, maar van de vermoorde vrouwen is de helft Arabisch."

Singleman op 26-07-2017 14:29

Sorry, de vorige link was op mijn PC geheugen blijven staan ondanks ik de ander wel al had vastgelegd, deze is dus de echte andere link, de vorige was zonder mijn bedoeling twee keer dezelfde link, ik bedoelde wel twee verschillende linken door te geven.... http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Palestina/article/detail/3212843/2017/07/19/Jouw-relatie-is-een-schande-voor-de-familie-Israelier-vermoordt-17-jarige-dochter-omdat-ze-verliefd-was-op-moslim.dhtml

Singleman op 27-07-2017 14:22

"Israëliër vermoordt 17-jarige dochter"... maar in de tekst zelf zeggen ze ook dat het een christelijk gezin was in de andere Nerlandstalige link, dus Qromwel zal wel gelijk hebben in dit geval.... "Het meisje wist dat het nieuws van de bekering slecht zou vallen bij haar christelijke familie."

Qromwel op 27-07-2017 15:28

Singleman op 27-07-2017 14:22: Het niet om mijn gelijk, ik verwees alleen maar naar een uitgesproken Israelische, vaak venijnige krant.

Singleman op 27-07-2017 15:49

Ja Qromwel, maar ik was wel mis met mijn idee over ook een Joodse eermoord, het was dus wel degelijk een christen, vriendelijke groet.

Qromwel op 27-07-2017 16:54

Singleman op 27-07-2017 14:22: Misschien was bekend dat het geen Jood of Islamiet is, dus "dan zal het wel een Christen zijn".

Singleman op 27-07-2017 20:04

Qromwel, dat de koude oorlog tussen Amerika & Rusland nog steeds aan de gang is, denk ik ook wel..... maar ik ben voor onafhankelijkheid, & dat mag Oekraine ook zijn als ze maar niet met de EU gaan aanpappen.

Het vorige onderwerp, we zullen het woord "christen" maar tussen haakjes zetten dan? 

Pagina<<<818283
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld