Headlines



- Hongaarse premier waarschuwt Europa voor toekomstige christenvervolgingen
 


12-10-17

- 'Spanje dreigt Catalaanse leider impliciet met executie, stuurt duizenden troepen'
 


10-10-17

- Hackers kraken via SMS authenticatie simpel uw email en bitcoin
 


08-10-17

- Waarom de officiële mediaversie van aanslag Las Vegas louter nepnieuws is
 


05-10-17

- 'Aanslag Las Vegas kan onmogelijk door één man zijn gepleegd'
 


03-10-17

- Dodelijkste schietpartij in VS ooit eist meer dan 50 mensenlevens - UPDATE 13.50 - 15.00 - 17.30
 


01-10-17

- Gevaarlijk precedent: Eerste Afrikaan krijgt wegens klimaat asiel in Europa
 


29-09-17

-  Migranten verwelkomd met soms tienduizenden euro's - per maand
 


20-09-17

-  Multimiljonair Abramowitz na VN toespraak Trump: Derde Wereldoorlog feitelijk al uitgebroken
 


19-09-17

-  Vrijheid bijna verdwenen in oprukkende digitale politiestaten Europa en Amerika
 


18-09-17

-  Grensmuur Hongarije dringt illegale immigratie met 99% terug - (21.10 uur aangepast)
 


17-09-17

-  Wetenschappers bang voor uitbarsting supervulkaan door kernproef Noord Korea
 


16-09-17

-  Honderden Amerikaanse tanks en houwitsers in Polen gearriveerd
 


15-09-17

-  Frankrijk: Enkele zwaargewonden na drie moslim aanslagen op straat

- Britse generaal: Aanslag metro Londen was 'absoluut 100% islamistisch'
 


14-09-17

-  'Plan Juncker voor EU-superstaat betekent komst miljoenen Afrikanen en Arabieren'
 


13-09-17

- Politie Zweden erkent onhandelbare verkrachtingsexplosie sinds massaal toelaten migranten
 


12-09-17

-  Een week asielterreur: Dagelijks mishandelingen en verkrachtingen door migranten
 


11-09-17

- Palestijnse terreurgroep mag officieel deelnemen aan Duitse verkiezingen
 


10-09-17

-  China waarschuwt Trump opnieuw Noord Korea militair te steunen bij aanval VS
 


09-09-17

- ARD redacteur bevestigt Westerse mediadictatuur: 'Burgers worden totaal bedrogen'
 

 













































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

Amerikaanse wetenschappers ontdekken dat chemotherapie kanker versnelt
Amerikaanse wetenschappers ontdekken dat chemotherapie kanker versnelt

 
Eigenlijk zou er bij iedere chemokuur de sticker 'GEVAAR: GIF' moeten worden geplakt. Vanwege de miljardenwinsten doet de kankerindustrie er alles aan veel effectievere en goedkopere medicijnen te onderdrukken.
 
Amerikaanse wetenschappers hebben tot hun eigen verbazing het antwoord gevonden op de vraag waarom kankercellen in laboratoria zo makkelijk zijn te bestrijden, maar in het menselijk lichaam zo moeilijk zijn uit te roeien. De nog altijd breed toegepaste chemotherapie blijkt het DNA van gezonde cellen dermate te beschadigen, dat deze een proteïne afscheiden waardoor niet alleen de groei van de kankertumor versnelt, maar de patiënt ook resistent wordt gemaakt tegen verdere behandeling. Volgens Mike Adams van Natural News is chemotherapie dan ook bij slechts 1% tot 2% van alle kankerpatiënten effectief.
Chemotherapie zorgt ervoor dat gezonde cellen het proteïne WNT16B afscheiden. Dit wordt door kankercellen opgenomen, waardoor deze 'gaan groeien, andere gezonde cellen aantasten en vervolgens zelfs resistentie tegen verdere therapie veroorzaken,' aldus Peter Nelson van het Fred Hutchinson Cancer Research Center in Seatlle. De door de wetenschappers 'volkomen onverwacht' genoemde opzienbarende resultaten van het onderzoek, die in ieder geval van toepassing zijn op prostaatkanker, borstkanker en eierstokkanker, werden gepubliceerd in het gezaghebbende Nature Medicine.
 
'Kankercentra zijn gifcentra'
Holistische en andere natuurgeneeskundigen beweren al jaren dat chemotherapie een schandalige medische fraude is dat het immuunsysteem van kankerpatiënten juist afbreekt in plaats van sterker maakt, zodat de kans dat de kanker terugkeert alleen maar wordt vergroot. 'Deze laatste onderzoeksresultaten bevestigen wat wij al jaren weten, namelijk dat chemotherapie plat gezegd vergif is,' concludeert Mike Adams van Natural News. 'Het is geen behandeling, het is geen medicijn, het voorkomt niets en het is geen geneesmiddel. Het is gif dat vrijwel geen enkele medicinale waarde heeft, met uitzondering voor misschien 1% of 2% van de kankergevallen.'
 
Het is nu bewezen dat de belangrijkste bijwerking van chemotherapie kanker is. 'Kankercentra zouden daarom de benaming 'gifcentra' moeten krijgen,' schrijft Adams. 'Ze vergiftigen patiënten met een giftige cocktail van chemicaliën waarvan de moderne wetenschap nu heeft aangetoond dat deze de groei van de kankertumor versnelt!' (1)
 
Kankerindustrie houdt goedkoop en effectief medicijn tegen
Begin dit jaar haalden wetenschappelijke onderzoekers van de Universiteit in het Canadese Edmonton het nieuws met hun ontdekking dat er al jaren een veel effectiever medicijn bestaat tegen kanker, maar dat de toepassing hiervan door de machtige farmaceutische industrie -en via de door hen gecontroleerde medische autoriteiten- wordt geblokkeerd.
 
Het medicijn dichloroacetaat (DCA), dat wordt gebruikt bij bepaalde stofwisselingsziekten, heeft nauwelijks bijwerkingen en is volgens de onderzoekers een veel goedkoper, veiliger en vooral effectiever medicijn tegen kanker. Omdat de gevestigde kankerindustrie echter miljardenwinsten maakt met de bestaande peperdure -maar nauwelijks werkende- medicijnen en therapieën wordt het gebruik van DCA tegen kanker nog altijd tegengehouden, met over de hele wereld miljoenen onnodige sterfgevallen als gevolg.
 

Xander
 
 
Zie ook o.a.:
 

Reacties

natuurgeneeskundeiskwakzalverij op 04-09-2014 10:33

Toch opvallend dat ik in ieder geval 3 mensen ken die door de chemo van kanker genezen zijn en inmiddels al dik 10 jaar schoon zijn. Maar die zullen zeker nooit kanker gehad hebben en door de medische wetenschap voorgelogen zijn... Die holistische genezers doen inderdaad veel beter werk, zie Sylvia Millecam...

Ineke van der Woude op 05-09-2014 10:26

Het is niet allemaal zwart wit.

Er zijn zoveel verschillende soorten kanker en vormen daarvan, en niet elk mens reageert hetzelfde. Ik geloof wel degelijk dat de farmaceutische industrie verschillende theoriën en behandelmethoden..afkraakt.. immers, hetgaat hier om heel veel geld.Ikzelf heb 11 jaar geleden borstkanker gehad en geen chemo, wel bestraling.Tot nu toe gaat het prima met me.

Mar op 05-09-2014 16:31

Zo ken ik ook een vrouw die van twee verschillende soorten kanker tweemaal zónder chemo (tegen het advies in) is genezen (we zijn nu vijf jaar verder). En ja, ook een vrouw die mét chemo is genezen.Zoals Ineke zegt: het is niet zo zwart/wit.

l c op 06-09-2014 16:54

gezond verstand gebruiken ,maar als we niet weten wat we binnen krijgen hoe kun je dan kiezen welke behandelin goed is 

Row op 06-09-2014 18:20

Dus ik ben voorgelogen in 2009?? Ik heb dus geen kanker gehad?? Ik was 27 jaar en doodmoe! Ja ik heb kanker gehad, en een agressieve vorm ook nog eens, ik heb chemo gehad en nu 5 jaar schoon! Nee de natuurwetenschap is goed?? Zie Millecam.... Ze weten het allemaal zo goed die natuurwetenschappers! Ahum. Gewoon gezond verstand gebruiken en goed op je eten letten. Vroeger aten mensen geen chips, snoep, koek en weet ik niet wat voor narigheid. Nu zie je niet anders dan cola flessen, snoep, koek en weet ik niet wat voor rotzooi in karretjes. Ik heb alleen maar groente, fruit en gedroogd fruit als dadels, abrikozen etc in mijn kar. Snoep/koek is verboden in huis, even als brood, chips, rijst, aardappels, melk. Wij eten havermout met amandel/cocos/sojamelk. En we maken shakes van 250ml sojamelk, 4 eetlepels havermout, 1 banaan en 2 theelepels rauwe cacao poeder. Voor mij geen rotzooi meer. Ik ga voor "echte" gezondheidszorg en geen ziektezorg!

Paula1976 op 07-09-2014 20:57

Zo ontzettend slap dat mensen altijd maar weer terug grijpen op Silvia Millecam!! Hoeveel mensen zijn er ondanks, of dankzij, de behandelingen van de reguliere geneeskunde overleden?? Hoeveel mensen gaan ondanks de chemo toch Dood??? Nee, lang leven de reguliere gezondheidszorg!! Poehh....daar wordt een mens echt beter van! Hoeveel kankerpatiënten krijgen na chemo en schoon te zijn geweest later toch weer kanker? Maar nee.....geen kwaad woord over de reguliere gezondheidszorg. Maar dan gaat 1 bekend persoon dood die er voor kiest om een andere weg te bewandelen en dan krijgt deze alternatieve zorg jarenlang nog altijd de zwarte piet toegeschoven! Lekker krom hoor! Want er zijn heel veel mensen genezen dankzij de alternatieve gezondheidszorg, mensen die er voor kiezen om hun immuunsysteem te versterken ipv plat te laten gooien. Wijze mensen vind ik dat.....heel wat wijzer dan menig mens die zich door een oncoloog chemo laat aanpraten!

Paula1976 op 07-09-2014 21:37

Reactie van mijn nichtje die op dit moment bezig is met haar master voor (voor zover ik haar studie helemaal begrijp) laborante in kankeronderzoek:

Hier het artikel waar het over gaat. De onderzoekers hebben uitgevonden hoe WNT16B gereguleerd door NF-kB na DNA schade ervoor kan zorgen dat Wnt pathway geactiveerd wordt in kanker cellen waardoor die overleven en de ziekte kan evolueren. Het artikel gaat over resistentie ontwikkeling tegen kankermedicijnen, niet dat het kanker versneld!http://www.nature.com/nm/journal/v18/n9/full/nm.2890.html

rdg op 07-09-2014 22:22

Omg Row. .. dan hoop ik voor je dat je gelijk hebt want anders hou je jezelf de rest van je leven voor de gek...

bert emmens op 08-09-2014 01:05

mijn jongste zoon is nu5 jaar geleden overleden aan het zgn Ewing sarcoom.Na uitbehandeld te zijn na6 dime kuren en diverse bestralingen werd zijn bloedfabriek in 1 keer vernietigd omdat er nog een uitzaaiing zat die wegbestraald moest worden voordat hij voor een nieuwe therapie in Leiden behandeld zou worden.Dit gebeurde in 1 keer ipvde gebruikelijke 5 of 6 keer.....Hij kwam er jankend vandaan en is mijns inziens gewoon kapot bestraals met dank aan prof.--- van het umcg in groningen...als ik er meer sloegel van zou hebben had ik je aangeklaagd --- ....je wordt bedankt prof g en dr p

Wanderer op 08-09-2014 08:14

Er zijn mensen genezen door chemo. Maar hoeveel van hun sterft als nog door kanker maar behandeling van chemo? Genoeg mensen die sterven. En Ben het ermee eens, 1 bekend persoon sterft door alternatieve wijze, heel Nederland valt daarover. Daarbij hoelang bestaat de reguliere geneeskunde? 100 jaar ongeveer. Hoelang hebben de mensen zich laten helpen door mensen die verstand hadden van planten? Al eeuwen en opeens zou dat niet meer goed zijn, dat maak je Me niet wijs. Daarbij heb ik eens een artikel gelezen op Niburu.nl, dat er rond 1920 - 1930 iemand een apparaat had uitgevonden, die met frequenties kankercellen kapot kom laten trillen. Hij kwam erachter dat elke oankersoort en ook bij de mens de kankercel een andere frequentie had. Hij zou 5 mensen hebbe geholpen, waarvan 3 of 4 mensen genezen waren. Doktoren wilde dit apparaat kopen. De bedenker van dit apparaat maakte nog enkele van deze uitvinding. Gaat terug en opeens waren de doktoren niet meer geïnteresseerd daarin. De Farma had geld toegestopt. Ook is allang bekend dat thc olie kanker afbreekt. ZE weten alleen nog niet voor welke kanker soorten dit allemaal geld. Ook is er een arts in Amerika, die stamcel onderzoekt als je kanker hebt. Hij bekijkt wat je nodig hebt aan gezonde vitamines en diend dit toe. Hij zou mensen die al met 2 benen in de kist stonden eruit hebben gehaald. Ook is er een meisje overleden, zij werd gezond verklaard. Half jaar later kwam de kanker terug. De arts zei dit kan niet. Weer onderzocht weer geholpen, meisje weer gezond, 2 jaar later sterft het als nog. Toen kwamen ze erachter dat haar hersenen waren aangetast door de chemo die ze toegediend kreeg voordat ze bij die goede man terecht kwam. Het is inderdaad wat goed is voor de ene hoeft niet goed te zijn voor een ander. Wat wel is, dat ze chemo eens moeten onderzoeken voor welke kankersoorten dit wel goed is. En dat ook met thc olie, zodat Men de beste behandeling krijgt. Alleen de farma industrie is erop gemaakt om geld te verdienen, dus mensen ziek houden en niet beter maken. En dat moet eens afgelopen zijn. Het is ook bekend dat maar 17% van de medicijnen die door hun worden uitgebracht maar werking heeft.

engineer op 08-09-2014 22:10

Dit is een satirisch artikel toch? Want van wat er in staat klopt geen bal. 

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld