home | beheer | stats | punt.nl

Top viroloog vindt bewijs dat Mexicaanse griepvirus uit laboratorium komt
Maatschappij | NWO-UFO-Complot | 25 November 2009 | 16:49:28
Top viroloog vindt bewijs dat Mexicaanse griepvirus uit laboratorium komt
Vaccinatiepropaganda Duitsland lijkt mislukt - WHO: Mogelijk nieuwe dodelijke combinatie varkensgriep en vogelgriep

 
 
Adrian Gibbs, de Australische top viroloog die al in maart suggereerde dat het Mexicaanse griepvirus mogelijk uit een laboratorium afkomstig is, heeft gisteren de resultaten van zijn onderzoek gepubliceert. Volgens Gibbs en zijn mede-wetenschappers is het veel waarschijnlijker dat het virus kunstmatig door mensen is gemaakt, dan dat het hier om een natuurlijke mutatie gaat.

De nieuwe variant van het H1N1 virus, die voor het eerst in april in Mexico en de VS opdook, zou wel eens het resultaat kunnen zijn van een doelbewuste samenvoeging van drie virussoorten die van drie continenten afkomstig zijn. Tevens schrijven Gibbs en zijn Australische collega's in het blad Virology Journal dat dit óf in een laboratorium óf zelfs bij een vaccinproducent gebeurd kan zijn.

Zes maanden geleden legde Gibbs zijn hypothese dat het nieuwe H1N1 virus door mensen is gemaakt aan de WHO (Wereld Gezondheids Organisatie) voor. Die reageerde door te stellen dat het Mexicaanse (varkens-)griep virus een natuurlijke variant is en niet in een laboratorium is samengesteld.
 
Hoewel de exacte bron van het Mexicaanse griepvirus nog altijd niet bekend is, roepen de resulaten van het onderzoek volgens de betrokken experts 'veel nieuwe vragen op'. De wetenschappers vergeleken de genetische samenstelling van het nieuwe griepvirus met dat van andere virussen die in de Genbank-database zijn opgeslagen, en ontdekten dat de 'voorvader' van het H1N1 virus uit varkens afkomstig is.

Hoewel vogels in theorie voor de verspreiding en samenkomst van de verschillende virussoorten zouden kunnen hebben gezorgd, is wetenschappelijk gezien 'verreweg de meest simpele verklaring dat mensen dit hebben gedaan,' aldus Gibbs, die gedurende zijn 39-jarige carrière aan de Australische Nationale Universiteit meer dan 250 wetenschappelijke publicaties, hoofdzakelijk over virussen, op zijn naam zette.

'Adrian Gibbs kennende zal hij dit heel logisch doordacht hebben om tot deze conclusie te komen,' gaf Lance Jennings, een klinische viroloog uit Nieuw Zeeland, als commentaar. 'Nu moet iemand anders maar eens proberen om het te onderbouwen of juist te weerleggen.' (1)
 
Vaccinatiepropaganda Duitsland lijkt mislukt
Volgens Heiko Schneitler, het hoofd van de vaccinatiecampagne tegen de Mexicaane griep in de Duitse stad Düsseldorf, laten de inzakkende opkomstcijfers zien dat de 'vaccinatiecampagne geen impact meer heeft.'
 
'Ik denk dat de mensen bang zijn. Iedereen kan zeggen wat ie wil zonder dit te bewijzen,' klaagde Schneitler. Daarbij doelt hij niet op de zogenaamde 'complotdenkers', maar op de vele artsen in de stad die openlijk zware kritiek hebben geleverd op het Pandemrix-vaccin tegen de Mexicaanse griep, dat in heel Europa reeds in verband is gebracht met miskramen, gezondheidsschade en doden.

'Die artsen moeten hun Staatsexamen nog maar eens overdoen,' fulmineerde Collin Blume, één van de weinige artsen in Düsseldorf die nog steeds achter de vaccinatiecampagne staat. Wel gaf hij toe dat de artsen die besloten om niet met de campagne mee te doen, daar zonder uitzondering geen spijt van hebben.
 
Ondanks de door de overheid en massamedia gecreëerde griephysterie trekt het grootste deel van de Duitsers zich hier weinig van aan. '35.000 doden', voorspelde de Duitse sensatiekrant Bild op 21 oktober. Desondanks valt de opkomst in Duitsland enorm tegen, waardoor pro-vaccin artsen zoals Schneitler nu al met duizenden ongebruikte injectiespuiten zitten.  

De 'anti' beweging krijgt ondertussen steeds meer prominente medestanders. Zo verklaarde Günter Jonitz, de president van de overkoepelende Artsen Vereniging in Berlijn, dat 'het beeld dat van de (Mexicaanse) varkensgriep wordt geschetst, gruwelijk overdreven is. De varkensgriep wordt gepresenteerd als een alomtegenwoordige dodelijke bedreiging, met name voor kinderen, zodat je je zo snel mogelijk zou moeten laten inenten om niet ziek te worden.'
 
Steeds meer mensen krijgen door dat de reguliere mediazenders slechts gebruikt worden als propagandakanalen van de farmaceutische bedrijven en de overheden, die met deze bedrijven geheime, lucratieve kontrakten hebben afgesloten. De enige optie die de officiële paniekzaaiers nog hebben om het grootste biologische experiment uit de geschiedenis te doen slagen, is het verplicht stellen van de vaccinaties. Uit een recente opiniepeiling blijkt echter, dat 90% van de Duitsers daar op tegen is.(2)
 
WHO waarschuwt voor dodelijke combinatie varkens- en vogelgriep
De Wereld Gezondheids Organisatie heeft officieel gewaarschuwd dat de vogelgriep, die op mysterieuze wijze in Egypte, Indonesië en elders is opgedoken, zich mogelijk kan samenvoegen met het Mexicaanse griepvirus, waardoor er een nieuwe, 'dodelijke' en 'besmettelijke' ziekte ontstaat. Vanzelfsprekend wordt er geen melding gemaakt van de sterke aanwijzingen, dat het H1N1 virus naar alle waarschijnlijkheid een met behulp van diezelfde WHO door mensen geconstrueerd biowapen is.

'Het meest voor de hand liggende risico is een combinatie van H5N1 met de pandemische griep A(H1N1) van 2009, waardoor er een griepvirus ontstaat dat net zo dodelijk is als de eerste soort, en net zo besmettelijk als de laatste. We weten niet of dit mogelijk is, maar we zijn ons heel goed bewust van het risico,' aldus dr. Shin Young-soo, WHO-directeur voor de Westelijke Pacific.(3)
 
 
Xander

Bronnen:
 
(3) The Flu Case

Zie o.a. ook:
 
...
02-09: Implanteerbare microchip moet griepvirus gaan herkennen (/WHO wil wetgeving landen en individuele mensenrechten buiten werking stellen om gedwongen vaccinaties af te dwingen)
...
...
...
...

(Voor veel meer artikelen over de Mexicaanse griep (maart-oktober 2009): zie rubriek NWO)

bewerk | geef kudos | verstuur | kopieer

Dat wisten we allan :p

  door: jacco 2009-11-25 16:51:32

allan = al lang.

  door: jacco 2009-11-25 16:52:21

jah wist ik ook al, alleen waarom laten zehet dan zo zien? http://passbierwhat.myminicity.com/ lijkt er niet op?
  door: hans 2009-11-25 16:56:08

Jeetje ... nog nooit meegemaakt dat er nog maar zo weinig reacties waren.

Mijn complimenten aan Xander voor het onderhouden van zijn interessante site.

Ook al moet ik toegeven dat het meest interessante eraan zijn stelling is en de tot voor kort eerst melding ... hehe

De rest doet gaat meestal nergens over.

Groetjes aan iedereen.

 J.

  door: J. 2009-11-25 17:22:13

Xander, prima dat je dit plaatst. Mensen kunnen niet genoeg gewaarschuwd worden voro de gevaren van dat vergif.
 
Robin

door: Bruid / Ekklesia
bruid.punt.nl
2009-11-25 17:28:14

weer top artikeltje xander, heel interessante info

  door: Johnny Highlander 2009-11-25 17:37:05

Bericht verwijderd. Moderator (Ace).

  door: celeron 2009-11-25 17:41:33

"We hebben een psychedelische wereld die niemand meer begrijpt"

Aldus Rienk Kamer
 
We zitten in de grootste bubbel aller tijden

"We zijn naar mijn mening bezig met het opblazen van de grootste bubbel die we ooit op financieel gebied hebben gekend. Men heeft besloten de wereld op te blazen met zelfbedacht geld. Overheden en centrale banken hebben veel geld in de economie gepompt, mensen worden radeloos. Wat moet er nu met al dat geld gebeuren?"
En dan dit!
 
'Het meest voor de hand liggende risico is een combinatie van H5N1 met de pandemische griep A(H1N1) van 2009, waardoor er een griepvirus  ontstaat dat net zo dodelijk is als de eerste soort, en net zo besmettelijk als de laatste.
 
Adrian Gibbs, de Australische top viroloog die al in maart suggereerde dat het Mexicaanse griepvirus mogelijk uit een laboratorium afkomstig is, heeft gisteren de resultaten van zijn onderzoek gepubliceert. Volgens Gibbs en zijn mede-wetenschappers is het veel waarschijnlijker dat het virus kunstmatig door mensen is gemaakt, dan dat het hier om een natuurlijke mutatie gaat.
 
En dit!
 
Hackers ontmaskeren klimaathoax
 
Er bestaat een grafiek die duidelijk laat zien dat de temperatuur op aarde sinds 1998 niet meer is gestegen.
 
 
Twijfelt u ook wel eens?
 
 
Wim
 
 
P.S.: Lees de Bijbel

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 18:14:23

 
Klimaathoax of niet?
 
 
Wim

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 18:20:18

Nieuw bewijs dat CO2 aarde opwarmt brengt weinig hoop

Onderzoekers zijn erin geslaagd het CO2 gehalte in de atmosfeer in kaart te brengen voor de afgelopen 20 miljoen jaar. Tegen 2020 zal de 400 ppm bereikt worden. Als het gehalte broeikasgassen 450 ppm bereikt zal het ijs op de Zuidpool smelten. Lees verder...
 
 
 
 
 
Wim

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 18:26:50

Ze blijven proberen, handel is handel.
 
Als ik zo de geschiedenis na leest zit er zeker een luchtje aan.De Mexicaanse varkenspest virus is of moet zogenaamd in Mexico zijn begonnen. Op het moment dat de virus uitbrak wat van varkens afkomstig moest zijn was gelogen. Normaal bij deze situatie moeten de grenzen dicht kwa invoer en uitvoer van varkens. Is niet gebeurd. Er is door de media ook niet een filmje of iets dergelijks gepubliceerd van het vernietigen van varkens die zogenaamd deze ziekte veroorzaakt en over brengt naar de mens???
Daarbij komt, dat in oosterijk een transport van dit gevaarlijke virus zonder begeleiding of bewaakt  vervoer in een trein zonder beveiliging werd vervoerd en spontaan een ongeluk gebeurde zodat het virus publiekelijk in aanraking kon komen met de mensen????
Ook zeer verdacht. Normaal worden deze transporten onder bewaking vervoerd!!!! dus zeker niet publiekelijk. Dan nog de verdachte vliegtuigen die boven Oekraine vlogen. Is hier sprake van benevelen door deze vliegtuigen boven de bevolking???? Wel was daarna een explosie van een grieppandemie!!!
Een rare geschiedenis vind u niet!! Nu de aansporing en de bangmakkerij van de staat voor een griep die door deskundige word beoordeeld als een niet aggresieve virus!!! Ik heb over dit alles toch mijn bedenkingen.
Nu het artikel van Xander, dat vermoedelijk deze virus door deskundig gemaakt is of gecrieerd is.Als ik zo alles bij elkaar optel en niet te uitvoerig op elk detail in ga moet dit wel voor veel mensen een vraagteken op werpen. Ik wens allen veel succes in deze strijd.
 
Tj.Paz 

  door: Tj.Paz 2009-11-25 18:27:41

het is toch een feit dat de gletschers en poolkappen aan het smelten zijn, ook de sneeuwgrens wordt steeds hoger.
kan toch ook niet anders met zoveel mensen en machines die onze leefomgeving vervuilen, we doen het zelf. Nu dus ook de bijen die uitsterven en veel minder gewassen bevruchten
 
rose

  door: 2009-11-25 18:31:15

Worst-case scenario Société Générale

Bereid je voor op een wereldwijde economische ineenstorting

De Franse bank Société Générale schetst drie scenario's voor de economie. In het worst-case scenario wordt een uitermate somber beeld weergegeven.
 
 
 
Wim

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 18:31:43

Xander. Neem hier eens een kijkje.
 
 
Het laatste interview (49 mins) is zeer informatief en gaat ook over de laatste ontwikkelingen over de vaccinaties en mexicaanse griep. Ik kan er geen korte samenvatting over geven omdat ik hier geen audio heb maar heb vanmiddag het wel beluisterd maar verder nog geen informatie nagezocht / bronnen gezocht, dit ben ik nog wel van plan en zal nog een repost hierover schrijven.

  door: Pim
www.projectcamelot.org/
2009-11-25 18:35:30

Nou ja, we leven nog, ondanks een jaar rampspoedberichten. Volgend jaar beter.

Zondag is het 1e adventszondag. Ik verheug me erg op kersttijd. Lekker chocokransjes eten en Bach luisteren.

  door: Japi 2009-11-25 18:37:34

Ik verheug me erg op kersttijd.
 
Aldus Japi
 
 
Hand 20
29 Zelf weet ik, dat na mijn heengaan grimmige wolven bij u zullen binnenkomen, die de kudde niet zullen sparen;
 
30 en uit uw eigen midden zullen mannen opstaan, die verkeerde dingen spreken om de discipelen achter zich aan te trekken.
 
Op de mijter van paus Johannes Paulus II ziet u het wielkruis, een symbool van de zonnegod Shamash. ( bij lees meer)
  
 [1]  Mithras, oude Arische lichtgod, oorspronkelijk hoeder van de kosmische orde en beschermer van verdragen, is zowel bekend uit de Indische Veda’s (onder de naam Mitra), als uit de Perzische Avesta en kreeg later grote betekenis in de hellenistisch-Romeinse wereld. In de Veda’s is hij steeds nauw verbonden met Varuna; beiden hebben een meer ethisch karakter dan de andere goden.
 
 
 
Lees meer:
 
Wim

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 18:45:41

Hebben we niet in de gaten dat we gewoon bedondert worden door de NWO met al hun virussen en andere wezenloze ideen die er nog aankomen.
Wordt tijd dat we wakker worden, kijk maar weer de finacieele wereld het is nog nooit zo n grote dievenbende geweest, kijk onze regering maar met hun achterlijk ideen en alles maar doordrukken, geloof gaat hier echt niet bij helpen.
We zullen zelf de handen uitde mouwen moeten steken  en als burgers het zelf gaan regelen voor het echt te laat is
annunaki

  door: frans de groot 2009-11-25 19:09:54

Als dr. John Rengen Virapen, die 35 jaar voor de farmaceutische firma Eli Lilly heeft gewerkt, deze uitmaakt voor duivels, dan is het niet ondenkbaar dat de farmaceutische mafia het varkensgriepvirus heeft gemaakt en over de hele wereld heeft verspreidt, maar ook het vaccin daarvoor heeft gemaakt, en nu enorme winst maakt van miljarden, en misschien wel van duizend miljard, wat een biljoen heet.
 
Luister naar de toespraak van dr. John op de site http://www.youtube.com/watch?v=Qmi3ihrUHJU&feature=related

  door: Jo 2009-11-25 19:14:35

de voors en tegens om de mex-griep vaccinatie ,de strijd blijft doorgaan,en wederom wordt de gewone burger zand in de ogen gestrooid,of zijn zijn het nou pepernoten .....
 
iedereen beweert wat anders en wie kan je nog geloven ,wie van al deze mensen spreekt de waarheid ,ik zie door de bomen het bos niet meer ...pffff
 

  door: sylleke01
sylleke01.punt.nl
2009-11-25 19:22:00

@wim
 
Onze deskundige, waar hangen jouw gassen in het 1e plaatje trouwens?
 
Al Gore (en Wim nu ook) is een demagoog die voor zijn eigen belang(en zijn groepering) verkondigt dat co2 het probleem is. Alles voor $$$ en macht.
 
Het is op een goedkope manier op te lossen, daarom is Kopenhagen gedoemd te mislukken.
 
Oplossing co2 is zwavelzuur toevoegen aan vliegtuigbrandstof, daarmee is dat probleem echt getackeld. En dat kost ongeveer us$ 5 miljoen tot aan het jaar 2050. Verbranding van zwavelzuur op grote hoogte geeft geen probleem zeker gezien de in verhouding geringe hoeveelheid die nodig is(komt ook vrij bij vulkaanuitbarstingen)

dan is de opwarming van de aarde in enkele maanden gestopt (althans die, die zgn door de co2 wordt veroorzaakt)
 
De enige manier om de aarde op te warmen, is door er energie aan toe te voegen. De enige energiebron in de nabijheid, die de mensheid kent, is de zon. Laat de zon nou net een hele actieve periode achter de rug hebben(de afgelopen jaren)
 
We weten nog lang niet alle effecten van alle krachten in het universum, hoe durven wij dan een conclusie te trekken en op grond van een verhaal, als zotten achter iemand aan te lopen.
Er is dus sinds de inquisitie nog niets veranderd, helaas.
 
 

  door: Jan 2009-11-25 19:24:26

Xander weer dezelfde spelfout als vorige keer in de eerste zin. Een voltooid deelwoord (hier: gepubliceert) eindigt met een "d" tenzij de laatste letter (van de stam) in (de letters van) 't kofschip zit. Gepubliceert moet dus gepubliceerd zijn. Verder heb je hier wel een mooi artikel gepubliceerd

  door: De Oude Stempel
read.punt.nl
2009-11-25 19:38:13

Terecht, wereldcyclus dat u verwist naar de Babelse afgoderij, die in Rome hoogtij viert.En dat al vele eeuwen.
De door Rome vastgestelde geboortedag van De Here Jezus, is de grootste misleiding v/d voorbije 2000 jaar.
Naar mijn overtuiging en enig rekenwerk kom ik op de 1e dag van Sukot (cq. de voorgaande nacht o de 1e nacht)als geboorte dag.
Een andere reden is, dat De Hij,naar Voorschrift in Torah,op de 8e dag(v/h feesr) is besneden.
Een 3e reden is, dat Sukot het laatste feest is, waar dieren worden geslacht. Althans in het lopende jaar.
Eind Dec. zijn nl. alle kuden in de stal; omdat het in de Judese heuvels dan veel te koud is.

  door: Pieter A Meijer
geen
2009-11-25 19:49:32

@oude stempel
 
Waarom begin je zelf geen website www.groeneboekje.punt.nl



  door: nero 2009-11-25 19:54:22

Stel nou dat er een kans van 1 op 10 is dat iets gebeurt. Is dat dan bewijs dat iets niet gebeurt is? Misschien dat het aan mijn statistische kennis (of gebrek daaraan), maar ik zie het even niet.
  door: Eelco 2009-11-25 19:56:56

@ Jan
 
Hier zie wanneer de laatste Friesche Elf Stedentocht werd gereden!
 
Heb jij een idee hoe dat komt?
 
Welkom op de officiële website van de Vereniging "De Friesche Elf Steden". De Vereniging is opgericht op 15 januari 1909 en organiseert - zo mogelijk jaarlijks- een Elfstedentocht op de schaats. De laatste tocht werd gereden op 4 januari 1997
 
En heb je hier ook een verklaring voor?
 
Ze zijn afkomstig van een grotere ijsschots die door de stijgende temperatuur van Antarctica is afgesplitst. Die ijsberg zou een grootte van 30 vierkante ...
 
Wim
 
 
P.S.: ik heb mijn twijfels, dat mag toch, niet?

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 19:58:20

@ Pieter A Meijer
 
In mijn Kalendarium der Wereldgeschiedenis van Dr. Karl Ploetz staat: ca.350 n. Chr wordt het kerstfeest in Rome verzet naar de geboortedag van Mithras(25 dec)
 
Maar ik weet de juiste geboortedag helaas niet, jij wel?
 
Wim

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 20:10:13

@wim
 
ja je mag twijfelen maar denk dan ook aan de alternatieven en als je het alleen maar denkt en dus twijfelt dan blijkt dat niet uit je fanatieke reactie. Bovendien vind ik het raar dat je op grond van jouw twijfels anderen probeert te overtuigen van jouw twijfelende gelijk. 
 
zet de hoeveelheid co2 maar eens af tegen de inhoud van de 1e 100 meter atmosfeer.
 
Alle uitlaatgassen van alle rijdende auto's in west-europa van een heel jaar, worden dagelijks uitgestoten door verschillende vulkanische meren in Indonesie waarin geen druppel water vookomt.
 
Zo ken ik er nog wel een paar.
 
Wanneer is de co2-kolder begonnen? Sinds de zwavel uit onze brandstof moest.

  door: Jan 2009-11-25 20:13:27

en wat is het verband tussen stikstofoxiden(uitlaatgassen van onze nieuwe zgn. minder vervuilende auto's) en alzheimer
 
fijnstof t.o. copd en astma
 
enz. ?????

  door: Jan 2009-11-25 20:19:25

China maakte dit jaar al 10 miljoen autos

08:39  20-10-2009

 

PEKING (AFN) - Dit jaar heeft de Chinese auto-industrie al meer dan 10 miljoen auto's geproduceerd, het is voor het eerst dat die grens is gepasseerd.

 

China maakte dit jaar al 10 miljoen autos De mijlpaal werd dinsdag bereikt, meldden Chinese staatsmedia. Volgens de China Association of Automobile Manufacturers (CAAM) hebben alleen de Verenigde Staten en Japan deze grens eerder overschreden.

De Chinese auto-industrie is de afgelopen jaren enorm gegroeid, in januari dit jaar troefde China voor het eerst de Verenigde Staten af in autoverkopen. Vorige week zei de CAAM te verwachten dat in heel 2009 zo'n 12 miljoen auto's worden gemaakt. In de maand september werden 1,33 miljoen auto's verkocht. Het was de zevende opeenvolgende maand dat de autoverkopen op maandbasis boven de 1 miljoen uitkwamen.

Wim
 
P.S.: geen vervuiling Jan?
 

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 20:23:00

@ Wim, Wim jongen toch, het schiet bij jou ooalle kanten uit, even opfrissen, vanaf 1960:
1963 Reinier Paping
1985 Evert van Benthum
1986 Evert van Benthum
1997 zijn naam ben ik even kwijt
maar......mijn punt is, tussen 1963 en 1985 zit 22 jaar, dus, van 1997 daar 22 jaar bij, en voila 2019, we hebben nog wel even hoor.
In ons klimaat hier is een winter waarin er een elfstedentocht verreden kan worden altijd een uitzondering. Voor het overige, er is niets grilliger dan het weer en niets subjectiever als persoonlijke waarnemingen zoals kijk eens zoveel het regent dat laatste tijd, of vroeger had je van die mooie lange zomers. Als je statistieken er dan bij pakt, vooropgesteld dat er niet mee gerommeld is door de global warming adepten, dan zul je zien dat die mooie zomer maar 1 warme dag was die in de herinnering is blijven hangen, en die smooie 0 strenge winter ook maar eens in de 20 jaar voorkwam. Tot zover het klimaat.
Dan nog wat, je hebt altijd de gewoonte  om hele stukken uit de de openbaringen hier neer te pennen en ook op endtimes, zullen we vanaf nu afspreken dat een verwijzing naar de desbetreffende passages voldoende zijn. Ik heb nl zelf een bijbel.
Alleen Hiert mag altijd hetzelfde schrijven, maar dat is dan ook de enige ;)

  door: Marcel 2009-11-25 20:27:37

Permafrost is het verschijnsel dat in bepaalde gebieden nabij de polen en in het hooggebergte de ondergrond nooit helemaal ontdooit. In de geologie wordt voor permafrost de definitie gehanteerd dat de grond meer dan twee opeenvolgende jaren bevroren moet blijven. Permafrost bevindt zich naar schatting onder 20% van de aardse landmassa. De bovenzijde van de permafrost heet permafrost-tafel (meestal ter hoogte van de maximale dooilaag).
 
 
 

██ permafrost

██ tijdens winter bevroren grond (15 dagen of meer per jaar)

██ de grond is minder dan 15 dagen per jaar bevroren
 
Wim
 
P.S.: nog zo iets !

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 20:29:14

@wim
 
ik dacht dat je twijfelde??! Voel je je aangevallen soms?
 
wat zijn nou 10 miljoen auto's, als ze niet rijden doen ze niets hoor. verder is het maar een beperkt getal, heb je de inhoud al uitgerekend van de 1e 100 meter van onze atmosfeer? dan zie je dat de getallen niets meer zeggen.
 
Daarenboven, we weten nog steeds niet waar de warmte vandaan komt, heb je mijn 1e ractie wel goed gelezen, ik mag dat gezien jouw reactie ernstig betwijfelen.

  door: Jan 2009-11-25 20:34:40

Komt methaan vrij bij smelten permafrost Siberië?

Onderzoekers van de universiteit van Oxford melden in het gerenomeerde blad New Scientist van 11 augustus 2005 dat de permafrost in Siberië over een oppervlak zo groot als Frankrijk en Duitsland aan het smelten is als gevolg van de opwarming van de aarde. Daardoor dreigen volgens de onderzoekers miljarden tonnen van het broeikasgas methaan in de atmosfeer te komen.
 
Wim
 
P.S. : Marcel ben je altijd zo narrig, doe normaal man!!

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 20:36:42

@ Jan
 
Begin jij nu ook al te twijfelen, reageer maar gewoon als je wilt/kunt!
 
Wim
 
P.S.: ik uit hier mijn twijfefs, meer niet!

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 20:40:55

@wim methaan wat wil je daar mee zeggen?
 
De opwarming van de aarde moet stoppen? Dan denk ik dat je de kern van onze aarde wat langzamer moet laten draaien, of de zon wat minder actief moet laten zijn.
 
Voorlopig boven onze macht, ben ik bang.
 
Een deken houdt de warmte vast maar verhoogt niet de temperatuur.

  door: Jan 2009-11-25 20:43:15

@ Jan, dit!
 
Onderzoekers van de universiteit van Oxford melden in het gerenomeerde blad New Scientist van 11 augustus 2005 dat de permafrost in Siberië over een oppervlak zo groot als Frankrijk en Duitsland aan het smelten is als gevolg van de opwarming van de aarde. Daardoor dreigen volgens de onderzoekers miljarden tonnen van het broeikasgas methaan in de atmosfeer te komen.
 
Wim

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 20:47:30

@wim
 
twijfelen mag iedereen, maar op grond van die twijfel toch anderen proberen te overtuigen van je gelijk is per definitie gedoemd te mislukken

  door: Jan 2009-11-25 20:47:33

@ Jan
 
 
Denk wat je wilt, maar ik twijfel, ok?
 
Wim

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 20:49:07

@wim
 
miljarden tonnen methaan, nou en. Ben je er al uit hoeveel miljard ton de 1e 100 meter atmosfeer is? laat staan de 1e 10000 meter.
 
het zegt totaal niets, methaan is een uitlaatgas van levende organismen en tot grote schrik van alle broeikasgas-gelovigen komen dergelijke hoeveelheden ook vrij boven het tropische regenwoud, wereldwijd. Dat gebeurt trouwens al sinds de dinosauriers konden poepen.

  door: Jan 2009-11-25 20:52:18

De Atmosfeer
 
De aarde wordt omringd door een laag die bestaat uit allerlei gassen: de atmosfeer of dampkring. Zonder deze laag zou het leven op aarde onmogelijk zijn. De atmosfeer geeft ons lucht, water, warmte en beschermt ons tegen de schadelijke stralen van de zon en tegen meteorieten. De dampkring is een kleurloze, reukloze, smaakloze "zee" van gassen, water en fijne stof. De atmosfeer bestaat uit verschillende lagen met verschillende eigenschappen. Zij bestaat uit: 78%  stikstof, 21% zuurstof, 0,93% argon, 0,03% koolstofdioxide en voor 0,04% uit andere gassen. De Troposfeer is de laag waar het weer zich  afspeelt, daar boven bevindt zich de Stratosfeer. In de Stratosfeer ligt de Ozonlaag, die de meeste ultraviolette straling van de zon tegenhoudt. Boven de Stratosfeer liggen de Mesosfeer, de Thermosfeer -  met daarin de Ionosfeer -  en daar boven de Exosfeer. De totale atmosfeer is ongeveer 700 km dik.
 
 
Wim
 
P.S. maak dus niets uit volgens jou?

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 21:07:41

 Effe een berichtje tussendoor
 
Oekraïne pest / H1N1 update 25 november - bijna 40.000 besmet in een dag, H1N1 gemuteerd
 
Bijna 40 000 mensen raakten besmet sinds gisteren in de Oekraïne door wat we noemen het nog steeds "Oekraïne pest", maar artsen hebben onlangs gezegd dat dit een sterkere geval van H1N1 griep of varkens die is gemuteerd en heeft die van invloed zijn op de longen, waar het vernietigt de longen en vult het met bloed. Dit is echter niet zo geruststellend, want dat is precies wat er gebeurde in 1918 de Spaanse griep die gedood ongeveer 50 miljoen mensen. In de tweede golf van de 1918 Spaanse griep dit is wat er gebeurd is, niet de eerste golf.

1 716 564 mensen zijn inmiddels besmet in de Oekraïne en er zijn 37 327 infecties sinds gisteren alleen. Het aantal doden is gestegen tot 404 wat betekent dat nog eens 7 mensen overleden aan deze gemuteerde H1N1 als we kunnen noemen op basis van rapporten en als bewijs nu suggereert.

Of dit op dezelfde manier als de Spaanse griep 1918 kunnen we niet zeggen op dit punt zal gaan, maar mensen lijken dit te overleven bij een grotere snelheid. Wat de toekomst brengt zullen we zien. BRON

 


  door: Jozef 2009-11-25 21:16:41

@ Jan
 
China eist meer Europese inzet voor klimaat
PEKING -  China ziet geen heil in een nieuw klimaatverdrag als Europese landen niet wat meer vaart maken met het verminderen van hun uitstoot van broeikasgassen. De eerder gemaakte afspraken in het Kyoto-protocol zijn volgens Peking onvoldoende nageleefd door Europa om hoop te bieden voor de toekomst. Dat zei de Chinese klimaatonderhandelaar Yu Qintai woensdag.
 
Smog in China Foto: AFP
 
 
Wim
 
P.S.: China is onredelijk volgens jou?

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 21:17:49

En voor dege die zijn prikken heeft gehaald,
H1N1 vaccins waarschijnlijk bieden weinig bescherming tegen de Oekraïne super griep

Mensen die H1N1 vaccin shots nemen moeten weten dat momenteel beschikbaar H1N1-vaccin opnamen geen enkele bescherming tegen de "Oekraïne Strain kunnen bieden." Dat komt omdat zodra het virus muteert, genetische structuur te veranderen, is het  maken van alle bestaande vaccins achterhaald.

Afhankelijk van de mate van genetische veranderingen, is er een mogelijkheid dat bepaald niveau van immuniteit kan worden verleend aan mensen die al antistoffen H1N1, maar hier is het Dirty Little Secret de vaccin-industrie niet wil dat je om te weten: Mensen die bouwden hun eigen natuurlijke immuniteit door blootstelling aan H1N1 dan vaccins hebben een veel grotere kans van ontwikkelen van natuurlijke immuniteit van genetische varianten van H1N1. Met andere woorden, als mensen die overwonnen  H1N1 blootstelling op  eigen kracht, zonder gevaccineerd, hebben een veel sterkere verdediging tegen H1N1 varianten die kunnen worden weergegeven.

Dit is nog een andere reden waarom griep vaccins is zo gevaarlijk: het verzwakken van uw eigen immumsyteem de belangrijkrijkste  gelegenheid om zijn eigen adaptieve verdediging op te bouwen en zo sterkere bescherming tegen toekomstige infecties ontwikkeld.
 
nog wat links

  door: Jozef 2009-11-25 21:26:00

@ Jozef
 
Is deze Oekraïnsche pest ook door mensen gemaakt?
 
Volgens Gibbs en zijn mede-wetenschappers is het veel waarschijnlijker dat het virus kunstmatig door mensen is gemaakt, dan dat het hier om een natuurlijke mutatie gaat.
Wim

door: wereldcyclus
wereldcyclus.punt.nl
2009-11-25 21:33:35

Die John Rengen Virapen (via you tube) waar Jo mee komt, is beslist de moeite waard.
 
Ik ken hem ook al een tijdje en heb er meerdere filmpjes van.
 
Waar het volgens hem als top-insider, zij het ex en topdeskundige in de farmaceutische industrie om draait?
 
Money, money, money, money en money - wat hij dus 4 of 5 keer zei..
 
Groetjes;

  door: anna 2009-11-25 21:37:05

@ Jan
 
Broeikaseffect
 
Het broeikaseffect is het globale effect dat ontstaat ten gevolge van de aanwezigheid van broeikasgassen in de atmosfeer. Deze gassen zorgen ervoor dat de temperatuur van het aardoppervlak hoger ligt dan op grond van de combinatie van warmte-instraling van de zon en de interne aardwarmte verwacht kan worden. Zonder het broeikaseffect (en dus alleen verwarming van het aardoppervlak door zonlicht en aardwarmte) zou de temperatuur op Aarde volgens bepaalde theoretische modellen gemiddeld -18 °C zijn; thans is zij 15 °C. Het effect is genoemd naar de broeikas waar een glazen of plastic overkapping de uitstraling van warmte tegenhoudt en zo de temperatuur in de broeikas laat oplopen.
 
  • IJs en sneeuw verminderen de hoeveelheid geabsorbeerde zonnestraling en verminderen bovendien de uitstraling;
  • Wolken kaatsen zonlicht terug maar hinderen aan de andere kant de uitstraling;
  • Broeikasgassen absorberen straling uit beide richtingen, met per saldo een vermindering van de uitstraling;
  • Fijn stof in de lucht weerkaatst vooral zichtbaar licht en vermindert dus per saldo de opwarming door de zon, bovendien vergemakkelijkt het de vorming van wolken;
  • Sommige stoffen (zoals roet) maken wolken minder reflecterend, andere stoffen (zoals zwaveldioxide) juist méér.
  • Wim
     
    P.S. ik twijfel nog steeds

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-25 21:40:51

    @wim, dat weet ik niet maar lees net op ARGUSOOG  dat;
    De ontvangers van de vaccinaties zijn de real life en real time proefkonijnen.

      door: Jozef 2009-11-25 21:46:03

    Jozef
     
     
    Wat geloof jij er allemaal van?
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-25 21:58:51

    @ Jozef
     
    Ik lees ik net bij EndTimes
     
    Deense journalisten beweren dat de WTO en farmaceutische bedrijven in samenwerking het varkensgriep vaccin produceren en dat de ware aard van hun relatie in mysterie is gehuld.
     
     
    Wim
     
     
    P.S.: het gaat wel lekker zo, niet?

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-25 22:05:35

     
    Moet zijn: Dit lees ik net bij EndTimes
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-25 22:08:28

    @Wim, ik houde de vinger aan de pols en met mij ook deze vrouw
    D225G Link Noorwegen Oekraïne en China Spread
    Recombinomics Commentary 14:15
    25 november 2009
    WHO woordvoerster in Peking, Vivian Tan
     

      door: Jozef 2009-11-25 22:11:00

    overigens verliest de dollar nu in rap tempo aan waarde en staat goud op het hoogste niveau ooit!
     
     

      door: Katholiek 2009-11-25 22:23:10

    En dan heb ik ook nog een probleem dat mijn zoon van 22 jaar geen fruit of groente eet. Dus effe een vitamine mix gemaakt.
    Eis; moet zoet zijn en mag geen enkel pitje of korreltje in zitten
    Neem 2 of 3 rijpe bananen in de blender 20 seconden (erg fijn) gemalen
    1 tot 2 sinaasapppels uitpersen met een scheut aarbeiensiroop om het zoeter te maken.
    Dan vanille vla (ook zoet) en het geheel mixen 10 seconden.
    Je hebr nu een zoete vitamine drank geschikt voor alle leeftijden.
    Dus zonder een enkel pitje, als je meer sinaasappels doet en minder vla wordt het nog gezonder, maar minder zoet.
    Zo dat was mijn coktail drankje.
     

      door: Jozef 2009-11-25 22:26:28

     
    Overtuigend bewijs dat het virus uit laboratoria komt bestaat al maanden..!!!
     

      door: OlafdeGroninger 2009-11-25 22:36:46

    Wim  wereldc..., bekijk dit ook eens:
     


    door: Amethist
    amethist.punt.nl
    2009-11-25 22:37:16

    Jozef, dan zou je er wb het hoge vitamine C gehalte ook nog kiwi's doorheen kunnen doen ;-)

    door: Amethist
    amethist.punt.nl
    2009-11-25 22:42:57

    Jasmijn
     
    Ik heb helaas nu geen geluid, mijn tv was altijd mijn computerscherm, maar ik heb nu verandert, en het geluid is er nog niet, vandaar, maar vertel ?
     
    Wim
     
    P.S.: heb je geen hot mail? 

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-25 22:45:18

    Wim, je hebt geen geluid hierbij nodig, je kunt het filmpje ook zonder geluid bekijken! 


    door: Amethist
    amethist.punt.nl
    2009-11-25 22:50:38

    Jasmijn, jij hebt geen twijfels?
     
    Vertaald door de google
     
    Dr. David Nabarro, de WHO directeur van duurzame ontwikkeling en de gezondheid omgevingen, werd benoemd tot de eerste VN-systeem influenza-coördinator. In 2005 Nabarro zei tijdens een persconferentie dat zijn nummer een prioriteit was voor te bereiden op het H5N1-virus, bekend als de vogelgriep. Nabarro gespeeld in het wereldwijde angst dat een epidemie onvermijdelijk was.

    "Ik ben niet tot op het moment vrijheid geeft u een voorspelling op getallen, maar ik wil benadrukken dat, laten we zeggen, het bereik van de sterfgevallen zou iets zijn van 5 tot 150 miljoen ', zei Nabarro. Op 8 maart 2006, tijdens een VN-persconferentie Nabarro voorspelde een uitbraak van het H5N1-virus zou "de Amerika bereiken binnen de komende zes tot 12 maanden."
     

    Wim



    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-25 23:05:39

    Wim, kun je iets duidelijker zijn? 

    door: Amethist
    amethist.punt.nl
    2009-11-25 23:10:04

    Jasmijn
     
     
    Zie 2009-11-25 18:14:23
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-25 23:15:08

     
    in canada is het vaccineren stopgezet, zie hierboven een link van spitsnieuws
     
    verder is het wel intressant om het draaiboek van het ministerie erop na te lezen.
    o.a. het stukje over de communicatie is heel erg intressant. ze liegen ons gewoon voor over onder andere de opkomst

      door: woppie24 2009-11-26 00:17:13

     
    hierboven de link naar het landelijke draaiboek ivm vaccinaties, lees vooral alles over de communicatie
     
    Aangepast i.v.m. de breedte.
    Moderator (Ace).

      door: woppie24 2009-11-26 00:21:38

    Wim, daar ben ik het niet mee eens, 
    check this:
     
    Klimaathysterie

    door: Amethist
    amethist.punt.nl
    2009-11-26 00:29:56

    Als de mexicaanse Griep uit het laboratorium komt waar komt dan de varkens griep vandaan?Uit Braband?Want zo heet deze griep schijnbaar alleen in Nederland, Mexicaanse Griep.

      door: luckybee 2009-11-26 05:53:29

    Nero vroeg: Waarom begin je zelf geen website www.groeneboekje.punt.nl
     
    Die is inderdaad nog vrij, maar ben zelf ook geen perfecte speller, echter de fouten met voltooid deelwoord en d en t vallen me altijd wel snel op, vandaar.
     
    Het was verder ook niet bedoeld om Xander af te kraken, het gaat om inhoud, maar ik dacht dat iemand die zoveel artikelen schrijft er zijn voordeel mee kan doen. Dit is overigens de enige spelfout die hij maakt.
     
    Je moet voor de grap eens msm websites bekijken, je komt spelfouten tegen op het ad, de telegraaf en zelfs bij het nrc.

      door: De Oude Stempel
    read.punt.nl
    2009-11-26 08:58:32

    Hoii,
     
    Ik heb een flyer tegen de vaccinaties van de Mex. griep.
    Het is gewoon een zwart wit a4 tje dus iedereen kan hem printen.
    Wie hem wil moet me maar mailen.
     
     
    PS ik heb alle complot theorieen maar weggelaten zodat hij een stuk geloofwaardiger overkomt op de mensen. Misschien is het verstandig om er niet over te beginnen als je hem uitdeelt want dan nemen ze je gelijk niet meer serieus.
     

      door: 2009-11-26 09:04:03

    @wim
     
    china is niet onredelijk, zij willen niet alleen voor de kosten opdraaien en dat het geld moet kosten is wel duidelijk.
     
    verder zijn al jouw opsommingen van onderzoeken juist het bewijs dat we er met z'n allen niets van weten.
     
    ik ben het er natuurlijk mee eens dat we zuinig moeten zijn op onze leefomgeving, maar dat we achter drogredenen/hypes aan moeten hollen zonder te weten wat oorzaak en gevolg zijn, vind ik onjuist, of het nou milieu, griepprik, kredietcrisis, eindtijd of wat ook betreft.
     

      door: jan 2009-11-26 09:22:02

    Beste Jasmijn
     
     
    Dat artikel overtuigt mij niet, helaas !
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 09:30:16

    @ Jan
     
    Stel je voor, dat alles verzonnen is om een NWO tot stand te brengen, is dat dan echt een ramp voor ons?
     
     
    Wim
     
     
    P.S. het komt er toch aan

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 09:34:57

    @ Jan
     
     
    Als wij Matt 24, en Openb 11 en 13 en 16 lezen, dan is dat voor de Christenen toch alleen maar gunstig.
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 09:38:30

    @ Jan
     
     
    En in Openb 19 zie je hoe het afloopt.
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 09:44:36

    @wim
     
    het is maar waar je in gelooft en met welke hype je mee wilt lopen en hoeveel "vals-veiligheidsgevoel" je wilt ervaren. Het is zeker eng als je niet weet wat de waarheid is, of als je geen houvast hebt of als je niet weet wat de toekomst brengen zal. Of als je twijfelt aan alle bekend gemaakte onderzoeken en Openbaringen.
     
    Leef je leven, verwacht alles en reken op niets.
     
     

      door: jan 2009-11-26 09:59:22

    @ Jan
     
     
    Ik bespeur een misverstand.
     
    Ik twijfel niet aan de Bijbel ofzo.
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 10:08:15

    Heerlukke wepsaait didt.
    Aleen jammur dadt er veel spelvouten wordun gummaakd.
     

      door: DatDanWeerWel 2009-11-26 10:08:37

    De brief van het Opperrabbinaat voor Nederland !
     
    Ongeveer 2 1/2 jaar geleden kreeg ik van het Opperrabbinaat voor Nederland deze brief met de volgende inhoud.
     
    Omtrent het verblijf van het Joodse volk in Egypte, waarbij het op een tegenstrijdigheid lijkt, dat dit verblijf 210 jaar zou hebben geduurd, terwijl de Bijbel in Exodus hoofdstuk 12, zin 40 spreekt over 430 jaar.
     
    De hier genoemde 430 jaar moet volgens vele rabbijnse
    commentatoren gerekend worden vanaf het "Verbond tussen de stukken". Dat dan gesloten zou zijn toen Abraham 70 jaar oud was. De 400 jaar(Genesis 15,13) beginnen dan bij de geboorte van Izaak; 190 jaar daarna kwam Israel in Egypte, zodat het werkelijk verblijf aldaar 210 jaar zou hebben geduurd.
     
    Volgens de Loeach (agenda van de Joden) leven we nu in het jaar 5770, ( de Bijbel spreekt van 430 jaar), dus kunnen we er nog 220 jaar bij tellen
     
    5770 + 220 = 5990 = 2009
     
     
    Wim
     
     
    P.S.: Anno Mundi en AD, hopelijk de laatste 10 jaar Jan;
    2 x 3 1/2 = 7 jaar en de 2 jaar en 10 maanden en 20 dagen

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 10:15:44

    Is wedergeboorte een wilsbeslissing ?
     
     
    Of is dit pas het begin van het discipel zijn?
     
    Of anders gezegd: de gehoorzaamheid, is het begin van de bekering van dode werken, hier neem je het besluit, de wilsbeschikking; en dan ga je verder, geloof in God, een leer van dopen en een oplegging van handen en van opstanding der doden en van een eeuwig oordeel; het is een weg! (zie Hebr 6)
     
    De discipelen van Jezus waren ook niet vanaf het begin al wedergeboren, want na 3 1/2 jaar zegt Jezus: En gij, als gij eenmaal tot bekering gekomen zijt, versterk dan uw broederen.(Luc 22: 32
     
    Bij de wedergeboorte is de bekering een feit, en je ontvangt de Geest. Rom 8:16  Die Geest getuigt met onze geest, dat wij kinderen Gods zijn. en  Rom 8: 9 Indien iemand echter de Geest van Christus niet heeft, die behoort Hem niet toe. (denk hierbij aan Judas, hij was een discipel en je weet hoe het met hem is gegaan)
     
    Paulus zegt:1 Tes 4:3, Want dit wil God: uw heiliging!
     
    Wat moet er dan geheiligd worden: 1Tes 5:23, En Hij, de God des vredes, heilige u geheel en al, en geheel uw geest, ziel en lichaam moge bij de komst van onze Here Jezus Christus blijken in allen dele onberispelijk bewaard te zijn.
     
    Dus geest, ziel en lichaam en nu heeft Jezus het over weder- water en geestgeboorte, toevallig?
     
    De toepassing is éénvoudig, wedergeboorte hoort bij de geest, watergeboorte hoort bij de ziel en de geestgeboorte bij het lichaam.
     
    Paulus heeft het over gehoorzaamheid, gerechtigheid en heiligheid en eeuwig leven
     
    Bij de gehoorzaamheid geeft je te kennen dat je Jezus wilt volgen; je wordt een discipel, en gerechtigheid hoort bij wedergeboorte; zie Gal 5:5  Wij immers verwachten door de Geest uit het geloof de gerechtigheid, waarop wij hopen.(het opbouwen van het geloof, begint met de gehoorzaamheid, uit geloof tot geloof)
     
    En in Rom 4:3,Abraham geloofde God en het werd hem tot gerechtigheid gerekend. 
     
    Ef 2: 8, Want door genade zijt gij behouden, door het geloof, en dat niet uit uzelf: het is een gave van God.
     
    Dus geloof en gerechtigheid dát hoort bij elkaar, en wedergeboorte.
    Titus 3:4 Want vroeger waren ook wij verdwaasd, ongehoorzaam, dwalende, verslaafd aan velerlei begeerten en zingenot, levende in boosheid en nijd, hatelijk en elkander hatende.
     
    Maar toen de goedertierenheid en mensenliefde van onze Heiland (en) God verscheen,
     
    heeft Hij, niet om werken der gerechtigheid, die wij zouden gedaan hebben, doch naar zijn ontferming ons gered door het bad der wedergeboorte en der vernieuwing door de heilige Geest,
     
    die Hij rijkelijk over ons heeft uitgestort door Jezus Christus, onze Heiland,
     
    opdat wij, gerechtvaardigd door zijn genade, erfgenamen zouden worden overeenkomstig de hope des eeuwigen levens 
     
     
    Ingekort!
    Johannes 3:3-12;
    3 Jezus zeide tot hem: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, tenzij iemand wederom geboren wordt, kan hij het Koninkrijk Gods niet zien. 5 Jezus zei: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, tenzij iemand geboren wordt uit water en Geest, kan hij het Koninkrijk Gods niet binnengaan.
     
    Wim

    P.S.: Jan, dit is wel iets waar ik mij zorgen om maak, iedereen is tegenoordig wedergeboren, maar klopt dat wel?


    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 10:41:11

    @wim
     
    je hoeft zelf niet te twijfelen dat doet de bijbel zelf al. er is geen eenduidige duiding aan de bijbel te geven. puur een kwestie van geloof dus en mensen neigen datgene te geloven waar ze het minste last van hebben, roofdieren zijn van nature lui en slapen veel.

      door: jan 2009-11-26 10:59:35

    @Jan
     
     
    Hebr 11
    Het geloof nu is de zekerheid der dingen, die men hoopt, en het bewijs der dingen, die men niet ziet.
     
     
    Wim
     
     
    P.S.: God is wel duidelijk, Jan!

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 11:05:22

    @wim
     
    voorzover je dat wil geloven wel, daarom snap ik dus niet dat je allerlei uitslagen van onderzoeken post die gebaseerd zijn op onwetendheid(=niet alwetend), gedeeltelijke kennis, gecensureerde kennis of leugens en dus m.i. nergens op slaan
     
    het gaat zoals al gezegd om wat je wilt geloven

      door: jan 2009-11-26 11:40:05

    @ Jan, wel grappig dat je dat zegt!
     
    Het aanzien van de lucht weet gij te onderscheiden, maar kunt gij het de tekenen der tijden niet?]
     
     
    Matt 16
    En de Farizeeën en Sadduceeën kwamen tot Hem en vroegen, om Hem te verzoeken, dat Hij hun een teken uit de hemel zou tonen.
     
    Hij antwoordde hun en zeide: [Bij het vallen van de avond, zegt gij: Goed weer, want de lucht ziet rood.
     
    En des morgens: Vandaag ruw weer, want de lucht ziet somber rood. Het aanzien van de lucht weet gij te onderscheiden, maar kunt gij het de tekenen der tijden niet?]
     
    Een boos en overspelig geslacht verlangt een teken, en het zal geen teken ontvangen dan het teken van Jona. En Hij verliet hen en ging heen.
     
    Wim
     
    P.S.: ken je de Bijbel niet zo goed?

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 11:54:07

    @wim
     
    dus je wilt zeggen dat die onderzoeksuitslagen tekenen der tijden zijn?

      door: jan 2009-11-26 12:03:07

    Merkwaardig dat nu de mensen die tegen het geloof in de bijbelse God zijn hun mening niet uiten. Ik kan ze zo opnoemen wie er altijd de grootste mond heeft als het betrekking heeft over ons geloof in de bijbelse God. Terwijl ongelovigen ook wel degelijk met deze griep te maken hebben. Nu het onderwerp mexicaanse griep niet zo word gezien als een straf van God komt er ook geen reactie. Bij de topic Bidden en toch ziek worden... waren de reacties van sommigen weer een onderwerp om hen uit te leggen dat zij het in onze ogen verkeerd hebben. Dat de duivel een verzinsel is zegt Dyonisus, de kwade dingen die de mensheid beleeft komen juist uit de koker van de duivel. Ik had al eerder mijn twijfels over deze plotseling opkomende griepsoort. Zeker toen weken later een vaccin tegen AIDS werd getest in Thailand. De kennis van goed en kwaad, de bijbel verteld ons waar deze kennis vandaan komt, hoe die kennis is ontstaan. Terwijl ongelovigen maar blijven volhouden dat de menselijke natuur zo is gegroeid tijdens onze evolutie. Dat zij, zelfs die zeggen in een god te geloven, de touwtjes in handen hebben om de wereldbevolking drastisch te verminderen.  Zij geloven niet in de bijbelse God, maar in Zijn tegenstander die zich manifesteert als vele goden. Hij is de oorzaak van alle ellende op aarde, dagelijks klaagt hij tegen God, omdat wij, mensen, zo slecht zijn. Maar Jezus zei dat de verleider een grotere straf zal krijgen dan diegene die verleid werden. Dat praat onze bewuste slechte daden niet goed, maar wij christenen, en ongelovigen, strijden tegen de hemelse machten die de terugkomst van Jezus willen tegen houden. Een pasgeborene word niet als moordenaar geboren, of als een dief, hij wordt uiteindelijk verleid om deze slechte daden te doen. Zonden zijn gevoelsmatig bepaald, een zonde komt ook voort uit een gevoelsbeleving. Zo is deze gevoelsbelevenis om de mexicaanse griep te gebruiken als moordwapen, of als voorbereiding voor de microchip onder de huid, een zonde geworden. Het brengt een tijdelijke verbetering, maar het zal uiteindelijk een hoop mensen problemen gaan geven.
     
    AM

      door: 2009-11-26 12:09:03

    Man, je kan niet eens schrijven.
    topviroloog is 1 woord. ik ga de rest van dit artikel niet lezen.

      door: Robert Irving III
    twitter.com/robert_irving_3
    2009-11-26 12:17:45

    @ Jan, dit zijn de tekenen van onze tijd!
     
    Het aanzien van de lucht weet gij te onderscheiden, maar kunt gij het de tekenen der tijden niet?
     
    De psychedelische wereld (Rienk Kamer)
     
    De mexicaanse griep
     
    De economische wereld
     
    De financieële wereld
     
    De stijgende temperatuur, en het klimaat is in de war
     
    De NWO
     
    De Verenigde Religies
     
    Verschillende oorlogen
     
    Hondersnoden
     
    Valse Religies, proberen ons te misleiden
     
    Aardbevingen
     
    Rfid chip in paspoort etc etc
     
    De vele databanken waarin ik/jij geregistreed staan, men schat het op 200 à 300 (nog aan de  voorzichtige kant) etc etc
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 12:33:20

    @wim
     
    het zijn tekenen van alle tijden
     
    psychedelische wereld : nero/romeinen
    mexicaanse griep : pest in de middeleeuwen
    economische wereld : bijbel 7 vette en 7 magere jaren
    financiele wereld : uitzetting door Jezus van de handelaren in de Tempel
    stijgende temperatuur/klimaat in de war : ijstijden
    nwo : egyptenaren/grieken/romeinen enz.
    verenigde religies : terug naar de oorsprong
    verschillende oorlogen : alexander de grote
    hongersnoden : nooit anders geweest
    valse religies : nooit anders geweest
    aardbevingen : voortdurend proces
    rfid chip : zegel van het byzantijnse rijk
    databanken : inquisitie
     
    dus alle tekenen van onze tijd zijn al eerder een keer voorgekomen of zijn voortdurend aanwezig
     
     

      door: jan 2009-11-26 12:45:56

    @ Jan, dit zijn de tekenen van onze tijd!  (ok, ik doe er nog een paar bij, die je niet i.v.m. met het verleden kunt brengen)
     
    Het aanzien van de lucht weet gij te onderscheiden, maar kunt gij het de tekenen der tijden niet?
     
    De psychedelische wereld (Rienk Kamer)
     
    De mexicaanse griep
     
    De economische wereld
     
    De financieële wereld
     
    De stijgende temperatuur, en het klimaat is in de war
     
    De NWO
     
    De Verenigde Religies
     
    Verschillende oorlogen
     
    Hondersnoden
     
    Valse Religies, proberen ons te misleiden
     
    Aardbevingen
     
    Rfid chip in paspoort, dieren etc
     
    De vele databanken waarin ik/jij geregistreed staan, men schat het op 200 à 300 (nog aan de  voorzichtige kant)
     
    Eén wereldleger
     
    De Europese Unie
     
    De Afrikaanse Unie
     
    De 4 Amerika,s : OAS voortbrengende de Amerikaanse Unie
     
    De Aziatische Unie, nu nog de Asean
     
    De Robot, de cyborg (is de fysieke samensmelting van mens en machine),
    de super mens (genetish aangepaste mens) en de "mens"
     
    De wereldbevolking, nu bijna 7 miljard; 1804 de 1e miljard en in 1927 de 2e miljard; 2000 jaar geleden schatte men het 300 mijoen 
     
    Genetische manipulatie, is het veranderen van de erfelijke eigenschappen van een plant, dier of micro-organisme.
     
    Van genetisch gemodificeerde gewassen en onkruidverdelgers; w.v. Monsanto de grootste producent is
     
    Het in kaart brengen van het DNA
     
    Gallieo inplaats komend van GPS
     
    Nanotechnologie, één miljardste van een meter
     
    Wim
     

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 14:22:57

    dit zijn de tekenen van onze tijd, ik doe er nog een paar bij;
     
    -Jan Smit in zijn onderbroek
     
    -twitter
     
    -gloeilampverbod
     
    -sesamstraat om half 6
     
    -supermarktoorlog
     
     

      door: Robert Irving III
    twitter.com/robert_irving_3
    2009-11-26 14:29:29

    @wim
     
    ik zie nog steeds tekenen van alle tijden
     
    een wereldleger : romeinen
    europese unie : oa karel en alexander de grote 
    afrikaanse unie : oa karel en alexander de grote
    4 amerika's : oa karel en alexander de grote
    aziatische unie : oa karel en alexander de grote
    robot : leonardo da vinci
    super mens : hitler
    wereldbevolking : dinosauriers
    genetische manipulatie : zaadveredeling
    dna onderzoek : ontdekking bloedgroepen
    Gallileo/GPS : pre-historische jachtkaart (14000 jaar oud)
    nanotechnologie : ontdekking van atomen (=ondeelbaren)
     
    De mens lijdt het meest van het leed dat hij vreest.
     
     

      door: jan 2009-11-26 14:38:11

    @ Jan
     
    Het aanzien van de lucht weet gij te onderscheiden, maar kunt gij het de tekenen der tijden niet?
     
    De wereldbevolking, nu bijna 7 miljard; 1804 de 1e miljard en in 1927 de 2e miljard; 2000 jaar geleden schatte men het op 300 miljoen 
     
    En deze dan?
     
    Wim
     
    P.S. Jan, er is dus niets veranderd??

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 14:45:52

    Wim: 5770 + 220 = 5990 = 2009

    Het zou zo maar kunnen. Uitgaande van 7000 jaar (7 getal van de volheid) - 1000 (voor het duizendjarig rijk) = 6000 jaar (6 getal v/d mens). Dan zou het jaar 6000 overeenkomen met 2019. Dat houdt in dat de Grote Verdrukking dan begint omstreeks 2012.

    pax

      door: 2009-11-26 14:58:41

    @ Jan, je begrijpt een plaatje beter?
     
     
    Lancering van de Space Shuttle Columbia in 1981
     
    Wim
     
    P.S.: Jan, dat deden zij toen ook al?

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 15:00:04

    maar 5000 = 6000
    dus dat zou betekenen dat morgen al de grote vrees zal toeslaan
    en 12 = 76 dus dan worden we allemaal gek.
    het begint nu al zie je.

      door: Robert Irving III
    twitter.com/robert_irving_3
    2009-11-26 15:02:25

    Pax
     
     
    Die mogelijkheid bestaat zeker!
     
     
    Het Joodse jaar verandert pas in 2010. ( zie de Joodse agenda)
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 15:03:48

    @ Robert, zie:
     
     
    2009-11-26 10:15:44
     
     
    Dan zie je het verband, succes!
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 15:07:11

    @robert
     
    onderbroekenlol hebben we ook altijd al gehad
    twitter is de nieuwste telefoon van Bell
    gloeilampverbod gevolg van onkunde leiders, hebben we ooit kundige leiders gehad?
    sesamstraat om half 6 gevolg van onbetrokkenheid leiders, hebben we ooit betrokken leiders gehad?
    supermarktoorlog het zal onderhand tijd worden dat we weer reële prijzen betalen voor onze 1e levensbehoeften(net als vroeger)
     
    twitter is trouwens met 3 t's

      door: jan 2009-11-26 17:31:16

    @ Jan
     
     
    De tekenen van onze tijd!
     
    Zie:
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 19:18:35

    WHO kondigde de varkens grieppandemie aan, onder druk van een panel van adviseurs, onder leiding van een Nederlandse arts, Albert Ostenhaus, bijgenaamd 'Dr Flu '(van de naam' Tamiflu ') omdat hij was actief in het bevorderen van massale vaccinatie van de bevolking via de WHO en de westerse media. Nu de regering van Nederland is het uitvoeren van een noodsituatie onderzoek naar de activiteiten van 'Doctor Flu', zoals bekend werd dat hij ontvangt een salaris van verschillende bedrijven vaccin productie. Veel andere WHO-adviseurs zitten 'op twee stoelen' (belangenverstrengeling), zoals Ostenhaus, en terwijl de behandeling van de varkens grieppandemie voor rekening van de WHO, zij niet willen adverteren dat zij worden betaald adviseurs aan farmaceutische reuzen Roche, RW Johnson, SmithKline Beecham en Glaxo Wellcome, die het leeuwendeel van de orders voor de productie van vaccins ontvangen. Het resultaat van druk van deze deskundigen is de resolutie van de WHO op 7 juli van dit jaar, waarin wordt opgeroepen tot een ongekende campagne van massale vaccinatie  LEES MEER...

      door: 2009-11-26 19:28:58

    @wim
     
    cyclus = is een zichzelf herhalend proces, of een afzonderlijke periode in een proces op de wereld.
     
    met die naam wereldcyclus geef je dus aan dat alles op de wereld zich herhaalt(ook de tekenen dan?)

      door: Jan 2009-11-26 19:35:34

    @ Jan, precies !
     
    Pred 1
     
    Wat geweest is, dat zal er zijn, en wat gedaan is, dat zal gedaan worden; er is niets nieuws onder de zon.
     
    10 Is er iets, waarvan men zegt: Ziehier, dat is nieuw – het was er al in verre tijden, die vóór ons waren.
     
    11 Er is geen heugenis van de vorige tijden, en ook van de latere, die er zullen zijn, zal er geen heugenis wezen bij hen die nog later leven zullen.
     
    Een cyclus is een zichzelf herhalend proces, in ons geval van 7000 jaar, maar de herhaling van tekenen kunnen zich dus ook in de vorige cyclus hebben voltrokken, en ook de komende cyclus kunnen deze tekenen zich weer voordoen.
     
     
    Wim
     
    P.S.: In Gods ogen is de wereld  een akker, Matt 13

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 20:33:17

    @ wereldcyclus
     
    Ga eens elders Offtopic reageren.Of kalk al die onzin op je eigen blogje.



      door: kees 2009-11-26 22:23:46

    @ Kees, dit heb jij zeker nooit gesnapt, WEL?
     
    Matt 22
     
    Davids Zoon en Heer
    41 Toen de Farizeeën bijeen waren, vroeg Jezus hun,
     
    42 zeggende: Wat dunkt u van de Christus? Wiens zoon is Hij? Zij zeiden tot Hem: Davids Zoon.
     
    43 Hij zeide tot hen: Hoe kan David Hem dan door de Geest zijn Here noemen, als hij zegt:
     
    44 De Here heeft gezegd tot mijn Here: Zet U aan mijn rechterhand, totdat Ik uw vijanden onder uw voeten gelegd heb.
     
    45 Indien David Hem dus Here noemt, hoe kan Hij dan zijn zoon zijn?
     
    46 En niemand kon Hem daarop iets antwoorden en evenmin durfde iemand van die dag af Hem meer iets vragen.
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-26 22:53:17

    @ Wereldcyclus
     
    ach, ik begrijp nu uw verband.
    De Here is de Top viroloog, de Farizeeën ziet u als de diverse regeringen en /of andersdenkende onderzoekers.
     Het virus is dan de Geest? 
     
    Zit ik nog even in dubio over wat de verplichte inenting zou zijn;  in uw beleving de bijbel?


      door: kees 2009-11-27 00:08:01

    @ Kees
     
     
    Gebruik je verstand, a.u.b. ??
     
     
    Wim

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-27 00:20:47

    @wereldcyclus
    Ach, meneer de cyclus, waarom komt u niet eens met iets inhoudelijks inplaats van als een trol een beetje offtopic uw eigen .punt.nl pagina te copy/pasten. 
     Dat is pas verstand gebruiken.
     

      door: kees 2009-11-27 00:52:44

    @ Kees
     
     
    Durf/kun je niet inhoudelijk (te) reageren?
     
     
     
    Wim
     

    door: wereldcyclus
    wereldcyclus.punt.nl
    2009-11-27 09:57:10

    Geweldig nieuws! Dit is tenminste een topviro"loog"'

      door: Bart 2009-11-27 17:00:43

    Nix aan d'hand mensen. 1983 hebben we ook overleefd. Zelfs 2009 dreigen we te overleven!

    Crisis, dood , ellende en het Einde der Wereld is iets van alle tijden. Hoewel de aarde inderdaad slechts een kleine 5 a 6 duizend jaar oud is (onvoorstelbaar jong, maar we zijn geindoctrineerd met DARWIN, waardoor we hierover niet meer helder kunnen nadenken; lees we zijn misleid). En toch, voorlopig "vergaat" hij niet, ik weet het. (formeel weet niemand dat, maar eh .. ik weet het informeel dus wel)
     
    Nix aan de hand, ga genieten, ga leven, maak plezier!

    En heb vertrouwen. Ten eerste in jezelf, ten tweede in de (goede) medemens (ze zijn in de meerderheid) en ten derde (maar niet ten leste) in God. Op de achtergrond staat Hij zekerwel op de aller eerste plaats.

      door: eikel
    demuis.blogspot.nl
    2009-11-27 23:18:21

    Ik heb een gevoel dat dit keer, vele die god's vijanden zijn , het niet zullen overleven.

      door: luckybee 2009-11-28 00:32:03

    Ik lees hier in de Telegraaf 28 november
    2009, Nieuwe vorm griepvirus eist
    mensenlevens.
     
    Een vrij plotseling veranderde vorm van
    het Mexicaanse griepvirus A/ Hine1 blijkt -
    vooralsnog buiten Nederland - levens te
    kosten. Afgelopen week stierven zeker
    vier mensen: twee en Frankrijk en twee
    in Noorwegen. Virologen houden de
    ontwikkelingen scherp in de gaten.
     
    Deze allernieuwste vorm van virus blijkt
    echter tot nu toe gevoelig voor zowel
    antivirale middelen als de beschikbare
    vaccins.  De zorgwekkende berichten,
    bevestigd door internationale griepexperts,
    komen op het moment dat in verschillende
    landen, ook Nederland, tekenen zijn dat de
    epidemie lijkt af te zwakken. De nieuwe
    ontwikkelingen bewijzen echter dat het
    met de wereldwijde epidemie nog alle
    kanten op kan. De lichte neerwaartse
    lijn kan ook weer omhoog schieten, wordt
    gezegd.
     
    De nieuwe virusvorm is ook waargenomen
    in Brazilië, China, Japan, Mecico, Oekraine
    en de VS. In ons land is de mutatie nog niet
    gezien. Een gemuteerde vorm kan vooral
    gevaarlijk worden als deze van mens op
    mens overdraagbaar is. Daarvan is nog niets
    gebleken. De Nederlanse viroloog
    Ab Osterhaus van het Erasmus Medisch
    Centrum in Rotterdam zegt het een
    geruststelend signaal te vinden dat het
    gemuteerdegriepvirus nog immer gevoelig
    blijkt voor de huidige antivirale middelen
    die worden gebruikt bij het gangbare
    Mexicaanse virus. Ook de vaccins geven
    bescherming. Het betekent dat wij moeten
    doorgaan met vaccineren.'' De opkomst voor
    griepvaccinatie in ziekenhuizen ligt boven
    de 70 procent.
    Tot zover dit bericht. Wij wachten maar af.
    Hennyschipper.

      door: hennyschipper
    hennyschipper.punt.nl
    2009-11-28 09:52:17

    Het gaat nog verder de Telegraaf
    van zaterdag.    De meeste mutaties
    zijn 'uitgedoofd'
     
    Mutaties, die volgens hen wel eens
    'veel kwaadaardiger'zouden kunnen
    uitpakken dan de relatief zachtaardige
    vorm van het huidige virus. ,,Zo ging het
    indertijd ook met de Spaanse griep
    van 1918-1921.  Het virus leek mild maar
    veranderde na een halfjaar in een zeer
    ernistige vorm'', zo betoogden
    influenzadeskundigen enkele maanden
    geleden al. Osterhaus:        ,,Wereldwijd
    wordt voortdurend gekeken naar mogelijke
    veranderingen in de gensegmenten van het
    virus. En inderdaad zijn al verschillende
    mutaties zichtbaar geworden. Ook in
    Nederland, waar onder een patiënt als gevolg
    van zo'n mutatie ineens niet meer reageerde
    op de virusremmer Tamiflu. We kijken steeds
    of die veranderingen leiden tot een ernistiger
    ziektebeeld, alsook hoe de gevoeligheid is
    voor de huidige medicatie.''
     
    De meeste mutaties zijn 'uitgedoofd'zegt
    Osterhaus. Maar het kan natuurlijk riskant
    worden als verschillende mutaties zich
    tegelijkertijd voordoen en elkaar versterken.
    Je weet niet wat er dan gebeurt.
    Tot zover de Telegraaf van 28 nov: 2009.
    Hennyschipper.

      door: hennyschipper
    hennyschipper.punt.nl
    2009-11-28 10:36:26

    Alsof we meneer  Osterhaus nog serieus kunnen nemen, hij verdient potdomme aan dat vaccin.

      door: vader Jakob
    verderkijker.wordpress.com
    2009-11-28 10:44:33

    Daar heb je gelijk in vader Jakob.
    Deze persoon Osterhaus verdient
    door het vaccineren daar behoorlijk aan.
    Dus door het creëeren van griep virussen
    zijn banksaldo ook zal stijgen!
    Hennyschipper. 

      door: hennyschipper
    hennyschipper.punt.nl
    2009-11-28 11:47:09

    Spam verwijderd.
    Moderator (Ace)

      door: Hiero 2009-11-28 14:08:23

    En met Google in NL (letterlijk vertaald)

     




      door: Jozef 2009-11-28 18:31:59

    Oekraïne pest / griep H1N1 update 28 november
     
    We zullen niet weer vragen waarom  dus we gaan direct naar de statistieken. Er zijn nu 1 802 805 mensen in de Oekraïne, die zijn getroffen door de ziekte zich door heel Europa verspreidt

    Sinds gisteren 18 978 mensen zijn besmet en dat is veel voor een enkele dag. Sinds gisteren 5 mensen zijn gedood waardoor het aantal doden in de Oekraïne tot 422. Op dit moment lijkt het niet te vertragen, hoewel de artsen in het land zeggen  dat de verspreiding vertraagd    BRON


      door: Jozef 2009-11-28 23:22:14

    Alles zal geschieden zo als God het wil beste  Jozef;ik maak me hier geen zorgen over.

      door: luckybee 2009-11-29 06:20:53

    Wat betreft co2 daar is niets mee aan de hand . bij een waterig zonnetje als in nederland regelmatig voorkomt halen planten al zoveel co2 uit de lucht. voorbeeld: In een kas waar rozen worden geteeld midden in de winter zonder belichting word co2 van de verwarmings ketel de kas in gepompt , zonder zon kan de ketel de opname maar net bijbenen , en dit is niet een klein zolderketeltje! zodra de  zon licht doorkomt (nog niet eens echt schijnt) kan de ketel de hoeveelheid co2 die de planten opnemen niet aanleveren tegen wat er opgenomen word en zakt het percentage co2 enorm snel. buiten de kassen ( bossen , grasvelden en meer groen) nemen deze planten alles op zoals het hoort, er word niets warmer of kouder door ons toedoen , dat heet evolutie en gebeurt al miljoenen jaren. het weer druktemakerij van de overheid wereldwijd om mensen zich schuldig te laten voelen en zo allerlei maatregelen te kunnen opperen die je als consument en bedrijfsleven veel geld kosten en hen heel veel geld opleveren.

      door: Robart 2009-11-29 12:12:56

    xander veel nujijers zijn woedend
    omdat xandernieuws zeer vaak verdwijnt op nujij
    er heeft zelfs iemand hft er een ban voorgekregen
    dat hij xandernieuws heeft geplaats
    en dat nujij de meest gelezen
    nieuwskrant is op het internet
    maar er mag maar een bepaald
    soort nieuws gelezen worden
    vele hebben een ban gekregen
    omdat ze een mening op na hielden
    waar nujij redactie niet aanstond
    er zijn daar maar een paar
    met een andere mening en de meeste praten
    naar de mond wat nujij redactie graag hoort
     
     
    maar mensen
     
    wat doe je er tegen
     
    weet in ieder geval
     
    dat je iedere moment van de dag
     
    een andere ip nummer kunt hebben
     
    op het net te vinden hoe
     
     
     
     
    groetjes jo

      door: jo 2009-11-30 07:12:46

    In het artikel wordt het H1N1 griepvirus met de vaccinaties het grootste biologische expiriment in de geschiedenis genoemd. Naar mijn mening is AIDS daarin vergeten, raar genoeg dook AIDS pas echt op na alle vaccinaties tegen polio in Afrika, misschien zijn dit wel 2 voorproefjes van wat nog komen gaat. Voor hetzelfde geld voegen ze die 2 samen en dan heb je pas echt een biowapen. ;)

      door: Starchild 2009-11-30 17:54:55

    uit het ad!
     

    PARIJS - Frankrijk mobiliseert de gezondheidsdiensten van het leger om de vaccinatiecentra te versterken in de strijd tegen het H1N1-virus. Na een aarzelende start is de vraag naar vaccinaties sterk gestegen, deelde de regering zaterdag mee.

    President Nicolas Sarkozy had gisteren nog opgeroepen om de pandemie "serieus te nemen" en kondigde de opening aan van nieuwe vaccinatiecentra. In minder dan tien dagen maakte het griepvirus dertig doden bij onze zuiderburen.
     
    Behalve artsen en studenten geneeskunde, zal "de gezondheidsdienst van het leger ter versterking opgeroepen worden", maakten de ministeries van Binnenlandse Zaken en Gezondheid in een gezamenlijke mededeling bekend.
     
    De vaccinatiecentra zijn al open vanaf 12 november, maar "sinds een week" is er sprake van een echte toeloop van de bevolking. Er zijn een duizendtal centra voorzien. Twee derde daarvan is al geopend, de rest moet "snel" volgen. Ook de openingsuren en de capaciteit moeten uitgebreid worden. In totaal maakte de Mexicaanse griep in Frankrijk al 76 slachtoffers.
     
     
    28/11/09 15u57

      door: 2009-12-02 10:36:34

    Login met je punt.nl gegevens om te reageren.
    Heb je geen punt.nl account vul hieronder je gegevens in.
    Naam:
    Email:
    Website:
    Houd mij op de hoogte:
    This editor requires Internet Explorer 5.0+, Netscape 7.1+, Mozilla 1.4+, or an equivalent Gecko based browser. A regular textarea will be displayed instead.



    Home   weblog sinds: 2008-09-05

    Ontwikkeld door punt.nl en gehost door mijndomein.nl